4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
SCAM Ze beweren dat ze mijn betaling nooit hebben ontvangen, hoewel alle informatie correct was en mijn bank bevestigde dat ik de betaling had verzonden. Ze spammen mails waarin ik zeg ""het lijkt erop dat we uw betaling niet hebben ontvangen"" en wanneer je het probleem probeert op te lossen, houden ze gewoon op. KOOP NIET VAN HEN!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Phoenix, Wij danken u voor uw opmerking en bieden onze excuses aan voor dit incident. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw begrip, Met vriendelijke groet Klantenservice 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
De levertijd was veel te lang! Met een .co.uk-website en een Brits contactnummer ging ik ervan uit dat het om een Brits bedrijf ging, omdat niets op de website duidelijk de werkelijke locatie aangaf. Twee artikelen op voorraad besteld op 23 december en ontvangen op 9 februari. Veel te laat om van enig nut te zijn en negeerde al mijn beleefde verzoeken om de bestelling te annuleren en geld terug te storten. Accepteer het excuus van Brexit, maar verwachte leveringsvertragingen moeten veel duidelijker worden gemaakt op het moment van bestellen. Covid is onaanvaardbaar omdat elke andere leverancier het prima doet. Ik zal ze niet meer lastigvallen met mijn zaken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident en vragen u te geloven dat dit soort incidenten voor ons erg vervelend zijn. We willen u erop wijzen dat het door u bestelde product in Engeland uit voorraad is genomen. De douaneformaliteiten waren erg ingewikkeld en daardoor erg laat. Bedankt voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Niet de moeite waard om te kopen. Niet de moeite waard om te kopen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Matthews, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Het heeft 2 maanden en meerdere klachten geduurd voordat ik het artikel kreeg. Half december een bestelling geplaatst, geld van mijn kaart afgeschreven, half januari was er nog niets aangekomen. Meerdere klachten verzonden via e-mail en hun Facebook-pagina. Uiteindelijk werd het artikel begin februari verzonden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Fergus, Wij danken u voor uw opmerking en bieden onze excuses aan voor dit incident. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw begrip, Met vriendelijke groet Klantenservice 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Het ziet er niet echt uit als een model, het lijkt meer op kinderspeelgoed! Erg teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik werd gevraagd om mijn ervaring te beoordelen voordat ik de goederen ontving.... mah! In ieder geval beschrijf ik mijn ervaring (nog steeds niet afgerond): bestelling van 17 januari verzonden met 1001 maar nooit aangekomen op bestemming.... tweede bestelling van 3001 .... samengevoegd met de eerste (waarschijnlijk zijn de goederen teruggestuurd naar de afzender) de twee bestellingen werden samengevoegd maar tot op heden (8 februari) nog steeds niet verzonden. Je hoeft niet de stiptheid en snelheid van Amazon te verwachten maar een beetje meer informatie en vooral geen berichten sturen """ goods to destination" als je nog steeds niet weet waar het is. Ik hoop dat dit alleen mij is overkomen.... Ik blijf wachten. Update 22 feb: bestelling nog steeds niet verzonden
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het heeft 2 maanden en meerdere klachten geduurd voordat ik het artikel kreeg. Half december een bestelling geplaatst, geld van mijn kaart afgeschreven, half januari was er nog niets aangekomen. Meerdere klachten verzonden via e-mail en hun Facebook-pagina. Uiteindelijk werd het artikel begin februari verzonden.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Fergus, Wij danken u voor uw opmerking en bieden onze excuses aan voor dit incident. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw begrip, Met vriendelijke groet Klantenservice 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Na het bestellen van een model voor een kerstcadeau kwam dit model een maand te laat aan, dus kocht ik een ander c xxx cadeau en na ontvangst van het model stuurde ik het terug naar jullie voor terugbetaling op 22 januari tot op heden geen nieuws over mijn terugbetaling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket nog niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goede webshop uit Frankrijk. Mooie prijzen en redelijk snelle levering van Frankrijk naar Nederland
