★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
1 maand om mijn bestelling te ontvangen hoewel de producten op voorraad waren, niet-bestaande klantenservice
Allemaal prima met bestelling en bezorging. Je moet wel even wachten tot je het krijgt. Eén product wat ik had besteld was er niet meer en dan krijg je een vocher? Echt heel raar, nog nooit meegemaakt bij andere sites. Je krijgt gewoon je geld terug. Allereerst moet ik een account aanmaken om die voucher te gebruiken want als het kan reken ik af als gast en ten tweede ik weet niet wanneer ik weer wat bestel bij 1001hobbies. Dus die mail die ik heb gehad over die voucher verdwijnt steeds meer naar beneden in mijn postmap met als gevolg misschien dat het vergeten wordt. Heel onhandig, niet klant vriendelijk.
Mijn laatste levering kwam niet overeen met mijn bestelling
Helaas was de levertijd wat lang en waren 2 van de lakken onbruikbaar,
Bijna een maand wachten lijkt me te lang.
Over het algemeen een goede ervaring. Mijn enige zorg was de manier waarop het artikel was verpakt. Het zat niet in een doos, er zat alleen noppenfolie omheen. Het is riskant om zo'n lange reis te maken zonder de juiste verpakking. Het artikel was ook duidelijk zichtbaar door de noppenfolie heen. Ik wil niet dat mijn aankopen zichtbaar zijn voor mensen die ze niet hoeven te zien.
Begin december besteld, maar kwam niet op tijd voor Kerstmis. Waarschijnlijk vooral te wijten aan de Britse grenschaos en niet jouw schuld.
Late levering
Begin november besteld en pas eind dec binnen gekregen . Moest zelf contact opnemen om meer info er over.
Het model ziet er leuk uit, maar er was een referentiefout: een letterfout in de naam van de motor waardoor de motor die ik ontving niet de motor was die op de site stond. Omdat ik niets van motoren weet, had ik het niet door, maar het bedierf mijn cadeau. Ik zou het niet aanraden
Geen problemen met de levering en de kwaliteit van het product in het bijzonder, echter, er waren stickers op de Tamiya blikken geplakt die het etiket bedekten, waardoor de productspecificaties niet correct konden worden gelezen.
Het is spijtig dat we de zending niet serieus hebben kunnen opvolgen. Het is ook jammer dat de geschatte ontvangstdatum niet is gehaald. Het contact met u is relatief vlot, in één richting. Maar u biedt geen steekhoudende antwoorden.
Ik beoordeel het product niet, maar de cadeauverpakking is onaanvaardbaar, plus de levertijd is onaanvaardbaar omdat jullie me extra hebben laten betalen om het artikel na de vervaldatum te krijgen.
Onmiddellijke levering? Ik heb het gisteren op de 16e ontvangen, dus het duurde 16 dagen voordat ik het ontving. Dat lijken me veel dagen.
Niks mis mee! Maar…heb drie dozen van onbekend merk Roden gekocht. Heel slecht.. zelfs met de fijne tang breken onderdelen af, heel veel flash( restanten plastic) slecht passend( veel plamuurwerk) zelfs de decals breken en blijven nauwelijks zitten. Snel bij de andere twee dozen gekeken, ziet er t zelfde uit. Roden is afrader dus.
Als voormalige klant ben ik blij met de levering van de kleuren: mat woestijngeel, mat donkere aarde, mat legergroen, mat vliegtuigblauw, die aan mijn verwachtingen voldoen. Wat de rest van de bestelling betreft, zie de rubriek aluminium. Bedankt voor de snelle oplossing van dit probleem. SIMOS
Het kostte me verschillende herinneringen voordat mijn pakket dat ik eind november had besteld, begin januari naar me toe werd gestuurd... niemand nam de telefoon op... gelukkig was het niet voor Kerstmis...
