4.2/5
★★★★☆
op 37568 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★
ALLEMAAL ZEER PROFESSIONEEL EN ZE LEVEREN OP TIJD EN MET MATERIALEN VAN TOPKWALITEIT.
User icon
Jose Ignacio J.
Op
na aankoop van 22/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
5 /5
★★★★★
Ik heb een bestelling geplaatst en het duurde ongeveer 5 dagen, alles was perfect, in de doos en goed verpakt.
User icon
Antonio F.
Op
na aankoop van 29/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling omdat ik geen trackingnummer heb. Ze zouden serieuze transportbedrijven moeten gebruiken: wie is Delivengo? Ik denk niet dat ik nog een keer zal bestellen.
User icon
Nicolas S.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
5 /5
★★★★★
Heel goed
User icon
Ronald H.
Op
na aankoop van 02/10/2023
5 /5
★★★★★
Alles was top
User icon
Dominique H.
Op
na aankoop van 02/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Een werkelijk prachtig product, maar vooral een uitzonderlijke klantenservice. In mijn bestelling van 2 producten is er één een pre-order die op een relaispunt moet worden afgeleverd. Alleen moeten alle producten in het magazijn liggen voordat het pakket verzonden kan worden. Daarom vroeg ik of het mogelijk was om het product al in het magazijn te ontvangen. Ze stuurden het naar me op, maar bovendien. Ze boden me de transportkosten aan. Maar ze hebben het ook bij mij thuis afgeleverd. Ik zal weer bij jullie kopen. Bedankt
User icon
Antony M.
Op
na aankoop van 03/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Gfdh
User icon
Didier D.
Op
na aankoop van 17/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Geen pakket ontvangen
User icon
Mylian R.
Op
na aankoop van 12/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
4 /5
★★★★☆
Hallo, ik ben helemaal blij met de service van 1001hobbies.com, geen enkel probleem.... Voor wat ik heb Decals.. Alsjeblieft
User icon
Bruce J.
Op
na aankoop van 11/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
5 /5
★★★★★
De levering verloopt elke keer soepel en snel.
User icon
Joachim K.
Op
na aankoop van 17/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
2 /5
★★☆☆☆
Onderdeel op voorraad op de site met een doorlooptijd van 2 tot 4 weken (bestelling geplaatst in augustus, personeel op vakantie, begrijpelijk), probleem, het onderdeel is op voorraad, maar bij de leverancier die...in Engeland zit. bestelling ontvangen eind september, buiten de verwachte doorlooptijd, ik begrijp dat 1001 hobbies afhankelijk is van haar leverancier en Engelse douane, maar product niet op voorraad tonen. Ik wil graag de persoon bedanken die ik aan de telefoon sprak, die mij uitleg gaf en een commercieel gebaar maakte, en die ook op zijn bestellingen wachtte (gegijzeld door de Britse douane/ lang leve Brexit). Met vriendelijke groet
User icon
Jean-marc G.
Op
na aankoop van 12/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
5 /5
★★★★★
Snelle levering, alles ging goed
User icon
Ingolf P.
Op
na aankoop van 01/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
5 /5
★★★★★
Tout arrive rapid et en bon ordre. Alles kwam snel en in goede orde aan.
User icon
Alan C.
Op
na aankoop van 01/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
4 /5
★★★★☆
Het enige probleem dat ik tegenkwam was dat ik twee e-mails moest sturen en twee telefoontjes moest plegen om meer te weten te komen over de bestelling en de leverdatum. Toen het laatste telefoontje was gepleegd, was alles weer in orde.
User icon
Thierry S.
Op
na aankoop van 25/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Hallo, HOBBIES altijd aan de top !!! Pakket kwam vroeger dan verwacht, zoals gewoonlijk !!!! niets veranderen, of eerder als, zet meer fietsen op 1/6 als je kunt....MERCI Frédéric T
User icon
Frédéric T.
Op
na aankoop van 21/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
De site en de reis ernaartoe waren prima. Het enige probleem dat ik heb is het Franse element dat me overbodig leek. Goede service. Bedankt.
