4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet ontvangen
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we een onderzoek zijn gestart met onze vervoerder. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Bedankt voor uw geduld Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Het is jammer dat de dozen 13 figuurtjes missen in plaats van 15.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Duif, Bedankt voor uw e-mail. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij verontschuldigen ons voor dit incident en informeren u dat wij onze leverancier onmiddellijk op de hoogte zullen stellen.
Bedankt voor uw geduld, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hadden een voorraad van drie eenheden en ik kocht ze, maar na meer dan een week met de bestelling in voorbereiding kwam ik erachter dat ze er nog maar 2 hadden. Achter mensen aan moeten lopen die niet weten hoe ze hun voorraad moeten organiseren zou niet mijn baan moeten zijn. In contact moeten komen om te horen te krijgen dat ze een probleem hebben met mijn bestelling terwijl een eenvoudige mededeling met - Het spijt ons, maar we hebben niet wat we u hebben verkocht - genoeg zou kunnen zijn. En ze hebben me niet terugbetaald voor wat ze me niet hebben gestuurd. Het zijn dieven. Ik zal deze site niet herhalen of aanbevelen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden onze excuses aan.
We hebben het bedrag van de niet ontvangen artikelen teruggestort.
Nogmaals onze excuses.
1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht al 2 WEKEN op het pakket LD106039197FR EN HET KOMT NIET IK HEB 18 EURO VERVOER BETAALD EN U VERSTUURT HET PER EENVOUDIGE MAIL. TERWIJL HET NAAR MIJ ZOU MOETEN KOMEN MET LEVERING DOE DIT NIET OPNIEUW
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je e-mail en onze excuses voor dit incident. We bevestigen dat we een geschil hebben geopend met de vervoerder, we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Wij danken u voor uw begrip, Hoogachtend, klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Er werd totaal iets anders geleverd dan hetgeen ik besteld had!!! Er werd een zakje met een paar kogellagers geleverd van Tamiya ipv een modelbouwdoos: totaal onbegrijpelijk. Bovendien betaalde ik extra voor een express verzending. Ik ben curieus of de firma dit gaat rechttrekken zonder extra kosten voor mezelf. De firma werd onmiddellijk op de hoogte gebracht van de vergissing, tot op heden nog geen reactie ontvangen.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 19/07/2021
1 /5
★☆☆☆☆
Het duurde meer dan 15 dagen voordat mijn bestelling werd verzonden, ook al was alles op voorraad en beschikbaar. De Colis Privé service was waardeloos. Ik werd gewaarschuwd dat de chauffeur mijn adres niet kon vinden, iets wat ik niet begrijp, ik woon in een kleine stad, niet in een afgelegen plaats op het platteland. Nu moet ik 25 km reizen om mijn pakket op te halen bij een relaispunt. Ik ben helemaal niet blij.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr Hartley, Bedankt voor uw opmerking. Toen u uw bestelling plaatste, vertelden we u dat de houtlijm niet op voorraad was. We hebben de bestelling toen gesplitst, zodat u de andere producten kon ontvangen.
Het spijt ons dat de particuliere pakketdienst niet aan uw verwachtingen voldeed.
Bedankt voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Een van de producten was niet wat ik besteld had
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Het spijt ons te horen van uw teleurstelling en we verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen en zorgen voor een snelle oplossing.
Hartelijk dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Een onmiddellijke annulering van het artikel op dezelfde dag werd gewoon genegeerd, absoluut geen aanbeveling voor consumenten...
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 13/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer Lier, het spijt ons, maar we hebben uw annulering niet ontvangen. De klantenservice heeft u daarom een retourlabel gestuurd. We wachten op de retourzending en zullen u het aankoopbedrag voor dit product terugbetalen, dank u wel!
Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de bestelling incompleet en ze stuurden me niet terug wat er ontbrak.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Molin, Bedankt voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we het product hebben teruggehaald en wachten op de retourzending voordat we overgaan tot de terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Alles zoals gevraagd. Hartelijk dank.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 07/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Het spijt ons voor uw teleurstelling en we verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen en u een snelle oplossing bieden.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
De producten en het aanbod op 1001hobbies.de zijn uitstekend. De service is echter rampzalig slecht. Ik probeer sommige artikelen al meer dan 3 weken terug te sturen en ik heb geen bevestiging van mijn retouraanvraag of antwoord op mijn e-mails ontvangen. Ik moet echt vraagtekens zetten bij dit systeem. Het is ingewikkeld, tijdrovend en werkt niet, waardoor ik hier niet meer wil bestellen.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 20/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Het spijt ons voor uw teleurstelling en we verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen en u een snelle oplossing bieden.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Makkelijk en snel te vinden. Maar er staat dingen zijn op voorraad en met de snelste expres met ups binnen 2 sagen gelevert. Extra 17.95 versendkosten betaald en het duurde zeer lang voor dat het product überhaupt verstuurd wordt heel slecht
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 15/06/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Sir,
Dank u voor uw commentaar. Aangezien wij 148.000 artikelen op de site hebben, slaan wij een deel van onze voorraad op bij onze leveranciers.
Daarom staat er op uw product "Verzending binnen 3 tot 5 werkdagen".
Daarom werd uw product op 16/06/2021 uit voorraad genomen. Het arriveerde op 22/06/2021 06:17:53. Dus u wordt verzonden op 22/06/2021 10:50:17 en u wordt geleverd op 24/06/21.
Kortom, de leveringstermijn van uw product werd gerespecteerd.
Dank u voor uw begrip,
Dank u voor uw begrip,
Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Voorraden zijn verkeerd: maak de balans op
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Simonet, Bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw teleurstelling en betreuren het. We willen u erop wijzen dat we 148.000 referenties hebben op onze website ..... Een deel van onze voorraad is in handen van onze leveranciers. We hebben uw geld teruggestort.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Op de website had moeten staan dat de voorraad niet in het Verenigd Koninkrijk was en dat er invoerrechten/btw moesten worden betaald. De opmerking dat de extra kosten te wijten kunnen zijn aan COVID was misleidend. De invoerrechten hadden vóór de bevestiging van de bestelling moeten worden vermeld.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren je ontevredenheid, maar we willen benadrukken dat de extra belastingen die je betaalt boven de €135 belastingen zijn die sinds de Brexit van kracht zijn.
We geven dit aan in je winkelmandje wanneer je je bestelling plaatst.
Als je onze algemene voorwaarden leest, vermelden we ook duidelijk dat we in FRANKRIJK gevestigd zijn. Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groet, Customer Care 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Klacht al verzonden met ondersteunende foto's en in afwachting van een antwoord EN een omruiling voor hetzelfde product of een terugbetaling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Nogmaals onze excuses voor dit incident. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket laat verzonden, vervolgens poging om 4:50 uur om mijn pakket te leveren, relaispunt gesloten (normaal). Klantenservice antwoordde dat het pakket was aangekomen maar niets meer, hetzelfde voor mondial relay. Uiteindelijk pakket te laat aangekomen. En nog meer kapotte voorwerpen. Klantenservice vroeg me om een foto en bood me een terugbetaling als ik het item terugstuurde of een korting als ik mijn kapotte mok hield! Ik vroeg de klantenservice hoe retourzendingen werken en heb nooit meer iets van ze gehoord! Te vermijden!!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw Asse, we hebben u een retourbon gestuurd om de mok naar ons terug te sturen. Na ontvangst zullen wij overgaan tot terugbetaling.
Daarnaast hebben we je aangeboden om het artikel te houden, omdat we het niet kunnen ruilen omdat het niet op voorraad is. Daarom hebben we besloten om je een gedeeltelijke terugbetaling aan te bieden.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Nooit besteld of betaald voor dit product maar het werd mij gewoon geleverd / geen ondersteuning beschikbaar / kortom, een schilderswebsite ...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking en onze excuses voor de vertraging. We betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort feedback erg belangrijk voor ons is.
Hartelijk dank voor uw tijd, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Het artikel kwam beschadigd aan en tot nu toe heb ik nog geen reactie gehad op mijn e-mails aan het bedrijf - ik zal waarschijnlijk mijn bank moeten vragen om een terugvordering in te stellen om te zien of ik op die manier een terugbetaling kan krijgen - zo jammer
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bonjour, Wij danken u voor uw commentaar. Wij zijn blij met uw opmerking en verzekeren u dat dit type opmerking erg belangrijk voor ons is. Onze klantendienst komt snel bij u terug en biedt u een snelle oplossing.
merci de votre temps Cordialement, Le service client 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Defect! Eerst weken vertraging, toen beschadigde verzending, daarna weken vertraging met de garantie. Pas op voor deze leverancier,
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 01/05/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slecht. Bestelling verzonden vanuit Frankrijk verpakt in niets anders dan noppenfolie! ELKE modelbouwset moet in een grotere doos worden verpakt en dan opgevuld met kranten, noppenfolie enz. Verstuur NOOIT een model zonder het in een grotere doos te verpakken en op te vullen. Je moet wel dom zijn om dit niet te weten
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer, Bedankt voor uw opmerking.
Onze excuses voor dit incident, onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Hoogachtend, 1001 hobby's
1 /5
★☆☆☆☆
Een bestelling plaatsen op 28/01 en na een klacht bij het ECB de zending krijgen op 22/06 is geen reclame.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 16/06/2021
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte klantenservice als er iets kapot gaat!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 18/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. We hebben uw product teruggestuurd naar onze leverancier voor onderzoek, maar we hebben nog niets gehoord.
Bedankt voor uw geduld, uw zeep is in goede handen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Had een probleem met schade aan een van de kits in deze bestelling. Ik heb het gemeld, foto's gestuurd, e-mails beantwoord, maar kreeg geen oplossing voor de schade die was ontstaan door de keuze van de doos en de verpakking.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw e-mail. We willen u graag informeren dat we uw e-mails hebben beantwoord en oplossingen aan u hebben voorgesteld. Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Als je een bestelling naar het buitenland stuurt, moet je Franse btw en andere belastingen aftrekken, want ik moest Zwitserse btw en douanerechten betalen, waardoor je modellen veel duurder zijn dan wanneer je ze ter plaatse koopt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. We betreuren uw ontevredenheid en nemen vandaag contact op met onze ontwikkelingsafdeling om uit te zoeken wat er is gebeurd. 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een duur model boot besteld. Toen het arriveerde was de doos gehavend en ontbraken er onderdelen. Ondanks beloftes van 1001Models om het probleem op te lossen heb ik niets ontvangen. Ik heb ze alle informatie gegeven die ik kon krijgen, maar ondanks dit en e-mails over en weer gedurende maanden heb ik niets ontvangen. Het model zelf is uitstekend, maar alleen goed als het compleet is. Ik zal nooit meer zaken doen met dit bedrijf, hun klantenservice is verschrikkelijk. Ik raad iedereen aan die een model wil kopen bij een bedrijf dat ook maar iets om hun klanten geeft.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 04/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr Belalmy, Bedankt voor uw e-mail. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons voor de vertraging. Onze afdeling klantenrelaties heeft contact met u opgenomen. U hebt aangegeven dat er enkele onderdelen ontbraken. We wachten nog steeds op de fiche die nodig is om uw dienst na verkoop te openen met de leverancier.
Hartelijk dank voor uw geduld, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld over de slechte klantenservice. De kit werd naar het verkeerde adres verzonden ondanks dat ik het adres DRIE keer bij hen heb gecorrigeerd en hen heb gevraagd om te controleren of ze het juiste adres hadden. Na verzending naar het verkeerde adres waste 1001 hobbies hun handen in onschuld toen ik contact met ze opnam. Het werd aan mij overgelaten om het pakket tegen extra kosten te retourneren. Zeer slechte service. Ik zal nooit meer bij hen bestellen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. We willen u graag informeren dat we het adres op 8 juni hebben gewijzigd zoals aangegeven in onze e-mail van 8 juni, helaas was uw bestelling toen al ingepakt door onze logistiek medewerker. Ik wil u graag informeren dat er geen rekening is gehouden met de adreswijziging omdat uw afleverbon al was afgedrukt. Wij betreuren dit incident en om u tevreden te stellen, zullen wij u de verzendkosten vergoeden.
Nogmaals onze excuses.
Nogmaals onze excuses, De klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
De levering had problemen met het postkantoor, het ergste was het product. Doos zonder zegel. Slechts twee stukken plakband. Losse stukken uit hun matrix en uit hun plastic zak. Half geassembleerde stukken met sporen van lijm. Op het stickervel zijn er enkele uitgesneden, waardoor het gat op zijn plaats bleef. Ik heb oprecht het gevoel slachtoffer te zijn van oplichterij. Ik stuur u een e-mail met foto's die aantonen dat dit een product is dat door een vorige klant is gemanipuleerd en naar u is teruggestuurd. Het is de eerste keer dat ik bij u koop en ik wacht op een antwoord met uitleg over wat er is gebeurd.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Ik wil u bedanken voor uw steun, Bedankt voor uw e-mail. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
Bijzonder gebrekkige communicatie. Telefonisch niet bereikbaar. Via mail werd gecommuniceerd dat niet alles op voorraad was, kreeg na drie weken een doos waar gewoon alles in zat. Via de mail uiteindelijk wel een reactie gekregen, maat dan op een vraag die ik niet stelde. Denk dat ze alleen een aantal standaard reacties geven en voor de rest niets. Voor mij de laatste keer. Bij verspaget.nl is het gewoon daags erna op de post.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 21/05/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr.
Dank u voor uw feedback en voor uw begrip. Wij willen u erop wijzen dat u op onze website producten heeft besteld met een levertijd van 6-10 werkdagen. Wij betreuren het dat u deze informatie niet op het productblad hebt gezien. Wij betreuren deze situatie en verontschuldigen ons voor dit incident.
Hoogachtend,
1001hobbeis klantendienst.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben me het verkeerde artikel gestuurd, een goedkoop product dat niets met het product te maken heeft en dat ik nooit besteld heb. De klantenservice blijft maar vragenlijsten sturen en geeft geen antwoord over onze situatie, dus ook daar geen hulp, ik sta op een tweesprong over wat ik nu moet doen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 24/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte mevrouw , Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses voor dit incident. We willen u graag informeren dat onze klantenservice de nodige afspraken heeft gemaakt met ons logistiek bedrijf en we proberen een reactie te krijgen zodat we u zo snel mogelijk het juiste product kunnen sturen.
Wij danken u voor uw geduld en begrip, Hoogachtend, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Object niet conform, levertijd niet gerespecteerd en geen antwoord op mijn e-mail met reparatieverzoek. Mijn betaling werd echter wel geïnd. Sindsdien radiostilte.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Het spijt ons u te moeten informeren dat we geen e-mail hebben over de foutieve bestelling van uw kant. Onze klantenservice heeft echter een voicemail voor u achtergelaten om u te helpen begrijpen wat er is gebeurd.
Hartelijk dank voor uw feedback.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.