4.2/5
★★★★☆
op 37536 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ontvangen de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst, tot zover alles goed... Ik open de doos ... Pfff Zeer zeer teleurgesteld, slechte kwaliteit model, zeer beknopt, ik vond de modellen van mijn jeugd goedkoop ... Aan de andere kant vind ik deze de 53 euro die ik betaald heb niet waard. Dit model is alleen voor kinderen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Geen reactie op e-mails
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit type incident niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We hebben geen enkele e-mail van u ontvangen, behalve uw betalingsbevestiging.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] Goedendag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling kwam snel aan, helaas ontbrak er een item. Twee weken later kwam er iets heel anders. Verkeerd artikel voor de beschrijving en/of verkeerd artikelnummer. Nu krijg ik mijn geld terug, terwijl het juiste artikel wel beschikbaar zou zijn geweest. Ze moeten zich gerealiseerd hebben dat het goedkoper was op deze manier. Ik zal hier nooit meer bestellen
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 24/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op

Hallo, hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Stuur een e-mail naar [email protected] om contact op te nemen met onze klantenservice.
Bedankt voor uw tijd, tot snel 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Klachtenmails niet beantwoorden Zeer lange levertijden: items markeren als op voorraad, terwijl ze vervolgens worden aangegeven als in afwachting van levering Niet controleren of items overeenkomen met bestellingen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Wij betreuren uw opmerking. We hebben al uw e-mails beantwoord en danken u voor het controleren van uw spam. Er is op 04/10/21 een retourformulier verzonden voor het retourneren van de producten.
Neem contact op met onze klantenservice op 01 79 73 68 76.
We zullen uw probleem zo snel mogelijk behandelen.
Met vriendelijke groet 1001hobbies.fr klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Een verzendafdeling die bestaat uit mensen die niet in staat zijn om een bestelling correct voor te bereiden. Product ontbreekt bij levering, verschil tussen de BL en de bestelling, barcode-etiketten die het gekochte product onbruikbaar maken...... ongehoord! Het enige positieve punt was een klantenserviceteam (Laure) dat er alles aan deed om de fouten te herstellen.... Dit alles werd op een redelijk goede manier gedaan, maar toch.... Ik zou nooit meer bij deze site bestellen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Duurder en langzamer dan elke andere online winkel. Plus de klantenservice negeerde mijn annulering. Vermijd deze winkel.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Levertijd niet gerespecteerd en geen compensatie voor het wachten Niet bestellen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Levertijd niet gerespecteerd betaling zonder vertraging aan de andere kant en geen compensatie Site te verbannen niet bestellen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw opmerking. We verontschuldigen ons voor de vertraging en informeren u dat de klantenservice zo snel mogelijk contact met u zal opnemen.
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb niets ontvangen ondanks dat ik zei geleverd
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 02/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat SDA uw pakket aan ons heeft geretourneerd. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident, waar we geen invloed op hebben. De klantenservice heeft u op 27/09/21 een e-mail gestuurd met de vraag of u het pakket gratis opnieuw wilt laten verzenden of alleen uw geld wilt terugbetalen.
We kijken uit naar uw bestelling, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
De levertijd is veel te lang. Er werd mij verteld dat de levering op 11 september zou plaatsvinden toen ik mijn bestelling plaatste en ik heb het artikel pas op 21 september ontvangen, wetende dat ik moet betalen voor de portokosten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. We willen u erop wijzen dat de vermelding "verzending binnen X tot X dagen". Deze zijn momenteel niet beschikbaar in de voorraad van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de levertijden van de verschillende leveranciers. We willen u daarom bedanken voor uw geduld.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Jullie hebben nooit voorraad en de wachttijden zijn veel te lang
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat er 3 concepten zijn om rekening mee te houden op de site: Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Als gevolg hiervan kunnen bepaalde doorlooptijden worden verlengd vanwege actuele problemen. Wij danken u voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Er werd mij verteld dat mijn bestelling was afgeleverd terwijl ik niets heb ontvangen
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 26/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerkingen.3 Neem contact met ons op via [email protected] De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw begrip, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
TRES mauvais car il n'y a pas complétement NUL, Premièrement 14 jours dont 11 pour faire un colis c'est mauvais! mais en plus au déballage! DECEPTIE want de producten die verkocht worden onder de rubriek " PAINT BOMBE " zijn kleine potjes! Niets te maken met verf in potten, dus veel geld verspild en tijd verspild ... Génial ; "1001 Conneries " zou een meer toepasselijke titel zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Item werd op tijd geleverd, maar het model doos had een deuk in het contact opgenomen met de klantenservice en ik ben nog steeds te horen van hen het is al 2 dagen, crap service zal niet opnieuw kopen met deze verkoper
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 09/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Bedankt voor uw bericht, we hebben u het retourformulier per e-mail toegestuurd.
Bedankt voor uw ontvangstbevestiging, 1001 hobbies klantenservice. Bedankt voor uw bericht, klantenservice 1001hobbies. fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket ontvangen. De inhoud van een flesje epoxy is uit het pakket gekomen. Ik heb een klacht ingediend met foto's en tot nu toe krijg ik alleen maar vragen zonder logica, alles is duidelijk uit de foto's en mijn uitleg. Het lijkt erop dat ze hun verantwoordelijkheid willen ontlopen. Ik heb ze gezegd dat als ze het probleem niet oplossen, ik een klacht zal indienen bij PayPal. Ik wacht nog steeds op hun antwoord. Met vriendelijke groet.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Rojo, Gisteren hebben we u geantwoord over uw geschil. We hebben voorgesteld om je bestelling terug te betalen of je bestelling te retourneren. We wachten op je antwoord, Hoogachtend, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
RC-auto snel geleverd, maar klantenservice reageert niet meer nadat er een defect aan de auto bleek. Slechte service.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 25/07/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Onze klantendienst heeft u op 8 september geantwoord, sindsdien wachten wij op uw antwoord, alsook op de fiche van de dienst na verkoop.
We wachten op uw antwoord,
Hoogachtend,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een lege doos toegestuurd, ik stuurde foto's en dit bedrijf heeft me genegeerd. Fraude.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat onze klantenservice zo snel mogelijk contact met u zal opnemen.
Met vriendelijke groet, De klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn eerste ervaring met 1001 hobbies was echt slecht. De artikelen zijn gemarkeerd als "beschikbaar", maar ze zijn beschikbaar bij hun leveranciers, niet beschikbaar voor levering. Ik heb 8 dozen gekocht en ze hebben me er maar 2 gestuurd, na veel e-mails (omdat ik ze telefonisch niet kon bereiken). En ik wacht nog steeds op een terugbetaling voor de dozen die niet zijn geleverd...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer LEGAB Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij betreuren dit en bieden nogmaals onze excuses aan.
Zoals ik aan de telefoon heb uitgelegd, hebben we 142.000 producten op de site, dus u zult begrijpen dat we niet alles op voorraad kunnen hebben op ons platform in Isère.
Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Het is dus mogelijk dat bepaalde doorlooptijden worden verlengd door actuele problemen of dat de voorraadfout echt van onze leverancier komt.

