/5
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37530 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Het bestelde product komt niet overeen met de bestelling ( kleur ) Besteld in blauw ontvangen in rood.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Schandalig. Ik ga mijn geld terugvragen omdat ik mijn bestelling 10 minuten na plaatsing wilde annuleren en ondanks mijn e-mails geen enkele feedback van de klant kreeg. Toen zag ik dat u alleen een terugbetaling aanbood in de vorm van een tegoedbon waarbij de goederen tegen kostprijs werden geretourneerd. Dit is de 1e en laatste keer dat ik uw site gebruik en u kunt erop rekenen dat ik slecht over uw site zal spreken tegen mijn vrienden en familie.
Erger nog, ik zie dat ik jullie geen 0 sterren kan geven. Stelletje ratten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht en sorry voor de situatie. We hebben geen e-mails van je gezien en dit spijt ons zeer. Het is heel goed mogelijk om je geld terug te vragen (en geen tegoedbon), maar dit kan alleen als je het product op eigen kosten terugstuurt. Aarzel niet om ons te schrijven op [email protected] (in plaats van in antwoord op een automatische e-mail) om er zeker van te zijn dat je ons bereikt. Bedankt en nog een fijne dag,
1
/5
★☆☆☆☆
Dan, al, ze nooit de telefoon beantwoorden dan, mijn bestelling duurde 3 weken om te komen, hadden ze het pakket verloren, dan hebben ze opnieuw een bestelling, op het moment dat het is ik weet niet waar het is, dan heb ik mijn pakket, de 1e bestelling die werd gevonden, mais là oh verrassing, il manquait un article, étonné ils m'vont envoyer un autre, pour faire un geste commercial que je leur ai demandé en plus, car il n'avait pas pensé, il mon offert, attention les yeux ça pique, un bon d'achat de 5 euros, oui 5 EUROS, ça fou la trouille, a part ça tout va bien
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, het spijt ons voor de situatie. Onze openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 13.00 uur, daarna van 14.00 tot 17.00 uur. We krijgen momenteel veel telefoontjes, dus aarzel niet om opnieuw te bellen als je onze voicemail krijgt. Ik zie dat onze klantenservice een bestelling heeft gemaakt zodra ze je verzoek hebben ontvangen, en het ontbrekende artikel is ook onderweg. Dat gezegd hebbende, luisteren we naar u over een meer geschikte manier om met deze situatie om te gaan. Nog een fijne dag verder,
1
/5
★☆☆☆☆
Grote vertraging in levering, meer dan 15 dagen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Het spijt me te moeten zeggen dat de 3 potten met geel droog waren en ik ze niet kon gebruiken, dus ik ben niet erg blij. Kunt u iets doen?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Kun je ons een e-mail sturen met foto's van de potten naar [email protected]? Dan kunnen we de leverancier informeren en een oplossing voor je vinden. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet overtuigd van mijn artikel en ik mag het niet gratis terugsturen. Van mijn kant zal ik niet meer kopen op deze website, hoge prijzen en advertenties die de artikelen niet goed beschrijven, althans in mijn geval, en leidt tot een fout in de aankoop.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 21/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. We zullen nadenken over hoe we de klantenservice verder kunnen ontwikkelen, maar het spijt ons dat we in de tussentijd niet meer kunnen doen. Bedankt voor je vertrouwen in 1001Hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Een van de artikelen arriveerde in zeer slechte staat en ik kan geen contact opnemen met de klantenservice voor een vervangend artikel.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat het pakket beschadigd is aangekomen, dit is duidelijk een situatie die tegen onze wil is. Stuur ons een e-mail met foto's van het beschadigde product naar [email protected]. We zullen een oplossing zoeken. Alvast bedankt en nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Item arriveerde 2 weken te laat, zelfs met £7.99 verzendkosten! Ik vroeg om een terugbetaling voor de levering, maar dit werd geweigerd.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Als je wilt, kunnen we je in ruil een promotiecode van 10€ aanbieden voor je volgende aanbieding: SAVCOM10 Tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1
/5
★☆☆☆☆
Het product was niet geweldig. de prijs was belachelijk en het hele ding was een afzetterij. de kosten om het terug te sturen bedroegen $270,00 om het op tijd daar te krijgen. We zullen dit niet meer doen en hebben de hele zaak maar afgeschreven. We zullen nooit meer zaken doen met 1001 hobbies.
Beverley W.
Op
na aankoop van 06/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, het spijt ons zeer van deze onbevredigende ervaring. We begrijpen de bezorgdheid volledig. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je geld zo snel mogelijk wordt terugbetaald. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 8 november, ontvangen op 13 december, langer mocht het niet duren, anders alles geanulleerd!
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 08/11/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht, uw feedback is erg belangrijk voor ons. Sommige artikelen waren inderdaad in voorraad en vertraagden de verzending, het spijt ons daarvoor. Goedendag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kocht een kwetsbaar collecters item. Deze werd verzonden in een enveloppe terwijl ik genoeg betaald heb voor een deftige verzending…
Hierdoor was het product beschadigd!
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 25/10/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht, uw feedback is erg belangrijk voor ons. Het spijt ons voor dit probleem buiten onze controle. Kunt u ons een e-mail sturen met foto's naar [email protected]? Wij sturen de informatie in ieder geval door naar ons magazijn. Bedankt en nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
De doos met het model werd alleen verzonden met een vel noppenfolie en natuurlijk werd de doos half geplet afgeleverd. Gelukkig is de doos te groot voor de inhoud, die eruit kon glijden en niet beschadigd raakte!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons. Het spijt ons voor dit incident en we zullen de informatie doorgeven aan ons magazijn. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 11 november en ontvangen op 2 december. Pas na de orderbevestiging verschijnt de daadwerkelijke voorraad van de gekochte artikelen, wat de lange wachttijd voor ontvangst van de goederen rechtvaardigt. Bij het openen van het pakket blijkt een artikel te ontbreken, wat onmiddellijk wordt gemeld zoals vereist door de website. Het telefoonnummer gemarkeerd als telefonisch contact heeft een eeuwigdurend antwoordapparaat dat je niet eens in de wacht zet " door drukte bedoel ik van de telefoonlijnen " en hoe communiceer ik ? Ik heb nog steeds een bestelling geplaatst op 23 november, ook vertraagd door een gebrek aan artikelen in voorraad gemeld nadat de betaling is bevestigd. Ik zal deze site nooit meer gebruiken en ik raad het niet aan vanwege het totale gebrek aan communicatie en transparantie.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 11/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, uw mening is belangrijk voor ons. De levertijd staat duidelijk vermeld in de productomschrijving, net onder de prijs, en er wordt een overzicht weergegeven vlak voor de betaling. Wat de klantenservice betreft, ontvangen we een groot aantal telefoontjes, dus aarzel niet om terug te bellen tijdens openingstijden. Stuur in elk geval een e-mail met zoveel mogelijk details over je aankoopbewijs, indien mogelijk met foto's, naar [email protected]. Onze klantenservice zal het probleem graag oplossen. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Artikelen besteld als cadeau in oktober, nu in december nog niet ontvangen en geen contact van 1001 over enig probleem, ik neem contact met ze op om te horen te krijgen dat ik mijn bestelling niet krijg, geen echte uitleg waarom, erg teleurgesteld omdat de artikelen cadeaus waren Niet blij
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Uw mening is belangrijk voor ons. Na controle blijkt dat het een goedkope zending is, niet getraceerd en niet prioritair, wat de vertraging van 4 weken verklaart. Dat spijt me. Vanaf 17/12/22 kunnen we opnieuw verzenden als het pakket niet is aangekomen. Je hoeft ons alleen maar te schrijven op 1001hobbies.com en ons op de hoogte te houden. Bedankt!
1
/5
★☆☆☆☆
Verzending in een week in plaats van 24 uur op de site merk op voorraad, moeilijke navigatie en niet duidelijk dus ik nam de artr in plaats van de rtr, prijs te hoog dus met de toevoeging van de radio kom ik uit op de normale prijs, (besteld tijdens black friday sav aangegeven op voorraad rond 8/12 en geleverd 3/12, het was mijn eerste bestelling, het zal de laatste zijn.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. We zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] zodat we een oplossing kunnen vinden. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Nadat ik het had gekocht, werd de prijs gehalveerd, ook al waren er zwarte vrijdag kortingen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We proberen het hele jaar door de beste prijzen aan te bieden, maar aarzel niet om regelmatig een kijkje te komen nemen, want tijdens de solden en black Friday periodes kunnen er voor sommige artikelen interessante kortingen gelden. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb maar één deel ontvangen bij de levering van de bestelling en ik eis het tweede deel.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je belangrijke bericht om onze klantenservice te verbeteren. Kun je een e-mail met zoveel mogelijk details en foto's sturen naar [email protected]? We zullen een oplossing vinden. Hartelijk dank, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Er werd een heel ander artikel geleverd dan besteld.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 12/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo allemaal! We willen je bedanken voor je opmerking, die erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons erg van het incident. Kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]? We zullen een oplossing zoeken. Bedankt en nog een fijne dag, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik ben nu 2 keer teleurgesteld, de eerste keer lag het pakket in mijn klaslokaal in de regen en de tweede keer heb ik het nooit ontvangen, maar het was gemarkeerd als afgeleverd in mijn brievenbus. Ik ben erg teleurgesteld en ik denk niet dat ik nog een keer bij jullie zal bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Helaas is dit meer een leveringsprobleem, dat we niet kunnen oplossen. Stuur ons een e-mail op [email protected] om te zien wat we kunnen doen. Goedendag, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de verkeerde levering ontvangen
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo allemaal! We willen je bedanken voor je opmerking, die erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons erg van het incident. Kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]? We zullen een oplossing zoeken. Bedankt en nog een fijne dag, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een ander product ontvangen dan ik had gekocht!
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 22/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo allemaal! We willen jullie bedanken voor jullie belangrijke feedback. We betreuren dit incident ten zeerste. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en we zullen een oplossing vinden. Bedankt en nog een fijne dag, Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Lange levertijden en, in vergelijking met de concurrentie, de duurste prijzen in de sector
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. We zullen ze gebruiken om onze diensten te verbeteren. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
De navigatie op de site is erg goed en de bestelling eenvoudig te maken de levering snel, maar geen product komt overeen met wat ik wilde en om een retourzending te maken is het een echte missie jammer ik zal niet meer bestellen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Heeft volgens mijn 4 tot 6 maanden geduurd voordat het uiteindelijk bezorgd werd.
Had het al lang opgegeven
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 24/08/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Ik ben erg blij met de service en de kwaliteit van het product, maar ik weet niet zeker hoe lang het duurt voordat u het krijgt. We zijn erg blij te horen dat het artikel eindelijk is aangekomen. Dank u voor uw geduld.
1
/5
★☆☆☆☆
Twee maanden voor een model... Ik klaag en na mijn klacht sturen ze me het verkeerde model.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 14/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht dat belangrijk voor ons is. Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak. Kunt u ons een foto sturen van wat u heeft ontvangen op dit adres: [email protected]? We zullen een oplossing zoeken. Bij voorbaat dank
1
/5
★☆☆☆☆
Het is niet duidelijk dat de bestelling niet uit Italië kwam, de mijne kwam uit Frankrijk en was niet gemakkelijk te traceren (ik wist toevallig dat het in een postkantoor lag, ongeïdentificeerd).
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 17/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw belangrijke bericht. Onze excuses voor de vertraging in de levering: het artikel was enige tijd geleden niet op voorraad. We zijn blij dat het artikel toch is aangekomen. Nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Op 20/10 bestel ik drie artikelen, de producten zouden vanaf 31/10 beschikbaar zijn. Ik wacht op de genoemde datum maar niets, een van de drie artikelen is niet beschikbaar bij hen en na een maandenlang touwtrekken ontvang ik slechts 2 van deze producten. De klantenservice is nogal traag en twijfelachtig. Ik wacht nu op een terugbetaling voor het derde artikel. geen aanrader.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 21/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor deze situatie. Je verzoek voor een gedeeltelijke terugbetaling is in overweging genomen en we gaan snel verder. Bedankt voor je geduld.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds niet ontvangen wat ik besteld heb, ik zal nooit meer iets van deze website kopen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht dat belangrijk voor ons is. Het spijt ons voor het ongemak. Het blijkt dat door te kiezen voor de economy-levermethode, de tijd kan variëren tot een maand. Je zou je pakket binnenkort moeten ontvangen. Aarzel niet om ons te schrijven op [email protected] als dit begin december nog niet het geval is. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
De laatste bestelling, een aantal decals voor vliegtuigen, waren twee kleine vellen met zeer kleine symbolen, die niet overeenkomen met de afbeelding in hun catalogus en niet eens geldig zijn voor schaal 1/72. Een echte misleiding. Teleurstellend.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen over dit incident. Als je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice, kun je dan een e-mail sturen met foto's zodat we het kunnen controleren op [email protected]? Of het opgestuurde artikel is niet goed, of de foto's op de website kloppen niet. In elk geval zullen we een oplossing voor je zoeken. Bedankt en nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Het was verschrikkelijk slecht ik heb veeel te lang moeten wachten voor een lelijke tshirt. Ik heb meerdere mails moeten sturen eer dat ik een levering kon vastleggen. De service is heel slecht.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 12/10/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw commentaar. Bedankt voor het contact met de klantenservice. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons voor de vertraging. Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.