★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
Goed
Meer dan 20 dagen om de bestelling te verzenden. Zogenaamd omdat een product niet beschikbaar was. Toch was alles nog steeds als beschikbaar gemarkeerd op de site. Geen klantenservice, alleen een dom en nutteloos bot. Ik vroeg om met een mens te praten, hij zei dat ze me zouden terugbellen. Dat is nooit gebeurd, maar toevallig was mijn pakket een uur later verzonden. Onacceptabele service, 1 ster is genereus.
Geen probleem, levering bijna op tijd
Zeer goed product
Onvolledige ontvangst 6 maanden later
2 vermeende modellen beschikbaar, 20 dagen wachten, ondertussen vertrokken voor 4 maanden naar Spanje
Heel goed
Serieuze kwaliteit
Alles perfect.Snel en goede communicatie
Heel goed
Zeer lange levertijd
Levering van 1 maand
Zeer goed
Beschadigde doos voor mijn eerste popfiguur Vertraagde levering voor de tweede (ongeveer 4 maanden)
Snelle en perfecte levering - goede afhandeling en informatie - Dank !
Doos aangekomen met ingedrukte verpakking maar onderdelen intact. Snelheid ok!
Snel
Vriendelijk, snel maar vooral super verpakking! Zeer tevreden met de aankoop. Bedankt aan het hele team, vooral voor de snelle antwoorden.
Vertraging bij de levering
Het was jammer dat ik een maand moest wachten om mijn bestelling te ontvangen, maar het is niet de schuld van 1001hobbies (leverancier die achterloopt). de kwaliteit van het model is een beetje discutabel. Het bouwplan is een beetje licht voor de montage-instructies. Jammer.
Bestelling niet beschikbaar in de catalogus
Dodelijk, ze hebben me niet gewaarschuwd dat er een probleem was met het magazijn. Ik belde op maandag omdat ze Spaans spraken en ze namen de telefoon niet op. De rest van de dagen namen ze op een dag op en spraken ze geen Spaans. Ze gaven me het gevoel dat het volgende week opgelost zou worden en zo week na week. Zeer ontevreden.
Ik had problemen met het toevoegen van producten aan de winkelwagentje. Ze beantwoorden de telefoon wanneer het hen uitkomt. Zeer lange levertijd, bijna een maand. De bestelling kwam incompleet aan. Ze hebben het artikel dat ze niet hadden verzonden geretourneerd, maar zonder enige uitleg of excuses.
Over het algemeen wordt het als veel te lang beschouwd: 3 weken tussen de bestelling en de levering. En bovendien bent u niet de goedkoopste op de markt. Blijft de interesse in bepaalde gepresenteerde modellen.
Perfect
De vertraging was langer dan aangekondigd op de site (6 weken).
Serieuze site. Snelle levering
Uitstekend
Product "beschikbaar", maar bijna 1 maand om het te ontvangen
Ik wilde mijn bestelling wijzigen/annuleren maar niemand heeft binnen 1 week op me gereageerd (per e-mail en telefoon). Klantenservice is niet bestaand.
Zeer goed!
Ondanks een gerechtvaardigde verzendvertraging, bestelling ontvangen en in goede staat
Pakket aangekondigd op de site, maar vertraging in de toekomstige voorraad, resultaat, ik ben ontevreden over deze bestelling die ik niet van plan ben opnieuw te plaatsen op uw site
Zeer goed
Het product arriveerde in uitstekende staat, maar ondanks dat het gemarkeerd was voor verzending op dezelfde dag, duurde het product veel langer dan verwacht, meer dan een week na de geschatte datum op het moment van het selecteren van de verzendmethode. Ik zou opnieuw kopen, rekening houdend met het feit dat de verzending langer duurt.
Zeer snelle verzending en levering
Zeer goed
Zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de opvolging van mijn bestelling, heel erg bedankt
Je bestelt iets wat binnen een paar dagen binnen zou moeten maar in werkelijkheid loopt het afleveren van de bestelling uit met meer dan een week. Zo heb ik op 15 juni een bestelling geplaatst en op 20 juni krijg ik te horen dat de bestelling een vertraging heeft zonder vermelding van wanneer ik de bestelling kan verwachten. Mijn eerdere bestelling had ook al vertraging. Ik 'denk' dat het probleem veroorzaakt wordt doordat 1001 Hobbies een dozenschuiver a la Bol.com is. Jullie hebben zelf helemaal nergens een voorraad; alles komt uit het land van fabricage. In mijn geval uit Frankrijk.
Bestellingen geplaatst enkele maanden geleden, nog steeds niet uitgevoerd ondanks meerdere herinneringen. Geen reactie van de klantenservice. Zeer teleurgesteld over de klantenbehandeling.
Wij danken u voor uw opmerking.
Wij informeren u dat een deel van uw bestelling is verzonden.
Wij herinneren u eraan dat, bij het plaatsen van uw bestelling, alle producten in pre-order waren. Wij geven duidelijk aan op onze website dat de beschikbaarheidsdata zonder voorafgaande kennisgeving kunnen worden gewijzigd.
Bovendien worden deze data indicatief verstrekt door onze leverancier, die ze van de fabrikant ontvangt. Het komt voor dat de releasedata van pre-orders meerdere keren worden uitgesteld.
Ten slotte is het laatste product nog steeds in pre-order en is de releasedatum vastgesteld op eind augustus 2025.
Wij danken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies