4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een stampe sv4 besteld ik ben erg blij met het item de doos is beschadigd of versleten het lijkt mij een tweedehands gekocht item prijs te hoog voor het item
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de doos geopend en de plastic enveloppen geopend.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 22/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, U bent van harte welkom om ons wat foto's te sturen naar [email protected]. Bedankt voor uw feedback Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Dit is de tweede keer dat ik bij 1001 bestel en beide keren hadden ze het helemaal mis. Het bedrijf heeft potentieel als ze hun zaakjes op orde zouden krijgen. Het maakte me kwaad dat ze de verzendkosten hielden, die meer waren dan ik betaalde voor het artikel dat ik nooit kreeg. Slechts een gedeeltelijke terugbetaling. Ze zuigen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
U houdt zich niet aan de leveringsdata die u opgeeft en het is erg moeilijk voor u om ons op de hoogte te houden van de voortgang van onze bestellingen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
In plaats van de producten die ik bestelde, ontving ik... stapels papier! Dit kan te wijten zijn aan een onbeleefde postbode, maar ondanks 3 e-mails waarin ik mijn beklag doe, heb ik geen antwoord ontvangen van 1001hobbies...Deplorable!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een van de producten die ik bestelde zat niet in het pakket; in feite was dat stuk lange tijd "waitinging delivery" op basis van de aanwijzingen op de website, maar hoewel ze er een maand over hebben gedaan, hebben ze het blijkbaar niet gevonden. Geen communicatie hierover heeft mij bereikt; ik schreef op vrijdag 23/4 en wacht op antwoord.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 21/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Daniel, dank u voor uw opmerking en sorry voor de vertraging bij het beantwoorden. We willen u graag informeren dat we u op 13 april 21 een e-mail hebben gestuurd om u te informeren dat we uw niet-beschikbare product hebben vervangen door een creditnota, zodat we uw bestelling konden verzenden.
We hadden geen andere keuze, omdat dit product uit Engeland kwam, hadden we geen vertraging bij het destocken.
Ik wens u een goede dag, Klantenservice van 1001hobbies.
Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
1 /5
★☆☆☆☆
Na het bestellen van 3 artikelen op 2 maart 2021 ontving ik eindelijk mijn pakket op 21 april 2021. Stelt u zich mijn verbazing eens voor toen ik het pakket opende en GEEN ENKELE ITEMS VERVONDEN had die ik had besteld. Dat klopt, ze waren 0 voor 3. Ik weet niet wie er op de verpakkingsafdeling werkt, maar die persoon is incompetent! Het lijkt erop dat mijn bestelling op de een of andere manier is verwisseld met die van iemand anders en na meer dan 6 weken op mijn artikelen te hebben gewacht, walg ik van het vermogen van 1001Hobby om een bestelling uit te voeren!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Weer een ramp!!! Ik denk dat ik ga stoppen met experimenteren met deze site. Een artikel dat tussen de 4 en 6 weken geleden had moeten aankomen, duurde uiteindelijk bijna 3 maanden......
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mal embaladas, llegaron una golpeada, tengo que restaurar la pintura en la punta de la helice
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
niet in het frans
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zal niet opnieuw bestellen. Tijdens mijn telefoongesprek over betaling en levering kreeg ik totaal onvoldoende informatie. Wat betreft de levering, die binnen 72 uur zou plaatsvinden, was dit verre van het geval! Meerdere tegenstrijdige berichten van Colissimo, de ultieme op de dag van levering toen mijn gegevens ongeldig waren ... maar de bezorger kwam opdagen! Kortom, gebrek aan ernst en coördinatie voor mij, waarbij ik me afvroeg of ik mijn pakket zou ontvangen of niet.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling is nog steeds niet aangekomen. Daarom een slechte beoordeling
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 05/04/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het is erg goed en ik ben erg blij met de service.
Ik kijk er naar uit,
Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Niets omdat ik het product niet heb ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Het spijt ons om dit te horen, maar bij ons werd het pakket geleverd op 09/04/2021 09:00:00. Onze 1001hobbies klantendienst staat tot uw beschikking voor verdere informatie. Onze 1001hobbies klantenservice staat tot uw beschikking voor verdere informatie. Stuur ons een e-mail naar [email protected]. Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde een vliegtuig dat op voorraad was. Mijn rekening werd onmiddellijk gedebiteerd. Weken gingen voorbij en toen ik zag dat het niet aankwam, nam ik contact met jullie op en jullie vertelden me dat het product niet op voorraad was. Ik vroeg mijn geld terug en ze stuurden me een coupon om een ander product te kopen. In wat voor wereld leven jullie? Die manier van winkelen bestaat niet meer. Ik zal nooit meer iets bij jullie kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 13/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer We willen u eraan herinneren dat u uw product dat niet op voorraad was, wilde ruilen voor een ander product. Hierdoor werd de bestelling binnen 3 dagen bij u geleverd. Wij betreuren deze voorraadfout en verontschuldigen ons voor dit incident.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Google zoek- en aurientatiemachine zonder twijfel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had Carrera Digital 132 autootjes besteld. Deze blijken echter fake namaak of zo. 1 stand: plankgas en ze kunnen ook niet van baan veranderen. De sensor is er zelfs niet. Nutteloos dus. Beide auto's hadden hetzelfde probleem. Dus geen uniek probleem blijkbaar. Vreemd... De bluetooth module die ik tegelijk had aangekocht werkt dan weer wel goed. Hopelijk zie ik mijn geld terug voor de auto's
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 05/04/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Wij nodigen u uit contact op te nemen met onze klantendienst 1001 hobbies op dit adres .
