4.2/5
★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Een echt diep assortiment, met producten waarvan wordt gezegd dat ze op voorraad zijn... maar in werkelijkheid worden ze besteld bij externe leveranciers. Wees niet gehaast, want de levertijd kan enkele weken bedragen. Gratis verzending geldt alleen voor chronopost en dit wordt niet vermeld in hun aanbiedingen... tenminste niet door Johan. Bovendien heb ik slechte ervaringen met deze service, en de prijzen zijn veel hoger dan die van concurrenten. Maar nogmaals, je kunt er alles vinden!

User icon
Frederic V.
Op
na aankoop van 12/04/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Teleurgesteld

User icon
Frédéric F.
Op
na aankoop van 03/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Model een beetje duur

User icon
Eric C.
Op
na aankoop van 25/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Een vertraging van 15 dagen om een miniatuur te krijgen is buitensporig. De Colis Privé-drager moet je vermijden. Conclusie: het kan beter.

User icon
Patrick L.
Op
na aankoop van 28/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
3 /5
★★★☆☆

Levering te lang

User icon
Éric L.
Op
na aankoop van 01/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. We wensen u een uitstekende dag. 1001hobbies Klantenservice
2 /5
★★☆☆☆

Heeft het verkeerde onderdeel gestuurt

User icon
Kees K.
Op
na aankoop van 03/04/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor deze informatie en onze excuses. Dit soort incidenten zijn erg vervelend voor ons. Om dit incident op te helderen en op te lossen, willen we u vragen om foto's (van de codes en van het hele product!) … we willen u vragen om foto's. We kijken uit naar uw antwoord. Hoogachtend 1001hobbies
2 /5
★★☆☆☆

Mijn pakket niet ontvangen, was niet thuis en geen melding in mijn brievenbus.

User icon
Piet V.
Op
na aankoop van 29/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
3 /5
★★★☆☆

Dubieuze reclame voor het model dat ik wilde. Ik vroeg per e-mail om opheldering en ze reageerden niet. Ik klaagde per telefoon en ze vertelden me dat ze me telefonisch een antwoord zouden geven, wat ze nooit deden. Ondertussen bleven ze me e-mails sturen om meer aankopen te doen. Zeer lange vertraging in de levering van het product aan de klant in vergelijking met hun leveringsverplichting. Het geeft de indruk dat ze geen winkel zijn, maar een "hub" die bestellingen van klanten ontvangt en vervolgens het product opvraagt bij een leverancier, waardoor de levertijd voor de eerste klant veel langer wordt en ze vragen over het product niet kunnen beantwoorden omdat ze het niet in hun winkel hebben. En dit alles tegen een erg dure prijs, ik denk dat 1001Hobbies een van de duurste bedrijven op de markt is en dat weegt niet op tegen de service die ze bieden. Ik heb "regular" gestemd omdat het model uiteindelijk bij mij aankwam, maar ik denk niet dat ik nog eens iets bij hen zal kopen. Hartelijk dank.

User icon
Miguel Angel G.
Op
na aankoop van 25/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Je suis sincèrement désolé pour votre expérience insatisfaisante. Wij begrijpen uw frustratie over de leveringstermijn en de indruk dat wij slechts een tussenpersoon zijn. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen onze interne processen onder de loep nemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Als u nog andere zorgen of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals, het spijt ons oprecht voor deze teleurstellende ervaring en we hopen in de toekomst uw vertrouwen terug te winnen.
3 /5
★★★☆☆

De levertijd was wat lang en de doos was beschadigd. Dit is de tweede op rij.

User icon
Jacky G.
Op
na aankoop van 28/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goed, maar te rommelig om te bestellen

User icon
Bruno M.
Op
na aankoop van 11/04/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Heel duidelijke communicatie, enorm aanbod, aan de dure kant

User icon
Nikie B.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt !!!!! Dank u voor uw zeer positieve beoordeling .... We zijn blij dat uw ervaring op onze site goed is verlopen. Wij willen benadrukken dat deze beoordelingen uiterst belangrijk voor ons zijn! Wij danken u en wensen u een fijne dag! Tot ziens bij 1001HOBBIES.
3 /5
★★★☆☆

Ze zouden letterlijk beter af zijn zonder klantenservice. Ik neem aan dat ze een vreselijke AI gebruiken en geen kwaliteitscontrole hebben, anders kan ik geen wijs worden uit de tegenstrijdige berichten die ik kreeg. Maar alles is aangekomen. Verpakking was goed, levering snel. Het feit dat ze alleen vooruitbetaling hebben en geen paypal maakte me erg achterdochtig, maar het is geen oplichterij.

User icon
Maximilian S.
Op
na aankoop van 15/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hartelijk dank voor uw feedback Het spijt ons dat u een frustrerende ervaring had met onze vriend Charlie. We zijn er altijd om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, zelfs als dat betekent dat onze vriend Charlie het na werktijd overneemt! We nodigen je ook uit om contact met ons op te nemen via e-mail als je vragen of opmerkingen hebt buiten onze kantooruren. Bedankt voor je feedback, we stellen het op prijs en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.
3 /5
★★★☆☆

Geen of weinig e-mails van jullie over de levering van het product. Ik moest naar jullie website gaan om informatie te zoeken. 6 maanden wachten! -Zelfs als het niet jullie schuld is.

User icon
Nicolas H.
Op
na aankoop van 03/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik vind het jammer dat ik pas na het bestellen en betalen kan zien dat het niet op voorraad is en dat de levering weken later komt.

User icon
Bert T.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt !!!!! Dank u voor uw zeer positieve beoordeling .... We zijn blij dat uw ervaring op onze site goed is verlopen. Wij willen benadrukken dat deze beoordelingen uiterst belangrijk voor ons zijn! Wij danken u en wensen u een fijne dag! Tot ziens bij 1001HOBBIES.
3 /5
★★★☆☆

Veel te lange levertijd

User icon
Wim K.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt !!!!! Dank u voor uw zeer positieve beoordeling .... We zijn blij dat uw ervaring op onze site goed is verlopen. Wij willen benadrukken dat deze beoordelingen uiterst belangrijk voor ons zijn! Wij danken u en wensen u een fijne dag! Tot ziens bij 1001HOBBIES.
3 /5
★★★☆☆

De bestelling die ik kocht kwam niet overeen met de schaal die op de site stond. Ik heb hem teruggestuurd en wacht op mijn geld terug.

User icon
Xavier R.
Op
na aankoop van 15/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De laatste aankoop had een probleem met de levertijd bij mij thuis...

User icon
Pierre J.
Op
na aankoop van 26/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb mijn bestelling 3 weken geleden geplaatst, en eerst vertellen jullie me dat ik binnenkort geleverd krijg, en vervolgens sturen jullie me een e-mail waarin staat dat mijn pakket nog niet is verzonden. Ik maak me zorgen over de betrouwbaarheid van jullie service,

User icon
Patrick C.
Op
na aankoop van 24/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het is moeilijk om een mening te geven als je niet weet waar het over gaat. De website van de verkoper? Het online bestelproces? Het vervoer? De levering? De gekochte goederen?

User icon
Robert C.
Op
na aankoop van 05/04/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Snelle verzending - concurrerende prijzen

User icon
Patrick P.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Hallo, wat me verbaast aan uw site is dat u mijn rekening debiteert zodra de bestelling is geplaatst, terwijl ik op de andere sites pas word gedebiteerd wanneer ik de goederen ontvang.

User icon
Gerard B.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het probleem lag bij de bezorger, ze hadden het op woensdag (voor Witte Donderdag) op de plaats van levering moeten achterlaten en om 18.46 waren ze (zeggen ze) in de winkel en hebben het niet achtergelaten...de winkel was zeker open maar ze hebben het naar het magazijn gebracht tot maandag 1 april.

User icon
Guillermo C.
Op
na aankoop van 23/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Beste klant, We werken momenteel aan het wegwerken van onze achterstand in het magazijn om weer een normale service te kunnen bieden. Als je problemen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het e-mailadres. We zullen u zo goed mogelijk helpen. Met vriendelijke groet!
2 /5
★★☆☆☆

Te lange levertijd

User icon
Frank K.
Op
na aankoop van 20/02/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De toeslag voor snellere levering was niet gerechtvaardigd, ik verwacht een terugbetaling op mijn PayPal-rekening. Ondanks het wijzigen van het afleveradres, werd de levering gedaan op het "oude" afleveradres en dus extra kosten voor verzending.

User icon
Monika D.
Op
na aankoop van 18/12/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De bestelling werd netjes afgerond en afgeleverd, maar de thuisbezorging van DHL werkte niet goed! Het pakket werd niet achtergelaten bij het DHL-afleverpunt zoals gebruikelijk, maar werd doorgestuurd naar een afhaalstation.

User icon
Michael B.
Op
na aankoop van 15/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Expected shipment time was promised to be 1 week since order - turned out to be almost a month! Goods and delivery were fine.

User icon
Nikita D.
Op
na aankoop van 27/02/2024
3 /5
★★★☆☆

De levertijd was te lang, maar het materiaal was van goede kwaliteit en goed verpakt.

