★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb een model besteld dat om de een of andere reden is teruggestuurd. Ik werd op de hoogte gebracht en kreeg te horen dat het onderweg zou zijn, maar tot op heden is er nog geen model en geen antwoord op mijn e-mails. Ik vind de vertraging niet erg zolang ze me maar op de hoogte houden, maar het gebrek aan communicatie is erg slecht. Ik zal de bank vragen mijn geld terug te vorderen als er niet snel een model/communicatie komt.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
Onze bestelling. Een dure twee-weg radio headset werd defect geleverd. De hoofdtelefoon was beschadigd en werkte niet goed. We hebben dit gemeld via de klantenservice, wat een onjuiste e-mail was. We zijn erg bezorgd dat we geen vervangend artikel krijgen of ons geld niet terugkrijgen. Het feit dat het e-mailadres niet werkt, geeft ons reden om aan te nemen dat we hiermee in de problemen zitten.
Bedankt voor uw begrip, Laure
Sinds mijn laatste beoordeling nog steeds geen restitutie alleen ideale beloften van klantenservice die contact met me opneemt om restitutie te regelen. Misschien hebben ze Jersey geblokkeerd? Misschien kan ik binnenkort persoonlijk naar hun kantoor gaan en voor ophef zorgen, dan krijg ik mijn geld terug.
Alle items die ik geloofde waren op voorraad, dan had ik geen verdere communicatie na bestelling bevestigd, als gevolg van covid ik bereid was om een beetje langer wachten op de levering. gemaild over twee later om uit te vinden wat er gaande was om vervolgens te horen alle items waren niet op voorraad.I werd aangeboden een krediet of terugbetaling, maar koos voor de restitutie. gewoon slechte communicatie.
We informeren u ook dat er 32 begrippen zijn om rekening mee te houden op onze site:
Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Wij danken u voor uw begrip, Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice. Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Ze proberen kopers in het Verenigd Koninkrijk op te lichten door de indruk te wekken dat ze in het Verenigd Koninkrijk gevestigd zijn, met hun website .co.uk en telefoonnummer in Londen. In werkelijkheid zitten ze in Frankrijk en moet u dus veel meer geld betalen aan invoerrechten. Koop niet van dit frauduleuze bedrijf als je niet in de EU woont.
Vanwege de huidige COVID-beperkingen en de Brexit kan de levertijd 3-5 dagen langer zijn dan verwacht. Houd er rekening mee dat bestellingen boven 135GBP extra kosten met zich mee kunnen brengen bij ontvangst. Bedankt voor je begrip. We betreuren deze situatie en bieden je onze excuses aan.
Met vriendelijke groet, Laure
Helaas krijg ik na de levering verschillende e-mails met de vraag om een recensie. Ik vind dat niet goed!
We willen u graag laten weten dat we u een e-mail hebben gestuurd om uit te leggen wat er met u is gebeurd.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten.
Nog een fijne dag 1001hobbies.com klantenservice
Ik heb een stampe sv4 besteld ik ben erg blij met het item de doos is beschadigd of versleten het lijkt mij een tweedehands gekocht item prijs te hoog voor het item
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Ik ontving de doos geopend en de plastic enveloppen geopend.
Dit is de tweede keer dat ik bij 1001 bestel en beide keren hadden ze het helemaal mis. Het bedrijf heeft potentieel als ze hun zaakjes op orde zouden krijgen. Het maakte me kwaad dat ze de verzendkosten hielden, die meer waren dan ik betaalde voor het artikel dat ik nooit kreeg. Slechts een gedeeltelijke terugbetaling. Ze zuigen.
U houdt zich niet aan de leveringsdata die u opgeeft en het is erg moeilijk voor u om ons op de hoogte te houden van de voortgang van onze bestellingen.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
In plaats van de producten die ik bestelde, ontving ik... stapels papier! Dit kan te wijten zijn aan een onbeleefde postbode, maar ondanks 3 e-mails waarin ik mijn beklag doe, heb ik geen antwoord ontvangen van 1001hobbies...Deplorable!!!!
Een van de producten die ik bestelde zat niet in het pakket; in feite was dat stuk lange tijd "waitinging delivery" op basis van de aanwijzingen op de website, maar hoewel ze er een maand over hebben gedaan, hebben ze het blijkbaar niet gevonden. Geen communicatie hierover heeft mij bereikt; ik schreef op vrijdag 23/4 en wacht op antwoord.
We hadden geen andere keuze, omdat dit product uit Engeland kwam, hadden we geen vertraging bij het destocken.
Ik wens u een goede dag, Klantenservice van 1001hobbies.
Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Na het bestellen van 3 artikelen op 2 maart 2021 ontving ik eindelijk mijn pakket op 21 april 2021. Stelt u zich mijn verbazing eens voor toen ik het pakket opende en GEEN ENKELE ITEMS VERVONDEN had die ik had besteld. Dat klopt, ze waren 0 voor 3. Ik weet niet wie er op de verpakkingsafdeling werkt, maar die persoon is incompetent! Het lijkt erop dat mijn bestelling op de een of andere manier is verwisseld met die van iemand anders en na meer dan 6 weken op mijn artikelen te hebben gewacht, walg ik van het vermogen van 1001Hobby om een bestelling uit te voeren!
Weer een ramp!!! Ik denk dat ik ga stoppen met experimenteren met deze site. Een artikel dat tussen de 4 en 6 weken geleden had moeten aankomen, duurde uiteindelijk bijna 3 maanden......
Mal embaladas, llegaron una golpeada, tengo que restaurar la pintura en la punta de la helice
Ik zal niet opnieuw bestellen. Tijdens mijn telefoongesprek over betaling en levering kreeg ik totaal onvoldoende informatie. Wat betreft de levering, die binnen 72 uur zou plaatsvinden, was dit verre van het geval! Meerdere tegenstrijdige berichten van Colissimo, de ultieme op de dag van levering toen mijn gegevens ongeldig waren ... maar de bezorger kwam opdagen! Kortom, gebrek aan ernst en coördinatie voor mij, waarbij ik me afvroeg of ik mijn pakket zou ontvangen of niet.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
De bestelling is nog steeds niet aangekomen. Daarom een slechte beoordeling
Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Het is erg goed en ik ben erg blij met de service.
Ik kijk er naar uit,
Laure
Niets omdat ik het product niet heb ontvangen
Ik bestelde een vliegtuig dat op voorraad was. Mijn rekening werd onmiddellijk gedebiteerd. Weken gingen voorbij en toen ik zag dat het niet aankwam, nam ik contact met jullie op en jullie vertelden me dat het product niet op voorraad was. Ik vroeg mijn geld terug en ze stuurden me een coupon om een ander product te kopen. In wat voor wereld leven jullie? Die manier van winkelen bestaat niet meer. Ik zal nooit meer iets bij jullie kopen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
Google zoek- en aurientatiemachine zonder twijfel
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Ik had Carrera Digital 132 autootjes besteld. Deze blijken echter fake namaak of zo. 1 stand: plankgas en ze kunnen ook niet van baan veranderen. De sensor is er zelfs niet. Nutteloos dus. Beide auto's hadden hetzelfde probleem. Dus geen uniek probleem blijkbaar. Vreemd... De bluetooth module die ik tegelijk had aangekocht werkt dan weer wel goed. Hopelijk zie ik mijn geld terug voor de auto's
Wij nodigen u uit contact op te nemen met onze klantendienst 1001 hobbies op dit adres .
Hoogachtend,
Very bad. Payed twice because of error in website. Profedmy payments several times via mails confirmed By the company. Not accepted This was my last order....
Some of your customers who paid for their purchases by credit card may have been debited twice for their purchases, due to a processing incident on 12 April.
You have only been credited once and have no action to take for a refund.
We apologise to you and your customers for this problem, which does not correspond to the quality of service we wish to offer you.
A regularisation process took place on 14 April so that the sums unduly collected are reimbursed to the customers concerned, automatically and without any intervention on your part.
Yours sincerely
Bijzonder teleurgesteld. Levering duurde 3 weken, blijkt dat het vanuit Frankrijk komt. Telefonisch niet bereikbaar; nummer bestaat niet. Vervolgens krijg je een 1/72 model thuis gestuurd terwijl je voor een 1/35 hebt gekozen. Retourneren kost je klauwen met geld want het moet dus naar Frankrijk terug. Ik bestel hier nooit meer.
Wel betaald met creditcard maar geen bevestiging ontvangen. Zelf achteraan moeten gaan. Bestelling was zoekgeraakt. Daarna nog twee keer moeten mailen en bellen. Zo slecht. Ik koop hier nooit meer.
Misleidende informatie over product voorraad en twee keer porto berekenen en dan twee bestellen in één verpakking opsturen. Oplichterij ten top. Ze zien mij en mijn mede modelbouw club leden niet meer terug
Wij danken u voor uw mail, wij delen u mee dat wij de verzendkosten van één van uw bestellingen hebben terugbetaald. Tot slot verzoeken wij u rekening te houden met drie essentiële gegevens op onze site.
