/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht, niets over te zeggen, plus een vertraging van meer dan 3 maanden op mijn bestelling, geen reactie van de soap over de voortgang van zaken en absoluut geen commercieel gebaar.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Het spijt ons oprecht voor dit rampzalige management. Er waren een aantal problemen op verschillende niveaus, maar het belangrijkste was dat u uiteindelijk geleverd werd. Als verontschuldiging stuur ik je een kortingscode van €10 die geldig is op alle bestellingen: COMSAV10 We wensen je een uitstekende dag. 1001Hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket twee weken geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me voor deze situatie. Ik kan zien dat het pakket inderdaad onderweg is met een langere vertraging, helaas hebben wij hier geen controle over 🙁 Mijn ervaring is dat het in een geval als dit wel een maand kan duren voordat het pakket aankomt 🙁 Ik stel voor dat je ons een e-mail stuurt op [email protected] als het pakket volgende week nog niet is aangekomen. Nogmaals sorry en bedankt voor je geduld
1
/5
★☆☆☆☆
Fataal, helemaal niet aan te raden, de levering was 6 dagen vertraagd na een week wachten, bijna het dubbele van de tijd, bovendien kwam het product verkeerd, degene die ik bestelde was een maat van 8cm en ze stuurden me er een van meer dan 34cm. Bovendien legden ze me obstakels in de weg om het product terug te sturen, allemaal slecht, ik raad het niet aan.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 04/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat er zoveel problemen zijn geweest, onze oprechte excuses. Ik zal de informatie doorgeven aan de verschillende betrokken teams. Bedankt voor uw vertrouwen. 1001Hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Een ramp, onaanvaardbare levertijd, geen communicatie, uiteindelijk heb ik 3 van de 4 bestelde artikelen ontvangen en het was niet eens de juiste maat die ik had besteld, een schande.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We betreuren deze situatie en deze opeenstapeling van problemen ten zeerste. Als je dit nog niet hebt gedaan, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op [email protected]. We zullen een oplossing vinden. We wensen u een uitstekende dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Onjuiste informatie over voorraadniveaus, productbeschikbaarheid te lang. Personeel niet erg behulpzaam. Deze site heeft al een slechte reputatie in de modelbouwwereld en het team doet niets om te proberen het imago te verbeteren, zelfs als mensen opmerkingen maken over het verbeteren van hun site, die ze negeren, en voor wie elk probleem altijd de schuld van de klant is, niet die van hen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. Het spijt ons zeer voor deze onbevredigende klantervaring. Geloof alsjeblieft dat we er alles aan doen om onze diensten te verbeteren. We hebben onze beperkingen, maar het afgelopen anderhalf jaar hebben we veel dingen veranderd, procedures vereenvoudigd en geprobeerd transparanter te zijn naar onze klanten. Maar Rome is niet op één dag gebouwd en dat kost tijd. Wat betreft voorraadniveaus en beschikbaarheid doen we ons best, maar uiteindelijk blijven we afhankelijk van onze leveranciers en de informatie die zij ons sturen. Onze klantenservice staat echter altijd klaar om al je vragen te beantwoorden, en het verbaast me te lezen dat we onze klanten de schuld geven als er een probleem is 🙁 We wensen je in ieder geval een hele fijne dag. 1001Hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling was 2,5 x 1000mm draadstangen, geef aan dat ze recht moeten zijn - ze kwamen totaal verbogen aan in een doos van 40x40 cm waarin het onmogelijk is dat ze recht zijn, ze zijn helemaal niet goed voor mij - geld is verspild
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 21/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor de situatie. We zullen de informatie doorgeven aan ons magazijn. We zullen ook overgaan tot het terugbetalen van je bestelling, omdat we dezelfde producten waarschijnlijk niet opnieuw kunnen verzenden zonder dat hetzelfde probleem zich opnieuw voordoet. Nogmaals, het spijt ons.
