★★★★☆
op 38066 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Mooie website maar levertijd wat lang. Product voldoet aan specificaties.
De ervaring in deze wed , is vrij slecht , drie referenties zijn besteld , gemarkeerd met voorraad beschikbaar en na twee weken wachten op de zending . Ik vraag en ze vertellen me dat ze twee items niet hebben, en als ik het niet vraag zegt niemand iets. De eerste week antwoordde de klantenservice regelmatig. Maar toen ze me vertelden dat de terugbetaling VIERTIEN dagen ging duren (niet eens in de slechtste tijden van Aliexpress) besloot ik dat ik liever wachtte op de artikelen, ze lieten me hangen en gaven geen antwoord meer. Ik plaatste de bestelling hier omdat met de drie artikelen en het tellen van de verzendkosten . De prijs was erg goed. Uiteindelijk de referentie die aankwam, kostte hetzelfde als in andere weds en ik zou hebben gehad in vier dagen. De modelbouwwinkels kenmerken zich door hun ernst, advies en goede klantenservice. Ik heb nog nooit een enkel probleem gehad, integendeel. Je hebt goede prijzen, profiteert van aanbiedingen enzovoort. En het is een site die regelmatig verschijnt in zoekmachines. Zoals aanbevolen De twee referenties die ik mis zijn nog steeds bij jullie. Hoe kunnen we 1001 hobbies weer vertrouwen. Ik heb de commentaren op jullie site gelezen en jullie hebben veel gelijkaardige gevallen.
Ik heb geen bestelling geplaatst omdat jullie website een gasfabriek is geworden - we begrijpen er niets van, en dat geldt voor mij persoonlijk.
Te lang wachten
Ik vond het niet leuk dat de bestelling die ik had geplaatst binnen 2-4 dagen zou arriveren en het duurde 10. Omdat ik het voor een specifieke datum had gekocht en ik het niet op tijd kon weggeven. Als het een tijd is van veel bestellingen en er vertragingen zullen zijn, moeten ze dat erbij zetten.
Duurde lang van bestelling tot verzending! othewise ok
Het zou een goed idee zijn om de beschikbaarheid van je producten te controleren voordat je ze te koop aanbiedt. Dit voorkomt terugbetalingen, waar ik nog steeds op wacht.
Er is duidelijk een grote discrepantie tussen de voorraden en de website: bestelling eind november geplaatst, pas half december verzonden, gelukkig werd mijn verzoek om terugbetaling snel afgehandeld.
Grote vertraging
Als ik rapporteer om iets te vragen en ik krijg geen antwoord, dan is dat slecht voor mij
Levertijd te lang, niet zoals geadverteerd, onmogelijk om een datum te plannen.
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen?
Slecht, veel problemen maar geen oneerlijkheid.
Slechte verpakking, de passepartouts konden vrij in de verpakking klappen en waren aan de zijkanten licht beschadigd
Na vele mailtjes en veel te laat mijn bestellling toch uiteindelijk, binnen gekregen. Ben eigenlijk anders gewend .
Ik heb enige tijd geleden een bestelling geplaatst Ik denk nu meer als een week geleden en nog steeds niets ontvangen. Levertijd duurt echt veel te lang.
Erg verwarrende informatie over de verzending, ik weet niet hoe ik het kan volgen, het is nog niet aangekomen maar ik hoop dat het wel aankomt ^^
Wat ik gekocht heb is aangekomen, maar mijn twee bestellingen waren op dezelfde dag geplaatst, ze werden samen geleverd maar de levering werd twee keer geteld. Ik heb hierover geklaagd, maar ze luisterden niet naar me.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen en teruggestuurd zoals gevraagd, maar ik heb sindsdien geen vervanging, terugbetaling of andere reactie gehad.
Plaatste een bestelling voor Kerstmis, met een gepubliceerde levertijd van 2 weken. Dat had genoeg tijd moeten zijn. Toen er niets te zien was, moest ik contact opnemen om de levering te regelen. Om te horen te krijgen dat het op geen enkele manier voor Kerstmis geleverd zou worden! Daarom moest ik annuleren! COMMUNICATIE IS PARAMOUNT.
De website was eenvoudig genoeg om te gebruiken, maar mijn pakket kwam extreem laat aan en de doos zag eruit alsof er een vrachtwagen overheen was gereden. Ik zal deze website niet meer gebruiken
VERTRAGING IN DE BESTELLING
Kreeg de melding dat mijn adres niet goed was voor verzending met een postbus! Heb mijn adres gewijzigd maar bleef berichten krijgen over het slechte adres ook al had ik het gewijzigd!!! Geen goed contactnummer om de wijziging door te geven, aangezien jullie mijn adreswijziging niet hebben gecontroleerd voordat ik 3 of meer berichten heb gestuurd!!!
Een paar fouten met betrekking tot de levering, het voorstel van relaispunten op de site of het pakket niet wordt geaccepteerd, bovendien in het eerste pakket waren er niet alle bestelde items, maar de mensen die we bellen in het geval van problemen zijn zeer attent en zijn niet oneerlijk.
Zie mijn vorige recensie over dit bedrijf. Sinds ik het heb opgestuurd, heb ik eindelijk mijn geld teruggekregen. Het heeft bijna een maand geduurd, plus follow-upgesprekken. Ze krijgen 2 sterren, want ik heb tenminste mijn geld teruggekregen.
Bij het bestellen werd niet aangegeven dat het enige tijd zou duren voordat het zou arriveren... 24 december ontvangen! Dat is heet voor kerstcadeaus. En toen ik een e-mail stuurde om uit te zoeken waarom, vertelden ze me alleen dat sommige artikelen een lange levertijd hadden ... zonder aan te bieden om de artikelen die op voorraad waren op te sturen. Het resultaat was een hoop stress voor mij, wat ik in de eerste plaats wilde vermijden!
Heb een bestelling geplaatst 29/12/2021 en onlangs ook gevraagd wat de status van deze bestelling is, maar niemand heeft op mijn verzoek gereageerd vanaf vandaag 15/01/2022??????
Ik plaatste mijn bestelling op 3 december 2021 en na maanden wachten heb ik nog steeds niets ontvangen.
Op de nieuwe site is het moeilijk geworden om statische modellen van auto's in schaal 1:43 te vinden.
Ik wacht al 15 dagen (ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen), ook al heb ik de bestelling op de website geplaatst en is er sprake van een transfer tussen hun magazijn in de regio Parijs en hun winkel in Parijs. Voor de rest is het team zeer aangenaam en attent, alleen de kwestie van de levertijden.
Gemiddelde
Ik heb nog niets ontvangen
De levering duurde vrij lang.
Het past, maar het verbeteren van de timing voor de Zwitsers
Ik probeerde iets te bestellen dat ze op de website zouden hebben, maar na lang wachten kwam het niet aan. Uiteindelijk kon ik de bestelling annuleren en kreeg ik mijn geld volledig terug.
Ik heb geen idee of ik mijn bestelling ooit zal ontvangen. Het zou vorige maand uit Frankrijk zijn vertrokken, maar ik heb geen idee waar het is - misschien ergens in een haven - of dat ik het ooit zal krijgen. En de online chat is in het Frans. Dus ik voel me hulpeloos.
Op 26/11 bestelde ik een product waarvan werd aangegeven dat het de laatste op voorraad was. De bestelling werd bevestigd en het bedrag werd afgeschreven. Op 06/12 ontving ik een e-mail waarin stond dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dezelfde dag ontving ik een automatische trackingmail waarin stond dat het pakket klaargemaakt moest worden. Op 09/12 ontving ik een bericht met de mededeling dat ik mijn geld had teruggekregen. Op 13/12 ontving ik weer een automatisch bericht dat het pakket klaargemaakt moest worden. Ik nam contact op met de klantenservice die bevestigde dat de bestelling was geannuleerd en dat ik de andere berichten moest negeren. Op de website bleef de bestelling nog enkele dagen lopen. Ik kreeg inderdaad mijn geld terug. Op 14/12 probeerde ik contact op te nemen met 1001 hobbies op het opgegeven telefoonnummer. Niemand nam op en een geautomatiseerd bericht zei dat ze gesloten waren, zonder openingstijden op te geven. In het midden van de kerstperiode voor een product dat moeilijk te vinden is, zorgen dergelijke onnauwkeurigheden in de opvolgingscommunicatie er niet noodzakelijk voor dat je nog een bestelling wilt plaatsen. Er moet nog veel vooruitgang worden geboekt op het gebied van klantrelaties.
Besteldatum: 26/12/2021 Hallo, voor mijn 1e bestelling, ben ik erg teleurgesteld ... we zijn ver van de 2 tot 4 dagen van verzending! Ik heb voor uw site gekozen, zelfs als dat betekende dat ik iets meer moest betalen, omdat ik dacht dat ik met professionals te maken had ... (die hun klanten respecteren ... geen info!) Toen ik zag dat het niet erg snel ging, heb ik bijna alle artikelen aanbevolen op een bekende site, waar je alles kunt kopen wat op internet verkocht kan worden.... de volgende ochtend, begon ik mijn 1e pakketten te ontvangen ... en na drie dagen, had ik alles ontvangen! en goedkoper! zonder commentaar! sorry, maar dit zal mijn 1e en laatste bestelling op uw site zijn ...
Het pakket kwam beschadigd aan, wat een beetje jammer is
Op 27/12/2021 plaatste ik mijn bestelling, ik kreeg het nummer ODKOJXKBC toegewezen, vandaag 11/01/2022 wacht ik nog steeds op ontvangst.