/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Meer dan een maand achter op schema
Benjamin B.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren uw mening oprecht en verontschuldigen ons voor de vertraging bij het voorbereiden van uw bestelling. Op het moment van uw aankoop was het product gemarkeerd als "beschikbaar", wat betekende dat het besteld moest worden bij onze leverancier. Helaas heeft onze leverancier langere levertijden, waardoor de verwerking van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We betreuren deze situatie en begrijpen je teleurstelling volledig. We doen er alles aan om onze levertijden te verbeteren en beter aan uw verwachtingen te voldoen. Hartelijk dank voor uw begrip, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vind de tijd vanaf het moment dat ik de bestelling plaats tot ik deze ontvang extreem overdreven, een maand lang betwijfel ik of ik nog een keer in uw winkel zal kopen.
Bienvenido P.
Op
na aankoop van 26/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het hele proces was een ramp en zat vol problemen. Vanaf de levering, die niet op tijd was ondanks het betalen van hoge premium verzendkosten, werd het meer dan een week te laat geleverd en op een ander adres, ik moest alle brievenbussen in de straat doorzoeken. Ik ben nog steeds bezig met het terugsturen van het product en ik kan nog steeds geen geld terug krijgen en de kwestie afsluiten. Het enige goede is de klantenservice via e-mail, eerst was het snel, maar toen was het ook niet meer snel.
María S.
Op
na aankoop van 21/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb begin december een bestelling geplaatst voor het maken van kerstdecoraties. 1001 hobbies was zo vriendelijk om 2 weken te wachten met opsturen met als resultaat dat alles pas na de kerst aankwam. Absurd slechte en domme service! De ene ster die nodig is, is voor het niet in rekening brengen van extra kosten voor het twee weken op voorraad houden.
Niels P.
Op
na aankoop van 05/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kocht twee producten 15 dagen voor Kerstmis en er stond dat ze binnen een week zouden aankomen. Ze kwamen niet op de afgesproken tijd en ze vertelden het me niet. Na verschillende onbeantwoorde telefoontjes kreeg ik te horen dat ze na Kerstmis zouden arriveren, maar naast het feit dat ze erg laat waren heb ik maar één product ontvangen. Slechte communicatie en een ramp met de levering. Ze hebben me uiteindelijk het geld voor het andere product terugbetaald.
Nerea B.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde op 3 januari voor de verjaardag van mijn vader, 10€ verzendkosten, het pakket is nooit aangekomen! Ik moest verschillende keren mailen om te horen te krijgen dat er een probleem was met mijn pakket. Ik ben erg teleurgesteld.
Manon B.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mevrouw, Wij betreuren uw ervaring oprecht en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. U heeft uw bestelling geplaatst op 02/01/2025. Het werd verzonden op 03/01/2025 via Colissimo. Helaas is dit pakket verloren gegaan door hun service. Zodra we via uw telefoontje op de hoogte werden gebracht van dit incident, zijn we onmiddellijk overgegaan tot een nieuwe verzending van hetzelfde product door Chronopost. Dit pakket werd met succes geleverd op 16/01/2025. We betreuren dit incident, dat buiten onze macht lag, en we verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak. U kunt er zeker van zijn dat we ons uiterste best zullen doen om dit soort problemen in de toekomst te vermijden. We blijven tot uw beschikking mocht u vragen hebben of hulp nodig hebben. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling kwam te laat en in twee zendingen. Bestelling geplaatst op de 2e, eerste deel van de bestelling ontvangen op de 15e, tweede deel van de bestelling op de 17e, vandaag heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen.
Francesc A.
Op
na aankoop van 01/01/2025
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen enkele mogelijkheid tot communicatie. Bellen, mailen, chatten allemaal onmogelijk. Zal hier niet meer bestellen. Waarschijnlijk zal ook deze review niet zichtbaar worden, en worden verwijderd door hun.
Jeffrey T.
Op
na aankoop van 09/01/2025
1
/5
★☆☆☆☆
1 maand om de zending te ontvangen en dan is 1 van de producten niet wat je op de website ziet.
