4.2/5
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Item vermeld beschikbaar op de site. Enkele weken na bestelling ontvangen. Product arriveerde goed verpakt en zoals beschreven.
User icon
Xavier R.
Op
na aankoop van 17/07/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
The item was bought on Sept 12th but only arrived on Oct 25th and only after 2 emails and a message on Instagram dm. I bought it to give as a birthday gift and it arrived after the date. Definitely will never buy in the store again and will not recommend it.
User icon
Patricia B.
Op
na aankoop van 12/09/2023
2 /5
★★☆☆☆
Ik bestel verf met referenties en wanneer ik ze ontvang staan er geen referenties op de potten.
User icon
Michel D.
Op
na aankoop van 21/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Geen Franse instructies! Gemiddelde kwaliteit materialen.
User icon
Jean-marie W.
Op
na aankoop van 25/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Ik vind het jammer dat je een bepaald bedrag moet uitgeven om de kortingsbonnen te kunnen gebruiken. Ik denk dat het een manier is om klanten te pushen om meer uit te geven voordat ze de kortingsbonnen kunnen gebruiken. Wat mij betreft, vind ik het normaler om de kortingsvouchers op elk moment te kunnen gebruiken.
User icon
Emmanuel M.
Op
na aankoop van 02/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
Afgezien van het feit dat het pakket in een erbarmelijke staat aankwam (geplet karton), hoewel ik had verwacht dat het netjes verpakt zou zijn na een wachttijd van 17 dagen, is de zogenaamde "maquette" van de Iliouchine Il-76 erg verontrustend: Er is geen doos en de onderdelen zijn erg ruw, niet-geïndividualiseerde mallen in de "crude" stijl, zonder in elkaar grijpend systeem en gemaakt van nogal zacht plastic, dus ze zijn moeilijk om mee te werken! Dus ik weet niet of ik weet wat ik ermee moet doen, ondanks 35 jaar ervaring in modelbouw; ze waren geen €150 waard! Ik had graag wat foto's toegevoegd aan het commentaar, dat zou sprekender zijn.
User icon
Luc C.
Op
na aankoop van 08/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Goede reacties en concurrerende prijzen, maar er werd geen zorg besteed aan de verpakking - de boeken kwamen beschadigd aan...
User icon
Patrick L.
Op
na aankoop van 19/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede site om te bestellen, ondanks een probleem met de leverancier waardoor mijn bestelling 3 weken vertraging opliep, maar niets ernstigs.
User icon
Emile R.
Op
na aankoop van 19/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
Veel gedoe en geen updates over bestelling
User icon
Elisa B.
Op
na aankoop van 19/10/2023
2 /5
★★☆☆☆
Er zijn fouten gemaakt in de laatste twee bestellingen die ik heb geplaatst, ik heb twee verschillende afdelingen gemaild om een oplossing te krijgen en ik heb op geen enkele e-mail een reactie gehad, erg teleurstellend, ik zal het niet meer gebruiken en dat is jammer, want het assortiment en de prijs zijn erg goed, maar ze krijgen bestellingen niet goed en reageren niet of proberen het niet op te lossen,
User icon
Mike J.
Op
na aankoop van 21/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Perfecte producten maar zeer lange levertijden
User icon
Patrice B.
Op
na aankoop van 04/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Trouble shooting is correct afgelopen, na initieel moeizame communicatie
User icon
Ruben H.
Op
na aankoop van 31/08/2023
3 /5
★★★☆☆
Levering te lang
User icon
Nadine G.
Op
na aankoop van 28/09/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Slechte service.
User icon
Jeffrey H.
Op
na aankoop van 28/09/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De site geeft geen goede informatie voor niet-Franse ingezetenen en ik was niet op de hoogte gebracht van de onaanvaardbare vertraging van het doorsturen (hoewel via een dure express provider : meer dan 3 weken voor Dubai !!! (nog steeds in behandeling)
User icon
Aldo D.