User icon
Chris S.
Op
na aankoop van 01/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. Wij wensen u een fijne dag 1001hobbies klantenservice
5 /5
★★★★★
Aantrekkelijke promoties Gemakkelijk bestellen Optimale pakketopvolging (pakketrelayschroef) Levertijden Perfect nageleefd Producten goed verpakt in merkspecifieke kartonnen doos Het beste zou zijn: verbeterd websitemenu en zoeken Gratis levering onder de €100 (zonder premium te zijn) Merkspecifieke plakband
User icon
Adrien B.
Op
na aankoop van 02/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Snelle levering en ontvangst, goed verpakt, website kende ik niet maar 100% tevreden, ik zou het aanbevelen.
User icon
Angélique C.
Op
na aankoop van 03/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Snelle levering. Zou zeer tevreden zijn. Graag weer.
User icon
Helmut H.
Op
na aankoop van 18/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
4 /5
★★★★☆
Leuk
User icon
Hubert C.
Op
na aankoop van 11/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Alles was perfect. Op tijd en zoals besteld. Een echte aanrader.
User icon
Javier S.
Op
na aankoop van 21/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
5 /5
★★★★★
HEEL GOED ZOALS ALTIJD, BEDANKT!
User icon
Laurent M.
Op
na aankoop van 12/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling incompleet bij levering. Een gefactureerd artikel ontbrak omdat het niet beschikbaar was. Er werd verzonden alsof er niets was gebeurd. Toen ik om een terugbetaling vroeg voor het ontbrekende artikel, kreeg ik te horen dat mijn bestelling was geleverd. Dus legde ik het probleem een tweede keer uit: radiostilte. Een derde e-mail om de situatie opnieuw uit te leggen. Nog steeds geen antwoord, behalve een verkooppraatje voor nieuwe producten. Gebrek aan ernst en aandacht voor de klant, grenzend aan fraude.
User icon
Pierre-alexandre T.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
5 /5
★★★★★
Zeer goed herstel van de situatie op een betwist dossier (gebruikte doos, ontbrekende onderdelen) alles kwam weer in orde na jouw actie.
User icon
Didier B.
Op
na aankoop van 13/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Hoge prijs in vergelijking met de andere twee sites die ik gebruik
User icon
Éric L.
Op
na aankoop van 06/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
4 /5
★★★★☆
De levertijden naar het Verenigd Koninkrijk waren OK, gezien de extra complicatie van Brexit, en er was een korte vertraging door een vraag over de invoerpapieren. Bij aankomst werden de kits geleverd in een doos die nog net voldeed, maar de doos en de interne verpakking hadden beter gekund en ik heb geluk gehad dat de inhoud niet beschadigd is. Vandaar slechts 4 sterren in plaats van 5.
User icon
Alastair M.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. Wij wensen u een fijne dag 1001hobbies klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn laatste pakket ontvangen, maar het was niet goed genoeg verpakt. Mijn product was zwaar beschadigd! Ik hoop dat jullie dit verpakkingsprobleem oplossen met bijvoorbeeld karton en noppenfolie.
User icon
Kevin S.
Op
na aankoop van 11/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆
We hadden een probleem met de ontvangst van het pakket: het is nooit aangekomen. 1001hobbies heeft het opgelost. Het duurde lang (de bestelling werd eind juni geplaatst en in september ontvangen), maar uiteindelijk kreeg ik mijn pakket thuis. Hartelijk dank voor uw hulp.
User icon
Magali D.
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
5 /5
★★★★★
Uitstekende producten
User icon
Alessandra T.
Op
na aankoop van 04/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
5 /5
★★★★★
Overzichtelijke website, ik shop graag bij 1001hobbies. Zeer uitgebreid assortiment. Een fijn bedrijf voor de hobbyist, ook voor niet hobbyisten natuurlijk;-)
User icon
Jacqueline E.
Op
na aankoop van 17/09/2023