4.2/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
De ontvangen bestelling is niet het bestelde product
User icon
Philippe R.
Op
na aankoop van 26/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses. Houd er rekening mee dat dit soort incidenten op geen enkele manier representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij nastreven. Om uw probleem op te lossen, kunt u ons schrijven op [email protected] of contact opnemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is in uw klantenaccount. Wij staan tot uw beschikking voor verdere vragen of hulp. Goedendag, De klantenservice van 1001Hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Uw site liegt door het niet vermelden van de extra belastingen die worden doorberekend door het postkantoor en de custodian, het is een schande, kreeg ik voor de 60 euro meer ddd EDF.
User icon
Cedric B.
Op
na aankoop van 08/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren dit advies oprecht en bieden onze excuses aan voor dit incident. We willen u eraan herinneren dat u uw bestelling op een Franse website hebt geplaatst. Aangezien Zwitserland geen deel uitmaakt van de Europese Unie, kunnen er belastingen worden geheven bij het passeren van de douane, wat kan leiden tot extra kosten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt. Met vriendelijke groet, De klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Het duurde eeuwen voordat de bestelling werd verzonden!
User icon
Teddy J.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, We betreuren dit advies oprecht en bieden onze excuses aan voor dit incident. Leest u alstublieft uw orderbevestiging nog eens, waarin duidelijk staat dat dit product bij onze leverancier besteld moest worden voordat het verzonden kon worden. Uw bestelling werd geplaatst op 28/11/2024 en het pakket werd verzonden op 06/12/2024, met levering gepland voor 09/12/2024. Kortom, u hebt uw pakket binnen 7 dagen ontvangen, zoals vermeld op de productpagina en in uw orderbevestiging die naar uw e-mailadres is verzonden. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, De klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Levering duurde 16 dagen. kofferdeksel gebroken. voertuig met beschadigde voorkant en geschilferd lakwerk. ik zou foto's willen geven, maar ik weet niet hoe ik verder moet.
User icon
David D.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en de volgende dag was het totaal onmogelijk om contact met ze op te nemen om het te veranderen, zowel via e-mail als telefonisch. Ik belde tijdens hun openingstijden elke 10-15 minuten en ze namen nooit de telefoon op. Ik stuurde drie e-mails en ze antwoordden me pas na 4 dagen, toen de volledige bestelling hun magazijn al had verlaten. Nu moet ik het terugsturen vanuit Spanje en de verzendkosten betalen. Erg teleurgesteld in de klantenservice.
User icon
Elena P.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering te laat product niet conform en geen contact mogelijk
User icon
Dominique S.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo mijnheer Senne, Wij betreuren deze opmerking en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. We willen u graag informeren dat uw auto de dag na uw bestelling bij onze leverancier is besteld. We ontvingen het product op 23/12/2024 en overhandigden het onmiddellijk aan de transporteur op dezelfde dag. Ondanks alle zorg die wij aan de verzending van onze pakketten besteden, moeten wij u helaas meedelen dat het pakket 4 dagen (23, 24, 25 en 26 december) is opgehouden op het Colissimo platform in Isère. Hierdoor kon de levering pas op 27/12/2024 plaatsvinden. We begrijpen uw verbazing, maar dit is een bijzonder drukke periode voor vervoerders. Wij verontschuldigen ons voor deze vertraging, die buiten onze macht ligt. Met vriendelijke groet, De klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kan er niet meer tegen als mijn mening wordt gevraagd.
User icon
Francois A.
Op
na aankoop van 30/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We begrijpen uw gevoelens volledig en het spijt ons als onze adviesaanvragen u ongemak hebben bezorgd. Ons doel is alleen om onze diensten te verbeteren dankzij de feedback van onze klanten, maar we respecteren uw wens om niet meer gevraagd te worden volledig. Als u dat wenst, kunnen we ervoor zorgen dat u dit soort verzoeken niet meer ontvangt. Laat het ons weten. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele vragen of hulp. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling van 15/09 pas nu ontvangen. Na paar mails geen communicatie meer. Als zelfstandige had ik dit artikel echt nodig. Mij zijn jullie kwijt als klant. Dig kan echt niet !
User icon
Sophie D.
Op
na aankoop van 30/09/2024
1 /5
★☆☆☆☆
De ontvangen bestelling komt niet overeen met de geplaatste bestelling
User icon
Sonia C.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Waardeloos, om zes weken te moeten wachten op een klein pakketje, nooit meer 1001 Hobbies.
User icon
J. T.
Op
na aankoop van 04/11/2024
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling, die volgens Colissimo op 15/12 werd geleverd, nog steeds niet ontvangen. De persoon die mij terugbelde na mijn klacht zou mij een e-mail sturen zodat ik mijn twee beeldjes terug kon sturen naar het postkantoor. Ik heb begrepen dat ik mijn bestelling na Kerstmis zal ontvangen, maar ik zou nu graag wat informatie willen over mijn bestelling, de ontvangst ervan en of ik een beëdigde verklaring kan opsturen waarin ik bevestig dat ik niets heb ontvangen en deze heb ondertekend. Bij voorbaat dank voor uw snelle antwoord. Hoogachtend M.VELOU
User icon
Moria V.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo mevrouw Velou, Wij betreuren uw ervaring oprecht en verontschuldigen ons voor dit incident. We kunnen bevestigen dat het Colissimo pakket is verzonden en afgeleverd op zaterdag 7 december om 8.34 uur. Er is een e-mail met een certificaat van niet-ontvangst gestuurd naar het adres dat is gekoppeld aan uw klantenaccount. Tot op heden hebben we nog geen reactie van u ontvangen, waardoor we deze informatie niet kunnen aanvechten bij de vervoerder. We nodigen je uit om contact op te nemen met onze klantenservice om de situatie recht te zetten. We blijven tot uw beschikking om u te helpen bij dit proces. Met vriendelijke groet, De klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Het duurde meer dan een maand voordat ze me de bestelling stuurden en bovendien stuurden ze me eerst een deel en heb ik het andere deel nog steeds niet ontvangen.
User icon
Juan Carlos R.
Op
na aankoop van 13/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
We betreuren de vertraging in de levering en de status van je bestelling ten zeerste. Het is mogelijk dat logistieke problemen de verzending van uw pakket hebben beïnvloed. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we de status van het tweede deel van je bestelling kunnen controleren en een snelle oplossing voor je kunnen vinden. Hartelijk dank voor uw begrip.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling 3 keer geannuleerd, 3 keer werd dit genegeerd, hoewel de annulering op elk moment mogelijk zou zijn geweest. Nu moet ik zorgen voor de retourzending, rampzalige service. Ik raad niet aan dit product te kopen, integendeel. Ik heb zelden zoveel onwetendheid meegemaakt. Mijn mening: Handen af . . . Er zijn genoeg dealers, deze heb je niet nodig.
User icon
Frank H.
Op
na aankoop van 08/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet tevreden, ik heb 3 artikelen op voorraad besteld en maar 1 van de bestelde artikelen ontvangen. En nog steeds geen terugbetaling. En het is al de tweede keer dat ze me dit aandoen.
User icon
Rocco P.
Op
na aankoop van 04/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Panaia, We betreuren deze recensie ten zeerste en bieden onze excuses aan voor het incident. Het product GUNZE B523 MR. SUPER CLEAR UV CUT FLAT SPRAY (170 Ml) was helaas niet meer leverbaar en kon niet op tijd worden bijgevuld. Om de levering van je bestelling niet te vertragen, hebben we je Funko onmiddellijk verzonden. De terugbetaling voor de twee verfblikken werd aangevraagd op 23/12/2024 om 11:31 uur en, na controle door onze financiële afdeling, uitgevoerd op 27/12/2024 op uw PayPal-rekening, in overeenstemming met de oorspronkelijke betaling. Wij danken u voor uw geduld en blijven tot uw beschikking mocht u nog vragen hebben. Hoogachtend, De Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling die ik wilde niet ontvangen.
User icon
Jorge R.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat u de bestelling die u verwachtte niet hebt ontvangen. Kunt u ons meer details over uw bestelling geven, zodat we het probleem snel kunnen controleren en oplossen? U kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen via [email protected] voor een persoonlijke follow-up.
1 /5
★☆☆☆☆
24/48 uur levering die na 2 weken aankwam. Product zogenaamd op voorraad, maar vlak na bestelling niet meer op voorraad. Onmogelijk om contact op te nemen met de zeep via telefoon, e-mail of chat op de site.