Bedankt voor uw begrip, fijne dag nog, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Slechtere service nog niet mee gemaakt. Eerst wachten omdat 1 product van de 4 niet leverbaar was. Na 2 weken mail dat inmiddels 3 van de 4 producten nog niet leverbaar waren. Wat een shit tent.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 10/08/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op

Sir, we komen naar u toe,
Dank u voor uw voorraad, wij informeren u dat wij de ontbrekende eenheid zonder vertraging hebben terugbetaald. Wij danken u voor uw begrip. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons ervoor.
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling te laat ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Pitault, Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. We hebben besloten om u de 8,99€ voor porto en verpakking terug te betalen.
We hopen dat u tevreden zult zijn met dit aanbod. Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling meer dan een week geleden geplaatst en nog steeds niets, " order wordt verwerkt " . Dus ik vraag per e-mail wat er aan de hand is, ik krijg te horen dat een product niet beschikbaar is en dat ze het binnen 1 week zullen hebben ... Dus de hele levering is vertraagd. De bestelling was voor de verjaardag van mijn neef dit weekend, dus geen cadeautje... Bovendien werkte de code voor aankopen van meer dan €80 niet. Als de klant niet mailt om uit te zoeken wat er aan de hand is, gebeurt er niets. De site is helemaal niet up to date met de voorraad, misschien is hun specialiteit fysieke winkels want de site lijkt erg compleet, maar pas op met de leveringen. Ik heb mijn bestelling in ieder geval nog steeds niet binnen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Fout bij het verzenden van mijn bestelling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer lange levertijden, plus douanerechten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw e-mail. We willen u er graag op wijzen dat we in Frankrijk gevestigd zijn en dat u had moeten weten dat de douane bij ontvangst van uw pakket douanerechten zou vragen.
Bovendien bestelde u een product dat op voorraad was bij onze leverancier " Dispatched within 4 to 6 working days" , maar omdat we in de schoolvakantieperiode zaten, kan de levertijd iets langer zijn geweest.
Onze excuses en een fijne dag toegewenst. 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Het artikel dat ik had besteld, was niet wat ik heb ontvangen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren deze situatie.
Wij danken u voor deze informatie.
Met vriendelijke groet, klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een pakket ontvangen dat niet overeenkomt met mijn bestelling. Jammer, want het is de eerste keer dat ik bestel en ik heb al een levertijd van 2 weken voor de onderdelen die ik snel nodig heb. Nu heb ik de onderdelen niet nodig, een leverancier levert ze binnen 3 werkdagen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Goedendag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ils ce soucis pas de leurs clients s a v archi nul comme le reste sauvez vous vite ne leur fair8es pas confiance5
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u erop wijzen dat onze klantenservice heeft gereageerd op uw e-mail en u een tegoedbon heeft aangeboden, ook al was de fout niet onze schuld, omdat u de fout maakte een model te bestellen terwijl u dacht dat het een miniatuur was.
We wachten op uw retourzending zodat we uw product kunnen terugbetalen of omruilen, indien mogelijk.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Leeg en nutteloos
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Te lange verzend- en levertijden, pakket incompleet!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. De klantenservice van 1001Hobbies zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
De klantenservice van 1001Hobbies zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Dat kun je niet menen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een product is niet besteld. Een besteld en betaald product ontbrak. Mijn bericht in het Duits werd in het Nederlands beantwoord en was niet behulpzaam. Ik heb het niet bestelde product teruggestuurd maar hoorde niets van 1001hobbies. Zeer slechte klantenservice en service.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 17/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw feedback. We bevestigen dat de terugbetaling op 11 augustus heeft plaatsgevonden. met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice