4.2/5
★★★★☆
op 36851 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Inconsistente klantenservice na het verlies van mijn op 12 december bestelde pakket. Korte e-mails zonder uitleg over de procedure om de bestelling te vervangen of zelfs terug te betalen. Geen contactnummer. Vandaag is het 040121 en ik heb geen nieuws over mijn €70 die in rook is opgegaan. De kinderen wachten nog steeds op hun cadeautjes.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen Amerikaans bedrijf Allereerst deden jullie jezelf voor als een Amerikaans bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 15 december een bestelling geplaatst voor verf en een verfgereedschapsset. Tot op heden, 4 januari, is mijn bestelling nog steeds niet verzonden. Ze rechtvaardigden dit door te zeggen dat de kit in kwestie niet langer op voorraad was, hoewel het beschikbaar was toen ik mijn bestelling plaatste. Bovendien heb ik meer betaald voor levering door Colissimo, om vervolgens niets te ontvangen. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en wacht op terugbetaling. Wat betreft de modellen vind ik het beschamend dat er gezien de prijs van sommige modellen (Titanic 03719 model van meer dan 400 euro) geen verf of gereedschap wordt meegeleverd. Bovendien zijn de prijzen op de site niet gerechtvaardigd. Hetzelfde model van de Titanic voor 340 euro op Amazon met levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Desastreuze ervaring: geen pakket verzonden na een vertraging van meer dan 3 weken
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is al weken geleden dat ik een... Het is al weken geleden dat ik een rol oracover heb besteld en nog steeds niet ontvangen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mister Brown, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Aankomst op het wisselkantoor in het land van bestemming (VS VS)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn model besteld op 11 dec. Ik heb mijn model besteld op 11 dec. 2020 en vandaag is het 3 jan. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik wil graag weten wanneer ik mijn kerstcadeau voor mijn kleinzoon kan verwachten. Kimberly Schneider
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Ms. Schneider, We informeren u dat we vandaag een onderzoek starten met de vervoerder. We proberen vooruitgang te boeken, maar houd er rekening mee dat deze vervoerder een grote achterstand heeft. Bedankt voor uw begrip, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Goedenavond Ik verwachtte een volledig geassembleerd model of op zijn minst een stijve lichaamsstructuur, maar mijn vriend (het was een cadeau) kreeg een stuk plastic (te vullen met gips?) en wat decals van slechte kwaliteit, niet eens alle externe onderdelen. Ik wil graag mijn geld terug (tevreden of terugbetaald), maar ik heb gehoord dat dat op dit moment onmogelijk is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is al weken geleden dat ik een... Het is al weken geleden dat ik een rol oracover heb besteld en nog steeds niet ontvangen...
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mister Brown, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Aankomst op het wisselkantoor in het land van bestemming (VS VS)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn model besteld op 11 dec. Ik heb mijn model besteld op 11 dec. 2020 en vandaag is het 3 jan. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik wil graag weten wanneer ik mijn kerstcadeau voor mijn kleinzoon kan verwachten. Kimberly Schneider
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Schneider, We informeren u dat we vandaag een onderzoek starten met de vervoerder. We proberen vooruitgang te boeken, maar houd er rekening mee dat deze vervoerder een grote achterstand heeft. Bedankt voor uw begrip, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kan mijn bestelling niet lager beoordelen. Niet alleen kwam het meer dan 15 dagen te laat volgens de aangegeven datum, maar ze stuurden ook een van de artikelen die ik had gekocht niet op omdat ze het niet op voorraad hadden. Daar waren ze niet tevreden mee, ze schreven me niet eens om me te vertellen dat ze het niet verzonden hadden, maar ze stuurden me een kortingsbon voor dat bedrag in plaats van me terug te betalen omdat het geen retourzending was, maar een fout in hun magazijn. Ze leggen een oneerlijke prijs op (ongeveer 70 euro) om geen verzendkosten te hoeven betalen en ze proberen hun fout recht te zetten met een kortingsbon die ik natuurlijk niet van plan ben te gebruiken omdat ik niet van plan ben dit bedrijf te vertrouwen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december 2020. Ik heb veel geld betaald voor expreslevering en na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat mijn bestelling op 24 december 2020 zou aankomen. Op 2 januari 2021 wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Het volgen van de bestelling werkt niet. Ik krijg een foutmelding dat deze service niet beschikbaar is. Ik denk niet dat ik opnieuw bij hen zal bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Duever, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange in the country of destination (CA CANADA)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik mis nog steeds een artikel en niemand antwoordt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op de site staat dat de producten op voorraad zijn. Ze halen het geld van de rekening en dan zeggen ze dat ze niet op voorraad zijn. Ik heb 1 maand gewacht om mijn pakket te ontvangen. En ze wilden niet dat ik mijn bestelling annuleerde en mijn geld terugkreeg...