4.2/5
★★★★☆
op 36849 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Klantenservice volledig gebrekkig, willekeurig voorraadbeheer. Zeer slechte ervaring
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Er ontbrak een onderdeel in het pakket omdat het niet op voorraad was. Ik wacht echter nog steeds op een terugbetaling!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een model besteld als cadeau, daarna hebben jullie me gedwongen om verf en accessoires te kopen. En uiteindelijk hebben jullie het model niet op voorraad en vertellen jullie me dat 10 dagen na de aankoop. Ik ben erg teleurgesteld en voel me opgelicht. Ik wil mijn geld terug omdat u de bestelling niet wilt honoreren. Bovendien kunt u niet worden gecontacteerd en dat is woedend!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het verkeerde onderdeel ontvangen, foto's van mijn aankoop opgestuurd en nog steeds niets gehoord.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 25/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is een portaal site, ofwel de leverancier is niet Nederlands. Het duurde 2 maanden voordat het werd verstuurd. Eenmaal aangekomen blijkt het niet het product te zijn wat ik dacht besteld te hebben. Dit is te herleiden naar de slechte beschrijving van artikels.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 17/01/2022
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling ontvangen, correcte verpakking, maar verkeerde inhoud (Bristol Britannia model in de doos van een Constellation C121). Geen reactie op mijn contactverzoeken, zelfs geen ontvangstbevestiging.
User icon
Bruno A.
Op
na aankoop van 25/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben mijn bericht aan hen op hun contactpagina volledig genegeerd, ik zal ze nooit meer gebruiken,
User icon
Laurence T.
Op
na aankoop van 30/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer lange levering voor een snelle levering meer dan 2 weken om geleverd te worden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Uw leveringen duren te lang. Ik wilde bij een Franse winkelier bestellen omdat ik Frans ben en ik ben erg teleurgesteld. Ik heb bij buitenlandse verkopers besteld die ik niet zal noemen en ik heb mijn pakketten binnen een week ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Niet van deze site kopen!! Na meerdere keren te hebben aangegeven "bestelling niet ontvangen" en een mailtje te hebben gestuurd heb ik na een paar weken nog steeds geen reactie. De customer service is ruk. Niks binnen krijgen maar toch mailtjes binnen krijgen met "uw bestelling is ontvangen. Wat vond u van uw product?". Zeker niet aan te raden dus
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 07/01/2022
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb nooit iets ontvangen er wordt niet gereageerd op de mail. Heel slecht
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 01/01/2022
1 /5
★☆☆☆☆
Besteld artikel zogenaamd op voorraad maar nooit geweest en nog steeds niet aangekomen! Ik vroeg om een terugbetaling maar het is hetzelfde, je hoeft geen haast te hebben! Ik heb er spijt van dat ik mijn bestelling op deze site heb geplaatst!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het niet ontvangen sinds 19 januari 3022.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 19/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zou dit soort zakelijk gedrag nooit wensen. De bestelde goederen waren op voorraad. Na korte tijd ontving ik een verzendbericht. Maar zelfs na een maand kwam de bestelling niet aan. Toen ik navraag deed, kreeg ik een creditnota omdat één artikel niet beschikbaar was. Ik heb toen de bestelling geannuleerd, omdat beide artikelen nodig zijn voor dit model! Vervolgens kreeg ik weer een bericht dat mijn bestelling in behandeling was. Opnieuw heb ik deze bestelling geannuleerd. Wat komt er nu weer? Een verzendbericht! Willen ze echt een juridisch geschil beginnen? Andere bedrijven uit Europa leverden binnen 2 tot 4 dagen.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 02/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw commentaar. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Bedankt dat u de tijd heeft genomen @ binnenkort https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb jullie verschillende keren geschreven om de bestelling te annuleren, maar jullie hebben mijn e-mails niet gelezen en beantwoord. Het telefoonnummer werkt niet en de sms ook niet.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 15/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 22 december 2021 besteld en tot op heden niets ontvangen. Vandaag is het 2 februari 2022. Als jullie niet kunnen leveren, wil ik heel snel mijn geld terug.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik zal niet meer kopen, goederen komen uit Frankrijk met bijbelse tijden 13 dagen voor goederen op voorraad.Een andere bestelling die ontbreekt een kleur te vinden wie weet wanneer en of het zal aankomen.Ze weigeren de verantwoordelijkheid te nemen voor het herroepingsrecht, bovendien voor een goede reden, ze antwoorden niet op e-mails ze liegen over goederen op voorraad, met mij hebben ze veel geld verloren ze zijn verschrikkelijk.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 20/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Item niet beschikbaar na 2 maanden en toekomstige beschikbaarheid onbekend. Ik kreeg een tegoedbon aangeboden in plaats van geld terug. Totaal onaanvaardbaar.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 5/01/2022, nog steeds niet verzonden hoewel alle producten op voorraad waren en onmiddellijk konden worden verzonden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling niet volledig ontvangen - wacht nog op saldo
