★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Voldoen niet aan de geadverteerde levertijden. Restituties voor annuleringen worden ook langzaam uitgegeven.
Ik heb een artikel besteld en betaald dat nooit is geleverd. Het is zielig en schandalig!
Niet ontvangen bestelling 2 jaar uitgesteld zonder reden een schandaal
Bestelling geplaatst ontvangen deadlines 2 jaar uitgesteld zonder antwoord een schandaal
Gewoon niets gekregen tot de dag van vandaag. Elke keer zie je een andere datum staan.
Dieven, leugenaars, oplichters en alles wat je nog meer kunt bedenken op deze lijn. Ik heb eind november een bestelling gedaan en nooit ontvangen. Ze zeiden dat ze het hadden verzonden, dat het iets met Correos was en dat het mijn schuld was dat ik voor Correos had gekozen. Ik heb met Correos gesproken, omdat zij, van wat ze me vertelden, geen contact met ze konden krijgen. En het postkantoor vertelde me dat deze mensen mijn pakket online hadden besteld, maar dat ze mijn pakket nooit op een postkantoor hadden afgegeven. Sindsdien hebben verschillende mensen die hetzelfde is overkomen als ik contact met mij opgenomen om een gezamenlijke klacht in te dienen, dus dat zegt genoeg. Koop niet bij hen, anders zul je er spijt van krijgen.
Ze verkopen artikelen die ze duidelijk niet op voorraad hebben en geven je geen enkele indicatie over wanneer ze zullen arriveren. Vervolgens geven ze de distributeur/fabrikant de schuld voor het ontbreken van een tijdschema. Als je uiteindelijk opgeeft, kun je verwachten dat het een week duurt voordat ze je geld terugstorten. De klantenservice is vrijwel waardeloos. Ik zal deze mensen nooit meer gebruiken. Het gebruik van een .co.uk-webadres geeft ook de indruk dat je te maken hebt met een in het Verenigd Koninkrijk gevestigd bedrijf. Dat is niet zo! Een beetje sluw van hun kant, vind ik.
Toen ik te maken kreeg met het Britse bedrijf waren ze net zo onbeleefd en moeilijk, ze kenden niet eens de wet met betrekking tot de regels voor verkoop op afstand, maar ook de formulering met betrekking tot retourzendingen op hun eigen website? Ze zeiden dat ze voor Kerstmis konden leveren en daarna pas, dus ik heb geannuleerd. Gelukkig was hun Franse bedrijf behulpzamer na een beetje overtuigingskracht.
Ik heb bij hen een model besteld als voorbestelling. Zeer atypisch voor 1001 Hobbies, werd het aangeboden tegen een concurrerende prijs. Twee weken later namen ze contact met me op om de bestelling te annuleren, hoewel het artikel nog steeds niet is uitgebracht. Ze hadden zich duidelijk gerealiseerd dat ze voor één keer iets tegen een eerlijke prijs hadden verkocht. Ik zal nooit meer bij hen bestellen...
Nooit mijn bestelling ontvangen - wacht na een maand nog steeds op terugbetaling!
Ik heb op 22.12.2021 besteld en tot op heden (10.01.2022) is er nog niets aangekomen. Ik heb wat extra betaald om de zending te kunnen volgen, maar zelfs dat werkt niet.
Sinds 20/12 heb ik een product besteld en tot op heden 10/01 nog steeds niets. Na het sturen van een e-mail herinnering, een paar dagen geleden ontving ik een verontschuldiging, maar dit neemt niet weg van het feit van het gebrek aan respect voor de levertijd (5/7 werkdagen) geschreven op de site. Slechte ernst. Ik zal het product verder beoordelen zodra het op de plaats van bestemming is aangekomen.
Begin december besteld , pakket onderweg zoek geraakt , mail contact verliep erg moeizaam, nu 8 januarie pas een terug betaling gehad, nooit weer
Heb een cadeaubon besteld maar heb die na bijna een week nog niet gekregen en hun customer service negeert mijn e-mails hierover
Nog niet geleverd
Item nog niet geleverd en verkoper reageert niet op e-mails.
Heb noch de goederen noch mijn geld terug ontvangen (2 maanden geleden betaald)!!!
Ze worden verondersteld het artikel op voorraad te hebben, maar ze sturen het niet op en communiceren niets met de koper. Om het item op te halen doen ze het ter plekke. Ik raad deze winkel absoluut aan niemand aan. Een schande
Wel betaald en NIETS Ontvangen. Er wordt niet gereageerd op de mails!
Het duurde lang als ze per boot uit Australië kwamen.
Ik heb mijn bestelling al tijden niet ontvangen. Ik ben dus erg teleurgesteld in de huidige stand van zaken.
Zeer slechte kwaliteit in vergelijking met goederen van andere sites.
Ik heb de levering nog steeds niet ontvangen en ik heb geen informatie over de levering ontvangen.
Arme
Ik wacht al meer dan een maandag op mijn bestelling en heb nog geen feedback ontvangen
Pure chaos, nul klantenservice
Bestelling nog NIET ontvangen !!!
Ik heb niks binnen gekregen
Ik was niet vanaf het begin op de hoogte van de invoerkosten en er werd ook nog btw in rekening gebracht, dus dat was een domper. Maar het terugbetalingsproces verliep snel en de enige keer dat ik met het team moest praten, werd het snel en professioneel afgehandeld en de dame was aardig. Alleen de hele reis als geheel was teleurstellend
Nog steeds mijn bestelling ter waarde van meer dan £160 niet ontvangen sinds afgelopen juli 2021 en had geen info
Ik heb 2 aparte bestellingen gedaan, de eerste kwam aan. In mijn account staat dat de tweede bestelling is toegevoegd aan de eerste, maar ik heb hem niet ontvangen en ze hebben me nog steeds hoge portokosten in rekening gebracht voor elk heel klein artikel. Ik heb ze gemaild en geen antwoord gekregen.
Ik wacht al bijna 3 weken op een terugbetaling en nog steeds geen teken
De modelauto was anders dan de bestelde, plus de wielen waren kapot.
Slechte ervaring met dit bedrijf en de klantenservice.
Super slecht ik heb 27 november wat besteld en het is nu 6januari en heb nog steeds niks en als je ze een bericht stuurt dan sturen ze weken later dat ze morgen of overmorgen komen ook al komt het niet dus wil me geld terug!!!!
Hallo .... voor navigatie en keuze, geen problemen ...... dan bederft het model besteld op 12 december en geleverd op 30 december .... (aangegeven op voorraad) voor een kerstcadeau is het een mislukking ik heb 2 mails gestuurd om informatie te krijgen en kreeg een standaard antwoord zonder informatie of personalisatie zeer zeer zeer teleurgesteld
Ik heb de bestelling van 2 modellen moeten annuleren en ik heb nog steeds geen geld teruggekregen!
Mijn bestelling was beschadigd
Ik schreef terug om te vragen naar de problemen die ik had, maar het mocht niet baten. 1 onderdeel was het verkeerde onderdeelnummer (waardeloos) 1 onderdeel (universeel model standaards) brak zodra ik de staander erin stak (waardeloos) het 3 model was zoals geadverteerd. Het is al erg genoeg dat het product verkeerd of direct defect is, maar geen antwoord op de problemen?
Sorry, maar absoluut onzin!