/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik mis een deel van de bestelling en niemand geeft me antwoord. Het is nu 20 dagen geleden.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ging naar de winkel in Parijs 11 en kreeg te horen dat het artikel dat ik wilde alleen op de site kon worden gekocht! Bestelling geplaatst op de site op 16/12, betaling onmiddellijk gedaan. Het beschikbare product zou binnen 2 tot 4 dagen ontvangen moeten zijn. Betaling een tweede keer gevraagd op 18/12. Omdat ik geen bewijs van de 1e betaling had ontvangen, heb ik een tweede keer betaald om zeker te zijn dat ik het voor Kerstmis zou ontvangen. Als gevolg hiervan werd mijn bestelling twee keer geteld (artikel en verzendkosten) omdat de 1e betaling was gedaan! Ik had mijn pakket voor Kerstmis moeten ontvangen, maar toen was het product niet meer beschikbaar! Ik heb berichten gestuurd en geprobeerd te bellen zonder antwoord!
Omdat ik niets had ontvangen voor Kerstmis, belde ik en ze namen eindelijk op! Ik vroeg om de bestelling te annuleren en terugbetaald te krijgen! Dezelfde dag kreeg ik een bericht dat het pakket in mijn doos zat, terwijl een bericht me vertelde dat het product nog steeds werd aangevuld!
Ik wil best begrip opbrengen, het was Kerstmis, jullie werden overspoeld, er is Covid, levertijden zijn moeilijk haalbaar... Ik ben niet tevreden met deze aankoop en ik zou het niet aanraden om van jullie site te kopen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Niemand beantwoordt mijn telefoontjes. Te lange tijd (bijna een maand om mijn pakket te ontvangen) ze stuurden mijn pakket in een brievenbus die niet van mij was op een ander adres en artikelen die niet op voorraad waren maar gemarkeerd als beschikbaar. Om te vluchten!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Verkeerd model ontvangen Jullie stuurden me een Tank niet F-14A
Verified Buyer
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Wat ik heb ontvangen, komt niet overeen met wat ik heb besteld. Ik heb u echter een e-mail ter verduidelijking gestuurd. Ik kijk ernaar uit om van u te horen
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 04/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Stond 5-8 dagen levertijd, maar dat is veel later geworden. Kan altijd iets later door de feestdagen drukte, maar zo laat is niet echt netjes. Bij ali expres waar jullie hem halen had ik hem waarschijnlijk eerder gekregen. Had hem voor een grapje snel nodig en nu was die dus veel te laat
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 07/12/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Verbazingwekkend dat een bedrijf dat zoveel feedback wil, zo slecht is. Goederen die op voorraad waren, waren dat niet en e-mails naar de klantenservice werden genegeerd. Er zat meer dan een maand tussen de bestelling en de ontvangst van mijn goederen. Het grappigste was dat nadat ik feedback had achtergelaten op een andere site en duidelijk had gemaakt dat ik nooit meer bij dit bedrijf zou bestellen, ze me een code stuurden voor 10 euro korting op mijn volgende bestelling!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving mijn goederen maar 1 van deze werkt niet en ik krijg hier geen reactie op van de website.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 30/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Het bestelde Roco-model komt te laat aan, na twee valse aankondigingen van levering door de SDA-koerier die door 1001 Hobbies is uitgekozen voor levering. Wanneer de bestelling aankomt, werkt hij NIET. Ik moet hem verschillende keren openen om de contacten op de wielen te controleren. Na elke controle werkt hij goed, maar slechts voor korte tijd. Bij de derde controle werkt hij NIET meer. Ik ben gedwongen om de bestelde locomotief op eigen kosten te laten repareren. LAATSTE ERVARING MET 1001 HOBBIES die NOOIT de contacttelefoon 02124120034 beantwoordt
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een ramp. Ze hebben een fout gemaakt toen ze het product opstuurden. Om het product terug te sturen moest ik verschillende keren bellen en er was nooit iemand die Engels sprak. Uiteindelijk hebben ze me een retourlabel gestuurd. Na drie weken zit ik nog steeds zonder het product en zonder mijn geld terug. Ik zal nooit meer bij deze site kopen en ik raad het niet aan.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 19/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik was in eerste instantie erg blij met de levertijd, maar toen ik het pakketje eenmaal in mijn hand had, realiseerde ik me dat ik helemaal niet het product had ontvangen dat overeenkwam met de afbeelding, niets aan te doen, ik ben echt teleurgesteld...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen erg teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Hoewel ik de maximale verzendprijs betaalde voor levering binnen 48 uur, werd het pakket 7 dagen later bezorgd. Concluderend: ik zal niet langer bij 1001Hobbies bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hello good morning I received the first broken item (inside its BROKEN packaging), I requested the change to where to return it and I never received a response from the page, I bought the item again and I received the product with the original packaging very broken, what a coincidence (? ), unfortunately it could not be the gift,
have a merry christmas
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 30/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Het item is gebroken in de verpakking en niemand antwoordt mij...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer ontevreden over uw logistiek omdat ik 1 maand heb gewacht voordat ik contact met u opnam omdat mijn pakket al die tijd in voorbereiding bleef. De reactie van uw service is gewoon berucht, "you have to wait" geen uitleg, geen excuus niets. De reactie van uw service is gewoon berucht, "you have to wait" geen uitleg, geen excuus niets. En vreemd genoeg is mijn pakket 2 uur later verzonden. Bedankt voor het verbeteren van uw klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Heel traag
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 26/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Vreselijke ervaring, een gebruikt artikel opgestuurd ondanks dat het als gloednieuw werd verkocht! Ik heb contact opgenomen met de verkoper maar kreeg een sarcastisch antwoord en werd vervolgens genegeerd ondanks dat ik meerdere keren heb gemaild. Tegen elke prijs vermijden
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Levering 3 weken na bestelling en geen excuses...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klanten, Bedankt voor uw opmerking. We hebben 148.000 referenties op de site, en u zult begrijpen dat we 148.000 referenties niet op voorraad kunnen hebben in ons magazijn. We willen u ook graag informeren dat er 32 begrippen zijn waarmee u rekening moet houden op onze site: Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de levertijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet besteld worden. Bedankt voor uw begrip, nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Een adventskalender besteld op 21 november, maar aangekomen op 10 december: geen leverdatum en geen antwoord op de e-mail .....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We hebben u een e-mail gestuurd met een retourformulier om de retourzending en dus de terugbetaling mogelijk te maken, omdat we het product niet op voorraad hadden. We nodigen je uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Niet op voorraad. Verschillende keren achtervolgd om te horen te krijgen dat het eraan komt, vervolgens beloofd om me terug te betalen maar nooit mijn geld teruggekregen. PayPal moest me compenseren, maar slechts tot 2/3 van de waarde. Vertrouw dit bedrijf niet.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Besteling niet binnen gekregen
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 01/12/2021
1
/5
★☆☆☆☆
12 dagen om een bestelling te ontvangen, het komt eerder als je wandelt.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 28/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ze gaven me een cadeaubon die nooit aankwam, en nadat ik had geklaagd, gaven ze me een code. Als je met een code betaalt, wordt het bedrag van de code afgetrokken voordat de verzendkosten worden berekend, dus dat is nadelig. Bovendien zijn er vanaf de dag van de bestelling en betaling tot de ontvangst van de bestelling 3 weken verstreken (18 november tot 9 december, het pakket is op 3 december vertrokken), prijzen boven de online verkoopgigant en veel langere levertijden (en betalen voor de levering).
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket is niet aangekomen
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 09/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De levering duurde 4 weken en één artikel is nog steeds niet geleverd.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
They sent the wrong thing with the sticker for the correct thing on the box and now say they sent the correct item.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 27/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steedsop mijn bestelling !!!!!!
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 27/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Belachelijk lang gewacht op m'n bestelling
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 17/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Erg jammer, want het pakket had bij iemand anders dan mij afgeleverd moeten worden.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/11/2021
Vertaalde beoordeling