/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Ruime keuze aan modellen maar te hoge prijs - let op de productverpakking
Eric C.
Op
na aankoop van 10/04/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De originele Trumpeter doos met het model arriveerde in een erbarmelijke staat, de voorbereiding voor transport was niet goed.
Vicente A.
Op
na aankoop van 25/04/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik stuur verschillende berichten om aan te geven dat ze de bestelling annuleren, ik bel verschillende keren per telefoon en ze nemen nooit op, ze antwoorden me twee dagen later dat ze het helaas al hebben verzonden ... Ik raad het niet aan, slechte service.
Jesus P.
Op
na aankoop van 27/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling. Het spijt ons dat u moeilijk contact met ons kon opnemen en dat het zo lang duurde voordat wij contact met u opnamen. We begrijpen uw frustratie volledig en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt door de verzending van uw bestelling ondanks uw verzoek tot annulering. We nemen uw opmerkingen zeer serieus. We werken er actief aan om onze reactiesnelheid en beschikbaarheid te verbeteren om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn vastbesloten om deze situatie recht te zetten. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en zullen ons best doen om dit probleem naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat we je hebben bezorgd.
2
/5
★★☆☆☆
Bestelde Ruff Puffs en Viet Congs en APVN....it was zo eenvoudig! ontving de Viets en in plaats van Zuid-Vietnamees, een viervoudige 20mm Armory. onmiddellijk gebeld (dinsdagmiddag), de operator vertelde me dat ze zou onmiddellijk een voucher te sturen ... Ik wacht nog steeds; Geen behoefte om te kopen waar het is het duurst om slecht worden bediend!
Thierry B.
Op
na aankoop van 30/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling achter te laten. Het spijt ons zeer dat u niet begreep dat dit een menselijke fout was en we betreuren dit. We verontschuldigen ons nogmaals voor dit incident. Na ons eerste gesprek hebben we u de retourbon toegestuurd. Onze klantenservice reageert erg snel op de feedback die we van onze klanten krijgen. We zijn van mening dat het niet ontvangen van een retourbon een dergelijke markering niet verdient. We hebben ook gevraagd om dit product onmiddellijk te retourneren. Het is momenteel in bestelling bij onze leverancier en zou rond 18/06/2024 geleverd moeten worden. Het is besteld bij onze leverancier in het Verenigd Koninkrijk en het is mogelijk dat de bestelling van de leverancier enige vertraging oploopt door inklaring. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, 1001HOBBIES
3
/5
★★★☆☆
Plak uw veiligheidslabels altijd op de verfreferentie.
NUL !!!! Al verschillende keren gemeld bij uw bedrijf.
Geen nieuws van jullie.
Niet erg ernstig.
Georges L.
Op
na aankoop van 03/05/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De doos was een beetje beschadigd Geen schade aan de dozen
Robert D.
Op
na aankoop van 24/04/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Aan de basis lijkt het me dat het product nieuw was en niet opnieuw verzegeld met stickers dus toch een beetje teleurgesteld
Jeremy B.
Op
na aankoop van 01/05/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
We wachten al enkele weken op een deel van de bestelling ...
Lionel R.
Op
na aankoop van 01/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een beetje lange levertijd. Voor de rest geweldig!
Lionel R.
Op
na aankoop van 15/04/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Een echt diep assortiment, met producten waarvan wordt gezegd dat ze op voorraad zijn... maar in werkelijkheid worden ze besteld bij externe leveranciers. Wees niet gehaast, want de levertijd kan enkele weken bedragen.
Gratis verzending geldt alleen voor chronopost en dit wordt niet vermeld in hun aanbiedingen... tenminste niet door Johan. Bovendien heb ik slechte ervaringen met deze service, en de prijzen zijn veel hoger dan die van concurrenten. Maar nogmaals, je kunt er alles vinden!
Frederic V.
Op
na aankoop van 12/04/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld
Frédéric F.
Op
na aankoop van 03/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3
/5
★★★☆☆
Model een beetje duur
Eric C.
Op
na aankoop van 25/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3
/5
★★★☆☆
Een vertraging van 15 dagen om een miniatuur te krijgen is buitensporig. De Colis Privé-drager moet je vermijden. Conclusie: het kan beter.
Patrick L.
Op
na aankoop van 28/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3
/5
★★★☆☆
Levering te lang
Éric L.
Op
na aankoop van 01/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
2
/5
★★☆☆☆
Heeft het verkeerde onderdeel gestuurt
Kees K.
Op
na aankoop van 03/04/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor deze informatie en onze excuses. Dit soort incidenten zijn erg vervelend voor ons. Om dit incident op te helderen en op te lossen, willen we u vragen om foto's (van de codes en van het hele product!) … we willen u vragen om foto's. We kijken uit naar uw antwoord. Hoogachtend 1001hobbies
2
/5
★★☆☆☆
Mijn pakket niet ontvangen, was niet thuis en geen melding in mijn brievenbus.
Piet V.
Op
na aankoop van 29/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
3
/5
★★★☆☆
Dubieuze reclame voor het model dat ik wilde. Ik vroeg per e-mail om opheldering en ze reageerden niet. Ik klaagde per telefoon en ze vertelden me dat ze me telefonisch een antwoord zouden geven, wat ze nooit deden. Ondertussen bleven ze me e-mails sturen om meer aankopen te doen. Zeer lange vertraging in de levering van het product aan de klant in vergelijking met hun leveringsverplichting. Het geeft de indruk dat ze geen winkel zijn, maar een "hub" die bestellingen van klanten ontvangt en vervolgens het product opvraagt bij een leverancier, waardoor de levertijd voor de eerste klant veel langer wordt en ze vragen over het product niet kunnen beantwoorden omdat ze het niet in hun winkel hebben. En dit alles tegen een erg dure prijs, ik denk dat 1001Hobbies een van de duurste bedrijven op de markt is en dat weegt niet op tegen de service die ze bieden. Ik heb "regular" gestemd omdat het model uiteindelijk bij mij aankwam, maar ik denk niet dat ik nog eens iets bij hen zal kopen. Hartelijk dank.
Miguel Angel G.
Op
na aankoop van 25/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Je suis sincèrement désolé pour votre expérience insatisfaisante. Wij begrijpen uw frustratie over de leveringstermijn en de indruk dat wij slechts een tussenpersoon zijn. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen onze interne processen onder de loep nemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Als u nog andere zorgen of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals, het spijt ons oprecht voor deze teleurstellende ervaring en we hopen in de toekomst uw vertrouwen terug te winnen.
3
/5
★★★☆☆
De levertijd was wat lang en de doos was beschadigd. Dit is de tweede op rij.
Jacky G.
Op
na aankoop van 28/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goed, maar te rommelig om te bestellen
Bruno M.
Op
na aankoop van 11/04/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Heel duidelijke communicatie, enorm aanbod, aan de dure kant
Nikie B.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt !!!!! Dank u voor uw zeer positieve beoordeling .... We zijn blij dat uw ervaring op onze site goed is verlopen. Wij willen benadrukken dat deze beoordelingen uiterst belangrijk voor ons zijn! Wij danken u en wensen u een fijne dag! Tot ziens bij 1001HOBBIES.
3
/5
★★★☆☆
Ze zouden letterlijk beter af zijn zonder klantenservice. Ik neem aan dat ze een vreselijke AI gebruiken en geen kwaliteitscontrole hebben, anders kan ik geen wijs worden uit de tegenstrijdige berichten die ik kreeg. Maar alles is aangekomen. Verpakking was goed, levering snel. Het feit dat ze alleen vooruitbetaling hebben en geen paypal maakte me erg achterdochtig, maar het is geen oplichterij.
Maximilian S.
Op
na aankoop van 15/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback Het spijt ons dat u een frustrerende ervaring had met onze vriend Charlie. We zijn er altijd om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, zelfs als dat betekent dat onze vriend Charlie het na werktijd overneemt! We nodigen je ook uit om contact met ons op te nemen via e-mail als je vragen of opmerkingen hebt buiten onze kantooruren. Bedankt voor je feedback, we stellen het op prijs en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.
3
/5
★★★☆☆
Geen of weinig e-mails van jullie over de levering van het product. Ik moest naar jullie website gaan om informatie te zoeken. 6 maanden wachten! -Zelfs als het niet jullie schuld is.
Nicolas H.
Op
na aankoop van 03/01/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik vind het jammer dat ik pas na het bestellen en betalen kan zien dat het niet op voorraad is en dat de levering weken later komt.
Bert T.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt !!!!! Dank u voor uw zeer positieve beoordeling .... We zijn blij dat uw ervaring op onze site goed is verlopen. Wij willen benadrukken dat deze beoordelingen uiterst belangrijk voor ons zijn! Wij danken u en wensen u een fijne dag! Tot ziens bij 1001HOBBIES.
3
/5
★★★☆☆
Veel te lange levertijd
Wim K.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt !!!!! Dank u voor uw zeer positieve beoordeling .... We zijn blij dat uw ervaring op onze site goed is verlopen. Wij willen benadrukken dat deze beoordelingen uiterst belangrijk voor ons zijn! Wij danken u en wensen u een fijne dag! Tot ziens bij 1001HOBBIES.
3
/5
★★★☆☆
De bestelling die ik kocht kwam niet overeen met de schaal die op de site stond. Ik heb hem teruggestuurd en wacht op mijn geld terug.
Xavier R.
Op
na aankoop van 15/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De laatste aankoop had een probleem met de levertijd bij mij thuis...
Pierre J.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling 3 weken geleden geplaatst, en eerst vertellen jullie me dat ik binnenkort geleverd krijg, en vervolgens sturen jullie me een e-mail waarin staat dat mijn pakket nog niet is verzonden. Ik maak me zorgen over de betrouwbaarheid van jullie service,
Patrick C.
Op
na aankoop van 24/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het is moeilijk om een mening te geven als je niet weet waar het over gaat. De website van de verkoper? Het online bestelproces? Het vervoer? De levering? De gekochte goederen?
Robert C.
Op
na aankoop van 05/04/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelle verzending - concurrerende prijzen
Patrick P.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, wat me verbaast aan uw site is dat u mijn rekening debiteert zodra de bestelling is geplaatst, terwijl ik op de andere sites pas word gedebiteerd wanneer ik de goederen ontvang.
Gerard B.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling