4.2/5
★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik had iets besteld voor mijn zoon voor Kerstmis. Helaas kwam wat ik besteld had (twee buigfiguren) niet op tijd aan. Er was ook geen informatie dat de goederen niet op voorraad waren. Pas toen ik navraag deed, kwam er een overeenkomstige en snelle reactie (vandaar die ene Steen!). Helaas werd er ook niet gereageerd op mijn e-mail dat ik de zending annuleerde omdat deze niet op tijd zou aankomen. Als je daar als gast bestelt, lijkt dat niet belangrijk voor 1001Hobbies en een retourzending lijkt ook niet gewenst... Eens kijken wat er nu gaat gebeuren... Persoonlijk zal ik hier niet meer bestellen.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 12/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Man man verstuurd uit Frankrijk (hier heb ik sowieso al een hekel aan zet dan geen .nl bij je website). Weken onderweg. Kerstvakantie inmiddels om. Gewoon ruk. 1x en nooit weer!

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 12/12/2021
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slechte beschrijving van het product, niet ontvangen wat ik dacht dat ik had, duur voor wat ik ontving, levertijd eindeloos en een bezorger die het adres van het relais niet kan vinden! echt teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slechte ervaring. Ze kwamen de verwachte levertijd niet na, ze leverden niet de gepersonaliseerde boodschap waarvoor ik extra had betaald, en als kers op de taart... leverden ze een product in een andere taal dan de taal die in de productnaam op hun website wordt aangegeven. Ik zou ook zeggen dat ze slecht zijn omdat ze geen manier bieden om contact met hen op te nemen: hun telefoonnummers zijn afgesloten en e-mails worden dagen, zo niet weken later beantwoord. Ik wacht nu op een antwoord om mijn geld terug te krijgen, gezien de zwendel die ze bij mij hebben gepleegd... maar ik word duidelijk genegeerd. Sterk afgeraden!

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Verkeerde goederen ontvangen, zeer onprofessionele klantenservice. Kreeg antwoorden in drie talen via e-mail en moest verschillende keren uitleggen wat er mis ging. Communicatie onmogelijk. Tot op heden geen terugbetaling. Wees heel voorzichtig als je hier koopt.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik bestelde een JagdPanther schaalmodel 1/35 en ongeveer een maand later ontving ik een USN F-14A. schaal 1/72 model. Bestel niet bij 1001Hobbies. Ik raad ScaleHobbyist aan.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben zeer teleurgesteld door de bestelling, die mij zeer laat werd geleverd. Ik durf zelfs te zeggen dat het gewoon oplichterij is! Het model dat ik heb ontvangen, dat mij bijna 100 euro heeft gekost, kan naar mijn mening en door dit product te vergelijken met iets vergelijkbaars, niet meer waard zijn dan slechts 20 euro. Het lijkt mij ondenkbaar dat specialisten zoals u zich dit niet hebben gerealiseerd...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb u verschillende klachten gestuurd. U hebt nog steeds niet geantwoord. De lamp brandde dezelfde dag door, waardoor de fitting verbrandde. De vervangende lamp brandde ook door. Moet het artikel worden vervangen, terugbetaald of gerepareerd? Ik durf deze lamp niet meer in het stopcontact te steken (risico op brand?). Hartelijk dank voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo , We wachten nog steeds op het product om terug te sturen naar ons in de winkel , zodra ontvangen , zullen wij u direct terugbetalen Oprecht 1001 Hobbies team
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld.... Pakket besteld op 15/12 ontvangen op 30....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo , We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident , de vakantieperiode was helaas erg ingewikkeld , en vertragingen langer dan normaal We vernieuwen onze excuses en danken u voor uw begrip Oprecht het team 1001 hobbies
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurstellend. Slecht beschermd perceel. Versleten. Dozen gevouwen als een accordeon. Bestelling teruggestuurd. Niet gebruikt. Tweedehands artikelen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer lange leveringen

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 14/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Vrij slechte communicatie, geen reactie op mijn e-mails voor meer dan twee weken, goederen arriveerden pas na bijna drie weken! Andere aanbieders doen hetzelfde in drie dagen!

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Als je niet kunt achterhalen waar het pakket is dat je hebt verzonden en het raakt onderweg kwijt, dan verkoop je niet! Als je te horen krijgt dat je maximaal 15 dagen moet wachten om je geld terug te krijgen en twee weken later te horen krijgt dat er geen verzoek tot terugbetaling in je dossier zit, is dat een schande! Koop niet bij ze, ze zijn echt incompetent! je zult het wel begrepen hebben, ik ben erg teleurgesteld!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket kwam niet op tijd voor Kerstmis en ik moest een ander cadeau kopen.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket met het nummer 6A22653865676 COLISSIMO is nooit in de brievenbus aangekomen. Het postkantoor vermeldde echter de levering op 28 december in de brievenbus...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik mis een bestelling Ik heb dezelfde bestelling twee keer ontvangen.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik mis een deel van de bestelling en niemand geeft me antwoord. Het is nu 20 dagen geleden.

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ging naar de winkel in Parijs 11 en kreeg te horen dat het artikel dat ik wilde alleen op de site kon worden gekocht! Bestelling geplaatst op de site op 16/12, betaling onmiddellijk gedaan. Het beschikbare product zou binnen 2 tot 4 dagen ontvangen moeten zijn. Betaling een tweede keer gevraagd op 18/12. Omdat ik geen bewijs van de 1e betaling had ontvangen, heb ik een tweede keer betaald om zeker te zijn dat ik het voor Kerstmis zou ontvangen. Als gevolg hiervan werd mijn bestelling twee keer geteld (artikel en verzendkosten) omdat de 1e betaling was gedaan! Ik had mijn pakket voor Kerstmis moeten ontvangen, maar toen was het product niet meer beschikbaar! Ik heb berichten gestuurd en geprobeerd te bellen zonder antwoord! Omdat ik niets had ontvangen voor Kerstmis, belde ik en ze namen eindelijk op! Ik vroeg om de bestelling te annuleren en terugbetaald te krijgen! Dezelfde dag kreeg ik een bericht dat het pakket in mijn doos zat, terwijl een bericht me vertelde dat het product nog steeds werd aangevuld! Ik wil best begrip opbrengen, het was Kerstmis, jullie werden overspoeld, er is Covid, levertijden zijn moeilijk haalbaar... Ik ben niet tevreden met deze aankoop en ik zou het niet aanraden om van jullie site te kopen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Niemand beantwoordt mijn telefoontjes. Te lange tijd (bijna een maand om mijn pakket te ontvangen) ze stuurden mijn pakket in een brievenbus die niet van mij was op een ander adres en artikelen die niet op voorraad waren maar gemarkeerd als beschikbaar. Om te vluchten!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Verkeerd model ontvangen Jullie stuurden me een Tank niet F-14A

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Wat ik heb ontvangen, komt niet overeen met wat ik heb besteld. Ik heb u echter een e-mail ter verduidelijking gestuurd. Ik kijk ernaar uit om van u te horen

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 04/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Stond 5-8 dagen levertijd, maar dat is veel later geworden. Kan altijd iets later door de feestdagen drukte, maar zo laat is niet echt netjes. Bij ali expres waar jullie hem halen had ik hem waarschijnlijk eerder gekregen. Had hem voor een grapje snel nodig en nu was die dus veel te laat

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 07/12/2021
1 /5
★☆☆☆☆

Verbazingwekkend dat een bedrijf dat zoveel feedback wil, zo slecht is. Goederen die op voorraad waren, waren dat niet en e-mails naar de klantenservice werden genegeerd. Er zat meer dan een maand tussen de bestelling en de ontvangst van mijn goederen. Het grappigste was dat nadat ik feedback had achtergelaten op een andere site en duidelijk had gemaakt dat ik nooit meer bij dit bedrijf zou bestellen, ze me een code stuurden voor 10 euro korting op mijn volgende bestelling!

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ontving mijn goederen maar 1 van deze werkt niet en ik krijg hier geen reactie op van de website.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 30/11/2021
1 /5
★☆☆☆☆

Het bestelde Roco-model komt te laat aan, na twee valse aankondigingen van levering door de SDA-koerier die door 1001 Hobbies is uitgekozen voor levering. Wanneer de bestelling aankomt, werkt hij NIET. Ik moet hem verschillende keren openen om de contacten op de wielen te controleren. Na elke controle werkt hij goed, maar slechts voor korte tijd. Bij de derde controle werkt hij NIET meer. Ik ben gedwongen om de bestelde locomotief op eigen kosten te laten repareren. LAATSTE ERVARING MET 1001 HOBBIES die NOOIT de contacttelefoon 02124120034 beantwoordt