User icon
Jacques D.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren uw feedback en bieden onze excuses aan voor dit incident. We begrijpen uw frustratie over de levering binnen 24/48 uur, die uiteindelijk twee weken duurde. Daarnaast willen we je informeren dat, hoewel het product op onze website als beschikbaar staat vermeld, we het rechtstreeks bij onze leverancier bestellen. Daarom staat er dat het binnen 1-2 weken wordt verzonden. We zijn ons ervan bewust dat het tijdens deze drukke periodes moeilijk kan zijn om de levertijden die we online zetten te halen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We verzekeren je dat onze klantenservice beschikbaar blijft voor verdere assistentie. We hopen dat dit geen invloed heeft op uw ervaring met ons en blijven tot uw beschikking mocht u vragen hebben of hulp nodig hebben. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆
2 weken om 6 potten verf te ontvangen het excuus van de verkoper als het op voorraad is is de leverancier nog nooit in mijn leven gezien kortom 1 ster kan niet minder zetten en dit is de 1e en laatste keer dat ik bij ze bestel
User icon
Titou B.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren deze opmerking. Toen u uw bestelling plaatste, werd op onze site duidelijk aangegeven dat dit product bij onze leverancier zou worden besteld en dat het binnen 1 tot 2 weken zou worden verzonden. U zult begrijpen dat, gezien de meer dan 200.000 referenties die beschikbaar zijn op onze site, we niet alles op voorraad kunnen hebben vanwege opslagkosten en ruimte. Sommige producten worden daarom rechtstreeks bij onze leveranciers besteld. Dit product, afkomstig uit Duitsland, is aangekomen op 13/12/2024 en verzonden op 13/12/2024. U hebt het op 16 december ontvangen. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆
Meer dan een maand na bestelling en betaling ontving ik een gedeeltelijke levering. Mijn verzoek om uitleg werd door de autoresponder beantwoord met de gebruikelijke belachelijke zinnen. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen nieuws over de 4 ontbrekende stukken. Zeer slechte service en zeer slechte klantenservice, maar ze namen het geld meteen aan!
User icon
Ambra B.
Op
na aankoop van 11/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Voorraad wordt niet bijgewerkt op de site. Ik bestel een product dat op voorraad is en oh! het is niet beschikbaar, het artikel moet besteld worden bij de leverancier... in Japan...! Het meest teleurstellende is dat, ondanks mijn melding, het artikel nog steeds beschikbaar is op hun site. Dat is jammer. Ik hoop dat ze het oplossen, want ze lijken een serieus bedrijf te zijn.
User icon
Morad N.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hier is een gecorrigeerde en geherformuleerde versie: Hallo, Wij betreuren deze fout en verontschuldigen ons voor de vertraging. We willen je eraan herinneren dat het product dat je hebt besteld binnen een week wordt verzonden, zoals aangegeven op het productblad. We willen u er ook op wijzen dat de levertijden van deze leverancier (die zich in Duitsland bevindt, niet in Japan!) doorgaans worden nageleefd. U zult echter begrijpen dat de huidige periode niet ideaal is voor snelle leveringen, aangezien ons logistiek depot overbelast is, net als de vervoerders. Nogmaals onze excuses, met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Negeerde mijn verzoek om de bestelling te annuleren.
User icon
Patrick �.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo mijnheer Schulz, Wij betreuren dit bericht en bieden u onze excuses aan voor dit incident. Wij willen u eraan herinneren dat wij uw annuleringsverzoek op 10 december 2024 hebben ontvangen. Helaas was het echter niet meer mogelijk om deze annulering te verwerken, omdat uw bestelling al op 7 december 2024 vanuit ons logistieke magazijn was verzonden. Zoals hierboven uitgelegd, is het voor ons niet mogelijk om een bestelling te annuleren zodra deze is verzonden. We hebben je echter het retouradres gegeven zodat je het product naar ons kunt terugsturen als je dat wilt. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, regelen we je terugbetaling. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb GEEN deel van de bestelling ontvangen voor iets anders betaald!!!
User icon
Mario Davide S.
Op
na aankoop van 15/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Weken moeten wachten op pakket, ook al was alles in voorraad, telkens een andere leveringsdatum eindelijk kunnen afhalen en dan was de bestelling niet volledig. Al dagen geprobeerd contact op te nemen met de klantendienst zowel telefonisch als via mail voor een oplossing van dit probleem maar geen reactie tot nu toe. Hopeloos
User icon
Marc F.
