★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Uiteindelijk ontvangen na een onzekere periode. Geen goed werkende track and trace. Ik ben niet nog niet overtuigd om nogmaals hier te bestellen, misschien wel als de service verbeterd.
Dank u voor het plaatsen van uw reactie. Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons.
Dank u voor uw begrip,
1001hobbies klantendienst.
Op 8 augustus 2021 ontving ik de goederen die ik had besteld. Ik heb onder andere Roemeense infanterie besteld, maar de Roemeense infanterie ontbreekt. Stuur de Roemeense infanterie die ontbreekt alstublieft op verzendkosten. Bedankt voor uw snelle aandacht,
Hartelijk dank, 1001hobbies
De levering lijkt langer dan gemiddeld. Een goed punt kan de prijs hebben die je wilt.
Niet erg goed voorraadbeheer, want de bestelling werd geplaatst hoewel een van de twee stukken niet meer beschikbaar was. Geen klantenopvolging met betrekking tot leveringen, de klant moet opnieuw contact opnemen met de site om nieuws te krijgen. Aan de andere kant werd de terugbetaling uitgevoerd zonder enige beperkingen en binnen een redelijke termijn.
Correcte verzending MAAR niet geteste producten, met onbruikbare producten als gevolg
Met vriendelijke groet, Laure
Betaald voor een levering op 2/3 dagen van een product dat zogenaamd beschikbaar was op de website. Het kwam 10 dagen later aan toen ik al op vakantie was. Geen excuus, geen terugbetaling van verzendkosten...
Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Mijn laatst ontvangen bestelling komt niet overeen met mijn verzonden bestelling!
Duurde lang tot het binnen was
Bestelling ontvangen, prima verpakt etc. Enige punt van opmerking is het gebrek aan communicatie na de bestelling. Nadat ik mijn bestelling had gedaan op de website was er geen enkele bevestiging dat de bestelling was doorgekomen of in behandeling was, iets wat vrijwel alle andere websites wel doen. Uiteindelijk, na wat zoekwerk vond ik alle gegevens op de site zelf maar een simpel mailtje na een bestelling is vaak al voldoende om te laten weten dat de bestelling goed is doorgekomen en dat het verwerkt wordt. Nu heb ik een tijd in onzekerheid zitten wachten, wat niet nodig was.
Het decalvel bevat geen insignes. Dat had ik wel verwacht voor een prijs van 20€.
Levering een week te laat en geen antwoord op de contactmail van 1001 hobbies.
In plaats van het artikel op te sturen dat ik in eerste instantie had besteld, kreeg ik een tegoedbon van 10 euro aangeboden die ik in de winkel kon besteden. Ik heb gevraagd of ze het juiste artikel konden opsturen omdat het niet goedkoop was.
We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
We wensen u een fijne dag laure
Deels erg verwarrend
Het was frustrerend om drie weken te wachten op mijn kleine aankoop van verf. Geen modellen, geen lijm, alleen verf. Ik denk dat je enige vertraging kunt verwachten voor artikelen die je in Europa koopt, maar de volgende keer zal ik in eigen land kijken.
Site is prima in gebruik. Alleen jammer dat je artikelen kunt bestellen die (achteraf) niet leverbaar zijn. Als je kiest voor terugbetaling is een overbruggingstijd van 14 dagen wel ruim. Contact per telefoon verloopt niet eenvoudig, door een taalbarriere moet je meer moeite doen om je "probleem" uit te leggen. Levering schijnt zonder problemen te zijn verlopen.
De website werk niet vloeiend, anders had het 5 sterren geweest. gelukkig is de keuze ruim en de afhandeling perfect. top bedrijf.
De levering duurde veel langer dan geadverteerd.
Goede product, alleen verzendkosten vind ik te duur ( 7 euro is wel wat ) soms wil ik achteraf extra dingen bestellen, maar dan is het verzendkosten erg duur om te bestellen.
De aanbieding wekte de indruk dat de piloten beschilderd waren, maar dat was niet zo, en dat is jammer. Een kleine hint was genoeg geweest voor de prijs.
Bij ontvangst van het pakket was een van de blikken verf open en was de verf in de envelop gemorst, waardoor alle blikken zwart van de verf waren. Een tweede blik was slecht gesloten en half leeg. 🙁
Hartelijk dank voor uw tijd, 1001hobbies klantenservice.
Een beetje te lang gewacht op een reden (product niet in voorraad) waarvoor mijn bestlling vertraagd was... Spijtig
Ik was blij met de aankoop, maar het product zei dat het onmiddellijk zou worden verzonden, in de namiddag, en vertrok uiteindelijk na 6 dagen, na 2 onbeantwoorde e-mails en verschillende telefoontjes, waarvan er slechts 1 werd beantwoord. Het was een cadeau op dinsdag en kwam aan op woensdag.
Niet tevreden over levertijden. Verjaardagscadeau kwam erg laat aan, hoewel alles beschikbaar was. Jammer
Ik had eigenlijk twee dezelfde artikelen bij hen besteld. Ze werden apart verzonden door 1001 hobbies. Het eerste pakket was in orde. Het tweede pakket kwam beschadigd aan en de doos was gedeeltelijk verbrijzeld. Houd er rekening mee dat ze vanuit Frankrijk verzenden, niet vanuit Michigan.
Ik geef je een beter cijfer als ik de 2 ontbrekende potten heb ontvangen.
Te lang wachten
Voordat ik bestelde, vroeg ik om de afmetingen en die werden me toegestuurd, maar ze kwamen helemaal niet overeen met het product. Ik stuur het product terug.
Wij danken u voor uw begrip en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit incident. Hoogachtend, 1001hobbies klantenservice.
Airbrush niet compatibel met persluchtbus.
Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Licht defect product
Bestelling niet compleet. Geen reactie tot opheden op mijn email
Dank u voor uw commentaar. Wij betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort opmerkingen voor ons zeer belangrijk is. Onze klantendienst neemt zo snel mogelijk contact met u op en zorgt voor een snelle oplossing.
dank u voor uw tijd
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Niet altijd overzichtelijke website
7 maanden wachttijd en verkeerd artikel geleverd
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
De verpakking was perfect, maar toen de doos eenmaal verwijderd was, ontbraken er twee zegels. Iemand heeft hem waarschijnlijk geopend voordat hij hem inpakte.
Product prima, levering liet op zich wachten.
Levering echt traag
De kleur is niet hetzelfde
Hallo ik heb een 1/75 Smith Rotterdam besteld en de doos is beschadigd geleverd omdat de verpakking van zeer slechte kwaliteit was (verpakt in een simpele plastic bulpack). Gelukkig is de kit niet beschadigd, jammer want de doos met boten is erg mooi.
Ik heb verschillende e-mails moeten sturen om een duidelijk en volledig antwoord te krijgen op mijn verzoeken. Vandaag is alles in orde en heb ik mijn twee bestellingen ontvangen. Ik wacht op de 3e. Bedankt en ik blijf vertrouwen in jullie stellen.
Het is echt zonde om artikelen te verkopen zonder instructies in het Frans, vooral als je net begint met deze discipline - ik weet nog steeds niet hoe ik met mijn helikopter moet vliegen, eerlijk gezegd ben ik erg teleurgesteld.
We hopen dat dit uw probleem heeft opgelost.
Met vriendelijke groet, Klantenservice.
Het bestelde is oke, maar de tijd tussen bestellen en betaald hebben en de aankomst bij mij is met 6 dagen veel te lang voor een website. Ik heb jullie daarover al eerder gemaild, maar daar geen antwoord op gekregen. Dit was mij met eren eerdere bestelling ook al overkomen en toen was een computerstoring het excuus. Ook als ik bel krijg ik dan een franse stem aan de lijn, wat ook niet helpt. Vandaar de matige beoordeling van mij. groet, Rut Jan
Dank u voor uw opmerking en onze excuses voor de vertraging. Wij betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort feedback zeer belangrijk voor ons is.
Dank u voor uw tijd.
Dank u voor uw tijd,
1001hobbies klantendienst.