/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
De auto heeft een stuurprobleem en de voorbanden staan nooit recht, zelfs niet als je de trim op de afstandsbediening gebruikt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het product liet lang op zich wachten; ik vroeg om een ander product dat pas ruim na Kerstmis aankwam.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling met Kerstmis niet ontvangen en ik ben nog steeds aan het vechten om mijn geld terug te krijgen. De klantenservice is ineffectief en de communicatie met hen is belabberd.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. Ik zie in ieder geval dat de terugbetalingen al zijn gedaan. Nog een fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Trage reactie
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 02/02/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht aan ons. Heeft u wat aanvullende informatie om ons te helpen de situatie te begrijpen? Ik zie dat de bestelling van 02 februari inderdaad op de 20e is geleverd. Alvast bedankt en een fijne dag verder
1
/5
★☆☆☆☆
Hyper decu. cher pour du papier. frais de port exorbitant pour une enveloppe.c'est du vol.c'est du vol.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen over de verzendkosten. Helaas kunnen we niet voor minder verzenden omdat deze tarieven niet afhankelijk zijn van het gewicht maar van de grootte van de envelop. Bedrijfstarieven zijn vaak hoger dan die voor particuliere klanten. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Laure
1
/5
★☆☆☆☆
Website is een 'google-translate' van de Franse website. Producten zijn mogelijk niet in het Nederlands, maar dat word niet perse vermeld. Vermijd webwinkel!
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 11/01/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht aan ons. Het spijt me voor deze teleurstelling. De site geeft wel aan dat de taal van het spel in het Frans is, maar ik kan begrijpen dat men deze informatie kan missen. We zullen proberen een oplossing te vinden om het beter zichtbaar te maken. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Eerste zending in een simpele enveloppe.Kwam natuurlijk geplet aan.Terugzending van de fig.Ze vertelden me dat ze me deze keer opnieuw goed beschermd in een doos stuurden.Ontvangen na 1 maand wachten, nog steeds in een simpele enveloppe, blister opnieuw geplet natuurlijk!!!! Speelgoed voor verzamelaars in stukken, dat in de vuilnisbak belandt .perdu 38 eu., Bravo !!!!!!!Nul....j geef het op om te proberen een product te bestellen bij mensen die niets respecteren, noch hun klanten.à évitez .escros
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We betreuren deze ervaring. Tenzij we ons vergissen, heeft de klantenservice geen klachten op uw naam staan. Stuur alstublieft een e-mail naar [email protected]. Onze excuses en we kijken ernaar uit van u te horen. Bedankt voor uw tijd, 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 27/11/22, de helft ontvangen op 22/01/23 na 3 herinneringen. Het is nu half februari en ik wacht op de rest van mijn bestelling na nog 2 herinneringen. De verkopers handelen te kwader trouw (de website gaf onmiddellijke beschikbaarheid aan en ze durven me te vertellen dat de beschikbaarheid 3 weken vertraagd is na een vertraging van...7 weken!), incompetent (ik moet ze vertellen wat ze me gestuurd hebben om onnodige duplicatie te voorkomen. En ja, ik ben ook geen voorstander van tijdverspilling =p). Dus als je je tijd en geld wilt verspillen, of als je graag lijdt, plaats dan een bestelling bij hen. Probeer anders een ander bedrijf, dat in ieder geval veel efficiënter, competenter en prettiger zal zijn.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Op de website stond dat mijn bestelling binnen 14 dagen na aankoop zou worden verzonden. Ik ontving mijn bestelling bijna zes weken later en tegen de tijd dat ik hem ontving had ik al andere regelingen getroffen om de kartonnen modellen die ik had besteld te vervangen. Ik raad 1001Hobbies aan niemand aan.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw zeer belangrijke bericht aan ons. Het spijt ons dat het langer duurde dan verwacht om het product te ontvangen. Voel je vrij om ons een e-mail te sturen naar [email protected] om ons te laten weten of je het product wilt retourneren en je geld terug wilt. Bij voorbaat dank
1
/5
★☆☆☆☆
Na het bestellen ontvang je regelmatig automatische e-mails waarin wordt gevraagd om beoordelingen, om modelafbeeldingen, enz. Helaas is de uitschrijfknop nutteloos tegen deze spammails!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/12/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
DE FUNKO KYLIAN MBAPPE IS NOOIT AANGEKOMEN EN DE ANDERE WAS EEN MAAND TE LAAT, IK ZAL NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ DEZE SITE.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 19/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie en we begrijpen het. Zoals afgesproken zullen we de bestelling terugbetalen zodra we deze ontvangen hebben. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Levertijd maanden na aankoop zonder communicatie. Goederen tot op heden niet teruggestort na terugzending op eigen kosten. Reeds 4 maal aangeschreven. Geen reactie. Echt geen aanrader. In plaats daarvan krijg ik constant reclamemails. Nooit meer.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 31/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Ik detecteer inderdaad een status met de verwachting dat het bericht door ons zal worden ontvangen. Ik zal dit met de klantenservice bespreken en we houden je op de hoogte. Het spijt ons verschrikkelijk dat deze situatie niet tot ons is doorgedrongen. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb per ongeluk een modelvliegtuig zonder radiobesturing gekocht. Omdat het een cadeau was, heb ik meteen een ander, duurder modelvliegtuig met radiobesturing gekocht. Ik heb verschillende keren gevraagd om het eerste modelvliegtuig terug te sturen, maar ik heb geen antwoord gekregen. IK KOOP NIET MEER BIJ 10001 HOBBIES
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, kun je ons een e-mail sturen naar [email protected]? We zullen zien wat we kunnen doen. Bedankt!
