★★★★☆
op 38062 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, oorspronkelijk was het voor Kerstmis toen ik bestelde en er was nog één exemplaar over. Toen ik mijn bestelling bevestigde was alles in orde en een paar dagen later kreeg ik te horen dat er een voorraadtekort was ?????? Ik kreeg een tegoedbon aangeboden, maar omdat het zeker is dat ik deze site nooit zou aanbevelen, heb ik die geweigerd.
Ik heb op 12/5 een bestelling geplaatst voor een kerstcadeau. Omdat ik geen statusupdates had ontvangen, belde ik de week erna op en sprak de voicemail in. Omdat ik nog steeds geen reactie had ontvangen, stuurde ik op 12/22 een e-mail en hoorde uiteindelijk op 12/23 dat mijn bestelling in afwachting was van levering, maar dat ik in plaats daarvan een vergoeding zou krijgen (er werd geen andere optie aangeboden). Op 1/16 kreeg ik mijn geld terug, maar daar had ik natuurlijk niets aan bij de aankoop van het kerstcadeau en ik moest uiteindelijk op zoek naar een andere hobbywinkel.
Bestelling geplaatst op 04/11/21 met drie artikelen op voorraad na een week een e-mail informeert mij dat het product in herbestelling is dus niet op voorraad zoals aangegeven na een maand zonder nieuws ik vraag per e-mail waar mijn bestelling is antwoord product zal niet worden bijgevuld ik ben aangeboden ofwel een terugbetaling of een tegoed of neem een ander product met een kleine korting die ik doe door te kijken dat het op voorraad is ik ben verteld per e-mail dat de bestelling zal vertrekken op 23 december begin januari en zonder nieuws ik post een nieuwe mail om te weten antwoord wachten op levering door de leverancier. product met een kleine korting die ik deed door te controleren dat het op voorraad was kreeg ik per e-mail te horen dat de bestelling zou worden verzonden op 23 december begin januari en zonder nieuws stuurde ik een nieuwe e-mail om het antwoord te weten ik wachtte op de levering van de leverancier dus het product was niet op voorraad kreeg ik te horen dat de bestelling zou worden verzonden op 17 januari, op 12 januari kreeg ik een e-mail van collisimo dat mijn pakket op 14 januari zou worden geleverd maar geen e-mail van 1001 hobbies dus twee maanden om een bestelling te krijgen geen informatie voor de klant en de producten zijn niet op voorraad zoals aangegeven en veel duurder dan concurrenten het is niet serieus als een indicatie het was mijn eerste bestelling op deze site maar ook de laatste Patrick
Aangezien ik de bestelling nooit heb ontvangen en ze me geen trackinginformatie konden geven, zit ik met het verlies omdat ik zonder deze informatie geen navraag kan doen. Zeer slechte service!
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Zeggen dat items op voorraad zijn, maar dat zijn ze niet. Geen antwoord dat het niet op voorraad is na een maand wachten. Heb mijn bestelling geannuleerd en er staat 14 dagen voor terugbetaling. Zou het niet aanraden
Ik heb in november een bestelling geplaatst voor Kerstmis en ik wacht nog steeds op 25 januari 2022.
Nu 4 weken nog ger. Bestelling omdat 1 van de artikelen niet leverbaar was en waarschijnlijk nooit meer zijn ze aan het wachten tot volgend jaar ofzo na meerdere malen via mail kenbaar gemaakt dat ik de bestelling wil annuleren geen gehoor echt een kut bedrijf
Ze lieten me een product bestellen dat niet op voorraad was en boden vervolgens alleen winkelkrediet aan. Ik moest mijn geld terugvragen.
Nog steeds niets ontvangen en wel betaald.....lijkt een beetje op fraude.....
Artikelen die als beschikbaar worden geadverteerd op het moment van bestellen en vervolgens niet meer op voorraad zijn. Ze houden je niet op de hoogte. Reageren niet goed op e-mails. Toen de bestelling eindelijk aankwam, ontbrak er een artikel. Ik moest een klacht indienen om een antwoord te krijgen waarin stond dat ik mijn geld terug zou krijgen omdat het artikel niet beschikbaar was. Als ik niet had geklaagd, vraag ik me af of ik mijn geld zou hebben teruggekregen, wat tot op de dag van vandaag niet is gebeurd! Het waren kerstcadeaus... Ik zal nooit meer bij deze site bestellen.
Ik heb mijn bestelling nog NIET ontvangen en het is al een maand geleden sinds het werd verzonden, wanneer zal het aankomen? Ik heb e-mails gestuurd om uitleg te vragen, zelfs met deze enquête geantwoord en niemand heeft contact met mij opgenomen Kunt u mij een verklaring geven Bedankt
Bestelling nooit ontvangen
Onserieus gezelschap.
Geen communicatie tijdens het bestelproces, niemand die e-mails terugstuurde terwijl ik contact probeerde op te nemen met de klantenservice. Wees ook voorzichtig met de afmetingen van dingen op de site, want ik kocht een tasje voor mijn vrouw na het lezen van de afmetingen en het was uiteindelijk ruim 3 cm groter dan aangegeven.
