4.2/5
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Vreselijke service - vermijd dit bedrijf Bestelde een model op 31 december en het kwam pas aan op 6 februari. Het lukte me maar drie keer om contact te krijgen met de klantenservice om uit te zoeken wat er aan de hand was - veel e-mails werden genegeerd of onbeantwoord. Het model werd vanuit Frankrijk naar het Verenigd Koninkrijk verzonden en het excuus dat werd gegeven was distributieproblemen en brexit, maar ik had op 22 januari een ander model besteld bij een leverancier in Frankrijk en dat kwam slechts 8 dagen later aan, dus ik kan dit niet accepteren. Na zes weken wachten moest ik zelfs mijn geld terugvragen. Ik heb mijn model uiteindelijk wel gekregen, maar absoluut een vreselijke, schokkende klantenservice. Ik zal ze nooit meer gebruiken en raad iedereen ten zeerste aan om goed na te denken voordat ze dat doen. Een afschuwelijke oefening in ellende en pijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling niet ontvangen, misschien morgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Complete afzetterij Ik kan niet spreken over de gang van zaken van deze webshop want ik zal hier nooit iets kopen. Deze gasten moeten zich eens goed aan hun hoofd voelen. Ik ben zelf een modelbouwer van (houten) schepen en de prijzen die zij zich durven te vragen gaat veel verder dan aan de dure kant. Dit is gewoon compleet afzetterij en de schepen die zij verkopen heb je elders al voor de helft. Gewoon schandalig dat dit gewoon mag. Nogmaals, ik weet niet hoe de afhandeling van bestellingen is of dat de prijs van andere producten lager is, maar het loont zich zeker om elders te zoeken.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Dank u voor uw feedback. Onze prijzen zijn afhankelijk van de wet van vraag en aanbod van onze leveranciers. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. Met vriendelijke groet, 1001Hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Volledige informatie Ik kan niet eens praten over de bende items in deze webshop omdat ik het me niet kan veroorloven om ze te kopen. Deze mensen zijn erg goed in wat ze doen. Ik heb zelf een modelset (houten) schema's en de prijzen die je moet betalen zijn veel lager dan de harde kant. Dit betekent dat ik volledig buiten de boot val en dat ik de schema's mee moet nemen. Het is erg jammer dat we dit moeten doen. Ik weet echter niet wat het aanbod van producten is of wat de prijzen van andere producten zijn, maar het betekent wel dat oudere mensen voor zichzelf moeten zorgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Dank u voor uw feedback. Onze prijzen zijn afhankelijk van de wet van vraag en aanbod van onze leveranciers. We willen graag melding maken van dit incident. Met vriendelijke groet, 1001Hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht Slecht! Geen andere woorden voor Ik heb 11-12-2020 mijn pakket geretourneerd en kreeg bericht van post nl dat pakket was afgeleverd op 16-12-2020. Na talloze e-mails heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug ik zal daarom hier ook nooit meer bestellen! Wat een slechte service
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht Slecht! Geen andere woorden voor Ik heb 11-12-2020 mijn pakket geretourneerd en kreeg bericht van post nl dat pakket was afgeleverd op 16-12-2020. Na talloze e-mails heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug ik zal daarom hier ook nooit meer bestellen! Wat een slechte service
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb twee artikelen van jullie gekocht één kwam helemaal verkeerd aan de andere is na 20 dagen nog steeds niet aangekomen ik heb verschillende e-mails gestuurd naar de Franse en Italiaanse site met hoofdkantoor in Milaan en Italiaans telefoonnummer waarop ze alleen in het Frans of Engels reageren wat absurd is ik heb ook geprobeerd om te communiceren op de Facebook pagina zonder enig resultaat omdat de pagina niet actief is jullie zijn een stelletje oplichters maar maak je geen zorgen ik voor €80 word ik niet arm ik zal aangifte doen bij de politie jullie positie en ik herhaal oplichters schaam jullie God vervloek jullie....
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op een oplossing zodat ik de verkeerde bestelling kan retourneren. Ik heb veel e-mails gestuurd en gebeld, maar niemand heeft mij een oplossing gegeven.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De levering is niet compleet. De stickers zijn niet geleverd. De levering staat als volledig geleverd in het systeem. Vervelend, want het was een eerste bestelling. Komt er een volgende levering? Of blijf ik met het verschil zitten? Groeten
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet alleen houden ze zich niet aan de levertijd die bij de aankoop wordt aangegeven, maar wanneer ze om informatie hierover wordt gevraagd, is de informatie die ze geven niet waarheidsgetrouw. De levertijd maakt deel uit van de winkelervaring en de betrokkenheid van de winkel, wat een zeer slecht imago geeft aan de consument. Ik zal er lang over nadenken om weer bij 1001 maque te kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Echt teleurstellend!! je zet artikelen op voorraad terwijl ze dat niet waren? je reageert niet op e-mails..... bestelling voor 6 januari 2021 nog steeds niet gehonoreerd? de bestelling voor de 15e ook niet gehonoreerd..... niet serieus allemaal ç
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling verwacht 10 december ontvangen half januari! Geen antwoord per telefoon of per post
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Onvolledig model (cockpit ontbreekt, verschillende onderdelen ontbreken, instructies enz...) en je wordt in de maling genomen met de mededeling dat de informatie zal worden doorgegeven aan de leverancier????? De leverancier interesseert me niet, ik ben uw klant en ze bieden me geen geld terug of levering van de ontbrekende onderdelen. Een schandalige site om van weg te lopen omdat ze geen respect tonen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Las Ik ben erg teleurgesteld dat je me een verf hebt gestuurd die helemaal niet overeenkomt sinds geen reactie?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ontbrekende delen van de fi
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer lange levertijd (3 tot 4 weken, zelfs voor producten op voorraad). Bestelling beschadigd en zonder instructies ontvangen. Sorry maar ik verander
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo ik geef deze beoordeling om twee redenen slechte verpakking de tube lijm verdraaide het was los!!! meer ik maakte een betalingsfout (ik maakte twee keer dezelfde bestelling. Ik heb meteen een foutmelding gestuurd en daar hebben ze geen rekening mee gehouden. Aan de andere kant ontving ik beide bestellingen in één pakket op ????. Onmogelijk om ze aan de telefoon te krijgen. Om het geld aan te nemen zijn ze heel goed maar om mij 19euro 50 terug te betalen moet je 3 weken wachten. Hier raad ik deze site niet aan Je won 30 euro verloor er een
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld met mijn bestelling Britse soldaten bij Rorkes Drift - 16 figuren
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen... Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen dat mijn artikel is geleverd, heb ik mijn artikel nog steeds niet ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd en wacht op een antwoord.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. van harte, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Had een levering die beschadigd was bij aankomst. Na contact te hebben opgenomen met 1001 models hebben ze het artikel gratis vervangen. Geweldige service!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verzending was vrij snel (binnen een week) maar alle e-mails waren in het Frans. Moeilijk te begrijpen als Nederlander, maar toch te doen. Aanrader om dit in het Engels te doen. Verpakking was degelijk.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen... Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen dat mijn artikel is geleverd, heb ik mijn artikel nog steeds niet ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd en wacht op een antwoord.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. van harte, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik plaats een bestelling, betaal en na een paar dagen vertellen ze me dat het niet langer beschikbaar is. Ze geven me geen geld terug maar doen alsof ze me een tegoedbon geven die ik eerlijk gezegd niet nodig heb. Ik probeer de bon te gebruiken om het geld niet kwijt te raken, maar het werkt niet. Ik vraag de klantenservice om uitleg met verschillende e-mails maar geen reactie. Heel slim hebben ze mijn geld gestolen. Vermijden me nu te schrijven dat ik zal worden gecontacteerd door de klantenservice met een automatisch bericht omdat niemand het gelooft.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 31/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04122020...en nog steeds niets aangekomen... En geen nieuws!!! Oorspronkelijke bestelling verloren tijdens levering. De winkel stuurde me de bestelling opnieuw op 2412.... Na verschillende herinneringen kreeg ik te horen dat het de week van 2701.... verzonden zou worden. En stilte... Niets. Twijfels over tracking.... Mijn zoon wacht al 2 maanden op zijn kerstcadeau.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zes weken en wachten... Ik heb een model besteld voor Kerstmis - het is bijna februari en nog steeds niets. Het trackingnummer van Hermes zegt 'in afwachting van verzending' en op de website van 1001 staat 'onderweg'. Ik heb twee keer geprobeerd de bestelling te annuleren, maar niets, dus ik heb een betwiste transactie ingediend bij mijn bank - ik heb er spijt van dat ik me heb laten verleiden door hun lage prijs en dat ik me had moeten realiseren dat de betaling naar een overzees bedrijf ging. Ik adviseer om uiterst voorzichtig met dit bedrijf om te gaan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. van harte, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Zes weken en wachten... Ik heb een model besteld voor Kerstmis - het is bijna februari en nog steeds niets. Het trackingnummer van Hermes zegt 'in afwachting van verzending' en op de website van 1001 staat 'onderweg'. Ik heb twee keer geprobeerd de bestelling te annuleren, maar niets, dus ik heb een betwiste transactie ingediend bij mijn bank - ik heb er spijt van dat ik me heb laten meeslepen door hun lage prijs en dat ik me had moeten realiseren dat de betaling naar een overzees bedrijf ging. Ik adviseer om uiterst voorzichtig met dit bedrijf om te gaan.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. van harte, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau voor onze zoon. Na één keer gebruiken werkt het product niet meer. Er is geen manier om contact op te nemen met 1001 Maquettes, zelfs niet na 3 e-mails te hebben gestuurd naar het contactadres dat op de site staat. Ik ben erg teleurgesteld omdat er geen mogelijkheid is om het product terug te sturen. Service na verkoop
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben er twee weken over gedaan om twee artikelen klaar te maken die ze op voorraad hadden. Ze verzenden een dag later dan de geschatte leverdatum die ze me gaven toen ik het verzendtarief selecteerde.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden Zeer ontevreden! Een artikel besteld op 06/12/2020 en tot op heden nog steeds niet ontvangen. Na herhaaldelijk contact, doen ze me verschillende 'aanbiedingen': 5% korting op volgende aankoop, een credietnota, terugzenden van artikel (!). Terwijl de wettelijke levertermijn van 30 dagen ruimschoots is overtreden en ik dus recht heb om de verkoopsovereenkomst ongedaan te maken en ze mijn geld terug moeten storten!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst 30 december, geen teken van het meer dan een maand later en bedrijf is onmogelijk te contacteren. Veel andere klanten lijken vergelijkbare problemen te hebben gehad. Vermijden.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 22/01/2021
Vertaalde beoordeling