4.2/5
★★★★☆
op 36864 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
... gemiddeld. Alles was op voorraad aangekondigd, maar meer dan 3 weken voor voorbereiding en levering. Volgende keer zou ik zelf in China bestellen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik was blij met mijn bestelling, de beeldjes zijn erg mooi, maar ik was teleurgesteld over de levering, die erg lang duurde.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Comunicatie was via de mail super slecht. Heb moeten bellen en kreeg iemand die engels sprak aan de telefoon en die bevestigde dat er iets mis was gegaan met de betaling. Die heeft toen de bestelling in gang gezet en beloofde dat het pakket na 3 dagen zou aankomen.niet dus.was ruim een week later.dus ongeveer 3 weken nadat ik het oorspronkelijk besteld had. Voor mij geen bestelling meer bij dit bedrijf totdat ze haar zaakjes op orde heeft.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 08/11/2022
3 /5
★★★☆☆
Wachten op after-sales service retour
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik zal me in deze recensie richten op drie aspecten van de winkel: de website, de communicatie en de verzending. De website is geweldig! Alles is duidelijk en makkelijk te vinden en te doorzoeken. Er zijn geen storingen en de foto's zijn heel duidelijk en beschrijven het artikel dat je gaat kopen. Wat je op de foto ziet, is wat je krijgt! De e-mails en communicatie verloopt een beetje stroef. De enige originele e-mail die ik ontving toen ik de aankoop deed was de melding van PayPal, NIET van Hobbies1001. Ik moest dus een screenshot maken van de aankoopbevestiging in mijn browser en gelukkig heb ik de factuur gedownload voordat ik het tabblad sloot. Ik vertel dit alleen omdat de meeste mensen het tabblad meteen sluiten als ze klaar zijn met hun aankoop en als ze de informatie niet downloaden of een screenshot maken, hebben ze geen enkele manier om contact op te nemen met hun factuurgegevens. Dit was een vooruitbesteld artikel, dus toen het twee weken na de geschatte datum was, stuurde ik ze een e-mail. Het antwoord was binnen 24 uur en ze hebben me gemakkelijk geholpen en een verzendbevestiging gegeven! Dus in sommige opzichten zouden ze hun communicatie kunnen verbeteren en misschien een geautomatiseerd systeem kunnen maken waarbij we de factuur in onze e-mail krijgen, vooral gezien het feit dat ze vooruitbestelde artikelen aanbieden. Ik wachtte 2,5 maand en ik moest ze nog steeds een e-mail sturen over mijn artikel en ik wist dat als ik geen screenshot van mijn factuur had opgeslagen, ik die informatie niet zou hebben als ik navraag zou doen. Maar toen ik daadwerkelijk contact met iemand moest opnemen, was het snel en gemakkelijk en ze waren erg behulpzaam! De verzending moet beter. Ik was erg teleurgesteld. Het pakket bestond letterlijk uit 2 lagen noppenfolie en verpakkingstape met het label erop geplakt. De doos van het figuurtje was opengebarsten. Gelukkig was het figuur in orde, maar ze hadden echt een kartonnen doos en pakpapier moeten gebruiken. Verzamelaars die hun figuren in een doos tonen, zouden zeker razend zijn als de doos tijdens het transport verbrijzeld werd. Zeker als je bedenkt dat ik $17 voor de verzending heb betaald, is het minste wat ik verwacht dat het in een kartonnen doos zit.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 07/09/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De navigatie op de site is correct en de levering is goed. Wat het product betreft, een model van een WW2-vliegtuig, had je ALLE kenmerken van het product moeten specificeren (aantal onderdelen, fabricagekwaliteit, afwerking, enz.) De kwaliteit van het model is echt heel teleurstellend (te vermijden merk SMER), ook al was de prijs laag. Als ik meer details had gehad, had ik het niet gekocht ...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Celà komt niet overeen met mijn bestelling, het missen van de piceaux is verf?? tées mécomptant!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om een e-mail te sturen naar [email protected] zodat zij u kunnen helpen. Nog een fijne dag, 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb een bestelling ontvangen voor Tamiya verven, die geen identificatie hebben.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 15/11/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het spijt me, 40 dagen om de goederen te ontvangen is echt te lang. Je had het moeten opschrijven. Of op zijn minst de kosten niet in rekening brengen, die toch al duur zijn.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 13/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht dat belangrijk voor ons is. Het spijt ons voor deze uitzonderlijke vertraging: een van de artikelen was tijdelijk niet op voorraad. We zijn blij om te horen dat alles goed is gegaan. Nog een fijne dag!
