4.2/5
★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Verzending in een week in plaats van 24 uur op de site merk op voorraad, moeilijke navigatie en niet duidelijk dus ik nam de artr in plaats van de rtr, prijs te hoog dus met de toevoeging van de radio kom ik uit op de normale prijs, (besteld tijdens black friday sav aangegeven op voorraad rond 8/12 en geleverd 3/12, het was mijn eerste bestelling, het zal de laatste zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. We zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] zodat we een oplossing kunnen vinden. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Nadat ik het had gekocht, werd de prijs gehalveerd, ook al waren er zwarte vrijdag kortingen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We proberen het hele jaar door de beste prijzen aan te bieden, maar aarzel niet om regelmatig een kijkje te komen nemen, want tijdens de solden en black Friday periodes kunnen er voor sommige artikelen interessante kortingen gelden. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb maar één deel ontvangen bij de levering van de bestelling en ik eis het tweede deel.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je belangrijke bericht om onze klantenservice te verbeteren. Kun je een e-mail met zoveel mogelijk details en foto's sturen naar [email protected]? We zullen een oplossing vinden. Hartelijk dank, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Er werd een heel ander artikel geleverd dan besteld.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 12/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo allemaal! We willen je bedanken voor je opmerking, die erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons erg van het incident. Kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]? We zullen een oplossing zoeken. Bedankt en nog een fijne dag, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik ben nu 2 keer teleurgesteld, de eerste keer lag het pakket in mijn klaslokaal in de regen en de tweede keer heb ik het nooit ontvangen, maar het was gemarkeerd als afgeleverd in mijn brievenbus. Ik ben erg teleurgesteld en ik denk niet dat ik nog een keer bij jullie zal bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Helaas is dit meer een leveringsprobleem, dat we niet kunnen oplossen. Stuur ons een e-mail op [email protected] om te zien wat we kunnen doen. Goedendag, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de verkeerde levering ontvangen

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo allemaal! We willen je bedanken voor je opmerking, die erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons erg van het incident. Kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]? We zullen een oplossing zoeken. Bedankt en nog een fijne dag, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een ander product ontvangen dan ik had gekocht!

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 22/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo allemaal! We willen jullie bedanken voor jullie belangrijke feedback. We betreuren dit incident ten zeerste. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en we zullen een oplossing vinden. Bedankt en nog een fijne dag, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Lange levertijden en, in vergelijking met de concurrentie, de duurste prijzen in de sector

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. We zullen ze gebruiken om onze diensten te verbeteren. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

De navigatie op de site is erg goed en de bestelling eenvoudig te maken de levering snel, maar geen product komt overeen met wat ik wilde en om een retourzending te maken is het een echte missie jammer ik zal niet meer bestellen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Heeft volgens mijn 4 tot 6 maanden geduurd voordat het uiteindelijk bezorgd werd. Had het al lang opgegeven

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 24/08/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Ik ben erg blij met de service en de kwaliteit van het product, maar ik weet niet zeker hoe lang het duurt voordat u het krijgt. We zijn erg blij te horen dat het artikel eindelijk is aangekomen. Dank u voor uw geduld.
1 /5
★☆☆☆☆

Twee maanden voor een model... Ik klaag en na mijn klacht sturen ze me het verkeerde model.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 14/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht dat belangrijk voor ons is. Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak. Kunt u ons een foto sturen van wat u heeft ontvangen op dit adres: [email protected]? We zullen een oplossing zoeken. Bij voorbaat dank
1 /5
★☆☆☆☆

Het is niet duidelijk dat de bestelling niet uit Italië kwam, de mijne kwam uit Frankrijk en was niet gemakkelijk te traceren (ik wist toevallig dat het in een postkantoor lag, ongeïdentificeerd).

