★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Pakket kwam 2 keer aan in zeer slechte staat, verf versplinterde overal, 2 keer achter elkaar. De verpakking houdt geen rekening met de producten. Ik raad het af en zou jam aanraden
Keuze genoeg, maar teleurgesteld in de producten! Ondanks een redelijk snelle levering en aantrekkelijke prijzen, ben ik teleurgesteld over de zeer slechte kwaliteit van de puzzelstukjes, die extreem klein (1500) en erg dun zijn. Bovendien kunnen meerdere stukjes overeenkomen met meerdere vierkantjes, waardoor de puzzel bijna onmogelijk in elkaar te zetten is. Als iemand die veel puzzelt en veel geduld heeft, heb ik het geld uit het raam gegooid.
Ik heb mijn model half december besteld en meer dan 3 weken later is er nog steeds niets! En dan heb ik het nog niet eens over de e-mail antwoorden die er niet zijn... kortom, ik ben teleurgesteld! Ik hoop dat ik gewoon een uitblinker ben
Ik heb GEEN van de drie bestellingen ontvangen die ik heb geplaatst en betaald. Met betrekking tot de laatste (229785) werd mij per e-mail het volgende meegedeeld: Wij danken u voor uw opmerking en bieden onze excuses aan voor dit incident. Het lijkt erop dat het pakket zoek is geraakt, dus we raden u aan de bestelling naar uw adres te sturen"" Kan iemand mij uitleggen hoe ik het pakket dat zoek is geraakt naar mijn adres kan sturen? Twee maanden na het doen van de betaling heb ik de bestelde artikelen nog niet ontvangen en blijkbaar is hier geen oplossing voor. Ik voel me bedrogen en heb het gevoel dat ik niets kan doen. Misschien is het enige wat ik kan doen een klacht indienen via de Consumenten- en Gebruikersorganisatie (CCO).
Verkeerde voorstelling van de verzendsnelheid, slechte ervaring De geschatte leverdatum was 12/24/20. Bestelling werd geplaatst op 15/12/20. Er werd een aanzienlijke toeslag betaald voor een snellere verzending. Er werd geen communicatie gegeven over de verzending tot 12/19/20. Item is nog steeds niet aangekomen op bestemming. De verstrekte trackinginformatie had een dode link, ik moest zelfstandig een trackingdienst vinden die vervolgens op 1/7/21 liet zien dat het item nog lang niet op de eindbestemming was. Ik ontvang regelmatig e-mails van deze website over de herziening van mijn bestelling en ik heb het artikel nog niet eens ontvangen, wat ongelooflijk vervelend is. Dit was een vreselijke ervaring en ik zal deze website of service nooit meer gebruiken voor aankopen. Fout gemaakt en les geleerd.
Ik kan dit bedrijf absoluut niet aanbevelen. Ik plaatste een bestelling voor Kerstmis met een gegarandeerde levering voor Kerstmis. Ze gaven me een Hermes trackingnummer waaruit bleek dat het pas op 7 januari was opgehaald. Ik heb tot die datum verschillende keren contact opgenomen met 1001 Maquettes en Hermes. Hermes bevestigde dat ze nooit een pakket hadden ontvangen en 1001 Marquettes gaf Hermes de schuld van de vertraging. Ik kreeg zelfs te horen dat ik in de haven van aankomst moest gaan kijken omdat het daar waarschijnlijk door de douane werd opgehouden vanwege Brexit Kerstmis etc.. Verrassing, de dag nadat ik dreigde mijn creditcard terug te boeken, ontving Hermes het. De verwachte leverdatum? 12 januari. Ik kan bevestigen dat het geen 5 dagen duurt om van Dover of Calais naar Londen te komen. Onbetrouwbaar bedrijf met liegend personeel. Ik stuur alles terug en koop het ergens anders. Zonde, want ik geef honderden ponden per maand uit aan modelbouwkit.
Verkeerde voorstelling van de verzendsnelheid, slechte ervaring De geschatte leverdatum was 12/24/20. Bestelling werd geplaatst op 15/12/20. Er werd een aanzienlijke toeslag betaald voor een snellere verzending. Er werd geen communicatie gegeven over de verzending tot 12/19/20. Item is nog steeds niet aangekomen op bestemming. De verstrekte trackinginformatie had een dode link, ik moest zelfstandig een trackingdienst vinden die vervolgens op 1/7/21 liet zien dat het item nog lang niet op de eindbestemming was. Ik ontvang regelmatig e-mails van deze website over de herziening van mijn bestelling en ik heb het artikel nog niet eens ontvangen, wat ongelooflijk vervelend is. Dit was een vreselijke ervaring en ik zal deze website of service nooit meer gebruiken voor aankopen. Fout gemaakt en les geleerd.
Ik heb de bestelling niet ontvangen
Er is geen excuus voor de slechte levertijd van de producten van dit bedrijf - een bestelling volgen werkt niet en contact opnemen met dit bedrijf ook niet
De Escalatiebox besteld De Escalatiebox, Black Fortress besteld. Weken waren voorbij gegaan en ik wacht nog steeds ondanks dat er op de website stond dat er 4 items op voorraad waren. Nu ik zie dat ik de verkeerde versie van de doos heb besteld, kan ik geen manier vinden om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Zeer teleurstellend.
Bestelling geplaatst op 19122020 voor levering op de 30e. Op de 28e om annulering gevraagd, hoewel het artikel nog steeds niet was verzonden en ik een goedkoper en sneller alternatief had gevonden bij een concurrent. E-mail van 28122020 waarin de annulering werd geaccepteerd en mijn terugbetaling van de eerste maandelijkse termijn. Op 05012021 ontving ik een e-mail met de mededeling dat mijn artikel was verzonden (zou worden afgeleverd op 30122020), maar nooit had mogen worden verzonden. Ik moet dus naar mijn pakketcentrum om het pakket te weigeren en te wachten tot het wordt teruggestuurd, zodat ik mijn eerste betaling kan laten terugbetalen. Dit is onaanvaardbaar. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel.
De Escalatiebox besteld De Escalatiebox, Black Fortress besteld. Weken waren voorbij gegaan en ik wacht nog steeds ondanks dat er op de website stond dat er 4 items op voorraad waren. Nu ik zie dat ik de verkeerde versie van de doos heb besteld, kan ik geen manier vinden om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Zeer teleurstellend.
Bestellen bij 1001Hobbies is voor mij (waarschijnlijk) de laatste keer Ik heb een weliswaar een leuke bestelling geplaatst bel ik over de status van het verloop ervan wordt engelstalig afgehandeld niet te volgen wanneer product uit eindelijk wordt afgeleverd Had beter via Bolcom kunnen bestellen
6 januari en wacht nog steeds op levering omdat de bestelling op 6 december is geplaatst.
Dit bedrijf is waardeloos. Ik had een bestelling die op 23 december geleverd had moeten worden. Ze namen mijn geld helaas op een debetkaart dus ik kan het niet terug krijgen. We zijn nu op 6 januari geen bestelling, heb geprobeerd te bellen maar alleen antwoordapparaat, heb geprobeerd te e-mailen maar kan e-mailadres niet krijgen, en nu sturen jullie een e-mail met de vraag hoe hebben we het goed gedaan het antwoord is RUBBEL NIET GEBRUIK DIT BEDRIJF Nadine Morey
Zeer teleurgesteld in product Zeer teleurgesteld in product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
Aangezien u mij om een recensie vraagt: zeer slechte ervaring! Bestelling geplaatst op 16 december voor wat een kerstcadeau moest worden. Allereerst kreeg ik te horen dat een artikel moest worden opgehaald bij de leverancier. De goederen werden volgens jullie e-mails pas op 3112 verzonden. Tot op heden heb ik nog geen pakje ontvangen en het trackingnummer van SDA bestaat niet. Ik hoop van harte dat het aankomt maar als ik de andere reacties lees ben ik erg bang!!! En dan vragen ze zich af waarom men op Amazon koopt.
Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd. Alles betaald! Kan nu met niemand in contact komen. Telefoon neemt niet op, krijg geen e-mail verstuurd. Ik wist niet dat ik te maken had met een bedrijf in Frankrijk!
Zeer teleurgesteld in product Zeer teleurgesteld in product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
Geachte heer of mevrouw Ik heb op 13 december een bestelling bij u geplaatst omdat de situatie zo werd voorgesteld dat de gewenste producten direct beschikbaar (= op voorraad) waren. Op 14 december ontving ik een bevestiging van deze bestelling. Pas op 23 december kreeg ik te horen dat de levering vertraging zou oplopen omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren en niet besteld konden worden. Er staat geen contactadres op de homepage. Tegelijkertijd adverteren ze met de mogelijkheid van telefonisch advies. Via het nummer, dat ook bijna niet te vinden is, is niemand te bereiken en er is nu een nauwelijks verstaanbaar Franstalig bandje. Ik zou de hele bestelling willen annuleren, maar ik kan niemand bereiken. Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Aangezien ik met Paypal heb betaald, zal dit nu de volgende stap zijn. Ik wacht nog een dag om te zien of er op deze manier wordt gereageerd. A. Büttner Het is nu zes dagen geleden en er is nog steeds geen geld teruggestort!!!
Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd Nog steeds aan het wachten op een levering die 23 dec was beloofd. Alles betaald! Kan nu met niemand in contact komen. Telefoon neemt niet op, krijg geen e-mail verstuurd. Ik wist niet dat ik te maken had met een bedrijf in Frankrijk!!!
Erg teleurgesteld in het product. Ik dacht dat ik een groter vliegtuig zou krijgen. Het vliegtuig dat ik kreeg was ongeveer 1 1/2 inch groot. De verzending duurde erg lang. Ik wist niet dat dit bedrijf in Europa zat, anders had ik het niet gekocht.
Het is misschien goed als je uitlegt in welk land je eigenlijk werkt en inkoopt. Het is niet al te duidelijk op de site.
Vanaf vandaag weet ik niet wat er met mijn pakket is gebeurd! Het sda trackingnummer bestaat niet.
Inconsistente klantenservice na het verlies van mijn op 12 december bestelde pakket. Korte e-mails zonder uitleg over de procedure om de bestelling te vervangen of zelfs terug te betalen. Geen contactnummer. Vandaag is het 040121 en ik heb geen nieuws over mijn €70 die in rook is opgegaan. De kinderen wachten nog steeds op hun cadeautjes.
Geen Amerikaans bedrijf Allereerst deden jullie jezelf voor als een Amerikaans bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
Ik heb op 15 december een bestelling geplaatst voor verf en een verfgereedschapsset. Tot op heden, 4 januari, is mijn bestelling nog steeds niet verzonden. Ze rechtvaardigden dit door te zeggen dat de kit in kwestie niet langer op voorraad was, hoewel het beschikbaar was toen ik mijn bestelling plaatste. Bovendien heb ik meer betaald voor levering door Colissimo, om vervolgens niets te ontvangen. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en wacht op terugbetaling. Wat betreft de modellen vind ik het beschamend dat er gezien de prijs van sommige modellen (Titanic 03719 model van meer dan 400 euro) geen verf of gereedschap wordt meegeleverd. Bovendien zijn de prijzen op de site niet gerechtvaardigd. Hetzelfde model van de Titanic voor 340 euro op Amazon met levering.
Desastreuze ervaring: geen pakket verzonden na een vertraging van meer dan 3 weken
Geen Amerikaans bedrijf Allereerst hebben jullie jezelf voorgedaan als een Amerikaans bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
Ten eerste hebben jullie jezelf voorgedaan als een in de VS gevestigd bedrijf. Mijn artikelen moeten nog aankomen omdat ze eigenlijk uit Frankrijk komen. Toen u de verzending voor het eerst bijwerkte, zei u dat het de dag na Kerstmis zou aankomen.
Het is al weken geleden dat ik een... Het is al weken geleden dat ik een rol oracover heb besteld en nog steeds niet ontvangen...
Ik heb mijn model besteld op 11 dec. Ik heb mijn model besteld op 11 dec. 2020 en vandaag is het 3 jan. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik wil graag weten wanneer ik mijn kerstcadeau voor mijn kleinzoon kan verwachten. Kimberly Schneider
Goedenavond Ik verwachtte een volledig geassembleerd model of op zijn minst een stijve lichaamsstructuur, maar mijn vriend (het was een cadeau) kreeg een stuk plastic (te vullen met gips?) en wat decals van slechte kwaliteit, niet eens alle externe onderdelen. Ik wil graag mijn geld terug (tevreden of terugbetaald), maar ik heb gehoord dat dat op dit moment onmogelijk is.
Het is al weken geleden dat ik een... Het is al weken geleden dat ik een rol oracover heb besteld en nog steeds niet ontvangen...
Ik heb mijn model besteld op 11 dec. Ik heb mijn model besteld op 11 dec. 2020 en vandaag is het 3 jan. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik wil graag weten wanneer ik mijn kerstcadeau voor mijn kleinzoon kan verwachten. Kimberly Schneider
Ik kan mijn bestelling niet lager beoordelen. Niet alleen kwam het meer dan 15 dagen te laat volgens de aangegeven datum, maar ze stuurden ook een van de artikelen die ik had gekocht niet op omdat ze het niet op voorraad hadden. Daar waren ze niet tevreden mee, ze schreven me niet eens om me te vertellen dat ze het niet verzonden hadden, maar ze stuurden me een kortingsbon voor dat bedrag in plaats van me terug te betalen omdat het geen retourzending was, maar een fout in hun magazijn. Ze leggen een oneerlijke prijs op (ongeveer 70 euro) om geen verzendkosten te hoeven betalen en ze proberen hun fout recht te zetten met een kortingsbon die ik natuurlijk niet van plan ben te gebruiken omdat ik niet van plan ben dit bedrijf te vertrouwen.
Ik mis nog steeds een artikel en niemand antwoordt.
Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december Ik heb een bestelling geplaatst op 19 december 2020. Ik heb veel geld betaald voor expreslevering en na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail waarin stond dat mijn bestelling op 24 december 2020 zou aankomen. Op 2 januari 2021 wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Het volgen van de bestelling werkt niet. Ik krijg een foutmelding dat deze service niet beschikbaar is. Ik denk niet dat ik opnieuw bij hen zal bestellen.
Ik moet de enige zijn die mijn bestelling niet heeft ontvangen ik heb een bestelling geplaatst op 15-11-2020 een maand later vertellen ze me dat er een probleem is geweest en dat ik er opnieuw om moet vragen op 23-12-2020 vragen ze er opnieuw om en vandaag 02-01-2021 is het nog steeds niet aangekomen en het enige wat ze zeggen is dat ze het aan het voorbereiden zijn. Ze zijn het al 10 dagen aan het voorbereiden en ze vertellen me niet of het op 5 januari zal aankomen wat betekent dat ik natuurlijk ergens anders iets zal moeten kopen om een cadeau te hebben voor de Drie Wijzen. Een rampzalige
Ik heb dit artikel nog steeds niet ontvangen ondanks dat ik het op 5 december heb besteld. Ik kan geen contactgegevens voor dit bedrijf vinden om er achteraan te gaan, dus ik ga ervan uit dat dit een nepbedrijf is.