★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik krijg geen verkoop aan de telefoon. Ik heb een product gekozen waarbij de site verondersteld wordt de kleuren te leveren die aangepast zijn aan het thema van het model. U moet weten dat dit niet betekent dat 1001 Hobbies de door de fabrikant aanbevolen kleuren gebruikt... Ik heb spijt van mijn aankoop.
Helemaal slecht. De medewerker spreekt geen Nederlands en de puzzel heb ik nog steeds niet. En er is geen trach en tracé en m’n geld heb ik ook niet terug. Kortom niks bestellen
Zeer slechte ervaring Ik betaalde voor de snelle levering die binnen twee dagen zou aankomen omdat ik het dringend nodig had, maar het pakket kwam pas na 5 dagen aan en nu kan ik het niet meer gebruiken, dus de aankoop bleek nutteloos.
Ik heb de helft van de producten ontvangen
Ik heb al eerder mijn mening gegeven over dit onderwerp, >5 weken levering + ontbrekende artikelen + verpakking van verfpotten los in de doos + gebroken deksel van een pot.... Zeer zeer ontevreden... Vertrouw jullie site niet meer
Ik ontdekte de site om mijn bestellingen op Amazon te wijzigen. Daardoor duurde het meer dan 5 weken om een product te ontvangen dat op de andere site 2 dagen zou hebben geduurd... En geen communicatie behalve automatische e-mails "uw pakket is nog niet klaargemaakt". Wat een schande!
Ik heb 5 modellen besteld. Eén model werd gebouwd en ik schreef hen dat ik het wilde terugsturen of ruilen. Ze gaven me een postadres en vertelden me dat ze me zouden vertellen hoe ik het moest terugsturen. Ik weet niet of ze me het geld terugbetalen, ze sturen me een tegoedbon. Ik zal niet opnieuw bij hen kopen. Ik raad het niet aan omdat ze geen faciliteiten bieden voor het retourneren.
Zeer slechte evaluatie, producten arriveerden open, een product ontbreekt, gebrek aan klantenservice, hieronder zijn de data en gebeurtenissen die plaatsvonden: 16/05 Ik plaatste de bestelling, de producten werden aangegeven als beschikbaar op de site 22/05 na een herinnering, vertellen ze me dat de bestelling niet is verwerkt omdat een product ontbreekt en ze vertellen me dat het in restock is en ik kan wachten. Na nog geen 10 minuten vertellen ze me dat de bestelling slechts gedeeltelijk zal worden verwerkt, omdat ze het niet opnieuw in voorraad zullen nemen. Ik accepteer maar vraag een terugbetaling op PayPal voor het ontbrekende product, ondertussen zie ik de verschillende negatieve beoordelingen en om 17.16 uur van dezelfde dag vraag ik de annulering van de bestelling aan. 23/05 zodra ze openen vertellen ze me dat de bestelling niet kan worden geannuleerd (wat niet waar is omdat de bestelling wordt verwerkt en nog niet is afgeleverd bij de Franse postdienst) in de tussentijd wanneer ik om een terugbetaling vraag vertellen ze me dat ik het product hooguit kan terugsturen en een terugbetaling kan vragen, maar niet de verzendkosten, onder andere de retourkosten zijn mijn verantwoordelijkheid. 25/05 de bestelling wordt in behandeling genomen door de Franse postdienst (nadat ik deze vertragingen heb gemeld bij PayPal) 29/05 de bestelling komt in het beste geval verpakt (slecht) aan, de producten zijn open en niet geseald in cellofaan, wat voor mij onmogelijk zou zijn geweest om de retourzending te doen omdat de 1001hobbies het product verpakt en geseald willen hebben... 31/05 dankzij de hulp van PayPal lukt het me om de gedeeltelijke terugbetaling te krijgen waar ik om gevraagd had. Als je bij hen koopt, gebruik dan niet je kaart of bankoverschrijving, maar PayPal, dat 5 sterren krijgt voor de hulp tegen deze pseudoverkopers. Absoluut negatieve ervaring, ik heb het al gemeld aan de spelverenigingen waartoe ik behoor, ik denk dat we ze niet meer zullen gebruiken.
Het product lijkt niet op de foto
Ik heb 3 dingen besteld 1 ontvangen na klacht nog 1 ontvangen weer klacht in ingediend en niets meer gehoord wel voor 3 betaald wat gaan we hieraan doen
Meer dan 5 weken om iets te leveren dat in een envelop past?
