/5
★★★★☆
op 37536 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37536 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Scam site goederen aangekomen niet functioneel slechte service, product teruggestuurd en ik wacht nog steeds op een terugbetaling
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 20/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. Er is op 27 juli een e-mail naar u verzonden als reactie op uw klacht. Zodra we het pakket hebben ontvangen, zullen we om terugbetaling vragen. Met vriendelijke groet, 1001hobbie
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte communicatie en heele lange verzend tijd 🙁
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 07/07/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Wij betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort feedback zeer belangrijk voor ons is.
Dank u voor uw tijd.
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Wij betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort feedback zeer belangrijk voor ons is.
Dank u voor uw tijd.
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een bericht dat de bestelling was aangekomen, maar dat bleek niet zo te zijn. Erg teleurgesteld en ik kan geen makkelijke manier vinden om mijn geld terug te krijgen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 16/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, we vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en de kwaliteit van ons aanbod. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
I provided a correct address but the package was sent to a completely different city and adress, i still haven't received my ordered item
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 21/07/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hello,
Thank you for your comment and we apologize for this incident.
We would like to inform you that the investigation is still in process with BPost. Our customer service will get back to you by email as soon as possible.
Wishing you a nice day,
Best wishes,
1001hobbies customer service.
Thank you for your comment and we apologize for this incident.
We would like to inform you that the investigation is still in process with BPost. Our customer service will get back to you by email as soon as possible.
Wishing you a nice day,
Best wishes,
1001hobbies customer service.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde wat spullen die direct leverbaar zouden zijn. Ze hadden de volgende dag of de dag daarop geleverd moeten zijn. In plaats daarvan duurde het meer dan een week. Communicatie via de mail verliep stroef en de post werd de schuld gegeven. Uiteindelijk kreeg ik mijn pakket, maar had toen al voor een alternatief gezorgd bij een andere winkel. Tenzij het iets is dat ik echt nergens anders kan kopen zou ik hier niet nog een keer bestellen.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 04/08/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor dit incident. Wij willen u mededelen dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk per e-mail contact met u zal opnemen.
Ik wens je een fijne dag,
Beste wensen,
1001hobbies klantendienst.
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor dit incident. Wij willen u mededelen dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk per e-mail contact met u zal opnemen.
Ik wens je een fijne dag,
Beste wensen,
1001hobbies klantendienst.
1
/5
★☆☆☆☆
De klantenservice was verschrikkelijk, er was een medewerkster die nauwelijks Spaans sprak en bovendien kon je een kind horen huilen. Ze hing twee keer op met weinig professionaliteit en gaf me geen enkele oplossing. Ik had ze een e-mail gestuurd met de klacht dat het model dat ze me hebben verkocht niet het originele TRUMPERTER MODEL FORD GT40 MKII ref. TU05403 is. dat was het US SPORTS CARS met ref. MAG00019 dat niet de originele stickers heeft waar ze FORD op hebben gezet en dat op het hele web het model veel goedkoper is dan het model dat ik had besteld. Ik voel me bedrogen en slecht geholpen en ze hebben me de tijd en de illusies die ik had over dit model laten verliezen. Ze hebben al zoveel wantrouwen gecreëerd dat ik bang ben om het terug te sturen omdat ze me niet het geld betalen dat ik voor het model heb betaald. Aan iedereen die dit model koopt wil ik dat jullie weten dat het niet het originele Trumpeter-model is, ik weet niet welk merk het is want dat staat er niet eens op. Een klant die zich bedrogen voelt.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 09/08/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ontvangen model kit bij het openen van ontdek dat beide zijden van het chassis zijn gebroken dit is nu aan de gang voor twee weken nog steeds geen verdere vooruitgang na e-mailen over het probleem bij een aantal gelegenheden nog steeds niet opgelost £ 130 uitgegeven alleen te worden genegeerd door de klantenservice
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We willen je graag informeren dat onze klantenservice contact met je opneemt om een passende oplossing voor te stellen, zodat je AFTER SELL zo snel mogelijk wordt opgelost.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies
Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht! Item verzonden 1 maand na bestelling! Materiaal ontbreekt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Wij verontschuldigen ons voor dit incident en zijn van mening dat dit type incident niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies We nodigen je uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Goedendag 1001hobbies klantenservice.
