★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Mooie doos, maar er ontbreken een paar onderdelen. Ik wacht op antwoord van de klantenservice.
Op voorraad op de site, ik betaal en ik heb mijn bestelling binnen 48 uur in huis. In werkelijkheid werd een van de twee producten opnieuw op voorraad gehouden en moest ik 10 dagen wachten op mijn producten. Verder waren de producten, eenmaal ontvangen, in uitstekende staat.
Geen problemen met de levering, maar ik had een model besteld met onleesbare instructies en een belangrijk element dat ontbrak voor de bouw. Dit is de tweede keer dat ik bij 1001hobbies bestel, en de eerste keer waren er geen problemen! Misschien is het gewoon een foutje, maar ik zou de site toch aanraden.
Te veel statusmails, geen echte reactie op mijn vraag, artikel slecht verpakt en daardoor verfrommeld.
Verzending niet erg snel
Trage levering , komt wel aan en reageren op emails
Dank u voor uw commentaar. Wij betreuren de vertraging en verontschuldigen ons voor dit incident.
Wij danken u dat u de tijd hebt genomen om ons op dit ongemak te wijzen.
Wij wensen u een fijne dag
De klantendienst
Lang duren voordat het er is
Een beetje teleurgesteld, maar ik had per ongeluk niet opgemerkt dat het model van karton was gemaakt. Verder tevreden over de levering en de bescherming van het product.
3 MAANDEN wachten op deze bestelling is misschien een beetje lang...
Een fijne dag toegewenst, 1001hobbies klantenservice.
Het product was zoals beschreven en kwam snel aan. Ik had echter wel problemen met de btw die twee keer in rekening werd gebracht op mijn bestelling. De klantenservice was niet in staat om dit recht te zetten, dus uiteindelijk moest ik zelf de BTW terugvragen bij de HMRC. Al met al was het product uiteindelijk scherp geprijsd, maar het werk om de btw gecorrigeerd te krijgen was een beetje vervelend.
Zending niet goed gegaan. 1 juni besteld, 22 juni ontvangen. Contact krijgen met jullie is zeer moeilijk. Geen reactie op mails en na heel vaak gebeld te hebben iemand aan de telefoon gekregen. Na het contact is de verzending wel goed gegaan.
Snelle levering maar verpakking niet sterk genoeg voor de delicate aard van de transporters.... De doos kwam gedeeltelijk geplet aan, met loszittende en beschadigde onderdelen.
Zoekopdracht soms irrelevant, te veel resultaten die geen verband houden met de gezochte woorden. Lange levertijden.
Op de site staat levertijd 5-7 dagen, maar dat blijkt 5-7 dagen bij hun binnen en dan pas wordt het naar ons verstuurd.
Het pakket met de modellen werd bij mij afgeleverd in plaats van bij mijn broer, zoals ik had gevraagd en betaald. Ik zal het pakket zaterdag naar hem opsturen als ik tijd heb.
Omdat er een artikel ontbrak, werd mijn bestelling enkele dagen opgehouden en kreeg ik geen informatie, in tegenstelling tot de spamherinneringen voor nieuwe bestellingen..... Ik moest het telefoonnummer vinden om erachter te komen waarom mijn bestelling was vertraagd. Toen ik het eenmaal had ontvangen, was de bestelling naar mijn zin en voldeed aan de eisen. 15 dagen vertraging door een ontbrekend product
Mijn bestelling incompleet ontvangen. 1 referentie ontbreekt. Op 11/06 contact opgenomen met de klant via e-mail. Ik wacht op een antwoord van hen. Maar maak je geen zorgen, ze zijn een heel serieus bedrijf en hebben tot nu toe nooit problemen gehad.
Heeft heeft maanden geduurd voordat ik de bestelling in huis had. Bovendien ook nog eerst een verkeerd product. Verder vond ik hinderlijk dat er in drie verschillende talen via email werd gecommuniceerd. Sorry mensen, maar dat kan toch echt anders.
Wij danken u voor uw opmerking, wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons hiervoor.
De fout van het eerste pakket is te wijten aan een menselijke fout. De persoon heeft niet het juiste product verpakt. Wij betreuren dit incident.
Dan, de klantendienst heeft uw bestelling opnieuw verzonden. Helaas was de Tijger 1/312 1944 niet op voorraad en moest worden aanbevolen.
Dank u wel,
Klantenservice
Geen tracking van de bestelling, of in ieder geval moest ik meerdere keren vragen om een trackingnummer en uiteindelijk werd er een verstrekt, de levertijd was te lang en de beschrijvingen waren niet gedetailleerd genoeg.
Levertijden een beetje lang.
Te veel betaald... Artikelen waren elders goedkoper... Helaas te laat gezien.
Producten van goede kwaliteit, maar levertijden een beetje lang
Ze hebben er 2 weken over gedaan om materiaal te versturen waarvan ze zeiden dat ze het binnen een paar dagen zouden versturen. Toen ik het adres invoerde, selecteerde ik Spanje en de Canarische Eilanden en ze rekenden me 75€ voor porto. Toen vroeg ik of ze het wilden veranderen en terugsturen, maar het duurde lang voordat ze antwoordden en nu zeggen ze dat het 14 dagen duurt om het terug te sturen... we zullen zien hoe het gaat... maar ze sturen niet alle portokosten terug, zelfs niet als ze zeggen dat de portokosten gratis waren... Ik begrijp het niet goed, maar met al deze problemen geef ik er de voorkeur aan om het onderwerp te beëindigen en 1001 hobbies te vergeten, er zijn veel websites met uitstekende service om mijn tijd te verspillen aan een website die wordt beheerd vanuit Frankrijk en met een nogal zwakke service (misschien had ik pech met mijn bestelling, ik weet het niet, maar ik heb er spijt van dat ik op deze website heb gekocht).
We danken u hartelijk voor uw begrip,
Kwam redelijk snel naar Groot-Brittannië, het duurde een paar dagen voordat het in Frankrijk werd verzonden, maar om eerlijk te zijn gebruikte ik de standaard goedkope bezorgoptie. Ze vertellen je niet echt dat het in Frankrijk is totdat je de bestelling afrondt, dus het zou wat transparanter kunnen. Toch zou ik ze weer gebruiken en ik heb een 'moeilijk te vinden' artikel ergens anders, dus per saldo zou ik het aanraden, mits je het niet de volgende dag of 2 dagen in het VK nodig hebt.
Meer dan een maand voor de levering...!
Nog niet ontvangen, daarom slechte coördinatie.
Bestelling nog steeds niet geleverd
Voordat ik een bestelling van €460 plaatste, belde ik voor informatie. De persoon die opnam, leek niets over het onderwerp te weten. Nadat ze me in de wacht had gezet, hing ze gewoon op. Voor de rest heb ik niets te zeggen, maar ik weet niet zeker of ik nog een bestelling zal plaatsen. Een beetje professionaliteit van uw personeel zou geen overbodige luxe zijn.
Keuze, eerlijke prijzen, snelle levering, maar ik had maar 5ml micro potjes nodig, geen 18ml, ik heb maar één model om te maken en nu zit ik met 14 bijna nieuwe potjes om weg te gooien! wat een geldverspilling Michel!
Hallo Apparatuur die ik in de prullenbak heb gegooid zonder bewijs van de staat ervan Hoogachtend
Materiaal niet in goede staat ontvangen, lampje kapot vergrootglas idem dito, alles verloren, bedankt dat jullie doen wat nodig is om mij materiaal in goede staat toe te sturen. Met vriendelijke groet
Communicatie in het frans vanuit het m9ederbedrijf is niet zo handig. Ook de status van de bestelling, wat wel en jiet voorradif is en wat uiteindelijk wordt geleverd was onduidelijk. Daatom.was het een plezierige verrassing dat de helle bestelling compleet werd uitgeleverd.
Bestelling conform. Levering zeer lang 15 dagen voor 4 tot 6 aangekondigde schade
De vangrails die horen bij de Carrera One! racebaan voor de bochten zijn zeer lastig te bevestigen!
Ik betreurde het gebrek aan reactievermogen: na mijn bestelling, na verschillende herinneringen, kreeg ik te horen dat het artikel dat ik wilde niet op voorraad was. Ik koos daarom een ander artikel.... geen antwoord, toen een bericht dat mijn bestelling was verzonden, waarop ik opmerkte dat alle verf (en andere accessoires) er waren, maar dat het hoofdartikel, een boot, nog niet op voorraad was& ..... Ik was bezorgd omdat het een verjaardagscadeau was en ik bang was dat ik het niet op tijd zou ontvangen. Uiteindelijk werd het de volgende dag geleverd en was alles er, maar de communicatie was slecht. Wat jammer! (Nou ja, ik heb het model nog niet gezien, het is ingepakt en de ontvanger gaat het morgen openmaken: ik hoop dat hij tevreden zal zijn).
Opmerking 10 redelijke levertijd, uitstekende verpakking, punctuele en beleefde bezorgservice
Arctica russian nuclear pow
Ik moest 40 pond invoerrechten betalen bij de levering, wat niet duidelijk was gemaakt.
Te lang om te leveren
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Ik denk dat je de decalvellen in stevige enveloppen moet doen. Het is zonde om maar 2 decals op het vel te doen voor een nummer, bijvoorbeeld de 2, omdat dit het aantal inschrijvingen in hetzelfde lettertype beperkt. Ik kan bijvoorbeeld alleen een vliegtuig maken met de 2-LH en niet meer de 2-LA of 2-FH etc....