★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Apparatuur niet in orde
De producten zijn erg goed, maar na de online aankoop gaven ze aan dat een van de producten niet beschikbaar was en dat het daarom 3 weken duurde voordat de bestelling werd geleverd. Als ze me dat voor de aankoop hadden verteld, had ik het geannuleerd, want het was voor een verjaardagscadeau dat vrij laat aankwam... Je moet eerlijker zijn.
Groot assortiment met af en toe verrassende items. De levertijd en communicatie daaromheen is wel voor verbetering vatbaar.....
De website is erg onduidelijk over de verzendduur. 1000hobbies.nl lijkt een Nederlandse webwinkel, maar blijkbaar is het Frans. mijn artikelen moesten uit Frankrijk komen,. 3weken levertijd voor een artikel op voorraad is veel te lang.
De levertijd was uitzonderlijk lang. Bovendien wisten ze dat mijn adres in de VS was, maar ze stuurden toch een Europese stekker/voedingsadapter, waar ik niets aan heb en ik zal lokaal een andere moeten kopen.
Doos geplet (gelukkig zonder zichtbare schade aan de inhoud). Zou het niet mogelijk zijn om "FRAGILE" op de doos te vermelden zodat de vervoerder deze niet plet met zware goederen?
Verpakking verbrijzeld en geperforeerd omdat er geen buitenkarton was om het model te beschermen
Zeer trage en dure verzending, de tracking zei niets. De waarheid is dat ik hier niet meer zal kopen vanwege de slechte verzending, het is het niet waard als andere winkels een betere voorraad en verzending hebben.
Ik moest lang wachten en er ontbrak een doos in het pakket ....
Goedemiddag, het product is fantastisch, hoewel ik graag de bestelling zou willen kunnen volgen en ook een concretere leverdatum zou willen hebben, bedankt dat is alles.
Zoals vaak het geval is, verkopen ze dingen die ze niet op voorraad hebben en moeten bestellen, waardoor de beloofde levertijd langer wordt.........
Geen mening
De levering kwam goed en binnen een redelijke tijd aan, maar ik denk dat de weergave van de uiteindelijke leverdatum aan de klant tijdens het plaatsen van de bestelling en het volgen verbeterd kan worden.
Item was slecht verpakt en had last van lichte kromming tijdens verzending. Het werd verzonden in een gewatteerde envelop en had in een doos moeten zitten.
Twee maanden om geleverd te worden ondanks talloze herinneringen en niet nagekomen aanbiedingen van jouw kant. Je collega's en/of concurrenten zijn efficiënter, het is aan jou om te doen wat nodig is om je klanten tevreden te stellen.
Meer dan anderhalve maand om een deel van mijn levering te krijgen. Onmogelijk om telefonisch contact op te nemen. Ondanks de late terugbetaling voor niet-geleverde apparatuur, niet eens een verontschuldiging of een commercieel gebaar. Ik zou ze niet meer aanbevelen.
De prijs was goed. De communicatie was meer dan slecht. Geen verzendbevestiging of e-mail dat de bestelling in behandeling was. Verzending na 4 werkdagen. Het pakket kwam 2 weken later aan. Was al bang dat het een nepwinkel was.
Snelle verzending, niets over te klagen, echter ik betaalde 2 euro om de doos met beeldjes in te pakken en ik was echt teleurgesteld omdat het echt een graai was gedaan de verpakking is lelijk je ziet een stuk van de doos tape en niet discreet kortom! Ga er met je ogen dicht heen en geef 2 euro uit aan cadeauverpakking, dat levert meer op ^^
De goederen en levering zijn geweldig. Maar gedeeltelijke terugbetalingen werken helemaal niet. Het is maar goed dat ik via PayPal heb betaald, anders was het geld weg. En ze hebben ook een paar cent meer verdiend. Triest.
Besteld op 03 04, geleverd op 20 05. Drie keer om meer informatie gevraagd. Altijd hetzelfde mechanische antwoord. Uw verzoek: Re: Uw verzoek: Re: Uw 1001Hobbies bestelling is nog niet voorbereid"
De voorbereiding van de bestelling plus de levering nemen echt te veel tijd in beslag. Dit is de reden waarom ik bepaalde artikelen niet kan kopen.
WELNU, NADAT U VERF HAD ONTVANGEN DIE HELEMAAL DROOG WAS, BELOOFDE U DEZE TE REPAREREN, MAAR BIJ DE LAATSTE BESTELLING WAS ER GEEN COMPENSATIE.
Had wat ik nodig had, maar de levering was later dan was verteld met geen tracking beschikbaar
De klantenservice is erg goed, maar op de site staat dat een datum beschikbaar is en 1 maand later krijg je te horen dat het over datum is (2 keer voor hetzelfde beeldje waar ik nog steeds op wacht...) Dus zorg ervoor dat je je voorraden controleert bij je leveranciers!
Meer dan 3 weken voor een bestelling! Te lang om te wachten!
Meer dan 3 weken om een bestelling te plaatsen!
Gemakkelijk te navigeren. Levertijden te lang. Jullie concurrent rue des maquettes levert in minder dan 6 dagen. Ik heb nog steeds een bestelling in de wacht staan bij jullie voor bijna 3 weken. Gelieve de beschikbaarheid van uw producten duidelijker aan te geven.
Ze hebben veel artikelen en soms met goede aanbiedingen, maar ze hebben een paar problemen die zich herhaaldelijk hebben voorgedaan bij verschillende bestellingen die ik heb geplaatst: - Trage verzending: het duurt een paar dagen om de bestelling te verzenden - Onvoldoende bescherming van de artikelen: ze verzenden ze meestal in de dozen van de modellen zelf, die niet erg stevig zijn, verpakt in noppenfolie, dus ze kunnen beschadigd raken tijdens het transport, omdat de vervoerders meestal niet erg voorzichtig zijn met het behandelen van de pakketten. Om dit te verbeteren, moeten ze de modellen in noppenfolie in een omdoos doen die ze beschermt en voorkomt dat de inhoud zichtbaar is.
Slechte communicatie/verzendingstracering en nu blijven ze contact met me opnemen over de recensie die ik heb achtergelaten, er werd direct gevraagd of ik wilde dat ze contact met me opnamen en nee zeggen is niet goed.
Uitstekend
Onjuiste verpakking heeft de decals verpest, waardoor ze gedeeltelijk onbruikbaar zijn. Als je een vel verzendt, of het nu gaat om decals of stickers, moet het op zijn minst tussen twee dikke kartonnen lagen worden geklemd die verstijven en beschermen. Geen verende zak. 20€ tussen verzending en product, 12,90€ aan product, en het is gedeeltelijk onbruikbaar. Verbeter de verpakking.
Leveringstijd is voor verbetering vatbaar .
Pakket snel en compleet ontvangen. Ik kon de zeep echter niet gebruiken om een blik verf te vervangen dat droog was ontvangen, ondanks een goed telefoontje met de belofte om het op te sturen en een vergeefse herinneringsmail.
Het vermogen om met de klant te communiceren in hun taal en met nauwkeurigheid over de levering van het bestelde product is van het grootste belang in deze bedrijfstak die oceanen en talen oversteekt. De geselecteerde producten hadden elk een levertijd van één of twee weken. Ik begrijp heel goed dat ik alles als één zending wil verzenden en niet meer dan één zending plus wachten tot alle producten bij jou zijn aangekomen om als één pakket te verzenden... MAAR dit is nooit aan de klant gecommuniceerd. Ook het volgen van het pakket werkte niet, zodra het pakket in het land van de klant aankwam. Uw "verwachte levering" was 25 april (ruim na twee weken) maar het kwam onaangekondigd (en ik was op reis) pas op 2 maart aan. Ik heb twee keer via e-mail gevraagd wat de status van deze zending was en jullie antwoorden waren nooit een duidelijk antwoord op deze vragen, jullie zeiden alleen dat het "sorry" was. Ik wilde gewoon weten wanneer ik dit kon verwachten, de levering volgen en ervoor zorgen dat het niet dagenlang op mijn veranda of brievenbus zou liggen tot ik thuiskwam, omdat ik afspraken zou hebben gemaakt om het op te halen. Ik kreeg een e-mail van u dat het was afgeleverd (wat ook zo was) toen ik 2500 mijl van huis was... Ik vind uw productselectie goed en uw prijzen waren redelijk. Als je het bovenstaande beter kunt aanpakken, heb je een prima bedrijf om bij te bestellen.
Te lange levertijden.
Het product was erg goed, maar de levering vond plaats na een paar keer klagen bij het gekozen bezorgbedrijf. Ook werd het niet afgeleverd bij het gekozen kastje.
Helaas moet ik zeggen dat mijn ervaring met 1001 Hobbies slecht is, omdat ik een Eduard foto geëtst vel heb besteld en een grote modelbouwdoos heb ontvangen. Maar om eerlijk te zijn hebben ze snel gereageerd binnen de normale werkuren om het probleem op te lossen, dat lijkt te zijn ontstaan doordat beide artikelen hetzelfde referentienummer hadden.
Het duurde lang voordat ik mijn bestelling kreeg. Het kwam in goede staat aan, maar ik denk dat het eerder verzonden had kunnen worden omdat de website zei dat het op voorraad was.
Bestelling liet lang op zich wachten. Bericht dat een artikel niet op voorraad was. In de e-mail stond dat de bestelling was geannuleerd. Vervolgens bestelling geleverd met beide artikelen erin. Het lijkt erop dat niemand weet wat er aan de hand is. Ook een belediging dat ik moest betalen voor porto en verpakking. Bestelling zei levering in 7 tot 9 dagen dat was een grap probeer 3 weken. Zeer onverlicht om weer te bestellen.
Uitstekend voor het bestelgemak en de levertijd, maar de Tamiya verfpotten zijn niet gelabeld met de bijbehorende verfnummers. Jammer, en gelukkig had ik de naam van mijn bestelling bewaard.