★★★★☆
op 38062 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Meer dan een maand wachten op levering en geen nieuws...
Het product doet er net zo lang over alsof het per schip uit Australië komt.
Product niet geleverd en nog steeds geen geld terug!
Zei dat het op voorraad was, maar dat was niet zo. Ze vertelden het me pas toen het te laat was om nog ergens anders te bestellen voor de kerst. Slechte service. Ik kreeg wel mijn geld terug
Niets ontvangen!
Niets ontvangen.
Helemaal niet tevreden. Kerstcadeau niet ontvangen, dus bestelling begin januari geannuleerd en nog steeds geen geld terug!
Bestelling niet geleverd na meer dan een maand wachten. Geen communicatie. Restitutie aangevraagd bij PayPal.
Besteld op 1 december voor een kerstcadeau en gisteren 19 januari geleverd! Dat zegt genoeg, ik zal deze site niet meer gebruiken.
Belabberd. Ze zetten producten online die ze niet op voorraad hebben. Ten koste van alles te vermijden.
Bestelling geplaatst op 10.01 alleen op beschikbare artikelen. Een week later geen nieuws. Na een telefoontje vertelde de verkoopster me dat er computerproblemen waren geweest... Ik merkte geen problemen toen mijn bankrekening de dag na de bestelling werd gedebiteerd! En tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen. Deze site is een echte reclame voor Amazon ...
Besteld op 09.12.21 voor Kerstmis (levertijd beloofd 3-4 werkdagen) tot nu 20.01.22 nog steeds niets..... kwam e-mail dat de levering is vertraagd vanwege een artikel (hetzelfde scenario als bij de andere klanten)..... Natuurlijk geannuleerd na een paar e-mails na oudejaarsavond.... Nu wacht ik nog steeds op mijn geld... 14 dagen restitutie al verlopen, nog steeds niets.... Gewoon schandalig
Mijn bestelling van september is nog steeds niet aangekomen, het is ondertussen nog een week voor dat het februari is...
Ik heb geen goederen ontvangen. Mijn geld is nog steeds niet terugbetaald. Na bijna 2 maanden. Nooit meer.
Goederen nooit aangekomen Geen antwoord op e-mails
Ik wacht na 3 weken nog steeds op mijn spullen. Ze reageren amper op vragen. Levertijd was 3-5 werkdagen. Nu is de order verdwenen en geven ze PostNL de schuld. Ze zullen vandaag terugbellen. Ik ben benieuwd. Maar dit schiet niet op.
Ik heb in november een aankoop gedaan. Na 15 dagen had ik nog niets van hem gehoord, dus nam ik contact op met Correos. Het pakket was niet verzonden, hoewel ze me vertelden van wel. Het zijn leugenaars en oplichters. Na commentaar op sociale netwerken namen een aantal mensen contact met me op om een groepsklacht in te dienen, ze zijn allemaal opgelicht. Koop hier niet, anders zul je er spijt van krijgen....
Ik heb nog steeds niets ontvangen, zelfs geen bericht
Stukken niet inbegrepen
HET PAKKET IS NOG STEEDS NIET GELEVERD!!!! IK WACHT AL MEER DAN EEN MAAND!!! IK KAN HET PAKKET OOK NIET VOLGEN OMDAT ER TEN ONRECHTE STAAT DAT HET AL GELEVERD IS!!! IK NEEM BINNENKORT CONTACT OP EN WIL OF MIJN LEVERING OF MIJN GELD TERUG!!!
Ik geef de beoordeling alleen omdat u me dat per e-mail hebt gevraagd. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom, u zou uw geautomatiseerde processen moeten heroverwegen. Ik vind uw methodes twijfelachtig. Je kunt alleen dingen bestellen als je lid wordt. U vermeldt artikelen als op voorraad die u niet hebt en biedt alleen een tegoedbon als vervanging. Ik heb per e-mail aangedrongen op een volledige terugbetaling en die heb ik natuurlijk gekregen, want ik heb het volste recht om mijn geld terug te krijgen en dat weet je. Helaas heb ik mijn lidmaatschap niet officieel opgezegd. Je bent vrij om me officieel van je mailinglijst te verwijderen, je hebt mijn toestemming.
Levering duurde veel te lang.
Bestelde x2 Graf Zeppelin en X5 Kilo modellen, ontving een doos met een verzendbericht waarin stond dat alle bovenstaande modellen waren bijgevoegd, maar in werkelijkheid waren alleen x1 Graf Zeppelin en x3 Kilo bijgevoegd. Herhaaldelijk contact opgenomen en dit kenbaar gemaakt aan 1001hobbies, maar dagen later nog steeds geen antwoord van hen om het probleem te erkennen laat staan op te lossen.
Ik heb een bestelling geplaatst, jullie namen mijn geld aan en vertelden me vervolgens dat het product niet beschikbaar was en dat er geen restitutie was. Ik voel me bedrogen en ik zal nooit meer bij jullie kopen of jullie aan iemand aanbevelen en ik zal mijn ervaringen via sociale media kenbaar maken. Wat een slecht bedrijf
Ik ga ze geen ster geven voor het slechte management sinds 27 november wacht ik op mijn bestelling en niets, nu gaan we wachten hoe lang het duurt om het geld terug te sturen, de waarheid is dat het jammer is omdat we van plan waren om dit jaar meerdere bestellingen te doen.
De bestelling kwam niet aan. Ze namen de telefoon niet op. Het lukte me om contact op te nemen en de bestelling te annuleren. Ik wacht nog steeds op mijn geld terug en de deadline is verstreken.
Levering te laat want na de vakantie, in tegenstelling tot de eerste aanwijzingen op de site. Eenmaal geleverd bleek de barcode niet te kloppen, waardoor het voor de winkelier onmogelijk was om het pakket te vinden. Hij moest zijn voorraad pakket voor pakket controleren, onvoorstelbare wachttijd voor mij en een groot ongemak voor de winkelier. Zeer teleurgesteld in deze levering en dus in uw site. Ik zal het niet langer aanbevelen.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Na een bestelling op 28/12/2021 werd het pakket bij mij geleverd zonder het model. Ik heb verschillende berichten gestuurd om hen op de hoogte te brengen van het probleem, dat nog niet is opgelost. Bovendien is het onmogelijk om telefonisch contact met hen op te nemen, aangezien de lijn altijd bezet is.
De rechterhand weet duidelijk niet wat de linkerhand doet. goederen besteld en betaald, weken later een verzoek tot betaling. Ik had persoonlijk met de winkel gesproken als de telefoonnummers de juiste waren geweest. Ik heb alles met PayPal betaald...lucky me, nooit meer!!!
Ik wacht al meer dan een maand. Geen klantenservice: geen reactie op mijn herinneringen. Geen informatie. Niets ontvangen. Ik werd echter gedebiteerd op de dag dat ik mijn bestelling plaatste...
Ik heb niets dan klachten over 1001 hobbies. Vanaf het begin hebben ze me belazerd met mijn bestelling. .site o
Ik heb de bestelling anderhalve maand geleden geplaatst en nog steeds niet ontvangen.
Het product dat aankwam was niet het product dat ik had besteld, het was trouwens beschadigd en ik zal er negatieve publiciteit aan geven.
Ik bestelde een Boeing 747 kit op 23 november 2021. Toen de leverdatum naderde, bekeek ik de trackinggegevens en ontdekte dat het pakket niet was verzonden, hoewel ik een e-mail van hen had ontvangen waarin stond dat het was verzonden. Ik belde hen en ze zeiden dat er een fout was gemaakt en dat het niet was verzonden, maar dat ze een nieuwe bestelling zouden maken. Dit deden ze, maar de leverdatum was te dicht bij Kerstmis, dus ik annuleerde de bestelling voordat ze de kans hadden om het te verzenden. Ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling. Ik heb ze verschillende keren gebeld en ze zeiden dat ze het zouden afhandelen, maar er gebeurde niets. Nu probeer ik ze te bellen en krijg ik een bericht dat ze te veel telefoontjes hebben en dat ze me afsnijden. Dit is de slechtste ervaring die ik heb gehad met een bedrijf op internet. In mijn ervaring vind ik ze totaal incompetent en ik zou nooit meer zaken met ze doen als ik mijn geld terug heb.
I ordered something 04.12.2021 Today is 16 .01.2022 . I still don't have my order .
Bestelling geplaatst op 7 december, gegarandeerde levering voor Kerstmis. Geen informatie over het volgen van de bestelling, ik heb pas net een terugbetaling ontvangen (16 januari) zonder enig nieuws vooraf. Te vermijden.
De verwerking duurde bijna twee maanden en vond pas plaats nadat Paypal was geactiveerd.
Totaal geen organisatie! 2 artikelen gekocht die op voorraad zouden zijn, maar 1 van de 2 was niet op voorraad en werd later verzonden (dus na Kerstmis, geweldig ...) En de 1e zou aankomen bij het pakketcentrum, maar het postkantoor belde me op 24 december om te vertellen dat het niet in aanmerking kwam voor levering bij het pakketcentrum ... Ik moest een deel van mijn werktijd vrijmaken om mijn pakket op te halen bij het sorteercentrum van het postkantoor! Noch gedaan, noch te doen ...
Niet gedetailleerd dat de set wordt geleverd met een EU-stekker. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te horen dat als het je niet bevalt, je het moet terugsturen.