★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Komt heel laat
Bestelling niet ontvangen
2e keer dat het product beschadigd in het pakket zat!!! erger dan de eerste keer; bovendien karton met olieachtig product erop!!!!
Wat was besteld en wat werd verzonden waren twee verschillende dingen, ik probeer een retourzending te organiseren omdat wat een figuur van 20 cm had moeten zijn, uiteindelijk een poster was.
Ik heb twee artikelen besteld die "direct klaar voor verzending" waren. Blijkbaar waren ze dat niet want ik heb er maar één ontvangen en de tweede "vanwege een computerprobleem" staat niet eens in de bestelling hoewel ik ervoor betaald heb en een bevestiging van PayPal heb - ook de vervangende bestelling is voor het Foute artikel hoewel ik meerdere keren heb uitgelegd welk artikel aangekomen is en welk ontbreekt.
Alles werkte perfect
Slecht beheer van de website en vertragingen in de verzending
De levering duurde eeuwen en bij aankomst was het artikel beschadigd. Ik heb contact opgenomen voor een vervangend artikel en ze weigeren dit te doen totdat ik het artikel volledig heb vernietigd! Ik heb nog nooit zo'n verzoek gehad terwijl er bewijs is gestuurd dat het beschadigd is aangekomen. Vermijd ze ten koste van alles!
Erg teleurgesteld over mijn aankoop. Mijn bestelling miste een item in het pakket en een tweede item werd ontvangen gebroken en daarom onbruikbaar .... Besteld voor Kerstmis en een maand later ontvangen, cadeau gemist En uiteindelijk after sales service non-existent, ik wacht nog steeds op een reactie op de klacht die ik heb ingediend ... Ik zou maar een ding zeggen om te vluchten!
Probleem met levering en niet-matchende producten dat nog steeds niet is opgelost....
Ruime keuze aan producten, maar neemt niet de moeite om te reageren op e-mails over geplaatste bestellingen en de verzending is veel langzamer dan op concurrerende modelbouwsites. Kortom, deze winkel moet je vermijden.
Pakket werd niet afgeleverd. Ik kreeg een e-mail dat er zogenaamd een afleverpoging was, maar er was niemand, ook al was ik de hele dag thuis. Toen kreeg ik weer een e-mail dat het pakket was afgeleverd, maar sindsdien is het verdwenen. Nooit meer.
De originele verpakking van het object had geen verzegeling, in feite zag het eruit alsof het was geopend voordat de instructies bovenop het object lagen en niet eronder zoals gebruikelijk is bij futaba. de gyroscoop kon vrij rondspringen in de doos. Ik denk niet dat er nog iets aan toegevoegd moet worden...
Onaanvaardbaar. 4 weken vertraging met verschillende gedachtewisselingen met de klantenservice waarin me dingen werden beloofd die niet werden gedaan (voorbereiding van het pakket, verzending binnen 48 uur, etc.). Na drie weken besloot ik mijn bestelling te annuleren en elders te bestellen. Een paar uur na het versturen van mijn annuleringsverzoek, kreeg ik een e-mail waarin stond dat het pakket was verzonden en de klantenservice vertelde me dat het te laat was om te annuleren. En wacht eens even! Er komt nog meer! Ik ontvang mijn bestelling en er ontbreekt een schilderij aan de binnenkant. Echt, ik zou het niet aanraden. Ik begrijp dat er af en toe problemen kunnen zijn en voordat ik dit bericht schreef, vroeg ik om compensatie voor de rampzalige afhandeling van mijn bestelling. Bericht genegeerd.
Communicatie onmogelijk.1 maand vertraging in levering zonder uitleg ondanks talrijke verzoeken per mail en opbellen onmogelijk omdat de lijn altijd verzadigd is. Het zou een kerstcadeau zijn besteld op 22/11/22 en het kwam aan op 30/12/22! Dus ik ben niet tevreden! Waarom staat er op de site levering binnen 48 uur! Dit is helemaal niet waar!
Bestelling geplaatst op 04.12.22 verzonden op 21 na verschillende herinneringen. Gelukkig ontvangen op 23 maar pakket geopend en 1 product ontbrak. Moeilijk om het pakket op kerstavond te weigeren.
Ik heb sinds 20 december om terugbetaling gevraagd en er is nog steeds geen terugbetaling gedaan.
Een buitengewone vertraging! Schrale troost: gratis levering op je volgende bestelling!
De bestelling was onvolledig
De artikelen arriveerden beschadigd in zeer beschadigde dozen.
Super slechte service. Duurde 4 maanden voordat ik mijn bestelling binnen had, het werd steeds opgeschoven. Dikke afrader dus.
Ik raad dit ten zeerste af. Bestelling te laat, ontbrekende producten en niet-conform in het kort niets gaat ... Een klantenservice meer dubieuze zien niet-bestaand ... Het telefoonnummer is nutteloos een week van oproep geen antwoorden. De problemen met mijn bestelling zijn nog steeds niet opgelost ... kortom, niets werkt. In een woord, Fuyez....
Fout bij levering niet in overeenstemming met mijn bestelling. Zie mijn klacht e-mail
Ik plaatste mijn eerste bestelling bij hen en het pakket kwam niet eens aan, noch de terugbetaling van wat ik had betaald.
Nogmaals, een ervaring om niet te beleven, een levering die verloren gaat, een andere opnieuw bewerkt, dan niet geleverd, de 1e bestelling, die wordt gevonden, dan geleverd met 3 weken te wachten, maar de levering is onvolledig, mist 1 item, ze waren het vergeten, dan na een commercieel gebaar van 5 €, een ellende, en ten slotte de levering van mijn borstels, een maand na de bestelling, te laat die ik niet meer nodig had, ik deed anders omdat de bestelling niet aankwam.
Ik wacht nog steeds op een antwoord op een probleem dat ik heb veroorzaakt.
Het bestelde product komt niet overeen met de bestelling ( kleur ) Besteld in blauw ontvangen in rood.
Schandalig. Ik ga mijn geld terugvragen omdat ik mijn bestelling 10 minuten na plaatsing wilde annuleren en ondanks mijn e-mails geen enkele feedback van de klant kreeg. Toen zag ik dat u alleen een terugbetaling aanbood in de vorm van een tegoedbon waarbij de goederen tegen kostprijs werden geretourneerd. Dit is de 1e en laatste keer dat ik uw site gebruik en u kunt erop rekenen dat ik slecht over uw site zal spreken tegen mijn vrienden en familie. Erger nog, ik zie dat ik jullie geen 0 sterren kan geven. Stelletje ratten.
Dan, al, ze nooit de telefoon beantwoorden dan, mijn bestelling duurde 3 weken om te komen, hadden ze het pakket verloren, dan hebben ze opnieuw een bestelling, op het moment dat het is ik weet niet waar het is, dan heb ik mijn pakket, de 1e bestelling die werd gevonden, mais là oh verrassing, il manquait un article, étonné ils m'vont envoyer un autre, pour faire un geste commercial que je leur ai demandé en plus, car il n'avait pas pensé, il mon offert, attention les yeux ça pique, un bon d'achat de 5 euros, oui 5 EUROS, ça fou la trouille, a part ça tout va bien
Grote vertraging in levering, meer dan 15 dagen.
Het spijt me te moeten zeggen dat de 3 potten met geel droog waren en ik ze niet kon gebruiken, dus ik ben niet erg blij. Kunt u iets doen?
Ik ben niet overtuigd van mijn artikel en ik mag het niet gratis terugsturen. Van mijn kant zal ik niet meer kopen op deze website, hoge prijzen en advertenties die de artikelen niet goed beschrijven, althans in mijn geval, en leidt tot een fout in de aankoop.
Een van de artikelen arriveerde in zeer slechte staat en ik kan geen contact opnemen met de klantenservice voor een vervangend artikel.
Item arriveerde 2 weken te laat, zelfs met £7.99 verzendkosten! Ik vroeg om een terugbetaling voor de levering, maar dit werd geweigerd.
Het product was niet geweldig. de prijs was belachelijk en het hele ding was een afzetterij. de kosten om het terug te sturen bedroegen $270,00 om het op tijd daar te krijgen. We zullen dit niet meer doen en hebben de hele zaak maar afgeschreven. We zullen nooit meer zaken doen met 1001 hobbies.
Bestelling geplaatst op 8 november, ontvangen op 13 december, langer mocht het niet duren, anders alles geanulleerd!
Ik kocht een kwetsbaar collecters item. Deze werd verzonden in een enveloppe terwijl ik genoeg betaald heb voor een deftige verzending… Hierdoor was het product beschadigd!
De doos met het model werd alleen verzonden met een vel noppenfolie en natuurlijk werd de doos half geplet afgeleverd. Gelukkig is de doos te groot voor de inhoud, die eruit kon glijden en niet beschadigd raakte!
Bestelling geplaatst op 11 november en ontvangen op 2 december. Pas na de orderbevestiging verschijnt de daadwerkelijke voorraad van de gekochte artikelen, wat de lange wachttijd voor ontvangst van de goederen rechtvaardigt. Bij het openen van het pakket blijkt een artikel te ontbreken, wat onmiddellijk wordt gemeld zoals vereist door de website. Het telefoonnummer gemarkeerd als telefonisch contact heeft een eeuwigdurend antwoordapparaat dat je niet eens in de wacht zet " door drukte bedoel ik van de telefoonlijnen " en hoe communiceer ik ? Ik heb nog steeds een bestelling geplaatst op 23 november, ook vertraagd door een gebrek aan artikelen in voorraad gemeld nadat de betaling is bevestigd. Ik zal deze site nooit meer gebruiken en ik raad het niet aan vanwege het totale gebrek aan communicatie en transparantie.
Artikelen besteld als cadeau in oktober, nu in december nog niet ontvangen en geen contact van 1001 over enig probleem, ik neem contact met ze op om te horen te krijgen dat ik mijn bestelling niet krijg, geen echte uitleg waarom, erg teleurgesteld omdat de artikelen cadeaus waren Niet blij