1
/5
★☆☆☆☆
Erg negatief op dit moment. Ik heb twee 1/72 schaal vliegtuigkits besteld en twee sets verfmaskers ontvangen.
Ik behoud me het recht voor om de review aan te passen en als het een vergissing blijkt te zijn
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 04/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht, dat erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons erg van deze situatie. Als je dit nog niet hebt gedaan, kun je ons dan foto's sturen van de producten die je hebt ontvangen op [email protected]? We zullen een oplossing voor u zoeken. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht, ik heb ze al het bericht gestuurd dat ik een van de items niet had ontvangen en ik vroeg hen om verder te gaan met het inwisselen voor een tegoedbon zoals ze hadden gedaan met twee items die uiteindelijk ook niet konden servire. Ik kopieer je wat ik heb ingestuurd met daarin de referentie van het ontbrekende item en dat ik vanaf vandaag niet meer nodig heb.Buenos days, ik heb zojuist het pakket ontvangen en daarin mis ik: Avro Lancaster Dambuster B. III (buiten) (ontworpen voor de landbouw met Airfix kits) Onderdeelnummer : MXSM72205. Hoeveelheid : 1, 19,69 €, Totaal : 19,69 € Ik heb gezien dat u een voucher hebt ingewisseld voor de artikelen Referentie : QB72467 en Referentie : AMMO-1011. Ik zou u dankbaar zijn als u op dezelfde manier verder zou kunnen gaan met het artikel dat u mij niet hebt toegestuurd. Groeten, TolO Corró.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, dat erg belangrijk voor ons is als onderdeel van onze voortdurende inspanningen om onze diensten te verbeteren. Ik heb de klantenservice zojuist geïnformeerd om u een tegoedbon te geven in plaats van het ontbrekende model. Het spijt me zeer voor deze situatie en ik wens je een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit aangekomen en niet eens terugbetaald
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor de situatie. Met de goedkope leveringsmethode en zonder tracking kan het helaas een maand duren voordat het pakket aankomt. Kun je ons eind volgende week een e-mail sturen op [email protected] als het pakket nog niet is aangekomen? Dan sturen we je een nieuwe.
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling was vertraagd en toen ik het ontving waren de meeste labels beschadigd of van mijn artikelen gescheurd. Ik stuurde een briefje naar de klantenservice en ze deden niets. Ik zal nooit meer bij jullie winkelen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw zeer belangrijke bericht aan ons. We houden er rekening mee om onze service te verbeteren. Het spijt ons voor de staat waarin de producten zijn aangekomen, dit ligt buiten onze controle. Zoals aangegeven door onze klantenservice, heeft het probleem met het label geen invloed op de effectiviteit van het product. We kunnen je echter wel een cadeaubon van € 5 aanbieden voor je volgende bestelling met de code SAVCOM5. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
VERSCHRIKKELIJK KOPEN VAN HIER ZOEKT ELKAAR! Ik kreeg een expresverzending en ontving mijn bestelling (een verjaardagscadeau) een week na het feest. Toen ik contact opnam met het bedrijf voor hulp, vertelden ze me eigenlijk dat ze niets konden doen omdat ik een verzendoptie zonder trackingnummer had gekozen. Hoe kon ik precies weten dat expresverzending geen trackingnummer had als het nergens vermeld stond. Ik heb 10 dollar verspild om mijn pakket op tijd te ontvangen. Erg onprofessioneel ook, ze gaven me alleen een update toen mijn betaling was verwerkt en toen mijn pakket aan de koerier was gegeven, maar niet daarna kreeg ik niet eens een melding dat mijn pakket was afgeleverd (vele dagen te laat) Ik zal zeker mijn geld niet meer in dit bedrijf steken en ik raad je aan dat ook niet te doen. Zoek het product dat je wilt ergens anders, je zult het waarschijnlijk vinden en de service zal zeker beter zijn dan hier. Ik had eerlijk gezegd beter moeten opletten, maar ik vond de beoordelingen pas toen ik al had besteld en alle negatieve beoordelingen hadden dezelfde punten. Let zeker op de recensies en VERVAL UW GELD HIER NIET!!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht. Het spijt ons zeer voor deze onbevredigende ervaring. We begrijpen het volledig en zullen de informatie over dit gebrek aan trackinginformatie doorgeven. Het spijt me nog meer dat met deze manier van levering zonder tracking, het onmogelijk is voor onze klantenservice om uw vraag over de status van uw bestelling te beantwoorden. Nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Een van de producten was nooit beschikbaar. Na 3 maanden wachten en ruilen vraag ik mijn geld terug. Ik hoop dat ik op deze niet zo lang hoef te wachten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons vreselijk voor deze vertraging. Ik kan bevestigen dat uw verzoek om terugbetaling in behandeling is genomen. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Foto die niet past bij wat je verkoopt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Kunt u ons een e-mail sturen met foto's om ons meer te vertellen? Of het nu een referentiefout of een verzendfout is, we moeten contact opnemen met het magazijn of de leverancier. Bedankt en nog een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden . Mijn bestelling is helemaal stuk geleverd . Het miniatuur was beschadigd . Afgebroken van zijn merkplatform en de spiegel afgebroken. Ook was er een stuk afgebroken van de pvc vitrine waar het model in staat en was de vitrine helemaal gebarsten . Er is met dit pakje dus serieus gegooid geweest of deftig laten vallen .
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 28/12/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht aan ons. Het spijt ons zeer wat er met uw miniatuur auto is gebeurd. Wij verzekeren u dat dit buiten onze macht ligt en dat het pakket verkeerd is behandeld door de bezorgers. Stuur ons foto's van de staat van het model naar [email protected]. We vinden wel een oplossing. Bedankt.
1
/5
★☆☆☆☆
De levering was goed en snel. Helaas was het niet duidelijk in de beschrijving dat het spel in het Frans is en daarom werd het teruggestuurd. Ik heb al 3 e-mails gestuurd naar de opgegeven adressen omdat ik het spel heb teruggestuurd en graag een bevestiging wil van de terugbetaling van mijn geld. Ik heb ook de succesvolle DPD tracking delivery gestuurd. Geen antwoord of hetzelfde binnen 10 werkdagen !!!
Daarom zoek ik liever een andere provider waar de klantenservice etc. wel werkt!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 04/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, dat erg belangrijk voor ons is. We betreuren deze situatie ten zeerste. We hebben inderdaad net gezien dat sommige spellen geen informatie over de taal bevatten. We zullen dit zo snel mogelijk veranderen om te voorkomen dat dit weer gebeurt. In de tussentijd willen we ons nogmaals bij je verontschuldigen. Nog een fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik was niet blij, want ik heb 4 uur na de bestelling gemaild om de bestelling te annuleren en ik kreeg te horen dat het niet geannuleerd kon worden omdat het al gepost was.
Kan niet terugsturen omdat dat te veel kost.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Bedankt dat u de tijd heeft genomen. Het spijt ons te horen dat uw klantervaring niet naar wens was. Zodra het pakket is verzonden, kunnen we het inderdaad niet meer tegenhouden en terugnemen 🙁 Nog een fijne dag, https://www.1001hobbies.co.uk/
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 5/12, geleverd na Kerstmis
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Het pakket werd meteen verstuurd, maar de levering duurde vrij lang omdat de feestdagen eraan kwamen. Nog een fijne dag, https://www.1001hobbies.co.uk/
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem van vertraging in de bestelling die ik wilde annuleren onmogelijk om joindres ik ontving het product 2 maanden na terwijl ik het niet meer nodig had niet adviseren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons zeer, maar onze klantenservice staat telefonisch of per e-mail voor u klaar op [email protected]. Ik zie dat Mondial Relais inderdaad enige tijd nodig heeft gehad om bij u te bezorgen. Nogmaals onze excuses voor dit incident, dat buiten onze macht lag: ik denk dat het netwerk overbelast is geweest tijdens de feestdagen... We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Allemaal erg slecht
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor het sturen van een bericht. Ik zie dat de bestelling een tijdje op zich heeft laten wachten, maar zijn er nog andere problemen? Vertel ons alsjeblieft meer, zodat we alle problemen van begin tot eind kunnen begrijpen. Hartelijk dank
1
/5
★☆☆☆☆
DE BESTELLING KWAM NIET AAN OP DE GESCHATTE DATUM EN IS BIJNA 10 DAGEN OF MEER TE LAAT AANGEKOMEN
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor het sturen van een belangrijk bericht. Het spijt ons zeer voor de vertragingen, die buiten onze macht liggen. We verzenden de bestelling zodra de aankoop is gedaan, maar de goedkope leveringsmethode vertraagt de datum in tijden van grote vraag. Nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Item kwam beschadigd aan en bedrijf is telefonisch niet bereikbaar.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 05/01/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Toen ik bestelde, stond er op jullie site "onmiddellijke levering". Hierdoor koos ik voor uw product. Na een paar dagen zag ik dat u de levertijd had veranderd in "geleverd tussen 1 en 2 weken", wat ik als niet "legitiem" beschouw. Helaas was het niet ik die de prijs betaalde, maar de persoon aan wie ik het cadeau wilde geven. Ik ben daarom erg teleurgesteld. Met vriendelijke groet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2022
Vertaalde beoordeling