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Fijne website met ruime keuze uit diverse modellen. AANRADER.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet de moeite waard om te kopen. Niet de moeite waard om te kopen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Matthews, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb in december ongeveer ��50 verf besteld. Het is nu februari en ze zijn nog steeds niet aangekomen. Ik zal niet proberen om verven te kopen van
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik nam de chronopost-levermethode en de bezorger kwam niet eens naar mijn huis en leverde mijn pakket één of twee dagen te laat af bij een relaispunt.... meer dan 20 euro voor de service! Aan de andere kant, wat de geleverde producten betreft, is er niets om over te klagen - goede verpakking, geen hobbels etc. Het is alleen de levering die een probleem is. Het is alleen voor de levering dat ik
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Vreselijke service - vermijd dit bedrijf Bestelde een model op 31 december en het kwam pas aan op 6 februari. Het lukte me maar drie keer om contact te krijgen met de klantenservice om uit te zoeken wat er aan de hand was - veel e-mails werden genegeerd of onbeantwoord. Het model werd vanuit Frankrijk naar het Verenigd Koninkrijk verzonden en het excuus dat werd gegeven was distributieproblemen en brexit, maar ik had op 22 januari een ander model besteld bij een leverancier in Frankrijk en dat kwam slechts 8 dagen later aan, dus ik kan dit niet accepteren. Na zes weken wachten moest ik zelfs mijn geld terugvragen. Ik heb mijn model uiteindelijk wel gekregen, maar absoluut een vreselijke, schokkende klantenservice. Ik zal ze nooit meer gebruiken en raad iedereen ten zeerste aan om goed na te denken voordat ze dat doen. Een afschuwelijke oefening in ellende en pijn.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Vreselijke service - vermijd dit bedrijf Bestelde een model op 31 december en het kwam pas aan op 6 februari. Het lukte me maar drie keer om contact te krijgen met de klantenservice om uit te zoeken wat er aan de hand was - veel e-mails werden genegeerd of onbeantwoord. Het model werd vanuit Frankrijk naar het Verenigd Koninkrijk verzonden en het excuus dat werd gegeven was distributieproblemen en brexit, maar ik had op 22 januari een ander model besteld bij een leverancier in Frankrijk en dat kwam slechts 8 dagen later aan, dus ik kan dit niet accepteren. Na zes weken wachten moest ik zelfs mijn geld terugvragen. Ik heb mijn model uiteindelijk wel gekregen, maar absoluut een vreselijke, schokkende klantenservice. Ik zal ze nooit meer gebruiken en raad iedereen ten zeerste aan om goed na te denken voordat ze dat doen. Een afschuwelijke oefening in ellende en pijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Sinds 25 november 2020, toen ik een bestelling plaatste van 7689 euro en na vele e-mails waarin ik om begrip en geduld vroeg, heb ik de bestelling op 11 januari 2021 als geannuleerd moeten beschouwen. Ze hebben zelfs op mijn e-mail geantwoord dat ik uiterlijk binnen 14 werkdagen mijn geld terug zou krijgen. Zo makkelijk konden ze het echter niet maken. Vandaag is het 6 februari 2021 (19 werkdagen later). Ik schrijf nog een e-mail en ze antwoorden niet eens. Kortom, ze hebben 7689 EUROS vastgehouden zonder het bedrag 4 MAANDEN geleden te verwerken of terug te storten en ze hebben hen gekwetst en ze vragen mij om begrip en geduld. Nou, ik kan het niet begrijpen en ik heb geen geduld meer. Zoals u kunt begrijpen heb ik na 4 MAANDEN geen geduld meer. Jullie zijn
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 26012021 overboeking geaccepteerd en geïncasseerd pakket verstuurd nog niet aangekomen en we zitten op 06022021. Onmogelijk om contact te hebben met de verkoper secretaresse in onduidelijke Franse taal. Ik was van plan om andere modellen te kopen, zelfs dure, maar ik zal voorzichtig vermijden dat te doen door het maken van een zeer slechte publiciteit Ik zal me wenden tot de consumentenbond proberen om mijn rechten te verkrijgen.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling niet ontvangen, misschien morgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Complete afzetterij Ik kan niet spreken over de gang van zaken van deze webshop want ik zal hier nooit iets kopen. Deze gasten moeten zich eens goed aan hun hoofd voelen. Ik ben zelf een modelbouwer van (houten) schepen en de prijzen die zij zich durven te vragen gaat veel verder dan aan de dure kant. Dit is gewoon compleet afzetterij en de schepen die zij verkopen heb je elders al voor de helft. Gewoon schandalig dat dit gewoon mag. Nogmaals, ik weet niet hoe de afhandeling van bestellingen is of dat de prijs van andere producten lager is, maar het loont zich zeker om elders te zoeken.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Dank u voor uw feedback. Onze prijzen zijn afhankelijk van de wet van vraag en aanbod van onze leveranciers. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. Met vriendelijke groet, 1001Hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Volledige informatie Ik kan niet eens praten over de bende items in deze webshop omdat ik het me niet kan veroorloven om ze te kopen. Deze mensen zijn erg goed in wat ze doen. Ik heb zelf een modelset (houten) schema's en de prijzen die je moet betalen zijn veel lager dan de harde kant. Dit betekent dat ik volledig buiten de boot val en dat ik de schema's mee moet nemen. Het is erg jammer dat we dit moeten doen. Ik weet echter niet wat het aanbod van producten is of wat de prijzen van andere producten zijn, maar het betekent wel dat oudere mensen voor zichzelf moeten zorgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Dank u voor uw feedback. Onze prijzen zijn afhankelijk van de wet van vraag en aanbod van onze leveranciers. We willen graag melding maken van dit incident. Met vriendelijke groet, 1001Hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht Slecht! Geen andere woorden voor Ik heb 11-12-2020 mijn pakket geretourneerd en kreeg bericht van post nl dat pakket was afgeleverd op 16-12-2020. Na talloze e-mails heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug ik zal daarom hier ook nooit meer bestellen! Wat een slechte service
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht Slecht! Geen andere woorden voor Ik heb 11-12-2020 mijn pakket geretourneerd en kreeg bericht van post nl dat pakket was afgeleverd op 16-12-2020. Na talloze e-mails heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug ik zal daarom hier ook nooit meer bestellen! Wat een slechte service
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. Met vriendelijke groet, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb twee artikelen van jullie gekocht één kwam helemaal verkeerd aan de andere is na 20 dagen nog steeds niet aangekomen ik heb verschillende e-mails gestuurd naar de Franse en Italiaanse site met hoofdkantoor in Milaan en Italiaans telefoonnummer waarop ze alleen in het Frans of Engels reageren wat absurd is ik heb ook geprobeerd om te communiceren op de Facebook pagina zonder enig resultaat omdat de pagina niet actief is jullie zijn een stelletje oplichters maar maak je geen zorgen ik voor €80 word ik niet arm ik zal aangifte doen bij de politie jullie positie en ik herhaal oplichters schaam jullie God vervloek jullie....
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op een oplossing zodat ik de verkeerde bestelling kan retourneren. Ik heb veel e-mails gestuurd en gebeld, maar niemand heeft mij een oplossing gegeven.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De levering is niet compleet. De stickers zijn niet geleverd. De levering staat als volledig geleverd in het systeem. Vervelend, want het was een eerste bestelling. Komt er een volgende levering? Of blijf ik met het verschil zitten? Groeten
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet alleen houden ze zich niet aan de levertijd die bij de aankoop wordt aangegeven, maar wanneer ze om informatie hierover wordt gevraagd, is de informatie die ze geven niet waarheidsgetrouw. De levertijd maakt deel uit van de winkelervaring en de betrokkenheid van de winkel, wat een zeer slecht imago geeft aan de consument. Ik zal er lang over nadenken om weer bij 1001 maque te kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen... Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen dat mijn artikel is geleverd, heb ik mijn artikel nog steeds niet ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd en wacht op een antwoord.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren deze situatie. Wij informeren u dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk contact met u zal opnemen. van harte, klantenservice 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Had een levering die beschadigd was bij aankomst. Na contact te hebben opgenomen met 1001 models hebben ze het artikel gratis vervangen. Geweldige service!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verzending was vrij snel (binnen een week) maar alle e-mails waren in het Frans. Moeilijk te begrijpen als Nederlander, maar toch te doen. Aanrader om dit in het Engels te doen. Verpakking was degelijk.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2021
Vertaalde beoordeling