★★★★☆
op 38062 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik wacht nog steeds op een terugbetaling van een bestelling (artikelen niet op voorraad) gedateerd 14/12/21.
Bijna een maand om de goederen te krijgen, onaanvaardbaar
Het product dat ik had gekocht was kapot. Ze vergoeden alleen de verzendkosten en vervangen het artikel niet, dus ik zit ermee opgescheept.
Levering binnen 48 uur !!!! ???? Geleverd 13 dagen na bestelling! Dit gaf me de tijd om prijzen te vergelijken op deze bestelling 25 € verschil zonder via Ebay of Amazon te gaan!
De levering kwam niet overeen met de bestelling, nog 2 keer, na 1 initiële klacht... in principe zou dit de fout van de leverancier zijn... maar blijkbaar is er geen CTRL van kwaliteit voor levering in dit commercieel bedrijf... de laatste stro!!!!
Verschrikkelijk! Producten zijn nooit aangekomen. Ze verzenden vanuit Frankrijk met ongevolgde verzending. Na een maand wachten, met smoesjes van de klantenservice die noch in de hemel, noch op aarde zijn, moest ik mijn geld terugvragen via PayPal. Ik zal nooit meer iets van ze kopen! Ze verdienen niet eens één ster.
Er verschijnen verkeerde aanbiedingen, die ofwel niet beschikbaar zijn of verkeerd worden geleverd (in plaats van een 1/48 vliegtuigmodel, een rubberen afdichting voor een RC auto...). Je krijgt je geld niet terug... alleen tegoedbonnen. Zeer dubieus. Al twee keer gebeurd... zeker geen derde keer!
Bestelling kwam onvolledig aan (een item ontbreekt). Twee berichten gestuurd naar het contactadres (de derde vandaag 16 februari 2022). Geen reactie! Ik heb problemen gehad met andere sites, maar die werden altijd snel gecorrigeerd met een beleefd antwoord. Ik vermijd nu de site van 1001 Hobbies, die ik helemaal niet vertrouw.
Product besteld dat op voorraad was, 6 weken op gewacht en nog steeds niks. Toen m’n geld terug gevraagd en dat zou binnen 14 werkdagen en dat is ook fout gegaan. Wacht nu nog steeds op mijn geld. Ik bestel hier nooit weer
Gebrek aan onderdelen in de doos onmogelijk om te zien zijn aangesloten persoon telefoon onverenigbaar goede klant decu
Ik heb het product niet ontvangen!
Nadat ik de bestelling eind december had geplaatst, vroeg ik een week later de annulering aan en meer dan een maand later wacht ik nog steeds op de terugbetaling. Ik heb wekelijks e-mails gestuurd en ze vertellen me dat het is aangevraagd, maar ze betalen me het geld niet terug. Ik zal niets meer bestellen bij deze website. Ik heb het geld al afgeschreven als verloren.
Melden 2 tot 4 werkdagen levertijd en dan 14 dagen later pas leveren omdat items niet voorradig blijken. Geef gewoon aan waar het op staat.
Meer dan een maand om mijn bestelling te ontvangen. Site om te vermijden
Klantenservice volledig gebrekkig, willekeurig voorraadbeheer. Zeer slechte ervaring
Er ontbrak een onderdeel in het pakket omdat het niet op voorraad was. Ik wacht echter nog steeds op een terugbetaling!
Ik heb een model besteld als cadeau, daarna hebben jullie me gedwongen om verf en accessoires te kopen. En uiteindelijk hebben jullie het model niet op voorraad en vertellen jullie me dat 10 dagen na de aankoop. Ik ben erg teleurgesteld en voel me opgelicht. Ik wil mijn geld terug omdat u de bestelling niet wilt honoreren. Bovendien kunt u niet worden gecontacteerd en dat is woedend!
Ik heb het verkeerde onderdeel ontvangen, foto's van mijn aankoop opgestuurd en nog steeds niets gehoord.
Het is een portaal site, ofwel de leverancier is niet Nederlands. Het duurde 2 maanden voordat het werd verstuurd. Eenmaal aangekomen blijkt het niet het product te zijn wat ik dacht besteld te hebben. Dit is te herleiden naar de slechte beschrijving van artikels.
Mijn bestelling ontvangen, correcte verpakking, maar verkeerde inhoud (Bristol Britannia model in de doos van een Constellation C121). Geen reactie op mijn contactverzoeken, zelfs geen ontvangstbevestiging.
