4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb begin maart een set met accessoires besteld. Ik kreeg een e-mail dat het was verzonden met trackingnummer. 4 weken tracking en niets. Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice om te vragen wat het probleem was, maar kreeg 2 weken lang geen antwoord. Toen ze antwoordden, zeiden ze dat ze het zouden onderzoeken en contact met me zouden opnemen. Na 2 weken moest ik achter ze aan. Ze zeiden dat het zoek was geraakt (dat had ik ze kunnen vertellen!) en dat ze een nieuwe zouden sturen. Ik heb veel e-mails naar de klantenservice gestuurd om uit te zoeken waar het was, omdat ik geen e-mail had ontvangen om te zeggen dat het was verzonden, maar ik kreeg nauwelijks antwoord. Deze week (8 juni) heb ik eindelijk mijn bestelling ontvangen. Dus 3 maanden voor een bestelling terwijl ze zeiden ongeveer 2 weken is verdomd slecht, communicatie is ook niet bestaand dus ik kan gerust zeggen dat ik niet opnieuw bij hen zal kopen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 25/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Eagle, Bedankt voor uw opmerking. Allereerst willen we ons verontschuldigen voor dit incident, en geloof alsjeblieft dat het erg vervelend voor ons is. Zoals uitgelegd, is uw bestelling op een bug gestuit die helaas niet in ons logistieke systeem terecht is gekomen. Als gevolg daarvan hadden we de tussenkomst van onze IT-collega's nodig.
Wij danken u voor uw begrip, Hoogachtend, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte klantenservice.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. We wachten op de ontvangst van uw pakket voordat we u terugbetalen. We wachten op de terugbetaling van uw pakket en als u nog andere problemen hebt waarmee we u kunnen helpen, laat het ons dan weten.
We wachten op de terugbetaling van uw pakket, Klantenservice 1001 hobby's
1 /5
★☆☆☆☆
Geen commentaar
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 14/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, wat is uw product?
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Dat meen je niet. Ik had decals op schaal 1/32 besteld voor een Amerikaans vliegtuig en andere decals op schaal 1/32 voor een Duits vliegtuig en jij stuurde me decals voor de P-38J Lightning, maar het ergste is dat ze in schaal 1/48 zijn en dus onbruikbaar. Daarom heb ik mijn relatie met jou definitief beëindigd. Ik vroeg om appels en jij stuurde me bananen, maar ik betaalde voor appels... vaarwel
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 26/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en stuur foto's van de ontvangen artikelen naar [email protected] Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling erg laat geleverd en een van de producten ontbrak. Ik kon de cadeaus niet op tijd geven. Onmogelijk om contact op te nemen met het telefoonnummer voor informatie. Volgende keer pas ik.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Dit bedrijf is een oplichterij ze informeren je niet over invoerrechten £ 56,00 op mijn bestelling je denkt dat je koopt van een Brits bedrijf, maar dan kom je erachter dat het een Frans bedrijf is, je ontvangt een e-mail waarin om invoerrechten wordt gevraagd !!!!!!!! we weten allemaal hoeveel oplichtingsmails we ontvangen. Vervolgens vraag je 1001 hobbies om een bevestiging van de invoerrechten, ze geven geen antwoord dus controleer je de website van de koerier. Erger nog, ze hebben het pakket verzonden met een waardeloze pakketdienst oeps ik bedoel UPS en ze zeggen dat ik de chauffeur kan betalen bij aflevering. Vervolgens ontvang ik een e-mail waarin staat dat UPS twee keer niet heeft geleverd, ook al was ik beide keren thuis. Ik kreeg geen hulp van 1001hobbies en heb de levering en betaling geregeld met UPS. Als je een Britse modelbouwer bent, blijf dan weg van deze oplichters. Je kunt waarschijnlijk kopen wat je wilt van een gerenommeerde Britse groothandel.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 26/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Bedankt voor uw e-mail. Het spijt ons dat u niet hebt gezien dat we op de site aangeven dat er douanekosten kunnen worden toegevoegd voor bestellingen van meer dan 136€.
Onze excuses voor dit incident, maar sinds de BREXIT heeft de Britse douane extra kosten in rekening gebracht.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze verkopen je modellen met onbruikbare plannen en dit bedrijf geeft er geen moer om, ze geven je een tegoedbon voor 15% van de prijs van je bestelling, exclusief leveringskosten, die je uiteraard moet betalen. (35€ voor een aankoop van 240€ die naar de vuilnisbak gaat)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw e-mail. Het spijt ons dat u het product heeft weggegooid. We kunnen het product niet terugbetalen of omruilen. Bedankt voor uw commentaar
1 /5
★☆☆☆☆
Het duurde veel te lang om hier te komen. Ik heb het pakket gemarkeerd als geweigerd en teruggestuurd!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bonjour, Wij danken u voor uw commentaar. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan voor dit incident. Wij danken u voor uw contact met de klantenservice: [email protected] cordialement, Le service client
1 /5
★☆☆☆☆
Het voldoet niet aan mijn behoeften. Ik was geïnteresseerd in twee afvaltanks van 1000 l. Niet het vermeende model dat ik heb ontvangen. De advertentie van het artikel is volledig misleidend en ik wacht op de terugzending van het artikel en een terugbetaling van het betaalde bedrag. Ik hoop dat dit geen oplichterij is. Ik heb instructies nodig over hoe verder te gaan, die ik graag ontvang.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 22/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we duidelijk aangeven dat dit een modelbouwonderdeel is, het spijt ons dat u zich dit niet realiseerde.
Wij hebben uw producten nog niet ontvangen, onze klantenservice neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
Bedankt voor uw geduld, bedankt voor uw geduld.
1 /5
★☆☆☆☆
Weglopen van deze winkel, fout bij het kopen van een item, e-mail binnen 12 uur om de bestelling te annuleren en geen antwoord. De winkel stuurt het item (het gebeurt) aan de andere kant procedure voor het retourneren van product gestart op hun site (archaïsch door de manier waarop door de manier waarop) en het is al 5 dagen dat ik wacht op iemand verwaardigen om mij te antwoorden, de manier waarop klanten worden behandeld is niet aanvaardbaar.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, meneer Martin, dank u voor uw e-mail. We willen u graag informeren dat we geen annuleringsmails van u hebben op het adres van de klantenservice. Dit betreuren wij. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Bedankt voor uw begrip, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijk! Stuurden me de verkeerde kit, accepteerden uiteindelijk dat ze een fout hadden gemaakt, beloofden me een retourlabel te sturen zodat ik het terug kon sturen, en twee weken later nog steeds geen teken! Ik zit nu, een maand later, nog steeds zonder de kit die ik heb betaald! Vreselijk! Koop hier niet!
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw mening. Ik informeer u dat onze klantenservice zo snel mogelijk contact met u opneemt.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
1 jaar te lang gewacht sinds het begin van de bestelling na fouten van jullie kant en verwarring in jullie e-mails. Gelukkig is alles goed gekomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling betaald op 26 januari 2021. Ontdoken na duizend banale en valse excuses na herhaalde dreigementen van mij om de zwendel te melden op 18/05/2012. U trekt uw eigen conclusies.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 17/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bestelling. We betreuren dit incident, twee keer hebben we u gevraagd om uw Iban omdat de Iban die u ons gaf niet de juiste was, daarna hebben we u gevraagd om een officieel document van de bank, maar u wilde het niet overmaken.
Het spijt ons voor uw opmerking, maar we kunnen u vandaag niet terugbetalen omdat de Franse wet voorschrijft dat we u via het betalingskanaal moeten terugbetalen.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling kwam erg laat aan. Eén artikel (Marvel-figuur) zat kapot in de doos. Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd ik in het Nederlands te woord gestaan en kreeg ik geen retour of iets dergelijks aangeboden voor een defect artikel, maar een tegoedbon van 5 euro. Is dat een grap? Ik werd ook gevraagd om een foto op te sturen. Blijf er gewoon vanaf en bestel ergens anders voor een hogere prijs dan bij deze grap van een bedrijf.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 24/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op

Hallo, bedankt voor uw e-mail. We betreuren deze situatie en bieden onze excuses aan voor dit incident. We nodigen je uit om een e-mail te sturen naar [email protected] om uit te leggen wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling 3 maanden na plaatsing geleverd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer GIVELET, Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat er 3 concepten zijn waarmee u rekening moet houden op de site: Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Als gevolg hiervan kunnen sommige doorlooptijden worden verlengd vanwege actuele problemen. Wij danken u voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijk teleurgesteld door 1001 hobbies. Mijn doos met Warhammer miniaturen zat niet eens in een kartonnen doos, maar in noppenfolie gewikkeld, waardoor de doos beschadigd was en er binnenin ook schade was aan een decor en een deel van een miniatuur. Dit laat zien hoe weinig serieus deze winkel is. Schandalig. Ik heb nog nooit zo'n slordige service gezien in de modelbouwwereld. Een vlucht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we 10% van uw bestelling zullen terugbetalen, d.w.z. het bedrag van 7€90. Deze terugbetaling zal binnen 10 dagen plaatsvinden.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke service, nul communicatie, deadlines niet gehaald
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
De goederen zijn nooit aangekomen en waarschijnlijk ook niet verstuurd. De firma beantwoordde mijn vragen niet, dus moest ik een klacht indienen bij PayPal om mijn geld terug te krijgen. Erg teleurgesteld.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, Dank u voor uw opmerking. Wij betreuren deze informatie. Wij betreuren het dat u deze informatie dat ons bedrijf, inderdaad, het pakket werd geretourneerd omdat het niet kon worden geleverd aan u. Als gevolg hiervan zijn we overgegaan tot een terugbetaling via paypal.
Wij betreuren dit incident, maar u zult begrijpen dat incidenten of vertragingen in de levering kan gebeuren met het Verenigd Koninkrijk en BREXIT.
Bedankt voor uw begrip, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen, groot defect aan besteld model, onmogelijk om bij 1001 hobbies te komen, noch telefonisch, noch per e-mail.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident en vragen u ervan uit te gaan dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We hebben uw opmerking doorgestuurd naar onze leverancier en wachten op hun reactie.
Goedendag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze verkochten me een vermeend figuur en het waren delen van het incomplete aan het einde zei het delen, maar daarvoor zei het grote figuur 1:6 zwendel?
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 23/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. De 1001 hobbies klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Twee vitrines gekocht, na 30 dagen slechts één exemplaar ontvangen!!! Waar is mijn tweede vitrine? Ik heb betaald voor de vitrine en de levering, maar voorlopig noem ik jullie dieven!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Lambert, Bedankt voor uw opmerking. We hebben u een e-mail gestuurd om u te informeren dat we u maar één venster konden sturen, dus we storten het bedrag van 39,99 € terug.
We betreuren het dat u de e-mail niet hebt ontvangen en wensen u een hele fijne dag.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld omdat alles wat ik bestelde niet aankwam ondanks vooruitbetaling. ik zal 1001 hobbies niet langer gebruiken voor mijn aankopen
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 05/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Sorry voor deze opmerking, voor ons is het pakket geleverd op 7/05/21. Neem contact op met onze klantenservice op: [email protected] Bedankt voor uw feedback, Hoogachtend, 1001 hobby klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer ongelukkig
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Lastella, Bedankt voor uw opmerking. Wij betreuren dit laatste incident en bieden u onze excuses aan. We nodigen u uit om bij ons terug te komen om uit te leggen wat er is gebeurd!
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op bestelling
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij informeren u dat de verzending van uw bestelling is vertraagd als gevolg van de Brexit, inderdaad, onze leverancier is in Engeland, de leveringen zijn echt ingewikkeld, maar weet dat we er alles aan doen om uw bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.
Dank u voor uw vertrouwen en uw begrip, Met vriendelijke groeten Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een model besteld dat om de een of andere reden is teruggestuurd. Ik werd op de hoogte gebracht en kreeg te horen dat het onderweg zou zijn, maar tot op heden is er nog geen model en geen antwoord op mijn e-mails. Ik vind de vertraging niet erg zolang ze me maar op de hoogte houden, maar het gebrek aan communicatie is erg slecht. Ik zal de bank vragen mijn geld terug te vorderen als er niet snel een model/communicatie komt.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Onze bestelling. Een dure twee-weg radio headset werd defect geleverd. De hoofdtelefoon was beschadigd en werkte niet goed. We hebben dit gemeld via de klantenservice, wat een onjuiste e-mail was. We zijn erg bezorgd dat we geen vervangend artikel krijgen of ons geld niet terugkrijgen. Het feit dat het e-mailadres niet werkt, geeft ons reden om aan te nemen dat we hiermee in de problemen zitten.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo , Bedankt voor uw opmerking. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om te begrijpen wat er aan de hand is?
Bedankt voor uw begrip, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Sinds mijn laatste beoordeling nog steeds geen restitutie alleen ideale beloften van klantenservice die contact met me opneemt om restitutie te regelen. Misschien hebben ze Jersey geblokkeerd? Misschien kan ik binnenkort persoonlijk naar hun kantoor gaan en voor ophef zorgen, dan krijg ik mijn geld terug.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Het spijt ons u te moeten informeren dat we geen retour hebben ontvangen van uw pakket via UPS. We sturen u een e-mail om te begrijpen wat er is gebeurd en waarom uw retourzending niet is geregistreerd Hartelijk dank voor uw retourzending Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Alle items die ik geloofde waren op voorraad, dan had ik geen verdere communicatie na bestelling bevestigd, als gevolg van covid ik bereid was om een beetje langer wachten op de levering. gemaild over twee later om uit te vinden wat er gaande was om vervolgens te horen alle items waren niet op voorraad.I werd aangeboden een krediet of terugbetaling, maar koos voor de restitutie. gewoon slechte communicatie.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klanten, Wij danken u voor uw opmerking. We hebben op de site 148000 referenties, en u zult begrijpen dat we 148000 referenties niet op voorraad kunnen hebben in ons magazijn.
We informeren u ook dat er 32 begrippen zijn om rekening mee te houden op onze site:
Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Wij danken u voor uw begrip, Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice. Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
1 /5
★☆☆☆☆
Ze proberen kopers in het Verenigd Koninkrijk op te lichten door de indruk te wekken dat ze in het Verenigd Koninkrijk gevestigd zijn, met hun website .co.uk en telefoonnummer in Londen. In werkelijkheid zitten ze in Frankrijk en moet u dus veel meer geld betalen aan invoerrechten. Koop niet van dit frauduleuze bedrijf als je niet in de EU woont.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We betreuren deze opmerking. Het spijt ons dat je niet hebt gezien dat we vanuit Frankrijk verzenden, zoals aangegeven tijdens de validatie van je winkelwagen.
Vanwege de huidige COVID-beperkingen en de Brexit kan de levertijd 3-5 dagen langer zijn dan verwacht. Houd er rekening mee dat bestellingen boven 135GBP extra kosten met zich mee kunnen brengen bij ontvangst. Bedankt voor je begrip. We betreuren deze situatie en bieden je onze excuses aan.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas krijg ik na de levering verschillende e-mails met de vraag om een recensie. Ik vind dat niet goed!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 20/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons.
We willen u graag laten weten dat we u een e-mail hebben gestuurd om uit te leggen wat er met u is gebeurd.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten.
Nog een fijne dag 1001hobbies.com klantenservice