Op
na aankoop van 25/11/2024
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wilde mijn bestelling annuleren voordat het werd klaargemaakt, maar dat weigerden ze omdat het artikel op voorraad was en ze het verzoek niet in behandeling konden (of wilden) nemen. Erg teleurgesteld. Totaal geen commercieel gevoel. Te vermijden
User icon
Gatien M.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Het spijt ons te horen over uw feedback. Wij willen u eraan herinneren dat u op 1 december om 21.30 uur per e-mail heeft gevraagd om uw bestelling te annuleren, terwijl deze op 2 december om 6.00 uur 's ochtends al was klaargezet. We willen u erop wijzen dat onze klantenservice open is van 9.00 tot 18.00 uur en dat onze logistieke afdeling zich in Isère bevindt. U zult dus begrijpen dat het geen gebrek aan wil van onze kant is om uw bestelling te annuleren, maar eerder een beperking van onze IT-middelen, die ons niet toestaan om een bestelling te onderbreken zodra deze is overhandigd aan de vervoerder. We betreuren deze situatie ten zeerste en hopen dat u begrip heeft voor ons standpunt. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
De leveringstermijnen werden eenzijdig met maanden gewijzigd en de kosten van het niet beschikbare en niet-verzonden product werden ingehouden door de verkoper en niet terugbetaald, noch werd er enige opheldering over het verzoek gegeven.
User icon
Sonia L.
Op
na aankoop van 17/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tot vandaag geen probleem, maar sinds deze bestelling bleef zonder antwoord geen pakket, is het zeker dat de huidige leveringen zijn om te hervormen die van de fouten overal het postkantoor de bezorger een souc dank u te beantwoorden alle meme, van levert, voor volgend jaar van harte
User icon
Jacky P.
Op
na aankoop van 20/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
We begrijpen je frustratie over het niet ontvangen van je bestelling en de huidige vertragingen in de levering. Onze excuses voor het ongemak. We zullen de status van je pakket onmiddellijk controleren en je op de hoogte houden. We hopen dit probleem voor het einde van het jaar op te lossen. Bedankt voor je geduld en begrip.
1 /5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen het pakket het is de amentable en betaald en niet terugbetaald het is een schandaal ik zal spreken over het op internet van deze zeer slechte ervaring
User icon
Emanuel B.
Op
na aankoop van 07/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat u uw pakket niet heeft ontvangen en dat u hierdoor een slechte ervaring heeft gehad. We begrijpen uw frustratie en danken u voor uw geduld bij het oplossen van dit incident.
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn ervaring is ronduit slecht. Ik heb pas na enige weken een pakket ontvangen waar slechts de helft van de bestelde goederen in zat 2 artikelen ter waarde van €45,60 zijn niet !!! geleverd. Terwijl ik wèl een email heb ontvangen waarin wordt beweerd dat alle goederen zijn afgeleverd. Op diverse emails naar de klantensevice wordt tot nu toe niet !!! gereageerd & telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Dus ik beveel jullie zeker niet aan en zal ook de modelbouw website Scalemates vragen jullie link van hun website te verwijderen !!!
User icon
Henk K.
Op
na aankoop van 03/11/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons zeer dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen het snel op te lossen.
1 /5
★☆☆☆☆
Goedenavond, ik heb een 1/10 Ferrari Tamiya body besteld en iets anders ontvangen, een speldoos.
User icon
Chartier F.
Op
na aankoop van 20/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot uw bestelling. Het lijkt erop dat er een voorbereidingsfout is gemaakt. We zullen ons best doen om dit snel op te lossen en u de juiste carrosserie te sturen. Bedankt voor je geduld en begrip.
1 /5
★☆☆☆☆
Het perceel was open
User icon
Lilia M.
Op
na aankoop van 11/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons te horen dat uw pakket open is aangekomen. Dit weerspiegelt niet de kwaliteit van onze service.
1 /5
★☆☆☆☆
KOOP HIER ALSJEBLIEFT NIET! Mijn ervaring was rampzalig, koop hier alsjeblieft niet, ze hebben een vreselijke klantenservice en staan niet toe dat je bestellingen annuleert. Mijn bestelling liet maanden op zich wachten. Toen ik probeerde telefonisch contact op te nemen om te vragen naar updates over mijn bestelling, vroegen ze me geduldig te zijn omdat we een wederzijdse verbintenis hadden. Na weken niets te hebben gehoord, probeerde ik mijn bestelling te annuleren vanwege deze situatie en mijn telefoontjes werden niet beantwoord en het duurde bijna een week voordat mijn e-mails werden beantwoord. Ze wilden me mijn bestelling niet laten annuleren en stuurden me een zeer slecht verpakt pakket met schade aan de productdozen.
User icon
Felipe V.
Op
na aankoop van 28/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Het spijt ons echt om te horen over uw negatieve ervaring. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn als er vertragingen zijn. We nemen uw feedback serieus en zullen de door u aangekaarte problemen onderzoeken om onze service te verbeteren.