★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Lang, lang wachten op het pakket dat gepland stond voor Kerstmis, maar het kwam pas de 26e aan, dus Kerstmis werd gemist voor de persoon die haar kerstcadeau dezelfde dag zou krijgen.
Er waren veel te veel problemen met de levering!
De dozen zijn in goede staat ondanks de kleine hoeveelheid verpakking. Ik heb extra betaald voor cadeauverpakking, wat ook niet is gedaan. Zeer gemiddeld.
Besteld op 13 november, kreeg ik tot 22 december geen nieuws. Als gevolg daarvan moest ik andere cadeaus kopen om het hoofd boven water te houden. Zoals de kinderen zouden zeggen: "Dat is niet cool!
Het is een heel gedoe om de juiste verf te vinden voor de referenties in de modelinstructies.
Slordige verpakking Beschadigd karton met ontbrekende onderdelen
De coli kwam niet op tijd, maar gelukkig wel op kerstochtend, dus ik geef het 3 sterren.
Snelle levering, maar niet wat ik had besteld, ik hoop dat ik dit kan oplossen.
Heel erg geïrriteerd over mijn laatste bestelling
Ten eerste duurde de bestelling langer dan je op het moment van aankoop doet geloven, ik plaatste mijn bestelling op 5 december en hij kwam pas op 22 december aan. Maar ik had het bijna niet ontvangen omdat het bedrijf 1001 hobbies mijn volledige adres niet had opgeschreven en daarom kon de postbode het niet afleveren. Gelukkig ging ik dezelfde dag nog naar het kantoor om uit te zoeken waar mijn bestelling was, anders hadden ze het teruggestuurd naar Frankrijk. In de mails die ik ontving van 1001 hobbies was mijn adres altijd volledig. Dit was mijn geval, ik weet niet hoe vaak dit gebeurt bij dit bedrijf.
Het duurde bijna 2 maanden voordat ik mijn bestelling ontving en jullie website zei dat alles op voorraad was
Levertijd niet zoals geadverteerd. Besteld op 2/12. Materiaal op voorraad. Ontvangen op 23/12. Het is iets meer dan geadverteerd. Maar verder is het perfect
Geen delcomanies in de doos.
Hallo, mijn ervaring is niet zo goed, want ik heb op 8 november een pop besteld die op voorraad was en ze zouden hem 2 weken later opsturen. Toen ik zag dat ze niet aankwamen heb ik een e-mail gestuurd en ze vertelden me dat ze niet zouden aankomen omdat er geen voorraad was. Na verschillende e-mails lukte het me om het opgestuurd te krijgen en het kwam aan op 20 december. Wat mij betreft was de ervaring helemaal niet gunstig. Met vriendelijke groeten.
Je verfreferenties zijn erg slecht aangegeven. Vooral Humbrol.
Ik kreeg wel wat ik bestelde, maar het duurde lang en het duurde een paar keer voordat ik het kreeg. Ik moest om updates vragen over wat er met mijn bestelling gebeurde. Wel een goede prijs, maar de volgende keer koop ik misschien hetzelfde product voor een hogere prijs en krijg ik het in één keer, in plaats van onzeker te zijn over wat er met mijn bestelling gebeurt.
Geen verzendvolgsysteem per e-mail. Verf die overeenkomt met het model niet meegeleverd. Net pakketje.
Helaas wijkt de beschrijving af van het artikel dat ik ontving, dat volgens de foto en (vertaalde) beschrijving werd geadverteerd als "Mr Mark Setter" "Mr Mark Softer", maar helaas ontving ik "Mr Mark Softer Neo" en "Mr Mark Setter Neo". De originele (zonder Neo) zijn moeilijk te krijgen in Europa en ik hoopte dat ze verkrijgbaar zouden zijn in hun winkel.
De site is niet al te slecht, de navigatie zou vlotter kunnen, de bestellingen daarentegen zijn begaanbaar, vooral op de lakken, vol met alarmistische stickers over de gevaarlijkheid van het product, zodat je niets kunt zien, wat op andere modelsites niet het geval is.
Producten lijken beschikbaar maar zijn uiteindelijk uitverkocht Geen restitutie, alleen creditnota's
Zeer trage verzending Product is niet conform de prijs
Pakket was 2 weken onderweg. Al 2x een bericht gestuurd maar nooit reactie gehad. Bijzonder slecht!
Item arriveerde in goede staat maar levering was een week na de verwachte leverdatum
Het duurde even voor het hier was, maar het kwam aan voor Kerstmis en dat is goed.
Ik denk dat jullie je bezorgservice moeten verbeteren, want hij is te lang!
Het materiaal is prima, maar de verpakking is meer dan een beetje licht.
Het pakje kwam op tijd aan, maar ik heb betaald om het in cadeaupapier te laten verpakken en ze gebruikten een klein vel papier en je kunt alles binnenin zien.... Ik moest het zelf inpakken ook al had ik betaald voor de cadeauverpakking.... Voor de rest alles ok
Goede service maar stop AUB met het Amerikaans verkoopsysteem van voortdurende koopaanbiedingen; het werk contraproductief wat mij betreft.