Sergio B.
Op
na aankoop van 19/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling ontvangen maar niet compleet ,hierover gemaild maar nog steeds geen reactie ???
Ton V.
Op
na aankoop van 08/11/2024
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo we zijn 16/01/2025 ik heb verschillende artikelen besteld op 24/12/2024 tot op heden nog steeds geen bestelling ontvangen ik denk dat jullie een goede klant (nieuwe) verloren hebben is onaanvaardbaar cdt
'didier' M.
Op
na aankoop van 24/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren uw ervaring en verontschuldigen ons voor de vertraging in de verwerking van deze bestelling. We kunnen bevestigen dat de bestelling vandaag wordt verzonden. We willen u echter informeren dat de Revell verfkit er niet bij zal zitten, waardoor de voorbereiding tot nu toe is vertraagd. We hebben daarom een terugbetaling gedaan voor dit product. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Wat deze mensen doen is echt vervelend. Ze sturen me een open product met een ontbrekend onderdeel, ik vraag ze me een ongeopend product te sturen, ze antwoorden dat ze geen voorraad hebben en dat ze zullen kijken of ze een andere leverancier kunnen vinden die het me kan sturen. Als we naar het retourbeleid van het bedrijf kijken, staat daar duidelijk in dat als een pakket open is, ze het niet accepteren, maar toch sturen ze een open en incompleet pakket. En als ik ze serieus vertel dat ik het pakket wil retourneren en het volledige bedrag terug wil, antwoorden ze dat ze het pakket wel willen retourneren, maar dat het transport voor mijn rekening is. Ongelooflijk. Op dit moment geef ik de bank opdracht om de kosten van de kaart terug te storten en ik zal het product opsturen als zij de transportkosten betalen. Het is een probleem dat door hen is veroorzaakt.
Javi G.
Op
na aankoop van 04/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij betreuren uw feedback en bieden nogmaals onze excuses aan voor de situatie die u heeft ervaren. We willen echter een paar punten verduidelijken. Je hebt een Futaba radiografische besturing besteld, waarvan de doos voor verzending zorgvuldig wordt gewogen om de inhoud te garanderen. Je nam echter contact met ons op om te zeggen dat je een zogenaamd geopend of tweedehands product had ontvangen, waarbij de ontvanger ontbrak. Dit lijkt onwaarschijnlijk voor een product in dit assortiment. Desondanks hebben we onmiddellijk contact opgenomen met onze leverancier. Zij bevestigden dat ze de ontbrekende ontvanger rechtstreeks naar uw adres hadden gestuurd om het probleem snel op te lossen. Helaas accepteerde u deze oplossing niet en vroeg u liever onmiddellijk uw geld terug. We hebben u alleen gevraagd om de afstandsbediening terug te sturen zodra we de ontvanger hebben ontvangen, om de aanzienlijke verzendkosten tussen Spanje en Frankrijk te beperken. Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie en hopen deze situatie zo snel mogelijk te kunnen ophelderen. Met vriendelijke groet 1001 hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Bestel niets bij dit bedrijf. Ik bestelde wat modelverven op 12/27/24 en ontving een gebruikte, LEEG, map op 1/10/25. Ik moest twee keer mailen om antwoord te krijgen voor terugbetaling en nu moet ik een beëdigde verklaring invullen en ondertekenen en wachten op een onderzoek. Ik moest ze twee keer e-mailen om een antwoord te krijgen voor een terugbetaling en nu moet ik een beëdigde verklaring invullen en ondertekenen en wachten op een onderzoek. Verschrikkelijke service, blijf ver weg van dit bedrijf.
Curtis C.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een body gekocht voor een RC auto en ik heb niet alleen iets heel anders gekregen, maar ze hebben ook heel moeilijk gedaan over het ruilen en opsturen van de body. Telefonisch contact is onmogelijk en de levering moet per post of je moet het zelf gaan halen !!!! Nooit meer!!!
Iban H.
Op
na aankoop van 06/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden.
Levering gegarandeerd volgens de site voor kerst.
Levering op 10 januari.
Ik hoor dat er vertragingen zijn in deze tijd van het jaar, maar garandeer je leveringen niet zodat je bestellingen kunt blijven aannemen wetende dat je je afspraken niet kunt nakomen.
Kortom, zodra de levering is gedaan, geen excuses of wat dan ook. Ik vroeg om een gebaar voor de vertraging (ik had de bestelling kunnen annuleren of terugsturen) en toen stuurden ze me een e-mail waarin ze me (met een e-mail waarin ze mijn grote geluk uitlegden) 5 euro korting op een volgende bestelling aanboden (mijn bestelling was 110 euro).
Wie houden ze voor de gek? Ik bedel niet om geld, dus ik laat je 5 euro hier en koop mijn beeldjes ergens anders.
Alexandre D.
Op
na aankoop van 16/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ze liegen over de leverdatum. Het is jammer dat je zoveel moet betalen en dat ze het dan een week uitstellen.
Bea B.
Op
na aankoop van 25/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niet duidelijk genoeg
Brigitte B.
Op
na aankoop van 08/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Laat het ons weten als er punten zijn die volgens jou onduidelijk zijn. Met vriendelijke groet, Laure
1
/5
★☆☆☆☆
Weigering om het defecte product terug te nemen
Patrick M.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer Mougenot, Wij betreuren uw mening oprecht en verontschuldigen ons voor dit incident. Wij willen u erop wijzen dat u op 6 januari om 13:58 contact hebt opgenomen met onze klantenservice om uw ontevredenheid te uiten over het ontbrekende onderdeel (de houtlijm) en de moeite die u had om de instructies te begrijpen. Zodra we uw bericht ontvingen, boden we u aan het model terug te sturen. U liet ons echter weten dat u al begonnen was met de montage. Onder deze omstandigheden, en in overeenstemming met onze algemene verkoopvoorwaarden, kunnen we helaas niet akkoord gaan met de terugzending van een model dat al geopend is. We blijven beschikbaar voor elk ander verzoek. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte verpakking, 2 modellen kapot, geen verdere actie op zeep.
Philippe B.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor dit incident. We nodigen u uit om te reageren op de e-mail van 23/12/2024, die we vandaag ook hebben teruggestuurd. U kunt foto's van dit model sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Er werden 2 e-mails verstuurd zonder enig antwoord, behalve dat mijn dossier in de wacht stond. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, wetende dat het relaispunt het aan iemand anders had gegeven en niemand leek zich om het probleem te bekommeren.
Dus mijn eerste en laatste bestelling bij jullie.
Shanone M.
Op
na aankoop van 14/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, de klantenservice neemt later vandaag contact met u op. Vriendelijke groeten, 1001HOBBIES
1
/5
★☆☆☆☆
Te lange levertijden (bijna een maand) ondanks dat de levering in rekening wordt gebracht. Heel weinig zicht op wat er met het pakket gebeurt.
'sabrina' J.
Op
na aankoop van 23/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Uw bestelling is vrijdag verzonden, omdat we op de WOLF IN NATURE puzzel zaten te wachten. We hebben u deze puzzel echter niet kunnen toesturen omdat deze niet is ontvangen van onze leverancier. Als gevolg hiervan is een terugbetaling voor deze puzzel in behandeling. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele vragen of verduidelijkingen. Met vriendelijke groeten
1
/5
★☆☆☆☆
Drie weken wachten op een bestelling van tien artikelen voor 2 ontbrekende producten. Totaal onaanvaardbaar. Bestelling pas verzonden na telefoontje. 2 onbeantwoorde e-mails ....
Olivier L.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. We willen je graag informeren dat twee van de producten die je hebt besteld (EVOCO N°000 - Beschikbaar en AG4030 COLORO N°00 - Beschikbaar) zijn besteld bij onze leverancier in Engeland, wat de extra vertraging verklaart. Voor de duidelijkheid volgen hier de termen die op onze site worden gebruikt: Beschikbare producten: Voor deze artikelen moet eerst een bestelling worden geplaatst bij onze leveranciers voordat ze kunnen worden verzonden. Producten beschikbaar - onmiddellijk verzonden: Deze artikelen zijn op voorraad in ons logistieke magazijn en kunnen onmiddellijk worden verzonden. We hebben ook gemerkt dat de twee e-mails die je hebt gestuurd naar [email protected]... zijn gestuurd, wat niet het adres van de klantenservice is. Als gevolg daarvan hebben we ze niet kunnen ontvangen of beantwoorden. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als je vragen hebt of meer informatie wilt. Met vriendelijke groet, Het 1001hobbies team
1
/5
★☆☆☆☆
2 fouten van de kant van 1001hobbies, 2 keer de verkeerde artikelen ontvangen en een gedeeltelijke terugbetaling! onaanvaardbaar.
Nathalie M.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Je moet geen slecht gemaakte en incomplete VALOM-modellen verkopen.
Armando P.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Rampzalige service, ik probeer al een week van hen te weten te komen hoe ik een probleem moet oplossen en ik krijg geen antwoorden of helemaal geen antwoorden... Ik zou het niet aanraden als je service wilt na je aankoop.
Anne-marie R.
Op
na aankoop van 10/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Onze excuses voor dit incident. Je hebt de Engelse versie van AGE OF SIGMAR: SKAVENTIDE (ENGLISH) 80-03 besteld en wilt deze ruilen voor de Franse versie. Helaas is de Franse versie niet meer op voorraad. Bij wijze van uitzondering hebben we u een retourbon gestuurd om het product op te halen. We wachten nog steeds op de retourzending zodat we kunnen overgaan tot de terugbetaling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Het 1001hobbies team
1
/5
★☆☆☆☆
In het pakket zat maar één product, exit sunshine tour book nooks. Wat een ontevredenheid.
Raymond B.
Op
na aankoop van 18/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren deze recensie en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Zoals aangegeven in onze e-mail van 02/01/2024, was dit product helaas niet langer beschikbaar. We hebben daarom een terugbetaling gedaan voor de Sunshine Town Book Nook, die niet was inbegrepen in je bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of meer informatie wilt. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
De joystick die ik had besteld was defect en na contact te hebben opgenomen via e-mail en verschillende telefoontjes te hebben gepleegd, nam niemand contact met mij op om een oplossing te bieden.
Julie T.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren uw ervaring en verontschuldigen ons voor dit incident. Om een after-sales service met onze leverancier op te zetten, hebben we het after-sales serviceformulier nodig dat u per e-mail hebt ontvangen. Kunt u ons dit formulier zo snel mogelijk terugsturen? Wij staan tot uw beschikking voor verdere vragen of assistentie. Wij danken u voor uw begrip en wensen u een uitstekende dag. Met vriendelijke groet, 1001HOBBIES
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 14/12/2024, alle producten zouden beschikbaar zijn. 3 weken later heb ik ze nog steeds niet ontvangen!
Cédric G.
Op
na aankoop van 03/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Wij betreuren uw ervaring en verontschuldigen ons voor dit incident. We willen u graag informeren dat de producten die u heeft besteld cross-docked zijn, wat betekent dat ze rechtstreeks bij onze leverancier worden besteld. In dit geval is het product alleen verkrijgbaar bij onze leverancier in Engeland, wat de extra vertraging verklaart. Het spijt ons dat deze informatie niet onder uw aandacht is gekomen toen u uw bestelling plaatste en wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in het verzenden van uw bestelling. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 9 aangekomen op 31 een schande niet eens een woord van verontschuldiging ooit weer wantrouw deze makelaars
Roberto F.
Op
na aankoop van 09/12/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Model veel te ingewikkeld om in elkaar te zetten!
Helene R.
Op
na aankoop van 07/12/2024
Vertaalde beoordeling