★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Pakket arriveerde in goede staat op tijd MAAR het product was defect dus ik stuurde een e-mail om verder te gaan met een omruiling maar afgezien van een e-mailboot die me vertelde te wachten kreeg ik geen reactie ik vind de klantenservice exé
Woedend!!! bestelling 2311 - tot op heden NIETS ontvangen!!! Ik ga een klacht indienen!
Bestelling eind november (IT1246 NATO Pilots and Ground Staff) nooit ontvangen. Zeer ontevreden
Ik heb het model dat ik op 16 december heb besteld nog steeds niet ontvangen, ondanks dat ik €14,99 heb betaald voor levering binnen 48 uur. Mijn pakket is nog steeds niet vertrokken. Het is onmogelijk om met ze te chatten op hun site. Ik heb zaterdag een e-mail achtergelaten en tot op heden is er geen antwoord gekomen. Erg teleurgesteld. Ik hoop dit cadeau voor mijn man eerder te ontvangen.
0 j'ai passé une commande je devrais être livré le 1112 depuis cette date ils marquent produit indisponible il ont encaissé l'argent surement en sachant qu'ils ne peuvent four j'appelle ça du vol . Antwoord: 1001 MAQUETTES 6 uur geleden Mijnheer Leforestier Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we uw bestelling hebben terugbetaald. Wij wensen u het allerbeste voor de feestdagen 1001 hobbies klantenservice. ontvangen per e-mail Dit is een voorraadfout. Het product is helaas niet op voorraad. Als gevolg hiervan: Of we geven een creditnota uit voor de waarde van het ontbrekende product (creditnota geldig voor 1 jaar op een toekomstige bestelling zonder minimum aankoop en kan worden gesplitst). Of we bieden aan om je product te vervangen door een artikel naar keuze dat beschikbaar is op onze site en in voorraad is. (met een prijs van + of - 5% van het oorspronkelijke product). ik: dat noem ik niet
Ik krijg te horen dat mijn pakket op mij ligt te wachten bij het doorgiftepunt, maar er staat geen pakket op mijn naam...wat moet ik doen?
Levering te laat bestelling meer dan drie weken geleden geplaatst
Het spijt me dat ik mijn ontevredenheid moet melden omdat ik mijn pakket nog niet heb ontvangen en ik heb de bestelling op 6 december geplaatst en ik wacht er nog steeds op. U heeft mij een geschatte datum van 24 december gestuurd en ik moet het als verjaardagscadeau op 23 december afleveren. Ik ben natuurlijk erg ongelukkig, want toen ik de bestelling plaatste stond er dat ik het uiterlijk binnen 4 dagen zou ontvangen. ZEER ONTEVREDEN
Nou, ik heb 15 dagen geleden een bestelling geplaatst en ik heb hem nog steeds niet ontvangen en na verschillende klachten verwacht ik dat hij begin van de week aankomt...espe
De levertijd leek niet erg duidelijk en ik wist niet hoe lang mijn bestelling zou duren. Zodra de verzending begon, gaf het me een beter idee van de status, maar nog steeds geen algemene leverdatum. Voor de rest was ik erg tevreden.
Nog niets ontvangen
Pakket ontvangen met onbeschermde borstel en ab
Beetje vreemd dat ik nu mijn mening al mag geven omdat ik op 4-12 heb besteld en de bestelling nog niet heb ontvangen het is nu 19-12 - het is nu 23-12 en als ik track en trace kijk staat er - Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Ik heb een puzzel besteld op 241120 verzonden op 2611 en hij is nog steeds niet aangekomen! Bestelnummer 3BCPTJQHG.
Een week voor Kerstmis zie ik nog steeds niets komen. Bestelling geplaatst op 30 november. Verwachte levering op 10 december. Nog steeds niets op de 18e. Telefonisch onmogelijk te bereiken en geen reactie ondanks verstuurde e-mails. Misschien krijg ik hiermee antwoord
Geen nieuws over mijn bestelling die ik tien dagen eerder had geplaatst. Geen reactie per telefoon of e-mail.
Snelle levertijd... Het werd echter lastig toen we een van de producten uit de bestelling moesten retourneren (een product dat niet aan onze verwachtingen voldeed): het verzoek stond al meer dan een week op de site en nog steeds geen bericht dat de retournering toestaat. De klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Kortom, je kunt beter helemaal tevreden zijn met je bestelling en niets te klagen hebben.
2 weken geleden besteld. Het is een ramp! Van de 2 beschikbare artikelen werd er 1 omgezet in een creditnota en de andere zou 3 dagen geleden verzonden zijn. Sindsdien is mijn pakket in het wild? Geen enkele indicatie van afhaling op de website van Mondial Relay. Ik ben ontevreden en geef niet op! Zelfs als u telefonisch of per e-mail niet bereikbaar bent, zou ik graag willen dat u dit aan mij uitlegt. Ik ben het niet eens met uw slogan, onze klanten houden van ons.
2 weken geleden besteld. Het is een ramp! Van de 2 beschikbare artikelen werd er 1 omgezet in een creditnota en de andere zou 3 dagen geleden verzonden zijn. Sindsdien is mijn pakket in het wild? Geen enkele indicatie van afhaling op de website van Mondial Relay. Ik ben ontevreden en geef niet op! Zelfs als u telefonisch of per e-mail niet bereikbaar bent, zou ik graag willen dat u dit aan mij uitlegt. Ik ben het niet eens met uw slogan: onze klanten houden van ons!
Ik schrijf opnieuw om erop te wijzen dat ik meer dan een maand geleden een bestelling heb geplaatst en deze nog steeds niet heb ontvangen en geen antwoord of oplossing heb ontvangen. Hier zijn mensen die schrijven dat alles perfect is, natuurlijk is het niet mijn geval en het is niet het geval van veel andere mensen die schrijven. Het is ongelooflijk dat ze
Denk er zelfs niet aan om het te kopen. Ik bewerk een eerdere beoordeling omdat het systeem me niet toestaat nog een beoordeling te maken. Dit is mijn tweede recensie over dezelfde bestelling. Ik heb het 20 dagen geleden besteld, 4 dagen geleden een recensie geplaatst en ze hebben me vandaag geantwoord dat de klantenservice contact met me zal opnemen. Ze sturen je een trackingnummer van het postkantoor waaruit blijkt dat ze het pakket niet hebben afgeleverd bij het postkantoor voor bezorging. Ik zal mijn beoordelingen elke dag blijven bijwerken om iedereen te laten weten wat ik heb ontvangen.
Ik ben het beu om geen antwoord te krijgen over een bestelling die ik op 15-11-2020 heb geplaatst. Meer dan een maand en ze hebben het nog niet eens afgeleverd bij het postkantoor om het te bezorgen. Geef me alsjeblieft mijn geld terug, want als het niet voor 23-12-2020 aankomt, heb ik de bestelling niet meer nodig.
Hallo De M1A1 Abrams Nato RC 172 tank besteld voor een verjaardagscadeau werkt niet. We hebben u hierover gevraagd via uw interface om een oplossing te vinden en ons bericht is niet teruggestuurd. Bedankt dat u contact met ons opneemt om de situatie op te lossen.
Ontoelaatbare bestelling bijna 2 maanden geleden geplaatst en nog steeds in behandeling ik bestel niet meer op deze site het is al 2 keer geweest dat het de mouis is
Ik heb de bestelling geplaatst op 2711 tot 1112 hebben ze het niet geregistreerd en op 1512 hebben ze het verstuurd vandaag 1612 heb ik het ontvangen. Dankzij het feit dat ik met paypal betaalde kon ik het bedrag opeisen en in drie dagen hebben ze het naar me opgestuurd anders zou ik nog steeds wachten. Ik zal nooit meer bij hen kopen.
1 ster omdat 0 niet mogelijk is. Bestelde een model op 4 december en koos voor snelle levering voor meer dan 8 euro om er zeker van te zijn dat ik het voor Kerstmis zou hebben. Op 10 december was er geen nieuws, geen trackingnummer, dus ik e-mailde om te weten te komen hoe ver mijn bestelling was, en kreeg te horen dat ze op het product wachtten en het naar me zouden sturen zodra ze het hadden ontvangen. Ik e-mailde opnieuw op 15 december omdat er nog steeds geen nieuws was en ik kreeg te horen dat ze een voorraadprobleem hadden en dat het product niet langer beschikbaar was een week voor Kerstmis en ik kreeg een model aangeboden dat niets te maken had met het model dat ik had besteld, wat ik weigerde en dus vroeg ik om een terugbetaling van 145€78 waarvan ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt gemaakt, want mijn kleinzoon is zijn kerstcadeau. 1001 maquettes I
Hallo, ik belde speciaal om informatie te krijgen, maar de persoon kon me niets geven! Ik vroeg of het geschikt was voor 1 kind van 8 jaar en ze zeiden ja! Op de doos staat niet jonger dan 14 jaar.
Ik wacht nog steeds op mijn pakje
Ik ben nog nooit zo opgelicht. bestelling geactiveerd na 25 dagen ondanks het betalen van extra kosten voor snelle levering pakket geactiveerd en van de 200 stuks kleiballen die ik bijna 19 euro betaalde, komen er maar 50 aan.
AnnuleringAnnulering na 2 dagen, d.w.z. binnen de AV-periode (14 dagen) wordt genegeerd. Feedback wordt niet gegeven, zelfs niet na herhaalde e-mails Verwijzing naar annulering wordt genegeerd. Er wordt alleen verteld dat er wordt geleverd. Telefonisch contact niet mogelijk voortdurend ""busy"" Retourzendingen ingewikkeld moeten eerst worden aangevraagd - kosten ten laste van de klant - Ik vertrouw dit bedrijf helemaal niet meer. Mijn conclusie: ik heb nog nooit zo'n dubieuze klantbehandeling meegemaakt in e-business - ik zal hier nooit meer kopen en zal deze winkel aan niemand aanbevelen. Update van 16.12.20: Zoals verwacht moet ik de goederen nu op MIJN KOSTEN terugsturen naar FRANKRIJK, hoewel ik vroegtijdig had geannuleerd en daarom geen verzendkosten had hoeven te betalen. Na het bekijken van andere beoordelingen met één ster heb ik geen zin om weken te wachten op een terugbetaling van het aankoopbedrag. Bovendien wil 1001 van mij meer weten over het voorval - vermoedelijk kunnen mijn e-mails niet gelezen worden omdat alles duidelijk is van hen. Ik ga hier geen tijd meer verspillen, ik houd de te dure goederen en sluit de zaak voorgoed. Update van 29.12.2020 over het antwoord van 1001: nu wordt beweerd dat mijn e-mails niet werden opgenomen, hoewel mijn annuleringsmails werden gebruikt voor verdere antwoorden op leveringsberichten van 1001. Ik heb ook alle correspondentie van 1001. Ik denk dat de rechterhand niet weet wat de linkerhand doet. Einde verhaal.
IK HEB DE BESTELLING ONTVANGEN EN ALLES WAS CORRECT EN IN ORDE. ER WAS EEN VERTRAGING IN DE ONTVANGST VAN DE BESTELLING DOOR EEN GEBREK AAN SOMMIGE PRODUCTEN, MAAR TOEN IK EEN E-MAIL VAN UW BEDRIJF ONTVING OM ME TE INFORMEREN OVER DE REDENEN VOOR DE VERTRAGING, WAS ALLES GEWOON ANEKDOTISCH. ALLES CORRECT EN GOED TOT DE VOLGENDE KEER.
Ik heb al twee keer geklaagd dat ik op 15-11-2020 een bestelling heb geplaatst en een maand later is het nog steeds niet aangekomen. De verklaring die ze me geven is dat het op het postkantoor is, wat een leugen is. Het postkantoor heeft me al verteld dat er niets voor hen is aangekomen, ze hebben alleen de inscriptie gemaakt maar zonder het pakket af te leveren. Ik wil dat ze me vertellen of het voor de 23e aankomt, als het niet aankomt, kan ik het beste de bestelling annuleren en mijn geld terugkrijgen. 1 maand wachten op een pakket dat ergens anders hooguit binnen 3 dagen aankomt. Antwoorden met geduld is geen oplossing. Waar heeft men gezien dat ik een maand geleden voor een pakket heb betaald en ik weet van niets d
Probleem met mondial relais de nantes car le point relais ou il est sencer etre arriver depuis vendredidis 11 decembre a 11H15 A MODA ELNISSA A NANTES ne le trouve pas si vous pouvier faire quelque chose aupres de mondial RELAY je vous en serait reconnaissent car j'attend cette commande c'est pour noel. Je laisse mes cohordonne monsieur caens donovan numéro de colis 96646045 ainsi que mon mail pour une eventuel reponce cordialement
Verkeerde artikelen geleverd moeilijk om antwoord te krijgen van dit bedrijf. Ik wacht nog steeds op terugbetaling van 144£. Slechte klantenservice. Blijf weg
Deze bestelling is meer dan een maand geleden verzonden... Deze bestelling is meer dan een maand geleden verzonden en ik heb hem nog steeds niet ontvangen Ik zal waarschijnlijk niet meer bestellen bij 1001 model kits
Teleurgesteld. Bestelling geplaatst op 0512 op basis van beschikbare artikelen. Levering binnen 4 tot 6 werkdagen. Creditcard gedebiteerd op VRIJDAG. Op de 11e had ik geen nieuws en nam contact op met 1001 Maquettes. Het antwoord op de 14e was dat het product dit weekend was ontvangen. Op de 15e hoorde ik dat het hoofdproduct onderweg was van een leverancier. Ik heb begrepen dat dit betekende dat het product niet beschikbaar was of dat er aan gewerkt werd. Geen van deze vermeldingen stond op de site op het moment van de bestelling. Tot op heden zijn ZEVEN van deze artikelen aangekondigd als beschikbaar. Wat het telefonisch contact betreft, dat rinkelt in het luchtledige. Ik raad deze handelaar niet aan
Deze bestelling is meer dan een maand geleden verzonden... Deze bestelling is meer dan een maand geleden verzonden en ik heb hem nog steeds niet ontvangen Ik zal waarschijnlijk niet meer bestellen bij 1001 model kits
Hallo ik ben niet tevreden de doos kwam geplet aan mijn man is een verzamelaar en de dozen zijn al erg belangrijk de verzending duurde erg lang en bovendien komt de doos in slechte staat aan en bovendien een niet gesloten doos ik wil graag een gebaar van uw aandeel voor de schade voor een eerste bestelling ik ben helemaal niet tevreden dat is niet erg serieus cordialleme
Besteld op 1 december en nog steeds niets ontvangen! Het lijkt erop dat het nog steeds niet is doorgegeven aan mondial relay! Misbruiker! Krijg ik het voor kerstmis
De 412 besteld met verwachte levering op 912 maar op de site nog steeds wachtend op verwerking, dus erg teleurgesteld voor mijn 1e bestelling op deze site. Ik durf te hopen op een gunstige afloop.