Op voorraad : verzending binnen 48 uur. Deze zijn fysiek in voorraad in het magazijn van de onderneming in Saint-Quentin-Fallavier.
Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet in voorraad in het magazijn van de onderneming in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de leveringstermijnen van de verschillende leveranciers.
Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet in voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld.
We verontschuldigen ons nogmaals.
Hoogachtend,
Laure
Zoals ik al zei, kwam het materiaal dat aankwam niet overeen met de bestelling.
Wat ik heb besteld is NIET wat ik heb ontvangen
Het volgen van het pakket geeft echter aan dat deze bestelling is afgeleverd op 04/13/21.
We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected].
1001hobbies Klantenservice
Bestelde 3 producten op voorraad, na 1 week zonder nieuws een e-mail gestuurd voor informatie. Ik moest nog 3 e-mails sturen voordat ik wist wat er aan de hand was. Een van de producten ontbrak, donv onderweg met de bestelling en een creditnota voor het ontbrekende product, doorlooptijd ongeveer 3 weken terwijl het 1 week had moeten duren. Verzoek om informatie om het tegoed te krijgen 2 weken langer met 4 e-mails. Ik heb net een bestelling opnieuw gedaan om het een tweede kans te geven, ik hoop dat het deze keer beter gaat! En ik zal jne betere notitie plaatsen. Maar communicatie is ingewikkeld, zeker voor een 1e bestelling.
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
Heel slecht, ik zal nooit meer iets bij deze winkel kopen.
Bedankt voor uw begrip Hoogachtend, Laure
Het zou goed zijn als de schaal of de afmetingen van de artikelen werden vermeld.
Niet-naleving van termijnen wanneer producten die beschikbaar waren maar dat niet meer zijn, niet worden terugbetaald maar een creditnota wordt afgegeven zonder uitleg
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
Vertraging van meer dan 3 maanden. Geen contact en geen excuses. Niet dringend maar helemaal niet commercieel. Ik zou deze site niet aanbevelen
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
Niet serieus in de bestellingen naar aanleiding van gebrek aan voorraad en andere accepteert de bestelling dan niet weten hoe om u te eren biedt een voucher in plaats van een terugbetaling is ontoelaatbaar
Teleurgesteld in de kwaliteit van het product Ik raad de site niet aan
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Helemaal niet blij
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Hallo 3 weken om de bestelling te ontvangen, geen reactie op verschillende e-mails, niemand neemt de telefoon op. Zielig. Ik zal nooit meer bij 1001 bestellen.
Na mijn eerste bestelling is de al eerder genoemde klacht nog steeds niet naar tevredenheid afgerond. Dat komt voornamelijk omdat het bijna onmogelijk is om met hen in contact te komen. Vandaag werd er eindelijk gereageerd met een kort bericht dat zij niets hadden ontvangen en niet weten waar het over gaat. Onderaan dit bericht waren al mijn e-mail berichten te lezen waarop ik reageer op hun eerste aanbod. Het is daarom onbegrijpelijk dat zij niet zouden weten waar de klacht over gaat; ze hebben zelf via email gereageerd op mijn vorige beoordeling via "echte beoordelingen". Ongetwijfeld moeten zij alle gegevens daarom hebben (en bovendien staat het zelfs in het bericht wat ik vandaag van hen ontving. Nog steeds is deze klacht niet opgelost. Telefonisch zijn zij ook onbereikbaar.
Mijn beoordeling dus Okay u vraagt er om Tis de derde keer dat ik iets bestel Tis de derde keer dat er staat Dat het item in stock is Tis de derde keer dat dat item niet in stock was En ik dus mooi heb moeten wachten Tot de leverancier het aan u leverde En het dan naar mij doorstuurde Zo vriendelijke groeten
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Ik heb Blackstone Fortress: Escalation. Het was op voorraad toen ik het bestelde. Het duurde maanden voordat jullie me vertelden dat het permanent niet op voorraad was. Ik had het ergens anders kunnen kopen, maar ik dacht 2 maanden lang dat ik het al had besteld voordat jullie me vertelden dat ik het niet zou krijgen. Daar ben ik helemaal niet blij mee, want het is nu heel moeilijk verkrijgbaar en ik moest genoegen nemen met andere producten die ik eigenlijk niet van plan was te kopen.
Te late en onvolledige levering! En slechte uitleg over de oorzaak van de vertraging (Brexit... voor 6 weken te laat!)
Bedankt voor uw geduld Laure