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 17/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw belangrijke bericht. Onze excuses voor de vertraging in de levering: het artikel was enige tijd geleden niet op voorraad. We zijn blij dat het artikel toch is aangekomen. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆

Op 20/10 bestel ik drie artikelen, de producten zouden vanaf 31/10 beschikbaar zijn. Ik wacht op de genoemde datum maar niets, een van de drie artikelen is niet beschikbaar bij hen en na een maandenlang touwtrekken ontvang ik slechts 2 van deze producten. De klantenservice is nogal traag en twijfelachtig. Ik wacht nu op een terugbetaling voor het derde artikel. geen aanrader.

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 21/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor deze situatie. Je verzoek voor een gedeeltelijke terugbetaling is in overweging genomen en we gaan snel verder. Bedankt voor je geduld.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb nog steeds niet ontvangen wat ik besteld heb, ik zal nooit meer iets van deze website kopen.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht dat belangrijk voor ons is. Het spijt ons voor het ongemak. Het blijkt dat door te kiezen voor de economy-levermethode, de tijd kan variëren tot een maand. Je zou je pakket binnenkort moeten ontvangen. Aarzel niet om ons te schrijven op [email protected] als dit begin december nog niet het geval is. Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆

De laatste bestelling, een aantal decals voor vliegtuigen, waren twee kleine vellen met zeer kleine symbolen, die niet overeenkomen met de afbeelding in hun catalogus en niet eens geldig zijn voor schaal 1/72. Een echte misleiding. Teleurstellend.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 03/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen over dit incident. Als je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice, kun je dan een e-mail sturen met foto's zodat we het kunnen controleren op [email protected]? Of het opgestuurde artikel is niet goed, of de foto's op de website kloppen niet. In elk geval zullen we een oplossing voor je zoeken. Bedankt en nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆

Het was verschrikkelijk slecht ik heb veeel te lang moeten wachten voor een lelijke tshirt. Ik heb meerdere mails moeten sturen eer dat ik een levering kon vastleggen. De service is heel slecht.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 12/10/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw commentaar. Bedankt voor het contact met de klantenservice. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons voor de vertraging. Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Eind september een bestelling gedaan voor een Halloween feestje. Nooit wat geleverd gekregen tot vandaag 8 weken na de bestelling uiteraard te laat voor het feestje. Ik hou het maar want retour sturen en geld terug krijgen zal wel een jaar duren. Goeie les goedkoop is duurkoop. Slechte service!

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 29/09/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw commentaar. Bedankt voor het contact met de klantenservice. Wij betreuren dit incident en verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik vond de klantenservice moeilijk in de omgang en in het contact. De bestelling die ik ontving was niet correct, ik ontving twee Star Trek mokken in plaats van twee model kits. Ik heb een tweede bestelling bij dit bedrijf geannuleerd omdat ik er geen vertrouwen in heb dat ik de goederen zal ontvangen waarvoor ik heb betaald. Omdat het bedrijf in het buitenland is gevestigd en ik geen printer heb, kan ik geen retouretiketten afdrukken en er staan geen instructies in mijn taal op het papierwerk om te vertellen hoe ik een restitutie kan aanvragen. IK ZAL DIT BEDRIJF NIET MEER GEBRUIKEN

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 09/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder. Stuur alstublieft foto's van de goederen die u hebt ontvangen naar [email protected]. Er is geen reden waarom we niet in staat zouden zijn om de werkelijke producten die u hebt besteld te verzenden, maar we hebben deze foto's nodig om een ticket te openen met onze logistiek medewerker. Wat de printer betreft, ben ik bang dat we hier niet veel aan kunnen doen :/ In ieder geval zou onze klantenservice je moeten kunnen helpen. Tot snel https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben erg teleurgesteld dat je artikelen kunt versturen met verf die van de carrosserie is afgewaaid.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. We zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] zodat we een oplossing kunnen vinden. Bedankt en nog een fijne dag! 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn bestelling was verbrijzeld, het leek alsof er iemand op was gaan staan, waardoor het afval was geworden. De doos waarin het werd verzonden was dun en zou gemakkelijk beschadigd raken.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 22/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, We willen u graag bedanken voor uw feedback, die erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons voor dit ongeluk buiten onze controle om. Als het product ook beschadigd is, aarzel dan niet om ons foto's te sturen per e-mail naar [email protected], zodat we een oplossing kunnen vinden. Hartelijk dank. Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Het enige goede was de levering (voor 8 euro hoopte ik dat het snel zou gaan). Voor de rest stond me een zeer slechte verrassing te wachten. Ik bestelde een product dat werd gepresenteerd als een geschilderd en versierd metalen miniatuur. Met levering en cadeauverpakking kreeg ik 50e. Het product kwam de volgende dag aan, dus er valt niets te zeggen over de levering, maar gelukkig heb ik de 2.250 in de cadeauverpakking verspild om het product te controleren. Het was geen metalen miniatuur, maar een plastic model (niet per se van goede kwaliteit trouwens)... natuurlijk niet geschilderd of gedecoreerd en met absoluut niets meegeleverd voor montage. Ik ga dit pakket niet terugsturen, in feite heb ik het model al gemonteerd omdat het voor een cadeau was, maar ik bestelde een decoratief item en eindigde met een stuk wit plastic. Ik kan je net zo goed vertellen dat ik niet echt een service aanbeveel die meerdere keren op een artikelpagina zegt dat het iets is en je vervolgens precies het tegenovergestelde stuurt. Nog steeds geen reactie van de after-sales service, misschien ooit een update...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, dat we zullen onderzoeken. We brengen ook de klantenservice op de hoogte zodat zij zo snel mogelijk contact met u kunnen opnemen. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Twee producten ontbreken in de geadverteerde levering. En geen levertijd voor het product dat niet op voorraad is.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nemen contact op met onze klantenservice om uit te zoeken wat er is gebeurd (mogelijk een beslissing om uw bestelling op onze kosten te splitsen, zodat u zo snel mogelijk kunt ontvangen wat op voorraad was, terwijl u wacht op de rest). We houden je op de hoogte. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Dit bedrijf heeft een Brits webadres, maar verzendt eigenlijk vanuit het buitenland als ik dat had geweten, had ik ze nooit gebruikt. Ik probeerde te annuleren na een week wachten en kreeg te horen dat de bestelling was geannuleerd en mijn geld teruggestort. Het artikel kwam 4 weken na bestelling aan. Ik zou ze nooit meer gebruiken.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. We leveren inderdaad vanuit het buitenland, maar het zou geen invloed moeten hebben op de levering aangezien we duidelijk de geschatte levering aangeven wanneer je naar de kassa gaat. Tot snel https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer slechte houding ten opzichte van vragen van klanten vertelde me dat ik "ongeduldig" was toen de levering al 4 dagen te laat was vertelde me toen dat ik een "lage prioriteit" had vertelde me toen dat ik 10 tot 15 dagen moest wachten na de beloofde leverdatum vermoedelijk voordat ik ze weer lastig viel nou, raad eens wie er nu een "lage prioriteit" is - je bent zo'n lage prioriteit voor mijn klanten dat je vaarwel kunt zeggen tegen eventuele nabestellingen en ... het is nog steeds niet geleverd 10 dagen na de beloofde leverdatum helaas kan ik niet beoordelen met nul sterren - verdienen zelfs geen 1 ster

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Helaas kan de verzending bij Delivengo inderdaad wat langer duren, tot wel 10 tot 15 werkdagen. Aarzel niet om deze week nog contact met ons op te nemen als je nog steeds niets hebt ontvangen. Tot snel https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆

Had een bestelling gedaan die een tijdje niet verzonden zou worden. Die heb ik geannuleerd en een week later kreeg ik maar een deel van het geld terug! Toen heb ik stom genoeg nog meer bestellingen gedaan. Ze zeiden dat ze er op datum X zouden zijn, maar die datum is al voorbij en ik heb nog maar de helft van de bestellingen ontvangen! Vermijd ze alsjeblieft. Ze zijn meer gedoe dan ze waard zijn

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 31/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder als u hen nog niet heeft bereikt: [email protected] Tot snel https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆

De cadeauverpakking was verschrikkelijk, een deel van de doos was nog zichtbaar. Beide dozen waren geplet omdat ze de artikelen alleen in noppenfolie hadden verpakt. Hoe moet ik deze artikelen nu cadeau geven?

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 13/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, het spijt ons zeer voor dit incident dat niet de kwaliteit van onze diensten weerspiegelt. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆

Meer dan een maand na mijn bestelling geleverd Geen informatie Onmogelijk om contact met u op te nemen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging, die inderdaad werd verlengd door onze leverancier. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Het verbaast ons echter dat u ons niet kon bereiken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen per e-mail op [email protected] of per telefoon op 01 79 73 68 76 (tijdens onze openingstijden). Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Aan de negatieve kant, moet ik zeggen dat vanaf de datum van mijn bestelling, niet 19 september maar begin september, tot de onverwachte aankomst van het product zonder in staat te zijn om te communiceren per telefoon voor V / S sluiting, althans dat is hoe de secretaresse antwoordde, noch per e-mail, zozeer zelfs dat PAYPAL, in afwachting van V / S communicatie heeft besloten om mij te vergoeden de kosten. Dat gezegd hebbende, kwam ik, ik herhaal onverwacht, het product en ik nam de moeite om u te bellen om de betaling te doen door 1/2 overschrijving. Zo was mijn ervaring met u en bijgevolg de beoordeling

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 19/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
1 /5
★☆☆☆☆

Zou het nooit meer gebruiken. Vermijd!!!!!!

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 02/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Hebt u geprobeerd contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected]? Bedankt voor uw tijd. Tot snel https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆

Vreselijke ervaring! Ze stuurden me de verkeerde artikelen en ik moest superdure belastingen betalen vanwege hun fout. Ze helpen niet om het probleem dat ze hebben veroorzaakt op te lossen. Zeer onprofessioneel en ik ben gedwongen om een claim in te dienen wat een grote tijdverspilling is die we allemaal hadden kunnen vermijden, maar blijkbaar is het te moeilijk voor de verkoper om zelfs maar te reageren op mijn berichten. Ongelooflijk, ten koste van alles AFWIJZEN.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 17/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht en het spijt ons zeer voor deze situatie, uw mening is erg belangrijk voor ons. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice op [email protected] en zij zullen u helpen het probleem op te lossen. Hartelijk dank
1 /5
★☆☆☆☆

Slechte service, 2 van de 3 bestellingen heb ik niet ontvangen ondanks diverse aanmaningen!!

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 28/08/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Dank u voor uw begrip, Hoogachtend, 1001hobbies klantendienst.
1 /5
★☆☆☆☆

Al eerder bestelling te laat ontvangen en een ontbrekende verf, ik zei niets .... Bestel decals aan 25 € en meer ze voldoen niet, ontvangen bijna kreukelig dus onmogelijk aan te brengen, in plaats van via andere reseller te gaan kan je beter zelf je goederen verkopen. Ik zal nooit meer bij jullie site bestellen, alleen maar problemen met jullie. A jamais me revoir

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. We zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected] om uw situatie uit te leggen. Er is geen reden voor ontbrekende verf en verkreukelde stickers. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

Clusters gevonden zonder verpakking toen de doos werd geopend (?) en veel ernstiger: een van de clusters komt overeen met de canadair CL 215 terwijl de andere overeenkomen met de doos, d.w.z. =canadair CL415...Het resultaat is een kit die niet gemonteerd kan worden - de propellers komen niet overeen en de bovenste en onderste vleugelhelften passen niet op elkaar (de ene is ontworpen voor een turboprop en de andere voor een stermotor...) - de kit is bestemd voor de prullenbak - ik kan niet zeggen waar de fout ligt? Heller of 1001 hobbies maar de dozen zijn door elkaar gehaald.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Wij verontschuldigen ons voor dit incident. Wij vragen uw begrip voor het feit dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en de kwaliteit van de service die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] zodat we een oplossing kunnen vinden. Hartelijk dank! Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆

BESTEL HIER NOOIT IETS !!!!! komt afspraken niet na. nemen de telefoon letterlijk nooit op. Terug bel verzoeken worden ook niet gedaan. iets retouneren is onmogelijk.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 13/08/2022
1 /5
★☆☆☆☆

BESTEL HIER NOOIT IETS !!!!!! Slecht bedrijf, levertijden niet conform afspraak maar 4 weken na beloofde lever datum, probeer een product terug te sturen wat niet goed geleverd is en ook die nemen ze niet aan van de post. ik heb geprobeerd ze te bellen telefoon nemen ze nooit op ! en gevraagd of ze mij willen bellen maar dat gebeurd ook niet. voor garantie kan je ook niet aankloppen omdat je er simpelweg geen contact mee krijgt.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 20/08/2022
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het product niet ontvangen, het blijkt weer als geretourneerd, ik heb meerdere keren geklaagd over de levering, telefonisch en per e-mail. Vandaag heb ik het bedrag van mijn bestelling teruggevraagd.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆

Helaas kan mijn recensie alleen maar negatief zijn. Ik bestelde speelgoed voor mijn 5-jarige kleinzoon die het graag wilde hebben voor zijn verjaardag die we in september vierden ZONDER DAT GIFT!!! Bestelling geplaatst op 31 augustus met verwachte aankomst (volgens wat er op de website staat) op 5 of 6 september. Toen werd er een nieuwe leverdatum aangekondigd (8 september). Welnu, vandaag 19 september heb ik nog steeds niets ontvangen. VERTROUW ME NIET!!!

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 31/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
1 /5
★☆☆☆☆

No shipping tracking was provided. It was claimed to be posted by PostNL which has track and trace , totally unsatisfactory

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 01/09/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hello, you placed your order on the 1st of September by choosing an eco delivery without tracking. This type of parcel is not a priority and we note that it can take between 15 and 20 working days to arrive. We thank you for your patience and invite you to contact customer service if you have not received anything by 29 September. Thank you
1 /5
★☆☆☆☆

Ik kocht het artikel als cadeau Het zag eruit alsof een hond het had verscheurd Ik betaalde voor het pakket .... WALGELIJK

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 23/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Bedankt voor het nemen van deze tijd. We betreuren deze mening. Aangezien het probleem defect lijkt te zijn, zullen we de bestelling opnieuw verzenden. We hebben gekozen voor een andere vervoerder, na ontvangst, nodigen wij u uit om uw commentaar te wijzigen. Klantenservice https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆

Nadat ik een bestelling had geplaatst en meteen vroeg om een artikel dat ik was vergeten, vroegen ze me om mijn bankgegevens om het extra artikel te verwerken en in mijn bestelling op te nemen... verrassing... ze hebben het niet toegevoegd. Bovendien stuurden ze me per ongeluk een andere bestelling. Na een klacht aan de telefoon kreeg ik te horen dat mijn bestelling (de goede) ook onderweg was, twee weken voordat deze daadwerkelijk onderweg was. Mijn bestelling werd afgelopen donderdag de 8e verzonden en ik wachtte al sinds half augustus ... verschrikkelijk, echt verschrikkelijk als je haast hebt zoals in dit geval om een bestelling van een klant te leveren en je van hen afhankelijk bent ... ze hebben me geld laten verliezen met hun belabberde management en aandacht.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, bedankt voor uw opmerkingen. Het spijt ons zeer voor uw onbevredigende ervaring en we willen benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. De betrokken personen zijn goed op de hoogte gebracht van uw situatie. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.