/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb per ongeluk een modelvliegtuig zonder radiobesturing gekocht. Omdat het een cadeau was, heb ik meteen een ander, duurder modelvliegtuig met radiobesturing gekocht. Ik heb verschillende keren gevraagd om het eerste modelvliegtuig terug te sturen, maar ik heb geen antwoord gekregen. IK KOOP NIET MEER BIJ 10001 HOBBIES
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, kun je ons een e-mail sturen naar [email protected]? We zullen zien wat we kunnen doen. Bedankt!
1
/5
★☆☆☆☆
Erg negatief op dit moment. Ik heb twee 1/72 schaal vliegtuigkits besteld en twee sets verfmaskers ontvangen.
Ik behoud me het recht voor om de review aan te passen en als het een vergissing blijkt te zijn
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 04/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht, dat erg belangrijk voor ons is. Het spijt ons erg van deze situatie. Als je dit nog niet hebt gedaan, kun je ons dan foto's sturen van de producten die je hebt ontvangen op [email protected]? We zullen een oplossing voor u zoeken. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht, ik heb ze al het bericht gestuurd dat ik een van de items niet had ontvangen en ik vroeg hen om verder te gaan met het inwisselen voor een tegoedbon zoals ze hadden gedaan met twee items die uiteindelijk ook niet konden servire. Ik kopieer je wat ik heb ingestuurd met daarin de referentie van het ontbrekende item en dat ik vanaf vandaag niet meer nodig heb.Buenos days, ik heb zojuist het pakket ontvangen en daarin mis ik: Avro Lancaster Dambuster B. III (buiten) (ontworpen voor de landbouw met Airfix kits) Onderdeelnummer : MXSM72205. Hoeveelheid : 1, 19,69 €, Totaal : 19,69 € Ik heb gezien dat u een voucher hebt ingewisseld voor de artikelen Referentie : QB72467 en Referentie : AMMO-1011. Ik zou u dankbaar zijn als u op dezelfde manier verder zou kunnen gaan met het artikel dat u mij niet hebt toegestuurd. Groeten, TolO Corró.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, dat erg belangrijk voor ons is als onderdeel van onze voortdurende inspanningen om onze diensten te verbeteren. Ik heb de klantenservice zojuist geïnformeerd om u een tegoedbon te geven in plaats van het ontbrekende model. Het spijt me zeer voor deze situatie en ik wens je een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit aangekomen en niet eens terugbetaald
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor de situatie. Met de goedkope leveringsmethode en zonder tracking kan het helaas een maand duren voordat het pakket aankomt. Kun je ons eind volgende week een e-mail sturen op [email protected] als het pakket nog niet is aangekomen? Dan sturen we je een nieuwe.
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling was vertraagd en toen ik het ontving waren de meeste labels beschadigd of van mijn artikelen gescheurd. Ik stuurde een briefje naar de klantenservice en ze deden niets. Ik zal nooit meer bij jullie winkelen.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw zeer belangrijke bericht aan ons. We houden er rekening mee om onze service te verbeteren. Het spijt ons voor de staat waarin de producten zijn aangekomen, dit ligt buiten onze controle. Zoals aangegeven door onze klantenservice, heeft het probleem met het label geen invloed op de effectiviteit van het product. We kunnen je echter wel een cadeaubon van € 5 aanbieden voor je volgende bestelling met de code SAVCOM5. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
VERSCHRIKKELIJK KOPEN VAN HIER ZOEKT ELKAAR! Ik kreeg een expresverzending en ontving mijn bestelling (een verjaardagscadeau) een week na het feest. Toen ik contact opnam met het bedrijf voor hulp, vertelden ze me eigenlijk dat ze niets konden doen omdat ik een verzendoptie zonder trackingnummer had gekozen. Hoe kon ik precies weten dat expresverzending geen trackingnummer had als het nergens vermeld stond. Ik heb 10 dollar verspild om mijn pakket op tijd te ontvangen. Erg onprofessioneel ook, ze gaven me alleen een update toen mijn betaling was verwerkt en toen mijn pakket aan de koerier was gegeven, maar niet daarna kreeg ik niet eens een melding dat mijn pakket was afgeleverd (vele dagen te laat) Ik zal zeker mijn geld niet meer in dit bedrijf steken en ik raad je aan dat ook niet te doen. Zoek het product dat je wilt ergens anders, je zult het waarschijnlijk vinden en de service zal zeker beter zijn dan hier. Ik had eerlijk gezegd beter moeten opletten, maar ik vond de beoordelingen pas toen ik al had besteld en alle negatieve beoordelingen hadden dezelfde punten. Let zeker op de recensies en VERVAL UW GELD HIER NIET!!!!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht. Het spijt ons zeer voor deze onbevredigende ervaring. We begrijpen het volledig en zullen de informatie over dit gebrek aan trackinginformatie doorgeven. Het spijt me nog meer dat met deze manier van levering zonder tracking, het onmogelijk is voor onze klantenservice om uw vraag over de status van uw bestelling te beantwoorden. Nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Een van de producten was nooit beschikbaar. Na 3 maanden wachten en ruilen vraag ik mijn geld terug. Ik hoop dat ik op deze niet zo lang hoef te wachten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons vreselijk voor deze vertraging. Ik kan bevestigen dat uw verzoek om terugbetaling in behandeling is genomen. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Foto die niet past bij wat je verkoopt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Kunt u ons een e-mail sturen met foto's om ons meer te vertellen? Of het nu een referentiefout of een verzendfout is, we moeten contact opnemen met het magazijn of de leverancier. Bedankt en nog een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden . Mijn bestelling is helemaal stuk geleverd . Het miniatuur was beschadigd . Afgebroken van zijn merkplatform en de spiegel afgebroken. Ook was er een stuk afgebroken van de pvc vitrine waar het model in staat en was de vitrine helemaal gebarsten . Er is met dit pakje dus serieus gegooid geweest of deftig laten vallen .
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 28/12/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht aan ons. Het spijt ons zeer wat er met uw miniatuur auto is gebeurd. Wij verzekeren u dat dit buiten onze macht ligt en dat het pakket verkeerd is behandeld door de bezorgers. Stuur ons foto's van de staat van het model naar [email protected]. We vinden wel een oplossing. Bedankt.
1
/5
★☆☆☆☆
De levering was goed en snel. Helaas was het niet duidelijk in de beschrijving dat het spel in het Frans is en daarom werd het teruggestuurd. Ik heb al 3 e-mails gestuurd naar de opgegeven adressen omdat ik het spel heb teruggestuurd en graag een bevestiging wil van de terugbetaling van mijn geld. Ik heb ook de succesvolle DPD tracking delivery gestuurd. Geen antwoord of hetzelfde binnen 10 werkdagen !!!
Daarom zoek ik liever een andere provider waar de klantenservice etc. wel werkt!
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 04/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, dat erg belangrijk voor ons is. We betreuren deze situatie ten zeerste. We hebben inderdaad net gezien dat sommige spellen geen informatie over de taal bevatten. We zullen dit zo snel mogelijk veranderen om te voorkomen dat dit weer gebeurt. In de tussentijd willen we ons nogmaals bij je verontschuldigen. Nog een fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik was niet blij, want ik heb 4 uur na de bestelling gemaild om de bestelling te annuleren en ik kreeg te horen dat het niet geannuleerd kon worden omdat het al gepost was.
Kan niet terugsturen omdat dat te veel kost.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 11/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Bedankt dat u de tijd heeft genomen. Het spijt ons te horen dat uw klantervaring niet naar wens was. Zodra het pakket is verzonden, kunnen we het inderdaad niet meer tegenhouden en terugnemen 🙁 Nog een fijne dag, https://www.1001hobbies.co.uk/
1
/5
★☆☆☆☆
Besteld op 5/12, geleverd na Kerstmis
Verified Buyer
Op
na aankoop van 05/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Het pakket werd meteen verstuurd, maar de levering duurde vrij lang omdat de feestdagen eraan kwamen. Nog een fijne dag, https://www.1001hobbies.co.uk/
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem van vertraging in de bestelling die ik wilde annuleren onmogelijk om joindres ik ontving het product 2 maanden na terwijl ik het niet meer nodig had niet adviseren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons zeer, maar onze klantenservice staat telefonisch of per e-mail voor u klaar op [email protected]. Ik zie dat Mondial Relais inderdaad enige tijd nodig heeft gehad om bij u te bezorgen. Nogmaals onze excuses voor dit incident, dat buiten onze macht lag: ik denk dat het netwerk overbelast is geweest tijdens de feestdagen... We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Allemaal erg slecht
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor het sturen van een bericht. Ik zie dat de bestelling een tijdje op zich heeft laten wachten, maar zijn er nog andere problemen? Vertel ons alsjeblieft meer, zodat we alle problemen van begin tot eind kunnen begrijpen. Hartelijk dank
1
/5
★☆☆☆☆
DE BESTELLING KWAM NIET AAN OP DE GESCHATTE DATUM EN IS BIJNA 10 DAGEN OF MEER TE LAAT AANGEKOMEN
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor het sturen van een belangrijk bericht. Het spijt ons zeer voor de vertragingen, die buiten onze macht liggen. We verzenden de bestelling zodra de aankoop is gedaan, maar de goedkope leveringsmethode vertraagt de datum in tijden van grote vraag. Nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Item kwam beschadigd aan en bedrijf is telefonisch niet bereikbaar.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 05/01/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Toen ik bestelde, stond er op jullie site "onmiddellijke levering". Hierdoor koos ik voor uw product. Na een paar dagen zag ik dat u de levertijd had veranderd in "geleverd tussen 1 en 2 weken", wat ik als niet "legitiem" beschouw. Helaas was het niet ik die de prijs betaalde, maar de persoon aan wie ik het cadeau wilde geven. Ik ben daarom erg teleurgesteld. Met vriendelijke groet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2022
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kan geen positieve mening geven, want hoewel ik een eerste bestelling heb geplaatst die nooit is aangekomen, heb ik een andere bestelling geplaatst die niet is aangekomen. In feite is 1001 me €40 verschuldigd, ontvangen via bankoverschrijving in juni 2022.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Ik zie dat het tweede pakket goed gemarkeerd is als afgeleverd, sorry daarvoor. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar [email protected] om aan te geven dat je niets hebt ontvangen? We zullen een nieuw onderzoek starten. Nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Over de borstels valt niets te zeggen. De naald en afdichting waren nieuw, maar de rest was al gebruikt. Ik vond droge verf en het uiteinde van het kleine stukje waarin de naald was gebogen. Erg teleurgesteld. Nooit meer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident, dat buiten onze macht lag. Kunt u een e-mail sturen naar [email protected] met foto's van de kit in kwestie? We zullen contact opnemen met de leverancier. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Het duurde te lang, ik ben helemaal niet blij met de service, ik zal hier nooit meer winkelen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. We nemen er goede nota van. Ik wil uw aandacht vestigen op het feit dat we afhankelijk zijn van de reactiviteit van de bezorger, wetende dat u hebt gekozen voor een economische levering, wat helaas geen prioriteit is in uw diensten. Nog een prettige dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik haat het om een slechte recensie te schrijven over modelbouwwinkels, maar deze in het bijzonder is gewoon niet goed genoeg. Het blijkt dat ik drie modellen bestel, en voor een daarvan sturen ze me een verkeerde referentie, een ander model. Geeft niet, dat kan iedereen overkomen. Omdat ik het artikel intact en verzegeld houd, maak ik foto's en neem ik contact met ze op om het om te ruilen voor de juiste referentie. Als antwoord lachen ze me bijna in mijn gezicht uit en zeggen me dat het dezelfde referentie is, dit alles ondanks dat ik de bijgevoegde foto's van de bestelling en van het ontvangen model voor me heb liggen. Vanaf dat moment is het stil, ze beantwoorden geen e-mails meer. Het spijt me zeer, maar dit zal me niet meer overkomen. Vanaf nu, hoe erg ik het ook vind, koop ik al deze artikelen op Amazon, waarvan ik weet dat ze beter zullen reageren op problemen. Loop weg van deze Franse winkel, het is het risico niet waard.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. We zullen rekening houden met uw opmerking om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Ik zie dat er inderdaad een verwijzingsprobleem was, het spijt ons zeer. We hebben je per e-mail verschillende oplossingen voorgesteld om het artikel terug te sturen of je geld terug te geven. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. Bedankt en nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Komt heel laat
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 29/12/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat uw ervaring niet naar wens was. Wij nemen nota van uw feedback om in de toekomst verbeteringen aan te brengen. Nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet ontvangen
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 20/11/2022
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Het pakket is helaas omgeleid, buiten onze controle om, en dat spijt ons zeer. Zoals aangegeven in onze e-mail van gisteren, hebben wij een nieuwe GA9BMTLYZ bestelling geplaatst die momenteel wordt voorbereid. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
2e keer dat het product beschadigd in het pakket zat!!! erger dan de eerste keer; bovendien karton met olieachtig product erop!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Het spijt ons enorm voor dit probleem, waar we geen invloed op hebben. We hebben contact opgenomen met de leverancier voor een reactie. Zodra we meer weten, kunt u er zeker van zijn dat we de nodige stappen zullen ondernemen om u een passende oplossing te bieden. Hartelijk dank voor uw geduld.
1
/5
★☆☆☆☆
Wat was besteld en wat werd verzonden waren twee verschillende dingen, ik probeer een retourzending te organiseren omdat wat een figuur van 20 cm had moeten zijn, uiteindelijk een poster was.
Verified Buyer
Op
na aankoop van 30/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor dit probleem dat buiten onze macht ligt. Er was inderdaad een referentiefout die we zullen aanpassen en we zullen een oplossing voor je vinden. Nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee artikelen besteld die "direct klaar voor verzending" waren. Blijkbaar waren ze dat niet want ik heb er maar één ontvangen en de tweede "vanwege een computerprobleem" staat niet eens in de bestelling hoewel ik ervoor betaald heb en een bevestiging van PayPal heb - ook de vervangende bestelling is voor het Foute artikel hoewel ik meerdere keren heb uitgelegd welk artikel aangekomen is en welk ontbreekt.
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 04/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat de bestelling slechts één product bevat, maar het komt niet overeen met het bedrag. Dit spijt ons zeer. Ik zal contact opnemen met de klantenservice om ervoor te zorgen dat het juiste ontbrekende product wordt verzonden zoals beschreven in uw e-mail. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Alles werkte perfect
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 31/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, bedankt voor uw bericht. Het is mogelijk dat de beoordeling niet overeenkomt met uw ervaring als gast. Voel je vrij om de beoordeling aan te passen! Hartelijk dank 🙂
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht beheer van de website en vertragingen in de verzending
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Het spijt ons voor de vertraging en we zullen je opmerking ter harte nemen, zodat we het in de toekomst kunnen verbeteren. Nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
De levering duurde eeuwen en bij aankomst was het artikel beschadigd. Ik heb contact opgenomen voor een vervangend artikel en ze weigeren dit te doen totdat ik het artikel volledig heb vernietigd! Ik heb nog nooit zo'n verzoek gehad terwijl er bewijs is gestuurd dat het beschadigd is aangekomen. Vermijd ze ten koste van alles!
Verified Buyer
Op
na aankoop van 20/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Helaas kan ik bevestigen dat dit een verzoek is dat we officieel moeten doen om het verzoek van de leveranciers en de Franse wet te respecteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail [email protected] zodat we je een nieuwe kunnen sturen. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld over mijn aankoop. Mijn bestelling miste een item in het pakket en een tweede item werd ontvangen gebroken en daarom onbruikbaar ....
Besteld voor Kerstmis en een maand later ontvangen, cadeau gemist En uiteindelijk after sales service non-existent, ik wacht nog steeds op een reactie op de klacht die ik heb ingediend ... Ik zou maar een ding zeggen om te vluchten!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. Ik zie dat het verzoek om terugbetaling in behandeling is genomen en binnenkort zou moeten worden uitgevoerd. Nogmaals onze excuses. Nogmaals onze excuses,