/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ontvangen popfiguur van Demon Slayer met een defect, een ontbrekende arm. Ik heb echter de klantenservice gemaild en nog steeds geen antwoord sinds 22 maart...
Lorène H.
Op
na aankoop van 16/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant,
We betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor dit voorval.
Na controle hebben we uw e-mail niet ontvangen en dat spijt ons. We willen u echter informeren dat onze klantenservice vandaag een e-mail heeft gestuurd om u te vragen om foto's van het gebroken product. Zodra we deze foto's ontvangen, zullen we een onderzoek bij onze leverancier openen om u snel een antwoord te geven.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
We betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor dit voorval.
Na controle hebben we uw e-mail niet ontvangen en dat spijt ons. We willen u echter informeren dat onze klantenservice vandaag een e-mail heeft gestuurd om u te vragen om foto's van het gebroken product. Zodra we deze foto's ontvangen, zullen we een onderzoek bij onze leverancier openen om u snel een antwoord te geven.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen
Francois B D.
Op
na aankoop van 25/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren uw retour en bieden onze excuses aan voor dit ongemak. Volgens de informatie van de vervoerder is pakket LD208139425FR op 1 april afgeleverd op het adres dat op uw bestelling is aangegeven. https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=3&text28777=&tLabels=LD208139425FR%2C%2C&tABt=false Als u dit pakket niet heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we een onderzoek bij de vervoerder kunnen openen en u kunnen helpen dit probleem op te lossen. We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
De schaal van dit product is inderdaad 1/72. Het spijt ons dat u deze informatie niet in de productomschrijving heeft gezien. U kunt dit product dus naar ons terugsturen zodat we een terugbetaling of een tegoedbon kunnen regelen, aangezien we dit product niet in 1/48 hebben.
Anne-gaëlle S.
Op
na aankoop van 22/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Wij danken u voor uw vertrouwen.
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden over uw manier van doen, valse informatie over de beschikbaarheid van de artikelen die we bestellen, drie weken wachten voor een arme bestelling van 40 €, de volgende keer ga ik verder.
Vittorio C.
Op
na aankoop van 05/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant,
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor deze vertraging.
Wij herinneren u eraan dat 1001Hobbies een KMO is die meer dan 200.000 referenties op zijn site aanbiedt. Daarom begrijpt u dat we niet al deze referenties op voorraad kunnen hebben in ons magazijn.
Bovendien zijn er twee soorten producten om rekening mee te houden op onze site: de
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor deze vertraging.
Wij herinneren u eraan dat 1001Hobbies een KMO is die meer dan 200.000 referenties op zijn site aanbiedt. Daarom begrijpt u dat we niet al deze referenties op voorraad kunnen hebben in ons magazijn.
Bovendien zijn er twee soorten producten om rekening mee te houden op onze site: de
1
/5
★☆☆☆☆
Komt niet overeen met het gewenste model, kan ik het terugsturen
Brigitte T.
Op
na aankoop van 20/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze teleurstelling te melden. We hebben u donderdag om 16:43 een e-mail gestuurd met het retouradres.
Als u niets heeft ontvangen, staat onze klantenservice tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze teleurstelling te melden. We hebben u donderdag om 16:43 een e-mail gestuurd met het retouradres.
Als u niets heeft ontvangen, staat onze klantenservice tot uw beschikking voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Rotslechte communicatie, valse beloftes op site…
Steff V.
Op
na aankoop van 04/03/2025
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Wij betreuren dit ongemak en bieden onze oprechte excuses aan.
We willen u graag informeren dat we uw bestelling zonder extra kosten hebben gesplitst om de producten die op voorraad zijn sneller naar u te verzenden. We betreuren het dat u dit commerciële gebaar niet op prijs hebt gesteld.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet
Het 1001Hobbies team
Wij betreuren dit ongemak en bieden onze oprechte excuses aan.
We willen u graag informeren dat we uw bestelling zonder extra kosten hebben gesplitst om de producten die op voorraad zijn sneller naar u te verzenden. We betreuren het dat u dit commerciële gebaar niet op prijs hebt gesteld.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet
Het 1001Hobbies team
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst in januari, ontvangen eind maart. Te lang....
Joël B.
Op
na aankoop van 06/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor deze vertraging. Wij doen ons best om onze verwerkingstijden en levertijden te verbeteren.
In uw bestellingen waren twee producten onderhevig aan een lange levertijd, wat een speciale bestelling bij onze leverancier in Engeland vereiste. De levertijd van deze producten is ongeveer 4 weken. Het is echter mogelijk dat de douane de bestelling heeft geblokkeerd, wat het geval is voor de figuur van de Seminole Warriors 1:72. Daarom is deze doos later aangekomen dan verwacht.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor vragen of verzoeken om hulp.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor deze vertraging. Wij doen ons best om onze verwerkingstijden en levertijden te verbeteren.
In uw bestellingen waren twee producten onderhevig aan een lange levertijd, wat een speciale bestelling bij onze leverancier in Engeland vereiste. De levertijd van deze producten is ongeveer 4 weken. Het is echter mogelijk dat de douane de bestelling heeft geblokkeerd, wat het geval is voor de figuur van de Seminole Warriors 1:72. Daarom is deze doos later aangekomen dan verwacht.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor vragen of verzoeken om hulp.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Wij betreuren deze beoordeling en bieden onze excuses aan voor de situatie.
Olivier C.
Op
na aankoop van 24/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Wij willen uw aandacht vestigen op het feit dat wij al uw e-mails hebben beantwoord en uw verzoek om terugbetaling voor dit product dat te lang op zich liet wachten, hebben behandeld.
1
/5
★☆☆☆☆
Moet je porto kosten betalen en bij een afleverpunt af laten leveren door dpd te triest voor woorden als je daar bent en afgesnouwt wordt jullie moeten betere afhaal tijden bij zetten werkt beter oja pakketje kon gewoon door de brievenbus..krijg ik nu porto kosten terug?
C. V.
Op
na aankoop van 19/03/2025
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Wij betreuren uw recensie en het spijt ons dat uw ervaring niet helemaal naar wens was.
Ter herinnering, u plaatste een bestelling op onze site op 19/03/2025 om 13u35, en uw pakket werd geleverd op 21/03/2025.
Toen u uw bestelling plaatste, selecteerde u een afhaalpunt als bezorgmethode. Als u thuisbezorging wilt, moet u deze optie selecteren wanneer u uw bestelling plaatst.
We willen je er ook graag op wijzen dat, in overeenstemming met onze algemene verkoopvoorwaarden, bezorgkosten niet worden gerestitueerd.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
Wij betreuren uw recensie en het spijt ons dat uw ervaring niet helemaal naar wens was.
Ter herinnering, u plaatste een bestelling op onze site op 19/03/2025 om 13u35, en uw pakket werd geleverd op 21/03/2025.
Toen u uw bestelling plaatste, selecteerde u een afhaalpunt als bezorgmethode. Als u thuisbezorging wilt, moet u deze optie selecteren wanneer u uw bestelling plaatst.
We willen je er ook graag op wijzen dat, in overeenstemming met onze algemene verkoopvoorwaarden, bezorgkosten niet worden gerestitueerd.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket in duizend stukken ontvangen, dus nee, ik ben niet tevreden. Bovendien heb ik een eeuwigheid gewacht om het te ontvangen en nu moet ik weer meerdere dagen wachten voordat ik word terugbetaald, dus nee. Ik sla 1001hobbies over.
Khalid A.
Op
na aankoop van 06/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer,
We betreuren oprecht dit voorval en begrijpen uw onvrede.
U heeft uw product op 19/03/2025 ontvangen en heeft onmiddellijk de schade aan het object gemeld. Onze klantenservice heeft u om foto's gevraagd, en zodra deze zijn ontvangen, is uw terugbetaling de volgende dag uitgevoerd.
We willen u eraan herinneren dat de Europese wetgeving bepaalt dat we tot 14 werkdagen hebben om een klant die een aankoop heeft gedaan op een e-commerceplatform terug te betalen. In uw geval is de terugbetaling binnen de gestelde termijn uitgevoerd, namelijk de dag na ontvangst van de foto's.
We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
We betreuren oprecht dit voorval en begrijpen uw onvrede.
