4.2/5
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling en ik krijg te horen dat ze er niets aan kunnen doen omdat het op de BL staat.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de goederen nog niet ontvangen
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Uw antwoord lost het probleem niet op. Ik heb betaald voor een product dat ik niet heb ontvangen en ik ben in het bezit van een product dat ik niet kan gebruiken! Het wordt tijd dat u wat zorg toont voor uw klanten, die uw brood en boter zijn, en verantwoordelijkheid neemt voor uw fouten. Wat een minachting voor de klant! Het is beschamend!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het relaispunt dat u mij hebt aangegeven, gaat over twee weken dicht en ik weet niet waarom. Alle pakketten zijn teruggestuurd. Ik moest zelf een nieuw relaispunt aangeven, dus er is voor niets tijd verspild.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
ZEER SLECHTE KWALITEIT PORTO ITEM WERD TERUGGESTUURD EN OPNIEUW NAAR MIJ GESTUURD
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn overschrijving voor de aankoop van een model is al 2 maanden geleden. Geef me het geld terug of stuur me een ander model of een tegoedbon. Als je het zo stelt, ben je bezig met wettelijk strafbare diefstal. aangezien ik niet de enige ben die wordt opgelicht, kunnen we allemaal samen een klacht indienen.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 07/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen. Het is al 2 weken geleden en nog steeds geen pakket!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Alles is in orde
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen... Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen. Het is al 2 weken geleden en nog steeds geen pakket!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om onze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo geen informatie over mijn bestelling geplaatst 28 februari 2021 geen tracking pakket omdat ongeldige bestelnummer in het kort het is meer voor kinderen 1 ste leeftijd die modellen voor con
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen... Ik betaalde $45 voor expresverzending 2-3 dagen. Het is al 2 weken geleden en nog steeds geen pakket!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om onze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
En de vreselijke klantenservice gaat door... Op 6 februari plaatste ik een beoordeling van 1 van de 5 sterren voor de vreselijke klantenservice. Twee dagen later werd er contact met me opgenomen met de mededeling dat ik mijn verzendkosten zou terugkrijgen en dat dit binnen 14 werkdagen zou gebeuren. Het is nu 19 werkdagen en wat denk je? Yep, geen terugbetaling, zelfs niet nadat ik er weer achteraan ben gegaan. Serieus - hoe **slecht** kan de klantenservice worden?! Als ik een waardering van minder dan één kon geven, zou ik dat doen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Martin, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om deze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
Het ontvangen artikel komt niet overeen met wat was besteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
En de vreselijke klantenservice gaat door... Op 6 februari plaatste ik een beoordeling van 1 van de 5 sterren voor de vreselijke klantenservice. Twee dagen later werd er contact met me opgenomen met de mededeling dat ik mijn verzendkosten zou terugkrijgen en dat dit binnen 14 werkdagen zou gebeuren. Het is nu 19 werkdagen en wat denk je? Yep, geen terugbetaling, zelfs niet nadat ik er weer achteraan ben gegaan. Serieus - hoe **slecht** kan de klantenservice worden?! Als ik een waardering van minder dan één kon geven, zou ik dat doen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Martin, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om deze fout te herstellen. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb een defecte tracker en de knippers zijn niet die uit de catalogus, het zijn normale kabelscharen van de "Chinezen". Hartelijk dank
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 04/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het duurde meer dan 20 dagen voordat het arriveerde zonder voorafgaande kennisgeving dat het niet op voorraad was of problemen met de bestelling.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 04/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 4 februari een bestelling geplaatst en betaald, maar ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen en er is geen spoor van mijn pakket sinds 4 maart.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 04/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn laatste bestelling niet ontvangen. De bestelling was voor WWII US Army uniform rang insignes in 1/32 schaal. De bestelling was bijna drie weken geleden. Volgens de traceergegevens was het aangekomen in de Verenigde Staten
