★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Verouderd, verkeerde bestelling, te hoge prijs!
Bestelling op tijd geleverd maar erg teleurgesteld door de inhoud van de doos, slecht afgebraamde onderdelen, broos en moeilijk te monteren. Ik zal geen producten meer bestellen van dit merk.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Bijna een maand voor de levering van een product dat stond vermeld als onmiddellijk beschikbaar
Dure verzendkosten nr Nederland
Prima, maar ik deed twee bestellingen een dag na elkaar, en de som van de twee gaf me gratis bezorging.... De ene werd naar mijn adres gestuurd en de andere naar een wereldwijde bezorgdienst, beide met bezorgkosten.... Stel je voor. Jammer.
Om producten te krijgen moest ik er vaak op aandringen dat wat beschikbaar was naar mij werd opgestuurd en dat ik het ontbrekende product terugkreeg. Zo lang kun je niet op producten wachten.
We sturen u de producten echter pas als we ze ontvangen hebben en we zijn altijd beschikbaar om u te informeren over de producten die nog op voorraad zijn.
Met vriendelijke groet, De afdeling Verkoop.
Hallo, ik heb de DS 19 besteld voor de 60e verjaardag van Citroen, in de doos zat de cabrio ref: 80795. In uw offerte staat deze nog steeds en u heeft de ref;1000567950 hardtop meegestuurd, jammer ik wil de cabrio.
De producten waren zoals besteld, maar het duurde een week voordat ze aankwamen, één pakket kwam perfect en het andere volledig gedeukt.
Le prime volte è stato tutto fantastico ma da quando ho richiesto il codice mt35021 che mi avevate detto di spedirmi successivamente perché avevate dimenticato di inserire nell'ordine fatto le cose non vanno più bene. Ho scritto molte volte ma ancora non ho ricevuto risposta alla mia domanda perché il prodotto da me richiesto è presente e disponibile ma io non riesco ancora ad averlo. Mi avete dato solamente un buono corrispondente all'importo da me pagato per l'oggetto ma io vorrei quello che ho ordinato.
Vi ringraziamo per la vostra comprensione, Vi siamo molto grati per la vostra comprensione, Laure
Ik heb jullie website gebruikt en duidelijk het artikel geselecteerd dat ik wilde hebben, maar helaas is er een fout gemaakt met de website, dus ik ben erg teleurgesteld dat dit is gebeurd. Ik vind ook dat de website een taalkeuze moet hebben ik hou van Frankrijk maar te veel Franse taal op de website. Meer taalvriendelijk alsjeblieft!!!
Verzending en timing zijn goed, maar ik vind sommige producten volledig uit de prijs! ....Heb ik een item gekozen dat momenteel op de markt "out-of-stock" is, heb ik, naar mijn mening, duur betaald voor de exclusiviteit......
Ik kocht een model voor meer dan 60€ en het laat veel te wensen over voor de prijs die het kost. Ik betaalde 6€ voor verzending en ongeveer 3€ voor de cadeauverpakking, en het duurde langer dan verwacht (terwijl op het moment van aankoop niemand hiervoor waarschuwde of het op de website zette, terwijl het wel in de artikelbeschrijving stond), en de verpakking was waardeloos inpakpapier met niets anders.
Zeer slecht gewoon onthouden uw niet accepteren gift card nummer GCR40A71065, je kon het niet vinden uw administratie en het kostte mijn 53,29 eurs voor een 23,00 eur kit. ik vind uw bedrijf een schijnvertoning en zal nu verwijderen van mijn account en eventuele verdere e-mails zullen worden verzonden spam. probeer alsjeblieft niet om te antwoorden als je krijgt geen antwoord.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Erg slecht voorgesneden beeldje.erg teleurgesteld deze keer
Ik nam de cadeauverpakking optie omdat ik niet de beste ben in het maken ervan, maar eerlijk gezegd had ik het beter gedaan!
De mensen die we aan de telefoon spreken zijn niet competent en je kunt alles bestellen... Bovenaan.
Vermeld op uw site wanneer items niet onmiddellijk beschikbaar zijn
Ik moest veel te lang (bijna een maand) wachten tot mijn bestelling werd verzonden, hoewel het product op voorraad zou zijn (gemarkeerd als beschikbaar)... Bovendien waren de prijzen niet erg concurrerend. Het grootste voordeel van deze site is het brede aanbod van producten, die je niet altijd ergens anders vindt.
Zeer slechte levertijd afspraken!
Dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor de vertraging in de levering.
Dank u voor uw begrip,
Wij danken u voor uw begrip,
Van de twee potten modelbouwverf die ik bestelde, was de ene prima, maar de andere bevatte verf met een vreemde textuur die onmogelijk te mengen was, wat resulteerde in een massa klonten die heel weinig vloeibaar was en onbruikbaar.
Navigatie moeilijk en niet intuïtief, verder alles OK!
Lange wachttijd en vrachtwagen kleiner dan verwacht.