U heeft uw product op 19/03/2025 ontvangen en heeft onmiddellijk de schade aan het object gemeld. Onze klantenservice heeft u om foto's gevraagd, en zodra deze zijn ontvangen, is uw terugbetaling de volgende dag uitgevoerd.
We willen u eraan herinneren dat de Europese wetgeving bepaalt dat we tot 14 werkdagen hebben om een klant die een aankoop heeft gedaan op een e-commerceplatform terug te betalen. In uw geval is de terugbetaling binnen de gestelde termijn uitgevoerd, namelijk de dag na ontvangst van de foto's.
We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
De terugbetaling is uitgevoerd op 28/03/2025 en zou binnenkort op uw rekening moeten verschijnen.
Cindy M.
Op
na aankoop van 28/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb niet ontvangen wat ik verwachtte vanwege een aankondiging die absoluut niet duidelijk was. Uiteindelijk heb ik producten betaald die 4 keer duurder zijn dan elders (40 euro voor een prismatische booster in de Engelse versie), terwijl de aankondiging duidelijk liet begrijpen dat ik er 4 zou ontvangen.
Skander K.
Op
na aankoop van 09/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer,
We betreuren oprecht uw teleurstelling en bieden onze excuses aan.
We doen ons best, afhankelijk van de beschikbare IT-tools, om de productinformatie te verduidelijken en te verhelderen. We willen uw aandacht vestigen op het feit dat de beschrijving van het product "Technische fiche Pokémon - TCG Scarlet and Violet Prismatic Evolutions Booster Pack" duidelijk vermeldt:
"Willekeurige verzending van één product".
Daarom betreuren we dat u de productbeschrijving niet heeft geraadpleegd, die aangeeft dat het slechts om een pakket kaarten gaat.
We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
We betreuren oprecht uw teleurstelling en bieden onze excuses aan.
We doen ons best, afhankelijk van de beschikbare IT-tools, om de productinformatie te verduidelijken en te verhelderen. We willen uw aandacht vestigen op het feit dat de beschrijving van het product "Technische fiche Pokémon - TCG Scarlet and Violet Prismatic Evolutions Booster Pack" duidelijk vermeldt:
"Willekeurige verzending van één product".
Daarom betreuren we dat u de productbeschrijving niet heeft geraadpleegd, die aangeeft dat het slechts om een pakket kaarten gaat.
We danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
We betreuren uw ervaring en bieden onze excuses aan voor deze vertraging.
Cedric B.
Op
na aankoop van 12/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
We informeren u dat uw product vandaag is verzonden. Afhankelijk van de levertijd van de door u gekozen vervoerder, zou u het uiterlijk woensdag moeten ontvangen.
1
/5
★☆☆☆☆
Om te vermijden! Helemaal niet betrouwbaar. Meerdere keren foutieve informatie. 3 maanden vertraging op producten die als beschikbaar bij de leveranciers worden weergegeven.
Gilles B.
Op
na aankoop van 28/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer,\n\nWij betreuren uw ervaring en bieden onze excuses aan voor de verwerkingstijd.\n\nWij willen verduidelijken dat deze producten beschikbaar waren en nog steeds beschikbaar zijn bij onze leverancier. We begrijpen echter dat de wachttijd te lang voor u kan zijn geweest. Aangezien deze artikelen zijn besteld bij onze leverancier in het Verenigd Koninkrijk, kon de verwerkingstijd oplopen tot 6 weken voordat ze werden ontvangen.\n\nIn overeenstemming met uw bestelling zijn de niet-leverbare producten terugbetaald om de situatie te regulariseren.\n\nWij blijven tot uw beschikking voor eventuele vragen en hopen u in de toekomst volledig tevreden te kunnen stellen.\n\nMet vriendelijke groet,\n1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld object gebroken in de verpakking. Verdient geen ster.......
Jean B.
Op
na aankoop van 11/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant,\n\nHet spijt ons te horen in welke staat u uw pakket heeft ontvangen. Het is echter belangrijk om te benadrukken dat online verkoop risico's met zich meebrengt die verband houden met transport, en dat het eigendom van het product aan de klant wordt overgedragen zodra het is verzonden.\n\nIn dit kader zal onze klantenservice zo snel mogelijk contact met u opnemen om een oplossing voor uw probleem te vinden.\n\nMet vriendelijke groet,\n1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Ongehoord, gekocht en na 180 dagen heb ik nog steeds niet alles ontvangen, nooit zo slecht gevonden..... nooit meer koop ik bij jullie, jullie moeten me nog geld en aankopen terugbetalen... grote problemen en ik stop hier omdat ik het niet meer kan hebben met jullie.
Gabriele R.
Op
na aankoop van 03/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen meneer, op het moment van de bestelling op 11/12/2024 om 17:47 heeft u vier producten besteld, waarvan één met een langere levertijd. Om de gehele bestelling niet te vertragen, hebben we besloten deze in twee zendingen te splitsen. Het eerste deel, met de onmiddellijk beschikbare producten, is op 24/02/2025 geleverd, volgens de trackinginformatie van de koerier. De twee volgende producten - Griekse cavaleriefiguren SPECIALE IMPORT VAN LANGZAAM GESTOPTE FIGUREN OORSPRONKELIJK GEMAAKT DOOR ATLANTIC - zijn op 11/03/2025 geleverd. De koerier heeft ons ook een bewijs van levering gestuurd dat de ontvangst van het pakket op die datum bevestigt. Onze excuses voor het ongemak en we staan tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Lange levertijd met slechts één pakket van de 2 bestelde. Bovendien was de kartonnen doos beschadigd, net als de doos met mijn product. Als compensatie kreeg ik slechts een kortingscode van €5, wat betekent dat ik een nieuwe bestelling bij jullie moet plaatsen om ervan te kunnen profiteren! Dit is helemaal niet commercieel in mijn ogen...
Aurélien P.
Op
na aankoop van 08/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, meneer,
Wij betreuren dit advies en verontschuldigen ons voor het incident.
We willen u eraan herinneren dat we uw bestelling zonder extra kosten hebben gesplitst voor de twee Funko Pop-figuren. Met betrekking tot uw verzoek voor een extra commercieel gebaar, willen we u erop wijzen dat transportkosten helaas niet gratis worden gedekt.
We hopen dat deze uitleg u meer duidelijkheid geeft en blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groeten
1001hobbies
Wij betreuren dit advies en verontschuldigen ons voor het incident.
We willen u eraan herinneren dat we uw bestelling zonder extra kosten hebben gesplitst voor de twee Funko Pop-figuren. Met betrekking tot uw verzoek voor een extra commercieel gebaar, willen we u erop wijzen dat transportkosten helaas niet gratis worden gedekt.
We hopen dat deze uitleg u meer duidelijkheid geeft en blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen.
Met vriendelijke groeten
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
1 maand om mijn bestelling te ontvangen en bovendien ontving ik 8 potten verf van de 9 die ik bestelde. Ik raad het echt niet aan.
Jerome J.
Op
na aankoop van 06/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
We betreuren deze opmerking en bieden onze oprechte excuses aan.
Het lijkt erop dat u de e-mail waarin u werd geïnformeerd over uw bestelling niet hebt ontvangen. We hadden u geïnformeerd dat dit product niet was geleverd in de bestelling van de leverancier. We hebben u toen een terugbetaling voor dit product of de aanmaak van een creditnota aangeboden.
Omdat we geen antwoord van je hebben ontvangen, hebben we een creditnota aangemaakt die een jaar geldig is en die je kunt vinden in je klantenaccount.
Nogmaals onze excuses voor dit incident.
1001HOBBIES
We betreuren deze opmerking en bieden onze oprechte excuses aan.
Het lijkt erop dat u de e-mail waarin u werd geïnformeerd over uw bestelling niet hebt ontvangen. We hadden u geïnformeerd dat dit product niet was geleverd in de bestelling van de leverancier. We hebben u toen een terugbetaling voor dit product of de aanmaak van een creditnota aangeboden.
Omdat we geen antwoord van je hebben ontvangen, hebben we een creditnota aangemaakt die een jaar geldig is en die je kunt vinden in je klantenaccount.
Nogmaals onze excuses voor dit incident.
1001HOBBIES
1
/5
★☆☆☆☆
MODEL IS INCOMPLEET SOMMIGE ONDERDELEN ONTBREKEN DE DOOS LIJKT TE ZIJN GEOPEND VOOR VERZENDING
Gerome M.
Op
na aankoop van 08/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Onze excuses voor het ongemak.
De klantenservice heeft u een e-mail gestuurd om een oplossing voor te stellen. Nogmaals, we willen graag positief en commercieel reageren op dit geschil.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
Onze excuses voor het ongemak.
De klantenservice heeft u een e-mail gestuurd om een oplossing voor te stellen. Nogmaals, we willen graag positief en commercieel reageren op dit geschil.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Abnormaal lange levertijden van meerdere weken Onbespeelbare zeep Ontbrekende producten
Bruno D.
Op
na aankoop van 23/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer,
Wij betreuren deze situatie en uw mening. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. We willen u graag informeren dat dit product niet aan ons is geleverd door onze leverancier. In overeenstemming met de procedures van ons bedrijf hebben we dit product gewoon uit uw bestelling verwijderd (er wordt momenteel een verzoek tot terugbetaling voor dit product ingediend).
Het spijt ons echt dat u geen rekening hebt gehouden met de actie van de klantenservice. De klantenservice is nu bereikbaar van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur. Door een computerprobleem hadden we problemen met onze telefooncentrale, waardoor onze klanten geen contact met ons konden opnemen.
Daarom bieden we nogmaals onze excuses aan.
Hoogachtend
1001 Hobbies Klantenservice.
Wij betreuren deze situatie en uw mening. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. We willen u graag informeren dat dit product niet aan ons is geleverd door onze leverancier. In overeenstemming met de procedures van ons bedrijf hebben we dit product gewoon uit uw bestelling verwijderd (er wordt momenteel een verzoek tot terugbetaling voor dit product ingediend).
Het spijt ons echt dat u geen rekening hebt gehouden met de actie van de klantenservice. De klantenservice is nu bereikbaar van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 17.00 uur. Door een computerprobleem hadden we problemen met onze telefooncentrale, waardoor onze klanten geen contact met ons konden opnemen.
Daarom bieden we nogmaals onze excuses aan.
Hoogachtend
1001 Hobbies Klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Meer dan traag! Een item in een envelop stoppen: 15 dagen! Zielig! Ze beseffen niet dat dit prulletje nodig is om een model vooruit te helpen, dus maken we een ander: niet van hen......
Bernard C.
Op
na aankoop van 22/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, meneer,
Onze excuses voor de vertraging. We willen u er echter aan herinneren dat dit product een lange levertijd heeft van 2 tot 4 weken, zoals aangegeven op de productkaart en in uw orderbevestiging.
Wij betreuren het dat er geen rekening is gehouden met deze informatie.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
Onze excuses voor de vertraging. We willen u er echter aan herinneren dat dit product een lange levertijd heeft van 2 tot 4 weken, zoals aangegeven op de productkaart en in uw orderbevestiging.
Wij betreuren het dat er geen rekening is gehouden met deze informatie.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet
1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Bezorging duurde heel lang en poppetje stelt voor dat bedrag niks voor. Jammer!
Pierre W.
Op
na aankoop van 26/02/2025
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons voor dit incident.
De vertraging die u hebt opgemerkt, komt overeen met de herbevoorradingstijd met onze leverancier. Zodra we het product hadden ontvangen, hebben we het verzonden in overeenstemming met onze contractuele verplichtingen.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet
Het 1001Hobbies team
Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons voor dit incident.
De vertraging die u hebt opgemerkt, komt overeen met de herbevoorradingstijd met onze leverancier. Zodra we het product hadden ontvangen, hebben we het verzonden in overeenstemming met onze contractuele verplichtingen.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet
Het 1001Hobbies team
1
/5
★☆☆☆☆
Verzendkosten 30 euro, douane 22,95 CHF. Geen wonder dat China de markt overspoelt. Gratis verzending en douane. Uw service is goed, maar samenwerking is onmogelijk.
Louis J.
Op
na aankoop van 25/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Bedankt voor het delen van je mening. We begrijpen je frustratie over de verzend- en douanekosten. Deze kosten vallen buiten onze controle en zijn grotendeels gerelateerd aan internationale regelgeving. We streven ernaar om concurrerende tarieven te bieden, maar helaas kunnen deze kosten de ervaring soms duurder maken, vooral voor internationale zendingen.
We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst een aangenamere ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen of specifieke verzoeken hebt.
Met vriendelijke groeten,
Het 1001Hobbies team
Bedankt voor het delen van je mening. We begrijpen je frustratie over de verzend- en douanekosten. Deze kosten vallen buiten onze controle en zijn grotendeels gerelateerd aan internationale regelgeving. We streven ernaar om concurrerende tarieven te bieden, maar helaas kunnen deze kosten de ervaring soms duurder maken, vooral voor internationale zendingen.
We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst een aangenamere ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen of specifieke verzoeken hebt.
Met vriendelijke groeten,
Het 1001Hobbies team
1
/5
★☆☆☆☆
De maquette is goed. De set met verf is slecht (sommige potten half leeg en droog, andere vol met te veel water). Leveringstijd is heel slecht (1 maand wachten).
Roman P.
Op
na aankoop van 08/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, Wij betreuren uw opmerking en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Wij nodigen u uit om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen een passende oplossing voor uw situatie kunnen vinden. Wij staan tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het team van 1001Hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Vertraging van 2 maanden bij de verzending van 6 producten, 1 is verkeerd en er ontbreken nog 2 om te verzenden. Een echte fout van hun kant en ik ben ook niet tevreden dat ze me zeggen dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen om ze door andere te vervangen voor de producten die ik begin januari heb gekocht. Ik ben niet tevreden met deze oplossing. Ik wil dat ze het geld teruggeven dat ik heb betaald voor de niet ontvangen producten en ook voor de verkeerd ontvangen bestelling.
José Luis I.
Op
na aankoop van 08/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, Wij verontschuldigen ons oprecht voor dit voorval en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u 6 producten geselecteerd, waarvan 3 een lange levertijd hadden en bij onze leverancier in Engeland moesten worden besteld. Vanwege deze besteltijden bleef uw bestelling geblokkeerd totdat deze 100% compleet was. Om u tevreden te stellen, hebben we de bestelling ontgrendeld en de 4 beschikbare producten verzonden. Op uw verzoek zijn 2 niet geleverde producten terugbetaald. Bovendien, zodra u ons informeerde dat het ontvangen product niet geschikt was, hebben we onmiddellijk de retourzending geregeld en hebben we zo snel mogelijk uw terugbetaling verwerkt. We hopen dat deze oplossing aan uw verwachtingen voldoet en staan tot uw beschikking voor eventuele aanvullende vragen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld en het leveren duurde 3 weken langer dan de indicator bezorgdatum .
Guido S.
Op
na aankoop van 13/01/2025
1
/5
★☆☆☆☆
Levering niet in orde!! Wij ontbreken nog steeds een deel van onze bestelling. Vraag naar een correcte factuur blijft onbeantwoord.
Willem P.
Op
na aankoop van 17/01/2025
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling op 31 januari geretourneerd, 1001hobbies heeft het op 5 februari ontvangen - meer dan 20 dagen geleden - en ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling... Geen reactie op mijn e-mails, weinig of geen reactie van de klantenservice, geen communicatie...
Te vermijden!
Laurent A.
Op
na aankoop van 30/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren dit incident en bieden u onze oprechte excuses aan. We willen u graag informeren dat we uw retourzending hebben ontvangen en nog steeds wachten op uw bankgegevens, zoals vermeld in onze e-mail van 17 februari om 10:41 uur. Na 6 maanden worden creditcardgegevens om veiligheidsredenen door onze computersystemen geannuleerd. Zodra we deze gegevens hebben ontvangen, storten we je bestelling terug. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Controleer je voorraad voordat je deze te koop aanbiedt
Guinchard J.
Op
na aankoop van 30/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer Guinchard, Wij betreuren dit advies en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. We willen graag twee belangrijke concepten benadrukken waarmee u rekening moet houden op onze site: Producten beschikbaar: Deze artikelen zijn op voorraad bij onze leverancier en zijn het onderwerp van een speciale bestelling voor u. Producten "beschikbaar - vandaag verzonden": Dit betekent dat de producten op voorraad zijn in ons logistiek magazijn en binnen 2 tot 3 dagen verzonden kunnen worden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt. Vriendelijke groeten, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste eind oktober een bestelling voor 3 gunpla's, één was meteen beschikbaar, een andere was net aangekondigd als terug op voorraad, en de laatste was in pre-order, met een geschatte leverdatum van november. 2 weken later, net na de terugtrekkingsperiode, werden de deadlines gewijzigd, niets op voorraad, alles werd uitgesteld tot december en januari. Ik krijg te horen dat ik geduld moet hebben, dat een van de modellen een erg populair product is en dat als ik annuleer ik verlies maak, en dat er in ieder geval geen restitutie mogelijk is omdat het herroepingsrecht verouderd is. Ik heb het er moeilijk mee, want het is een kerstcadeau ter waarde van bijna €300 dat ik niet heb kunnen geven. Half december werden de termijnen opnieuw verlengd tot eind januari en eind maart. Ik heb eind januari contact opgenomen met het bedrijf om te vragen of ze een aparte zending konden sturen, waarvoor ik indien nodig zou betalen, zodra elk model beschikbaar was (vergeet niet dat 2 ervan beschikbaar waren in oktober 2024) omdat de leveringsdata niet waren veranderd, maar ze vertelden me dat ze niet beschikbaar zouden zijn. Ik heb geen communicatie gehad over het volgen van mijn bestelling, dus ik ga naar de website en de levertijden zijn nu voor eind juli 2025. Als aannemer die zelf apparatuur en benodigdheden in het buitenland bestelt, vraag ik me nog steeds af hoe serieus dit bedrijf en hun online voorraadbeheer zijn, evenals de aanzienlijke prijsverschillen wanneer 2 identieke producten in hun winkel worden verkocht, soms met een verschil van €15 voor hetzelfde product, en een ontwijkende klantenservice die je wil laten zien dat je niet in je recht staat.
Ondertussen ben ik beroofd van €300, heb ik een teleurgesteld familielid dat mijn excuses voor zijn kerstcadeau niet begrijpt en denkt dat ik schaamteloos tegen hem lieg om hem niets te geven, en heb ik veel stress door deze situatie. Ik begin te denken dat ik de kleur van deze gunpla nooit zal zien.
'chin' M.
Op
na aankoop van 21/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren dit incident oprecht en bieden onze excuses aan voor de situatie. We willen erop wijzen dat het product MG 1/100 FREEDOM GUNDAM Ver.2.0 - Verzonden binnen 1 week inderdaad beschikbaar was bij onze leverancier. We hebben echter helaas te laat positie ingenomen om levering binnen dit tijdsbestek te kunnen verwachten. Het product is daarom op pre-order geplaatst, met een nieuwe releasedatum van 28 maart 2025. De andere twee producten, Gundam Gunpla MG 1/100 Providence Gundam en Gundam Gunpla NG 1/100 15 Akatsuki Gundam, stonden op pre-order, zoals duidelijk aangegeven op onze website. Houd er rekening mee dat pre-order release data onderhevig zijn aan verandering zonder kennisgeving van de fabrikant. In overeenstemming met onze algemene voorwaarden en de informatie over voorbestellingen, zijn annuleringen mogelijk, maar worden er 25% annuleringskosten in rekening gebracht. We bestuderen echter elk geval afzonderlijk en zijn ons volledig bewust van het belang van de kwaliteit van de service die we onze klanten willen bieden. Wat betreft het verzoek om een gesplitste bestelling: we bieden deze optie zonder extra kosten aan voor bestellingen zoals die van u. We begrijpen het ongeduld van onze klanten en doen ons best om maximale service te bieden. Wat prijsverschillen betreft, passen we de prijzen van onze verschillende leveranciers aan. We werken met meer dan 50 leveranciers om een zeer breed assortiment referenties aan te kunnen bieden en onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen. Als je je bestelling wilt annuleren, stuur dan gewoon een e-mail naar onze klantenservice. We nemen binnen 48 uur contact met je op. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies