★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Tot op heden na 6 weken nog steeds mijn bestelling niet gekregen. Dan krijg ik te horen u heeft gekozen voor een niet trackings verzending. Ja wat zeg dat dan! Dat de levering dan maanden gaat duren! Ik vind het een slechte zaak , ook was ik mij Totaal niet van bewust dat het een niet trackings verzending was ik bestelde gewoon op de normale manier.
Zeer slecht bedrijf, houd zich niet aan leverings tijden zoals beloofd. Zit nu al 4 weken te wachten op een product en nog is het niet onderweg, een retour pakket is niet aangenomen en komt terug. Slechte comunicatie.
Bestelling Niet geleverd
Pakket niet afgeleverd hoewel het postkantoor in hun colissimo trackingbericht bevestigde dat ze het in de brievenbus hadden achtergelaten.
We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
Het is nu bijna 20 dagen geleden en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, volgens hen zou het binnen 6 dagen aankomen. Het spijt me heel erg, maar ik zal niet meer van deze website kopen.
Poor communications and not client focussed - 1001 hobbies delivered the wrong item, never answered my questions directly and only started responding when I forced them to do so through PayPal. They never confirmed they could in fact deliver the item ordered (which was listed on their site as available well after I notified them of their mistake and asked for the correct item to be delivered), and where only focussed on the return of the wrong item. Their refund covered the ciosts of the item only, not the shipping costs, even though the error in sending me the wrong item was entirely theirs. They pose as a firm with offices in NL but are located in France. I was unable to contact them at the number they give on their website. All in all, one of the poorest e-commerce experiences I ever had. I won't buy from them again.
Mijn bestelling werd verzonden in een envelop, het had in een kleine doos met noppenfolie of piepschuim moeten worden verzonden. Dus helaas was een van mijn piloten beschadigd.
Ze sturen de bestelling niet naar de koper,
Verkeerde levering. Ik kijk uit naar uw volgende reactie op mijn berichten van 26.8.2022.
Duurt veel te lang voor dat je je bestelling binnen krijgt
Ik heb het artikel gewoon niet ontvangen en geen reactie op mijn e-mails en telefoon met "closed"
Alles ging goed met mijn bestelling, maar ik geef het maar één ster omdat ik constant gevraagd word om de transactie te beoordelen.
Je n'ai toujours pas reçu de colis
Ik ben je herhaalde e-mails bij elke aankoop (om het beleefd uit te drukken) beu! Ik heb het je al gezegd: elke e-mail is het equivalent van een gloeilamp van 40 watt die 24 uur brandt. Je moet de "cadsup" die je verkoopafdeling leidt vragen hoeveel hittegolven, gletsjersmeltingen en bosbranden hij nodig heeft voordat hij het begrijpt, of dat hij liever over 20 jaar zijn kinderen hem laat uitleggen hoe effectief zijn verkoopstrategie is geweest, klimatologisch gezien. Ondertussen zal ik, voor zover mogelijk, in de toekomst geen aankopen meer bij jullie doen, zodat ik hem meteen kan uitleggen hoe effectief het was, commercieel gezien.
Het niveau van de klantenservice is verschrikkelijk. Onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling wilde ik deze annuleren en toen ik de bestelinformatie bekeek, bleek dat de bestelling nog niet was verzonden. Ondanks dat ik contact met ze opnam via e-mail en telefoon, weigerden ze gewoon te helpen, tot het punt dat ze onbeschoft en neerbuigend waren. Omdat het webadres een .co.uk-adres was en het telefoonnummer in het Verenigd Koninkrijk, ging ik ervan uit dat ze in het Verenigd Koninkrijk gevestigd waren, maar ze zijn gevestigd in Frankrijk, dus als ik het terugstuur, moet ik hoge portokosten betalen. Ik ben helemaal niet onder de indruk van hoe ze dit hebben afgehandeld en ik raad ten zeerste aan om dit onbehulpzame en lastige bedrijf te vermijden.
Ik heb het product teruggestuurd onder de voorwaarden van het herroepingsrecht. 3 weken later wacht ik nog steeds op mijn terugbetaling. Ik ben teleurgesteld in de klantenservice.
Verkeerde artikel gekregen, telefonisch en per E-mail contact gezocht totaal geen reactie van 1001hobbies gekregen, telefonisch helemaal geen verbinding
Erg traag met bestellingen. Veel problemen.
Lichte verpakking voor levering: noppenfolie om de doos in te pakken. Defect product. Ik stuurde een e-mail waarop geen antwoord kwam. Ik ben niet tevreden.
Ze stuurden me een ander artikel, niet wat ik besteld had! Het lijkt erop dat ze de producten die ze verkopen en de fabrikanten niet kennen. Ik kreeg het product teruggestuurd, maar als ik iets bestel, verwacht ik te ontvangen wat ik bestel, niet iets anders te ontvangen en dan mijn tijd te verspillen door het terug te sturen en te wachten op terugsturen. Zeer slechte ervaring!
Beschadigd pakket ontvangen, zeer slecht beschermd,
Gebrek aan communicatie, exploderende doorlooptijden, eerste en laatste bestellingen
Veel te lange levertijd meer als 2 maanden terwijl u op Uw site op voorraad meld.
Een complete ramp in het hele bestelproces.
Niet telefonisch bereikbaar, mails worden niet beantwoord. En na contact aanvraag is er nog geen contact opgenomen. Voor een retour. 1 levering die goed was is wel keurig geleverd en was goed.
Ik heb de bestelling op 6 juli geplaatst en hij is nog steeds niet aangekomen, het is nu 9 augustus, ik probeer contact op te nemen via e-mail maar dat lukt niet, ik heb al 3 of 4 e-mails gestuurd en geen antwoord, het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben door hier te bestellen.
De tijd om de levering van het verkochte product te ontvangen is extreem lang. andere leveranciers leveren in twee dagen ....
Niet in staat om 1 doos soldaten te leveren in 1 72. Stuurde me 2 keer 1 doos in 1 35. Helemaal niet serieus. Niet van plan om te bestellen, zal de concurrentie gaan bekijken.
Pakket kwam uit Frankrijk naar het Verenigd Koninkrijk in slechts één laag noppenfolie als verpakking, helemaal geen doos! Als gevolg daarvan was mijn item, dat een verzamelobject was, erg beschadigd. Om de schade nog groter te maken, plakten ze mijn andere item ook vast aan de doos met verzamelobjecten, waardoor het nog meer beschadigd raakte. Ik heb contact met ze opgenomen, maar tot nu toe geen antwoord gekregen. Ik zou 1001 Hobbies niet aanbevelen.
Jammer dat ik niet op internet heb gezocht voordat ik het kocht, want dan had ik het goedkoper kunnen krijgen. Maar nu heb ik voor elk model waarvan ik denk dat ik het wil bouwen gegoogled en als het model niet aanzienlijk goedkoper is dan vergelijkbare modellen, kun je ze krijgen zonder verzendkosten te betalen. Sorry, ik zal jullie niet meer gebruiken tenzij ik wanhopig ben en pas op voor 2 maanden levering.
U adverteert als 1001hobbies.co.uk maar ik moest invoerrechten van £80.00 betalen Hoe denkt u dat ik over u denk?
1 doos soldaten in 1/72 besteld en 2 keer dezelfde doos in 1/35 ontvangen na bijna 3 weken. Helemaal niet serieus, zeker na 1 keer fout te zijn geweest en dezelfde fout nog een keer te maken. Ik ben niet van plan jullie aan te bevelen en vraag een volledige terugbetaling van mijn bestelling.
Ik heb een Mickey puzzel ontvangen, maar de foto op de website is van katten. Ik wilde de katten. Teleurgesteld omdat de foto en de titel niet overeenkomen.
Ik heb al twee e-mails naar de klantenservice gestuurd en ze hebben niet geantwoord.
Pagina helemaal niet aan te raden na een maand wachten op een bestelling die zei 2 tot 3 dagen heb ik het figuur ontvangen dat niet was in plaats van de dure versie te sturen rekenen ze je aan alsof het die was en sturen ze je een normale.
Nadat ik de bestelling een maand geleden heb geplaatst, heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Niet op tijd geleverd en £50 extra aan verzendingskosten - niet duidelijk vermeld op de website!
Helaas zou ik dit bedrijf niet opnieuw gebruiken. Ik betaalde voor expreslevering en er werd gezegd dat het 2-3 werkdagen zou aankomen. Bleef zoeken naar trackinggegevens en vond niets. Na een week probeerde ik het nummer in het Verenigd Koninkrijk te bellen omdat het een .co.uk-website was. Toen werd ik achterdochtig. Het nummer viel steeds weg. LET OP. Dit is geen bedrijf in het Verenigd Koninkrijk zoals het zegt te zijn. Ik stuurde een e-mail en kreeg een antwoord dat het artikel op 11 juli in het Verenigd Koninkrijk was ontvangen en dat ik het binnen 2 dagen zou krijgen. Nou, er waren al twee dagen voorbij en nog steeds geen trackinggegevens. Ze zeiden dat ik nog een week moest wachten voordat ze het zouden onderzoeken. Op 20 juli, bijna 2 weken na het plaatsen van de bestelling, ontdekte ik dat ik trackinggegevens had. Hieruit bleek dat het artikel op de 16e in Frankrijk was aangekomen, dus een complete leugen van het bedrijf dat me vertelde dat het op de 11e in het Verenigd Koninkrijk was. Op 19 juli kwam het 's avonds aan op Heathrow. Ik heb het gelukkig wel ontvangen, maar pas op 22 juli, nadat ik op 8 juli had betaald voor 2-3 expreslevering.
Probleem met IBAN-nummer bij vooruitbetaling (fout van Hobbies). Geen antwoord per e-mail tot na een herinnering van de bank.
1. Ik heb niet alle bestelde producten ontvangen 2. Jullie antwoorden niet op de e-mails die ik heb gestuurd over mijn bestelling 3. Mijn pakket was slecht ingepakt en de doos van het product is beschadigd 4. Ik denk niet dat deze recensie wordt gepubliceerd