4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Item werd op tijd geleverd, maar het model doos had een deuk in het contact opgenomen met de klantenservice en ik ben nog steeds te horen van hen het is al 2 dagen, crap service zal niet opnieuw kopen met deze verkoper
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 09/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Bedankt voor uw bericht, we hebben u het retourformulier per e-mail toegestuurd.
Bedankt voor uw ontvangstbevestiging, 1001 hobbies klantenservice. Bedankt voor uw bericht, klantenservice 1001hobbies. fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket ontvangen. De inhoud van een flesje epoxy is uit het pakket gekomen. Ik heb een klacht ingediend met foto's en tot nu toe krijg ik alleen maar vragen zonder logica, alles is duidelijk uit de foto's en mijn uitleg. Het lijkt erop dat ze hun verantwoordelijkheid willen ontlopen. Ik heb ze gezegd dat als ze het probleem niet oplossen, ik een klacht zal indienen bij PayPal. Ik wacht nog steeds op hun antwoord. Met vriendelijke groet.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 31/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mr. Rojo, Gisteren hebben we u geantwoord over uw geschil. We hebben voorgesteld om je bestelling terug te betalen of je bestelling te retourneren. We wachten op je antwoord, Hoogachtend, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
RC-auto snel geleverd, maar klantenservice reageert niet meer nadat er een defect aan de auto bleek. Slechte service.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 25/07/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Onze klantendienst heeft u op 8 september geantwoord, sindsdien wachten wij op uw antwoord, alsook op de fiche van de dienst na verkoop.
We wachten op uw antwoord,
Hoogachtend,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een lege doos toegestuurd, ik stuurde foto's en dit bedrijf heeft me genegeerd. Fraude.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 03/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat onze klantenservice zo snel mogelijk contact met u zal opnemen.
Met vriendelijke groet, De klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn eerste ervaring met 1001 hobbies was echt slecht. De artikelen zijn gemarkeerd als "beschikbaar", maar ze zijn beschikbaar bij hun leveranciers, niet beschikbaar voor levering. Ik heb 8 dozen gekocht en ze hebben me er maar 2 gestuurd, na veel e-mails (omdat ik ze telefonisch niet kon bereiken). En ik wacht nog steeds op een terugbetaling voor de dozen die niet zijn geleverd...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Meneer LEGAB Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij betreuren dit en bieden nogmaals onze excuses aan.
Zoals ik aan de telefoon heb uitgelegd, hebben we 142.000 producten op de site, dus u zult begrijpen dat we niet alles op voorraad kunnen hebben op ons platform in Isère.
Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Het is dus mogelijk dat bepaalde doorlooptijden worden verlengd door actuele problemen of dat de voorraadfout echt van onze leverancier komt.

Bedankt voor uw begrip, fijne dag nog, 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Slechtere service nog niet mee gemaakt. Eerst wachten omdat 1 product van de 4 niet leverbaar was. Na 2 weken mail dat inmiddels 3 van de 4 producten nog niet leverbaar waren. Wat een shit tent.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 10/08/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op

Sir, we komen naar u toe,
Dank u voor uw voorraad, wij informeren u dat wij de ontbrekende eenheid zonder vertraging hebben terugbetaald. Wij danken u voor uw begrip. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons ervoor.
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling te laat ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Pitault, Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. We hebben besloten om u de 8,99€ voor porto en verpakking terug te betalen.
We hopen dat u tevreden zult zijn met dit aanbod. Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling meer dan een week geleden geplaatst en nog steeds niets, " order wordt verwerkt " . Dus ik vraag per e-mail wat er aan de hand is, ik krijg te horen dat een product niet beschikbaar is en dat ze het binnen 1 week zullen hebben ... Dus de hele levering is vertraagd. De bestelling was voor de verjaardag van mijn neef dit weekend, dus geen cadeautje... Bovendien werkte de code voor aankopen van meer dan €80 niet. Als de klant niet mailt om uit te zoeken wat er aan de hand is, gebeurt er niets. De site is helemaal niet up to date met de voorraad, misschien is hun specialiteit fysieke winkels want de site lijkt erg compleet, maar pas op met de leveringen. Ik heb mijn bestelling in ieder geval nog steeds niet binnen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Fout bij het verzenden van mijn bestelling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer lange levertijden, plus douanerechten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw e-mail. We willen u er graag op wijzen dat we in Frankrijk gevestigd zijn en dat u had moeten weten dat de douane bij ontvangst van uw pakket douanerechten zou vragen.
Bovendien bestelde u een product dat op voorraad was bij onze leverancier " Dispatched within 4 to 6 working days" , maar omdat we in de schoolvakantieperiode zaten, kan de levertijd iets langer zijn geweest.
Onze excuses en een fijne dag toegewenst. 1001 hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Het artikel dat ik had besteld, was niet wat ik heb ontvangen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren deze situatie.
Wij danken u voor deze informatie.
Met vriendelijke groet, klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een pakket ontvangen dat niet overeenkomt met mijn bestelling. Jammer, want het is de eerste keer dat ik bestel en ik heb al een levertijd van 2 weken voor de onderdelen die ik snel nodig heb. Nu heb ik de onderdelen niet nodig, een leverancier levert ze binnen 3 werkdagen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Goedendag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ils ce soucis pas de leurs clients s a v archi nul comme le reste sauvez vous vite ne leur fair8es pas confiance5
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw opmerking. We willen u erop wijzen dat onze klantenservice heeft gereageerd op uw e-mail en u een tegoedbon heeft aangeboden, ook al was de fout niet onze schuld, omdat u de fout maakte een model te bestellen terwijl u dacht dat het een miniatuur was.
We wachten op uw retourzending zodat we uw product kunnen terugbetalen of omruilen, indien mogelijk.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Leeg en nutteloos
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Te lange verzend- en levertijden, pakket incompleet!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. De klantenservice van 1001Hobbies zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
De klantenservice van 1001Hobbies zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Dat kun je niet menen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een product is niet besteld. Een besteld en betaald product ontbrak. Mijn bericht in het Duits werd in het Nederlands beantwoord en was niet behulpzaam. Ik heb het niet bestelde product teruggestuurd maar hoorde niets van 1001hobbies. Zeer slechte klantenservice en service.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 17/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw feedback. We bevestigen dat de terugbetaling op 11 augustus heeft plaatsgevonden. met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Scam site goederen aangekomen niet functioneel slechte service, product teruggestuurd en ik wacht nog steeds op een terugbetaling
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 20/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw feedback. Er is op 27 juli een e-mail naar u verzonden als reactie op uw klacht. Zodra we het pakket hebben ontvangen, zullen we om terugbetaling vragen. Met vriendelijke groet, 1001hobbie
1 /5
★☆☆☆☆
Slechte communicatie en heele lange verzend tijd 🙁
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 07/07/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Wij betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort feedback zeer belangrijk voor ons is.
Dank u voor uw tijd.
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een bericht dat de bestelling was aangekomen, maar dat bleek niet zo te zijn. Erg teleurgesteld en ik kan geen makkelijke manier vinden om mijn geld terug te krijgen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 16/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, we vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en de kwaliteit van ons aanbod. De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
I provided a correct address but the package was sent to a completely different city and adress, i still haven't received my ordered item
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 21/07/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hello,
Thank you for your comment and we apologize for this incident.
We would like to inform you that the investigation is still in process with BPost. Our customer service will get back to you by email as soon as possible.
Wishing you a nice day,
Best wishes,
1001hobbies customer service.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde wat spullen die direct leverbaar zouden zijn. Ze hadden de volgende dag of de dag daarop geleverd moeten zijn. In plaats daarvan duurde het meer dan een week. Communicatie via de mail verliep stroef en de post werd de schuld gegeven. Uiteindelijk kreeg ik mijn pakket, maar had toen al voor een alternatief gezorgd bij een andere winkel. Tenzij het iets is dat ik echt nergens anders kan kopen zou ik hier niet nog een keer bestellen.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 04/08/2021
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor dit incident. Wij willen u mededelen dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk per e-mail contact met u zal opnemen.
Ik wens je een fijne dag,
Beste wensen,
1001hobbies klantendienst.
1 /5
★☆☆☆☆
De klantenservice was verschrikkelijk, er was een medewerkster die nauwelijks Spaans sprak en bovendien kon je een kind horen huilen. Ze hing twee keer op met weinig professionaliteit en gaf me geen enkele oplossing. Ik had ze een e-mail gestuurd met de klacht dat het model dat ze me hebben verkocht niet het originele TRUMPERTER MODEL FORD GT40 MKII ref. TU05403 is. dat was het US SPORTS CARS met ref. MAG00019 dat niet de originele stickers heeft waar ze FORD op hebben gezet en dat op het hele web het model veel goedkoper is dan het model dat ik had besteld. Ik voel me bedrogen en slecht geholpen en ze hebben me de tijd en de illusies die ik had over dit model laten verliezen. Ze hebben al zoveel wantrouwen gecreëerd dat ik bang ben om het terug te sturen omdat ze me niet het geld betalen dat ik voor het model heb betaald. Aan iedereen die dit model koopt wil ik dat jullie weten dat het niet het originele Trumpeter-model is, ik weet niet welk merk het is want dat staat er niet eens op. Een klant die zich bedrogen voelt.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 09/08/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ontvangen model kit bij het openen van ontdek dat beide zijden van het chassis zijn gebroken dit is nu aan de gang voor twee weken nog steeds geen verdere vooruitgang na e-mailen over het probleem bij een aantal gelegenheden nog steeds niet opgelost £ 130 uitgegeven alleen te worden genegeerd door de klantenservice
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We willen je graag informeren dat onze klantenservice contact met je opneemt om een passende oplossing voor te stellen, zodat je AFTER SELL zo snel mogelijk wordt opgelost.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slecht! Item verzonden 1 maand na bestelling! Materiaal ontbreekt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Wij verontschuldigen ons voor dit incident en zijn van mening dat dit type incident niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden.
De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies We nodigen je uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Goedendag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Veel te lange tijd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/07/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het spijt me, maar ik heb 9 dagen gewacht om het pakket te ontvangen, ondanks dat ik porto heb betaald voor 3/4 werkdagen levering.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 28/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, meneer, het product was op voorraad bij onze leverancier, dus hebben we het uit voorraad genomen. Toen het arriveerde hebben we uw product via SDA verzonden, wat deze vertraging verklaart.
Bedankt voor uw begrip, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb twee keer hetzelfde model besteld. Elke keer zat er een ander model in de doos. Deze keer heb ik drie e-mails gestuurd naar drie contactadressen en ik heb geen vervanging ontvangen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Taylor, Bedankt voor uw opmerking.
We betreuren dit incident en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Nog een fijne dag laure
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling was niet compleet. Geen communicatie van de verkoper! Ik zou deze site niet aan al mijn modelbouwvrienden aanbevelen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we de ontbrekende referentie hebben terugbetaald. Omdat uw bestelling te oud was, heeft ons systeem de verzending van de bestelling vrijgegeven omdat de referentie niet op voorraad was.
We willen u graag informeren dat we de ontbrekende referentie hebben terugbetaald.
1001 hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn laatste bestelling nog steeds niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen u graag informeren dat we een onderzoek hebben ingesteld bij onze vervoerder. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bedankt voor uw geduld; Met vriendelijke groet Laure