Ik denk dat het een goede plek is om te kopen, mijn eerste ervaring had wat problemen, maar ik denk dat ze uitzonderlijk waren en snel werden opgelost toen ik het probleem meldde.
Helaas erg late levering, nadat ik de klantenservice had gebeld vertelden ze me dat ze niet op voorraad waren en het niet op tijd naar me toe konden sturen. Oké maar ze hadden me op zijn minst kunnen waarschuwen met een e-mail over de vertraging . Toen ze het naar mij stuurden kwam het snel aan , ik hoop dat het anderen niet overkomt .
Met vriendelijke groet, Laure
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en moest er achteraan. Het product kwam wel aan maar er zat een fout in. Ik vroeg om een terugbetaling en die kwam er ook. Ik zou ze opnieuw gebruiken, rekening houdend met deze problemen.0
Ben je het gewend? De artikelen worden niet geleverd binnen het tijdsbestek dat bij de bestelling is opgegeven. Dat is jammer. Anders RAS
Twee modelautootjes besteld. Aanvankelijke info A op voorraad B op doorreis. Na een week info gewijzigd B op voorraad en A in afwachting van aanvulling voorraad. Daarna A niet leverbaar en niet bekend wanneer wel. Voorstel waardebon voor het betaalde bedrag voor A. Terugbetaling gevraagd. Na 10 dagen geen betaling. Opnieuw mail gestuurd Daarna afgehandeld in 5 dagen. Han S.
Dank u voor uw commentaar. Wij informeren u dat wij op 29/09/21 zijn overgegaan tot de terugbetaling volgens onze algemene voorwaarden.
Wij betreuren deze voorraadfout, maar wij hebben 148.000 referenties op de site, en u zult begrijpen dat wij geen 148.000 referenties in ons magazijn kunnen opslaan. Wij hebben 148.000 artikelen op de site, en u zult begrijpen dat wij 148.000 artikelen niet in ons magazijn op voorraad kunnen houden, daarom doen wij dat bij onze leverancier, er kan dus een fout in de voorraad zitten, dit betreuren wij.
Wij betreuren dit,
1001hobbies klantendienst.
Gebrek aan informatie over het product. Er zat geen batterij in de rc, maar dit werd niet vermeld.
Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Levering duurde te lang, zoekmachine werkt niet goed
Zeer gemengde recensie. Heb 4 artikelen besteld: Positief: Eduard prijzen geweldig anderen redelijk Negatief: onderdeelnummer fout/omschrijving voor ICM 72072. Het is I-16 type 18 en niet 28 wat ICM 72073 is. Sorry dat ik het beschreven artikel niet heb ontvangen. Alle 4 pakketten beschadigd met Italeri modellen doos eigenlijk gescheurd. Open en modellen zelf zijn in orde. Bericht ontvangen na klacht en kan in principe terugsturen tegen verzendkosten hoger dan kosten model.
Ik was een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van de modellen. De onderdelen zijn kleiner dan ik dacht en sommige passen niet goed in elkaar. 2 van de 3 verven waren droog. Ik moest een beetje water toevoegen om te proberen ze bruikbaar te maken, maar het was niet erg goed. Ik vind het duur voor wat het is.
De site is zeer uitgebreid, met een enorm aantal referenties. Gemakkelijk te navigeren. Enige minpunt: de levertijden zijn wat lang.
Verschrikkelijke levertijden
Wij wensen u een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Ik had geen problemen met het product, maar de levertijd was te lang voor een product dat op voorraad was en ik had meer betaald voor het snelste transport. ( tnt ) het cadeau arriveerde na de verjaardag ...
Ik heb al twee weken geen nieuws gehad en bovendien een stuk dat niet van !!!! komt.
Er was een klein probleem met deze laatste bestelling omdat het product niet echt op voorraad was en de levertijd langer was dan normaal, maar dit werd vanaf het begin aangekondigd en er werd rekening mee gehouden. Het probleem was dat afgezien van de automatische waarschuwingen die werden geactiveerd wanneer de levertijd werd overschreden, het moeilijk was om concrete feedback te krijgen over de status van de bestelling. De "2 tot 4 weken" levertijd werd 6 weken: bestelling geplaatst op 5 augustus, ontvangen op 18 september. Maar het is prima, gewoon een ongeduldig persoon om thuis mee om te gaan. Ik weet dat de bevoorrading momenteel ingewikkeld is. Met dank aan 1001 Hobbies voor de distributie van COBI.
De navigatie op de pagina en bij het zoeken naar een artikel is verwarrend.
Erg lange portokosten! Ik nam extra cadeaupapier mee (dat het inpakpapier van een 2-jarige waardig was) en een kaartje met een klein briefje erop, dat niet bestond! Aan de andere kant was het model (gelukkig) in goede staat.
Talen in winkelinterface en e-mails zijn gemengd (Duits, Engels, deels ook Frans). Levering was erg snel, dat is goed! De producten van Kromlech zijn helaas niet zo goed, erg onregelmatig plastic, op sommige plaatsen ontbreekt materiaal (bijv. onderrand van schilden).
Weer met fabricagefouten! Nabewerking vereist.