★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Mijn eerste ervaring met 1001 hobbies was echt slecht. De artikelen zijn gemarkeerd als "beschikbaar", maar ze zijn beschikbaar bij hun leveranciers, niet beschikbaar voor levering. Ik heb 8 dozen gekocht en ze hebben me er maar 2 gestuurd, na veel e-mails (omdat ik ze telefonisch niet kon bereiken). En ik wacht nog steeds op een terugbetaling voor de dozen die niet zijn geleverd...
Zoals ik aan de telefoon heb uitgelegd, hebben we 142.000 producten op de site, dus u zult begrijpen dat we niet alles op voorraad kunnen hebben op ons platform in Isère.
Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de doorlooptijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet worden besteld. Het is dus mogelijk dat bepaalde doorlooptijden worden verlengd door actuele problemen of dat de voorraadfout echt van onze leverancier komt.
Bedankt voor uw begrip, fijne dag nog, 1001 hobbies klantenservice.
Slechtere service nog niet mee gemaakt. Eerst wachten omdat 1 product van de 4 niet leverbaar was. Na 2 weken mail dat inmiddels 3 van de 4 producten nog niet leverbaar waren. Wat een shit tent.
Sir, we komen naar u toe,
Dank u voor uw voorraad, wij informeren u dat wij de ontbrekende eenheid zonder vertraging hebben terugbetaald. Wij danken u voor uw begrip. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons ervoor.
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Bestelling te laat ontvangen
We hopen dat u tevreden zult zijn met dit aanbod. Met vriendelijke groet, Laure
Bestelling meer dan een week geleden geplaatst en nog steeds niets, " order wordt verwerkt " . Dus ik vraag per e-mail wat er aan de hand is, ik krijg te horen dat een product niet beschikbaar is en dat ze het binnen 1 week zullen hebben ... Dus de hele levering is vertraagd. De bestelling was voor de verjaardag van mijn neef dit weekend, dus geen cadeautje... Bovendien werkte de code voor aankopen van meer dan €80 niet. Als de klant niet mailt om uit te zoeken wat er aan de hand is, gebeurt er niets. De site is helemaal niet up to date met de voorraad, misschien is hun specialiteit fysieke winkels want de site lijkt erg compleet, maar pas op met de leveringen. Ik heb mijn bestelling in ieder geval nog steeds niet binnen.
Fout bij het verzenden van mijn bestelling
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Zeer lange levertijden, plus douanerechten.
Bovendien bestelde u een product dat op voorraad was bij onze leverancier " Dispatched within 4 to 6 working days" , maar omdat we in de schoolvakantieperiode zaten, kan de levertijd iets langer zijn geweest.
Onze excuses en een fijne dag toegewenst. 1001 hobbies klantenservice.
Het artikel dat ik had besteld, was niet wat ik heb ontvangen.
Wij danken u voor deze informatie.
Met vriendelijke groet, klantenservice
Ik heb een pakket ontvangen dat niet overeenkomt met mijn bestelling. Jammer, want het is de eerste keer dat ik bestel en ik heb al een levertijd van 2 weken voor de onderdelen die ik snel nodig heb. Nu heb ik de onderdelen niet nodig, een leverancier levert ze binnen 3 werkdagen.
Ils ce soucis pas de leurs clients s a v archi nul comme le reste sauvez vous vite ne leur fair8es pas confiance5
We wachten op uw retourzending zodat we uw product kunnen terugbetalen of omruilen, indien mogelijk.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Leeg en nutteloos
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Te lange verzend- en levertijden, pakket incompleet!
De klantenservice van 1001Hobbies zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
Dat kun je niet menen
Een product is niet besteld. Een besteld en betaald product ontbrak. Mijn bericht in het Duits werd in het Nederlands beantwoord en was niet behulpzaam. Ik heb het niet bestelde product teruggestuurd maar hoorde niets van 1001hobbies. Zeer slechte klantenservice en service.
Scam site goederen aangekomen niet functioneel slechte service, product teruggestuurd en ik wacht nog steeds op een terugbetaling
Slechte communicatie en heele lange verzend tijd 🙁
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor de vertraging. Wij betreuren uw teleurstelling en verzekeren u dat dit soort feedback zeer belangrijk voor ons is.
Dank u voor uw tijd.
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Ik kreeg een bericht dat de bestelling was aangekomen, maar dat bleek niet zo te zijn. Erg teleurgesteld en ik kan geen makkelijke manier vinden om mijn geld terug te krijgen.
I provided a correct address but the package was sent to a completely different city and adress, i still haven't received my ordered item
Thank you for your comment and we apologize for this incident.
We would like to inform you that the investigation is still in process with BPost. Our customer service will get back to you by email as soon as possible.
Wishing you a nice day,
Best wishes,
1001hobbies customer service.
Ik bestelde wat spullen die direct leverbaar zouden zijn. Ze hadden de volgende dag of de dag daarop geleverd moeten zijn. In plaats daarvan duurde het meer dan een week. Communicatie via de mail verliep stroef en de post werd de schuld gegeven. Uiteindelijk kreeg ik mijn pakket, maar had toen al voor een alternatief gezorgd bij een andere winkel. Tenzij het iets is dat ik echt nergens anders kan kopen zou ik hier niet nog een keer bestellen.
Dank u voor uw opmerking en wij verontschuldigen ons voor dit incident. Wij willen u mededelen dat onze klantenservice zo spoedig mogelijk per e-mail contact met u zal opnemen.
Ik wens je een fijne dag,
Beste wensen,
1001hobbies klantendienst.
De klantenservice was verschrikkelijk, er was een medewerkster die nauwelijks Spaans sprak en bovendien kon je een kind horen huilen. Ze hing twee keer op met weinig professionaliteit en gaf me geen enkele oplossing. Ik had ze een e-mail gestuurd met de klacht dat het model dat ze me hebben verkocht niet het originele TRUMPERTER MODEL FORD GT40 MKII ref. TU05403 is. dat was het US SPORTS CARS met ref. MAG00019 dat niet de originele stickers heeft waar ze FORD op hebben gezet en dat op het hele web het model veel goedkoper is dan het model dat ik had besteld. Ik voel me bedrogen en slecht geholpen en ze hebben me de tijd en de illusies die ik had over dit model laten verliezen. Ze hebben al zoveel wantrouwen gecreëerd dat ik bang ben om het terug te sturen omdat ze me niet het geld betalen dat ik voor het model heb betaald. Aan iedereen die dit model koopt wil ik dat jullie weten dat het niet het originele Trumpeter-model is, ik weet niet welk merk het is want dat staat er niet eens op. Een klant die zich bedrogen voelt.
Ontvangen model kit bij het openen van ontdek dat beide zijden van het chassis zijn gebroken dit is nu aan de gang voor twee weken nog steeds geen verdere vooruitgang na e-mailen over het probleem bij een aantal gelegenheden nog steeds niet opgelost £ 130 uitgegeven alleen te worden genegeerd door de klantenservice
Met vriendelijke groet, 1001hobbies
Zeer slecht! Item verzonden 1 maand na bestelling! Materiaal ontbreekt
De klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies We nodigen je uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Goedendag 1001hobbies klantenservice.
Veel te lange tijd
Het spijt me, maar ik heb 9 dagen gewacht om het pakket te ontvangen, ondanks dat ik porto heb betaald voor 3/4 werkdagen levering.
Bedankt voor uw begrip, Laure
Ik heb twee keer hetzelfde model besteld. Elke keer zat er een ander model in de doos. Deze keer heb ik drie e-mails gestuurd naar drie contactadressen en ik heb geen vervanging ontvangen.
We betreuren dit incident en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Nog een fijne dag laure
De bestelling was niet compleet. Geen communicatie van de verkoper! Ik zou deze site niet aan al mijn modelbouwvrienden aanbevelen.
We willen u graag informeren dat we de ontbrekende referentie hebben terugbetaald.
1001 hobbies klantenservice
Ik heb mijn laatste bestelling nog steeds niet ontvangen
Bedankt voor uw geduld; Met vriendelijke groet Laure
Nog steeds niet ontvangen
Bedankt voor uw geduld Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
Het is jammer dat de dozen 13 figuurtjes missen in plaats van 15.
Bedankt voor uw geduld, 1001hobbies klantenservice.
Ze hadden een voorraad van drie eenheden en ik kocht ze, maar na meer dan een week met de bestelling in voorbereiding kwam ik erachter dat ze er nog maar 2 hadden. Achter mensen aan moeten lopen die niet weten hoe ze hun voorraad moeten organiseren zou niet mijn baan moeten zijn. In contact moeten komen om te horen te krijgen dat ze een probleem hebben met mijn bestelling terwijl een eenvoudige mededeling met - Het spijt ons, maar we hebben niet wat we u hebben verkocht - genoeg zou kunnen zijn. En ze hebben me niet terugbetaald voor wat ze me niet hebben gestuurd. Het zijn dieven. Ik zal deze site niet herhalen of aanbevelen.