Ze hebben mijn bericht aan hen op hun contactpagina volledig genegeerd, ik zal ze nooit meer gebruiken,
Zeer lange levering voor een snelle levering meer dan 2 weken om geleverd te worden
Uw leveringen duren te lang. Ik wilde bij een Franse winkelier bestellen omdat ik Frans ben en ik ben erg teleurgesteld. Ik heb bij buitenlandse verkopers besteld die ik niet zal noemen en ik heb mijn pakketten binnen een week ontvangen.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Niet van deze site kopen!! Na meerdere keren te hebben aangegeven "bestelling niet ontvangen" en een mailtje te hebben gestuurd heb ik na een paar weken nog steeds geen reactie. De customer service is ruk. Niks binnen krijgen maar toch mailtjes binnen krijgen met "uw bestelling is ontvangen. Wat vond u van uw product?". Zeker niet aan te raden dus
Ik heb nooit iets ontvangen er wordt niet gereageerd op de mail. Heel slecht
Besteld artikel zogenaamd op voorraad maar nooit geweest en nog steeds niet aangekomen! Ik vroeg om een terugbetaling maar het is hetzelfde, je hoeft geen haast te hebben! Ik heb er spijt van dat ik mijn bestelling op deze site heb geplaatst!
Ik heb het niet ontvangen sinds 19 januari 3022.
Ik zou dit soort zakelijk gedrag nooit wensen. De bestelde goederen waren op voorraad. Na korte tijd ontving ik een verzendbericht. Maar zelfs na een maand kwam de bestelling niet aan. Toen ik navraag deed, kreeg ik een creditnota omdat één artikel niet beschikbaar was. Ik heb toen de bestelling geannuleerd, omdat beide artikelen nodig zijn voor dit model! Vervolgens kreeg ik weer een bericht dat mijn bestelling in behandeling was. Opnieuw heb ik deze bestelling geannuleerd. Wat komt er nu weer? Een verzendbericht! Willen ze echt een juridisch geschil beginnen? Andere bedrijven uit Europa leverden binnen 2 tot 4 dagen.
Ik heb jullie verschillende keren geschreven om de bestelling te annuleren, maar jullie hebben mijn e-mails niet gelezen en beantwoord. Het telefoonnummer werkt niet en de sms ook niet.
Ik heb op 22 december 2021 besteld en tot op heden niets ontvangen. Vandaag is het 2 februari 2022. Als jullie niet kunnen leveren, wil ik heel snel mijn geld terug.
Ik zal niet meer kopen, goederen komen uit Frankrijk met bijbelse tijden 13 dagen voor goederen op voorraad.Een andere bestelling die ontbreekt een kleur te vinden wie weet wanneer en of het zal aankomen.Ze weigeren de verantwoordelijkheid te nemen voor het herroepingsrecht, bovendien voor een goede reden, ze antwoorden niet op e-mails ze liegen over goederen op voorraad, met mij hebben ze veel geld verloren ze zijn verschrikkelijk.
Item niet beschikbaar na 2 maanden en toekomstige beschikbaarheid onbekend. Ik kreeg een tegoedbon aangeboden in plaats van geld terug. Totaal onaanvaardbaar.
Bestelling geplaatst op 5/01/2022, nog steeds niet verzonden hoewel alle producten op voorraad waren en onmiddellijk konden worden verzonden.
Bestelling niet volledig ontvangen - wacht nog op saldo
Ik heb op 3.9 besteld en er is tot nu toe niets aangekomen en mijn e-mail is al 1 maand niet beantwoord 1001hobbies heeft me 65 euro afhandig gemaakt 1001hobbies is een Franse site en geen Duitse ik kan mijn geld niet meer krijgen omdat ik het heb overgemaakt ik ben heel dom geweest jullie zijn gewoon niet en bestel hier zeker niets
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ook geen geld teruggekregen
PD IK HEB EEN MAAND GELEDEN EEN BESTELLING GEDAAN EN IK HEB HEM NOG STEEDS NIET ONTVANGEN, PLUS OM UITLEG GEVRAAGD, DE CONTACTPERSOON AANGESCHREVEN, EN NOG STEEDS GEEN TRUFFEL ONTVANGEN? BO IK ZAL HET UITZOEKEN
3 maanden na mijn bestelling wacht ik nog steeds op mijn pakket zonder antwoord of uitleg !!!!
Voorraadartikel meteen klaar voor verzending duurde 1,5 week. Verpakking van het model was gescheurd en afgeplakt. Van de fabrikant wordt het normaal in krimpfolie geleverd.
Zes dagen vanaf de bestelling om de bestelling te verzenden, in totaal 18 dagen om te ontvangen. Twee artikelen waarvan een verkeerd en de oplossing die ze geven is dat de klant het verkeerde artikel stuurt en dat ze dan de juiste sturen, dit is hoe ze de klanten behandelen. Nooit meer bij hen.