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december 2020. Ik heb veel geld betaald voor expreslevering en na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat mijn bestelling op 24 december 2020 zou aankomen. Op 2 januari 2021 wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Het volgen van de bestelling werkt niet. Ik krijg een foutmelding dat deze service niet beschikbaar is. Ik denk niet dat ik opnieuw bij hen zal bestellen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Duever, Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange in the country of destination (CA CANADA)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik moet de enige zijn die mijn bestelling niet heeft ontvangen ik heb een bestelling geplaatst op 15-11-2020 een maand later vertellen ze me dat er een probleem is geweest en dat ik er opnieuw om moet vragen op 23-12-2020 vragen ze er opnieuw om en vandaag 02-01-2021 is het nog steeds niet aangekomen en het enige wat ze zeggen is dat ze het aan het voorbereiden zijn. Ze zijn het al 10 dagen aan het voorbereiden en ze vertellen me niet of het op 5 januari zal aankomen wat betekent dat ik natuurlijk ergens anders iets zal moeten kopen om een cadeau te hebben voor de Drie Wijzen. Een rampzalige
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb dit artikel nog steeds niet ontvangen ondanks dat ik het op 5 december heb besteld. Ik kan geen contactgegevens voor dit bedrijf vinden om er achteraan te gaan, dus ik ga ervan uit dat dit een nepbedrijf is.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zou 5 sterren zijn geweest, maar jullie gebruiken de slechtste koerier op de planeet
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niets goeds Om te beginnen moesten we een nieuwe afstandsbediening kopen voor 60€ omdat de afstandsbediening die bij de boot zat niet werkte en aangezien er een covid is, is er geen zeep. Toen merkten we dat de roeren niet in de juiste richting waren gemonteerd, maar daar stopte het niet bij: de onderdelen binnenin waren niet goed gemonteerd Dus voor de prijs vind ik het echt overdreven En bovendien gaven ze ons geen enkele informatie over de boot.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, mijn bestelling was een paar dagen voor kerst geplaatst. Het was geen probleem dat de levering zou worden vertraagd - vooral vanwege de feestdagen. In de dagen daarna kreeg ik echter steeds e-mails met de vraag om de bestelling af te ronden, ook al had ik het bedrag overgemaakt. Ik kreeg geen antwoord op mijn e-mails. Pas nadat ik contact had opgenomen met Paypal kreeg ik een korte reactie. Toen ik voor Kerstmis mijn bestelling plaatste bij "1001Modellbau"" was ik in de veronderstelling dat het een Duits postorderbedrijf voor modelbouw was. Als ik had geweten dat het bedrijf in het buitenland was gevestigd, had ik geen bestelling geplaatst. Vanwege het huidige probleem met Covid-19 laat ik bestellingen waar mogelijk altijd afleveren bij pakstations (die door DHL worden beheerd). Bij Duitse retailers is dit meestal geen probleem. Door negatieve ervaringen weet ik dat levering vanuit andere Europese landen aan pakstations vaak niet mogelijk is - om wat voor reden dan ook. Dat is in dit geval ook zo: hoewel er een Packstation op het afleveradres staat, zijn de goederen met dpd verzonden. Het is mogelijk dat het pakket verloren gaat als het een paar euro kost, maar met een orderwaarde van rond de 100 euro probeer ik mijn geld terug te krijgen. Mijn suggesties voor verbetering: 1. betere organisatie van het bestelproces 2. betere communicatie met de klant 3. duidelijk de leveringsvoorwaarden formuleren of de logistieke partner duidelijk aangeven bij de bestelling.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 01/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben me bewust van de complicaties van de... Ik ben me bewust van de complicaties van de feestdagen & Covid die van invloed kunnen zijn op de verzending ... maar mijn bestelling van 10 december is vandaag (31 december) nog niet aangekomen. Daarom is het onmogelijk om een positieve beoordeling te geven totdat mijn bestelling is aangekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer West , Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december, is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange of the country of destination (US U.S.A.)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