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor dit incident. We zullen ons best doen om van uw volgende ervaring een geweldige ervaring te maken. We wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de goederen 6 dozen met speelgoedsoldaatjes een doos was open en leeg ik stuurde meteen een e-mail met mijn klacht ik stuurde een paar dagen later een andere ik wacht nog steeds op antwoord.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn laatste bestelling niet ontvangen. De bestelling was voor WWII US Army uniform rang insignes in 1/32 schaal. De bestelling was bijna drie weken geleden. Volgens de traceergegevens was het aangekomen in de Verenigde Staten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor dit incident. We zullen ons best doen om van uw volgende ervaring een geweldige ervaring te maken. We wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het werd veel later verzonden dan de geschatte leverdatum (het werd verwacht in de week van 17 februari en ze hebben het pas op de 25e verzonden) en niemand heeft contact met me opgenomen om me te waarschuwen dat er vertragingen zouden zijn (het eerste nieuws dat ik over de bestelling kreeg, was dat het op het postkantoor was gedeponeerd om op de 25e te worden verzonden). Op andere platforms ben ik altijd gewaarschuwd als er een vertraging of een ander soort incident zou kunnen zijn, maar in dit geval niets. Ik zal nooit meer iets bij dit bedrijf kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goede informatiedeling, maar als 1001 verzendberichten stuurt, zouden ze dan ook moeten vermelden wat er is verzonden.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Rampzalige klantenservice Een vreselijk bedrijf dat me het verkeerde product stuurde en weigert mijn mails of berichten te beantwoorden, ook al heb ik telefonisch contact opgenomen. Geld eerst, klanten laatst. Pas op voordat je iets van deze mensen koopt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor dit incident. We zullen ons best doen om van uw volgende ervaring een geweldige ervaring te maken. We wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
Rampzalige klantenservice Een vreselijk bedrijf dat me het verkeerde product stuurde en weigert mijn mails of berichten te beantwoorden, ook al heb ik telefonisch contact opgenomen. Geld eerst, klanten laatst. Pas op voordat je iets van deze mensen koopt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor dit incident. We zullen ons best doen om van uw volgende ervaring een geweldige ervaring te maken. We wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Klantenservice 1001 hobby's.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog dezelfde dag per e-mail geannuleerd en herroepen, omdat er online geen optie was om dat te doen. Toen kreeg ik bericht dat mijn pakket werd klaargemaakt voor verzending. Ik belde de hotline en belandde in Frankrijk. Toen dacht ik dat alles geregeld was. s Avonds kreeg ik een bericht van DHL dat mijn pakket elektronisch was aangekondigd. Nog een e-mail. Er kwam ook geen antwoord via Paypal. Misschien kan ik hier uitzoeken of ik het pakket moet weigeren of eerst moet accepteren en dan terugsturen (30 dagen retourrecht). De communicatie is een ramp en er is niet gereageerd op mijn vele e-mails en vragen.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 02/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw commentaar. Uw mening is erg belangrijk voor ons.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen @ binnenkort https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Deplorabele levertijden !!!! Bestelling geplaatst op 8022021 en nog steeds niet geleverd ...!!!! Onacceptabel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tot op de dag van vandaag heb ik de bestelling waarvoor ik heb betaald nog steeds niet ontvangen. Ik begin echt boos te worden.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 01/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bij het plaatsen van de bestelling geen melding gemaakt van extra kosten voor levering vanuit Frankrijk. Niet bevestigd wanneer ik mijn geld terug krijg
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Bjr j'ai commandé le 8 février Le paiement a été débiter de mon compte Ma commande est toujours en cours de traitement depuis le 902 On me demande de contacter par mail mais 0 réponse je recommande vraiment pas se site Je suis toujours dans l'attente de la commande de plus de 70€ cela est
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben geschokt door de lof in sommige beoordelingen. In mijn geval heb ik sinds 16 februari geen nieuws over mijn bestelling gehad en ik moet via truspilot gaan om enige schijn van een beleefde maar niet nagekomen belofte te krijgen, ook al heb ik vier berichten op mijn account achtergelaten met zulk gedrag, ik geef geen moer om jullie toekomst...... Ik verwijt jullie niet dat jullie niet weten hoe jullie moeten leveren, maar dat jullie niet communiceren... het is gewoonweg schandalig en een COMMERCIEEL bedrijf onwaardig....... Om je te lezen of te horen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2021
Vertaalde beoordeling