De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies We nodigen je uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Goedendag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Veel te lange tijd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het spijt me, maar ik heb 9 dagen gewacht om het pakket te ontvangen, ondanks dat ik porto heb betaald voor 3/4 werkdagen levering.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 28/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, meneer, het product was op voorraad bij onze leverancier, dus hebben we het uit voorraad genomen. Toen het arriveerde hebben we uw product via SDA verzonden, wat deze vertraging verklaart.
Bedankt voor uw begrip, Laure
Bedankt voor uw begrip, Laure
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee keer hetzelfde model besteld. Elke keer zat er een ander model in de doos. Deze keer heb ik drie e-mails gestuurd naar drie contactadressen en ik heb geen vervanging ontvangen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Taylor, Bedankt voor uw opmerking.
We betreuren dit incident en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Nog een fijne dag laure
We betreuren dit incident en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Nog een fijne dag laure
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelling was niet compleet. Geen communicatie van de verkoper! Ik zou deze site niet aan al mijn modelbouwvrienden aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we de ontbrekende referentie hebben terugbetaald. Omdat uw bestelling te oud was, heeft ons systeem de verzending van de bestelling vrijgegeven omdat de referentie niet op voorraad was.
We willen u graag informeren dat we de ontbrekende referentie hebben terugbetaald.
1001 hobbies klantenservice
We willen u graag informeren dat we de ontbrekende referentie hebben terugbetaald.
1001 hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn laatste bestelling nog steeds niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we een onderzoek hebben ingesteld bij onze vervoerder. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bedankt voor uw geduld; Met vriendelijke groet Laure
Bedankt voor uw geduld; Met vriendelijke groet Laure
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet ontvangen
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we een onderzoek zijn gestart met onze vervoerder. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Bedankt voor uw geduld Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
Bedankt voor uw geduld Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Het is jammer dat de dozen 13 figuurtjes missen in plaats van 15.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Duif, Bedankt voor uw e-mail. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij verontschuldigen ons voor dit incident en informeren u dat wij onze leverancier onmiddellijk op de hoogte zullen stellen.
Bedankt voor uw geduld, 1001hobbies klantenservice.
Bedankt voor uw geduld, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ze hadden een voorraad van drie eenheden en ik kocht ze, maar na meer dan een week met de bestelling in voorbereiding kwam ik erachter dat ze er nog maar 2 hadden. Achter mensen aan moeten lopen die niet weten hoe ze hun voorraad moeten organiseren zou niet mijn baan moeten zijn. In contact moeten komen om te horen te krijgen dat ze een probleem hebben met mijn bestelling terwijl een eenvoudige mededeling met - Het spijt ons, maar we hebben niet wat we u hebben verkocht - genoeg zou kunnen zijn. En ze hebben me niet terugbetaald voor wat ze me niet hebben gestuurd. Het zijn dieven. Ik zal deze site niet herhalen of aanbevelen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden onze excuses aan.
We hebben het bedrag van de niet ontvangen artikelen teruggestort.
Nogmaals onze excuses.
1001hobbies klantenservice.
We hebben het bedrag van de niet ontvangen artikelen teruggestort.
Nogmaals onze excuses.