10 euro voor levering binnen 72 uur... Het is al meer dan 10 dagen en nog steeds niets. Ik verwijder deze site uit mijn favorieten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben me bewust van de complicaties van de... Ik ben me bewust van de complicaties van de feestdagen & Covid die van invloed kunnen zijn op de verzending ... maar mijn bestelling van 10 december is vanaf vandaag (31 december) nog niet aangekomen. Daarom is het onmogelijk om een positieve beoordeling te geven totdat mijn bestelling is aangekomen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer West , Het spijt ons van deze vertraging, wij informeren u dat we contact hebben opgenomen met de vervoerder, omdat om dingen te versnellen. Op 31 december, is het gevalideerd ""Arrival at the office of exchange of the country of destination (US U.S.A.)"" het zal zo snel mogelijk worden gedistribueerd. Met vriendelijke groet, Gelukkig Nieuwjaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Op 3-11-2020 plaatste ik de order 061QQVVGO. Op 7-11-2020 plaatste ik de order UXCLSJOPI. Deze twee orders zijn samengevoegd in een andere order met nummer 229785 met datum 13112020. Vervolgens plaatste ik de bestelling GHFSZABMT gedateerd 16112020. Nadat ik mijn bezorgdheid had geuit over het feit dat ik niets had ontvangen, stuurden ze me een e-mail met de mededeling dat 229785 verloren lijkt te zijn gegaan. Ik weet niets over de andere. Vanaf vandaag 31122020 heb ik nog geen enkele bestelling ontvangen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verspil je geld niet, de kans is groot dat je de gekochte artikelen nooit ontvangt Betaalde extra $25 voor versnelde verzending. Het is al twee weken geleden sinds de aankoop en er is nog steeds geen artikel dat is betaald en besteld. Dit bedrijf is rotzooi, antwoordt in het Frans en doet er veel te lang over om op vragen te reageren. Verspil je tijd en geld niet, ze zijn verschrikkelijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen meneer Nauert, dank u voor uw feedback. We verontschuldigen ons en begrijpen uw ongeduld. Onze transporteur laat ons weten dat hij het pakket heeft afgeleverd? Heeft u het ontvangen? We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Gelukkig nieuwjaar
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de komma nog steeds niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Houten puzzel gekocht op 1712 met gegarandeerde levering voor 2412 Maxi en dus de zekerheid van een cadeau voor Kerstmis voor mijn zoon. Geleverd door pakketdienst op 2812. Dus geen cadeau voor kerst. Gevecht om iemand aan de telefoon te krijgen (2312) alleen om me te vertellen dat het niet hun schuld is maar Chronopost. Toen ze volhielden dat het normaal op tijd geleverd zou moeten worden, heb ik tevergeefs gewacht. Het meest trieste, afgezien van het feit dat mijn zoon zijn cadeau niet heeft gekregen, is dat je een extra leveringsgarantie van bijna 15€ moet betalen voor niets en zonder enige terugbetaling. Dat vind ik echt jammer. De menselijke kant en begrip zou een pluspunt zijn geweest door de onnodige kosten terug te betalen. Of een stem om sorry te zeggen...het mocht niet baten en dit sinds
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hun mock-up beschrijvingspagina was verkeerd en na een klacht is er geen plan aangekondigd om dit te corrigeren om zo volgende klanten in de val te lokken. En het klachtenmanagement is onduidelijk en niet expliciet, waardoor het lijkt op extra oplichting.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet blij dat ik ruim voor Kerstmis een product had geboekt..7.12.20. Het was op voorraad! Ik kreeg toen een e-mail over levering met tracking niet beschikbaar voor 48 uur op 18.12.20 die nooit verder kwam dan verwacht... toen plotseling na Kerstmis nog een e-mail die zei dat het 29 december werd geleverd. Ik zal dit bedrijf nooit meer gebruiken. Heel erg teleurgesteld. Alle communicatie, toen ik ze in het Frans kon krijgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verspil je geld niet, de kans is groot dat je de gekochte artikelen nooit ontvangt Betaalde extra $25 voor versnelde verzending. Het is al twee weken geleden sinds de aankoop en er is nog steeds geen artikel dat is betaald en besteld. Dit bedrijf is rotzooi, antwoordt in het Frans en doet er veel te lang over om op vragen te reageren. Verspil je tijd en geld niet, ze zijn verschrikkelijk.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen meneer Nauert, dank u voor uw feedback. We verontschuldigen ons en begrijpen uw ongeduld. Onze transporteur laat ons weten dat hij het pakket heeft afgeleverd? Heeft u het ontvangen? We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Gelukkig nieuwjaar
1 /5
★☆☆☆☆
Niet blij dat ik ruim voor Kerstmis een product had geboekt..7.12.20. Het was op voorraad! Ik kreeg toen een e-mail over levering met tracking niet beschikbaar voor 48 uur op 18.12.20 die nooit verder kwam dan verwacht... toen plotseling na Kerstmis nog een e-mail die zei dat het 29 december werd geleverd. Ik zal dit bedrijf nooit meer gebruiken. Heel erg teleurgesteld. Alle communicatie, toen ik ze in het Frans kon krijgen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/12/2020
Vertaalde beoordeling