4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

4 /5
★★★★☆
Duurde wat lang, zonder bericht
User icon
Wil P.
Op
na aankoop van 05/01/2025
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
5 /5
★★★★★
Goed
User icon
Laurent L.
Op
na aankoop van 22/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
5 /5
★★★★★
GOEDE DIENSTEN
User icon
Jean-pierre M.
Op
na aankoop van 17/01/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Site heel duidelijk en het pakket heel stevig verpakt.
User icon
Eduardo G.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
5 /5
★★★★★
Heel goed
User icon
Antoinette B.
Op
na aankoop van 24/01/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Goede communicatie toen ik vragen had over mijn bestelling, sneller dan verwacht verzonden! Al met al een geweldige ervaring!
User icon
Kellen K.
Op
na aankoop van 11/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
5 /5
★★★★★
Zeer goed verzekerde verzending, ik had niet verwacht dat de productdoos in zo'n goede staat zou zijn na verzending, 10/10.
User icon
Juan B.
Op
na aankoop van 23/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
5 /5
★★★★★
Na een paar kleine problemen (de eerste keer in 5 jaar), is alles weer in orde, alles is perfect, net als voorheen! bedankt. ik ben zeer tevreden, alles bij elkaar.
User icon
Stephane F.
Op
na aankoop van 28/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
De inhoud van het pakket was niet voldoende beschermd tegen schokken. Ik heb een gebroken fles ontvangen, waarschijnlijk tijdens het transport door de bezorgdienst.
User icon
David L.
Op
na aankoop van 20/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
De marker die ik heb ontvangen is niet de marker die ik heb besteld
User icon
David L.
Op
na aankoop van 22/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit incident te melden. Het spijt ons voor het veroorzaakte ongemak en we nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice ([email protected]), die in staat zal zijn om de meest geschikte oplossing voor uw probleem te vinden. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
5 /5
★★★★★
Ik heb het goed ontvangen, het duurde even voordat het aankwam, maar het kwam goed aan.
User icon
Pilar A.
Op
na aankoop van 16/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
5 /5
★★★★★
Goed product en snelle levering.
User icon
Joel D.
Op
na aankoop van 26/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Supersnel serieus
User icon
Jean Pierre H.
Op
na aankoop van 27/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Op de top zonder problemen Een lange stille rivier
User icon
Jean Claude M.
Op
na aankoop van 26/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Ik ben zeer tevreden met uw service, ik kan het aanbevelen aan anderen. en als ik iets nodig heb, zal ik bij u bestellen. heel erg bedankt.
User icon
Alfons N.
Op
na aankoop van 23/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Het fundamentele probleem is de levertijd in vergelijking met andere leveranciers. Verder niets te melden
User icon
Francesco A.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, onze excuses voor dit incident. We willen u eraan herinneren dat 1001hobbies een KMO is en dat we geen magazijn hebben dat groot genoeg is om de 200.000 productreferenties op onze site op te slaan. Het is ook belangrijk om twee essentiële begrippen te specificeren waarmee u rekening moet houden op onze site: Producten beschikbaar: Deze producten zijn op voorraad bij onze leverancier en vereisen een bestelling. Producten beschikbaar - vandaag verzonden: Deze producten zijn op voorraad in ons logistiek magazijn en kunnen onmiddellijk worden verzonden. Nogmaals onze excuses voor dit incident en het spijt ons dat de nuance niet duidelijk was. Wij wensen u een fijne dag. Beste wensen aan iedereen, 1001hobbies
5 /5
★★★★★
Zeer goed en competent.
User icon
Tom M.
Op
na aankoop van 27/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Slechts de helft van mijn bestelling is aangekomen
User icon
José Ramón �.
Op
na aankoop van 13/12/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Hoewel het 3 weken duurde voordat de bestelling op mijn adres aankwam, was de klantenservice perfect. Ik ontving het product op tijd en goed verpakt. Het is mijn eerste aankoop en de verkoper heeft mijn vertrouwen verdiend. Hartelijk dank
User icon
Jesús Manuel J.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
5 /5
★★★★★
De enige plek waar ik reserveaccu's van Carrera kon krijgen voor mijn zoons rc MarioKart, goede prijs, goede levertijd, zou zeker weer gebruiken.
User icon
Robert S.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. Wij wensen u een fijne dag 1001hobbies klantenservice
5 /5
★★★★★
Zij hadden liggen wat ik nergens anders kon krijgen,goed op de hoogte gehouden over de levertijd,moesten ze bestellen bij hun leverancier voordat ze het naar mij konden sturen maar dat is duidelijk gecommuniceerd,product ook naar verwachting.
User icon
T W.
Op
na aankoop van 13/01/2025
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
3 /5
★★★☆☆
Goed leveren
User icon
Nacho D.
Op
na aankoop van 20/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
5 /5
★★★★★
Werkt erg goed!
User icon
Thomas P.
Op
na aankoop van 01/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb onlangs een paar problemen gehad met deze site. Toen ik per ongeluk een dubbele bestelling plaatste (let op de hoeveelheden in het winkelmandje), heb ik onmiddellijk gereageerd door berichten en e-mails te sturen. Ik heb één exemplaar ontvangen, maar ik wacht al bijna een maand op een terugbetaling van het andere exemplaar. Een ander voorbeeld van mijn eeuwigdurende ontevredenheid: toen ik een model aan het uitpakken was, realiseerde ik me dat er een vel decals ontbrak: ik stuurde een bericht, ze antwoordden dat ze het zouden regelen... toen niets. Nu zit ik te wachten.
User icon
Thierry D.
Op
na aankoop van 31/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo Meneer, Wij betreuren uw mening en verontschuldigen ons. Het verzoek om terugbetaling is gedaan op 16/01/2025. Op het moment van uw verzoek hebben we dit verzoek vernieuwd. De boekhoudafdeling vertelde ons dat het binnen de wettelijke termijn was verwerkt, namelijk 14 werkdagen. Is dit het geval voor u? Met vriendelijke groet, 1001hobbies
5 /5
★★★★★
Goede commerciële communicatie
User icon
Sylvain H.
Op
na aankoop van 26/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Correcte bestelling, supersnelle levering en keurig pakket
User icon
Matt C.
Op
na aankoop van 27/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Didier D.
Op
na aankoop van 22/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Prijzen en service
User icon
Jean G.
Op
na aankoop van 28/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Perfect, snelle levering en goed verpakt pakket.
User icon
Philippe Z.
Op
na aankoop van 26/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Patrick V.
Op
na aankoop van 27/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice