★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Eén referentie van de 4 ontbrak en als ik niet had gezeurd over het krijgen ervan, denk ik dat ik nog steeds zou wachten. Ze namen niet de moeite om me te contacteren om zich te verontschuldigen voor de vertraging en stuurden zelfs geen gedeeltelijke bestelling. Ik had de tijd om 2 keer in Japan en 2 keer in België te bestellen en ontving de kit eerder. Zeer teleurstellende ervaring. Ik zou ze niet meer gebruiken.
Met vriendelijke groeten, Laure
Communicatie en nul deadlines werden niet gehaald, maar ik heb toch mijn buste ontvangen en ik ben blij.
Wij bieden u gratis verzending op uw volgende bestelling: gebruik hiervoor de code portgratuit25. 1001hobbies klantenservice.
Produkt in orde. Klantenservice slecht bereikbaar. Antwoordapparaat niet in het Nederlands. Tijd tussen bestellen en ontvangst veel te lang. Wanneer je een vraag stelt op de site krijg je geen antwoord.
Het duurde eeuwen voordat ik het model kreeg. Je moest betalen met PayPal. En je moet betalen voor de levering. Dus niet blij. Ik zal 1001 niet gebruiken tenzij het echt moet. Sorry, maar ik had dit product net zo goedkoop maar sneller kunnen krijgen via Amazon.
Levertijden van meer dan een maand voor artikelen waarvan aangegeven werd dat ze op voorraad waren, of in het slechtste geval 5 dagen. De levering aan een relaispunt werd ook bemoeilijkt doordat de locatie meerdere keren werd gewijzigd (ondanks het feit dat ze open waren). Er was geen handtekening toen het pakket werd opgehaald bij het zelfbedieningspunt met de naam duidelijk zichtbaar. Gelukkig waren we blij met de artikelen, die aan onze verwachtingen voldeden, vooral 1 die we nergens anders konden vinden! Kortom, geen haast!
De enige trackinginformatie die de klant krijgt, is het betalingsbewijs, de aankomst van het pakket op het afleverpunt en het ophalen van het pakket bij het afleverpunt. De tijd die nodig is om bestellingen te verwerken is erg lang (hoewel dit wordt geadverteerd)... zo lang dat artikelen die op voorraad waren toen de bestelling werd gevalideerd, niet meer op voorraad waren toen de bestelling werd klaargemaakt. En de klant krijgt geen informatie. 1001hobbies biedt RC-artikelen aan die ik op andere sites in Frankrijk niet kan vinden... Deze gang van zaken zou niet mogen leiden tot een gebrek aan informatie voor de klant.
Gebruik hiervoor de code PORTGRATUIT25. 1001 Hobbies Klantenservice
Onduidelijkheid over levering, duurt veel te lang voordat men weet of de bestelling is goedgekeurd…
Ik kocht twee spuitbussen verf, eentje kwam aan, maar de andere was geen spuitbus maar een miniverfbus.
De RC auto die we besteld hebben kwam al binnen waarbij de tyraps al doorgeknipt waren. Hierna erachter gekomen dat de afstandsbediening niet goed reageerd en de auto plotseling achteruit gaat zonder dat je de afstandbedinging bedient. Nog geen reactie vernomen van 1001
Zeer snelle levering, maar dit model van sojoez is absoluut walgelijk, vol bramen en defecten van het gieten, echt amateurwerk, ik zal een dremel en wat plamuur van coachbuilder moeten kopen om het te kunnen redden, ik geef ondanks alles twee sterren omdat zij de enige zijn die een model van sojoez maken.
Moeten betalen als je PayPal gebruikt is niet goed en dan moet je eeuwen wachten op de goederen. Ik zal jullie alleen gebruiken als ik het model nergens anders kan vinden...sorry ik verwacht een iets betere service en de service is erg traag ....SORRY
Meer dan een maand voor de levering en geen antwoord op mijn herinneringsmail!
Op 27/04/2021 werd de bestelling geplaatst en de betaling gedaan. Ik heb het pakket op 14/05/2021 opgehaald bij het postkantoor, na 18 dagen. Ik vind dit een vrij lange vertraging voor de meeste online bestellingen tegenwoordig.
Waarschuwing! 25% belasting toe te voegen indien meer dan £150.UK belasting plus UPS kosten.Kostte me £48.Niet de schuld van dit bedrijf, maar de moeite waard om te weten.Zal alleen bestellen uit het Verenigd Koninkrijk vanaf nu
Bestelling geplaatst 22/4/2021, goederen ontvangen 03/05/2021. te veel 13 dagen om de goederen te ontvangen, en toen kreeg ik het trackingnummer 4 dagen voordat ik de goederen ontving.
Ik plaats deze opmerking voor de verpakking die te wensen overlaat het kartonnen model is volledig geplet na transport een andere verpakking zou beter zijn geweest anders bestelling ontvangen met alle producten voor de rest ras
Teleurgesteld met deze bestelling. In tegenstelling tot wat er op de doos staat, zijn er geen gedetailleerde montage-instructies in het Frans binnenin. Bovendien moest ik de kleurreferenties op internet opzoeken!
Helaas duurde het lang voordat mijn bestelling opgestuurd werd terwijl alles op voorraad zou zijn. Toen ik op de 10e dag na bestellen het pakket ontving, bleek 1 van de 5 bestelde artikelen er niet in te zitten. Vervolgens hier zelf over gemaild en kreeg als antwoord dat het artikel niet meer op voorraad was en dat er een eenmalige tegoedbon voor die waarde op mijn account is gezet. Deze reply was gelukkig wel in het Nederlands want alle andere (automatische mail) kwam in de Franse taal. Bijzonder teleurstellend voor een eerste bestelling.
Dank u voor uw commentaar. Wij willen u mededelen dat wij een creditnota van 4€99 hebben opgesteld, omdat het product Enamel wash Black inderdaad niet beschikbaar was, en in herbevoorrading.
Hoogachtend,
1001hobbies klantenservice
ZE ZIJN DUUR, EEN VAN DE ITEMS DIE IK KOCHT HEB IK LATER GEZIEN OP EEN ANDERE WEBSITE VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS DIE ZIJ DOEN, HETZELFDE ITEM EN HETZELFDE MERK, EN ZE MOETEN OOK DE LOGISTIEK VERBETEREN OMDAT DE LEVERING VAN DE BESTELLING LANG HEEFT GEDUURD, IK MOEST HET RECLAMEREN EN TOEN STUURDEN ZE HET NAAR MIJ. IK BEN NIET BLIJ MET ZE, IK ZAL ZEKER NIET WEER BIJ ZE KOPEN.
Ik vind de portokosten hoog voor levering aan een relaispunt, een concurrent levert aan huis voor iets minder, en dan is er nog een spervuur van e-mails die ik nutteloos vind.
Dacht een houten haspel van om en nabij een meter doorsnee besteld te hebben. Kennelijk heb ik de afmeting verkeerd gelezen. Beetje jammer
Het geleverde pakket bevatte niet mijn bestelling. Bovendien krijg ik geen toegang tot de retourpagina en kan ik geen contact opnemen met de service.
Hartelijk dank voor uw feedback, 1001 hobbies klantenservice.
Bestelling van 24/03/2021 ontvangen op 29/04/2021-Italiaanse post is veel efficiënter en in ieder geval, omdat het model al klaar was, had ik de gevraagde goederen niet meer nodig
De spullen die ik bestelde waren in orde, maar de levertijd was traag, zelfs rekening houdend met de huidige problemen. Ik had me niet gerealiseerd dat het uit Frankrijk kwam.
Ze stuurden me het verkeerde product en reageerden niet op mijn e-mail waarin ze de verkeerde bestelling vroegen.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
Zeer slechte service.Een maand geleden een paar kleine flesjes acrylverf besteld en nog steeds niet ontvangen.Als ik had geweten dat het niet op voorraad was, had ik het nooit besteld.Bouwproject ernstig vertraagd.
Deed er veel te lang over om problemen met niet-levering te erkennen en had de hulp van PayPal hierbij nodig.
We verontschuldigen ons nogmaals en vragen je te geloven dat dit soort incidenten voor ons erg vervelend zijn.
Met vriendelijke groet, Laure
De bestelling werd prima geleverd, maar ik kreeg elke dag een e-mail met vragen over de beschikbaarheid, ook al was het product besteld, en ik stuurde verschillende e-mails om op het probleem te wijzen, waarop geen reactie kwam.
Het spijt me, maar als je 170 euro koopt in veertien dagen en 5 dagen later geven ze je een promotie met 10% korting, dan heb je het gevoel dat je voor de gek wordt gehouden. Ik waardeer het niet. We nemen zeker contact met je op als je het vermeldt.
Het is echt een rommeltje om de kleur te vinden die in de documentatie van het model staat. Hoewel alles in je kleurenkaart staat, is dat in de praktijk niet zo. Je moet bij benadering keuzes maken.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze informatie te sturen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
Ik merk dat jullie vaak niet op voorraad zijn en dat is jammer. Ik had 2 flesjes besteld en dat kon niet omdat jullie er maar 1 hebben en dat is wat ik vandaag nodig heb.
De producten werden in perfect werkende staat geleverd, maar de levertijden die op de site werden aangekondigd, werden ver overschreden. Batterijen ("op voorraad, levering in 5 tot 7 dagen") besteld op 31/03 werden geleverd op 30/04. De woorden "op voorraad" en de recall van 2 Franse magazijnen zouden moeten worden veranderd, aangezien de producten in China worden opgeslagen!
Hallo Extreem lange levertijd: bijna 3 weken om 2 flessen thinner in een envelop te stoppen. Ze moeten hun logistiek herzien
Zeer goede reactie op de bestelling
Deze website leek een website uit Groot-Brittannië te zijn, maar het artikel werd verzonden vanuit Frankrijk. De douanekosten bedroegen meer dan 25% van de kosten van het artikel, wat ik niet had verwacht omdat ik het had gekocht van een website uit Groot-Brittannië. Het artikel arriveerde echter vrij snel, maar had wat kleine beschadigingen die het niet waard waren om teruggestuurd te worden. Over het algemeen goed, maar ik weet niet zeker of ik het weer zou gebruiken.
Ik hoopte op meer van de Zombi Pirates maar helaas alleen de Davie Johns crew en dat is jammer, er is zeker ruimte voor verbetering!
Opnieuw was er een fout in de verzonden producten. Ik heb onmiddellijk geïnformeerd en..... GEEN reactie, jammer. Een paar woorden zouden genoeg zijn om de klant gerust te stellen en de (kleine) fout te herstellen. Dit is niet gedaan, waarom? ......
Het pakket kwam beschadigd aan, de onderdelen vallen erg tegen, je moet de afbeeldingen met een schaar uitknippen, het geheel valt erg tegen.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Behoorlijk teleurgesteld over mijn bestelling. Ik bestelde een product dat ik al eerder bij 1001hobbies had besteld, maar wat ik kreeg was anders dan de vorige keer. Ik heb het juiste product van een concurrent aanbevolen, jammer.
In eerste instantie was ik bang dat het een nep website was en dat ik naar mijn bestelde spullen kon fluiten. Ik ontving namelijk geen orderbevestiging en de spullen bleven in mijn winkelmanager staan na betaling. Belangrijke tip: betaal met creditcard dan ben je altijd verzekerd. Het is moeilijk contact zoeken. Ik kreeg pas na een week of 2 een bevestiging per mail van mijn bestelling. Vanaf dat moment is alles prima verlopen. Ik kreeg netjes een mail met track and trace en een bericht toen de spullen in Nederland waren aangekomen. De goederen worden vanuit Frankrijk verzonden dus dit duurt even voordat je het ontvangt. Mijn bestelling zag er netjes uit en was prima verzonden. Echt belangrijk om met creditcard te betalen omdat de bank je geld terug haalt op het moment dat je de goederen niet ontvangt. Betalen via iDeal betekent op zo’n moment dat je je geld gewoon kwijt bent als je bestelling niet aan komt. Het stelde mij in ieder geval erg gerust. Ik denk echter nog wel 2x na voordat ik hier weer iets bestel gezien de belabberde communicatie.