Veel te moeilijk en duur om terug te sturen!
Bestelling nooit geleverd
1 maand om drie flessen tamyaet verf te leveren. Heb je de moed om me een korting aan te bieden voor mijn volgende bestelling als die hoger is dan .....? Een concurrent hielp me binnen drie dagen.
Bestelling correct. Navigatie op de juiste pagina hoewel de prijzen niet goedkoper zijn dan in de officiële winkel dus de volgende keer doe ik het daar. Zeer slechte verzending. 7,5€ betalen voor een zending van minder dan 1kg en 11 dagen wachten terwijl er vermeld staat dat de levering binnen de 4 dagen zal gebeuren (aangezien alles in voorraad was) lijkt me zeer slecht. Voor vertraging kost deze zending 2-3€, geen 7,5€. En ook de enveloppe kwam gebroken en volledig verfrommeld aan en de goederen werden er met weinig veiligheid in geplaatst, met klappen ontvangen enzovoort.
1001HOBBIES stuurde maar 1 auto terwijl ik er 2 had betaald. Ik heb zoveel energie erin moeten stoppen om mijn geld terug te krijgen. 1001HOBBIES deed erg moeilijk. 1001HOBBIES only sent 1 car while I paid for 2. I had to put so much effort into getting my money back. 1001HOBBIES was very difficult.
Slecht, niets over te zeggen, plus een vertraging van meer dan 3 maanden op mijn bestelling, geen reactie van de soap over de voortgang van zaken en absoluut geen commercieel gebaar.
Ik heb mijn pakket twee weken geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.
Fataal, helemaal niet aan te raden, de levering was 6 dagen vertraagd na een week wachten, bijna het dubbele van de tijd, bovendien kwam het product verkeerd, degene die ik bestelde was een maat van 8cm en ze stuurden me er een van meer dan 34cm. Bovendien legden ze me obstakels in de weg om het product terug te sturen, allemaal slecht, ik raad het niet aan.
Een ramp, onaanvaardbare levertijd, geen communicatie, uiteindelijk heb ik 3 van de 4 bestelde artikelen ontvangen en het was niet eens de juiste maat die ik had besteld, een schande.
Onjuiste informatie over voorraadniveaus, productbeschikbaarheid te lang. Personeel niet erg behulpzaam. Deze site heeft al een slechte reputatie in de modelbouwwereld en het team doet niets om te proberen het imago te verbeteren, zelfs als mensen opmerkingen maken over het verbeteren van hun site, die ze negeren, en voor wie elk probleem altijd de schuld van de klant is, niet die van hen.
Mijn bestelling was 2,5 x 1000mm draadstangen, geef aan dat ze recht moeten zijn - ze kwamen totaal verbogen aan in een doos van 40x40 cm waarin het onmogelijk is dat ze recht zijn, ze zijn helemaal niet goed voor mij - geld is verspild
Verfpotjes beschadigd thuis gekregen. 1potje kapot en daardoor de andere potjes onder de verf en niet zichtbaar welke kleur de potjes hebben. Tijdens contact via de mail geven jullie aan jouw schuld niet de onze. Jullie zouden de verf moeten terug nemen, maar weiger dat te doen. Niet netjes naar de klant/afnemer toe. Los zoiets op . dus de beoordeling is een -5
Zeer slecht advies, ik heb een ander product ontvangen dan ik had besteld en dit is helaas twee keer gebeurd. Ik heb het product teruggestuurd en wacht nog steeds op bericht over vervanging of een eventuele terugbetaling.
Het spijt me, maar er is nu twee keer een artikel verstuurd dat niet het gevraagde artikel was. Ondanks herhaalde waarschuwingen is dit niet gecorrigeerd.
Ik heb extra betaald om het eerder te krijgen en het kwam veel later. En ze wilden me geen oplossing geven
I didn’t receive my order SCUBFJLKQ correctly. One Item was missing, then I sent a e-mail on 16/03/2023 explaining the situation and received an automatic message saying that the service 506065 was opened. But so far I didn’t get any answer from 1001hobbies after 5 days.
Niet ontvangen wat ik besteld had, kleine onbeschilderde onderdelen geleverd 🥴
De levering bevatte een van de gekochte producten niet en ik moest veel aandringen om uiteindelijk te horen te krijgen dat het product niet meer op voorraad was. Het zou eerlijker zijn geweest om mij te informeren dat het product niet beschikbaar was.
Product arriveerde gebroken na bijna een maand. Ik heb de klantenservice op 1 maart gemaild, kreeg een antwoord dat iemand contact met me op zou nemen (waarschijnlijk geautomatiseerd) en heb op 17 maart nog steeds geen antwoord gekregen. Het product kostte me $30 met verzendkosten, erg teleurgesteld. De mok was een cadeau voor mijn vader en we hebben nog steeds niets gehoord over of ze een vervangende mok zullen sturen of mijn geld terug zullen geven. Niet aanbevelen.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb een verklaring op erewoord gestuurd dat ik het niet ontvangen had. Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord. Ik bestel al sinds 2014 bij deze site en ik vind het vreemd dat ik bij de minste kink in de kabel niets van ze hoor.
Zeer slechte klantenservice. Ik raad iedereen aan niet bij hen te kopen. 4 maanden wachten op mijn terugbetaling.
Bestelling in goede staat, maar geen klantenservice en levertijd van ongeveer 1 maand.
Weken levertijd
Ik heb zojuist het pakket ontvangen met de bestelling die ik op 27/02 heb geplaatst en toen ik het opende, trof ik een onwelkome verrassing aan: in plaats van het bestelde model in het pakket zat er een kaartspel in het Frans bij. Gezien het feit dat ik de bestelling alleen geplaatst heb om dit model te krijgen, dat nu zelfs niet meer beschikbaar is op de website, en dat ik het kaartspel niet kan gebruiken, vraag ik me af: hoe lossen we dit probleem op? Ik heb keer op keer geprobeerd het nummer te bellen, maar na twee of drie minuten wachten met de opgenomen stem neemt er nooit iemand op en wordt je verzocht later terug te bellen. Ik heb het contactadres aangeschreven, maar ook hier alleen het automatische antwoord.... Natuurlijk werkt de "Customer Services" chat op je homepage ook niet: je drukt op de knop en hij blijft hangen op "charging" voor onbepaalde tijd. Update na een week: ik ben er eindelijk in geslaagd om contact op te nemen met het bedrijf: een operator antwoordt vanuit het buitenland die zich geen beeld kan vormen van de situatie, voorgekookte antwoorden geeft en het enige wat hem lukt is om de procedure voor de retourzending en terugbetaling te activeren. Er werd me telefonisch verzekerd dat de expediteur contact met me zou opnemen om het pakket thuis op te halen, maar toen ik de voucher die me voor de zending werd toegestuurd aandachtig las, besefte ik dat ik het pakket naar het Italiaanse postkantoor moest brengen. Resultaat? Een uur in de rij om het pakketje bij de balie neer te leggen. Vandaag, precies een week na mijn zending, heb ik nog steeds geen feedback ontvangen van de verkoper.
Mijn bestelling werd in twee zendingen verzonden en ik heb het tweede pakket tot op heden nog steeds niet ontvangen.
Deze zending bestond uit een ontbrekend item, een 1/48 model. Ik heb echter iets ontvangen dat lijkt op onderdelen voor radiografisch bestuurbare auto's. Ik wacht al een maand en weet niet of ik mijn bestelling moet terugvorderen of deze onderdelen moet doorverkopen.
Ik ontving de doos die ik had besteld met alle primers erin gebroken, het pakket was vervuild en het stonk zo erg naar chemicaliën dat Royal Mail het in een zak moest wikkelen. Nu vraag ik mijn geld terug en ze willen dat ik het eerst naar hen terugstuur!!! Welke transporteur zou een doos met gevaarlijke chemicaliën naar Frankrijk terugsturen? Koop absoluut niet bij dit bedrijf! Bespaar je geld en hoofdpijn door met de klantenservice te werken.
Bestellingen niet ontvangen. Meer dan een maand om het probleem op te lossen en het is nog steeds niet voorbij omdat de terugbetaling niet overeenkomt met het betaalde bedrag. De klantenservice is telefonisch onbereikbaar en beantwoordt e-mails niet. Ik raad dit bedrijf niet aan.
Er wordt gezegd een ruime assortiment maar dat neemt niet weg dat de bezorging erg lang duurt, dit zal zeker de laatste keer zijn dat ik nog een bestelling zal plaatsen. Er zijn meerder modelbouw shops waarbij de assortiment even groot waarschijnlijk wel groter is, binnen 1 of 2 werkdagen bezorgd.