★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Het pakket is niet aangekomen
De levering duurde 4 weken en één artikel is nog steeds niet geleverd.
They sent the wrong thing with the sticker for the correct thing on the box and now say they sent the correct item.
Ik wacht nog steedsop mijn bestelling !!!!!!
Belachelijk lang gewacht op m'n bestelling
Erg jammer, want het pakket had bij iemand anders dan mij afgeleverd moeten worden.
Ik betaalde 45,99 dollar extra voor expresverzending om er zeker van te zijn dat de bestelling aankwam voordat ik het adres verliet waar ik op dat moment was. Toen ik eraan dacht om het te controleren, had 1001hobbies het nooit verzonden. Ik e-mailde om de bestelling te annuleren omdat ik niet op dat adres zou zijn tegen de tijd dat het zou aankomen - in feite zou ik het land uit zijn, maar in plaats van de bestelling te annuleren, kondigden ze vrolijk aan dat ze het gewoon hadden verzonden. Ik klaagde opnieuw nadat het was aangekomen, legde nogmaals de situatie uit en zei dat ik nu een vriend lastig moest vallen en internationale verzending moest betalen als ik het wilde bestellen. Ik zei ook dat ik nooit meer bij hen zou bestellen. Dus antwoordde 1001hobbies en bood me gratis verzending aan bij mijn volgende bestelling! Dus gewoon een spelletje om meer geld van me te krijgen in plaats van me te compenseren voor mijn extra kosten. Zeer onaangename ervaring en ik raad dit bedrijf absoluut niet aan.
Veel te lange levertijd !!!!
Duurde 4 weken voordat mn pakket binnenwas. Nul communicatie van hun kant
12 dagen na aankoop heb ik de puzzel nog steeds niet ontvangen.
Er is een slechte opvolging van bestellingen... als we niet vragen waar onze artikelen zijn, wachten we zonder nieuws... en wat meer is, de artikelen zijn 4 weken na het plaatsen van de bestelling niet op voorraad en zonder enige compensatie!!!
Mijn eerste bestelling bevatte een model dat onderdelen miste waarvoor ik een tegoed kreeg dat meteen werd gebruikt voor ongevraagde expresverzending. De fout kostte me uiteindelijk meer geld dan wanneer ik helemaal geen korting had gehad en het per gewone post was verzonden. Er werd geen uitleg gegeven over de backoffice wijziging anders dan dat het gebeurde "dankzij uw [mijn] korting."
Klantenservice en verzending zijn een last. Zogenaamde Duitse klantentelefoon wordt tegen een hoge vergoeding doorgeschakeld naar Frankrijk.
In dit geval had hij preciezer moeten zijn in zijn beschrijving en vereiste assemblagemethoden
Absoluut de ergste zwendel waar ik ooit in ben getrapt. En dan te bedenken dat jullie zelfs zeiden dat ik moest betalen om het terug te sturen. Ten eerste wist ik niet dat ik van een buitenlands bedrijf kocht. Ten tweede lijkt het product in niets op wat ik had besteld.
Ik heb een mock-up ontvangen, waarvan de helft ontbreekt, en ik heb geen reactie gehad ondanks foto's etc.... Dus ik heb contact opgenomen met Heller om ze te vertellen wat ik van jullie vind.
Geachte klant.
Allereerst onze excuses voor dit ongemak. Bij onze laatste ruil wachten we echter op foto's van uw product.
Aan de andere kant kunnen we geen dienst na verkoop sturen als we niet alle informatie hebben die we nodig hebben om contact op te nemen met onze leveranciers. Bedankt voor uw begrip. De verkoopafdeling.
Invece delle figure dell'EQUIPAGGIO DEL CARRO ARMATO, HO RICEVUTO IL CATALOGO MiniArt. Quindi completamente un alt cosa che non ho mai chiesto
Klantenservice van 1001hobbies.
Ik ben teleurgesteld, ik verwachtte een A4 sticker en ik heb alleen een 25mm x 85mm sticker ontvangen, ik ben misleid over het artikel.
Met vriendelijke groet, Laure
Het pakket werd geleverd met het product erin gebroken en verspreid. Ik heb meerdere keren een foto gestuurd van het pakket met het kapotte product, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen.
Ik wacht nog steeds op een antwoord over het zwaartepunt van het vliegtuig (zwaartepunt is erg belangrijk voor het vliegen
Stuur een e-mail naar [email protected] Met vriendelijke groet, 1001 Hobbies Klantenservice.
Helaas heel slecht! Ik heb nooit de juiste factuur ontvangen, hoewel ik meerdere keren contact heb opgenomen via e-mail en telefoon. Eenmaal en nooit meer.
Grote leveringsproblemen. Lange levertijd, incompetente verzendservice, maar de klantenservice (Laure) vecht om de situatie recht te zetten.
Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice
Verkoop van producten die niet op voorraad zijn, er zijn 3 weken verstreken tussen de dag van bestelling en de dag van ontvangst
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Ontvangen de dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst, tot zover alles goed... Ik open de doos ... Pfff Zeer zeer teleurgesteld, slechte kwaliteit model, zeer beknopt, ik vond de modellen van mijn jeugd goedkoop ... Aan de andere kant vind ik deze de 53 euro die ik betaald heb niet waard. Dit model is alleen voor kinderen.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Geen reactie op e-mails
We hebben geen enkele e-mail van u ontvangen, behalve uw betalingsbevestiging.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] Goedendag 1001hobbies klantenservice.
Bestelling kwam snel aan, helaas ontbrak er een item. Twee weken later kwam er iets heel anders. Verkeerd artikel voor de beschrijving en/of verkeerd artikelnummer. Nu krijg ik mijn geld terug, terwijl het juiste artikel wel beschikbaar zou zijn geweest. Ze moeten zich gerealiseerd hebben dat het goedkoper was op deze manier. Ik zal hier nooit meer bestellen
Hallo, hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Stuur een e-mail naar [email protected] om contact op te nemen met onze klantenservice.
Bedankt voor uw tijd, tot snel 1001 hobbies klantenservice.
Klachtenmails niet beantwoorden Zeer lange levertijden: items markeren als op voorraad, terwijl ze vervolgens worden aangegeven als in afwachting van levering Niet controleren of items overeenkomen met bestellingen
Neem contact op met onze klantenservice op 01 79 73 68 76.
We zullen uw probleem zo snel mogelijk behandelen.
Met vriendelijke groet 1001hobbies.fr klantenservice
Een verzendafdeling die bestaat uit mensen die niet in staat zijn om een bestelling correct voor te bereiden. Product ontbreekt bij levering, verschil tussen de BL en de bestelling, barcode-etiketten die het gekochte product onbruikbaar maken...... ongehoord! Het enige positieve punt was een klantenserviceteam (Laure) dat er alles aan deed om de fouten te herstellen.... Dit alles werd op een redelijk goede manier gedaan, maar toch.... Ik zou nooit meer bij deze site bestellen
Nog een prettige dag 1001hobbies klantenservice.
Duurder en langzamer dan elke andere online winkel. Plus de klantenservice negeerde mijn annulering. Vermijd deze winkel.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Levertijd niet gerespecteerd en geen compensatie voor het wachten Niet bestellen
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Levertijd niet gerespecteerd betaling zonder vertraging aan de andere kant en geen compensatie Site te verbannen niet bestellen
Met vriendelijke groet, 1001 hobbies klantenservice.
Ik heb niets ontvangen ondanks dat ik zei geleverd
We kijken uit naar uw bestelling, Laure
De levertijd is veel te lang. Er werd mij verteld dat de levering op 11 september zou plaatsvinden toen ik mijn bestelling plaatste en ik heb het artikel pas op 21 september ontvangen, wetende dat ik moet betalen voor de portokosten.
Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
Jullie hebben nooit voorraad en de wachttijden zijn veel te lang
Er werd mij verteld dat mijn bestelling was afgeleverd terwijl ik niets heb ontvangen
TRES mauvais car il n'y a pas complétement NUL, Premièrement 14 jours dont 11 pour faire un colis c'est mauvais! mais en plus au déballage! DECEPTIE want de producten die verkocht worden onder de rubriek " PAINT BOMBE " zijn kleine potjes! Niets te maken met verf in potten, dus veel geld verspild en tijd verspild ... Génial ; "1001 Conneries " zou een meer toepasselijke titel zijn.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Item werd op tijd geleverd, maar het model doos had een deuk in het contact opgenomen met de klantenservice en ik ben nog steeds te horen van hen het is al 2 dagen, crap service zal niet opnieuw kopen met deze verkoper
Bedankt voor uw ontvangstbevestiging, 1001 hobbies klantenservice. Bedankt voor uw bericht, klantenservice 1001hobbies. fr
Ik heb het pakket ontvangen. De inhoud van een flesje epoxy is uit het pakket gekomen. Ik heb een klacht ingediend met foto's en tot nu toe krijg ik alleen maar vragen zonder logica, alles is duidelijk uit de foto's en mijn uitleg. Het lijkt erop dat ze hun verantwoordelijkheid willen ontlopen. Ik heb ze gezegd dat als ze het probleem niet oplossen, ik een klacht zal indienen bij PayPal. Ik wacht nog steeds op hun antwoord. Met vriendelijke groet.
RC-auto snel geleverd, maar klantenservice reageert niet meer nadat er een defect aan de auto bleek. Slechte service.
Onze klantendienst heeft u op 8 september geantwoord, sindsdien wachten wij op uw antwoord, alsook op de fiche van de dienst na verkoop.
We wachten op uw antwoord,
Hoogachtend,
Ik kreeg een lege doos toegestuurd, ik stuurde foto's en dit bedrijf heeft me genegeerd. Fraude.
Met vriendelijke groet, De klantenservice