★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Mijn bestelling is nooit aangekomen
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen. Ook niet na contact met de klantenservice. Ik vermoed oplichterij. Gelukkig was het maar 20euro
Ik heb het artikel dat ik weken voor kerst had besteld nooit ontvangen.
Ik nam contact op en kreeg te horen dat de voorraad op zich liet wachten, maar dat ik de goederen snel zou krijgen. Bijna 3 weken later nog steeds geen goederen of correspondentie, ik nam opnieuw contact op en kreeg te horen dat het product niet meer op voorraad was en dat ik geen ander product of geld terug zou krijgen, dus ik vroeg om terugbetaling, wat bevestigd werd, maar kreeg te horen dat het tot 14 dagen zou duren voordat ik mijn geld terugkreeg. Toen ik betaalde werd mijn geld binnen 24 uur opgenomen, maar ze kunnen me niet snel terugbetalen??? ook al zeggen ze dat mijn item niet op voorraad is, het wordt nog steeds te koop aangeboden en de site zegt dat het op voorraad is en binnen 3-7 dagen kan worden verzonden. als eerste klant op deze site zou ik het noch aan anderen aanbevelen, noch zelf terugsturen. ik wacht nog steeds op terugbetaling van mijn betaling.
Besteld 13/12/21 6 tot 10 dagen. Vandaag 10/01/22 nog steeds geen ontvangst status in voorbereiding DEPLORABLE eerste en laatste keer dat bestellen op deze site en ik kruis mijn vingers om de bestelling te ontvangen. Questionnaire de satisfaction alors que je n'ai rien reçu INCOMPRÉHENSIBLE
Item besteld in november 2021 nooit ontvangen in januari 2022
10 dagen geleden een bestelling geplaatst, tot op heden niets ontvangen en geen communicatie. ik heb een bestelling geplaatst in duitsland en deze binnen 3 dagen ontvangen. is er een probleem in frankrijk?
Nooit mijn bestelling ontvangen. Slechte communicatie. Waarom artikelen verkopen die niet op voorraad zijn
Not good still not received my order
Besteld op 26/11/2021...ik wacht er nog steeds op!
Ik schrijf dit berichtje omdat ik mijn pakje nog steeds niet heb ontvangen, ook al was het voor Kerstmis en was mijn prinses teleurgesteld omdat ze haar cadeautje niet had waar ik nog steeds op wacht.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
Bestelling is nooit aangekomen moest om terugbetaling vragen teleurgesteld en walgend
Een maand na mijn bestelling heb ik nog steeds niets ontvangen... En van wat ik op het web heb gelezen, is 1001hobbies.fr geen onbekende op dit gebied... En ik heb natuurlijk geen mogelijkheid om rechtstreeks contact met hen op te nemen.
Enorme vertragingen in levering zonder echte uitleg of follow-up
Bestelling geplaatst, nooit verwerkt, maar mijn rekening werd gedebiteerd. Beloofd dat ik het zou ontvangen, nooit gedaan. Teleurgesteld
1 maand om een kerstcadeau te bezorgen. Verandering van leveringsmethode zonder adres bij te werken. Het bestelde artikel werd gewijzigd en dan eindelijk ontvangen. Een onbegrijpelijke meli melo in de ontvangen e-mails. Ik heb nog nooit een bedrijf gezien dat zo slecht georganiseerd is.
Dit is de tweede bestelling in minder dan een jaar en het is de tweede keer dat we onze pakketten niet binnen de termijn hebben ontvangen. De eerste keer was 3 weken en nu zitten we al op bijna 1 maand. Het was gewoon een cadeau voor mijn zoon voor Kerstmis, besteld op 14/12 en tot op de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen ;(
2 maal een bestelling gedaan van 150 euro. Beide malen keurige updates van de bestelling gehad inclusief verzendcodes van postnl/dhl. Helaas bleken er geen zendingen op verstuurd en heb ook niet ontvangen. Mails naar leverancier gestuurd zonder enige respons. Of het is oplichting of het is een bedrijf die nog heel veel moet verbeteren. In beide gevallen een afrader
Mijn bestelling is geplaatst in december, geen nieuws... Ik vroeg om een terugbetaling, geen nieuws... Ik heb verschillende e-mails gestuurd en nog steeds geen nieuws... Wat een onzin!
Bestelling nog steeds niet klaar, onmogelijk om gemakkelijk te annuleren op de site om alleen beschikbare producten te ontvangen. Een echte ramp van ergonomie.....
Ik bestelde een adventskalender voor mijn zoon. Hij werd snel verzonden maar raakte zoek door de koerier. Geen woord, geen bericht, geen verontschuldiging. Op 24 december boden ze aan om me er een te sturen .... Hoe vriendelijk !!!!!!
Bestelling nooit ontvangen, slechte klantenservice
Ik heb het pakket nooit ontvangen en moest de spellen elders zoeken. Ik kreeg mijn geld wel langzaam maar zeker terug.
Bijna 2 maanden geleden bestelde ik een plastic model dat online verkrijgbaar was. De aankoopprijs was iets minder dan 54 euro. Ik betaalde dit bedrag vooruit en na korte tijd kreeg ik een ontvangstbevestiging. Een paar dagen later kreeg ik bericht dat het artikel niet op voorraad was. In een e-mail vroeg ik om het bedrag terug te storten. Dit werd mij eerst bevestigd, met de opmerking dat het 3-5 dagen kon duren. Dat was geen probleem. Na twee weken heb ik navraag gedaan en ze schreven me dat ze de boekhouding opdracht hadden gegeven. Meer dan een week later, weer geen ontvangst van de terugbetaling. Weer een klacht en weer was het antwoord dat de boekhouding opdracht had gekregen om het geld over te maken. Een week later was ik het zat en stuurde ik 25 e-mails met dezelfde strekking, waarin ik verwees naar de EU-wetgeving en stelde dat de betaling binnen 2 weken moest worden terugbetaald. Het antwoord was dat de overboeking volgens de Franse wet zou worden uitgevoerd. Voor zover ik weet is er hier echter geen Frans betalingssysteem maar, zoals we allemaal weten, SEPA en dat duurt 2-4 dagen. Nadat mij werd gevraagd of ik klaar was met het bouwen van het model en of ik foto's had, antwoordde ik dat ik het model niet had ontvangen en nog steeds wachtte op de terugbetaling. Ik denk dat het een week geleden was. Ze antwoordden opnieuw, ik denk dat het de 3e of 4e keer was, dat ze de boekhouding zouden instrueren. Vandaag, maandag 10 januari 2020, was ik nog steeds niet bij de bank. Voor het weekend was er nog geen geld ontvangen. Als er niet snel geld wordt ontvangen, stuur ik dit bedrijf 100 mails per dag met de feiten van de zaak, zodat ze echt werk te doen hebben. Ik denk niet dat ik mijn geld nog terugkrijg. In ieder geval is dit niet de manier om zaken te doen. Wat ik hier heb geschreven is absoluut waar.
Bestelling geplaatst op 7 december. Vandaag, 10 januari, nog steeds niets. Maar 70 euro afgeschreven. Erg teleurgesteld, vooral omdat het voor kerst was. Ik wil deze bestelling graag ontvangen of terugbetaald krijgen, maar geen informatie, geen communicatie. Helemaal niet serieus. Ik raad dit bedrijf NIET aan.
Levering pas na zes weken. Niks qua communicatie over vertraging
Een deel van de bestelling werd een maand later verstuurd, inclusief een fout op één artikel! Ik wacht nog steeds op de rest !!!!!
Een bestelling die al maanden niet is geleverd, zonder nieuws van de site, is een aanfluiting van de wereld, zonder verder commentaar.
Klantenservice 0 geen reactie van hen, ik bestelde voor 650 € nog steeds niets ontvangen, en de tijd verschuift elke keer dan wie heeft voorraad
Bestelling geplaatst op 03/12/2021, verkeerde productreferentie. Na mijn telefoontje slaagde ik erin om hen niet te veel lastig te vallen en vond ik een product voor dezelfde prijs en vroeg hen om het bij mij thuis af te leveren in plaats van de oorspronkelijke Mondial Relay, ik kreeg te horen ok...ik geloofde het. Ik heb net een Mondial Relay e-mail ontvangen en mijn item wacht op mij...het is 8/01/2021. Ik raad het niet aan en ze zullen mij niet meer terugzien....
Zelden slechtere, incompetente service gezien, geen excuses, waarschuwt niet eens dat er een voorraadprobleem is, verplicht om eindeloze e-mails te sturen.
Bestelling geplaatst op 19 december. Op 10 januari nog steeds niet geleverd.
Bestelling nog steeds niet ontvangen na 1 maand wachten. Ik heb verschillende herinneringen gestuurd maar de robot was te dom om correct te antwoorden !!!! Ik zal de staat van het pakket controleren als ik het ontvang, dat belooft wat!
Bestelling nooit ontvangen. Restitutie nog in behandeling...
Toen ik mijn bestelling plaatste met een expresslevering die maar liefst £35.00 kostte, zou ik volgens de website de bestelling voor kerst krijgen. Bijna een maand later nog steeds wachten zal nooit meer gebruiken
Levering meer dan een maand na de bestelling, hoewel het model op voorraad was. Uiteindelijk werd het geleverd zonder enig idee wanneer het zou aankomen. De doos werd niet afgeleverd bij het relaispunt, alleen een bericht dat ik de levering had geweigerd, wat niet waar is. Pakket 7 dagen later opnieuw aangetekend verzonden. Te vermijden, beschadigde doos.
Ik had een bestelling geplaatst, dus het artikel was beschikbaar. De volgende dag was het artikel niet beschikbaar. Ik zag mijn bestelling niet vertrekken en belde. Het duurde 2 weken en ik heb mijn artikel nooit ontvangen. Dus vroeg ik mijn geld terug, wat ik zonder problemen kreeg.
Ik geef mijn mening naar aanleiding van een e-mail die ik heb ontvangen: Stuur de bestelling door en ik zal mijn mening opnieuw posten. Bij voorbaat dank.
Ik heb nog steeds niets ontvangen het is al meer dan een maand schaamte!!!!!