★★★★☆
op 38065 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik plaatste deze bestelling met behulp van de vouchers die ze me hadden gegeven om de puinhoop van de vorige bestelling goed te maken, deze keer waren de producten op tijd beschikbaar, maar om het ingewikkelder te maken vonden ze het het beste om te verzenden met de Franse postdienst in plaats van met een koerier zoals de vorige keer, dus het duurde 20 dagen voordat de bestelling aankwam, maar het verzendtarief was altijd 7,50 euro. Ik laat de review van de vorige bestelling achter om de situatie te begrijpen: ze zijn verwarrend, sommige producten die binnen korte tijd zouden arriveren, zijn nooit aangekomen en andere producten waren blijkbaar wel beschikbaar, maar terwijl ik wachtte tot ze arriveerden, verdwenen de andere of werden zelfs voorbesteld. Ik moest veel e-mails sturen en verschillende telefoontjes plegen, zelfs aandringen dat ik een terugbetaling wilde, wat ze deden met een paar terugbetalingen en een tegoedbon, die ik gelukkig kon uitgeven omdat er een ander artikel was waarin ik geïnteresseerd was. Kortom, van de 5 modellen ontving ik er een die pas na drie weken werd verzonden, ook al was het beschikbaar.
Ik was absoluut niet blij met de verpakking: je kunt geen vel decals versturen zonder een stuk hard karton in de envelop. Mijn vel kwam een beetje gevouwen maar nog steeds bruikbaar aan, anders had ik het teruggestuurd.
Het duurde lang voordat sommige verven geleverd werden. Als ik ze ergens anders had kunnen vinden, had ik ze niet bij 1001 Hobbies gekocht.
Instructies in het Chinees!!! Maar er is een wet?
Slecht gezelschap
Een beetje prijzig, maar dat zijn de anderen die dit spul verkopen ook. Omdat het uit Frankrijk komt (wat echt niet duidelijk is als je bestelt) duurt het langer dan normaal.
Hallo, ik ben erg ontevreden over mijn laatste 3 verfaankopen, waarom? er zit te veel thinner in de verfpotten, waardoor de verf te vloeibaar wordt en slecht werkt. de ergste is de pot emaille glans bruin 80, waar 2/3 thinner in zit. Ik denk erover om van verfmerk te veranderen. Met vriendelijke groeten. M.GUILBON.
Bestelling enkele weken later ontvangen dan op de website staat (ongeveer een week)
Er zijn geen gedetailleerde montage-instructies in het frans binnenin, noch enige andere montage-instructies, zeer teleurgesteld voor een eerste bestelling
Zoals gewoonlijk niet genoeg glans niet genoeg kleuren en dan de korting van 5 procent voor een aankoop van 100 euro niet goed dat ik niet een groot pensioen dus ik kan niet veroorloven thenb zal ik niet kopen verf te laten uitharden in de pot te wachten om te gebruiken voila het resultaat van mijn ervaring goede dag jack
Ik heb een rode auto bij jullie besteld en er kwam een blauwe aan!!! Ik heb jullie een bericht gestuurd...Geen antwoord!!!!! Niet echt een serieuze winkel!!!!!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxc
De tijd en tracking hebben te lang geduurd, meer informatie over het proces zou bemoedigend zijn. De levering was correct.
Bestelling heeft lang achter zich laten wachten. Deze waren nodig op beloofde leveringsdatum maar zijn veel later toegekomen zodat ik deze bestelling elders heb moeten bestellen en sneller heb ontvangen
Ze zijn verwarrend, sommige producten die binnen korte tijd zouden arriveren zijn nooit aangekomen en andere producten die zogenaamd beschikbaar waren, zijn tijdens het wachten verdwenen of zelfs een pre-orders geworden. Ik moest veel e-mails sturen en verschillende telefoontjes plegen, zelfs aandringen dat ik mijn geld terug wilde, wat ze vervolgens deden met een paar terugbetalingen en een tegoedbon, die ik gelukkig kon uitgeven omdat er een ander artikel was waarin ik geïnteresseerd was. Kortom, van de 5 modellen ontving ik er een die pas na drie weken werd verzonden, ook al was het beschikbaar.
Goederen zoals beloofd. Levertijd veel te lang. Communicatie ok, maar niet precies.
Levering duurt lang - onjuiste statusupdates
De verfkleuren komen niet overeen, geel en bordeauxrood onder andere. 4 kleuren ontvangen, slechts 2 bruikbaar, en als ik de nomenclatuur volg heb ik er 14 nodig, dus frustratie.
Dit is mijn 2e bestelling bij 1001 Hobbies. De eerste verliep vlekkeloos, maar bij de laatste bestelling ontbrak er een artikel in mijn pakket. Op mijn account stond dat het ontbrekende artikel in het pakket had moeten zitten (geen aparte verzending of latere melding) en er zat geen briefje in het pakket. Dezelfde dag stuurde ik een e-mail naar de website en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen antwoord van hen (pakket ontvangen op 09/08 en vandaag is het 13/08). Ik weet niet waarom mijn item ontbrak in mijn pakket, of het binnenkort zal worden geleverd of niet ... Ik heb nog steeds geen antwoord, ook al is mijn bestelling volledig betaald! Ik ben teleurgesteld in de dienst na verkoop! Ik heb niet eens een ontvangstbevestiging ontvangen, nadat ik mijn vraag per e-mail had verstuurd, waarin stond dat mijn verzoek was verwerkt. Wat is er aan de hand? Krijg ik mijn geld terug? Zal ik eindelijk mijn pakket ontvangen? Ik tast nog steeds in het duister en ik vind dit niet correct of professioneel.
Te lang. Een week om een bestelling te verwerken voordat deze wordt verzonden. Frans kopen is prima, maar bestellen vanuit het buitenland is sneller...
Vandaag, 11 augustus, wacht ik nog steeds op mijn bestelling, die gepland stond voor levering op 1 augustus. Als ik de bestelling niet binnen een maand na de geplande datum ontvang, neem ik volgens hen opnieuw contact met hen op. Wat heeft het feit dat je de optie voor niet-aangekoppelde verzending hebt gekozen, te maken met het feit dat de bestelling op tijd aankomt? Kunt u dit voor mij verduidelijken, de bestelling is betaald.
Ik heb twee constructies gekocht, maar als ik had geweten dat het alleen in het Duits werd uitgelegd, had ik de aankoop nooit gedaan, ook omdat ik niet voor de eenvoudigere heb gekozen....peccato....ze zijn nieuw en liggen nog in de kast.
Ik heb 2 artikelen besteld. Ik ontving slechts 1 van de artikelen en moest voor beide artikelen betalen.
De site is goed, makkelijk om het product te kiezen en te bestellen. De levertijd is echter te lang voor een niet onaanzienlijke prijs.
Kreeg een nat en gescheurd pakket, beschadigde decals en instructies, en support heeft nu 36 uur gehad en geen antwoord, dus ik ben helemaal niet blij. Ik heb 11,5 euro betaald voor de levering, speciaal omdat het door de carwash werd gebracht op weg naar mij, dus hoe moet ik me anders voelen dan walgelijk, ik was enthousiast om mijn F-8 crusader te bouwen, maar nu, ik... meh. de levering die het verpest heeft, heeft het voor mij ook een beetje verpest.
De kwaliteit was goed, maar de verwachting dat dit artikel een echte rugzak zou zijn, was een enorme teleurstelling en verspilling van $100 als ik nog steeds een andere rugzak moet kopen.
Het beste was de prijs van dit specifieke model, maar ze zijn vaak niet concurrerend in prijs. Het is niet duidelijk wanneer je bestelt, maar het wordt verzonden vanuit Europa, wat betekent dat de levering vertraging oploopt. Het ergste was dat het alleen in bubbeltjesplastic was verpakt, dus vatbaarder voor schade en de postbode vroeg me naar de kit, die hierdoor al snel duidelijk zou kunnen zijn.
Bestelling slechts gedeeltelijk voltooid, maar volledige prijs betaald.
Ik heb meer dan 1 maand op mijn bestelling moeten wachten, hoewel er een verzendtijd van maximaal 1 week was aangegeven. Ik schreef het supportteam aan en kreeg pas dagen later antwoord. Maar het product was goed
Ik bestelde een low-wind kite, die niet op voorraad was toen ik bestelde, maar het leek goed om een week te wachten. Op de een of andere manier leek het niet mogelijk om het binnen een redelijke tijd te krijgen. Ik had een extra goedkopere vlieger besteld, aan de ene kant zou de levering dan gratis zijn, aan de andere kant zou het artikel speelgoed voor mijn kind kunnen zijn. Uiteindelijk had ik alleen de 'speelgoedvlieger' EN moest ik verzendkosten betalen. Bovendien moest ik tegen ze 'schreeuwen' om het volledige bedrag terug te krijgen (minus de verzendkosten voor het goedkopere artikel waarin ik veel minder geïnteresseerd was...). Samengevat geen bevredigende ervaring.
De verzending was erg traag...De stickers zaten over de verfetiketten en toen ik ze eraf probeerde te trekken, namen ze het etiket mee, dus het was erg moeilijk om uit te zoeken welke tinten welke waren...verder was de verpakking erg goed.
De speciale radartoren die ik bij vorige bestelling kocht , duur en kwaliteit trekt op niks voor een verzamelaar-bouwer .Om zoveel bestellingen bij u te doen is dit echt zeer pover resultaat ,laat echt te wensen over .
Mijn bestelling was meer dan een maand te laat en ik kon geen precieze leverdatum krijgen!
Levering te lang
De ontvangen bestelling komt niet overeen met wat er op de site wordt aangegeven.
Mijn bestelling werd snel geleverd. Helaas waren de kleurnummerlabels over alle kleuren geplakt. Het was erg tijdrovend om deze stickers eraf te wassen zonder de stickers eronder te beschadigen.
Er waren een paar problemen met de voorraad van sommige producten dus het duurde even, maar zodra het verzonden was, kwam het binnen 3 dagen aan en in zeer goede staat.
Mijn voorbestelling werd een bestelling, ik ontving mijn product erg laat ondanks dat mij verzekerd werd dat mijn product op voorraad was. In de tussentijd was de prijs van het product met 2 cent gedaald (een verschil van 100€), waarna ik verzekerd was van een terugbetaling die ik pas na 2 maanden kreeg door een claim in te dienen. De informatie die ik aan de telefoon kreeg was in tegenspraak met die op de website, en uiteindelijk kreeg ik mijn product toen ik te horen kreeg dat de levering nog steeds 4 maanden te laat was en kreeg ik een annulering en terugbetaling van mijn bestelling aangeboden. Voor de rest is het product (Vecna-beeldje) perfect.
Ik heb een kapot 80€ figuurtje ontvangen. Nadat ik contact met ze had opgenomen, wilden ze me een waardebon van € 15 geven (voor een kapot figuur van € 80??). Omdat ik niet tevreden was, wilden ze dat ik het figuur vernietigde en een foto stuurde. Alleen dan had ik een nieuwe gekregen, dus ik nam liever de 15€ en repareerde het figuurtje met een beetje lijm, maar ik moet zeggen dat ik de verzending en de manier waarop het verpakt was absoluut verschrikkelijk vond. Minstens 3 sterren omdat de support aardig is en snel antwoordt.
Ik heb de bestelling op de 10e geplaatst en nog niet ontvangen.