★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik had iets besteld voor mijn zoon voor Kerstmis. Helaas kwam wat ik besteld had (twee buigfiguren) niet op tijd aan. Er was ook geen informatie dat de goederen niet op voorraad waren. Pas toen ik navraag deed, kwam er een overeenkomstige en snelle reactie (vandaar die ene Steen!). Helaas werd er ook niet gereageerd op mijn e-mail dat ik de zending annuleerde omdat deze niet op tijd zou aankomen. Als je daar als gast bestelt, lijkt dat niet belangrijk voor 1001Hobbies en een retourzending lijkt ook niet gewenst... Eens kijken wat er nu gaat gebeuren... Persoonlijk zal ik hier niet meer bestellen.
Man man verstuurd uit Frankrijk (hier heb ik sowieso al een hekel aan zet dan geen .nl bij je website). Weken onderweg. Kerstvakantie inmiddels om. Gewoon ruk. 1x en nooit weer!
Zeer slechte beschrijving van het product, niet ontvangen wat ik dacht dat ik had, duur voor wat ik ontving, levertijd eindeloos en een bezorger die het adres van het relais niet kan vinden! echt teleurgesteld
Zeer slechte ervaring. Ze kwamen de verwachte levertijd niet na, ze leverden niet de gepersonaliseerde boodschap waarvoor ik extra had betaald, en als kers op de taart... leverden ze een product in een andere taal dan de taal die in de productnaam op hun website wordt aangegeven. Ik zou ook zeggen dat ze slecht zijn omdat ze geen manier bieden om contact met hen op te nemen: hun telefoonnummers zijn afgesloten en e-mails worden dagen, zo niet weken later beantwoord. Ik wacht nu op een antwoord om mijn geld terug te krijgen, gezien de zwendel die ze bij mij hebben gepleegd... maar ik word duidelijk genegeerd. Sterk afgeraden!
Verkeerde goederen ontvangen, zeer onprofessionele klantenservice. Kreeg antwoorden in drie talen via e-mail en moest verschillende keren uitleggen wat er mis ging. Communicatie onmogelijk. Tot op heden geen terugbetaling. Wees heel voorzichtig als je hier koopt.
Ik bestelde een JagdPanther schaalmodel 1/35 en ongeveer een maand later ontving ik een USN F-14A. schaal 1/72 model. Bestel niet bij 1001Hobbies. Ik raad ScaleHobbyist aan.
Ik ben zeer teleurgesteld door de bestelling, die mij zeer laat werd geleverd. Ik durf zelfs te zeggen dat het gewoon oplichterij is! Het model dat ik heb ontvangen, dat mij bijna 100 euro heeft gekost, kan naar mijn mening en door dit product te vergelijken met iets vergelijkbaars, niet meer waard zijn dan slechts 20 euro. Het lijkt mij ondenkbaar dat specialisten zoals u zich dit niet hebben gerealiseerd...
Hallo, ik heb u verschillende klachten gestuurd. U hebt nog steeds niet geantwoord. De lamp brandde dezelfde dag door, waardoor de fitting verbrandde. De vervangende lamp brandde ook door. Moet het artikel worden vervangen, terugbetaald of gerepareerd? Ik durf deze lamp niet meer in het stopcontact te steken (risico op brand?). Hartelijk dank voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten
Zeer teleurgesteld.... Pakket besteld op 15/12 ontvangen op 30....
Zeer teleurstellend. Slecht beschermd perceel. Versleten. Dozen gevouwen als een accordeon. Bestelling teruggestuurd. Niet gebruikt. Tweedehands artikelen.
Zeer lange leveringen
Vrij slechte communicatie, geen reactie op mijn e-mails voor meer dan twee weken, goederen arriveerden pas na bijna drie weken! Andere aanbieders doen hetzelfde in drie dagen!
Als je niet kunt achterhalen waar het pakket is dat je hebt verzonden en het raakt onderweg kwijt, dan verkoop je niet! Als je te horen krijgt dat je maximaal 15 dagen moet wachten om je geld terug te krijgen en twee weken later te horen krijgt dat er geen verzoek tot terugbetaling in je dossier zit, is dat een schande! Koop niet bij ze, ze zijn echt incompetent! je zult het wel begrepen hebben, ik ben erg teleurgesteld!
Het pakket kwam niet op tijd voor Kerstmis en ik moest een ander cadeau kopen.
Het pakket met het nummer 6A22653865676 COLISSIMO is nooit in de brievenbus aangekomen. Het postkantoor vermeldde echter de levering op 28 december in de brievenbus...
Ik mis een bestelling Ik heb dezelfde bestelling twee keer ontvangen.
Ik mis een deel van de bestelling en niemand geeft me antwoord. Het is nu 20 dagen geleden.
Ik ging naar de winkel in Parijs 11 en kreeg te horen dat het artikel dat ik wilde alleen op de site kon worden gekocht! Bestelling geplaatst op de site op 16/12, betaling onmiddellijk gedaan. Het beschikbare product zou binnen 2 tot 4 dagen ontvangen moeten zijn. Betaling een tweede keer gevraagd op 18/12. Omdat ik geen bewijs van de 1e betaling had ontvangen, heb ik een tweede keer betaald om zeker te zijn dat ik het voor Kerstmis zou ontvangen. Als gevolg hiervan werd mijn bestelling twee keer geteld (artikel en verzendkosten) omdat de 1e betaling was gedaan! Ik had mijn pakket voor Kerstmis moeten ontvangen, maar toen was het product niet meer beschikbaar! Ik heb berichten gestuurd en geprobeerd te bellen zonder antwoord! Omdat ik niets had ontvangen voor Kerstmis, belde ik en ze namen eindelijk op! Ik vroeg om de bestelling te annuleren en terugbetaald te krijgen! Dezelfde dag kreeg ik een bericht dat het pakket in mijn doos zat, terwijl een bericht me vertelde dat het product nog steeds werd aangevuld! Ik wil best begrip opbrengen, het was Kerstmis, jullie werden overspoeld, er is Covid, levertijden zijn moeilijk haalbaar... Ik ben niet tevreden met deze aankoop en ik zou het niet aanraden om van jullie site te kopen!