Ik heb in november een bestelling geplaatst. Het verschuldigde bedrag werd van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb niets ontvangen. Toen ik op de website van 1001 hobbies ging kijken wat de status van mijn bestelling was, bleek deze geannuleerd te zijn... Vreemd. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de verkoopafdeling, maar ze waren onbereikbaar. Uiteindelijk stuurde ik een e-mail. Ik kreeg onaangenaam te horen dat ik een betalingsbewijs moest meenemen. Gelukkig kon ik dit doen. Hoe dan ook, ik heb mijn bestelling uiteindelijk begin januari ontvangen, een paar dagen geleden. Niet slecht voor een bestelling in november.
Zeer slecht transport. Ze laten je €12 betalen om het met spoed in 2-3 dagen te krijgen en uiteindelijk duurt het meer dan 7 dagen.
Ik wacht nog steeds op een derde van mijn bestelling geplaatst op 4/12/2022...
Was erg teleurgesteld over het artikel.
Producten kopen is erg gemakkelijk. Ik was niet blij met de pakketdienst.
Op zich een goed product, maar het was een kerstcadeau en kwam onuitgepakt! Verrassing geen succes. Erg jammer.
Het duurde lang voordat mijn bestelling klaar was en er ontbrak een blik verf toen ik het ontving. Ik moest huilen bij de after-sales service om de ontbrekende verf voor Kerstmis te krijgen. Teleurgesteld over de after-sales service, maar ik heb uiteindelijk alles gekregen, dus ik laat een paar sterren...
Lange levertijden
Te lange levertijd voor een artikel dat beschikbaar zou zijn met onmiddellijke verzending. Geen reactie op verzoeken om informatie per e-mail. Geen telefonische reactie op de vele telefoontjes (zogenaamd vanwege te veel telefoontjes, geen geloofwaardige reden).
Product arriveerde pas 8 dagen nadat het was opgegeven voor levering. Daarom had het geen nut.
Pakket kwam erg laat aan Opgesplitst in twee Folders alleen in het Engels
De verpakking van het product was in orde. De levertijd duurde een eeuwigheid en miste de gelegenheid (Kerstmis) volledig. Ik bestelde 6 weken van tevoren en kreeg te horen dat het binnen 3 weken op voorraad zou zijn. Dus 3 weken van op voorraad tot levering is verschrikkelijk.
Ik vond dit niet leuk. Ik was enthousiast over een model voor mijn man voor Kerstmis dat ik vele weken eerder had besteld. Het kwam NADAT Kerstmis aan ondanks dat ik extra betaalde voor bezorging. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te horen dat ik op iemand moest wachten en toen kwam er niemand. De dag dat iemand antwoordde, was om me te vertellen dat het nog steeds kwam. Geen enkele oplossing en het model kwam in een vernielde doos. Zeer onprofessioneel
Ze hebben veel spellen om uit te kiezen. Maar als het op leveringen aankomt, laten ze veel te wensen over, want ik wacht al meer dan drie maanden op de komst van een spel, dat is jammer, want ik zou er meer besteld hebben.
Kwam niet op tijd zoals aangegeven
Na het openen van de verpakking is de plastic romp van de bestelde boot vervormd ik kan het model niet bouwen, vandaag een mail gestuurd om contact op te nemen met 1001 hobbies. Fr om de oplossing voor mijn probleem te zien
Het pakket was compleet en in goede staat. De bestelling kwam echter 1 week te laat aan.
[email protected] heeft mijn bericht niet beantwoord
Mijn pakket was erg beschadigd, ik hoop dat er geen onderdelen ontbreken.
Het duurde alleen twee maanden langer om het product te ontvangen dan geciteerd. Maar goed. Het evenement waar ik het product zou gebruiken was al een paar weken voorbij. Ik denk dat ik goed zit voor volgend jaar.
Ik ontving mijn bestelling in een eenvoudige envelop !!!! De doos was beschadigd ... en 2 stukken waren gebroken binnenin !!! Dit is onaanvaardbaar voor een professioneel bedrijf. Je koopt geen model per postorder om het vervolgens beschadigd te ontvangen. Het is een schande.
Het verkeerde model.
Hi levertijden niet in overeenstemming met wat was beschreven Pakket (cadeau te geven x kerst) kwam 2 dagen te laat dus ik moest een ander cadeau kopen