Hoogachtend,
1 /5
★☆☆☆☆
Very bad. Payed twice because of error in website. Profedmy payments several times via mails confirmed By the company. Not accepted This was my last order....
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 06/04/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr Vercauteren,
Some of your customers who paid for their purchases by credit card may have been debited twice for their purchases, due to a processing incident on 12 April.
You have only been credited once and have no action to take for a refund.
We apologise to you and your customers for this problem, which does not correspond to the quality of service we wish to offer you.
A regularisation process took place on 14 April so that the sums unduly collected are reimbursed to the customers concerned, automatically and without any intervention on your part.
Yours sincerely
1 /5
★☆☆☆☆
Bijzonder teleurgesteld. Levering duurde 3 weken, blijkt dat het vanuit Frankrijk komt. Telefonisch niet bereikbaar; nummer bestaat niet. Vervolgens krijg je een 1/72 model thuis gestuurd terwijl je voor een 1/35 hebt gekozen. Retourneren kost je klauwen met geld want het moet dus naar Frankrijk terug. Ik bestel hier nooit meer.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 22/03/2021
1 /5
★☆☆☆☆
Wel betaald met creditcard maar geen bevestiging ontvangen. Zelf achteraan moeten gaan. Bestelling was zoekgeraakt. Daarna nog twee keer moeten mailen en bellen. Zo slecht. Ik koop hier nooit meer.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 26/03/2021
1 /5
★☆☆☆☆
Misleidende informatie over product voorraad en twee keer porto berekenen en dan twee bestellen in één verpakking opsturen. Oplichterij ten top. Ze zien mij en mijn mede modelbouw club leden niet meer terug
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 16/03/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw e-mail,
Wij danken u voor uw mail, wij delen u mee dat wij de verzendkosten van één van uw bestellingen hebben terugbetaald. Tot slot verzoeken wij u rekening te houden met drie essentiële gegevens op onze site.
Op voorraad : verzending binnen 48 uur. Deze zijn fysiek in voorraad in het magazijn van de onderneming in Saint-Quentin-Fallavier.
Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet in voorraad in het magazijn van de onderneming in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de leveringstermijnen van de verschillende leveranciers.
Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet in voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld.
We verontschuldigen ons nogmaals.
Hoogachtend,
Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Zoals ik al zei, kwam het materiaal dat aankwam niet overeen met de bestelling.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 28/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, ik wil u bedanken voor uw steun, Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. De klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Hoogachtend, 1001hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Wat ik heb besteld is NIET wat ik heb ontvangen
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. CHRONISTER, Dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident.
Het volgen van het pakket geeft echter aan dat deze bestelling is afgeleverd op 04/13/21.
We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected].
1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelde 3 producten op voorraad, na 1 week zonder nieuws een e-mail gestuurd voor informatie. Ik moest nog 3 e-mails sturen voordat ik wist wat er aan de hand was. Een van de producten ontbrak, donv onderweg met de bestelling en een creditnota voor het ontbrekende product, doorlooptijd ongeveer 3 weken terwijl het 1 week had moeten duren. Verzoek om informatie om het tegoed te krijgen 2 weken langer met 4 e-mails. Ik heb net een bestelling opnieuw gedaan om het een tweede kans te geven, ik hoop dat het deze keer beter gaat! En ik zal jne betere notitie plaatsen. Maar communicatie is ingewikkeld, zeker voor een 1e bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Heel slecht, ik zal nooit meer iets bij deze winkel kopen.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 25/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, ik wil u graag bedanken voor uw steun, dank u voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat dit product niet langer op voorraad is in Engeland. Door Brexit en de gezondheidssituatie kan de levertijd erg lang zijn.
Bedankt voor uw begrip Hoogachtend, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Het zou goed zijn als de schaal of de afmetingen van de artikelen werden vermeld.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 28/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, ik wil u bedanken voor uw steun, Dank u voor uw opmerking. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ontevredenheid met ons te delen, maar we zijn er niet zeker van of deze opmerking deze mededeling verdient. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie, Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Niet-naleving van termijnen wanneer producten die beschikbaar waren maar dat niet meer zijn, niet worden terugbetaald maar een creditnota wordt afgegeven zonder uitleg
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Vertraging van meer dan 3 maanden. Geen contact en geen excuses. Niet dringend maar helemaal niet commercieel. Ik zou deze site niet aanbevelen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Niet serieus in de bestellingen naar aanleiding van gebrek aan voorraad en andere accepteert de bestelling dan niet weten hoe om u te eren biedt een voucher in plaats van een terugbetaling is ontoelaatbaar
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Collin, Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat er 3 concepten zijn om rekening mee te houden op de site: Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Als gevolg hiervan kunnen sommige doorlooptijden worden verlengd vanwege actuele problemen. Wij danken u voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld in de kwaliteit van het product Ik raad de site niet aan
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal niet blij
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo 3 weken om de bestelling te ontvangen, geen reactie op verschillende e-mails, niemand neemt de telefoon op. Zielig. Ik zal nooit meer bij 1001 bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/03/2021
Vertaalde beoordeling