/5
★★★★☆
op 36851 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36851 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 modellen besteld op 040121. Ik kreeg te horen dat de lakken niet op voorraad waren (ik probeerde het product om te wisselen, maar het mocht niet baten). Sindsdien heb ik geprobeerd contact met ze op te nemen via e-mail, maar ze sturen me steeds dezelfde e-mail zonder oplossing! Geen manier om contact op te nemen behalve via e-mail! Zeer d
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
HAHAHA. De grap. Serieus. Item genoteerd op voorraad en uiteindelijk na twee weken ja maar eigenlijk nee. Heraanvullen. En eindelijk een week later, nou, het artikel is definitief niet op voorraad. Erbarmelijke organisatie. Ik heb geworsteld om mijn geld terug te krijgen. Ik kreeg een melding na een gevecht. Ik wacht nog steeds tot het geld op mijn rekening staat. Ik moet iets anders gaan doen dan winkelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bonjourtoujour pas ma commande du 26 novembreje vous ai envoyé 2 email pour un remboursement pas de reponsepeutre en passant par truspilot j'aurais une réponse autrement je serai obligé de saisir la juste
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket kwam 2 keer aan in zeer slechte staat, verf versplinterde overal, 2 keer achter elkaar. De verpakking houdt geen rekening met de producten. Ik raad het af en zou jam aanraden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Keuze genoeg, maar teleurgesteld in de producten! Ondanks een redelijk snelle levering en aantrekkelijke prijzen, ben ik teleurgesteld over de zeer slechte kwaliteit van de puzzelstukjes, die extreem klein (1500) en erg dun zijn. Bovendien kunnen meerdere stukjes overeenkomen met meerdere vierkantjes, waardoor de puzzel bijna onmogelijk in elkaar te zetten is. Als iemand die veel puzzelt en veel geduld heeft, heb ik het geld uit het raam gegooid.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De hele ervaring was geweldig. De verpakking was uitstekend en het kwam aan zoals gepland. Ik ga zeker meer zaken met ze doen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 09/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn model half december besteld en meer dan 3 weken later is er nog steeds niets! En dan heb ik het nog niet eens over de e-mail antwoorden die er niet zijn... kortom, ik ben teleurgesteld! Ik hoop dat ik gewoon een uitblinker ben
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb GEEN van de drie bestellingen ontvangen die ik heb geplaatst en betaald. Met betrekking tot de laatste (229785) werd mij per e-mail het volgende meegedeeld: Wij danken u voor uw opmerking en bieden onze excuses aan voor dit incident. Het lijkt erop dat het pakket zoek is geraakt, dus we raden u aan de bestelling naar uw adres te sturen"" Kan iemand mij uitleggen hoe ik het pakket dat zoek is geraakt naar mijn adres kan sturen? Twee maanden na het doen van de betaling heb ik de bestelde artikelen nog niet ontvangen en blijkbaar is hier geen oplossing voor. Ik voel me bedrogen en heb het gevoel dat ik niets kan doen. Misschien is het enige wat ik kan doen een klacht indienen via de Consumenten- en Gebruikersorganisatie (CCO).
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verkeerde voorstelling van de verzendsnelheid, slechte ervaring De geschatte leverdatum was 12/24/20. Bestelling werd geplaatst op 15/12/20. Er werd een aanzienlijke toeslag betaald voor een snellere verzending. Er werd geen communicatie gegeven over de verzending tot 12/19/20. Item is nog steeds niet aangekomen op bestemming. De verstrekte trackinginformatie had een dode link, ik moest zelfstandig een trackingdienst vinden die vervolgens op 1/7/21 liet zien dat het item nog lang niet op de eindbestemming was. Ik ontvang regelmatig e-mails van deze website over de herziening van mijn bestelling en ik heb het artikel nog niet eens ontvangen, wat ongelooflijk vervelend is. Dit was een vreselijke ervaring en ik zal deze website of service nooit meer gebruiken voor aankopen. Fout gemaakt en les geleerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses voor dit incident en de vertraging in de verwerking van uw bestelling. We begrijpen deze ontevredenheid, maar u zult begrijpen dat als gevolg van Covid-19, en de toename van het aantal pakketten, de vervoerder Delivengo en de lokale vervoerder grote moeite hebben om redelijke levertijden te handhaven. We vragen om uw geduld. + vriendelijk een e-mail te sturen om te proberen de zaken te bespoedigen Onze excuses voor de vertraging. Gelukkig Nieuwjaar 2021. KLANTENSERVICE 1001HOBBIES
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kan dit bedrijf absoluut niet aanbevelen. Ik plaatste een bestelling voor Kerstmis met een gegarandeerde levering voor Kerstmis. Ze gaven me een Hermes trackingnummer waaruit bleek dat het pas op 7 januari was opgehaald. Ik heb tot die datum verschillende keren contact opgenomen met 1001 Maquettes en Hermes. Hermes bevestigde dat ze nooit een pakket hadden ontvangen en 1001 Marquettes gaf Hermes de schuld van de vertraging. Ik kreeg zelfs te horen dat ik in de haven van aankomst moest gaan kijken omdat het daar waarschijnlijk door de douane werd opgehouden vanwege Brexit Kerstmis etc.. Verrassing, de dag nadat ik dreigde mijn creditcard terug te boeken, ontving Hermes het. De verwachte leverdatum? 12 januari. Ik kan bevestigen dat het geen 5 dagen duurt om van Dover of Calais naar Londen te komen. Onbetrouwbaar bedrijf met liegend personeel. Ik stuur alles terug en koop het ergens anders. Zonde, want ik geef honderden ponden per maand uit aan modelbouwkit.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verkeerde voorstelling van de verzendsnelheid, slechte ervaring De geschatte leverdatum was 12/24/20. Bestelling werd geplaatst op 15/12/20. Er werd een aanzienlijke toeslag betaald voor een snellere verzending. Er werd geen communicatie gegeven over de verzending tot 12/19/20. Item is nog steeds niet aangekomen op bestemming. De verstrekte trackinginformatie had een dode link, ik moest zelfstandig een trackingdienst vinden die vervolgens op 1/7/21 liet zien dat het item nog lang niet op de eindbestemming was. Ik ontvang regelmatig e-mails van deze website over de herziening van mijn bestelling en ik heb het artikel nog niet eens ontvangen, wat ongelooflijk vervelend is. Dit was een vreselijke ervaring en ik zal deze website of service nooit meer gebruiken voor aankopen. Fout gemaakt en les geleerd.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses voor dit incident en de vertraging in de verwerking van uw bestelling. We begrijpen deze ontevredenheid, maar u zult begrijpen dat de vervoerder Delivengo en de lokale vervoerder door Covid-19 en de toename van het aantal pakketten grote moeite hebben om redelijke levertijden aan te houden. We vragen om uw geduld. + We sturen je een e-mail om te proberen de zaken te bespoedigen en verontschuldigen ons voor de vertraging. Gelukkig Nieuwjaar 2021. KLANTENSERVICE 1001HOBBIES
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling niet ontvangen
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Er is geen excuus voor de slechte levertijd van de producten van dit bedrijf - een bestelling volgen werkt niet en contact opnemen met dit bedrijf ook niet
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De Escalatiebox besteld De Escalatiebox, Black Fortress besteld. Weken waren voorbij gegaan en ik wacht nog steeds ondanks dat er op de website stond dat er 4 items op voorraad waren. Nu ik zie dat ik de verkeerde versie van de doos heb besteld, kan ik geen manier vinden om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Zeer teleurstellend.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Batiukov, Wij betreuren dit incident en uw opmerking. We hebben geen annuleringsverzoeken ontvangen, noch via e-mail, telefoon of chat. Daarom konden we niet weten dat u uw bestelling geannuleerd en terugbetaald wilde hebben. Houd er rekening mee dat we zojuist uw bestelling hebben geannuleerd. Gelukkig Nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 19122020 voor levering op de 30e. Op de 28e om annulering gevraagd, hoewel het artikel nog steeds niet was verzonden en ik een goedkoper en sneller alternatief had gevonden bij een concurrent. E-mail van 28122020 waarin de annulering werd geaccepteerd en mijn terugbetaling van de eerste maandelijkse termijn. Op 05012021 ontving ik een e-mail met de mededeling dat mijn artikel was verzonden (zou worden afgeleverd op 30122020), maar nooit had mogen worden verzonden. Ik moet dus naar mijn pakketcentrum om het pakket te weigeren en te wachten tot het wordt teruggestuurd, zodat ik mijn eerste betaling kan laten terugbetalen. Dit is onaanvaardbaar. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De Escalatiebox besteld De Escalatiebox, Black Fortress besteld. Weken waren voorbij gegaan en ik wacht nog steeds ondanks dat er op de website stond dat er 4 items op voorraad waren. Nu ik zie dat ik de verkeerde versie van de doos heb besteld, kan ik geen manier vinden om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Zeer teleurstellend.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Batiukov, Wij betreuren dit incident en uw opmerking. We hebben geen annuleringsverzoeken ontvangen, noch via e-mail, telefoon of chat. Daarom konden we niet weten dat u uw bestelling geannuleerd en terugbetaald wilde hebben. Houd er rekening mee dat we zojuist uw bestelling hebben geannuleerd. Gelukkig Nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestellen bij 1001Hobbies is voor mij (waarschijnlijk) de laatste keer Ik heb een weliswaar een leuke bestelling geplaatst bel ik over de status van het verloop ervan wordt engelstalig afgehandeld niet te volgen wanneer product uit eindelijk wordt afgeleverd Had beter via Bolcom kunnen bestellen
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 06/01/2021
1
/5
★☆☆☆☆
6 januari en wacht nog steeds op levering omdat de bestelling op 6 december is geplaatst.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Dit bedrijf is waardeloos. Ik had een bestelling die op 23 december geleverd had moeten worden. Ze namen mijn geld helaas op een debetkaart dus ik kan het niet terug krijgen. We zijn nu op 6 januari geen bestelling, heb geprobeerd te bellen maar alleen antwoordapparaat, heb geprobeerd te e-mailen maar kan e-mailadres niet krijgen, en nu sturen jullie een e-mail met de vraag hoe hebben we het goed gedaan het antwoord is RUBBEL NIET GEBRUIK DIT BEDRIJF Nadine Morey