User icon
Philippe C.
Op
na aankoop van 02/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het is veel later aangekomen dan aangekondigd. De rest is prima

User icon
Jose Pedro S.
Op
na aankoop van 05/03/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De bestelling duurde veel langer dan aangegeven voor en tijdens de aankoop. Er was geen uitleg totdat ik schriftelijk protesteerde.

User icon
Alvaro Z.
Op
na aankoop van 03/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Geachte klant, Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren oprecht het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in uw bestelling. We begrijpen uw frustratie. Houd er rekening mee dat sommige van onze producten speciaal voor u op bestelling worden gemaakt via onze leveranciers. Dit kan resulteren in langere levertijden in vergelijking met producten die op voorraad zijn. Hoewel we ernaar streven om nauwkeurige schattingen van levertijden te geven, kunnen zich soms onvoorziene omstandigheden voordoen die deze levertijden verlengen. We zullen stappen ondernemen om onze communicatie in de toekomst te verbeteren en bedanken je voor het delen van je ervaring met ons. We stellen je geduld en begrip op prijs bij het oplossen van deze problemen. Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. We zijn er om u te helpen. Met vriendelijke groet,
3 /5
★★★☆☆

Verbeter de leveringsdata.

User icon
Juan Pablo R.
Op
na aankoop van 02/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De producten zijn correct en de prijzen competent, maar de verzendkosten zijn te hoog en de levertijden te lang, evenals de niet-naleving door overlevering.

User icon
Gonzalo Q.
Op
na aankoop van 06/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Kwaliteit van het beeldje was goed. De arm van het beeldje was afgebroken en ik heb een e-mail gestuurd. Ik kreeg een e-mail terug en heb 2 weken later nog steeds geen antwoord gekregen. Ik dacht eraan om veel van de website te kopen, maar ik vraag me af of dat een goed idee is.

User icon
Thomas F.
Op
na aankoop van 27/02/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

2 maanden om de bestelling te ontvangen, fouten in de artikelen, verkeerd type verzending... De telefonische service was echter goed

User icon
Sanjin P.
Op
na aankoop van 11/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
We willen onze excuses aanbieden voor eventuele vertragingen of fouten in de levering. We hebben onlangs te maken gehad met voorraadvertragingen bij sommige van onze leveranciers, waardoor de verwerking van sommige bestellingen vertraging heeft opgelopen. Om je ondanks deze problemen beter van dienst te kunnen zijn, hebben we besloten om je bestelling op te splitsen, zodat we je de beschikbare artikelen zo snel mogelijk kunnen toesturen. We zijn blij om te horen dat je onze telefonische service bevredigend vond, maar we zijn ons ervan bewust dat dit het ongemak dat je hebt ervaren niet goedmaakt. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en we zullen actief werken aan het verbeteren van onze processen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Bedankt voor je geduld en begrip tijdens deze moeilijke periode. We zijn vastbesloten om deze situatie recht te zetten en uw vertrouwen terug te winnen. Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen! Tot ziens
3 /5
★★★☆☆

De verzendtijden zijn erg lang. Er werd geadverteerd dat de bestelde artikelen binnen 1 week zouden worden verzonden, maar ze kwamen pas na 20 dagen aan... Ik moest contact opnemen met de klantenservice om er zeker van te zijn dat ze mijn bestelling niet waren vergeten na 15 dagen zonder nieuws van hen.

User icon
Alexis C.
Op
na aankoop van 29/02/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, Nogmaals, er waren 2 sterren met gebroken ringen. ...

User icon
Christiane P.
Op
na aankoop van 14/02/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te lange tijd tussen bestelling en levering. Vooral voor een enkel artikel waarvan werd geadverteerd dat het beschikbaar was.

User icon
Steve R.
Op
na aankoop van 22/02/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het bestelde product kwam onbeschadigd aan, helaas was de verzameldoos kapot en kwam de zending erg laat aan

User icon
Aurora S.
Op
na aankoop van 13/02/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Het product Hama Beads is het gebruikelijke dat ik van andere sites krijg, maar de levering duurde te lang, vergeleken met anderen die binnen twee dagen leveren. Ik heb drie weken gewacht en moest het ophalen bij de winkel die ze aangaven. Bedrijf gevestigd in Frankrijk.

User icon
Mario B.
Op
na aankoop van 23/02/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te veel tijd tussen bestelling en verzending en dan komt het niet thuis aan maar op het afhaalpunt .

User icon
Leonardo I.
Op
na aankoop van 02/03/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Lange levertijd. Ondanks "op voorraad" aangegeven.

User icon
C. H.
Op
na aankoop van 06/02/2024