/5
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 36845 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Het geleverde verfpakket heeft geen enkele relatie met het model. De klantenservice, die perfect op de hoogte was van het probleem (ik ben duidelijk niet de enige), deed alsof ze het negeerde: "het is een generiek pakket". Als gevolg daarvan moet ik andere verf bestellen, zeker niet van deze site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Dank u voor uw bericht. Het accessoirepakket garandeert dat u de 6 belangrijkste schilderijen met betrekking tot het thema van uw model. Daarnaast hebben we u gevraagd om een retourzending te doen, u hebt geweigerd, we constateren geen fouten van onze kant, Bedankt voor uw begrip.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik krijg geen verkoop aan de telefoon. Ik heb een product gekozen waarbij de site verondersteld wordt de kleuren te leveren die aangepast zijn aan het thema van het model. U moet weten dat dit niet betekent dat 1001 Hobbies de door de fabrikant aanbevolen kleuren gebruikt... Ik heb spijt van mijn aankoop.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons dat u geen contact met ons heeft kunnen opnemen: onze teams zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 18.00 uur. Je kunt ons ook een e-mail sturen naar [email protected]. Als je er dan nog steeds niet uitkomt, bel ons dan terug zodat we een oplossing kunnen vinden. We wensen je een fijne dag. 1001hobbies Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal slecht. De medewerker spreekt geen Nederlands en de puzzel heb ik nog steeds niet. En er is geen trach en tracé en m’n geld heb ik ook niet terug. Kortom niks bestellen
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 09/05/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Het spijt ons van de situatie. Op dit moment is ons team beperkt tot het verlenen van after-sales service in het Nederlands via de telefoon, maar we zouden geen probleem moeten hebben om via e-mail te communiceren. Ik zie dat je bestelling niet kan worden gevolgd, wat betekent dat de levering helaas een maand kan duren. Als je het product tot op heden nog steeds niet hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail op [email protected] en dan zoeken we een oplossing. Bedankt en nog een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte ervaring Ik betaalde voor de snelle levering die binnen twee dagen zou aankomen omdat ik het dringend nodig had, maar het pakket kwam pas na 5 dagen aan en nu kan ik het niet meer gebruiken, dus de aankoop bleek nutteloos.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 08/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw belangrijke bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. Ik zie dat de deadline niet is gehaald. Als compensatie kan ik je een waardebon van 10 euro aanbieden met de code COMSAV10 op je volgende bestelling. Nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de helft van de producten ontvangen
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 08/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor je bericht, het betekent veel voor ons. Het spijt ons voor de situatie. Kunt u bevestigen dat u slechts één van de 2 bestelde producten heeft ontvangen? Als je dat nog niet hebt gedaan, kun je ons dan een e-mail sturen naar [email protected] met een update van de situatie, zodat we het tweede product zo snel mogelijk kunnen versturen? Bedankt en nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb al eerder mijn mening gegeven over dit onderwerp, >5 weken levering + ontbrekende artikelen + verpakking van verfpotten los in de doos + gebroken deksel van een pot.... Zeer zeer ontevreden... Vertrouw jullie site niet meer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/05/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontdekte de site om mijn bestellingen op Amazon te wijzigen. Daardoor duurde het meer dan 5 weken om een product te ontvangen dat op de andere site 2 dagen zou hebben geduurd... En geen communicatie behalve automatische e-mails "uw pakket is nog niet klaargemaakt". Wat een schande!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Mijn Valissant, in je bestelling zat een product in de vorm van een "Pre-order". Een pre-order is een aankoop vooraf waarmee de klant een product kan reserveren voordat het officieel wordt uitgebracht of op voorraad is. Voor de 1001Hobbies online shop stelt de pre-order de klant in staat om de aankoop van specifieke producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier veilig te stellen. Vooruitbestellingen zijn onderhevig aan de risico's van fabricage, uitpakken door fabrikanten ... Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen. De data die worden doorgegeven zijn de data die door de fabrikant worden doorgegeven op het moment dat het artikel online wordt gezet.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 5 modellen besteld. Eén model werd gebouwd en ik schreef hen dat ik het wilde terugsturen of ruilen. Ze gaven me een postadres en vertelden me dat ze me zouden vertellen hoe ik het moest terugsturen. Ik weet niet of ze me het geld terugbetalen, ze sturen me een tegoedbon. Ik zal niet opnieuw bij hen kopen. Ik raad het niet aan omdat ze geen faciliteiten bieden voor het retourneren.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 09/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw belangrijke bericht. We betreuren deze situatie en dat de retourprocedure niet duidelijk was. Ik heb de klantenservice op de hoogte gebracht van deze situatie en zij moeten zo snel mogelijk contact met u opnemen. Zo niet, aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar [email protected] zodat zij de nodige actie kunnen ondernemen. Bedankt en nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte evaluatie, producten arriveerden open, een product ontbreekt, gebrek aan klantenservice, hieronder zijn de data en gebeurtenissen die plaatsvonden: 16/05 Ik plaatste de bestelling, de producten werden aangegeven als beschikbaar op de site 22/05 na een herinnering, vertellen ze me dat de bestelling niet is verwerkt omdat een product ontbreekt en ze vertellen me dat het in restock is en ik kan wachten. Na nog geen 10 minuten vertellen ze me dat de bestelling slechts gedeeltelijk zal worden verwerkt, omdat ze het niet opnieuw in voorraad zullen nemen. Ik accepteer maar vraag een terugbetaling op PayPal voor het ontbrekende product, ondertussen zie ik de verschillende negatieve beoordelingen en om 17.16 uur van dezelfde dag vraag ik de annulering van de bestelling aan. 23/05 zodra ze openen vertellen ze me dat de bestelling niet kan worden geannuleerd (wat niet waar is omdat de bestelling wordt verwerkt en nog niet is afgeleverd bij de Franse postdienst) in de tussentijd wanneer ik om een terugbetaling vraag vertellen ze me dat ik het product hooguit kan terugsturen en een terugbetaling kan vragen, maar niet de verzendkosten, onder andere de retourkosten zijn mijn verantwoordelijkheid.
25/05 de bestelling wordt in behandeling genomen door de Franse postdienst (nadat ik deze vertragingen heb gemeld bij PayPal) 29/05 de bestelling komt in het beste geval verpakt (slecht) aan, de producten zijn open en niet geseald in cellofaan, wat voor mij onmogelijk zou zijn geweest om de retourzending te doen omdat de 1001hobbies het product verpakt en geseald willen hebben...
31/05 dankzij de hulp van PayPal lukt het me om de gedeeltelijke terugbetaling te krijgen waar ik om gevraagd had. Als je bij hen koopt, gebruik dan niet je kaart of bankoverschrijving, maar PayPal, dat 5 sterren krijgt voor de hulp tegen deze pseudoverkopers. Absoluut negatieve ervaring, ik heb het al gemeld aan de spelverenigingen waartoe ik behoor, ik denk dat we ze niet meer zullen gebruiken.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 16/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht, dat erg belangrijk voor ons is. Ik zie dat de situatie niet optimaal is geweest, maar ik wil graag uw aandacht vestigen op een aantal punten: - het feit dat we geen cellofaan gebruiken is een bewuste keuze om geen onnodig plastic aan het milieu toe te voegen. In 95 procent van de gevallen is het karton dat we gebruiken meer dan voldoende om de dozen voldoende te beschermen. We zullen de informatie echter doorsturen naar ons magazijn, maar vergeet niet dat je ons foto's kunt sturen om de staat van de dozen bij aankomst op [email protected] te controleren als dit een probleem is. - Ik kan bevestigen dat het pakket is klaargemaakt op 23/05/2023 om 07:08:51, ruim voordat onze winkel openging. Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren als deze status eenmaal is ingesteld, en dit spijt me zeer. In ieder geval begrijp ik uw ontevredenheid. Ik wens je een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Het product lijkt niet op de foto
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb 3 dingen besteld 1 ontvangen na klacht nog 1 ontvangen weer klacht in ingediend en niets meer gehoord wel voor 3 betaald wat gaan we hieraan doen
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 29/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Het spijt ons vreselijk voor de verschillende problemen die we hebben ondervonden 🙁 Als je het artikel nog steeds niet hebt ontvangen, kun je dan een bericht sturen naar onze klantenservice zodat zij het opnieuw kunnen versturen? Bij voorbaat dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Meer dan 5 weken om iets te leveren dat in een envelop past?
Verified Buyer
Op
na aankoop van 18/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat het zo lang duurt voordat het product aankomt. Als het product nog steeds niet geleverd is, kun je dan een bericht sturen naar [email protected]? Zij zullen een oplossing zoeken. Hartelijk dank.
1
/5
★☆☆☆☆
Veel te moeilijk en duur om terug te sturen!
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 17/04/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw feedback. Ik weet niet of ik het goed begrepen heb: wat is het probleem met dit artikel? Als u dat nog niet heeft gedaan, neem dan contact op met onze klantenservice op [email protected]
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit geleverd
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 24/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht. Het spijt ons dat het product nooit is aangekomen, dit ligt buiten onze controle. We hebben het product wel verzonden op 6 april, maar helaas is het postkantoor het mogelijk kwijtgeraakt of gestolen :/ Ik zie dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Goedendag
1
/5
★☆☆☆☆
1 maand om drie flessen tamyaet verf te leveren. Heb je de moed om me een korting aan te bieden voor mijn volgende bestelling als die hoger is dan .....? Een concurrent hielp me binnen drie dagen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de bestelling is geplaatst op 12 april en is geleverd op 5 mei. Het spijt me voor de vertraging, die eigenlijk te wijten is aan een van de andere producten in je bestelling waardoor de hele verzending vertraging opliep. Ik ben blij dat je een oplossing hebt kunnen vinden. Als er al een kortingscode is aangeboden, kan ik helaas niets meer doen. Nog een fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling correct. Navigatie op de juiste pagina hoewel de prijzen niet goedkoper zijn dan in de officiële winkel dus de volgende keer doe ik het daar. Zeer slechte verzending. 7,5€ betalen voor een zending van minder dan 1kg en 11 dagen wachten terwijl er vermeld staat dat de levering binnen de 4 dagen zal gebeuren (aangezien alles in voorraad was) lijkt me zeer slecht. Voor vertraging kost deze zending 2-3€, geen 7,5€. En ook de enveloppe kwam gebroken en volledig verfrommeld aan en de goederen werden er met weinig veiligheid in geplaatst, met klappen ontvangen enzovoort.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 17/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht over uw klantervaring. Het zal ons helpen om onze diensten te verbeteren. Het spijt me te horen dat de situatie niet optimaal was. Ik zal de informatie doorsturen naar de relevante afdelingen. Als de producten echter beschadigd zijn, stuur dan gerust een e-mail naar [email protected] met foto's, zodat we een oplossing kunnen vinden. Hartelijk dank.
1
/5
★☆☆☆☆
1001HOBBIES stuurde maar 1 auto terwijl ik er 2 had betaald. Ik heb zoveel energie erin moeten stoppen om mijn geld terug te krijgen. 1001HOBBIES deed erg moeilijk.