Niemand beantwoordt mijn telefoontjes. Te lange tijd (bijna een maand om mijn pakket te ontvangen) ze stuurden mijn pakket in een brievenbus die niet van mij was op een ander adres en artikelen die niet op voorraad waren maar gemarkeerd als beschikbaar. Om te vluchten!
Verkeerd model ontvangen Jullie stuurden me een Tank niet F-14A
Wat ik heb ontvangen, komt niet overeen met wat ik heb besteld. Ik heb u echter een e-mail ter verduidelijking gestuurd. Ik kijk ernaar uit om van u te horen
Stond 5-8 dagen levertijd, maar dat is veel later geworden. Kan altijd iets later door de feestdagen drukte, maar zo laat is niet echt netjes. Bij ali expres waar jullie hem halen had ik hem waarschijnlijk eerder gekregen. Had hem voor een grapje snel nodig en nu was die dus veel te laat
Verbazingwekkend dat een bedrijf dat zoveel feedback wil, zo slecht is. Goederen die op voorraad waren, waren dat niet en e-mails naar de klantenservice werden genegeerd. Er zat meer dan een maand tussen de bestelling en de ontvangst van mijn goederen. Het grappigste was dat nadat ik feedback had achtergelaten op een andere site en duidelijk had gemaakt dat ik nooit meer bij dit bedrijf zou bestellen, ze me een code stuurden voor 10 euro korting op mijn volgende bestelling!
Ik ontving mijn goederen maar 1 van deze werkt niet en ik krijg hier geen reactie op van de website.
Het bestelde Roco-model komt te laat aan, na twee valse aankondigingen van levering door de SDA-koerier die door 1001 Hobbies is uitgekozen voor levering. Wanneer de bestelling aankomt, werkt hij NIET. Ik moet hem verschillende keren openen om de contacten op de wielen te controleren. Na elke controle werkt hij goed, maar slechts voor korte tijd. Bij de derde controle werkt hij NIET meer. Ik ben gedwongen om de bestelde locomotief op eigen kosten te laten repareren. LAATSTE ERVARING MET 1001 HOBBIES die NOOIT de contacttelefoon 02124120034 beantwoordt
Een ramp. Ze hebben een fout gemaakt toen ze het product opstuurden. Om het product terug te sturen moest ik verschillende keren bellen en er was nooit iemand die Engels sprak. Uiteindelijk hebben ze me een retourlabel gestuurd. Na drie weken zit ik nog steeds zonder het product en zonder mijn geld terug. Ik zal nooit meer bij deze site kopen en ik raad het niet aan.
Ik was in eerste instantie erg blij met de levertijd, maar toen ik het pakketje eenmaal in mijn hand had, realiseerde ik me dat ik helemaal niet het product had ontvangen dat overeenkwam met de afbeelding, niets aan te doen, ik ben echt teleurgesteld...
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen erg teleurgesteld
Hoewel ik de maximale verzendprijs betaalde voor levering binnen 48 uur, werd het pakket 7 dagen later bezorgd. Concluderend: ik zal niet langer bij 1001Hobbies bestellen.
Hello good morning I received the first broken item (inside its BROKEN packaging), I requested the change to where to return it and I never received a response from the page, I bought the item again and I received the product with the original packaging very broken, what a coincidence (? ), unfortunately it could not be the gift, have a merry christmas
Het item is gebroken in de verpakking en niemand antwoordt mij...
Ik ben zeer ontevreden over uw logistiek omdat ik 1 maand heb gewacht voordat ik contact met u opnam omdat mijn pakket al die tijd in voorbereiding bleef. De reactie van uw service is gewoon berucht, "you have to wait" geen uitleg, geen excuus niets. De reactie van uw service is gewoon berucht, "you have to wait" geen uitleg, geen excuus niets. En vreemd genoeg is mijn pakket 2 uur later verzonden. Bedankt voor het verbeteren van uw klantenservice.
Heel traag
Vreselijke ervaring, een gebruikt artikel opgestuurd ondanks dat het als gloednieuw werd verkocht! Ik heb contact opgenomen met de verkoper maar kreeg een sarcastisch antwoord en werd vervolgens genegeerd ondanks dat ik meerdere keren heb gemaild. Tegen elke prijs vermijden
Levering 3 weken na bestelling en geen excuses...
Een adventskalender besteld op 21 november, maar aangekomen op 10 december: geen leverdatum en geen antwoord op de e-mail .....
Niet op voorraad. Verschillende keren achtervolgd om te horen te krijgen dat het eraan komt, vervolgens beloofd om me terug te betalen maar nooit mijn geld teruggekregen. PayPal moest me compenseren, maar slechts tot 2/3 van de waarde. Vertrouw dit bedrijf niet.
Besteling niet binnen gekregen
12 dagen om een bestelling te ontvangen, het komt eerder als je wandelt.
Ze gaven me een cadeaubon die nooit aankwam, en nadat ik had geklaagd, gaven ze me een code. Als je met een code betaalt, wordt het bedrag van de code afgetrokken voordat de verzendkosten worden berekend, dus dat is nadelig. Bovendien zijn er vanaf de dag van de bestelling en betaling tot de ontvangst van de bestelling 3 weken verstreken (18 november tot 9 december, het pakket is op 3 december vertrokken), prijzen boven de online verkoopgigant en veel langere levertijden (en betalen voor de levering).