1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 2 WEKEN op het pakket LD106039197FR EN HET KOMT NIET IK HEB 18 EURO VERVOER BETAALD EN U VERSTUURT HET PER EENVOUDIGE MAIL. TERWIJL HET NAAR MIJ ZOU MOETEN KOMEN MET LEVERING DOE DIT NIET OPNIEUW
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je e-mail en onze excuses voor dit incident. We bevestigen dat we een geschil hebben geopend met de vervoerder, we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Wij danken u voor uw begrip, Hoogachtend, klantenservice
Wij danken u voor uw begrip, Hoogachtend, klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Er werd totaal iets anders geleverd dan hetgeen ik besteld had!!! Er werd een zakje met een paar kogellagers geleverd van Tamiya ipv een modelbouwdoos: totaal onbegrijpelijk. Bovendien betaalde ik extra voor een express verzending. Ik ben curieus of de firma dit gaat rechttrekken zonder extra kosten voor mezelf. De firma werd onmiddellijk op de hoogte gebracht van de vergissing, tot op heden nog geen reactie ontvangen.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 19/07/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Het duurde meer dan 15 dagen voordat mijn bestelling werd verzonden, ook al was alles op voorraad en beschikbaar. De Colis Privé service was waardeloos. Ik werd gewaarschuwd dat de chauffeur mijn adres niet kon vinden, iets wat ik niet begrijp, ik woon in een kleine stad, niet in een afgelegen plaats op het platteland. Nu moet ik 25 km reizen om mijn pakket op te halen bij een relaispunt. Ik ben helemaal niet blij.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr Hartley, Bedankt voor uw opmerking. Toen u uw bestelling plaatste, vertelden we u dat de houtlijm niet op voorraad was. We hebben de bestelling toen gesplitst, zodat u de andere producten kon ontvangen.
Het spijt ons dat de particuliere pakketdienst niet aan uw verwachtingen voldeed.
Bedankt voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice.
Het spijt ons dat de particuliere pakketdienst niet aan uw verwachtingen voldeed.
Bedankt voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Een van de producten was niet wat ik besteld had
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Het spijt ons te horen van uw teleurstelling en we verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen en zorgen voor een snelle oplossing.
Hartelijk dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
Hartelijk dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Een onmiddellijke annulering van het artikel op dezelfde dag werd gewoon genegeerd, absoluut geen aanbeveling voor consumenten...
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 13/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Lier, het spijt ons, maar we hebben uw annulering niet ontvangen. De klantenservice heeft u daarom een retourlabel gestuurd. We wachten op de retourzending en zullen u het aankoopbedrag voor dit product terugbetalen, dank u wel!
Laure
Laure
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving de bestelling incompleet en ze stuurden me niet terug wat er ontbrak.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Molin, Bedankt voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we het product hebben teruggehaald en wachten op de retourzending voordat we overgaan tot de terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Alles zoals gevraagd. Hartelijk dank.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 07/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Het spijt ons voor uw teleurstelling en we verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen en u een snelle oplossing bieden.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
De producten en het aanbod op 1001hobbies.de zijn uitstekend. De service is echter rampzalig slecht. Ik probeer sommige artikelen al meer dan 3 weken terug te sturen en ik heb geen bevestiging van mijn retouraanvraag of antwoord op mijn e-mails ontvangen. Ik moet echt vraagtekens zetten bij dit systeem. Het is ingewikkeld, tijdrovend en werkt niet, waardoor ik hier niet meer wil bestellen.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 20/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Het spijt ons voor uw teleurstelling en we verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen en u een snelle oplossing bieden.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Makkelijk en snel te vinden. Maar er staat dingen zijn op voorraad en met de snelste expres met ups binnen 2 sagen gelevert. Extra 17.95 versendkosten betaald en het duurde zeer lang voor dat het product überhaupt verstuurd wordt heel slecht
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 15/06/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Sir,
Dank u voor uw commentaar. Aangezien wij 148.000 artikelen op de site hebben, slaan wij een deel van onze voorraad op bij onze leveranciers.
Daarom staat er op uw product "Verzending binnen 3 tot 5 werkdagen".
Daarom werd uw product op 16/06/2021 uit voorraad genomen. Het arriveerde op 22/06/2021 06:17:53. Dus u wordt verzonden op 22/06/2021 10:50:17 en u wordt geleverd op 24/06/21.