1001HOBBIES only sent 1 car while I paid for 2. I had to put so much effort into getting my money back. 1001HOBBIES was very difficult.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 31/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, dank u voor uw bericht over uw klantervaring. Het zal ons helpen om onze diensten te verbeteren. Het spijt me te horen dat de situatie niet optimaal was. Ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost, dus veel meer kan ik niet doen. Nog een prettige dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht, niets over te zeggen, plus een vertraging van meer dan 3 maanden op mijn bestelling, geen reactie van de soap over de voortgang van zaken en absoluut geen commercieel gebaar.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Het spijt ons oprecht voor dit rampzalige management. Er waren een aantal problemen op verschillende niveaus, maar het belangrijkste was dat u uiteindelijk geleverd werd. Als verontschuldiging stuur ik je een kortingscode van €10 die geldig is op alle bestellingen: COMSAV10 We wensen je een uitstekende dag. 1001Hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket twee weken geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 02/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me voor deze situatie. Ik kan zien dat het pakket inderdaad onderweg is met een langere vertraging, helaas hebben wij hier geen controle over 🙁 Mijn ervaring is dat het in een geval als dit wel een maand kan duren voordat het pakket aankomt 🙁 Ik stel voor dat je ons een e-mail stuurt op [email protected] als het pakket volgende week nog niet is aangekomen. Nogmaals sorry en bedankt voor je geduld
1
/5
★☆☆☆☆
Fataal, helemaal niet aan te raden, de levering was 6 dagen vertraagd na een week wachten, bijna het dubbele van de tijd, bovendien kwam het product verkeerd, degene die ik bestelde was een maat van 8cm en ze stuurden me er een van meer dan 34cm. Bovendien legden ze me obstakels in de weg om het product terug te sturen, allemaal slecht, ik raad het niet aan.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 04/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat er zoveel problemen zijn geweest, onze oprechte excuses. Ik zal de informatie doorgeven aan de verschillende betrokken teams. Bedankt voor uw vertrouwen. 1001Hobbies
1
/5
★☆☆☆☆
Een ramp, onaanvaardbare levertijd, geen communicatie, uiteindelijk heb ik 3 van de 4 bestelde artikelen ontvangen en het was niet eens de juiste maat die ik had besteld, een schande.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. We betreuren deze situatie en deze opeenstapeling van problemen ten zeerste. Als je dit nog niet hebt gedaan, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op [email protected]. We zullen een oplossing vinden. We wensen u een uitstekende dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Onjuiste informatie over voorraadniveaus, productbeschikbaarheid te lang. Personeel niet erg behulpzaam. Deze site heeft al een slechte reputatie in de modelbouwwereld en het team doet niets om te proberen het imago te verbeteren, zelfs als mensen opmerkingen maken over het verbeteren van hun site, die ze negeren, en voor wie elk probleem altijd de schuld van de klant is, niet die van hen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Bedankt voor uw opmerking. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze zeer serieus. Het spijt ons zeer voor deze onbevredigende klantervaring. Geloof alsjeblieft dat we er alles aan doen om onze diensten te verbeteren. We hebben onze beperkingen, maar het afgelopen anderhalf jaar hebben we veel dingen veranderd, procedures vereenvoudigd en geprobeerd transparanter te zijn naar onze klanten. Maar Rome is niet op één dag gebouwd en dat kost tijd. Wat betreft voorraadniveaus en beschikbaarheid doen we ons best, maar uiteindelijk blijven we afhankelijk van onze leveranciers en de informatie die zij ons sturen. Onze klantenservice staat echter altijd klaar om al je vragen te beantwoorden, en het verbaast me te lezen dat we onze klanten de schuld geven als er een probleem is 🙁 We wensen je in ieder geval een hele fijne dag. 1001Hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling was 2,5 x 1000mm draadstangen, geef aan dat ze recht moeten zijn - ze kwamen totaal verbogen aan in een doos van 40x40 cm waarin het onmogelijk is dat ze recht zijn, ze zijn helemaal niet goed voor mij - geld is verspild
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 21/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor de situatie. We zullen de informatie doorgeven aan ons magazijn. We zullen ook overgaan tot het terugbetalen van je bestelling, omdat we dezelfde producten waarschijnlijk niet opnieuw kunnen verzenden zonder dat hetzelfde probleem zich opnieuw voordoet. Nogmaals, het spijt ons.
1
/5
★☆☆☆☆
Verfpotjes beschadigd thuis gekregen. 1potje kapot en daardoor de andere potjes onder de verf en niet zichtbaar welke kleur de potjes hebben. Tijdens contact via de mail geven jullie aan jouw schuld niet de onze. Jullie zouden de verf moeten terug nemen, maar weiger dat te doen. Niet netjes naar de klant/afnemer toe. Los zoiets op . dus de beoordeling is een -5
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 23/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor deze situatie. Helaas is het niet mogelijk om een reeds geopend blik verf terug te sturen: dat zou geen zin hebben. Onze klantendienst heeft echter normaal aangeboden om u het blik in kwestie terug te sturen, en ik geloof dat ze wachtten om te weten te komen of de andere blikken verf, afgezien van het feit dat ze gespat waren, toch bruikbaar waren of niet, afgezien van het puur esthetische effect en op geen enkele manier het gebruik ervan belemmerden. Aarzel niet om ons een e-mail te sturen naar [email protected] Nog een prettige dag
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht advies, ik heb een ander product ontvangen dan ik had besteld en dit is helaas twee keer gebeurd. Ik heb het product teruggestuurd en wacht nog steeds op bericht over vervanging of een eventuele terugbetaling.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 07/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Kunt u een e-mail sturen naar [email protected] om uw situatie te beschrijven? We hebben niets gevonden aan onze kant. We zullen een oplossing zoeken. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Het spijt me, maar er is nu twee keer een artikel verstuurd dat niet het gevraagde artikel was. Ondanks herhaalde waarschuwingen is dit niet gecorrigeerd.
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected] om je situatie te beschrijven? We hebben niets gevonden aan onze kant. We zullen een oplossing zoeken. Hartelijk dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb extra betaald om het eerder te krijgen en het kwam veel later. En ze wilden me geen oplossing geven
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 09/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie, die buiten onze macht ligt. We zullen de informatie doorgeven aan de vervoerder, die verantwoordelijk is voor deze situatie, maar helaas hebben we niet veel andere oplossingen van onze kant. Wel kunnen we je ter compensatie een waardebon van € 5 aanbieden die geldig is voor alle toekomstige bestellingen met de code SAVCOM5. Nog een fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
I didn’t receive my order SCUBFJLKQ correctly. One Item was missing, then I sent a e-mail on 16/03/2023 explaining the situation and received an automatic message saying that the service 506065 was opened. But so far I didn’t get any answer from 1001hobbies after 5 days.
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 09/03/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, vielen Dank für Ihre Nachricht. Es tut uns schrecklich leid, dass dies passiert ist. Es ist unmöglich, Ihre E-Mail zu finden 🙁 Können Sie uns eine Nachricht an [email protected] schicken, idealerweise mit Fotos der erhaltenen Produkte? Wir werden uns schnell darum kümmern. Vielen Dank!
1
/5
★☆☆☆☆
Niet ontvangen wat ik besteld had, kleine onbeschilderde onderdelen geleverd 🥴
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 01/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik heb contact opgenomen met de verantwoordelijke om de productomschrijving aan te passen en duidelijker te maken dat het om onbeschilderde figuren gaat. Hartelijk dank en nog een fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
De levering bevatte een van de gekochte producten niet en ik moest veel aandringen om uiteindelijk te horen te krijgen dat het product niet meer op voorraad was. Het zou eerlijker zijn geweest om mij te informeren dat het product niet beschikbaar was.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. We zullen er een notitie van maken en proberen de procedure in de toekomst te verbeteren. Normaal gesproken wordt er een e-mail gegenereerd wanneer dit gebeurt, maar er kan een probleem zijn geweest :/ Nog een fijne dag,