★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Het ontvangen artikel is goed maar er waren problemen met het verzendadres
Teleurgesteld, bijna 10 dagen om mijn pakket te ontvangen voor € 9,90 verzendkosten, dat is duur, vooral omdat er maar één item was om voor te bereiden. De doos was slecht afgeplakt, het etiket liet los, de postbode vertelde me dat ik geluk had dat mijn pakket veilig was aangekomen!
Voor artikelen die op de site werden aangegeven als "onmiddellijke levering" moest ik twee "klachten" berichten sturen voordat ik mijn pakket na 10 dagen wachten ontving. Mijn bestelling was duidelijk niet voorbereid, want het werd de volgende dag bij de transporteur afgeleverd. Tevreden over de site en de producten, maar erg teleurgesteld over de service in dit geval.
Een onderdeel dat op voorraad zou zijn, is dat niet. Geen vroege leverdatum voor dit onderdeel. Voor de andere onderdelen is de levertijd te lang.
Lange levertijden, het duurde meer dan een week voordat het pakket werd gepost.
Te duur en zeer lange levertijden. Verkoop zonder voorraad.
Het duurt veel langer voordat de bestellingen die ik heb geplaatst worden geleverd dan op de website staat. Ik heb ze gebeld en gemaild en ze antwoorden nooit ..... Ik krijg zeker geen goede deal.
Lange levertijd voor voorraad Besteld 23/11 ontvangen 07/12
Standaard levering vanuit belgie naar nederland duurt ruim 3 weken , een pakje uit japan is nog sneller. beter om dat even specifiek te vermelden zodat er een snellere -en duurdere- methode kan worden gekozen.
Alles was in orde. Ik ontving echter een bestelling van Tamiya verf zonder naam en zonder referentie. Hoewel het misschien de schuld van de fabrikant is, hebben ze het niet kunnen oplossen.
In een bubbeltjesenvelop, niet versturen
1e bestelling vorig jaar, 3D houten puzzel, 2 maanden voordat ik hem kreeg en 3 telefonische herinneringen, met gebroken beloftes.
De levering duurde langer dan verwacht, met de verkeerde tracking voor België. Hij vertelde me dat ik het had ontvangen terwijl dat niet zo was. 2 weken te laat.
Zeer mooi product, niets op aan te merken. Aan de andere kant moest ik meer dan een maand wachten tot mijn bestelling werd verzonden ... Een vriendelijke klantenservicemedewerker, maar er is nooit contact met me opgenomen zoals afgesproken om de status van mijn bestelling te weten te komen! Erg teleurgesteld!
De deadlines die ze op het web zetten, zijn niet de deadlines die uiteindelijk gelden op het moment van levering.
Item is nog steeds niet aangekomen. Slecht antwoord toen ik de leverdatum in twijfel trok.
Pas
... gemiddeld. Alles was op voorraad aangekondigd, maar meer dan 3 weken voor voorbereiding en levering. Volgende keer zou ik zelf in China bestellen...
Ik was blij met mijn bestelling, de beeldjes zijn erg mooi, maar ik was teleurgesteld over de levering, die erg lang duurde.
Comunicatie was via de mail super slecht. Heb moeten bellen en kreeg iemand die engels sprak aan de telefoon en die bevestigde dat er iets mis was gegaan met de betaling. Die heeft toen de bestelling in gang gezet en beloofde dat het pakket na 3 dagen zou aankomen.niet dus.was ruim een week later.dus ongeveer 3 weken nadat ik het oorspronkelijk besteld had. Voor mij geen bestelling meer bij dit bedrijf totdat ze haar zaakjes op orde heeft.
Wachten op after-sales service retour
Ik zal me in deze recensie richten op drie aspecten van de winkel: de website, de communicatie en de verzending. De website is geweldig! Alles is duidelijk en makkelijk te vinden en te doorzoeken. Er zijn geen storingen en de foto's zijn heel duidelijk en beschrijven het artikel dat je gaat kopen. Wat je op de foto ziet, is wat je krijgt! De e-mails en communicatie verloopt een beetje stroef. De enige originele e-mail die ik ontving toen ik de aankoop deed was de melding van PayPal, NIET van Hobbies1001. Ik moest dus een screenshot maken van de aankoopbevestiging in mijn browser en gelukkig heb ik de factuur gedownload voordat ik het tabblad sloot. Ik vertel dit alleen omdat de meeste mensen het tabblad meteen sluiten als ze klaar zijn met hun aankoop en als ze de informatie niet downloaden of een screenshot maken, hebben ze geen enkele manier om contact op te nemen met hun factuurgegevens. Dit was een vooruitbesteld artikel, dus toen het twee weken na de geschatte datum was, stuurde ik ze een e-mail. Het antwoord was binnen 24 uur en ze hebben me gemakkelijk geholpen en een verzendbevestiging gegeven! Dus in sommige opzichten zouden ze hun communicatie kunnen verbeteren en misschien een geautomatiseerd systeem kunnen maken waarbij we de factuur in onze e-mail krijgen, vooral gezien het feit dat ze vooruitbestelde artikelen aanbieden. Ik wachtte 2,5 maand en ik moest ze nog steeds een e-mail sturen over mijn artikel en ik wist dat als ik geen screenshot van mijn factuur had opgeslagen, ik die informatie niet zou hebben als ik navraag zou doen. Maar toen ik daadwerkelijk contact met iemand moest opnemen, was het snel en gemakkelijk en ze waren erg behulpzaam! De verzending moet beter. Ik was erg teleurgesteld. Het pakket bestond letterlijk uit 2 lagen noppenfolie en verpakkingstape met het label erop geplakt. De doos van het figuurtje was opengebarsten. Gelukkig was het figuur in orde, maar ze hadden echt een kartonnen doos en pakpapier moeten gebruiken. Verzamelaars die hun figuren in een doos tonen, zouden zeker razend zijn als de doos tijdens het transport verbrijzeld werd. Zeker als je bedenkt dat ik $17 voor de verzending heb betaald, is het minste wat ik verwacht dat het in een kartonnen doos zit.
De navigatie op de site is correct en de levering is goed. Wat het product betreft, een model van een WW2-vliegtuig, had je ALLE kenmerken van het product moeten specificeren (aantal onderdelen, fabricagekwaliteit, afwerking, enz.) De kwaliteit van het model is echt heel teleurstellend (te vermijden merk SMER), ook al was de prijs laag. Als ik meer details had gehad, had ik het niet gekocht ...
Celà komt niet overeen met mijn bestelling, het missen van de piceaux is verf?? tées mécomptant!
Ik heb een bestelling ontvangen voor Tamiya verven, die geen identificatie hebben.
Het spijt me, 40 dagen om de goederen te ontvangen is echt te lang. Je had het moeten opschrijven. Of op zijn minst de kosten niet in rekening brengen, die toch al duur zijn.
Heel lang moeten wachten
Zeer lange levertijd
Het heeft erg lang geduurd voordat
2 maanden wachten!
Pakket op tijd geleverd, maar verf opgedroogd bij aankomst en onderdelen ontbreken
Bereidingstijd te lang (meer dan 2 weken voor mijn bestelling van 2 artikelen). Voor de rest veel producten op voorraad, wat goed is.
Slechte ervaring, 1 maand vertraging in levering, met uitleg op basis van een zeer slecht uitgelegd verzendprocedure op het moment van verkoop.
Verpletterde doos. Ik heb geklaagd, maar geen antwoord
Verfblikken passen niet in de inkepingen. Onpraktisch voor dit doel
Geen nieuws over het ontbrekende product
De dozen waren erg vervormd tijdens het transport, dus gebruik een stevigere verpakking.
Express levering betaald en 7 dagen levertijd omdat het magazijn in Frankrijk ligt. Maar dit wordt verzwegen. Geen reactie op e-mails en interne chat. Hotline wordt nooit beantwoord. Heb 20 euro uitgegeven aan expreslevering voor niets en geen terugbetaling of reactie. Jammer want voor de rest was alles OK. Maar de klantenservice kan echt beter... Wat jammer
Verpakking en artikel voldoen heel goed. Levering duurt te lang. Bij andere leveranciers gaat het sneller
Slecht verpakt in de verzenddoos, niet vastgeklemd....de kleine onderdelen zijn in de binnendoos getuimeld..doos niet afgeplakt, ik hoop dat er niets ontbreekt...verder zeer snelle verzending