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 3.9 besteld en er is tot nu toe niets aangekomen en mijn e-mail is al 1 maand niet beantwoord 1001hobbies heeft me 65 euro afhandig gemaakt 1001hobbies is een Franse site en geen Duitse ik kan mijn geld niet meer krijgen omdat ik het heb overgemaakt ik ben heel dom geweest jullie zijn gewoon niet en bestel hier zeker niets
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 03/09/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ook geen geld teruggekregen
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 17/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
PD IK HEB EEN MAAND GELEDEN EEN BESTELLING GEDAAN EN IK HEB HEM NOG STEEDS NIET ONTVANGEN, PLUS OM UITLEG GEVRAAGD, DE CONTACTPERSOON AANGESCHREVEN, EN NOG STEEDS GEEN TRUFFEL ONTVANGEN? BO IK ZAL HET UITZOEKEN
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 07/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
3 maanden na mijn bestelling wacht ik nog steeds op mijn pakket zonder antwoord of uitleg !!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Voorraadartikel meteen klaar voor verzending duurde 1,5 week. Verpakking van het model was gescheurd en afgeplakt. Van de fabrikant wordt het normaal in krimpfolie geleverd.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zes dagen vanaf de bestelling om de bestelling te verzenden, in totaal 18 dagen om te ontvangen. Twee artikelen waarvan een verkeerd en de oplossing die ze geven is dat de klant het verkeerde artikel stuurt en dat ze dan de juiste sturen, dit is hoe ze de klanten behandelen. Nooit meer bij hen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, oorspronkelijk was het voor Kerstmis toen ik bestelde en er was nog één exemplaar over. Toen ik mijn bestelling bevestigde was alles in orde en een paar dagen later kreeg ik te horen dat er een voorraadtekort was ?????? Ik kreeg een tegoedbon aangeboden, maar omdat het zeker is dat ik deze site nooit zou aanbevelen, heb ik die geweigerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo , Onze excuses voor dit incident , de periode van januari was erg ingewikkeld met de verandering van de nieuwe site , die heeft dealer de leveringsdata van een aantal bestellingen Wij vernieuwen onze excuses , en dank u voor uw begrip Oprecht 1001 Hobbies team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb op 12/5 een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau. Omdat ik geen statusupdates had ontvangen, belde ik de week erna op en sprak de voicemail in. Omdat ik nog steeds geen reactie had ontvangen, stuurde ik op 12/22 een e-mail en hoorde uiteindelijk op 12/23 dat mijn bestelling in afwachting was van levering, maar dat ik in plaats daarvan een vergoeding zou krijgen (er werd geen andere optie aangeboden). Op 1/16 kreeg ik mijn geld terug, maar daar had ik natuurlijk niets aan bij de aankoop van het kerstcadeau en ik moest uiteindelijk op zoek naar een andere hobbywinkel.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04/11/21 met drie artikelen op voorraad na een week een e-mail informeert mij dat het product in herbestelling is dus niet op voorraad zoals aangegeven na een maand zonder nieuws ik vraag per e-mail waar mijn bestelling is antwoord product zal niet worden bijgevuld ik ben aangeboden ofwel een terugbetaling of een tegoed of neem een ander product met een kleine korting die ik doe door te kijken dat het op voorraad is ik ben verteld per e-mail dat de bestelling zal vertrekken op 23 december begin januari en zonder nieuws ik post een nieuwe mail om te weten antwoord wachten op levering door de leverancier. product met een kleine korting die ik deed door te controleren dat het op voorraad was kreeg ik per e-mail te horen dat de bestelling zou worden verzonden op 23 december begin januari en zonder nieuws stuurde ik een nieuwe e-mail om het antwoord te weten ik wachtte op de levering van de leverancier dus het product was niet op voorraad kreeg ik te horen dat de bestelling zou worden verzonden op 17 januari, op 12 januari kreeg ik een e-mail van collisimo dat mijn pakket op 14 januari zou worden geleverd maar geen e-mail van 1001 hobbies dus twee maanden om een bestelling te krijgen geen informatie voor de klant en de producten zijn niet op voorraad zoals aangegeven en veel duurder dan concurrenten het is niet serieus als een indicatie het was mijn eerste bestelling op deze site maar ook de laatste Patrick
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Wij verontschuldigen ons voor dit incident, gelieve te geloven dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. De vakantieperiode was erg ingewikkeld voor ons, als gevolg van de toename van de aanvragen, en de vertragingen vervoerders Wij vernieuwen onze excuses Goede dag Customer Service 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Aangezien ik de bestelling nooit heb ontvangen en ze me geen trackinginformatie konden geven, zit ik met het verlies omdat ik zonder deze informatie geen navraag kan doen. Zeer slechte service!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 27/10/2021
Vertaalde beoordeling