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld in product Zeer teleurgesteld in product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u erop wijzen dat deze vervoerder door de Covid-19, Brexit en de toename van pakketten veel moeite heeft om redelijke deadlines aan te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. We vragen om een beetje geduld. Bovendien kun je het ontvangen model terugsturen als het je niet bevalt. Onze excuses voor de vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Aangezien u mij om een recensie vraagt: zeer slechte ervaring! Bestelling geplaatst op 16 december voor wat een kerstcadeau moest worden. Allereerst kreeg ik te horen dat een artikel moest worden opgehaald bij de leverancier. De goederen werden volgens jullie e-mails pas op 3112 verzonden. Tot op heden heb ik nog geen pakje ontvangen en het trackingnummer van SDA bestaat niet. Ik hoop van harte dat het aankomt maar als ik de andere reacties lees ben ik erg bang!!! En dan vragen ze zich af waarom men op Amazon koopt.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd. Alles betaald! Kan nu met niemand in contact komen. Telefoon neemt niet op, krijg geen e-mail verstuurd. Ik wist niet dat ik te maken had met een bedrijf in Frankrijk!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Morey Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u graag informeren dat uw pakket op 23/12/2020 16:33:52 door ons depot is geflitst en bij Hermès is afgeleverd. Helaas, door de Covid-19, de Brexit, en de toename van pakketten, heeft deze vervoerder veel moeite om redelijke vertragingen te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. Onze excuses voor deze vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld in product Zeer teleurgesteld in product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u erop wijzen dat deze vervoerder door de Covid-19, Brexit en de toename van pakketten veel moeite heeft om redelijke deadlines aan te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. We vragen om een beetje geduld. Bovendien kun je het ontvangen model terugsturen als het je niet bevalt. Onze excuses voor de vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Geachte heer of mevrouw Ik heb op 13 december een bestelling bij u geplaatst omdat de situatie zo werd voorgesteld dat de gewenste producten direct beschikbaar (= op voorraad) waren. Op 14 december ontving ik een bevestiging van deze bestelling. Pas op 23 december kreeg ik te horen dat de levering vertraging zou oplopen omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren en niet besteld konden worden. Er staat geen contactadres op de homepage. Tegelijkertijd adverteren ze met de mogelijkheid van telefonisch advies. Via het nummer, dat ook bijna niet te vinden is, is niemand te bereiken en er is nu een nauwelijks verstaanbaar Franstalig bandje. Ik zou de hele bestelling willen annuleren, maar ik kan niemand bereiken. Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Aangezien ik met Paypal heb betaald, zal dit nu de volgende stap zijn. Ik wacht nog een dag om te zien of er op deze manier wordt gereageerd. A. Büttner Het is nu zes dagen geleden en er is nog steeds geen geld teruggestort!!!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd. Alles betaald! Kan nu met niemand in contact komen. Telefoon neemt niet op, krijg geen e-mail verstuurd. Ik wist niet dat ik te maken had met een bedrijf in Frankrijk!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Morey Hartelijk dank voor uw feedback. We willen u graag informeren dat uw pakket op 23/12/2020 16:33:52 door ons depot is geflitst en bij Hermès is afgeleverd. Helaas, door de Covid-19, de Brexit, en de toename van pakketten, heeft deze vervoerder veel moeite om redelijke vertragingen te houden. We maken er een punt van om een e-mail te sturen om de verantwoordelijke voor het pakket te versnellen. Onze excuses voor deze vertraging. Gelukkig nieuwjaar 2021. Klantenservice 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld in het product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het is misschien goed als je uitlegt in welk land je eigenlijk werkt en inkoopt. Het is niet al te duidelijk op de site.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb op 15 december een bestelling geplaatst voor verf en een verfgereedschapsset. Tot op heden, 4 januari, is mijn bestelling nog steeds niet verzonden. Ze rechtvaardigden dit door te zeggen dat de kit in kwestie niet langer op voorraad was, hoewel het beschikbaar was toen ik mijn bestelling plaatste. Bovendien heb ik meer betaald voor levering door Colissimo, om vervolgens niets te ontvangen. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en wacht op terugbetaling. Wat betreft de modellen vind ik het beschamend dat er gezien de prijs van sommige modellen (Titanic 03719 model van meer dan 400 euro) geen verf of gereedschap wordt meegeleverd. Bovendien zijn de prijzen op de site niet gerechtvaardigd. Hetzelfde model van de Titanic voor 340 euro op Amazon met levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen Amerikaans bedrijf Allereerst hebben jullie jezelf voorgedaan als een Amerikaans bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ten eerste hebben jullie jezelf voorgedaan als een in de VS gevestigd bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/01/2021
Vertaalde beoordeling