Kortom, de leveringstermijn van uw product werd gerespecteerd.
Dank u voor uw begrip,
Dank u voor uw begrip,
Laure
Dank u voor uw commentaar. Aangezien wij 148.000 artikelen op de site hebben, slaan wij een deel van onze voorraad op bij onze leveranciers.
Daarom staat er op uw product "Verzending binnen 3 tot 5 werkdagen".
Daarom werd uw product op 16/06/2021 uit voorraad genomen. Het arriveerde op 22/06/2021 06:17:53. Dus u wordt verzonden op 22/06/2021 10:50:17 en u wordt geleverd op 24/06/21.
Kortom, de leveringstermijn van uw product werd gerespecteerd.
Dank u voor uw begrip,
Dank u voor uw begrip,
Laure
1
/5
★☆☆☆☆
Voorraden zijn verkeerd: maak de balans op
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Simonet, Bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw teleurstelling en betreuren het. We willen u erop wijzen dat we 148.000 referenties hebben op onze website ..... Een deel van onze voorraad is in handen van onze leveranciers. We hebben uw geld teruggestort.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Op de website had moeten staan dat de voorraad niet in het Verenigd Koninkrijk was en dat er invoerrechten/btw moesten worden betaald. De opmerking dat de extra kosten te wijten kunnen zijn aan COVID was misleidend. De invoerrechten hadden vóór de bevestiging van de bestelling moeten worden vermeld.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren je ontevredenheid, maar we willen benadrukken dat de extra belastingen die je betaalt boven de €135 belastingen zijn die sinds de Brexit van kracht zijn.
We geven dit aan in je winkelmandje wanneer je je bestelling plaatst.
Als je onze algemene voorwaarden leest, vermelden we ook duidelijk dat we in FRANKRIJK gevestigd zijn. Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groet, Customer Care 1001hobbies.
We geven dit aan in je winkelmandje wanneer je je bestelling plaatst.
Als je onze algemene voorwaarden leest, vermelden we ook duidelijk dat we in FRANKRIJK gevestigd zijn. Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groet, Customer Care 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Klacht al verzonden met ondersteunende foto's en in afwachting van een antwoord EN een omruiling voor hetzelfde product of een terugbetaling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Nogmaals onze excuses voor dit incident. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Laure
Met vriendelijke groet, Laure
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket laat verzonden, vervolgens poging om 4:50 uur om mijn pakket te leveren, relaispunt gesloten (normaal). Klantenservice antwoordde dat het pakket was aangekomen maar niets meer, hetzelfde voor mondial relay. Uiteindelijk pakket te laat aangekomen. En nog meer kapotte voorwerpen. Klantenservice vroeg me om een foto en bood me een terugbetaling als ik het item terugstuurde of een korting als ik mijn kapotte mok hield! Ik vroeg de klantenservice hoe retourzendingen werken en heb nooit meer iets van ze gehoord! Te vermijden!!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Asse, we hebben u een retourbon gestuurd om de mok naar ons terug te sturen. Na ontvangst zullen wij overgaan tot terugbetaling.
Daarnaast hebben we je aangeboden om het artikel te houden, omdat we het niet kunnen ruilen omdat het niet op voorraad is. Daarom hebben we besloten om je een gedeeltelijke terugbetaling aan te bieden.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Daarnaast hebben we je aangeboden om het artikel te houden, omdat we het niet kunnen ruilen omdat het niet op voorraad is. Daarom hebben we besloten om je een gedeeltelijke terugbetaling aan te bieden.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Nooit besteld of betaald voor dit product maar het werd mij gewoon geleverd / geen ondersteuning beschikbaar / kortom, een schilderswebsite ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking en onze excuses voor de vertraging. We betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is.
Hartelijk dank voor uw tijd, 1001hobbies Klantenservice.
Hartelijk dank voor uw tijd, 1001hobbies Klantenservice.