4.2/5
★★★★☆
op 37537 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
De goederen zijn nooit aangekomen en waarschijnlijk ook niet verstuurd. De firma beantwoordde mijn vragen niet, dus moest ik een klacht indienen bij PayPal om mijn geld terug te krijgen. Erg teleurgesteld.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, Dank u voor uw opmerking. Wij betreuren deze informatie. Wij betreuren het dat u deze informatie dat ons bedrijf, inderdaad, het pakket werd geretourneerd omdat het niet kon worden geleverd aan u. Als gevolg hiervan zijn we overgegaan tot een terugbetaling via paypal.
Wij betreuren dit incident, maar u zult begrijpen dat incidenten of vertragingen in de levering kan gebeuren met het Verenigd Koninkrijk en BREXIT.
Bedankt voor uw begrip, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen, groot defect aan besteld model, onmogelijk om bij 1001 hobbies te komen, noch telefonisch, noch per e-mail.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident en vragen u ervan uit te gaan dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We hebben uw opmerking doorgestuurd naar onze leverancier en wachten op hun reactie.
Goedendag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze verkochten me een vermeend figuur en het waren delen van het incomplete aan het einde zei het delen, maar daarvoor zei het grote figuur 1:6 zwendel?
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 23/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. De 1001 hobbies klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Twee vitrines gekocht, na 30 dagen slechts één exemplaar ontvangen!!! Waar is mijn tweede vitrine? Ik heb betaald voor de vitrine en de levering, maar voorlopig noem ik jullie dieven!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Lambert, Bedankt voor uw opmerking. We hebben u een e-mail gestuurd om u te informeren dat we u maar één venster konden sturen, dus we storten het bedrag van 39,99 € terug.
We betreuren het dat u de e-mail niet hebt ontvangen en wensen u een hele fijne dag.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld omdat alles wat ik bestelde niet aankwam ondanks vooruitbetaling. ik zal 1001 hobbies niet langer gebruiken voor mijn aankopen
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 05/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Sorry voor deze opmerking, voor ons is het pakket geleverd op 7/05/21. Neem contact op met onze klantenservice op: [email protected] Bedankt voor uw feedback, Hoogachtend, 1001 hobby klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer ongelukkig
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Lastella, Bedankt voor uw opmerking. Wij betreuren dit laatste incident en bieden u onze excuses aan. We nodigen u uit om bij ons terug te komen om uit te leggen wat er is gebeurd!
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op bestelling
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij informeren u dat de verzending van uw bestelling is vertraagd als gevolg van de Brexit, inderdaad, onze leverancier is in Engeland, de leveringen zijn echt ingewikkeld, maar weet dat we er alles aan doen om uw bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Dank u voor uw vertrouwen en uw begrip, Met vriendelijke groeten Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een model besteld dat om de een of andere reden is teruggestuurd. Ik werd op de hoogte gebracht en kreeg te horen dat het onderweg zou zijn, maar tot op heden is er nog geen model en geen antwoord op mijn e-mails. Ik vind de vertraging niet erg zolang ze me maar op de hoogte houden, maar het gebrek aan communicatie is erg slecht. Ik zal de bank vragen mijn geld terug te vorderen als er niet snel een model/communicatie komt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Onze bestelling. Een dure twee-weg radio headset werd defect geleverd. De hoofdtelefoon was beschadigd en werkte niet goed. We hebben dit gemeld via de klantenservice, wat een onjuiste e-mail was. We zijn erg bezorgd dat we geen vervangend artikel krijgen of ons geld niet terugkrijgen. Het feit dat het e-mailadres niet werkt, geeft ons reden om aan te nemen dat we hiermee in de problemen zitten.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo , Bedankt voor uw opmerking. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om te begrijpen wat er aan de hand is?
