★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Voorbereidingstijd van bestelling te lang. Bestelling geplaatst op 061220 ontvangen op 24
Hallo ik ben zeker niet op dezelfde site als degene in de reacties ik wacht al op mijn bestelling sinds 15 december het was voor een cadeau onmogelijk om ze te bereiken aan de telefoon moest gaan via Messenger maar weer een automatisch bericht maar niemand de moeite genomen om te antwoorden ik ben echt boos ik kan de overbelasting begrijpen maar de klant is gewaarschuwd zowel op de site en via de
Helemaal niet tevreden Dieplepel kapot ontvangen Ik verwacht een terugbetaling voor de prijs Het is h
Ik heb een bestelling geplaatst, maar het product bleek defect. Ik heb toen gevraagd om het terug te sturen voor een terugbetaling. Tot op heden is het pakket dat ik terugstuurde nog steeds defect en ik heb nog steeds geen kleur van mijn geld gezien. Dit duurt nu al weken. Kortom, de after-sales service is rampzalig.
Factuurnr.: CH241675 ref order 5QSTZDVPS besteld op 12-12-2020 : Sindsdien geen nieuws !!! ( geen nieuws goed nieuws ? ) Daarnaast vraagt u mij om u te evalueren. Jean-Pierre BOO
Goederen nog niet aangekomen (vandaag 27.12.20) Re.v. 09.12.20 (meer dan 18 dagen). Pakket aangekomen op 28.12. met verkeerde goederen!!!
Te laat ontvangen
Goedenavond, ik heb een klein cadeautje voor Kerstmis besteld dat ik nog niet heb ontvangen. Vandaag is het 26 december. Als de problemen waren aangekondigd, had ik het nooit besteld. Ik kijk ernaar uit om van u te horen. Cor
Ik heb geen advies om te gevenIk heb nog steeds mijn pakket nietelyk vertel me dat mijn pakket is verzondenhet postkantoor vertelt me dat het pakket nog steeds bij de afzender is.que pe
Ik heb het nog steeds niet ontvangen! En het is al na Kerstmis!
Ik zal hier nooit meer iets kopen. Naar verluidt was het geld niet aangekomen, hoewel ik een ontvangstbewijs van de bank had. Dit bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Eerst is er een bandje en dan de bezettoon! Nadat ik een zeer duidelijke e-mail had geschreven, vonden ze mijn geld en vertelden ze me dat de goederen zouden worden verzonden. Toen duurde het slechts 3-4 weken en ""poef"" het pakket was er al!
Ik heb mijn bestelling van 6 december niet ontvangen. Zeer teleurgesteld
Ik heb het artikel begin december besteld en het is nog steeds niet aangekomen. Het had een kerstcadeau moeten zijn en ik weet niet of het ooit zal aankomen.
Verre van gelukkig, ik bestelde op 2/12/2020 en mijn bestelling werd weergegeven als op voorraad op uw website, u nam mijn betaling onmiddellijk aan, een week later ontving ik een e-mail waarin stond dat u wachtte op een levering van een leverancier, dus het was niet op voorraad, ik ontving toen een e-mail waarin stond dat mijn bestelling was verzonden op 16/12/2020 met een tracking-nummer, de tracking toont aan dat de koerier het pakket nog niet heeft ontvangen, dus het zal niet op tijd aankomen voor het cadeau waar het voor bedoeld was. Ik zal uw bedrijf nooit meer gebruiken
Na mijn bestelling voor 412 kreeg ik vanmorgen een bericht op 2412 dat mijn pakket zojuist was verzonden. Het wordt mogelijk geleverd op 2912. Dus bedankt 1001 Hobbies want ik heb mijn kerstcadeaus niet !!!!! Toen ik echter bestelde, zeiden jullie dat de levering op 912 zou plaatsvinden. Ik ben zeer, zeer teleurgesteld en verontwaardigd over uw gebrek aan ernst en reactievermogen. In dit verhaal zijn mijn kinderen het meest benadeeld, maar dat is niet uw probleem, maar het mijne.
Bestelling zou op 19 december worden geleverd, we zijn nu op 24 december en er is nog steeds niets aangekomen !!!! Het was een kerstcadeau.
Levertijden en prijzen
De batterij gedemonteerd of met een fabricagefout ontvangen.
Na mijn bestelling voor 412 kreeg ik vanmorgen een bericht op 2412 dat mijn pakket zojuist was verzonden. Het wordt mogelijk geleverd op 2912. Dus bedankt 1001 Hobbies want ik heb mijn kerstcadeaus niet !!!!! Toen ik echter bestelde, zeiden jullie dat de levering op 912 zou plaatsvinden. Ik ben zeer, zeer teleurgesteld en verontwaardigd over uw gebrek aan ernst en reactievermogen. In dit verhaal zijn mijn kinderen het meest benadeeld, maar dat is niet uw probleem, maar het mijne.
Bestelde producten en kreeg geen bevestigingse-mail, alleen een e-mail waarin mijn betaling werd opgenomen. Ik heb de website onderzocht en het bleek een scam site te zijn, dus ik heb een e-mail gestuurd om mijn bestelling te annuleren en hen te informeren dat de betaling was gestopt. De volgende dag ontving ik eindeloze e-mails waarin stond dat ik mijn bestelling niet kon annuleren enzovoort. Ik kreeg de artikelen wel geleverd, maar de dozen waren beschadigd en zagen eruit alsof ze geopend waren en inderdaad al eerder waren verzonden en teruggestuurd! Alle modellen waren van hun rug gehaald en rolden gewoon rond in de verpakking. Ik was niet onder de indruk en zou deze mensen nooit meer gebruiken en zou mensen aanraden bij hen weg te blijven. Vooral omdat ze niet de goedkoopste zijn.
Zeer slechte after-sales service. Ik wacht nog steeds op antwoord na 3 e-mails over bestelnr. XN.
Ik heb geen nieuws over mijn bestelling
Hallo Besteld ontvangen na 24 dagen schande en hebben zeggen koop lokaal verpakt in een simpele envelop geen bescherming 3 keer te groot producten deze ballade in ieder geval in Azië verpakking aanpassen en zeer snel 8 10 dagen de 24 dagen Parijs Villiers-sur-Marne.... En 8 euro Site te vermijden Nooit meer ... Ga naar aliexpres meer serieus. Minder duur en aan u geleverd.... Dag
Besteld op 11 december en 2 weken later nog steeds niet ontvangen
Moeilijk om zo'n mening te geven maar bij gebrek aan levering door de verantwoordelijke S° (BPost) kan ik geen andere mening geven. Ik bestel en betaal voor levering aan huis en BPost komt niet leveren en bewaart het pakje in een agentschap op 1 uur van mijn huis. Sorry voor de afzender die de verkeerde keuze van prestata heeft gemaakt
Bestelling niet ontvangen Ik bestelde op 2 december een modelbouwpakket bedoeld als kerstcadeau. De bestelling kwam aan maar bevatte een stuk hittebestendig glas met niets anders, zeker geen modelbouwpakket en zelfs geen leveringsbon. Ik nam contact op met de klantenservice en 3 dagen later kreeg ik een reactie waarin ik vroeg om foto's van wat ik had ontvangen. Ik stuurde foto's en nog eens 4 dagen voordat ik een reactie kreeg met de mededeling dat de foto's niet geopend konden worden en dat ze me een gelukkig kerstseizoen wensten. Ik heb de foto's opnieuw verzonden en geen reactie ontvangen. Ik heb nog een e-mail gestuurd en bijna een week later heb ik nog geen reactie gehad. Ik heb meer dan £50 betaald voor de kit en wil nu gewoon mijn geld terug. Ik zou niet opnieuw bij dit bedrijf bestellen. Fouten kunnen gebeuren, maar het is nu twee weken geleden sinds ik het probleem heb gemeld en ik heb er geen vertrouwen in dat mijn geld zal worden terugbetaald.
Bestelling niet ontvangen Ik bestelde op 2 december een modelbouwpakket bedoeld als kerstcadeau. De bestelling kwam aan maar bevatte een stuk hittebestendig glas met niets anders, zeker geen modelbouwpakket en zelfs geen leveringsbon. Ik nam contact op met de klantenservice en 3 dagen later kreeg ik een reactie waarin ik vroeg om foto's van wat ik had ontvangen. Ik stuurde foto's en nog eens 4 dagen voordat ik een reactie kreeg met de mededeling dat de foto's niet geopend konden worden en dat ze me een gelukkig kerstseizoen wensten. Ik heb de foto's opnieuw verzonden en geen reactie ontvangen. Ik heb nog een e-mail gestuurd en bijna een week later heb ik nog geen reactie gehad. Ik heb meer dan £50 betaald voor de kit en wil nu gewoon mijn geld terug. Ik zou niet opnieuw bij dit bedrijf bestellen. Fouten kunnen gebeuren, maar het is nu twee weken geleden sinds ik het probleem heb gemeld en ik heb er geen vertrouwen in dat mijn geld zal worden terugbetaald.
Ik heb een bestelling gedaan op 31220 Op 41220 was het geld al van mijn rekening Vandaag op 231220 heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen Ik heb al een 4-tal mails gestuurd en krijg doodleuk het antwoord dat het pakket wordt verzonden Ik weet niet hoe lang ik nog op het kerstcadeau voor mijn kleinzoon moet wachten! Wat ik wel weet is dat ik nooit meer iets bij 1001hobbies zal bestellen
Ik plaatste een bestelling op 7 december en de site gaf 2-5 dagen op als verzendtijd. Er ging een week voorbij en ik schreef de klantenservice aan en die vertelde me dat de producten net in het magazijn waren aangekomen en dat ze binnenkort zouden worden verzonden. De verzending vindt niet plaats en na verschillende e-mails zie ik dat de status van de bestelling verandert van ""in behandeling" naar ""pakket in voorbereiding". Het is nu al dagen in voorbereiding. Dit was een kerstcadeau dat nu nooit op tijd zal aankomen. Wat een teleurstelling.
Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik ben erg blij met de service en de kwaliteit van het product. Ik wil u nogmaals bedanken voor uw uitstekende service.
Ik had 4 dozen met kleine Romeinse soldaatjes op 172 besteld. In plaats daarvan kreeg ik een zeilschip op 1177 de Britannia... Dit is de 2e keer dat ik bij deze site bestel. Waarschijnlijk de laatste keer. Cdlt
Hallo. Breguet 2 Decks model van zeer slechte kwaliteit met veel zwarte vingerafdrukken en ontbrekend materiaal op sommige onderdelen. Erg teleurgesteld gezien de kosten in vergelijking met de huidige modellen. De montagehandleiding is erg slecht. Ik zou dit model en deze technologie, waarbij alle onderdelen geschaafd moeten worden, niet aanraden.
Product op voorraad op het moment van bestelling 15 dagen later niet meer beschikbaar... Ik heb onmiddellijk mijn geld teruggevraagd en ben in de winkel een RC-auto gaan kopen, bang dat ik die niet voor 25 december zou hebben. De volgende dag kreeg ik te horen dat er een computerprobleem was geweest en dat mijn pakje net verzonden was... Ik heb nu 2 RC auto's... Bedankt 1001 maqu
Trage, inefficiënte en beschamende service. Bijna een maand gewacht op nieuws over mijn bestelling en ze namen pas contact met me op toen ik de rechtszaak met PayPal opende! In de tussentijd was het pakket nog niet eens klaargemaakt. Het geld wordt meteen afgeschreven en je moet minstens 14 dagen wachten om het terug te krijgen. Het is een winkel die de vraag niet aankan, zowel vanwege het gebrek aan voorraad als vanwege het onvermogen om bestellingen te beheren. Ik raad het niet aan en ik nodig elke potentiële koper uit om naar een andere winkel te kijken voordat je bij hen koopt.
Een herinnering: Ik heb op 4 november een bestelling geplaatst. Op 25 november werd het vooraf geregistreerd op het postkantoor in afwachting van levering aan het postkantoor. Vandaag is het 8 december (meer dan 1 maand na het plaatsen van de bestelling) en het wacht nog steeds om naar het postkantoor te worden gebracht voor distributie. Antwoord van 1001 hobbies 8 dec 2020 Hallo Hartelijk dank voor uw e-mail. Onze binderijdienst zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wij horen graag van u Klantenservice 1001 hobby's Ik krijg op 9 december een telefoontje van een meisje dat uit Oost-Europa moet komen en dat regelmatig Spaans spreekt en verstaat en dat ik nauwelijks kan verstaan. Ze vroeg me of ik wilde nabestellen en ik zei ja. Diezelfde middag krijg ik een e-mail waarin staat: "Referentienummer: COBI-21076 is niet beschikbaar dus ik heb een tegoedbon van 1999 euro gegenereerd die 1 jaar geldig is en eenmalig gebruikt kan worden". Geërgerd door het niet terugstorten van het geld en door het feit dat ik in de toekomst een tweede keer de verzendkosten zou moeten betalen en deze slechte ervaring opnieuw zou moeten ondergaan, antwoordde ik met een andere e-mail waarin ik vroeg om terugbetaling van de 1999 euro of om het te ruilen voor een ander artikel van dezelfde waarde. Op 10 december ontving ik nog een e-mail waarin werd bevestigd dat de nieuwe bestelling was gewijzigd met het nieuwe artikel. Op 15 december stuurde ik opnieuw een e-mail bij gebrek aan nieuws en met het verlies van vertrouwen in het goede werk van dit bedrijf waarvan de website vermeldde "levering tussen 5-7 dagen" om te klagen over de vertraging en "opschieten". In de bestelgeschiedenis zie ik dat slechts één van de zes artikelen die ik heb besteld op voorraad is en dat de rest "in behandeling" is. Op 22 december ontvang ik deze e-mail: "U heeft producten besteld met een lange levertijd zoals aangegeven op de productpagina's en in uw winkelwagenoverzicht""Wordt verzonden in 2 tot 4 weken". We hebben de levering van uw pakket geschat tussen 7 en 8 januari. Bedankt voor uw begrip. Tot ziens". Met andere woorden, ik plaats een bestelling op 4 november om het ongeveer de week daarna te ontvangen, en op 22 december liegen ze tegen me over de "2 tot 4 weken" die nu op hun website staat om hun snode beheer van bestellingen te rechtvaardigen. En ik kan de geschiedenis van mijn bestellingen niet meer zien. Nou, het lijkt erop dat ik me moet ergeren. Ik raad sterk af om bij dit bedrijf te kopen, want een ander bedrijf zal het vast veel beter doen. Ik heb me laten meeslepen door een aantal positieve meningen en iedereen geeft zijn mening naar eigen goeddunken, maar het is alsof je Russische roulette speelt en in dat spel valt er niets goeds te winnen. Het is beter om te zoeken naar
De zeilen in het bouwpakket ontbreken, in tegenstelling tot de beschrijving op de verkoopsite.
Het is jammer dat 0 niet bestaat. Ik heb een bestelling geplaatst op 1312 met een veronderstelde leverdatum van 1712. Na verschillende herinneringen radiostilte. Ik heb de artikelen specifiek gekozen om ze voor Kerstmis te hebben en dit zal niet het geval zijn. Meer dan 10€ voor verzending. Het is een hoop onzin en ze nemen mensen voor idioten. Ik walg ervan. Ik raad het niet aan en laat me graag afschrikken.
Mijn verzoek om terugbetaling wordt opzettelijk genegeerd! Enkele dagen na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik te horen dat mijn artikel niet meer beschikbaar was vanwege een voorraadprobleem. Ik vroeg om terugbetaling van mijn bestelling. Geen reactie. Ik stuurde nog een e-mail en kreeg te horen dat mijn artikel binnenkort zou worden verzonden. Ondanks alles vroeg ik nogmaals om mijn geld terug (het is bijna kerst en een bedrag van meer dan €150 is niet onbelangrijk). En geen reactie. De afgelopen 3 dagen kreeg ik standaard e-mails waarin stond dat mijn bestelling in behandeling was. OK, maar ik vraag mijn geld al meer dan een week terug. Waarom negeren jullie mijn verzoek?
Deadlines niet gehaald
Pakket arriveerde in goede staat op tijd MAAR het product was defect dus ik stuurde een e-mail om verder te gaan met een omruiling maar afgezien van een e-mailboot die me vertelde te wachten kreeg ik geen reactie ik vind de klantenservice exé