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Een ramp. Ze hebben een fout gemaakt toen ze het product opstuurden. Om het product terug te sturen moest ik verschillende keren bellen en er was nooit iemand die Engels sprak. Uiteindelijk hebben ze me een retourlabel gestuurd. Na drie weken zit ik nog steeds zonder het product en zonder mijn geld terug. Ik zal nooit meer bij deze site kopen en ik raad het niet aan.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 19/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik was in eerste instantie erg blij met de levertijd, maar toen ik het pakketje eenmaal in mijn hand had, realiseerde ik me dat ik helemaal niet het product had ontvangen dat overeenkwam met de afbeelding, niets aan te doen, ik ben echt teleurgesteld...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen erg teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Hoewel ik de maximale verzendprijs betaalde voor levering binnen 48 uur, werd het pakket 7 dagen later bezorgd. Concluderend: ik zal niet langer bij 1001Hobbies bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hello good morning I received the first broken item (inside its BROKEN packaging), I requested the change to where to return it and I never received a response from the page, I bought the item again and I received the product with the original packaging very broken, what a coincidence (? ), unfortunately it could not be the gift, have a merry christmas

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 30/11/2021
1 /5
★☆☆☆☆

Het item is gebroken in de verpakking en niemand antwoordt mij...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben zeer ontevreden over uw logistiek omdat ik 1 maand heb gewacht voordat ik contact met u opnam omdat mijn pakket al die tijd in voorbereiding bleef. De reactie van uw service is gewoon berucht, "you have to wait" geen uitleg, geen excuus niets. De reactie van uw service is gewoon berucht, "you have to wait" geen uitleg, geen excuus niets. En vreemd genoeg is mijn pakket 2 uur later verzonden. Bedankt voor het verbeteren van uw klantenservice.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Heel traag

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 26/11/2021
1 /5
★☆☆☆☆

Vreselijke ervaring, een gebruikt artikel opgestuurd ondanks dat het als gloednieuw werd verkocht! Ik heb contact opgenomen met de verkoper maar kreeg een sarcastisch antwoord en werd vervolgens genegeerd ondanks dat ik meerdere keren heb gemaild. Tegen elke prijs vermijden

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Levering 3 weken na bestelling en geen excuses...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klanten, Bedankt voor uw opmerking. We hebben 148.000 referenties op de site, en u zult begrijpen dat we 148.000 referenties niet op voorraad kunnen hebben in ons magazijn. We willen u ook graag informeren dat er 32 begrippen zijn waarmee u rekening moet houden op onze site: Op voorraad: verzending binnen 48 werkuren. Deze zijn fysiek op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier. Beschikbaar: verzending binnen X tot X dagen. Deze producten zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn van het bedrijf in Saint-Quentin-Fallavier en worden over het algemeen binnen X tot X dagen na de bestelling van de gebruiker verzonden, afhankelijk van de levertijden van de verschillende leveranciers. Niet beschikbaar: deze producten zijn momenteel niet op voorraad en kunnen op dit moment niet besteld worden. Bedankt voor uw begrip, nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆

Een adventskalender besteld op 21 november, maar aangekomen op 10 december: geen leverdatum en geen antwoord op de e-mail .....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We hebben u een e-mail gestuurd met een retourformulier om de retourzending en dus de terugbetaling mogelijk te maken, omdat we het product niet op voorraad hadden. We nodigen je uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Niet op voorraad. Verschillende keren achtervolgd om te horen te krijgen dat het eraan komt, vervolgens beloofd om me terug te betalen maar nooit mijn geld teruggekregen. PayPal moest me compenseren, maar slechts tot 2/3 van de waarde. Vertrouw dit bedrijf niet.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Besteling niet binnen gekregen

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 01/12/2021
1 /5
★☆☆☆☆

12 dagen om een bestelling te ontvangen, het komt eerder als je wandelt.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 28/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ze gaven me een cadeaubon die nooit aankwam, en nadat ik had geklaagd, gaven ze me een code. Als je met een code betaalt, wordt het bedrag van de code afgetrokken voordat de verzendkosten worden berekend, dus dat is nadelig. Bovendien zijn er vanaf de dag van de bestelling en betaling tot de ontvangst van de bestelling 3 weken verstreken (18 november tot 9 december, het pakket is op 3 december vertrokken), prijzen boven de online verkoopgigant en veel langere levertijden (en betalen voor de levering).

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling