4.2/5
★★★★☆
op 36864 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
De site wekt de indruk dat het bedrijf in Groot-Brittannië is gevestigd, zowel met het webadres als de voorraad die in pond sterling wordt geadverteerd. Er wordt ook gratis verzending aangeboden. De goederen worden echter vanuit Frankrijk verzonden en dat zorgt voor een onverwacht probleem met invoerrechten enz. Het resultaat is dat de artikelen 78 pond extra kosten! Niets van dit alles werd duidelijk gemaakt bij de aankoop.
User icon
Leonard H.
Op
na aankoop van 04/11/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Geen mening ..tot nu toe ben ik altijd tevreden geweest maar deze keer ontbrak er een doos ruiterfiguren .
User icon
Emmanuel H.
Op
na aankoop van 20/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Product ok maar levering te lang (meer dan 3 weken tegen 1 week aangekondigd) en onvolledig omdat 1 van de producten niet op voorraad was maar niets vermeld bij bestelling. Nog een verbeterpunt: klantenservice is erg moeilijk te bereiken voor klachten.
User icon
'delphine+' S.
Op
na aankoop van 02/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te veel wachten. Ontvangen 1 maand na bestelling.
User icon
Martine M.
Op
na aankoop van 26/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Neen
User icon
Lj D.
Op
na aankoop van 24/11/2023
3 /5
★★★☆☆
Probleemloze levering, maar de aanvulling van bepaalde producten lijkt een paar problemen te veroorzaken. Het voorraadbeheer moet misschien worden herzien.
User icon
Patrick A.
Op
na aankoop van 07/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
De site en beschikbaarheid zijn 5 sterren, maar het aanbod van verf gewijd aan het gekochte model dat er niets mee te maken had, verlaagt het gemiddelde
User icon
Pierantonio G.
Op
na aankoop van 14/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn mening al gegeven en gezien de reactie die ik heb gekregen zal ik niet meer zeggen.
User icon
Jacques V.
Op
na aankoop van 31/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
1001 Hobbies houdt zich niet aan de leveringstermijnen en dat zorgt ervoor dat ik mijn aankopen moet verplaatsen naar andere modelbouwwebsites.
User icon
Miguel C.
Op
na aankoop van 01/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆
De out-of-stock situatie was slecht aangegeven, wat resulteerde in 3 weken wachten, 1 open en incomplete doos en geen reactie op mijn e-mail... 2 modellen besteld, waaronder een 1/72 plastic tank. Ik zag de out-of-stock situatie niet op de laatste omdat de informatie niet erg zichtbaar was en een groene stip toonde wanneer het item niet op voorraad was... Dus ik ontdekte de 3 weken wachttijd, zelfs voor het tweede item op voorraad, toen ik mijn bestelling valideerde. Dus ik ontdekte dat ik 3 weken moest wachten, zelfs voor het tweede item op voorraad, toen ik mijn bestelling valideerde. Bij ontvangst was 1 doos geopend en een beetje beschadigd. Het stickervel ontbrak. Geen antwoord 3 dagen na het sturen van een e-mail met foto's. Dus ik was teleurgesteld door deze site, wat mijn eerste bestelling was...
User icon
Antoine V.
Op
na aankoop van 28/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆
De auto was gebruikt en de verpakking was kapot.
User icon
Iván L.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆
Mijn probleem is meer met de Tamiya verfverdeler, die de kleurreferentie bedekt met een sticker die me waarschuwt voorzichtig te zijn bij het verwerken van mijn bestelling, levertijd een beetje lang, bestelling geplaatst op vrijdag 10, beschikbaar op 16, vriendelijke groeten
User icon
Claude B.
Op
na aankoop van 10/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Het is jammer dat een etiket dat op de tamiya verfpotten is geplakt de referentie volledig aan het zicht onttrekt. Het is moeilijk te verwijderen en scheurt het etiket eronder af.
User icon
Thierry L.
Op
na aankoop van 10/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆
Het pakket arriveerde in zeer slechte staat.
User icon
Elisabeth V.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Slechte distributie. 1 week om te kopen en 5 weken om te ontvangen. Middelmatig product. Slecht afgewerkt model van het vliegtuig Slechte prijs-kwaliteitverhouding Geen aanrader.
User icon
Emilio R.
Op
na aankoop van 11/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
3 /5
★★★☆☆
Beste, Ik vind persoonlijk wel dat het lang wachten was voor thuis levering. De andere zaken verliepen naar behoren tot zeer goed! Met vriendelijke groeten Marc,
User icon
Marc V.
Op
na aankoop van 02/11/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
3 /5
★★★☆☆
Ik kocht een tamiya TT- 02, de doos was al open gedaan want de verzegeling was verscheurd
User icon
Marnick D.
Op
na aankoop van 15/11/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
3 /5
★★★☆☆
De levertijd was een beetje lang, 3 weken, ook al werd vermeld dat de producten op voorraad waren.
User icon
Eric B.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
2 /5
★★☆☆☆
Geen commentaar
User icon
Guillaume T.
Op
na aankoop van 04/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
De aankoop, betaling en levering verliepen heel vlot. Er werden 5 figuren en 2 petten besteld. Omdat een paar ervan bedoeld zijn als kerstgeschenk, aanvaardde ik de verrassende toeslag voor "cadeauverpakking". Dat alles nu heel slecht en zonder enig gevoel in een groot pakpapier (gescheurd, ongeschikt, gekreukt) "was verpakt, was ook heel verrassend. Bij Müller pakken ze alles mooi en strak in, zelfs met gaas, gratis... Het inpakpapier ligt nu bij het vuilnis en mijn geld ervoor is natuurlijk weg... Op één pet na zijn de goederen prima. De pet in kwestie zat vol vlekken (vuil), walgelijk, maar één keer wassen onder de douche en hij zou weer moeten passen, anders volgt de klacht. Voor zo'n prijs, bij een bedrijf waarvan je zou verwachten dat ze moeite doen om net dat beetje extra te bieden, had ik gehoopt op individueel verpakt, vooral mooi verpakt en misschien een beetje nerd touch. Hier koop ik, betaal ik, dat is het. Onpersoonlijk, liefdeloos. Laat het inpakpapier maar achterwege! Verwacht geen bonus. Kopen, accepteren, betalen.
User icon
Lukas R.
Op
na aankoop van 07/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
2 /5
★★☆☆☆
Hallo Team 1001 hobbies Het duurde bijna een maand voordat ik mijn bestelling ontving. Dat is niet meer van deze tijd. Bij Amazon zou ik het binnen twee dagen ontvangen hebben. Vriendelijke groeten Arnold
User icon
Arnold G.
Op
na aankoop van 19/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
3 /5
★★★☆☆
Slechte levering, beschadigd pakket en slechte verpakking
User icon
Dominique S.
Op
na aankoop van 05/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Correct verpakt product, maar logistiek duurde te lang voor verzending naar het buitenland
User icon
'igor' W.
Op
na aankoop van 29/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Op de site stond … artikel op voorraad, vandaar dat ik het bestelde. Achteraf bleek het dus niet op voorraad en nog 2 weken moeten wachten. Had ik dat geweten had ik het ergens anders besteld
User icon
Raymond P.
Op
na aankoop van 27/10/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
3 /5
★★★☆☆
Meestal duidelijke aanwijzingen, hoewel verdere transferpagina's niet duidelijk waren. Goede, maar langzame respons via Frans systeem leek uitgebreid.
User icon
Chris S.
Op
na aankoop van 03/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
3 /5
★★★☆☆
Producten die er goed uitzien op de foto's, maar van beperkte kwaliteit zijn.
User icon
Gerald M.
Op
na aankoop van 04/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Voor de tweede keer werd de bestelling niet op tijd uitgevoerd. Er is een commercieel gebaar gemaakt, maar een nauwkeuriger update van de site zou dit soort teleurstellingen moeten voorkomen.
User icon
Lionel M.
Op
na aankoop van 23/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Over het algemeen fatsoenlijk bedrijf met snelle verwerking en levering. -2 sterren omdat ze een van de verkeerde artikelen stuurden. Toen ik het ter sprake bracht, boden ze me een korting voor de toekomst die niet eens de verzendkosten waard was.
User icon
Damian D.
Op
na aankoop van 08/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
3 /5
★★★☆☆
Goed product maar te lang levering
User icon
Helge M.
Op
na aankoop van 09/10/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
2 /5
★★☆☆☆
Verkeerde informatie bij het artikel op de site waardoor ik er dan ook niks mee kon doen, en de vorige bestelling was beschadigd. Krijg je een vergoeding van 10€ terwijl het artikel er boven de 30€ koste...2 van de 4 waren dan nog stuk/gebroken. Bestel je toch nog iets opnieuw, stond er verkeerde info bij... 1ste paar bestellingen goed verlopen maar nu hebben ze toch afgedaan. 2x op rij verkloot. Ik bestel voortaan wel ergens anders.
User icon
Dirk B.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.