4.2/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Probleem met levering
User icon
Antoinette L.
Op
na aankoop van 23/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Onze excuses voor dit ongemak. We willen je er echter op wijzen dat je bestelling op voorbestelling stond toen je deze plaatste. Deze informatie staat zowel op de productfiche als in de ontvangstbevestiging die per e-mail is verzonden nadat uw bestelling is geplaatst. Nogmaals onze excuses, met vriendelijke groet, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
Zoals ik u al heb geschreven, zou het goed zijn als de etiketten op de potten het referentienummer niet zouden verbergen. Bovendien zijn uw verven te duur in vergelijking met andere claims voor hetzelfde merk en dezelfde fabrikant.
User icon
Benoit G.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen uw standpunt over de etiketten en zullen ons best doen om de zichtbaarheid van de referenties te verbeteren. Wat de prijs van de verven betreft, hebben we rekening gehouden met uw opmerking en zullen we controleren of onze prijzen concurrerend zijn. Uw mening is voor ons van onschatbare waarde om onze diensten te verbeteren. Nog een fijne dag!
3 /5
★★★☆☆
Medium
User icon
Rene C.
Op
na aankoop van 06/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. We houden rekening met je opmerkingen en luisteren altijd naar wat we kunnen verbeteren. Voel je vrij om meer details te delen als je dat wilt. Nog een fijne dag!
3 /5
★★★☆☆
Prima verlopen, alleen levering duurt wel meerdere dagen (week). Zo'n late levering niet meer van deze tijd. Je denkt overigens op een Nederlandse site te bestellen echter blijkt dat het uit Frankrijk moet komen.
User icon
Jan L.
Op
na aankoop van 27/01/2025
3 /5
★★★☆☆
Scheepvaart lumga
User icon
Stefano Q.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, onze excuses voor dit incident. We willen u eraan herinneren dat 1001hobbies een KMO is en dat we geen magazijn hebben dat groot genoeg is om de 200.000 productreferenties op onze site op te slaan. Het is ook belangrijk om twee essentiële begrippen te specificeren waarmee u rekening moet houden op onze site: Producten beschikbaar: Deze producten zijn op voorraad bij onze leverancier en vereisen een bestelling. Producten beschikbaar - vandaag verzonden: Deze producten zijn op voorraad in ons logistiek magazijn en kunnen onmiddellijk worden verzonden. Nogmaals onze excuses voor dit incident en het spijt ons dat de nuance niet duidelijk was. Wij wensen u een fijne dag. Beste wensen aan iedereen, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
De inhoud van het pakket was niet voldoende beschermd tegen schokken. Ik heb een gebroken fles ontvangen, waarschijnlijk tijdens het transport door de bezorgdienst.
User icon
David L.
Op
na aankoop van 20/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
De marker die ik heb ontvangen is niet de marker die ik heb besteld
User icon
David L.
Op
na aankoop van 22/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit incident te melden. Het spijt ons voor het veroorzaakte ongemak en we nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice ([email protected]), die in staat zal zijn om de meest geschikte oplossing voor uw probleem te vinden. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
Het fundamentele probleem is de levertijd in vergelijking met andere leveranciers. Verder niets te melden
User icon
Francesco A.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, onze excuses voor dit incident. We willen u eraan herinneren dat 1001hobbies een KMO is en dat we geen magazijn hebben dat groot genoeg is om de 200.000 productreferenties op onze site op te slaan. Het is ook belangrijk om twee essentiële begrippen te specificeren waarmee u rekening moet houden op onze site: Producten beschikbaar: Deze producten zijn op voorraad bij onze leverancier en vereisen een bestelling. Producten beschikbaar - vandaag verzonden: Deze producten zijn op voorraad in ons logistiek magazijn en kunnen onmiddellijk worden verzonden. Nogmaals onze excuses voor dit incident en het spijt ons dat de nuance niet duidelijk was. Wij wensen u een fijne dag. Beste wensen aan iedereen, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
Goed leveren
User icon
Nacho D.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb onlangs een paar problemen gehad met deze site. Toen ik per ongeluk een dubbele bestelling plaatste (let op de hoeveelheden in het winkelmandje), heb ik onmiddellijk gereageerd door berichten en e-mails te sturen. Ik heb één exemplaar ontvangen, maar ik wacht al bijna een maand op een terugbetaling van het andere exemplaar. Een ander voorbeeld van mijn eeuwigdurende ontevredenheid: toen ik een model aan het uitpakken was, realiseerde ik me dat er een vel decals ontbrak: ik stuurde een bericht, ze antwoordden dat ze het zouden regelen... toen niets. Nu zit ik te wachten.
User icon
Thierry D.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Meneer, Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons. Het verzoek om terugbetaling is gedaan op 16/01/2025. Op het moment van uw verzoek hebben we dit verzoek vernieuwd. De boekhoudafdeling vertelde ons dat het binnen de wettelijke termijn was verwerkt, namelijk 14 werkdagen. Is dit het geval voor u? Met vriendelijke groet, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
Ik heb 19 dagen op mijn bestelling moeten wachten voor artikelen die op de website als leverbaar binnen 1-2 dagen werden aangegeven. Dat is niet mogelijk. Een slechte beoordeling van mij daarvoor. Ik heb echter al twee keer contact gehad met de klantenservice, dus daar krijg ik alle waardering voor. Dus mijn mening: geweldige probleemoplossing en klantenservice, erbarmelijke levertijden
User icon
Thomas B.
Op
na aankoop van 08/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Levering duurde erg lang in vergelijking met Amazon of ebay. Maar werd aangekondigd voor deze periode. U bent erg duur in vergelijking met anderen. Maar jullie hebben een grote selectie en veel nieuwe producten in jullie programma.
User icon
Thomas Z.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Probleem met ontvangen product. Niet opgelost.
User icon
Martial P.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
Vooropgestelde levertermijn 1 à 2 weken, bestelling ontvangen na 3 maand!
User icon
Ludo S.
Op
na aankoop van 31/10/2024
2 /5
★★☆☆☆
Als je wordt gebeld, krijg je alleen een antwoordapparaat met: druk op 1 enz. Het is klote !!!!!!!!!!!!!!!!!
User icon
François G.
Op
na aankoop van 17/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Kunt u ons een geldig telefoonnummer geven zodat onze klantenservice contact met u kan opnemen? Met vriendelijke groet, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
De service is perfect, maar de prijzen zijn aanzienlijk duurder (ongeveer 20-30%) dan op andere Europese sites in landen die grenzen aan Frankrijk (voorbeeld: hetzelfde product of dezelfde referentie, dezelfde schaal en dezelfde fabrikant).
User icon
Philippe L.
Op
na aankoop van 17/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Mijn bestelling werd bijna een maand opgehouden omdat er een product ontbrak. Ik moest vragen om de hele bestelling te annuleren voordat ze besloten om me te sturen wat er beschikbaar was.
User icon
Patrick B.
Op
na aankoop van 30/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
De bestelling kwam goed en op tijd aan. Ik geef het drie sterren omdat alle potjes een sticker hadden waardoor het moeilijk was om te zien welke referentie het was en het verwijderen was niet zo makkelijk, daarom de 3 sterren.
User icon
Vicente C.
Op
na aankoop van 15/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆
Bij de laatste bestelling was er een lange vertraging en weinig informatie over de reden voor de vertraging.
User icon
Javier M.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆
Heb geen haast.... Items gemarkeerd als beschikbaar maar niet, 1 maand wachten.
User icon
Jeremy H.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het actiefiguurtje van webstor origins cartoon ver was op voorraad, maar moest eigenlijk besteld worden bij de leverancier. toen het eindelijk aankwam, had ik de verrassing dat de achterkant van de kaart 90 graden gebogen was ter hoogte van de blister. als ik het wilde doorverkopen, zou ik het als los moeten doen. gelukkig levert 1001 hobbies aan verzamelaars, die notoir de perfecte doos eisen...
User icon
Giacomo C.
Op
na aankoop van 05/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Één artikel bleek niet op voorraad, maar daar ben ik niet over geïnformeerd. Pas bij navraag kwam de melding dat het ontbrekende deel van de bestelling net binnen was. Uiteindelijk heeft het ruim 3 weken geduurd voordat ik mijn spullen ontvangen heb.
User icon
Bastiaan L.
Op
na aankoop van 27/12/2024
3 /5
★★★☆☆
Te lange levertijd
User icon
Christian S.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering slecht verpakt en duurde erg lang, kwam uit Frankrijk dit aangeven bij bestelling. Ook aangeven dat gratis levering alleen maar bij afhalen is. Kom je nu pas achter als het besteld/betaald wordt. Toch tevreden vandaar de voldoende Groet Henk
User icon
Henk S.
Op
na aankoop van 08/01/2025
3 /5
★★★☆☆
U moet de bestelstatus controleren en actie ondernemen voordat de klant dat doet. Twee weken na betaling ontbrak de orderbevestiging nog steeds. Na de herinnering werd de bestelling echter verwerkt en kwam deze correct aan.
User icon
Roberto C.
Op
na aankoop van 28/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Helaas deze keer een zeer lange levertijd
User icon
Peter R.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Voor mij was het niet echt duidelijk dat het door mij bestelde item (warlord starter set) niet op voorraad was en dat ik het niet in Nederland maar in Frankrijk bestelde, waardoor het langer duurde dan gedacht. Spullen zijn uiteindelijk goed geleverd.
User icon
Robert M.
Op
na aankoop van 18/12/2024
2 /5
★★☆☆☆
Product gemarkeerd als beschikbaar, maar pas na bestelling krijgt u bericht dat het beschikbaar is bij de leverancier ... Modeldoos beschadigd door breekbare verpakking ... Zeer lange levertijden
User icon
Stephane A.
Op
na aankoop van 07/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren uw ervaring ten zeerste en willen u graag informeren over onze verwerkingstijden voor deze bestelling. We willen je erop wijzen dat er twee belangrijke concepten zijn waarmee je rekening moet houden als je een bestelling plaatst op onze site: Producten "Beschikbaar": deze producten zijn op voorraad bij onze leverancier en wij bestellen ze voor je. Producten "Beschikbaar - vandaag verzonden": deze producten zijn op voorraad in ons logistieke depot in Isère en worden dezelfde dag nog verzonden. Na controle is dit wat er met je bestelling is gebeurd: de F-22 Raptor is besteld bij onze leverancier in Engeland. Daarom is de levertijd 4 weken, voornamelijk vanwege de inklaring, die gecompliceerd kan zijn. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak en we verzekeren u dat uw mening erg belangrijk voor ons is. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
3 /5
★★★☆☆
Bestelling geplaatst begin december en een maand later ontvangen...
User icon
Alexandre A.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Erg laat. Maar bestelling veilig aangekomen.
User icon
Bertrand B.
Op
na aankoop van 12/01/2025
Vertaalde beoordeling