2 /5
★★☆☆☆
Heel lang moeten wachten
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 18/10/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bonjour, Merci pour votre message important pour nous. Toutes nos excuses pour cette attente. Nous avons effectué un réassort afin que cette situation ne se reproduise plus. Merci pour votre patience et bonne journée
3 /5
★★★☆☆
Zeer lange levertijd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het heeft erg lang geduurd voordat
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw opmerkingen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Dit is niet representatief voor de diensten van ons bedrijf. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
2 /5
★★☆☆☆
2 maanden wachten!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Wij willen u onze excuses aanbieden voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] om te zien wat we kunnen doen. Nog een fijne dag, 1001hobbies klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆
Pakket op tijd geleverd, maar verf opgedroogd bij aankomst en onderdelen ontbreken
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] met foto's zodat we een oplossing kunnen vinden. Bedankt en nog een fijne dag! 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Bereidingstijd te lang (meer dan 2 weken voor mijn bestelling van 2 artikelen). Voor de rest veel producten op voorraad, wat goed is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/10/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Slechte ervaring, 1 maand vertraging in levering, met uitleg op basis van een zeer slecht uitgelegd verzendprocedure op het moment van verkoop.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 05/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw opmerkingen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Dit is niet representatief voor de diensten van ons bedrijf. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
2 /5
★★☆☆☆
Verpletterde doos. Ik heb geklaagd, maar geen antwoord
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 23/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus! Ik zal de klantenservice nogmaals bellen voor een snelle reactie. Bedankt voor je vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆
Verfblikken passen niet in de inkepingen. Onpraktisch voor dit doel
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen nieuws over het ontbrekende product
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De dozen waren erg vervormd tijdens het transport, dus gebruik een stevigere verpakking.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/10/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Express levering betaald en 7 dagen levertijd omdat het magazijn in Frankrijk ligt. Maar dit wordt verzwegen. Geen reactie op e-mails en interne chat. Hotline wordt nooit beantwoord. Heb 20 euro uitgegeven aan expreslevering voor niets en geen terugbetaling of reactie. Jammer want voor de rest was alles OK. Maar de klantenservice kan echt beter... Wat jammer
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 26/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo allemaal! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit incident te melden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Hoogachtend, 1001hobbies Klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Verpakking en artikel voldoen heel goed. Levering duurt te lang. Bij andere leveranciers gaat het sneller
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 26/10/2022
3 /5
★★★☆☆
Slecht verpakt in de verzenddoos, niet vastgeklemd....de kleine onderdelen zijn in de binnendoos getuimeld..doos niet afgeplakt, ik hoop dat er niets ontbreekt...verder zeer snelle verzending
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/10/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Levertijd niet gerespecteerd...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. De levertijden werden gerespecteerd (> 2 dagen), het zijn de verzendtijden die helaas langer duurden omdat het om een artikel op bestelling ging. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Levering aan het relais punt zeer goed. het bestellen van modellen, ik ben teleurgesteld met het model dat afkomstig is uit Polen onderdelen zijn erg ruw.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de levertijd en het gebrek aan geloofwaardige informatie bij het volgen van de bestelling, zelfs als dit het gevolg is van een probleem met de computer- en telefoonserver. Bovendien zou een afleverbon bij het pakket nuttig zijn om de aanwezigheid van alle bestelde artikelen te controleren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik was helemaal tevreden over de bestelling, inclusief de keuze op internet, waar ik zeker naar terug zal keren. Alleen de levering liet te wensen over.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen problemen met de bestelling, de keuze van de producten of de levering, erg tevreden. Helaas werkte van de twee bestelde kaarsen er één niet (de weerstand ging niet aan en de kaars werd erg heet) en de tweede wel. Half tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te late levering en dozen met modellen verbrijzeld bij aankomst
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een beetje misleidend, dacht dat ik een depot in het Verenigd Koninkrijk gebruikte, producten waren direct beschikbaar binnen 3-4 dagen, kwamen niet aan, gingen er achteraan om te horen te krijgen dat ze een week later uit Frankrijk kwamen, kijkend naar andere beoordelingen is dit niet de eerste keer dat anderen dezelfde situatie hebben gehad. Bij het plaatsen van de bestelling moet worden vermeld waar de producten vandaan komen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 08/10/2022
Vertaalde beoordeling