1
/5
★☆☆☆☆
Verfpotjes beschadigd thuis gekregen. 1potje kapot en daardoor de andere potjes onder de verf en niet zichtbaar welke kleur de potjes hebben. Tijdens contact via de mail geven jullie aan jouw schuld niet de onze. Jullie zouden de verf moeten terug nemen, maar weiger dat te doen. Niet netjes naar de klant/afnemer toe. Los zoiets op . dus de beoordeling is een -5
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 23/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor deze situatie. Helaas is het niet mogelijk om een reeds geopend blik verf terug te sturen: dat zou geen zin hebben. Onze klantendienst heeft echter normaal aangeboden om u het blik in kwestie terug te sturen, en ik geloof dat ze wachtten om te weten te komen of de andere blikken verf, afgezien van het feit dat ze gespat waren, toch bruikbaar waren of niet, afgezien van het puur esthetische effect en op geen enkele manier het gebruik ervan belemmerden. Aarzel niet om ons een e-mail te sturen naar [email protected] Nog een prettige dag
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht advies, ik heb een ander product ontvangen dan ik had besteld en dit is helaas twee keer gebeurd. Ik heb het product teruggestuurd en wacht nog steeds op bericht over vervanging of een eventuele terugbetaling.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 07/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Kunt u een e-mail sturen naar [email protected] om uw situatie te beschrijven? We hebben niets gevonden aan onze kant. We zullen een oplossing zoeken. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Het spijt me, maar er is nu twee keer een artikel verstuurd dat niet het gevraagde artikel was. Ondanks herhaalde waarschuwingen is dit niet gecorrigeerd.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected] om je situatie te beschrijven? We hebben niets gevonden aan onze kant. We zullen een oplossing zoeken. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb extra betaald om het eerder te krijgen en het kwam veel later. En ze wilden me geen oplossing geven
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 09/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie, die buiten onze macht ligt. We zullen de informatie doorgeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor deze situatie, maar helaas hebben we niet veel andere oplossingen van onze kant. Wel kunnen we je ter compensatie een waardebon van € 5 aanbieden die geldig is voor alle toekomstige bestellingen met de code SAVCOM5. Nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
I didn’t receive my order SCUBFJLKQ correctly. One Item was missing, then I sent a e-mail on 16/03/2023 explaining the situation and received an automatic message saying that the service 506065 was opened. But so far I didn’t get any answer from 1001hobbies after 5 days.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 09/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, vielen Dank für Ihre Nachricht. Es tut uns schrecklich leid, dass dies passiert ist. Es ist unmöglich, Ihre E-Mail zu finden 🙁 Können Sie uns eine Nachricht an [email protected] schicken, idealerweise mit Fotos der erhaltenen Produkte? Wir werden uns schnell darum kümmern. Vielen Dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen wat ik besteld had, kleine onbeschilderde onderdelen geleverd 🥴
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 01/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik heb contact opgenomen met de verantwoordelijke om de productomschrijving aan te passen en duidelijker te maken dat het om onbeschilderde figuren gaat. Hartelijk dank en nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
De levering bevatte een van de gekochte producten niet en ik moest veel aandringen om uiteindelijk te horen te krijgen dat het product niet meer op voorraad was. Het zou eerlijker zijn geweest om mij te informeren dat het product niet beschikbaar was.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. We zullen er een notitie van maken en proberen de procedure in de toekomst te verbeteren. Normaal gesproken wordt er een e-mail gegenereerd wanneer dit gebeurt, maar er kan een probleem zijn geweest :/ Nog een fijne dag,
1
/5
★☆☆☆☆
Product arriveerde gebroken na bijna een maand. Ik heb de klantenservice op 1 maart gemaild, kreeg een antwoord dat iemand contact met me op zou nemen (waarschijnlijk geautomatiseerd) en heb op 17 maart nog steeds geen antwoord gekregen. Het product kostte me $30 met verzendkosten, erg teleurgesteld. De mok was een cadeau voor mijn vader en we hebben nog steeds niets gehoord over of ze een vervangende mok zullen sturen of mijn geld terug zullen geven. Niet aanbevelen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb een verklaring op erewoord gestuurd dat ik het niet ontvangen had. Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord. Ik bestel al sinds 2014 bij deze site en ik vind het vreemd dat ik bij de minste kink in de kabel niets van ze hoor.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je loyaliteit! Mijn collega van de klantenservice zal telefonisch contact met u opnemen. Blijkbaar hebben we je op 22 februari een e-mail gestuurd omdat, nadat de eerste zending was verdwenen, een van de producten een herbevoorradingstermijn van 4 weken had en het andere product niet op voorraad was, en we wilden weten of je nog steeds wilde dat het beschikbare product werd verzonden. Hoe dan ook, mijn collega zal u bellen 🙂 nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte klantenservice.
