★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Vreselijke service - vermijd dit bedrijf Bestelde een model op 31 december en het kwam pas aan op 6 februari. Het lukte me maar drie keer om contact te krijgen met de klantenservice om uit te zoeken wat er aan de hand was - veel e-mails werden genegeerd of onbeantwoord. Het model werd vanuit Frankrijk naar het Verenigd Koninkrijk verzonden en het excuus dat werd gegeven was distributieproblemen en brexit, maar ik had op 22 januari een ander model besteld bij een leverancier in Frankrijk en dat kwam slechts 8 dagen later aan, dus ik kan dit niet accepteren. Na zes weken wachten moest ik zelfs mijn geld terugvragen. Ik heb mijn model uiteindelijk wel gekregen, maar absoluut een vreselijke, schokkende klantenservice. Ik zal ze nooit meer gebruiken en raad iedereen ten zeerste aan om goed na te denken voordat ze dat doen. Een afschuwelijke oefening in ellende en pijn.
Vreselijke service - vermijd dit bedrijf Bestelde een model op 31 december en het kwam pas aan op 6 februari. Het lukte me maar drie keer om contact te krijgen met de klantenservice om uit te zoeken wat er aan de hand was - veel e-mails werden genegeerd of onbeantwoord. Het model werd vanuit Frankrijk naar het Verenigd Koninkrijk verzonden en het excuus dat werd gegeven was distributieproblemen en brexit, maar ik had op 22 januari een ander model besteld bij een leverancier in Frankrijk en dat kwam slechts 8 dagen later aan, dus ik kan dit niet accepteren. Na zes weken wachten moest ik zelfs mijn geld terugvragen. Ik heb mijn model uiteindelijk wel gekregen, maar absoluut een vreselijke, schokkende klantenservice. Ik zal ze nooit meer gebruiken en raad iedereen ten zeerste aan om goed na te denken voordat ze dat doen. Een afschuwelijke oefening in ellende en pijn.
Sinds 25 november 2020, toen ik een bestelling plaatste van 7689 euro en na vele e-mails waarin ik om begrip en geduld vroeg, heb ik de bestelling op 11 januari 2021 als geannuleerd moeten beschouwen. Ze hebben zelfs op mijn e-mail geantwoord dat ik uiterlijk binnen 14 werkdagen mijn geld terug zou krijgen. Zo makkelijk konden ze het echter niet maken. Vandaag is het 6 februari 2021 (19 werkdagen later). Ik schrijf nog een e-mail en ze antwoorden niet eens. Kortom, ze hebben 7689 EUROS vastgehouden zonder het bedrag 4 MAANDEN geleden te verwerken of terug te storten en ze hebben hen gekwetst en ze vragen mij om begrip en geduld. Nou, ik kan het niet begrijpen en ik heb geen geduld meer. Zoals u kunt begrijpen heb ik na 4 MAANDEN geen geduld meer. Jullie zijn
Bestelling geplaatst op 26012021 overboeking geaccepteerd en geïncasseerd pakket verstuurd nog niet aangekomen en we zitten op 06022021. Onmogelijk om contact te hebben met de verkoper secretaresse in onduidelijke Franse taal. Ik was van plan om andere modellen te kopen, zelfs dure, maar ik zal voorzichtig vermijden dat te doen door het maken van een zeer slechte publiciteit Ik zal me wenden tot de consumentenbond proberen om mijn rechten te verkrijgen.
Ik heb de bestelling niet ontvangen, misschien morgen.
Complete afzetterij Ik kan niet spreken over de gang van zaken van deze webshop want ik zal hier nooit iets kopen. Deze gasten moeten zich eens goed aan hun hoofd voelen. Ik ben zelf een modelbouwer van (houten) schepen en de prijzen die zij zich durven te vragen gaat veel verder dan aan de dure kant. Dit is gewoon compleet afzetterij en de schepen die zij verkopen heb je elders al voor de helft. Gewoon schandalig dat dit gewoon mag. Nogmaals, ik weet niet hoe de afhandeling van bestellingen is of dat de prijs van andere producten lager is, maar het loont zich zeker om elders te zoeken.
Volledige informatie Ik kan niet eens praten over de bende items in deze webshop omdat ik het me niet kan veroorloven om ze te kopen. Deze mensen zijn erg goed in wat ze doen. Ik heb zelf een modelset (houten) schema's en de prijzen die je moet betalen zijn veel lager dan de harde kant. Dit betekent dat ik volledig buiten de boot val en dat ik de schema's mee moet nemen. Het is erg jammer dat we dit moeten doen. Ik weet echter niet wat het aanbod van producten is of wat de prijzen van andere producten zijn, maar het betekent wel dat oudere mensen voor zichzelf moeten zorgen.
Slecht Slecht! Geen andere woorden voor Ik heb 11-12-2020 mijn pakket geretourneerd en kreeg bericht van post nl dat pakket was afgeleverd op 16-12-2020. Na talloze e-mails heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug ik zal daarom hier ook nooit meer bestellen! Wat een slechte service
Slecht Slecht! Geen andere woorden voor Ik heb 11-12-2020 mijn pakket geretourneerd en kreeg bericht van post nl dat pakket was afgeleverd op 16-12-2020. Na talloze e-mails heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds mijn geld niet terug ik zal daarom hier ook nooit meer bestellen! Wat een slechte service
Ik heb twee artikelen van jullie gekocht één kwam helemaal verkeerd aan de andere is na 20 dagen nog steeds niet aangekomen ik heb verschillende e-mails gestuurd naar de Franse en Italiaanse site met hoofdkantoor in Milaan en Italiaans telefoonnummer waarop ze alleen in het Frans of Engels reageren wat absurd is ik heb ook geprobeerd om te communiceren op de Facebook pagina zonder enig resultaat omdat de pagina niet actief is jullie zijn een stelletje oplichters maar maak je geen zorgen ik voor €80 word ik niet arm ik zal aangifte doen bij de politie jullie positie en ik herhaal oplichters schaam jullie God vervloek jullie....
Ik wacht nog steeds op een oplossing zodat ik de verkeerde bestelling kan retourneren. Ik heb veel e-mails gestuurd en gebeld, maar niemand heeft mij een oplossing gegeven.
De levering is niet compleet. De stickers zijn niet geleverd. De levering staat als volledig geleverd in het systeem. Vervelend, want het was een eerste bestelling. Komt er een volgende levering? Of blijf ik met het verschil zitten? Groeten
Niet alleen houden ze zich niet aan de levertijd die bij de aankoop wordt aangegeven, maar wanneer ze om informatie hierover wordt gevraagd, is de informatie die ze geven niet waarheidsgetrouw. De levertijd maakt deel uit van de winkelervaring en de betrokkenheid van de winkel, wat een zeer slecht imago geeft aan de consument. Ik zal er lang over nadenken om weer bij 1001 maque te kopen.
Echt teleurstellend!! je zet artikelen op voorraad terwijl ze dat niet waren? je reageert niet op e-mails..... bestelling voor 6 januari 2021 nog steeds niet gehonoreerd? de bestelling voor de 15e ook niet gehonoreerd..... niet serieus allemaal ç
Bestelling verwacht 10 december ontvangen half januari! Geen antwoord per telefoon of per post
Onvolledig model (cockpit ontbreekt, verschillende onderdelen ontbreken, instructies enz...) en je wordt in de maling genomen met de mededeling dat de informatie zal worden doorgegeven aan de leverancier????? De leverancier interesseert me niet, ik ben uw klant en ze bieden me geen geld terug of levering van de ontbrekende onderdelen. Een schandalige site om van weg te lopen omdat ze geen respect tonen.
Las Ik ben erg teleurgesteld dat je me een verf hebt gestuurd die helemaal niet overeenkomt sinds geen reactie?
Ontbrekende delen van de fi
Zeer lange levertijd (3 tot 4 weken, zelfs voor producten op voorraad). Bestelling beschadigd en zonder instructies ontvangen. Sorry maar ik verander
Hallo ik geef deze beoordeling om twee redenen slechte verpakking de tube lijm verdraaide het was los!!! meer ik maakte een betalingsfout (ik maakte twee keer dezelfde bestelling. Ik heb meteen een foutmelding gestuurd en daar hebben ze geen rekening mee gehouden. Aan de andere kant ontving ik beide bestellingen in één pakket op ????. Onmogelijk om ze aan de telefoon te krijgen. Om het geld aan te nemen zijn ze heel goed maar om mij 19euro 50 terug te betalen moet je 3 weken wachten. Hier raad ik deze site niet aan Je won 30 euro verloor er een
Erg teleurgesteld met mijn bestelling Britse soldaten bij Rorkes Drift - 16 figuren
Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen... Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen dat mijn artikel is geleverd, heb ik mijn artikel nog steeds niet ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd en wacht op een antwoord.
Had een levering die beschadigd was bij aankomst. Na contact te hebben opgenomen met 1001 models hebben ze het artikel gratis vervangen. Geweldige service!
Verzending was vrij snel (binnen een week) maar alle e-mails waren in het Frans. Moeilijk te begrijpen als Nederlander, maar toch te doen. Aanrader om dit in het Engels te doen. Verpakking was degelijk.
Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen... Ondanks dat ik een bevestiging heb ontvangen dat mijn artikel is geleverd, heb ik mijn artikel nog steeds niet ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd en wacht op een antwoord.
Ik plaats een bestelling, betaal en na een paar dagen vertellen ze me dat het niet langer beschikbaar is. Ze geven me geen geld terug maar doen alsof ze me een tegoedbon geven die ik eerlijk gezegd niet nodig heb. Ik probeer de bon te gebruiken om het geld niet kwijt te raken, maar het werkt niet. Ik vraag de klantenservice om uitleg met verschillende e-mails maar geen reactie. Heel slim hebben ze mijn geld gestolen. Vermijden me nu te schrijven dat ik zal worden gecontacteerd door de klantenservice met een automatisch bericht omdat niemand het gelooft.
Bestelling geplaatst op 04122020...en nog steeds niets aangekomen... En geen nieuws!!! Oorspronkelijke bestelling verloren tijdens levering. De winkel stuurde me de bestelling opnieuw op 2412.... Na verschillende herinneringen kreeg ik te horen dat het de week van 2701.... verzonden zou worden. En stilte... Niets. Twijfels over tracking.... Mijn zoon wacht al 2 maanden op zijn kerstcadeau.
Zes weken en wachten... Ik heb een model besteld voor Kerstmis - het is bijna februari en nog steeds niets. Het trackingnummer van Hermes zegt 'in afwachting van verzending' en op de website van 1001 staat 'onderweg'. Ik heb twee keer geprobeerd de bestelling te annuleren, maar niets, dus ik heb een betwiste transactie ingediend bij mijn bank - ik heb er spijt van dat ik me heb laten verleiden door hun lage prijs en dat ik me had moeten realiseren dat de betaling naar een overzees bedrijf ging. Ik adviseer om uiterst voorzichtig met dit bedrijf om te gaan.
Zes weken en wachten... Ik heb een model besteld voor Kerstmis - het is bijna februari en nog steeds niets. Het trackingnummer van Hermes zegt 'in afwachting van verzending' en op de website van 1001 staat 'onderweg'. Ik heb twee keer geprobeerd de bestelling te annuleren, maar niets, dus ik heb een betwiste transactie ingediend bij mijn bank - ik heb er spijt van dat ik me heb laten meeslepen door hun lage prijs en dat ik me had moeten realiseren dat de betaling naar een overzees bedrijf ging. Ik adviseer om uiterst voorzichtig met dit bedrijf om te gaan.
Ik heb een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau voor onze zoon. Na één keer gebruiken werkt het product niet meer. Er is geen manier om contact op te nemen met 1001 Maquettes, zelfs niet na 3 e-mails te hebben gestuurd naar het contactadres dat op de site staat. Ik ben erg teleurgesteld omdat er geen mogelijkheid is om het product terug te sturen. Service na verkoop
Ze hebben er twee weken over gedaan om twee artikelen klaar te maken die ze op voorraad hadden. Ze verzenden een dag later dan de geschatte leverdatum die ze me gaven toen ik het verzendtarief selecteerde.
Zeer ontevreden Zeer ontevreden! Een artikel besteld op 06/12/2020 en tot op heden nog steeds niet ontvangen. Na herhaaldelijk contact, doen ze me verschillende 'aanbiedingen': 5% korting op volgende aankoop, een credietnota, terugzenden van artikel (!). Terwijl de wettelijke levertermijn van 30 dagen ruimschoots is overtreden en ik dus recht heb om de verkoopsovereenkomst ongedaan te maken en ze mijn geld terug moeten storten!
Bestelling geplaatst 30 december, geen teken van het meer dan een maand later en bedrijf is onmogelijk te contacteren. Veel andere klanten lijken vergelijkbare problemen te hebben gehad. Vermijden.
Zeer ontevreden Zeer ontevreden! Een artikel besteld op 06/12/2020 en tot op heden nog steeds niet ontvangen. Na lang contact geeft u mij een aantal 'aanbiedingen': 5% korting op de volgende betaling, een tegoedbon, de vervaldatum van het artikel (!). Terwijl de wettelijke levertermijn van 30 dagen ruimschoots is overtreden en ik dus recht heb om de verkoopsovereenkomst ongedaan te maken en ze mijn geld terug moeten storten!
Het is nu 30 dagen geleden dat ik mijn bestelling heb ontvangenIk heb geprobeerd u telefonisch te bereiken en u bent nog steeds bezetIk neem contact op met een consumentenbeschermingsorganisatie en ik vraag u mijn bestelling Q4QFOAUCT van 158,85 terug te betalenIk hoop dat we tot een minnelijke schikking kunnen komen of ik neem gerechtelijke stappen.cordialeme
Ik blijf gevraagd worden om de service te beoordelen, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. U moet uw prioriteiten opnieuw beoordelen.
Slechte klantenservice, heb de artikelen niet ontvangen, nam contact met ze op en ze gaven me het gevoel dat ik van ze gestolen had, het bleek dat het wel geleverd was maar gewoon op mijn stoep was achtergelaten, het duurde 2 maanden voordat ik hier achter kwam en dat was alleen omdat ik contact met ze opnam, anders was ik er waarschijnlijk nooit achter gekomen, denk niet dat I���ll een terugbetaling te zien krijgt, wo
Vreselijke klantenservice! Het bedrijf heeft de verkeerde artikelen opgestuurd. Het kostte me zes e-mails om ze eindelijk zover te krijgen dat ze de fout enigszins erkenden. Ik moest portokosten betalen om de verkeerde artikelen terug naar Frankrijk te sturen. Ik zal nooit meer zaken doen met het bedrijf. $50 uit het raam.
Het is nu al meer dan een maand Het is nu al meer dan een maand, waar het pakket is verzonden, maar de koerier wacht nog steeds op het pakket, zal Paypal vragen om een terugbetaling te krijgen, zal deze niet meer gebruiken!
Het is nu al meer dan een maand geleden dat het pakket is verzonden, maar de koerier wacht nog steeds op het pakket. Ik zal Paypal vragen om mijn geld terug te storten en zal deze niet meer gebruiken!