4.2/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Product arriveerde gebroken na bijna een maand. Ik heb de klantenservice op 1 maart gemaild, kreeg een antwoord dat iemand contact met me op zou nemen (waarschijnlijk geautomatiseerd) en heb op 17 maart nog steeds geen antwoord gekregen. Het product kostte me $30 met verzendkosten, erg teleurgesteld. De mok was een cadeau voor mijn vader en we hebben nog steeds niets gehoord over of ze een vervangende mok zullen sturen of mijn geld terug zullen geven. Niet aanbevelen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 01/02/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb een verklaring op erewoord gestuurd dat ik het niet ontvangen had. Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord. Ik bestel al sinds 2014 bij deze site en ik vind het vreemd dat ik bij de minste kink in de kabel niets van ze hoor.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je loyaliteit! Mijn collega van de klantenservice zal telefonisch contact met u opnemen. Blijkbaar hebben we je op 22 februari een e-mail gestuurd omdat, nadat de eerste zending was verdwenen, een van de producten een herbevoorradingstermijn van 4 weken had en het andere product niet op voorraad was, en we wilden weten of je nog steeds wilde dat het beschikbare product werd verzonden. Hoe dan ook, mijn collega zal u bellen 🙂 nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte klantenservice. Ik raad iedereen aan niet bij hen te kopen. 4 maanden wachten op mijn terugbetaling.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 10/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons verschrikkelijk dat deze situatie is ontstaan. Ik heb net gezien dat het verzoek om terugbetaling eigenlijk begin februari is gedaan, en dat de verzending van het resterende product de terugbetaling die was geannuleerd heeft "ingehaald", wat me erg spijt 🙁 Ik heb zojuist alle nodige regelingen getroffen om de terugbetaling daadwerkelijk en zo snel mogelijk te laten plaatsvinden. Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling in goede staat, maar geen klantenservice en levertijd van ongeveer 1 maand.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht, het is belangrijk voor ons. Het spijt me voor de vertragingen die u niet goed uitkwamen. Ik wil er echter op wijzen dat deze vertragingen duidelijk worden uitgelegd op de website, aangezien het product wordt aangegeven als "Binnen 1-2 weken verzonden". Helaas zijn dit verzendtijden, geen ontvangsttijden, en deze vertragingen zijn niet te begrijpen. Bedankt voor je begrip en nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Weken levertijd
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Onze excuses voor de vertraging. Een van de artikelen was inderdaad niet op voorraad en het duurde langer om aan te vullen dan de leverancier had aangegeven. Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb zojuist het pakket ontvangen met de bestelling die ik op 27/02 heb geplaatst en toen ik het opende, trof ik een onwelkome verrassing aan: in plaats van het bestelde model in het pakket zat er een kaartspel in het Frans bij. Gezien het feit dat ik de bestelling alleen geplaatst heb om dit model te krijgen, dat nu zelfs niet meer beschikbaar is op de website, en dat ik het kaartspel niet kan gebruiken, vraag ik me af: hoe lossen we dit probleem op? Ik heb keer op keer geprobeerd het nummer te bellen, maar na twee of drie minuten wachten met de opgenomen stem neemt er nooit iemand op en wordt je verzocht later terug te bellen. Ik heb het contactadres aangeschreven, maar ook hier alleen het automatische antwoord.... Natuurlijk werkt de "Customer Services" chat op je homepage ook niet: je drukt op de knop en hij blijft hangen op "charging" voor onbepaalde tijd. Update na een week: ik ben er eindelijk in geslaagd om contact op te nemen met het bedrijf: een operator antwoordt vanuit het buitenland die zich geen beeld kan vormen van de situatie, voorgekookte antwoorden geeft en het enige wat hem lukt is om de procedure voor de retourzending en terugbetaling te activeren. Er werd me telefonisch verzekerd dat de expediteur contact met me zou opnemen om het pakket thuis op te halen, maar toen ik de voucher die me voor de zending werd toegestuurd aandachtig las, besefte ik dat ik het pakket naar het Italiaanse postkantoor moest brengen. Resultaat? Een uur in de rij om het pakketje bij de balie neer te leggen. Vandaag, precies een week na mijn zending, heb ik nog steeds geen feedback ontvangen van de verkoper.
User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 27/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw belangrijke bericht om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Het spijt ons zeer voor dit probleem. Ik zie dat de procedure nog gaande is en ik verzeker u dat de terugbetaling snel zal plaatsvinden na ontvangst van het product. Nogmaals onze excuses voor dit tijdverlies. Als tegenprestatie kan ik u een promotiecode van € 10 aanbieden die geldig is op een eventuele volgende bestelling: SAVCOM10. Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling werd in twee zendingen verzonden en ik heb het tweede pakket tot op heden nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Ik denk dat het pakket inmiddels is afgeleverd, want aan onze kant zijn beide als afgeleverd aangegeven. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u zich zorgen maakt door een e-mail te sturen naar [email protected]. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Deze zending bestond uit een ontbrekend item, een 1/48 model. Ik heb echter iets ontvangen dat lijkt op onderdelen voor radiografisch bestuurbare auto's. Ik wacht al een maand en weet niet of ik mijn bestelling moet terugvorderen of deze onderdelen moet doorverkopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, het spijt ons zeer van deze situatie. Ik kan bevestigen dat de terugbetaling voor het product in kwestie vandaag heeft plaatsgevonden. Nogmaals onze excuses en een fijne dag toegewenst.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ontving de doos die ik had besteld met alle primers erin gebroken, het pakket was vervuild en het stonk zo erg naar chemicaliën dat Royal Mail het in een zak moest wikkelen. Nu vraag ik mijn geld terug en ze willen dat ik het eerst naar hen terugstuur!!! Welke transporteur zou een doos met gevaarlijke chemicaliën naar Frankrijk terugsturen? Koop absoluut niet bij dit bedrijf! Bespaar je geld en hoofdpijn door met de klantenservice te werken.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 22/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons erg van deze situatie. Het is waarschijnlijk dat de persoon met wie u sprak zich niet bewust was van de staat van uw pakket, het spijt me daarvoor. Ik zal ervoor zorgen dat het geld zo snel mogelijk wordt teruggestort. Nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestellingen niet ontvangen. Meer dan een maand om het probleem op te lossen en het is nog steeds niet voorbij omdat de terugbetaling niet overeenkomt met het betaalde bedrag. De klantenservice is telefonisch onbereikbaar en beantwoordt e-mails niet. Ik raad dit bedrijf niet aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Er wordt gezegd een ruime assortiment maar dat neemt niet weg dat de bezorging erg lang duurt, dit zal zeker de laatste keer zijn dat ik nog een bestelling zal plaatsen. Er zijn meerder modelbouw shops waarbij de assortiment even groot waarschijnlijk wel groter is, binnen 1 of 2 werkdagen bezorgd.
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 15/02/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de levertijd. De levertijden staan duidelijk aangegeven bij elk product en sommige hebben inderdaad meer tijd nodig. Wij wensen u een goede dag
1 /5
★☆☆☆☆
Slechte instructies, vooral voor verf. Slechte klantenservice omdat er een onderdeel kapot was in de verpakking en ze zeggen dat ze die niet meer maken??? Tot slot, slechte pasvorm. Ik zal geen ander Trumpeter-product meer kopen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 28/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor de situatie. Er was vast een communicatieprobleem met onze klantenservice: het artikel is momenteel niet op voorraad, maar met een niet gespecificeerde herbevoorradingsdatum. Het is daarom momenteel moeilijk om het product te verkrijgen, maar het is mogelijk dat het product bijvoorbeeld in een nieuwe vorm zal verschijnen. In ieder geval nogmaals onze excuses.
1 /5
★☆☆☆☆
Geen verzendinformatie, geen reactie op telefoon of e-mail.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 12/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Salve, grazie per il suo messaggio. Ci scusiamo per la situazione. Siamo stati informati che il pacco non è tracciato, ma abbiamo una notifica datata venerdì che il pacco è in transito. Mi dispiace, ma può passare anche un mese prima che arrivi 🙁 Le consiglio di aspettare la prossima settimana. Als het pakket niet binnen 15 maart aankomt, zullen we de bestelling opnieuw omdraaien. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] om er zeker van te zijn dat we je berichten ontvangen. Hartelijk dank!
1 /5
★☆☆☆☆
Te lange verzendtijden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons dat het product te laat is aangekomen. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Te laat, slecht en nooit, zo zijn hun leveringen en bij telefonisch contact zeer slechte aandacht, ik zal nooit meer bij hen kopen.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht, we nemen uw situatie zeer serieus. Het spijt ons als de ervaring niet bevredigend was. Ik zie dat een deel van het geld is terugbetaald en dat de rest nog is aangekomen, en dat er een tegoedbon is aangeboden. We wensen je een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Op het moment dat ik deze recensie schrijf, heb ik 6 weken moeten wachten op één artikel, het andere moet nog geleverd worden. Er was geen contact met hen, ik moest meerdere keren achterna om erachter te komen wat er aan de hand was. Zeer slechte klantenservice en echt slechte handelspraktijken. Zou ze aan niemand aanbevelen.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Bedankt voor het nemen van deze tijd. Het spijt ons echt van deze situatie. Ik zie dat het tweede pakket is verzonden, dus het zou onderweg moeten zijn. Laat ons weten wanneer het aankomt en of alles in orde is! Nog een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 25/11/2022 voor Kerstmis. Alle artikelen waren gemarkeerd als "op voorraad". Ik ontving een deel van de bestelling in december, een ander deel in februari en er ontbreekt nog steeds een artikel waarvan ik hoop dat ik het voor 2024 ontvang. Geen commercieel gebaar, geen woord van verontschuldiging.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons vreselijk voor deze situatie. Ik zie dat de klantenservice voor de follow-up heeft gezorgd. In de tussentijd bieden wij u een tegoedbon van €10 aan, geldig op elke toekomstige bestelling met de code SAVCOM10 als dank voor uw geduld. Wij wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
De auto heeft een stuurprobleem en de voorbanden staan nooit recht, zelfs niet als je de trim op de afstandsbediening gebruikt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het product liet lang op zich wachten; ik vroeg om een ander product dat pas ruim na Kerstmis aankwam.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling met Kerstmis niet ontvangen en ik ben nog steeds aan het vechten om mijn geld terug te krijgen. De klantenservice is ineffectief en de communicatie met hen is belabberd.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 29/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor uw bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. Ik zie in ieder geval dat de terugbetalingen al zijn gedaan. Nog een fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆
Trage reactie
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 02/02/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht aan ons. Heeft u wat aanvullende informatie om ons te helpen de situatie te begrijpen? Ik zie dat de bestelling van 02 februari inderdaad op de 20e is geleverd. Alvast bedankt en een fijne dag verder
1 /5
★☆☆☆☆
Hyper decu. cher pour du papier. frais de port exorbitant pour une enveloppe.c'est du vol.c'est du vol.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om contact met ons op te nemen over de verzendkosten. Helaas kunnen we niet voor minder verzenden omdat deze tarieven niet afhankelijk zijn van het gewicht maar van de grootte van de envelop. Bedrijfstarieven zijn vaak hoger dan die voor particuliere klanten. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Laure
1 /5
★☆☆☆☆
Website is een 'google-translate' van de Franse website. Producten zijn mogelijk niet in het Nederlands, maar dat word niet perse vermeld. Vermijd webwinkel!
User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 11/01/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw belangrijke bericht aan ons. Het spijt me voor deze teleurstelling. De site geeft wel aan dat de taal van het spel in het Frans is, maar ik kan begrijpen dat men deze informatie kan missen. We zullen proberen een oplossing te vinden om het beter zichtbaar te maken. Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Eerste zending in een simpele enveloppe.Kwam natuurlijk geplet aan.Terugzending van de fig.Ze vertelden me dat ze me deze keer opnieuw goed beschermd in een doos stuurden.Ontvangen na 1 maand wachten, nog steeds in een simpele enveloppe, blister opnieuw geplet natuurlijk!!!! Speelgoed voor verzamelaars in stukken, dat in de vuilnisbak belandt .perdu 38 eu., Bravo !!!!!!!Nul....j geef het op om te proberen een product te bestellen bij mensen die niets respecteren, noch hun klanten.à évitez .escros
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We betreuren deze ervaring. Tenzij we ons vergissen, heeft de klantenservice geen klachten op uw naam staan. Stuur alstublieft een e-mail naar [email protected]. Onze excuses en we kijken ernaar uit van u te horen. Bedankt voor uw tijd, 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 27/11/22, de helft ontvangen op 22/01/23 na 3 herinneringen. Het is nu half februari en ik wacht op de rest van mijn bestelling na nog 2 herinneringen. De verkopers handelen te kwader trouw (de website gaf onmiddellijke beschikbaarheid aan en ze durven me te vertellen dat de beschikbaarheid 3 weken vertraagd is na een vertraging van...7 weken!), incompetent (ik moet ze vertellen wat ze me gestuurd hebben om onnodige duplicatie te voorkomen. En ja, ik ben ook geen voorstander van tijdverspilling =p). Dus als je je tijd en geld wilt verspillen, of als je graag lijdt, plaats dan een bestelling bij hen. Probeer anders een ander bedrijf, dat in ieder geval veel efficiënter, competenter en prettiger zal zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Op de website stond dat mijn bestelling binnen 14 dagen na aankoop zou worden verzonden. Ik ontving mijn bestelling bijna zes weken later en tegen de tijd dat ik hem ontving had ik al andere regelingen getroffen om de kartonnen modellen die ik had besteld te vervangen. Ik raad 1001Hobbies aan niemand aan.
User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 06/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw zeer belangrijke bericht aan ons. Het spijt ons dat het langer duurde dan verwacht om het product te ontvangen. Voel je vrij om ons een e-mail te sturen naar [email protected] om ons te laten weten of je het product wilt retourneren en je geld terug wilt. Bij voorbaat dank
1 /5
★☆☆☆☆
Na het bestellen ontvang je regelmatig automatische e-mails waarin wordt gevraagd om beoordelingen, om modelafbeeldingen, enz. Helaas is de uitschrijfknop nutteloos tegen deze spammails!
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 15/12/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor dit incident. Wij zijn van mening dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. We nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
DE FUNKO KYLIAN MBAPPE IS NOOIT AANGEKOMEN EN DE ANDERE WAS EEN MAAND TE LAAT, IK ZAL NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ DEZE SITE.
User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 19/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie en we begrijpen het. Zoals afgesproken zullen we de bestelling terugbetalen zodra we deze ontvangen hebben. Nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Levertijd maanden na aankoop zonder communicatie. Goederen tot op heden niet teruggestort na terugzending op eigen kosten. Reeds 4 maal aangeschreven. Geen reactie. Echt geen aanrader. In plaats daarvan krijg ik constant reclamemails. Nooit meer.
User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 31/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Ik detecteer inderdaad een status met de verwachting dat het bericht door ons zal worden ontvangen. Ik zal dit met de klantenservice bespreken en we houden je op de hoogte. Het spijt ons verschrikkelijk dat deze situatie niet tot ons is doorgedrongen. Nog een fijne dag