Ik raad iedereen aan niet bij hen te kopen. 4 maanden wachten op mijn terugbetaling.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 10/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons verschrikkelijk dat deze situatie is ontstaan. Ik heb net gezien dat het verzoek om terugbetaling eigenlijk begin februari is gedaan, en dat de verzending van het resterende product de terugbetaling die was geannuleerd heeft "ingehaald", wat me erg spijt 🙁 Ik heb zojuist alle nodige regelingen getroffen om de terugbetaling daadwerkelijk en zo snel mogelijk te laten plaatsvinden. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling in goede staat, maar geen klantenservice en levertijd van ongeveer 1 maand.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht, het is belangrijk voor ons. Het spijt me voor de vertragingen die u niet goed uitkwamen. Ik wil er echter op wijzen dat deze vertragingen duidelijk worden uitgelegd op de website, aangezien het product wordt aangegeven als "Binnen 1-2 weken verzonden". Helaas zijn dit verzendtijden, geen ontvangsttijden, en deze vertragingen zijn niet te begrijpen. Bedankt voor je begrip en nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Weken levertijd
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Onze excuses voor de vertraging. Een van de artikelen was inderdaad niet op voorraad en het duurde langer om aan te vullen dan de leverancier had aangegeven. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb zojuist het pakket ontvangen met de bestelling die ik op 27/02 heb geplaatst en toen ik het opende, trof ik een onwelkome verrassing aan: in plaats van het bestelde model in het pakket zat er een kaartspel in het Frans bij. Gezien het feit dat ik de bestelling alleen geplaatst heb om dit model te krijgen, dat nu zelfs niet meer beschikbaar is op de website, en dat ik het kaartspel niet kan gebruiken, vraag ik me af: hoe lossen we dit probleem op? Ik heb keer op keer geprobeerd het nummer te bellen, maar na twee of drie minuten wachten met de opgenomen stem neemt er nooit iemand op en wordt je verzocht later terug te bellen. Ik heb het contactadres aangeschreven, maar ook hier alleen het automatische antwoord.... Natuurlijk werkt de "Customer Services" chat op je homepage ook niet: je drukt op de knop en hij blijft hangen op "charging" voor onbepaalde tijd.
Update na een week: ik ben er eindelijk in geslaagd om contact op te nemen met het bedrijf: een operator antwoordt vanuit het buitenland die zich geen beeld kan vormen van de situatie, voorgekookte antwoorden geeft en het enige wat hem lukt is om de procedure voor de retourzending en terugbetaling te activeren. Er werd me telefonisch verzekerd dat de expediteur contact met me zou opnemen om het pakket thuis op te halen, maar toen ik de voucher die me voor de zending werd toegestuurd aandachtig las, besefte ik dat ik het pakket naar het Italiaanse postkantoor moest brengen. Resultaat? Een uur in de rij om het pakketje bij de balie neer te leggen. Vandaag, precies een week na mijn zending, heb ik nog steeds geen feedback ontvangen van de verkoper.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw belangrijke bericht om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Het spijt ons zeer voor dit probleem. Ik zie dat de procedure nog gaande is en ik verzeker u dat de terugbetaling snel zal plaatsvinden na ontvangst van het product. Nogmaals onze excuses voor dit tijdverlies. Als tegenprestatie kan ik u een promotiecode van € 10 aanbieden die geldig is op een eventuele volgende bestelling: SAVCOM10. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling werd in twee zendingen verzonden en ik heb het tweede pakket tot op heden nog steeds niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Ik denk dat het pakket inmiddels is afgeleverd, want aan onze kant zijn beide als afgeleverd aangegeven. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u zich zorgen maakt door een e-mail te sturen naar [email protected]. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Deze zending bestond uit een ontbrekend item, een 1/48 model. Ik heb echter iets ontvangen dat lijkt op onderdelen voor radiografisch bestuurbare auto's. Ik wacht al een maand en weet niet of ik mijn bestelling moet terugvorderen of deze onderdelen moet doorverkopen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, het spijt ons zeer van deze situatie. Ik kan bevestigen dat de terugbetaling voor het product in kwestie vandaag heeft plaatsgevonden. Nogmaals onze excuses en een fijne dag toegewenst.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving de doos die ik had besteld met alle primers erin gebroken, het pakket was vervuild en het stonk zo erg naar chemicaliën dat Royal Mail het in een zak moest wikkelen. Nu vraag ik mijn geld terug en ze willen dat ik het eerst naar hen terugstuur!!! Welke transporteur zou een doos met gevaarlijke chemicaliën naar Frankrijk terugsturen? Koop absoluut niet bij dit bedrijf! Bespaar je geld en hoofdpijn door met de klantenservice te werken.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 22/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons erg van deze situatie. Het is waarschijnlijk dat de persoon met wie u sprak zich niet bewust was van de staat van uw pakket, het spijt me daarvoor. Ik zal ervoor zorgen dat het geld zo snel mogelijk wordt teruggestort. Nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestellingen niet ontvangen. Meer dan een maand om het probleem op te lossen en het is nog steeds niet voorbij omdat de terugbetaling niet overeenkomt met het betaalde bedrag. De klantenservice is telefonisch onbereikbaar en beantwoordt e-mails niet. Ik raad dit bedrijf niet aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Er wordt gezegd een ruime assortiment maar dat neemt niet weg dat de bezorging erg lang duurt, dit zal zeker de laatste keer zijn dat ik nog een bestelling zal plaatsen.