We hebben het bedrag van de niet ontvangen artikelen teruggestort.
Nogmaals onze excuses.
1001hobbies klantenservice.
Ik wacht al 2 WEKEN op het pakket LD106039197FR EN HET KOMT NIET IK HEB 18 EURO VERVOER BETAALD EN U VERSTUURT HET PER EENVOUDIGE MAIL. TERWIJL HET NAAR MIJ ZOU MOETEN KOMEN MET LEVERING DOE DIT NIET OPNIEUW
Wij danken u voor uw begrip, Hoogachtend, klantenservice
Er werd totaal iets anders geleverd dan hetgeen ik besteld had!!! Er werd een zakje met een paar kogellagers geleverd van Tamiya ipv een modelbouwdoos: totaal onbegrijpelijk. Bovendien betaalde ik extra voor een express verzending. Ik ben curieus of de firma dit gaat rechttrekken zonder extra kosten voor mezelf. De firma werd onmiddellijk op de hoogte gebracht van de vergissing, tot op heden nog geen reactie ontvangen.
Het duurde meer dan 15 dagen voordat mijn bestelling werd verzonden, ook al was alles op voorraad en beschikbaar. De Colis Privé service was waardeloos. Ik werd gewaarschuwd dat de chauffeur mijn adres niet kon vinden, iets wat ik niet begrijp, ik woon in een kleine stad, niet in een afgelegen plaats op het platteland. Nu moet ik 25 km reizen om mijn pakket op te halen bij een relaispunt. Ik ben helemaal niet blij.
Het spijt ons dat de particuliere pakketdienst niet aan uw verwachtingen voldeed.
Bedankt voor uw begrip, 1001hobbies klantenservice.
Een van de producten was niet wat ik besteld had
Hartelijk dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
Een onmiddellijke annulering van het artikel op dezelfde dag werd gewoon genegeerd, absoluut geen aanbeveling voor consumenten...
Laure
Ik ontving de bestelling incompleet en ze stuurden me niet terug wat er ontbrak.
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
Alles zoals gevraagd. Hartelijk dank.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
De producten en het aanbod op 1001hobbies.de zijn uitstekend. De service is echter rampzalig slecht. Ik probeer sommige artikelen al meer dan 3 weken terug te sturen en ik heb geen bevestiging van mijn retouraanvraag of antwoord op mijn e-mails ontvangen. Ik moet echt vraagtekens zetten bij dit systeem. Het is ingewikkeld, tijdrovend en werkt niet, waardoor ik hier niet meer wil bestellen.
Bedankt voor uw tijd Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Makkelijk en snel te vinden. Maar er staat dingen zijn op voorraad en met de snelste expres met ups binnen 2 sagen gelevert. Extra 17.95 versendkosten betaald en het duurde zeer lang voor dat het product überhaupt verstuurd wordt heel slecht
Dank u voor uw commentaar. Aangezien wij 148.000 artikelen op de site hebben, slaan wij een deel van onze voorraad op bij onze leveranciers.
Daarom staat er op uw product "Verzending binnen 3 tot 5 werkdagen".
Daarom werd uw product op 16/06/2021 uit voorraad genomen. Het arriveerde op 22/06/2021 06:17:53. Dus u wordt verzonden op 22/06/2021 10:50:17 en u wordt geleverd op 24/06/21.
Kortom, de leveringstermijn van uw product werd gerespecteerd.
Dank u voor uw begrip,
Dank u voor uw begrip,
Laure
Voorraden zijn verkeerd: maak de balans op
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies klantenservice.
Op de website had moeten staan dat de voorraad niet in het Verenigd Koninkrijk was en dat er invoerrechten/btw moesten worden betaald. De opmerking dat de extra kosten te wijten kunnen zijn aan COVID was misleidend. De invoerrechten hadden vóór de bevestiging van de bestelling moeten worden vermeld.
We geven dit aan in je winkelmandje wanneer je je bestelling plaatst.
Als je onze algemene voorwaarden leest, vermelden we ook duidelijk dat we in FRANKRIJK gevestigd zijn. Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke groet, Customer Care 1001hobbies.