Bedankt voor uw begrip, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Sinds mijn laatste beoordeling nog steeds geen restitutie alleen ideale beloften van klantenservice die contact met me opneemt om restitutie te regelen. Misschien hebben ze Jersey geblokkeerd? Misschien kan ik binnenkort persoonlijk naar hun kantoor gaan en voor ophef zorgen, dan krijg ik mijn geld terug.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Het spijt ons u te moeten informeren dat we geen retour hebben ontvangen van uw pakket via UPS. We sturen u een e-mail om te begrijpen wat er is gebeurd en waarom uw retourzending niet is geregistreerd Hartelijk dank voor uw retourzending Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Alle items die ik geloofde waren op voorraad, dan had ik geen verdere communicatie na bestelling bevestigd, als gevolg van covid ik bereid was om een beetje langer wachten op de levering. gemaild over twee later om uit te vinden wat er gaande was om vervolgens te horen alle items waren niet op voorraad.I werd aangeboden een krediet of terugbetaling, maar koos voor de restitutie. gewoon slechte communicatie.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klanten, Wij danken u voor uw opmerking. We hebben op de site 148000 referenties, en u zult begrijpen dat we 148000 referenties niet op voorraad kunnen hebben in ons magazijn.
We informeren u ook dat er 32 begrippen zijn om rekening mee te houden op onze site:
Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Wij danken u voor uw begrip, Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice. Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
1 /5
★☆☆☆☆
Ze proberen kopers in het Verenigd Koninkrijk op te lichten door de indruk te wekken dat ze in het Verenigd Koninkrijk gevestigd zijn, met hun website .co.uk en telefoonnummer in Londen. In werkelijkheid zitten ze in Frankrijk en moet u dus veel meer geld betalen aan invoerrechten. Koop niet van dit frauduleuze bedrijf als je niet in de EU woont.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren deze opmerking. Het spijt ons dat je niet hebt gezien dat we vanuit Frankrijk verzenden, zoals aangegeven tijdens de validatie van je winkelwagen.
Vanwege de huidige COVID-beperkingen en de Brexit kan de levertijd 3-5 dagen langer zijn dan verwacht. Houd er rekening mee dat bestellingen boven 135GBP extra kosten met zich mee kunnen brengen bij ontvangst. Bedankt voor je begrip. We betreuren deze situatie en bieden je onze excuses aan.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas krijg ik na de levering verschillende e-mails met de vraag om een recensie. Ik vind dat niet goed!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 20/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons.
We willen u graag laten weten dat we u een e-mail hebben gestuurd om uit te leggen wat er met u is gebeurd.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten.
Nog een fijne dag 1001hobbies.com klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een stampe sv4 besteld ik ben erg blij met het item de doos is beschadigd of versleten het lijkt mij een tweedehands gekocht item prijs te hoog voor het item
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de doos geopend en de plastic enveloppen geopend.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 22/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, U bent van harte welkom om ons wat foto's te sturen naar [email protected]. Bedankt voor uw feedback Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Dit is de tweede keer dat ik bij 1001 bestel en beide keren hadden ze het helemaal mis. Het bedrijf heeft potentieel als ze hun zaakjes op orde zouden krijgen. Het maakte me kwaad dat ze de verzendkosten hielden, die meer waren dan ik betaalde voor het artikel dat ik nooit kreeg. Slechts een gedeeltelijke terugbetaling. Ze zuigen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
U houdt zich niet aan de leveringsdata die u opgeeft en het is erg moeilijk voor u om ons op de hoogte te houden van de voortgang van onze bestellingen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
In plaats van de producten die ik bestelde, ontving ik... stapels papier! Dit kan te wijten zijn aan een onbeleefde postbode, maar ondanks 3 e-mails waarin ik mijn beklag doe, heb ik geen antwoord ontvangen van 1001hobbies...Deplorable!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een van de producten die ik bestelde zat niet in het pakket; in feite was dat stuk lange tijd "waitinging delivery" op basis van de aanwijzingen op de website, maar hoewel ze er een maand over hebben gedaan, hebben ze het blijkbaar niet gevonden. Geen communicatie hierover heeft mij bereikt; ik schreef op vrijdag 23/4 en wacht op antwoord.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 21/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Daniel, dank u voor uw opmerking en sorry voor de vertraging bij het beantwoorden. We willen u graag informeren dat we u op 13 april 21 een e-mail hebben gestuurd om u te informeren dat we uw niet-beschikbare product hebben vervangen door een creditnota, zodat we uw bestelling konden verzenden.
We hadden geen andere keuze, omdat dit product uit Engeland kwam, hadden we geen vertraging bij het destocken.
Ik wens u een goede dag, Klantenservice van 1001hobbies.
Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
1 /5
★☆☆☆☆
Na het bestellen van 3 artikelen op 2 maart 2021 ontving ik eindelijk mijn pakket op 21 april 2021. Stelt u zich mijn verbazing eens voor toen ik het pakket opende en GEEN ENKELE ITEMS VERVONDEN had die ik had besteld. Dat klopt, ze waren 0 voor 3. Ik weet niet wie er op de verpakkingsafdeling werkt, maar die persoon is incompetent! Het lijkt erop dat mijn bestelling op de een of andere manier is verwisseld met die van iemand anders en na meer dan 6 weken op mijn artikelen te hebben gewacht, walg ik van het vermogen van 1001Hobby om een bestelling uit te voeren!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Weer een ramp!!! Ik denk dat ik ga stoppen met experimenteren met deze site. Een artikel dat tussen de 4 en 6 weken geleden had moeten aankomen, duurde uiteindelijk bijna 3 maanden......
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mal embaladas, llegaron una golpeada, tengo que restaurar la pintura en la punta de la helice
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
niet in het frans
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zal niet opnieuw bestellen. Tijdens mijn telefoongesprek over betaling en levering kreeg ik totaal onvoldoende informatie. Wat betreft de levering, die binnen 72 uur zou plaatsvinden, was dit verre van het geval! Meerdere tegenstrijdige berichten van Colissimo, de ultieme op de dag van levering toen mijn gegevens ongeldig waren ... maar de bezorger kwam opdagen! Kortom, gebrek aan ernst en coördinatie voor mij, waarbij ik me afvroeg of ik mijn pakket zou ontvangen of niet.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling is nog steeds niet aangekomen. Daarom een slechte beoordeling
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 05/04/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het is erg goed en ik ben erg blij met de service.
Ik kijk er naar uit,
Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Niets omdat ik het product niet heb ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Het spijt ons om dit te horen, maar bij ons werd het pakket geleverd op 09/04/2021 09:00:00. Onze 1001hobbies klantendienst staat tot uw beschikking voor verdere informatie. Onze 1001hobbies klantenservice staat tot uw beschikking voor verdere informatie. Stuur ons een e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde een vliegtuig dat op voorraad was. Mijn rekening werd onmiddellijk gedebiteerd. Weken gingen voorbij en toen ik zag dat het niet aankwam, nam ik contact met jullie op en jullie vertelden me dat het product niet op voorraad was. Ik vroeg mijn geld terug en ze stuurden me een coupon om een ander product te kopen. In wat voor wereld leven jullie? Die manier van winkelen bestaat niet meer. Ik zal nooit meer iets bij jullie kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 13/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer We willen u eraan herinneren dat u uw product dat niet op voorraad was, wilde ruilen voor een ander product. Hierdoor werd de bestelling binnen 3 dagen bij u geleverd. Wij betreuren deze voorraadfout en verontschuldigen ons voor dit incident.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Google zoek- en aurientatiemachine zonder twijfel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had Carrera Digital 132 autootjes besteld. Deze blijken echter fake namaak of zo. 1 stand: plankgas en ze kunnen ook niet van baan veranderen. De sensor is er zelfs niet. Nutteloos dus. Beide auto's hadden hetzelfde probleem. Dus geen uniek probleem blijkbaar. Vreemd... De bluetooth module die ik tegelijk had aangekocht werkt dan weer wel goed. Hopelijk zie ik mijn geld terug voor de auto's
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 05/04/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Wij nodigen u uit contact op te nemen met onze klantendienst 1001 hobbies op dit adres .
Hoogachtend,
1 /5
★☆☆☆☆
Very bad. Payed twice because of error in website. Profedmy payments several times via mails confirmed By the company. Not accepted This was my last order....
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 06/04/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr Vercauteren,
Some of your customers who paid for their purchases by credit card may have been debited twice for their purchases, due to a processing incident on 12 April.
You have only been credited once and have no action to take for a refund.
We apologise to you and your customers for this problem, which does not correspond to the quality of service we wish to offer you.
A regularisation process took place on 14 April so that the sums unduly collected are reimbursed to the customers concerned, automatically and without any intervention on your part.
Yours sincerely
1 /5
★☆☆☆☆
Bijzonder teleurgesteld. Levering duurde 3 weken, blijkt dat het vanuit Frankrijk komt. Telefonisch niet bereikbaar; nummer bestaat niet. Vervolgens krijg je een 1/72 model thuis gestuurd terwijl je voor een 1/35 hebt gekozen. Retourneren kost je klauwen met geld want het moet dus naar Frankrijk terug. Ik bestel hier nooit meer.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 22/03/2021