Er zijn meerder modelbouw shops waarbij de assortiment even groot waarschijnlijk wel groter is, binnen 1 of 2 werkdagen bezorgd.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 15/02/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de levertijd. De levertijden staan duidelijk aangegeven bij elk product en sommige hebben inderdaad meer tijd nodig. Wij wensen u een goede dag
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte instructies, vooral voor verf. Slechte klantenservice omdat er een onderdeel kapot was in de verpakking en ze zeggen dat ze die niet meer maken??? Tot slot, slechte pasvorm. Ik zal geen ander Trumpeter-product meer kopen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor de situatie. Er was vast een communicatieprobleem met onze klantenservice: het artikel is momenteel niet op voorraad, maar met een niet gespecificeerde herbevoorradingsdatum. Het is daarom momenteel moeilijk om het product te verkrijgen, maar het is mogelijk dat het product bijvoorbeeld in een nieuwe vorm zal verschijnen. In ieder geval nogmaals onze excuses.
1
/5
★☆☆☆☆
Geen verzendinformatie, geen reactie op telefoon of e-mail.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Salve, grazie per il suo messaggio. Ci scusiamo per la situazione. Siamo stati informati che il pacco non è tracciato, ma abbiamo una notifica datata venerdì che il pacco è in transito. Mi dispiace, ma può passare anche un mese prima che arrivi 🙁 Le consiglio di aspettare la prossima settimana. Als het pakket niet binnen 15 maart aankomt, zullen we de bestelling opnieuw omdraaien. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] om er zeker van te zijn dat we je berichten ontvangen. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Te lange verzendtijden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons dat het product te laat is aangekomen. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Te laat, slecht en nooit, zo zijn hun leveringen en bij telefonisch contact zeer slechte aandacht, ik zal nooit meer bij hen kopen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, we nemen uw situatie zeer serieus. Het spijt ons als de ervaring niet bevredigend was. Ik zie dat een deel van het geld is terugbetaald en dat de rest nog is aangekomen, en dat er een tegoedbon is aangeboden. We wensen je een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Op het moment dat ik deze recensie schrijf, heb ik 6 weken moeten wachten op één artikel, het andere moet nog geleverd worden. Er was geen contact met hen, ik moest meerdere keren achterna om erachter te komen wat er aan de hand was. Zeer slechte klantenservice en echt slechte handelspraktijken. Zou ze aan niemand aanbevelen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Bedankt voor het nemen van deze tijd. Het spijt ons echt van deze situatie. Ik zie dat het tweede pakket is verzonden, dus het zou onderweg moeten zijn. Laat ons weten wanneer het aankomt en of alles in orde is! Nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 25/11/2022 voor Kerstmis. Alle artikelen waren gemarkeerd als "op voorraad". Ik ontving een deel van de bestelling in december, een ander deel in februari en er ontbreekt nog steeds een artikel waarvan ik hoop dat ik het voor 2024 ontvang. Geen commercieel gebaar, geen woord van verontschuldiging.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons vreselijk voor deze situatie. Ik zie dat de klantenservice voor de follow-up heeft gezorgd. In de tussentijd bieden wij u een tegoedbon van €10 aan, geldig op elke toekomstige bestelling met de code SAVCOM10 als dank voor uw geduld. Wij wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice