/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het kerstcadeau op 10 december besteld nadat ik ze had gebeld en mijn vragen in een Engelstalig telefoongesprek moest verduidelijken... Natuurlijk moet je vooraf betalen. De levering zou binnen 7-9 dagen moeten plaatsvinden. Toen ik op 20 december nog niets had gehoord, heb ik gebeld. Ik moest opnieuw in het Engels bellen, omdat er weer geen Duitstalig personeel beschikbaar was. Ze vertelde me dat ze nog steeds wachtten op een deel van de bestelling, die daar op 24 december zou worden afgeleverd en waarschijnlijk op 27 december naar mij zou worden verstuurd. Ik vertelde hen nogmaals dat het een kerstcadeau was en dat ik bij het plaatsen van de bestelling had vertrouwd op de leveringsgegevens. Ze reageerden hierop door de bestelling te annuleren en het gesprek te beëindigen, hoewel ik om de levering had gevraagd. Ik schreef vervolgens naar het bedrijf en werd gevraagd om te beslissen of ik de bestelling wilde annuleren of houden. Ik vroeg nogmaals of het pakket verzonden kon worden en wanneer ik het kon verwachten. Op 30.12.21 antwoordden ze dat ze de annulering in gang hadden gezet en wensten me een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Ik kreeg mijn geld terug op 11.01.22. Ik kan dit bedrijf absoluut aan niemand aanbevelen.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Omdat ik nog steeds wacht op mijn bestelling (sinds december), die eigenlijk op voorraad was en ik nu moet wachten tot april-mei, kan ik niet meer dan 1 ster geven. Het spijt me!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling 6 dagen na plaatsing geannuleerd omdat deze nog niet was verwerkt en aangekondigd dat dit pas 10 dagen na plaatsing van de bestelling zou gebeuren. Betaling afgeschreven de dag nadat de bestelling was geplaatst en 21 dagen na annulering terugbetaald!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Vaak oplichterij - Roman trireme model NOOIT beschikbaar met veranderende prijzen die niet vermeld staan bij de eerste aanbieding van deze "dealers" (Frankrijk zeker en Duitsland ook! Ook lange "levertijd om de koper aan het lijntje te houden - zeker opletten voor de koper!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Item van slechte kwaliteit, aluminium moeren volledig uitgewassen, in plaats van helder rood zijn ze roze of bijna wit. Zeer goede kwaliteit.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Producten besteld op deze site omdat ze gemarkeerd waren als beschikbaar, maar meer dan 2 weken later, nog steeds geen pakket verstuurd en producten vermeld als niet op voorraad...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Compleet ondoorzichtig bestelproces. Het was op geen enkel moment duidelijk wanneer de levering zou plaatsvinden. Er werd me pas eind december een leverdatum beloofd toen ik er telefonisch naar vroeg. Tot op heden heeft er nog geen levering plaatsgevonden.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het artikel was op voorraad op de site, maar niet fysiek, en ook niet bij hun leverancier. Sindsdien wacht ik op een terugbetaling. Onaanvaardbaar.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Na twee maanden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, noch heb ik antwoord gekregen op mijn e-mails, noch heb ik mijn geld teruggekregen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 10/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Maar deel van mijn bestelling ontvangen, via de mail krijg ik geen contact met de winkel. Nog nooit heb ik een ervaring zo slecht gehad met een webwinkel. Mocht 1001hobbies dit lezen, graag zou ik de rest van mijn producten ontvangen, of mijn geld teruggestort krijgen voor deze producten.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 12/12/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en mijn geld nog steeds niet teruggekregen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het heeft mijn bestelling niet uitgevoerd, gaf uiteindelijk een terugbetaling maar beantwoordde nooit een van mijn e-mails
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/10/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Moest 68,51 pond extra betalen voor bezorging boven de bestelkosten. Geen antwoord van 1001 hobbies bij navraag, geen melding van extra kosten bij bestelling. UPS accepteert geen cheques (nog steeds wettig betaalmiddel), niet blij met de hele zaak.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 29/10/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Omdat u producten te koop aanbiedt op uw site die u niet op voorraad hebt. Ik heb een bestelling geplaatst op 18/12/2021. En u zei dat ik moest wachten tot uw leverancier het product zou leveren. Wat blijkbaar zelf niet op voorraad was. Dit is onaanvaardbaar. Ik wil mijn pakket deze week geleverd hebben. Of mijn geld terug. CDLT
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We verontschuldigen ons voor dit incident, gelieve te geloven dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij aanbieden. Hallo , We hebben een verzoek tot terugbetaling gedaan gedateerd 11/01 , je zou het deze week moeten ontvangen Goede dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kan nog geen mening geven omdat ik het product nog steeds niet binnen heb.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 30/12/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden over deze site. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. De particuliere pakketdienst zei dat ik afwezig was op de dag van levering, wat totaal niet waar was, vooral omdat dit een medische praktijk is met een secretaresse. Sindsdien heeft de bezorgdienst het pakket teruggestuurd naar 1001 hobbies en zegt me dat ze niets meer kunnen doen. En geen nieuws van 1001 hobbies ondanks mijn e-mails. Ze zijn onmogelijk te bereiken. En natuurlijk heb ik ook geen geld teruggekregen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Uw verzoek is behandeld door onze klantenservice en wordt momenteel verwerkt.
1
/5
★☆☆☆☆
Goederen gemarkeerd als beschikbaar maar ze hebben ze niet op voorraad, zeer lange levertijden, sinds 27 december heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ik weet niet wat ermee gebeurd is! Ik zal nooit meer bij hen kopen!
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestellen was eenvoudig en gemakkelijk, betalen was eenvoudig en gemakkelijk, dat was het. Ik bestelde op 13 december, tot op heden is er nog geen levering aangekomen, geen reactie op e-mails. Jammer eigenlijk, ik was eigenlijk best overtuigd.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Na 20 berichten van dubbele betaling voor een bestelling waarvan ik maar 1 teruggave heb gekregen heb ik het opgegeven en mijn verlies van 250 euro maar aanvaard
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 18/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Hierdoor kon ik een bestelling plaatsen voor een artikel dat jullie eigenlijk nooit op voorraad hadden. Het kostte me meer dan een maand om het bedrijf te berichten over mijn ontbrekende bestelling, totdat ik bericht kreeg dat het niet op voorraad was. Ik had al een geschil ingediend bij mijn creditcardmaatschappij en hen laten weten dat ik niets van het bedrijf had gehoord en ook geen reactie van hen had ontvangen. De creditcard stortte mijn geld terug en ik bestelde meteen ergens anders en ontving het artikel minder dan een week later.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/09/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik heb mijn geld niet teruggekregen, dus ik ga juridische stappen tegen jullie ondernemen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. Dit soort incidenten is niet representatief voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. De terugbetaling is gedaan op 17/01, afhankelijk van uw bank kan dit overdag of in de week gebeuren. Bedankt voor uw geduld en begrip. 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
De klantenservice is verschrikkelijk. Ik heb iets besteld dat nooit is verzonden en ik heb ze na weken wachten gemaild om erachter te komen dat het artikel permanent niet op voorraad is. Ik vroeg om een terugbetaling en die kreeg ik nooit. Ik moest een claim indienen bij PayPal om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen. Het was een vreselijke winkelervaring en ik ben erg ongelukkig.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 24/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, in mijn geval had ik graag na de betaling van mijn bestelling informatie gehad (uw bestelling wordt voorbereid / wacht / wordt verzonden / niet op voorraad ... etc.) maar geen nieuws ... Ik zou geen opmerkingen plaatsen of een negatieve beoordeling geven. Ik zal wachten. Met vriendelijke groet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde 2 artikelen op 11 december, waarvan er een werd geadverteerd voor levering binnen 7/8 dagen en de andere binnen 10/11 dagen, gezien de leverings- en levertijden. Op 10 januari had ik nog steeds niets ontvangen. Betaling direct na bestelling geïnd. Eén artikel is al 15 dagen weer op voorraad en is me nog steeds niet toegezonden. Op mijn e-mails met specifieke vragen krijg ik slechts gedeeltelijke en zeer ontoereikende antwoorden. ZEER ONTEVREDEN.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is nooit aangekomen
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen. Ook niet na contact met de klantenservice. Ik vermoed oplichterij. Gelukkig was het maar 20euro
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 13/11/2021
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het artikel dat ik weken voor kerst had besteld nooit ontvangen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik nam contact op en kreeg te horen dat de voorraad op zich liet wachten, maar dat ik de goederen snel zou krijgen. Bijna 3 weken later nog steeds geen goederen of correspondentie, ik nam opnieuw contact op en kreeg te horen dat het product niet meer op voorraad was en dat ik geen ander product of geld terug zou krijgen, dus ik vroeg om terugbetaling, wat bevestigd werd, maar kreeg te horen dat het tot 14 dagen zou duren voordat ik mijn geld terugkreeg. Toen ik betaalde werd mijn geld binnen 24 uur opgenomen, maar ze kunnen me niet snel terugbetalen??? ook al zeggen ze dat mijn item niet op voorraad is, het wordt nog steeds te koop aangeboden en de site zegt dat het op voorraad is en binnen 3-7 dagen kan worden verzonden. als eerste klant op deze site zou ik het noch aan anderen aanbevelen, noch zelf terugsturen. ik wacht nog steeds op terugbetaling van mijn betaling.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld 13/12/21 6 tot 10 dagen. Vandaag 10/01/22 nog steeds geen ontvangst status in voorbereiding DEPLORABLE eerste en laatste keer dat bestellen op deze site en ik kruis mijn vingers om de bestelling te ontvangen. Questionnaire de satisfaction alors que je n'ai rien reçu INCOMPRÉHENSIBLE
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Item besteld in november 2021 nooit ontvangen in januari 2022
Verified Buyer
Op
na aankoop van 17/11/2021
Vertaalde beoordeling