4.2/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Probleem met levering en niet-matchende producten dat nog steeds niet is opgelost....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Ik zie dat alles nu in orde is: zoals we al aangaven toen we met je spraken, hebben we je bestelling gesplitst omdat een van de producten op herbevoorrading wachtte. Dit product is op 4 januari verzonden en geleverd. Als je nog steeds problemen hebt, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen op [email protected]. Bedankt en nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆
Ruime keuze aan producten, maar neemt niet de moeite om te reageren op e-mails over geplaatste bestellingen en de verzending is veel langzamer dan op concurrerende modelbouwsites. Kortom, deze winkel moet je vermijden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Ik zie dat we op 4 januari hebben gereageerd op je e-mail van 3 januari met de mededeling dat het pakket inderdaad op 2 januari, de dag nadat je je bestelling had geplaatst, is verzonden en op 6 januari, 4 dagen later, is ontvangen. Als onze concurrenten erin slagen om het beter te doen, dan goed voor hen 🙂 Nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket werd niet afgeleverd. Ik kreeg een e-mail dat er zogenaamd een afleverpoging was, maar er was niemand, ook al was ik de hele dag thuis. Toen kreeg ik weer een e-mail dat het pakket was afgeleverd, maar sindsdien is het verdwenen. Nooit meer.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 27/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw opmerking, die erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons verschrikkelijk dat deze situatie buiten onze controle ligt. Dit is inderdaad een probleem zoals het wordt weergegeven als geleverd op onze site. Kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] om ons te vertellen over uw situatie? We zullen dan kijken wat we kunnen doen. Hartelijk dank, Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
De originele verpakking van het object had geen verzegeling, in feite zag het eruit alsof het was geopend voordat de instructies bovenop het object lagen en niet eronder zoals gebruikelijk is bij futaba. de gyroscoop kon vrij rondspringen in de doos. Ik denk niet dat er nog iets aan toegevoegd moet worden...
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 26/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Onze excuses voor de ontstane situatie, die buiten onze macht ligt. Dit is niet representatief voor de kwaliteit van onze diensten. In ieder geval bedankt voor uw bericht, we nemen er nota van.
1 /5
★☆☆☆☆
Onaanvaardbaar. 4 weken vertraging met verschillende gedachtewisselingen met de klantenservice waarin me dingen werden beloofd die niet werden gedaan (voorbereiding van het pakket, verzending binnen 48 uur, etc.). Na drie weken besloot ik mijn bestelling te annuleren en elders te bestellen. Een paar uur na het versturen van mijn annuleringsverzoek, kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket was verzonden en de klantenservice vertelde me dat het te laat was om te annuleren. En wacht eens even! Er komt nog meer! Ik ontvang mijn bestelling en er ontbreekt een schilderij aan de binnenkant. Echt, ik zou het niet aanraden. Ik begrijp dat er af en toe problemen kunnen zijn en voordat ik dit bericht schreef, vroeg ik om compensatie voor de rampzalige afhandeling van mijn bestelling. Bericht genegeerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Communicatie onmogelijk.1 maand vertraging in levering zonder uitleg ondanks talrijke verzoeken per mail en opbellen onmogelijk omdat de lijn altijd verzadigd is. Het zou een kerstcadeau zijn besteld op 22/11/22 en het kwam aan op 30/12/22! Dus ik ben niet tevreden! Waarom staat er op de site levering binnen 48 uur! Dit is helemaal niet waar!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. U kunt ervan uitgaan dat dit soort incidenten niet representatief is voor de service en kwaliteit die wij bieden. Het is waar dat sommige producten er langer over doen om verzonden te worden: dit wordt altijd duidelijk aangegeven wanneer dit het geval is. Dit staat ook aangegeven in het overzicht van je bestelling. Het spijt ons echter dat het niet zo gelopen is als je gehoopt had. Onze klantenservice blijft tot je beschikking via e-mail op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 04.12.22 verzonden op 21 na verschillende herinneringen. Gelukkig ontvangen op 23 maar pakket geopend en 1 product ontbrak. Moeilijk om het pakket op kerstavond te weigeren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen ons graag verontschuldigen voor dit incident. We zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief is voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] met een overzicht van wat u mist (het liefst met foto's), zodat we u het ontbrekende product kunnen toesturen of u uw geld kunnen teruggeven? Bedankt en nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb sinds 20 december om terugbetaling gevraagd en er is nog steeds geen terugbetaling gedaan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking en onze excuses voor dit incident. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus! We hebben uw verzoek zojuist doorgestuurd naar de boekhouding om uw terugbetaling te verwerken. We vragen uw begrip voor het feit dat dit maximaal 14 dagen in beslag neemt. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak en wij verzekeren u van ons volledige begrip voor uw ontevredenheid. Met vriendelijke groet, 1001hobbies Klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Een buitengewone vertraging! Schrale troost: gratis levering op je volgende bestelling!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw e-mail. Sommige producten worden inderdaad binnen 1 tot 2 weken verzonden vanaf onze leveranciers zoals aangegeven op de site, wat het geval was voor een van de referenties in je bestelling. We zijn echter ook bereikbaar wanneer het product is verzonden en onderweg is. Bedankt voor je interesse!
1 /5
★☆☆☆☆
De bestelling was onvolledig
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw zeer belangrijke bericht aan ons. Het spijt ons zeer voor deze situatie, kunt u ons alstublieft een e-mail sturen om ons te vertellen wat er ontbreekt in het pakket (met foto's indien mogelijk) naar [email protected]? Hartelijk dank.
1 /5
★☆☆☆☆
De artikelen arriveerden beschadigd in zeer beschadigde dozen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We willen u graag bedanken voor uw feedback, die erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons zeer voor deze situatie die buiten onze macht ligt. Als het artikel aan de binnenkant inderdaad defect is, laat dan een bericht achter op [email protected] met foto's, zodat we een oplossing kunnen vinden. Hartelijk dank
1 /5
★☆☆☆☆
Super slechte service. Duurde 4 maanden voordat ik mijn bestelling binnen had, het werd steeds opgeschoven. Dikke afrader dus.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 12/10/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Dank u voor uw commentaar. N U bestelde twee producten op 12/12/2022, waarvan één in herbevoorrading was, wat duidelijk op de productfiche staat aangegeven. Deze bestelling is aangekomen op 23/12/2022 15:47:00 . Bijgevolg ging de bestelling weg toen de twee producten beschikbaar waren. Bovendien heb je nooit contact opgenomen met de klantenservice voor hulp! Wij wensen u prettige feestdagen. Le service client 1001hobbies 1001hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik raad dit ten zeerste af. Bestelling te laat, ontbrekende producten en niet-conform in het kort niets gaat ... Een klantenservice meer dubieuze zien niet-bestaand ... Het telefoonnummer is nutteloos een week van oproep geen antwoorden. De problemen met mijn bestelling zijn nog steeds niet opgelost ... kortom, niets werkt. In een woord, Fuyez....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Fout bij levering niet in overeenstemming met mijn bestelling. Zie mijn klacht e-mail
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik plaatste mijn eerste bestelling bij hen en het pakket kwam niet eens aan, noch de terugbetaling van wat ik had betaald.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 14/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Nogmaals, een ervaring om niet te beleven, een levering die verloren gaat, een andere opnieuw bewerkt, dan niet geleverd, de 1e bestelling, die wordt gevonden, dan geleverd met 3 weken te wachten, maar de levering is onvolledig, mist 1 item, ze waren het vergeten, dan na een commercieel gebaar van 5 €, een ellende, en ten slotte de levering van mijn borstels, een maand na de bestelling, te laat die ik niet meer nodig had, ik deed anders omdat de bestelling niet aankwam.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op een antwoord op een probleem dat ik heb veroorzaakt.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het bestelde product komt niet overeen met de bestelling ( kleur ) Besteld in blauw ontvangen in rood.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Schandalig. Ik ga mijn geld terugvragen omdat ik mijn bestelling 10 minuten na plaatsing wilde annuleren en ondanks mijn e-mails geen enkele feedback van de klant kreeg. Toen zag ik dat u alleen een terugbetaling aanbood in de vorm van een tegoedbon waarbij de goederen tegen kostprijs werden geretourneerd. Dit is de 1e en laatste keer dat ik uw site gebruik en u kunt erop rekenen dat ik slecht over uw site zal spreken tegen mijn vrienden en familie. Erger nog, ik zie dat ik jullie geen 0 sterren kan geven. Stelletje ratten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht en sorry voor de situatie. We hebben geen e-mails van je gezien en dit spijt ons zeer. Het is heel goed mogelijk om je geld terug te vragen (en geen tegoedbon), maar dit kan alleen als je het product op eigen kosten terugstuurt. Aarzel niet om ons te schrijven op [email protected] (in plaats van in antwoord op een automatische e-mail) om er zeker van te zijn dat je ons bereikt. Bedankt en nog een fijne dag,
1 /5
★☆☆☆☆
Dan, al, ze nooit de telefoon beantwoorden dan, mijn bestelling duurde 3 weken om te komen, hadden ze het pakket verloren, dan hebben ze opnieuw een bestelling, op het moment dat het is ik weet niet waar het is, dan heb ik mijn pakket, de 1e bestelling die werd gevonden, mais là oh verrassing, il manquait un article, étonné ils m'vont envoyer un autre, pour faire un geste commercial que je leur ai demandé en plus, car il n'avait pas pensé, il mon offert, attention les yeux ça pique, un bon d'achat de 5 euros, oui 5 EUROS, ça fou la trouille, a part ça tout va bien
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, het spijt ons voor de situatie. Onze openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 13.00 uur, daarna van 14.00 tot 17.00 uur. We krijgen momenteel veel telefoontjes, dus aarzel niet om opnieuw te bellen als je onze voicemail krijgt. Ik zie dat onze klantenservice een bestelling heeft gemaakt zodra ze je verzoek hebben ontvangen, en het ontbrekende artikel is ook onderweg. Dat gezegd hebbende, luisteren we naar u over een meer geschikte manier om met deze situatie om te gaan. Nog een fijne dag verder,
1 /5
★☆☆☆☆
Grote vertraging in levering, meer dan 15 dagen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw mening erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Het spijt me te moeten zeggen dat de 3 potten met geel droog waren en ik ze niet kon gebruiken, dus ik ben niet erg blij. Kunt u iets doen?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Kun je ons een e-mail sturen met foto's van de potten naar [email protected]? Dan kunnen we de leverancier informeren en een oplossing voor je vinden. Hartelijk dank!
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet overtuigd van mijn artikel en ik mag het niet gratis terugsturen. Van mijn kant zal ik niet meer kopen op deze website, hoge prijzen en advertenties die de artikelen niet goed beschrijven, althans in mijn geval, en leidt tot een fout in de aankoop.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 21/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons en nemen we deze erg serieus. We zullen nadenken over hoe we de klantenservice verder kunnen ontwikkelen, maar het spijt ons dat we in de tussentijd niet meer kunnen doen. Bedankt voor je vertrouwen in 1001Hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆
Een van de artikelen arriveerde in zeer slechte staat en ik kan geen contact opnemen met de klantenservice voor een vervangend artikel.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat het pakket beschadigd is aangekomen, dit is duidelijk een situatie die tegen onze wil is. Stuur ons een e-mail met foto's van het beschadigde product naar [email protected]. We zullen een oplossing zoeken. Alvast bedankt en nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Item arriveerde 2 weken te laat, zelfs met £7.99 verzendkosten! Ik vroeg om een terugbetaling voor de levering, maar dit werd geweigerd.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/10/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Als je wilt, kunnen we je in ruil een promotiecode van 10€ aanbieden voor je volgende aanbieding: SAVCOM10 Tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1 /5
★☆☆☆☆
Het product was niet geweldig. de prijs was belachelijk en het hele ding was een afzetterij. de kosten om het terug te sturen bedroegen $270,00 om het op tijd daar te krijgen. We zullen dit niet meer doen en hebben de hele zaak maar afgeschreven. We zullen nooit meer zaken doen met 1001 hobbies.
User icon
Beverley W.
Op
na aankoop van 06/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, het spijt ons zeer van deze onbevredigende ervaring. We begrijpen de bezorgdheid volledig. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je geld zo snel mogelijk wordt terugbetaald. Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 8 november, ontvangen op 13 december, langer mocht het niet duren, anders alles geanulleerd!
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 08/11/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht, uw feedback is erg belangrijk voor ons. Sommige artikelen waren inderdaad in voorraad en vertraagden de verzending, het spijt ons daarvoor. Goedendag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kocht een kwetsbaar collecters item. Deze werd verzonden in een enveloppe terwijl ik genoeg betaald heb voor een deftige verzending… Hierdoor was het product beschadigd!
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 25/10/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht, uw feedback is erg belangrijk voor ons. Het spijt ons voor dit probleem buiten onze controle. Kunt u ons een e-mail sturen met foto's naar [email protected]? Wij sturen de informatie in ieder geval door naar ons magazijn. Bedankt en nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
De doos met het model werd alleen verzonden met een vel noppenfolie en natuurlijk werd de doos half geplet afgeleverd. Gelukkig is de doos te groot voor de inhoud, die eruit kon glijden en niet beschadigd raakte!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons. Het spijt ons voor dit incident en we zullen de informatie doorgeven aan ons magazijn. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 11 november en ontvangen op 2 december. Pas na de orderbevestiging verschijnt de daadwerkelijke voorraad van de gekochte artikelen, wat de lange wachttijd voor ontvangst van de goederen rechtvaardigt. Bij het openen van het pakket blijkt een artikel te ontbreken, wat onmiddellijk wordt gemeld zoals vereist door de website. Het telefoonnummer gemarkeerd als telefonisch contact heeft een eeuwigdurend antwoordapparaat dat je niet eens in de wacht zet " door drukte bedoel ik van de telefoonlijnen " en hoe communiceer ik ? Ik heb nog steeds een bestelling geplaatst op 23 november, ook vertraagd door een gebrek aan artikelen in voorraad gemeld nadat de betaling is bevestigd. Ik zal deze site nooit meer gebruiken en ik raad het niet aan vanwege het totale gebrek aan communicatie en transparantie.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 11/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, uw mening is belangrijk voor ons. De levertijd staat duidelijk vermeld in de productomschrijving, net onder de prijs, en er wordt een overzicht weergegeven vlak voor de betaling. Wat de klantenservice betreft, ontvangen we een groot aantal telefoontjes, dus aarzel niet om terug te bellen tijdens openingstijden. Stuur in elk geval een e-mail met zoveel mogelijk details over je aankoopbewijs, indien mogelijk met foto's, naar [email protected]. Onze klantenservice zal het probleem graag oplossen. Nog een fijne dag