Mijn set is nooit aangekomen, ik ben nu echt teleurgesteld in deze winkel
Bestelling gedaan op 5/01 en nog steeds niet ontvangen. De site reageert niet op e-mail of telefoon. Dit is mijn eerste bestelling en zeker mijn laatste.
Ik heb 11 potten modelbouwverf besteld, betaald en maar 2 potten ontvangen! Na geprobeerd te hebben telefonisch contact op te nemen, maar de lijnen waren steeds bezet, heb ik een e-mail gestuurd waarop ik hoop een antwoord te krijgen...
Mijn zending was zoekgeraakt en na 8 berichten en 45 dagen hebben ze me laten weten dat ze mijn geld gaan terugbetalen.
Begin december besteld, nog steeds niets ontvangen
Bestelling nooit ontvangen, niemand beantwoordt e-mails of telefoontjes.
Ik heb een bestelling geplaatst, die ik heb ontvangen, om vervolgens te ontdekken dat ik 3 keer ben afgeschreven, voor dezelfde bestelling. Mijn bank is dit aan het uitzoeken, maar door deze ervaring betwijfel ik ten zeerste of ik nog een bestelling bij jullie zal plaatsen.
Rampzalig een bestelling die op de site wordt aangekondigd geleverd in 15/20 dagen en zodra we gaan kijken op de site 10/15dag voor later het product wordt verschoven van evenzoveel dag resultaat het cadeau wat ik moest maken werd niet op tijd ontvangen, ik kreeg te horen dat uiteindelijk het product nooit zou aankomen in de winkel of in X maanden (er waren twee games dungeon dragon) Ik moest mijn bestelling annuleren.... Zeer teleurgesteld
Helemaal niet tevreden. Je plaatst de bestelling, ze informeren je niet dat ze het niet op voorraad hebben, je betaalt 13€ verzendkosten en het duurt 30 dagen voor het pakket aankomt. Jammer.
Lang moeten wachten op bestelling. 9jan en 10 Jan besteld en 21 Jan binnen vindt ik erg lang
Ik heb mijn bestelling van 10 januari 2022 niet volledig ontvangen. Op 14 januari 2022 heb ik onder ede verklaard dat ik mijn bestelling niet volledig had ontvangen. Ik heb ook een kopie van mijn bestelling bijgevoegd, met vermelding van de ontbrekende producten. Tot op heden, vrijdag 21 januari 2022, heb ik nog steeds niet al mijn producten ontvangen. Als klant van 1001 HOBBIES is dit de eerste keer dat dit gebeurt. Ik hoop de rest van mijn bestelling snel te ontvangen.
Nooit meer.
Twee dingen vooruitbesteld. Het ene voor begin december, het andere voor augustus dit jaar. Toen het eerste artikel in de winkel als beschikbaar werd gemarkeerd en er niets gebeurde, stuurde ik een supportaanvraag met de vraag of de goederen pas zouden worden geleverd als het tweede artikel ook beschikbaar was. Ik kreeg het antwoord dat het hen speet, het eerste item was niet langer beschikbaar. Zes weken later staat het nog steeds in de winkel als direct beschikbaar. De annulering van de bestelling verliep in ieder geval soepel, ook al duurde het lang.
Snelle levering in 48H, het is meer dan 10 dagen geleden dat ik voor de eerste keer bij hen bestelde en helaas niets ontvangen, de betaling werd wel in 48H afgeschreven, grote teleurstelling.
Bestelling van 21 november nog steeds niet geleverd en geen reactie op mijn verzoeken
Ik plaatste een bestelling in december, waarin stond dat het binnen 6-7 dagen thuis zou zijn en na een maand wachten heb ik het uiteindelijk opgegeven omdat ze niet eens weten wanneer het aankomt. Ik wacht op een terugbetaling
Zeer slechte levertijd
Even efficiënt als altijd... bedankt
Bestelling nog steeds niet ontvangen!!! Geen uitleg en geen idee wanneer ik mijn artikelen eindelijk zal ontvangen.
De bestelling werd niet op de 17e geplaatst, maar op de 7e, en werd pas op de 17e verwerkt.
Niet-functionele producten
Vandaag 20. 1. 22 meer dan een maand na bestelling . nog steeds niet gedaan !!! geen concrete antwoorden op directe mails over de situatie !!! in plaats daarvan constante reclame mails !!!! uiterst vervelend !!!!! eder kh
Niets ontvangen en geen uitleg. AFWIJZEN is mijn advies
Ruim voor de feestdagen product besteld. Product zou binnen enkele dagen bezorgd zijn. Na enkele dagen een mail gestuurd, toen bleek het product niet leverbaar en kon het nog weken duren. Net voor de feestdagen was dit een groot probleem. Gelukkig nog bij een andere webshop kunnen slagen, maar hier bestel ik niet meer.
Bestelling geplaatst op 19/12/2021 levering gepland voor 27/12/2021 max. Op de tracking van de bestelling staat het nog steeds niet klaar (17/01/2022), ik heb geannuleerd en normaal gezien zou ik mijn geld terug moeten krijgen. Deze site is te vermijden, of anders een bestelling plaatsen 1 jaar op voorhand om geleverd te worden voor volgende kerst. Ik bestelde op een andere site op 17/01/2022 en de levering vond plaats op 19/01/2022.