Op
na aankoop van 20/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Goedemorgen, Wij danken u voor uw opmerking. Wij bieden u onze excuses aan. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] of om contact op te nemen met de klantenservice via het formulier in uw klantenaccount. Goedendag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Een deel ervan duurde een hele tijd & waardoor ik dacht dat de bestelling niet eens zou komen op dit punt & de doos enigszins bijna opengebarsten waarin het werd verzonden, het was zo goed als kan zijn. Uiteindelijk heb ik mijn pakketje wel gekregen, dus ik kan niet veel meer boos/te overstuur zijn!!!
User icon
Gareth M.
Op
na aankoop van 27/06/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Grote selectie van items die ik zocht tegen eerlijke prijzen, maar de verzending lijkt buitensporig lang te duren en mijn laatste bestelling duurde enkele weken voordat ik zelfs bericht kreeg dat het item was verzonden.
User icon
Jonathon H.
Op
na aankoop van 30/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
De bussen kwamen halfdroog aan. minder dan de helft ervan
User icon
Carlos M.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
2 /5
★★☆☆☆
Goed product
User icon
Claudy F.
Op
na aankoop van 26/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Het pakket kwam met een aanzienlijke vertraging aan, maar verder was alles in orde.
User icon
Micaela P.
Op
na aankoop van 23/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
2 /5
★★☆☆☆
Veel keuze maar onhandige site, lange verzendtijden en onduidelijke communicatie
User icon
Sandra Z.
Op
na aankoop van 14/08/2023
2 /5
★★☆☆☆
Levertijd niet nageleefd.
User icon
Vincent M.
Op
na aankoop van 18/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆
Er is geen Franse vertaling, dus het is onbruikbaar. Ondanks mijn e-mail kwam er geen antwoord. Jammer
User icon
Marc Z.
Op
na aankoop van 29/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆
Onderdeel op voorraad op de site met een doorlooptijd van 2 tot 4 weken (bestelling geplaatst in augustus, personeel op vakantie, begrijpelijk), probleem, het onderdeel is op voorraad, maar bij de leverancier die...in Engeland zit. bestelling ontvangen eind september, buiten de verwachte doorlooptijd, ik begrijp dat 1001 hobbies afhankelijk is van haar leverancier en Engelse douane, maar product niet op voorraad tonen. Ik wil graag de persoon bedanken die ik aan de telefoon sprak, die mij uitleg gaf en een commercieel gebaar maakte, en die ook op zijn bestellingen wachtte (gegijzeld door de Britse douane/ lang leve Brexit). Met vriendelijke groet
User icon
Jean-marc G.
Op
na aankoop van 12/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
De site en de reis ernaartoe waren prima. Het enige probleem dat ik heb is het Franse element dat me overbodig leek. Goede service. Bedankt.
User icon
Chris S.
Op
na aankoop van 01/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. Wij wensen u een fijne dag 1001hobbies klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Hoge prijs in vergelijking met de andere twee sites die ik gebruik
User icon
Éric L.
Op
na aankoop van 06/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn laatste pakket ontvangen, maar het was niet goed genoeg verpakt. Mijn product was zwaar beschadigd! Ik hoop dat jullie dit verpakkingsprobleem oplossen met bijvoorbeeld karton en noppenfolie.
User icon
Kevin S.
Op
na aankoop van 11/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
We hadden een probleem met de ontvangst van het pakket: het is nooit aangekomen. 1001hobbies heeft het opgelost. Het duurde lang (de bestelling werd eind juni geplaatst en in september ontvangen), maar uiteindelijk kreeg ik mijn pakket thuis. Hartelijk dank voor uw hulp.
User icon
Magali D.
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Zeer slechte communicatie en gebrek aan informatie.
User icon
Juan Ramon B.
Op
na aankoop van 26/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆
Ik vertrouw op uw service. Het enige probleem is de onbetrouwbaarheid van de relaispunten in mijn woonplaats Orléans.
User icon
Laurent C.
Op
na aankoop van 28/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice