★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het is al erg genoeg dat het dagen duurt om de artikelen te verzamelen voor verzending, maar dan stuurden ze de artikelen ook nog in een doos terwijl een envelop voldoende zou zijn geweest.
De tijd tussen bestelling en levering is te lang, ook al is het bedrijf gevestigd in Frankrijk..... Betaling via PayPal is onderhevig aan "tax" (de enige merchant site die ik ken die dit doet) Om nog maar te zwijgen van bepaalde onlogica bij het bestellen. Kortom, ik ben ontevreden over deze ervaring en ik zal niet opnieuw bestellen.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Gekochte artikelen die niet in overeenstemming zijn met de beschrijving en foto.
Toen ik mijn bestelling ontving, kwam er een zware lijmlucht uit de verzendenvelop. Ik ontdekte dat de tube contactcement in de envelop lek was. De tube was waarschijnlijk nog voor 90% gevuld, maar misschien is een meer beschermende verzendverpakking aan te raden bij het verzenden van dit soort producten.
Lange vertraging, maar aan de andere kant was de persoon aan de telefoon erg vriendelijk.
De piloot in schaal 1/48 waaraan ik $21 heb uitgegeven, paste niet eens in het schaal 1/48-model dat ik aan het bouwen was. Ze stuurden het tenminste snel op.
Bedankt voor uw tijd Bedankt voor uw tijd, 1001hobbies klantenservice.
Pakket kwam vrij beschadigd aan, de drie dozen met modellen waren mooi gestapeld en platgedrukt, maar de modellen waren intact... Afgezien daarvan: goede keuze en prijs, snelle levering.
De levering geen probleem, enkel de tijdsduur besteld 03 september 2021 en ontvangen 15 september 2021
Ik weet dat de gezondheidscontext veel kan verklaren, maar dat gezegd hebbende, duurde het een maand voordat ik mijn bestelling ontving (bij een van uw concurrenten was de maximale levertijd waarmee ik te maken heb gehad, en slechts één keer, 10 dagen). De bestelling voldeed echter aan mijn verwachtingen.
Hallo, het decalvel zat dubbelgevouwen in de envelop, precies op de plek waar twee van de vier ontwerpen zitten waarin ik geïnteresseerd ben.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Het model werd me onvoldoende beschermd toegestuurd, en de doos kwam behoorlijk geplet en met een enorm gat erin aan. De dozen van de modellen zijn niet erg stevig karton, als je de doos niet in een steviger buitenverpakking doet, kunnen de "voorzichtige" jongens van Correos of de pakketbedrijven het pakket flink pletten. Ik heb 1001hobbies op de hoogte gebracht van het incident en tot nu toe heb ik nog geen antwoord ontvangen.
Bedankt voor uw tijd Bedankt voor uw tijd, 1001hobbies Klantenservice.
Op de website is niet altijd duidelijk op welke schaal het product is.
De batman signal was perfect, maar de omschrijving van het kasteel ging nergens over. De toolkit was wel super handig.
Over het algemeen goed
Verven lijm geen problemen 'maar de aerographe wetenschappelijke frankrijk werkt niet schroef van opening van klep parciellement foiree niet demanuel van intrution
Het product was geweldig, maar het duurde te lang voordat het aankwam.
Zeer lange levertijd: 1 1/2 maand zonder uitleg.
Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
Het pakket was zoals besteld, maar de levertijd was erg lang voor een onderdeel dat op voorraad was.
Bedankt voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
Received the wrong package but was corrected quickly
Goed assortiment, fatsoenlijke prijzen, slechte verzending (lange en onzekere tijden). Bovendien stuurden jullie me minstens twee keer per maand een e-mail om me te wijzen op een lijst met producten in mijn winkelwagen, producten die ik NOOIT had gekozen. Voor een online verkoopbedrijf is dit erg negatief. Voor alles wat ik in twee maanden heb gekocht, zou je me een gratis cadeau kunnen geven of een kortingsbon van 50% op mijn volgende aankoop.
Bestelling geplaatst op 07/08/21 en ontvangen op 02/09/21 zeer lange levertijden als gevolg van een onderdeel van mijn bestelling dat niet op voorraad was. Dit onderdeel was in tweevoud besteld, d.w.z. banden. Slechts één onderdeel was op voorraad en de anderen zouden de 19e en vervolgens de 24e weer op voorraad komen, dus ik ontving mijn bestelling zonder dit onderdeel dat nog steeds niet op voorraad is. Dit onderdeel is nog steeds niet op voorraad, dus ik denk dat we de communicatie moeten verbeteren als er een voorraadprobleem is, zodat we niet lang hoeven te wachten, maar ik wil er ook op wijzen dat toen ze mijn bestelling vrijgaven, ik het de volgende dag ontving, dus het was erg snel geleverd.
Snelle levering, kit ontvangen met droge verf, geen retouren na verkoop
Heb mijn bestelling nog niet compleet ,wacht nog op 1bestelling !!! Wacht op een reactie van mij verstuurde e-mail.
Nou ja, 1 maand te laat
Helaas is er geen artikelbeschrijving, wat me in eerste instantie niet stoorde. Pas toen de bestelling arriveerde, realiseerde ik me dat er twee verschillende onderdelen per set waren. Niet al te dramatisch. De verzending vanaf ontvangst van de betaling tot de overdracht aan de verzenddienst duurde echter 12 dagen, hoewel de onderdelen volgens de homepage op voorraad waren. De bevestiging dat mijn bestelling in behandeling was, kwam pas na 3 dagen, wat relatief lang is. Waarschijnlijk mijn laatste bestelling bij deze verkoper.
Wij willen u graag informeren dat het door u bestelde product op 16/08/2021 09:36:02 niet op voorraad is bij onze leverancier. Omdat het een feestdag was, was onze leverancier gesloten. Als gevolg daarvan heeft hij ons dit product onmiddellijk na zijn heropening op 21 augustus 2021 toegestuurd. We hebben het op 24 augustus ontvangen en teruggestuurd.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling.
Onze excuses voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling, 1001hobbies klantenservice.
Cadeauverpakking beschadigd ontvangen
Het product kwam incompleet aan. Er werd een klachtemail gestuurd naar 1001 Hobbies met een foto en aankoopbewijs, maar tot op heden geen resultaat.
Pakket arriveerde in slechte staat. Geen kartonnen verpakking. Alleen noppenfolie.
Kon niet inloggen ,telefonisch in het frans of engels
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Levering te lang
De klantenservice van 1001hobbies neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. Nog een prettige dag!
1001hobbies klantenservice.
Al een aantal bestelling gedaan waar helaas wat dingen mis mee zijn; verkeerde items geleverd en verzendingen (waar apart voor betaald is) samen gestoken voor één verzending. Dit laatste is ondertussen door hen recht gezet en terug betaald. Maar communicatie loopt niet altijd vlot. Bij gewoon mailverkeer meestal geen antwoord, enkel bij reviews. Ook een hoop onnodige mails en onoverzichtelijke geschiedenis over bestellingen. Heb eerder de indruk dat 1001hobbies tot de categorie "dozenschuivers" behoort dan een webshop met kennis van zaken. Pluspunt is dat ze veel aanbieden maar dit behoort tot de stock van leveranciers. Prijzen zijn soms ook behoorlijk hoog...
Ik wacht nog steeds op een besteld en betaald product: MAZDA MX5 ROADSTER 2016 ROUGE Referentie: IXOCLC367N Niet ontvangen !!!
Teleurgesteld door het model, ik hoopte op iets groters
Het duurt lang voordat bestellingen worden verwerkt en verzonden. Informatie over leveringsdata is onnauwkeurig.
Ik had een andere tank besteld dan die ik al had ontvangen, anders was het een goede service geweest.
1 aankoop en de laatste en niet vanwege covid de trage levering. Ik heb in Spanje en op andere sites besteld en alles kwam op tijd aan..voor mij nooit meer.
Product erg duur, vergeleken met andere sites en lange levering
De wachttijden zijn lang en er is weinig informatie over de status op een bepaald moment.
De Humbrol verven zijn prima, maar de snelheid van verzending en de kwaliteit van de gebruikte verpakking laat veel te wensen over. Ik heb aardig wat verf besteld en ze werden gewoon in een licht gewatteerde enveloppe gegooid zonder extra bescherming. Ik ben blij dat er geen verf kapot is gegaan of open is gegaan tijdens het transport. De bijgeleverde tracking was in het Frans en moeilijk te achterhalen. Het duurde meer dan twee weken voordat ik kreeg wat ik had besteld. Ik ben blij dat ik de verf heb gekregen die ik nodig had, maar ik zal voor toekomstige bestellingen een andere leverancier zoeken. Toch bedankt.
Deze transactie was echt vreemd. De bestelling werd gedaan via eBay. Het duurde een eeuwigheid voordat het aankwam - 3 weken. Ik volgde het, en ontdekte dat item was als ik nooit gekocht, EN het verscheen $ 20 meer! Heel verwarrend. Ik dacht echt dat ik het niet ECHT had besteld! Toen kwam het dagen later op mijn stoep aan, in een enorme doos! De doos was maar 15 cm lang en 15 cm hoog. Ik had minstens 6 van die dozen (lucht-luchtraketten voor F16-modellen) in die ene enorme doos kunnen stoppen. Geen wonder dat de verzendkosten zo hoog waren! Ik heb het gevoel dat ik een beetje ben opgelicht door de verzendkosten. Helaas waren zij de enige die dit artikel hadden, dus ik weet niet zeker wat ik ga doen als ik het weer nodig heb voor mijn zoon met speciale behoeften, die al 30 jaar in het buitenland woont.