De site is geweldig, de levering is snel, maar ik had graag een moeilijkheidsquotum gehad bij het kiezen van het item, want het is een te moeilijk model voor mij.
Behalve de klantenservice, die nooit de telefoon opneemt en de standaard levering die 3 of 4 keer langer duurt dan wat er op de website staat.... de rest is perfect
1001 Hobbies is een goede bron voor moeilijk te vinden Europese kits van makers als Heller models. Hoewel ze vrij duur zijn, is de wisselkoers van de euro ten opzichte van de dollar nu eenmaal zo. De gemiddelde beoordeling is te wijten aan hun vreselijke verpakking voor overzeese verzending. Een zeer dure kit verpakken met niets anders dan noppenfolie en tape?! Serieus! Voor wat ik heb betaald aan kits en verzending, was ik verbaasd over de manier waarop mijn bestelling van meer dan $100 werd verzonden. Ik zou graag een beetje extra bovenop de prijs betalen om mijn bestellingen goed verpakt te krijgen. Het is meer dan een beetje teleurstellend om zoveel geld uit te geven en de goederen zo slordig verzonden te krijgen.
De indicatie van de voorraadstatus is onbetrouwbaar. Er is mij geen informatie gestuurd over vertragingen en levertijden. Zonder mijn tussenkomst, denk ik dat ik nog steeds op mijn pakket zou wachten. Na mijn verzoek om terugbetaling werd dit echter zeer snel uitgevoerd.
Pakket in vreselijke staat ontvangen. Ik raad levering door Mondial Relay echt niet aan. Gelukkig is het product niet beschadigd, ik herhaal mezelf maar de levering is te beoordelen oprecht
Ik heb verschillende bestellingen gedaan bij 1001 hobbies voor Kerstmis. De eerste werd begin november besteld en ik heb hem nog steeds niet. Het wordt nog steeds verwerkt en is nog niet eens klaar voor levering. Ik heb contact gehad met de klantenservice en ze zeiden dat ik geduld moest hebben. Van mijn 3 bestellingen voor Kerstmis heb ik er maar 1 ontvangen. Ik weet niet zeker of ik ze voor Kerstmis zal ontvangen om cadeau te geven. Ik ben echt teleurgesteld.
Meer dan een maand moeten wachten op mijn bestelling. Hoewel de leveringsfout bij bpost lag, moest ik telkens weer de vraag stellen naar 1001hobbies om de locaties van mijn product te achterhalen. Uit eigen beweging werd niets ondernomen of gecommuniceerd. Wel telkens vriendelijk in de communicatie die er was.
Zeer slechte logistiek
Ik heb gebruik gemaakt van Black Friday om deze aankopen te doen. Het is een van de zeldzame gelegenheden waarbij je goede prijzen kunt krijgen voor bepaalde producten, maar over het algemeen is het de minst interessante aanbieding op de markt. Ik wilde ook een Dumas-boot met verbrandingsmotor kopen, maar de uitleg over de technische kenmerken was onvoldoende of zelfs onbestaand voor dit product, dus ik stelde mijn aankoop liever uit en keek naar de concurrentie aan de overkant van de Rijn.
Ik geef slechts 3 sterren voor de klantenservice, die zeer responsief is, luistert en zijn best doet om oplossingen te vinden. Aan de andere kant duurde het 15 dagen voordat ik mijn pakket ontving, ook al was aangegeven dat het op voorraad was toen ik mijn bestelling plaatste. Bovendien is het, gezien de prijs, helemaal niet normaal dat het pakket (de doos met het model) slecht verpakt was en de doos dus beschadigd! Het ziet er slecht uit voor het cadeau. Wat betreft het model en de verf die ik heb ontvangen, hoop ik dat alles in orde is, want ik weet er niets van.
De levertijd was acceptabel als je bedenkt waar het vandaan kwam. De communicatie was echter bedroevend! Het duurde drie e-mails om eindelijk een antwoord te krijgen van iemand in Frankrijk in gebroken Engels met een trackingnummer en hoe het werd afgeleverd. Traceren was nog steeds een probleem. Ik heb ook geprobeerd de twee Amerikaanse telefoonnummers te bellen tijdens normale kantooruren en een gedetailleerde boodschap en een telefoonnummer achter te laten. Niemand heeft ooit gebeld. Ik zou de klantenservice een score van 0 op 10 geven. Verder is het artikel in goede staat aangekomen via USPS.
Lange levertijd, onduidelijkheid over de beschikbaarheid op het moment van bestellen, waardoor er een fout is gemaakt. Vrijwel geen mogelijkheid tot communicatie. Bij de eerste bestelling is het helemaal niet duidelijk dat de winkel zich buiten Italië bevindt. Ik kreeg een tegoedbon (11€ terugbetaling) die me zou verplichten een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik vroeg om een terugbetaling, maar kreeg geen antwoord. Hou de 11€, maar je bent een klant kwijt.