4.2/5
★★★★☆
op 37535 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Zeer lange levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
One of the products I ordered was not listed as out of stock but turned to be out of stock anyway. I wanted to decline the order of the second product since it is useless to have without the one that was out of stock. I mailed the service team with this request and to ask for a refund but received no response and the second product was sent to me anyway which I have no use for. Very dissapointing!
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 03/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, vielen Dank für Ihre Nachricht. Es tut uns schrecklich leid, dass dies passiert ist. Ich denke, dass die Information nicht rechtzeitig an uns weitergeleitet wurde und das Paket in der Zwischenzeit verschickt wurde... Sie können das Produkt immer noch an uns zurückschicken. Zögern Sie nicht, uns an [email protected] zu schreiben, damit wir eine Lösung finden können. Vielen Dank!
3 /5
★★★☆☆
De bestelling was vertraagd door een voorraadprobleem! De volgende zal beter zijn!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/03/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het hele proces was erg ingewikkeld. Je zou de inkomende betalingen en annuleringen beter in de gaten moeten houden. Wat jammer. Jullie selectie is geweldig, maar de logistiek is erg slecht en de herinnering voor bestellingen die al lang betaald zijn, is ook slecht. Het is brutaal en irritant. Het is onnodig. Zo verlies je klanten.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 30/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Correctie op de bestelafdeling !!!!! Ik moest klagen, want het was niet geleverd!!! Het product is prima, zoals aangeboden!!!!
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/02/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Niet duidelijk op de website in welke taal het product is.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Bedankt dat u de tijd heeft genomen. Het spijt ons van de situatie. We hebben hier nota van genomen om ervoor te zorgen dat we het productblad aanpassen zodat de taal duidelijker wordt weergegeven. Nog een fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Bestelling geplaatst op 9 december 2022, ontvangen op 10 maart 2023, dus 3 MAANDEN en 1 dag, niets aan toe te voegen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. Denkt u alstublieft dat dit soort incidenten niet representatief is voor de service en kwaliteit die wij bieden. Een van de artikelen werd opnieuw bevoorraad en dit duurde veel langer dan de leverancier had gezegd. We betreuren dit ten zeerste. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Took 7 days to arrive and 1 of the 2 items should have arrived with my original €100+ order but "wasn't available" even though it was. And because 1001Hobbies doesn't give refunds but vouchers to use in their store I had to order it again (or waste my €23 voucher) plus pay an extra €7,50 in shipping just to get the 2 item(s) they should have sent me the first time. Tip to those wanting to order from this store: Only order things that are "immediately available" because the "1-2 weeks depot" is not correct. Check my other review for more info.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 04/03/2023
3 /5
★★★☆☆
Goede producten en een bevredigende telefonische service, maar de levertijden zijn veel te lang...jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
NOG STEEDS GEEN BMW ISETTA ONTVANGEN!!! IK HEB U HIEROVER TWEE MAILS GESTUURD ...EEN OP UW SITE EN EEN VIA MIJN MAILBOX !!! WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD VAN U .....!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
I had ordered over €100 worth of items with 2 items stated to be available at the depot and that these would arrive within 1-2 weeks. I had no problem with that and was happy to wait 1-2 weeks. However, after 2 weeks had already passed I still had received no confirmation or shipping email. After contacting 1001hobbies.nl I received no answer. Sending another message to the ticket finally prompted a response where they stated "De beschikbare producten zullen worden verzonden in een eerste keer. In een tweede keer, zult u ontvangen:" with images of the two missing items. So I assumed that I would simply receive 2 packages. However, then I suddenly saw a second separate email stating that "Een creditnota is aangemaakt op uw naam voor uw bestelling met referentie XXXXXXX". After checking my account, I saw that this "credit" was just a voucher for the specified amount so they did not credit anything (normally companies will refund the money to your bank account). Instead they just gave me a voucher code; effectively forcing me to buy from them again. When checking for alternative items on their website (as the voucher was for €23,98) I was surprised to see that 1 of the items that was supposedly unavailable when I first placed my order was fully in stock; so effectively they gave me a voucher and forced me to buy the same item again but this time with €7,50 in added shipping costs. So yeah, while I did receive the other items I find this very unprofessional; especially handing out voucher codes instead of actually refunding the money. Also, they apparently did not answer (or understand) all my questions. I even sent my second message in 3 different languages (Dutch/English/French) as the company is located in France yet still they did not answer my second question about 2 other vouchers that were in my account but had no voucher codes attached to them. One was "1001prime - signup" for 4% discount while the other was called "1001prime - freeshipping" where you wouldn't have to pay shipping if you spent more than €59 (instead of their standard free shipping on orders over €100). So yeah, while I am happy with my items (I have yet to receive the second package though); they do not answer tickets properly, don't know what they have in stock, and offer solutions that only cost me more money in the end. So if you plan on buying something, I would suggest to only order things that are "immediately available" because the "1-2 weeks" is not correct.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 07/02/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hello, thank you for your message. We are sorry for the situation, indeed, I see that there was a succession of problems, sorry :/ The good news is that the second parcel has been delivered, which is a first good news. For the rest, what I propose is to offer you a 10€ code to use on a possible next order, so that it reimburses your shipping costs for the second order and takes part of the next one. Here is the code COMSAV10. Have a nice day!
3 /5
★★★☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst voor dingen die op voorraad zijn en de volgende dag vertellen ze me dat ze niet alles hebben. Drie weken later missen ze nog iets. De communicatie zit vol fouten, is verwarrend, ze doen er een dag over om te reageren, de bestelling kwam een maand na de aankoop aan en er ontbraken dingen. Ik kan niet aanraden om bij deze winkel te kopen. Helemaal niet tevreden met de aankoop en ik zal niet opnieuw bij hen kopen als ik een andere optie heb.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/02/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een bestelling liet lang op zich wachten omdat de leverancier een product miste. Het zij zo, maar geen contact met de klant om een alternatief voor te stellen. Na een telefoontje na 5 weken werd er snel een compromis gevonden en 48 uur later was de bestelling binnen. Het is zonde om niet eerder contact op te nemen met de klant bij een probleem.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Verf in de pot gedeeltelijk droog: dikke film op het oppervlak.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We verontschuldigen ons voor dit incident dat buiten onze macht lag. Stuur ons een e-mail met een foto van de pot naar [email protected] zodat we je een nieuwe kunnen sturen. Hartelijk dank! Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Dit product moest onmiddellijk worden verzonden en het heeft 3 weken geduurd voordat het arriveerde. Het moest ook worden gescheiden van de oorspronkelijke bestelling, met twee andere producten voor onmiddellijke verzending die nog niet zijn aangekomen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/03/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Helemaal niet tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het duurde lang voordat de bestelling aankwam en het was maar een paar sokken en de verzendkosten waren duur.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 20/02/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Dure verzending en trage levering
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 18/02/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb vooraf 2 sleutelhangers besteld en betaald (F 14 Tomcat), komt er maar één en Andre goederen met de bestelde, alles waar anders, zeer slecht ...!!!!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 19/02/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Product niet in overeenstemming is met de bestelling
User icon
Dario B.
Op
na aankoop van 18/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor de situatie. Er kan een communicatieprobleem zijn geweest met onze leverancier: kun je ons foto's van het product in kwestie per e-mail sturen naar [email protected]? We zullen het onderzoeken en een oplossing voor u zoeken. Hartelijk dank.
3 /5
★★★☆☆
Moet vooruit betalen, maar als een deel niet geleverd word dan krijg je een tegoedbon. je zou een alternatief moeten kunnen kiezen. kiest je en alternatief artikel dan wederom verzendkosten. niet erg klant vriendelijk
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 15/02/2023
3 /5
★★★☆☆
Lange wachttijd voor verzending. Verwend door Sprue Bros en Squadron
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/02/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het model Graff Zeppelin is met meer dan £ 60,00 belachelijk duur. Het is ook erg slecht afgewerkt - overal sprue en de onderdelen zijn slecht afgewerkt. Ik zou het hebben teruggestuurd als de leverancier in Groot-Brittannië was geweest.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 21/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer als het product niet zo goed is als u had verwacht. Aarzel niet om ons een e-mail te sturen naar [email protected] zodat we een oplossing kunnen vinden. Nog een fijne dag!
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling van decals voor schaal 1/24 nog steeds niet ontvangen
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 10/02/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakket werd volledig geopend geleverd
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 24/02/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De site zelf is goed georganiseerd en de verzending is relatief snel. Besteld op 21 jan en geleverd op 25 jan. Kan daar niet over klagen. Helaas was/is de accu defect. Sindsdien extra formulieren van 1001 Hobbies ingevuld, foto's gemaakt en meer dan 5 mails gestuurd, maar tot nu toe zijn we afgeschrikt door het feit dat de dealer nog niet heeft gereageerd. Dit is echt onacceptabel...
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 21/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer We hebben u een e-mail gestuurd over de batterij, een retourbon om u een nieuwe te sturen en bedankt.
2 /5
★★☆☆☆
Funko pop items kwamen beschadigd aan en de klantenservice reageerde niet.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 23/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor het probleem. We zouden je een nieuw beeldje moeten kunnen sturen. Het is mogelijk dat je bericht verloren is gegaan als we niet antwoorden 🙁 kun je ons een e-mail sturen naar [email protected] met foto's van het beschadigde beeldje? Hartelijk dank!
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb de bestelling ontvangen, de airbrush die ik besteld heb is geweldig maar het 2e item (swastika decal) is niet de juiste.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Het spijt ons als het product niet goed is. Als je dit nog niet hebt gedaan, neem dan contact op met de klantenservice via e-mail op contact@1001hobbies. Er kan een probleem zijn met de productomschrijving of een probleem met het magazijn, dat moeten we onderzoeken. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Het online productoverzicht wordt niet bijgewerkt, sommige getoonde producten zijn niet beschikbaar...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Beste, wat betreft de zending, alleen het Yamato schip en deze 3 vliegtuigen zijn aangekomen, maar de F4U-Corsair van Tamiya ontbrak. En ik heb geen antwoord van u gehad in dit geval, vanwege de gedeeltelijke verzending.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/01/2023
Vertaalde beoordeling