4.2/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Na vijf weken ,wat wel superlang is ,kreeg ik eindelijk de bestelling binnen . helft van de stickers was tekort . jammer ,maar mij niet meer gezien . ik stuurde een mail ,maar kreeg tot op heden geen antwoord
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 28/06/2023
1 /5
★☆☆☆☆
De verpakking was erbarmelijk en de vitrine was duidelijk kapot, ik heb hem geclaimd en nooit meer iets van ze gehoord.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie. Als we niets van je hebben gehoord, is het zeer waarschijnlijk dat we je bericht niet hebben geregistreerd. Zou je ons een e-mail met foto's van het betreffende raam kunnen sturen naar [email protected]? We zullen dan een oplossing vinden. Hartelijk dank en nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden, dit is de tweede keer dat ik bij deze site bestel en beide keren was er vertraging in de levering. Product besteld op 16 juni ontvangen op 8 juli. Er komt geen derde bestelling. Voor een site die aanbeveelt om Frans te kopen, zou je in staat moeten zijn om binnen maximaal 3 dagen te leveren. Comprenne qui pourra!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is dat ik voor deze site een waardebon heb gekregen anders had ik al nooit via deze site besteld. Maar achter blijken het nog gewoon oplichters ook. 1. Gratis bezorgen vanaf besteding 100 euro, best hoog maar bij zo’n winkel zit je daar toch al gouw aan. Ik bestel hier voor 160 euro en gebruik mijn waardebonnen. Maar die wirden niet gezien als geld maar als kortingcode dus mag je vervolgens nogsteeds transportkosten betalen. Belachelijk 2. Je besteld een aantal dingen, de helft worde geleverd, namelijk al het kleine spul, maar het grote en dure bouwpakket kan je vergeten. Als je hier vervolgens contact voor opzoekt met de klantenservice krijg je reactie of je foto’s kan sturen want het hoort in de doos te zitten. Inmiddels al 2 keer gereageerd en 2 weken verder en nooit meer iets gehoord. Koop hier nooit iets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 18/06/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor je bericht. Het spijt ons erg van deze situatie. Ik zie dat er op 28/06 een e-mail van onze klantenservice naar u is verzonden, maar deze is niet beantwoord. Kunt u bevestigen dat u deze e-mail heeft ontvangen? Wat betreft de verzendkosten, er zijn verschillende voorwaarden nodig om hiervan te kunnen profiteren: het is alleen bij verzending door Mondial Relay, en onder de voorwaarde dat de afmetingen van het pakket aan hun normen voldoen. Voor het ontbrekende artikel zal ik de klantenservice opnieuw informeren, zodat ze contact met je kunnen houden. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆
2 weken om een bestelling te ontvangen is zielig en onaanvaardbaar. Een ernstig gebrek aan professionalisme.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor de vertraging die buiten onze macht ligt. Het is een probleem dat we hebben met deze vervoerder, die beweert "zuinig" te zijn. Omdat we veel negatieve feedback hebben ontvangen, gaan we op zoek naar een andere vervoerder om de best mogelijke levering te garanderen. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de helft van mijn bestelling niet eens gekregen maar wel voor betaald. Ik wil wil eigenlijk mijn geld terug.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 04/05/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. Kunt u alstublieft een bericht sturen naar [email protected] waarin u aangeeft welke artikelen ontbreken? Hartelijk dank!
1 /5
★☆☆☆☆
Een bestelling die twee maanden op zich liet wachten. Als je voor een verjaardag bestelt, neem dan ruim de tijd. Er ontbreekt een vliegtuig en -1001 heeft aangeboden om me terug te betalen (we zullen zien of het contract van begin tot eind wordt nagekomen).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor uw bericht. Het spijt ons oprecht voor deze situatie. Ik zal uw feedback doorgeven aan onze klantenservice. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn "gift" kwam aan in een jiffybag die al geopend was met de inhoud erin, gecompromitteerd.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons oprecht voor deze situatie, die buiten onze macht ligt. Ik zie dat de klantenservice al contact met je heeft gehad, maar laat ons alsjeblieft alle details van de levering weten, zodat we zowel het magazijn als het bezorgbedrijf kunnen informeren. Hartelijk dank!
1 /5
★☆☆☆☆
Alle referenties op voorraad maar meer dan een week om het pakket te ontvangen en wat voor een pakket !!!! Een slechte bubbeltjesenvelop terwijl er potten verf in zaten, een kwast zonder enige bescherming ... Ik zou het niet aanraden!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons als uw ervaring niet optimaal was. Een van de producten, Flex Set, was inderdaad in afwachting van een nieuwe voorraad, wat verklaart waarom het iets langer duurde voordat het pakket werd verzonden. Ik zal de informatie over de bescherming van uw pakket doorgeven. We wensen u een fijne dag. 1001Hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Nog niets geleverd. De bestelling was 10 mei. De bezorging is al onderweg sinds 22 mei. Antwoord op mijn bericht daar over dat het soms wat langer kon duren. Op mijn laatste bericht nog geen antwoord gehad. Bellen is vaak vergeefs. Dat weet ik door een pre order waar ik nog op wacht. Ik heb echt spijt dat ik hier besteld heb. Zo slecht contact en zo lang onderweg ik weet niet eens of het wel aan komt. Ik denk dat de goede resencies bedrog zijn toen ik met moeite bij de slechte kwam schok ik ervan en ik vind het schandelijk dat ze er niets aandoen. Het is ook niet dat de bezorging goedkoop is ofzo juist duurder dan de meesten. Voor mij niet te begrijpen dat een bedrijf daar niets aan doet. 1 ster is er 1 te veel
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 10/05/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor je bericht. We waarderen uw feedback. Het spijt me echt dat de situatie zich buiten onze controle heeft voorgedaan: het lijkt erop dat het product verkeerd is gebruikt. Ik zie dat er een nieuwe bestelling is geplaatst, maar dit zijn op bestelling gemaakte producten, dus het wachten duurt lang. Het is een reeks van slechte toevalligheden, maar ik heb de klantenservice op de hoogte gebracht zodat uw zaak zorgvuldig kan worden opgevolgd. Hartelijk dank voor uw geduld
1 /5
★☆☆☆☆
Kort na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik te maken met een onvoorziene gebeurtenis waardoor ik de week na mijn bestelling niet aanwezig zou kunnen zijn. Dus schreef ik onmiddellijk een e-mail terwijl de bestelling nog in behandeling was om hen te vragen de leverdatum uit te stellen, met vermelding van de datum waarop ik terug zou komen. Ze antwoordden dat het artikel nog niet in hun bezit was, maar dat ze wachtten op de levering die één/twee weken zou duren en dat ze het dan zouden verzenden. Gerustgesteld dat het minstens een week zou duren voor de levering en een paar dagen voor de verzending, antwoordde ik niet meer. Van de ene op de andere dag ging mijn bestelling op hun site van 'in behandeling' naar 'onderweg' zonder dat ik ook maar een bericht had ontvangen dat het hun magazijn had verlaten. Dus schreef ik opnieuw een e-mail waarin ik uitlegde dat ik eerder had geschreven dat ik niet thuis was, en als antwoord kreeg ik een e-mail waarin stond dat ze het pakket hadden verzonden en een samenvatting van de bezorginformatie. Uiteindelijk heb ik persoonlijk contact opgenomen met de verzendservice van PosteItaliane en zij hebben me geholpen met mijn bestelling. 1001Hobbies LAGE SERVICE!!!
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 05/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat de service niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen nota van je feedback. Op dit moment hebben we geen service waarmee je de verzending van je pakket kunt uitstellen. We zullen proberen een manier te vinden om dit te doen. Als je echter afwezig bent op het moment van levering, biedt de koerier je altijd een optie: een nieuwe levering of levering op een plaats dicht bij je huis. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆
Het lege pakje kwam aan, en nog laat ook!
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 17/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer van deze situatie. We hebben de informatie doorgestuurd naar ons magazijn om uit te zoeken wat er is gebeurd. Ik zie dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Nogmaals onze excuses.
1 /5
★☆☆☆☆
Absoluut zielig! Besteld in maart en het is bijna juli en er is nog steeds niets aangekomen!!!!!!
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie. Het blijkt dat een van de producten nabesteld was. Maar ik zie dat de bestelling op 23 juni is verzonden, dus het pakket zal niet lang op zich laten wachten. Nog een fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆
Het geleverde verfpakket heeft geen enkele relatie met het model. De klantenservice, die perfect op de hoogte was van het probleem (ik ben duidelijk niet de enige), deed alsof ze het negeerde: "het is een generiek pakket". Als gevolg daarvan moet ik andere verf bestellen, zeker niet van deze site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Dank u voor uw bericht. Het accessoirepakket garandeert dat u de 6 belangrijkste schilderijen met betrekking tot het thema van uw model. Daarnaast hebben we u gevraagd om een retourzending te doen, u hebt geweigerd, we constateren geen fouten van onze kant, Bedankt voor uw begrip.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik krijg geen verkoop aan de telefoon. Ik heb een product gekozen waarbij de site verondersteld wordt de kleuren te leveren die aangepast zijn aan het thema van het model. U moet weten dat dit niet betekent dat 1001 Hobbies de door de fabrikant aanbevolen kleuren gebruikt... Ik heb spijt van mijn aankoop.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons dat u geen contact met ons heeft kunnen opnemen: onze teams zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 18.00 uur. Je kunt ons ook een e-mail sturen naar [email protected]. Als je er dan nog steeds niet uitkomt, bel ons dan terug zodat we een oplossing kunnen vinden. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Helemaal slecht. De medewerker spreekt geen Nederlands en de puzzel heb ik nog steeds niet. En er is geen trach en tracé en m’n geld heb ik ook niet terug. Kortom niks bestellen
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 09/05/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Het spijt ons van de situatie. Op dit moment is ons team beperkt tot het verlenen van after-sales service in het Nederlands via de telefoon, maar we zouden geen probleem moeten hebben om via e-mail te communiceren. Ik zie dat je bestelling niet kan worden gevolgd, wat betekent dat de levering helaas een maand kan duren. Als je het product tot op heden nog steeds niet hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail op [email protected] en dan zoeken we een oplossing. Bedankt en nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring Ik betaalde voor de snelle levering die binnen twee dagen zou aankomen omdat ik het dringend nodig had, maar het pakket kwam pas na 5 dagen aan en nu kan ik het niet meer gebruiken, dus de aankoop bleek nutteloos.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 08/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw belangrijke bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. Ik zie dat de deadline niet is gehaald. Als compensatie kan ik je een waardebon van 10 euro aanbieden met de code COMSAV10 op je volgende bestelling. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de helft van de producten ontvangen
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor je bericht, het betekent veel voor ons. Het spijt ons voor de situatie. Kunt u bevestigen dat u slechts één van de 2 bestelde producten heeft ontvangen? Als je dat nog niet hebt gedaan, kun je ons dan een e-mail sturen naar [email protected] met een update van de situatie, zodat we het tweede product zo snel mogelijk kunnen versturen? Bedankt en nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb al eerder mijn mening gegeven over dit onderwerp, >5 weken levering + ontbrekende artikelen + verpakking van verfpotten los in de doos + gebroken deksel van een pot.... Zeer zeer ontevreden... Vertrouw jullie site niet meer
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/05/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontdekte de site om mijn bestellingen op Amazon te wijzigen. Daardoor duurde het meer dan 5 weken om een product te ontvangen dat op de andere site 2 dagen zou hebben geduurd... En geen communicatie behalve automatische e-mails "uw pakket is nog niet klaargemaakt". Wat een schande!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mijn Valissant, in je bestelling zat een product in de vorm van een "Pre-order". Een pre-order is een aankoop vooraf waarmee de klant een product kan reserveren voordat het officieel wordt uitgebracht of op voorraad is. Voor de 1001Hobbies online shop stelt de pre-order de klant in staat om de aankoop van specifieke producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier veilig te stellen. Vooruitbestellingen zijn onderhevig aan de risico's van fabricage, uitpakken door fabrikanten ... Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen. De data die worden doorgegeven zijn de data die door de fabrikant worden doorgegeven op het moment dat het artikel online wordt gezet.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 5 modellen besteld. Eén model werd gebouwd en ik schreef hen dat ik het wilde terugsturen of ruilen. Ze gaven me een postadres en vertelden me dat ze me zouden vertellen hoe ik het moest terugsturen. Ik weet niet of ze me het geld terugbetalen, ze sturen me een tegoedbon. Ik zal niet opnieuw bij hen kopen. Ik raad het niet aan omdat ze geen faciliteiten bieden voor het retourneren.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 09/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw belangrijke bericht. We betreuren deze situatie en dat de retourprocedure niet duidelijk was. Ik heb de klantenservice op de hoogte gebracht van deze situatie en zij moeten zo snel mogelijk contact met u opnemen. Zo niet, aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar [email protected] zodat zij de nodige actie kunnen ondernemen. Bedankt en nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte evaluatie, producten arriveerden open, een product ontbreekt, gebrek aan klantenservice, hieronder zijn de data en gebeurtenissen die plaatsvonden: 16/05 Ik plaatste de bestelling, de producten werden aangegeven als beschikbaar op de site 22/05 na een herinnering, vertellen ze me dat de bestelling niet is verwerkt omdat een product ontbreekt en ze vertellen me dat het in restock is en ik kan wachten. Na nog geen 10 minuten vertellen ze me dat de bestelling slechts gedeeltelijk zal worden verwerkt, omdat ze het niet opnieuw in voorraad zullen nemen. Ik accepteer maar vraag een terugbetaling op PayPal voor het ontbrekende product, ondertussen zie ik de verschillende negatieve beoordelingen en om 17.16 uur van dezelfde dag vraag ik de annulering van de bestelling aan. 23/05 zodra ze openen vertellen ze me dat de bestelling niet kan worden geannuleerd (wat niet waar is omdat de bestelling wordt verwerkt en nog niet is afgeleverd bij de Franse postdienst) in de tussentijd wanneer ik om een terugbetaling vraag vertellen ze me dat ik het product hooguit kan terugsturen en een terugbetaling kan vragen, maar niet de verzendkosten, onder andere de retourkosten zijn mijn verantwoordelijkheid. 25/05 de bestelling wordt in behandeling genomen door de Franse postdienst (nadat ik deze vertragingen heb gemeld bij PayPal) 29/05 de bestelling komt in het beste geval verpakt (slecht) aan, de producten zijn open en niet geseald in cellofaan, wat voor mij onmogelijk zou zijn geweest om de retourzending te doen omdat de 1001hobbies het product verpakt en geseald willen hebben... 31/05 dankzij de hulp van PayPal lukt het me om de gedeeltelijke terugbetaling te krijgen waar ik om gevraagd had. Als je bij hen koopt, gebruik dan niet je kaart of bankoverschrijving, maar PayPal, dat 5 sterren krijgt voor de hulp tegen deze pseudoverkopers. Absoluut negatieve ervaring, ik heb het al gemeld aan de spelverenigingen waartoe ik behoor, ik denk dat we ze niet meer zullen gebruiken.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 16/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht, dat erg belangrijk voor ons is. Ik zie dat de situatie niet optimaal is geweest, maar ik wil graag uw aandacht vestigen op een aantal punten: - het feit dat we geen cellofaan gebruiken is een bewuste keuze om geen onnodig plastic aan het milieu toe te voegen. In 95 procent van de gevallen is het karton dat we gebruiken meer dan voldoende om de dozen voldoende te beschermen. We zullen de informatie echter doorsturen naar ons magazijn, maar vergeet niet dat je ons foto's kunt sturen om de staat van de dozen bij aankomst op [email protected] te controleren als dit een probleem is. - Ik kan bevestigen dat het pakket is klaargemaakt op 23/05/2023 om 07:08:51, ruim voordat onze winkel openging. Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren als deze status eenmaal is ingesteld, en dit spijt me zeer. In ieder geval begrijp ik uw ontevredenheid. Ik wens je een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Het product lijkt niet op de foto
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 3 dingen besteld 1 ontvangen na klacht nog 1 ontvangen weer klacht in ingediend en niets meer gehoord wel voor 3 betaald wat gaan we hieraan doen
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 29/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Het spijt ons vreselijk voor de verschillende problemen die we hebben ondervonden 🙁 Als je het artikel nog steeds niet hebt ontvangen, kun je dan een bericht sturen naar onze klantenservice zodat zij het opnieuw kunnen versturen? Bij voorbaat dank!
1 /5
★☆☆☆☆
Meer dan 5 weken om iets te leveren dat in een envelop past?
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat het zo lang duurt voordat het product aankomt. Als het product nog steeds niet geleverd is, kun je dan een bericht sturen naar [email protected]? Zij zullen een oplossing zoeken. Hartelijk dank.
1 /5
★☆☆☆☆
Veel te moeilijk en duur om terug te sturen!
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 17/04/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw feedback. Ik weet niet of ik het goed begrepen heb: wat is het probleem met dit artikel? Als u dat nog niet heeft gedaan, neem dan contact op met onze klantenservice op [email protected]
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit geleverd
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 24/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Het spijt ons dat het product nooit is aangekomen, dit ligt buiten onze controle. We hebben het product wel verzonden op 6 april, maar helaas is het postkantoor het mogelijk kwijtgeraakt of gestolen :/ Ik zie dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Goedendag
1 /5
★☆☆☆☆
1 maand om drie flessen tamyaet verf te leveren. Heb je de moed om me een korting aan te bieden voor mijn volgende bestelling als die hoger is dan .....? Een concurrent hielp me binnen drie dagen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de bestelling is geplaatst op 12 april en is geleverd op 5 mei. Het spijt me voor de vertraging, die eigenlijk te wijten is aan een van de andere producten in je bestelling waardoor de hele verzending vertraging opliep. Ik ben blij dat je een oplossing hebt kunnen vinden. Als er al een kortingscode is aangeboden, kan ik helaas niets meer doen. Nog een fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling correct. Navigatie op de juiste pagina hoewel de prijzen niet goedkoper zijn dan in de officiële winkel dus de volgende keer doe ik het daar. Zeer slechte verzending. 7,5€ betalen voor een zending van minder dan 1kg en 11 dagen wachten terwijl er vermeld staat dat de levering binnen de 4 dagen zal gebeuren (aangezien alles in voorraad was) lijkt me zeer slecht. Voor vertraging kost deze zending 2-3€, geen 7,5€. En ook de enveloppe kwam gebroken en volledig verfrommeld aan en de goederen werden er met weinig veiligheid in geplaatst, met klappen ontvangen enzovoort.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht over uw klantervaring. Het zal ons helpen om onze diensten te verbeteren. Het spijt me te horen dat de situatie niet optimaal was. Ik zal de informatie doorsturen naar de relevante afdelingen. Als de producten echter beschadigd zijn, stuur dan gerust een e-mail naar [email protected] met foto's, zodat we een oplossing kunnen vinden. Hartelijk dank.
1 /5
★☆☆☆☆
1001HOBBIES stuurde maar 1 auto terwijl ik er 2 had betaald. Ik heb zoveel energie erin moeten stoppen om mijn geld terug te krijgen. 1001HOBBIES deed erg moeilijk. 1001HOBBIES only sent 1 car while I paid for 2. I had to put so much effort into getting my money back. 1001HOBBIES was very difficult.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 31/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht over uw klantervaring. Het zal ons helpen om onze diensten te verbeteren. Het spijt me te horen dat de situatie niet optimaal was. Ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost, dus veel meer kan ik niet doen. Nog een prettige dag verder.