★★★★☆
op 38062 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1 ster is te veel. Goederen waren op voorraad en ik bestelde. Na een tijdje wachten om uit te vinden waar mijn bestelling was, realiseerde ik me dat een model uit Japan was nabesteld. Ik heb de kleur nodig die ik had besteld. Geen informatie over de rest van mijn bestelling. Geen antwoord op mijn eerste vraag over mijn bestelling. Tweede vraag werd beantwoord met een standaardtekst. Waarschijnlijk hebben ze mijn verzoek niet eens gelezen. Derde vraag over een gedeeltelijke levering is eruit. Eerste keer dat ik daar bestel, dat is geen manier om tevreden klanten te maken. Geen wonder dat ze zo groots adverteren met geld terug! Dit is de eerste en laatste bestelling die ik bij 1001hobbies heb geplaatst. Nooit meer!
Bestelling maandag de 10de geplaatst, nog steeds geen levering op vrijdag de 14de. Gisteren mail gestuurd, geen antwoord. Vandaag telefonisch contact gezocht, automatisch antwoordapparaat 'wij zijn gesloten'. Ik bestel hier nooit meer iets, wat een slechte service.
Ik kreeg het verkeerde artikel toegestuurd en daarom had mijn zoon zijn cadeau voor Kerstmis niet. Het bedrijf heeft nog steeds geen vervangend artikel opgestuurd omdat ze wachten tot het artikel is teruggestuurd, wat al bijna 2 weken geleden was! Het verkeerd opgestuurde artikel was maar een fractie van de prijs van het artikel dat ik wilde hebben. Ze hebben een aanzienlijk deel van mijn geld en nog geen product om te laten zien. Ik zal er nooit meer iets kopen.
Er is niet geleverd omdat de puzzel niet meer op voorraad was. 1001 hobbies.de heeft hier geen melding van gemaakt. Terugbetaling van het reeds betaalde bedrag vond pas plaats na een claim en duurde lang.
Met betrekking tot de navigatie op de pagina wat er met mij gebeurde is dat het niet de taal van het product, in het bijzonder de instructies, dat is waarom ik het moest retourneren. Qua levering en andere dingen was alles in orde, behalve de retourzending, die moest ik betalen voor de terugbetaling en dat kostte veel. Voor terugbetaling geven ze volgens mij (heb ik bij andere bedrijven gevonden) faciliteiten in dit aspect door de labels per e-mail te sturen zodat de terugzending gratis is; ik weet niet of dat kan en niet te veel kosten met zich meebrengt. Een soort porto.
Ik heb nog niets ontvangen
Ik heb nog niets ontvangen
Zeer lange tijd tussen bestelling en levering! Geen of weinig opvolging! Product niet op voorraad! Ik wil echter LAURE, hoofd van de afdeling klantenrelaties, hartelijk bedanken voor het feit dat ze vanaf het begin van mijn klacht naar me heeft geluisterd. Ze heeft mijn hele zaak met efficiëntie en reactievermogen opgevolgd om ervoor te zorgen dat ik mijn bestelling vandaag na bijna 1 maand wachten heb ontvangen.
Heb nog steeds bestelling niet ontvangen
Absoluut afschuwelijk bedrijf, bestelling liet eeuwen op zich wachten, toen was bestelling verkeerd, 5 weken later nog steeds proberen geld terug te krijgen, communicatie onbestaand. Bedrijf zou gesloten moeten worden!!!!
Geen levering!
Producten promoten door op de site aan te geven dat ze op voorraad zijn terwijl dat niet zo is. Als ik de klantenservice niet had gemaild, had ik nooit geweten dat mijn bestelling niet zou worden uitgevoerd, omdat het product niet meer beschikbaar was 🙁 maar de terugbetaling was in orde. Ik had een kerstcadeau voor mijn dochter gepland, maar ze heeft het nooit ontvangen. Totale teleurstelling, ik zal nooit meer bij deze site bestellen.
De eerste bestelling ging heel goed, maar de tweede was een totale mislukking en ik wacht nu de tweede maand op mijn geld terug.
Ik zal deze leverancier nooit meer gebruiken. De website waar ik bestelde lijkt gevestigd te zijn in het Verenigd Koninkrijk, met een Brits e-mailadres en telefoonnummer. Er werd verwezen naar het feit dat de bestelling vanuit de EU zou worden verzonden, wat misschien vertraging zou veroorzaken. Er werd geen melding gemaakt van het feit dat het bedrijf eigenlijk in Frankrijk is gevestigd en dat er invoerrechten en administratiekosten bij komen kijken. Ik kan gewoon geen zaken doen met een bedrijf dat zich zo gedraagt. D
Ik heb het kerstcadeau op 10 december besteld nadat ik ze had gebeld en mijn vragen in een Engelstalig telefoongesprek moest verduidelijken... Natuurlijk moet je vooraf betalen. De levering zou binnen 7-9 dagen moeten plaatsvinden. Toen ik op 20 december nog niets had gehoord, heb ik gebeld. Ik moest opnieuw in het Engels bellen, omdat er weer geen Duitstalig personeel beschikbaar was. Ze vertelde me dat ze nog steeds wachtten op een deel van de bestelling, die daar op 24 december zou worden afgeleverd en waarschijnlijk op 27 december naar mij zou worden verstuurd. Ik vertelde hen nogmaals dat het een kerstcadeau was en dat ik bij het plaatsen van de bestelling had vertrouwd op de leveringsgegevens. Ze reageerden hierop door de bestelling te annuleren en het gesprek te beëindigen, hoewel ik om de levering had gevraagd. Ik schreef vervolgens naar het bedrijf en werd gevraagd om te beslissen of ik de bestelling wilde annuleren of houden. Ik vroeg nogmaals of het pakket verzonden kon worden en wanneer ik het kon verwachten. Op 30.12.21 antwoordden ze dat ze de annulering in gang hadden gezet en wensten me een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. Ik kreeg mijn geld terug op 11.01.22. Ik kan dit bedrijf absoluut aan niemand aanbevelen.
Omdat ik nog steeds wacht op mijn bestelling (sinds december), die eigenlijk op voorraad was en ik nu moet wachten tot april-mei, kan ik niet meer dan 1 ster geven. Het spijt me!
Bestelling 6 dagen na plaatsing geannuleerd omdat deze nog niet was verwerkt en aangekondigd dat dit pas 10 dagen na plaatsing van de bestelling zou gebeuren. Betaling afgeschreven de dag nadat de bestelling was geplaatst en 21 dagen na annulering terugbetaald!
Vaak oplichterij - Roman trireme model NOOIT beschikbaar met veranderende prijzen die niet vermeld staan bij de eerste aanbieding van deze "dealers" (Frankrijk zeker en Duitsland ook! Ook lange "levertijd om de koper aan het lijntje te houden - zeker opletten voor de koper!!!
Item van slechte kwaliteit, aluminium moeren volledig uitgewassen, in plaats van helder rood zijn ze roze of bijna wit. Zeer goede kwaliteit.
Producten besteld op deze site omdat ze gemarkeerd waren als beschikbaar, maar meer dan 2 weken later, nog steeds geen pakket verstuurd en producten vermeld als niet op voorraad...
Compleet ondoorzichtig bestelproces. Het was op geen enkel moment duidelijk wanneer de levering zou plaatsvinden. Er werd me pas eind december een leverdatum beloofd toen ik er telefonisch naar vroeg. Tot op heden heeft er nog geen levering plaatsgevonden.
Het artikel was op voorraad op de site, maar niet fysiek, en ook niet bij hun leverancier. Sindsdien wacht ik op een terugbetaling. Onaanvaardbaar.
Na twee maanden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, noch heb ik antwoord gekregen op mijn e-mails, noch heb ik mijn geld teruggekregen.
Maar deel van mijn bestelling ontvangen, via de mail krijg ik geen contact met de winkel. Nog nooit heb ik een ervaring zo slecht gehad met een webwinkel. Mocht 1001hobbies dit lezen, graag zou ik de rest van mijn producten ontvangen, of mijn geld teruggestort krijgen voor deze producten.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en mijn geld nog steeds niet teruggekregen.
Het heeft mijn bestelling niet uitgevoerd, gaf uiteindelijk een terugbetaling maar beantwoordde nooit een van mijn e-mails
Moest 68,51 pond extra betalen voor bezorging boven de bestelkosten. Geen antwoord van 1001 hobbies bij navraag, geen melding van extra kosten bij bestelling. UPS accepteert geen cheques (nog steeds wettig betaalmiddel), niet blij met de hele zaak.
Omdat u producten te koop aanbiedt op uw site die u niet op voorraad hebt. Ik heb een bestelling geplaatst op 18/12/2021. En u zei dat ik moest wachten tot uw leverancier het product zou leveren. Wat blijkbaar zelf niet op voorraad was. Dit is onaanvaardbaar. Ik wil mijn pakket deze week geleverd hebben. Of mijn geld terug. CDLT
Ik kan nog geen mening geven omdat ik het product nog steeds niet binnen heb.
Zeer ontevreden over deze site. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. De particuliere pakketdienst zei dat ik afwezig was op de dag van levering, wat totaal niet waar was, vooral omdat dit een medische praktijk is met een secretaresse. Sindsdien heeft de bezorgdienst het pakket teruggestuurd naar 1001 hobbies en zegt me dat ze niets meer kunnen doen. En geen nieuws van 1001 hobbies ondanks mijn e-mails. Ze zijn onmogelijk te bereiken. En natuurlijk heb ik ook geen geld teruggekregen.
Goederen gemarkeerd als beschikbaar maar ze hebben ze niet op voorraad, zeer lange levertijden, sinds 27 december heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ik weet niet wat ermee gebeurd is! Ik zal nooit meer bij hen kopen!
Bestellen was eenvoudig en gemakkelijk, betalen was eenvoudig en gemakkelijk, dat was het. Ik bestelde op 13 december, tot op heden is er nog geen levering aangekomen, geen reactie op e-mails. Jammer eigenlijk, ik was eigenlijk best overtuigd.
Na 20 berichten van dubbele betaling voor een bestelling waarvan ik maar 1 teruggave heb gekregen heb ik het opgegeven en mijn verlies van 250 euro maar aanvaard
Hierdoor kon ik een bestelling plaatsen voor een artikel dat jullie eigenlijk nooit op voorraad hadden. Het kostte me meer dan een maand om het bedrijf te berichten over mijn ontbrekende bestelling, totdat ik bericht kreeg dat het niet op voorraad was. Ik had al een geschil ingediend bij mijn creditcardmaatschappij en hen laten weten dat ik niets van het bedrijf had gehoord en ook geen reactie van hen had ontvangen. De creditcard stortte mijn geld terug en ik bestelde meteen ergens anders en ontving het artikel minder dan een week later.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik heb mijn geld niet teruggekregen, dus ik ga juridische stappen tegen jullie ondernemen.
De klantenservice is verschrikkelijk. Ik heb iets besteld dat nooit is verzonden en ik heb ze na weken wachten gemaild om erachter te komen dat het artikel permanent niet op voorraad is. Ik vroeg om een terugbetaling en die kreeg ik nooit. Ik moest een claim indienen bij PayPal om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen. Het was een vreselijke winkelervaring en ik ben erg ongelukkig.
Hallo, in mijn geval had ik graag na de betaling van mijn bestelling informatie gehad (uw bestelling wordt voorbereid / wacht / wordt verzonden / niet op voorraad ... etc.) maar geen nieuws ... Ik zou geen opmerkingen plaatsen of een negatieve beoordeling geven. Ik zal wachten. Met vriendelijke groet.
Ik bestelde 2 artikelen op 11 december, waarvan er een werd geadverteerd voor levering binnen 7/8 dagen en de andere binnen 10/11 dagen, gezien de leverings- en levertijden. Op 10 januari had ik nog steeds niets ontvangen. Betaling direct na bestelling geïnd. Eén artikel is al 15 dagen weer op voorraad en is me nog steeds niet toegezonden. Op mijn e-mails met specifieke vragen krijg ik slechts gedeeltelijke en zeer ontoereikende antwoorden. ZEER ONTEVREDEN.
Mijn bestelling is nooit aangekomen
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen. Ook niet na contact met de klantenservice. Ik vermoed oplichterij. Gelukkig was het maar 20euro