4.2/5
★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb wat verf besteld, die beschikbaar was op het moment van bestellen, het pakket werd uitgesteld omdat 1 of 2 items ontbraken, dus het duurde lang voordat het pakket aankwam, hoewel het goed verpakt was, behalve dat, ik weet niet waarom, ze labels op de potten verf plakten, en het referentienummer niet meer te lezen was, als ik het etiket verwijder, komt alles los, dus ja, ik kan het verschil zien tussen wit en zwart, maar ik heb verschillende bruintinten besteld, en eerlijk gezegd heb ik moeite om de juiste referenties te vinden, zelfs met een kleurenkaart, zou ik 1 keer bij hen gekocht hebben

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, We geven deze informatie meteen door aan onze leveranciers. We hebben hen al verschillende keren op de hoogte gebracht van dit probleem. Helaas zijn dit verplichte normen en daarom is het ingewikkeld om ze te laten veranderen! Onze excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag 1001Hobbies
1 /5
★☆☆☆☆

De site is gek en ze hebben een fout gemaakt in het afleveradres. Zeer slechte winkel om voor te vluchten....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo meneer, Wij zijn niet verantwoordelijk voor de informatie die u op de site opgeeft wanneer u uw bestelling plaatst. De adressen worden naar ons logistieke depot gestuurd zoals ze zijn en we veranderen er niets aan. Toch willen we u bedanken voor uw zeer nuttige mening, die ons elke dag helpt om de kwaliteit van onze site te verbeteren! Binnenkort bij 1001hobbies.
1 /5
★☆☆☆☆

Batterij kwam te laat en werkte niet..... met een lege batterij

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 17/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik plaatste een bestelling en ontving slechts een derde ervan, omdat de rest niet beschikbaar was... bovendien waren sommige van de beeldjes die ik bestelde ongecontroleerd verpakt en was de verpakking beschadigd (ondanks mijn opmerking in de opmerkingen om voorzichtig te verpakken en de lipjes op de dozen niet te vouwen). Alleen de dame van de klantenservice die ik aan de telefoon sprak, was erg begripvol en behulpzaam. Goed gedaan voor haar, want de rest is onbevredigend...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De website deed alsof het een Britse site was door in GBP te factureren en een Brits nummer op te geven. De totale kosten waren inclusief btw. Later bleek dat ze in Frankrijk gevestigd waren en dat de btw Franse belasting was. Uiteindelijk betaalde ik 40% omdat HMRC nog eens 20% in rekening bracht bij aankomst. HMRC vertelde me dat het product was verkocht en geëxporteerd naar het Verenigd Koninkrijk en dat er geen Franse belasting op had mogen worden geheven. Ik heb het bedrijf op de hoogte gesteld, maar geen antwoord gekregen. Let op voordat u iets bij dit bedrijf koopt.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 14/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Vandaag is het 8/23/23 en ik heb mijn Futaba antenne nog niet ontvangen. Het was 30,00 dollar of maar toch. Toen ik contact opnam met het bedrijf werd mij verteld dat ik het op een goedkope manier had verzonden zodat het niet getraceerd kon worden. Ik denk dat ik het geld ben. Klanten....BEWARE!!!

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 15/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het product mist onderdelen, heeft verfresten en de doos is open, en het heeft 15 dagen geduurd voordat het arriveerde.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 06/08/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De producten zijn echt niet zo geweldig. Er zit tape op de verbindingen en het plastic is erg licht. Wat betreft de service: als je aangeeft dat een product op voorraad is, zou je niet twee weken moeten wachten op de levering. Dit laatste punt moeten we verbeteren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het beschermt producten niet tijdens transport

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik raad het sterk af om deze site te gebruiken: het product dat je hebt gekocht is nooit aangekomen en de klantenservice antwoordt niet eens - of, als ze wel antwoorden, is het om bewust valse informatie te geven (bijvoorbeeld om je te laten denken dat ze het item hebben ontvangen en dat het binnenkort zal worden verzonden) en vervolgens de volgende verzenddatum weer uit te stellen... Kortom, oplichterij: een site om te vermijden tenzij je tijd en geld wilt verspillen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niet op voorraad, geen melding vóór aankoop. Ik heb verschillende berichten gezien nadat ik had gekocht waarin dit stond. Toen ik een beeldje kocht, zei ik tegen mezelf dat ik bij wijze van uitzondering rechtstreekse levering aan huis zou nemen en iets meer zou betalen zodat het snel zou zijn (voor een verjaardag). Resultaat: Bestelling iets meer dan 2 weken later ontvangen, ook al was de leveringsdatum bij de aankoop, een paar dagen later, GEANNULEERD. Ik zou deze site niet aanraden en ik zou er nooit meer iets kopen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

The client service did not respond by phone as well as no answer via web site forms. Even thought there is a great product catalog, description I am doubt I will ever try this webshop again.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 16/07/2023
1 /5
★☆☆☆☆

De goederen waren kapot. Allemaal glazen flessen. Ik heb foto's gestuurd. Maar ik moest nog steeds alles terugsturen. Het duurde allemaal weken. Toen was één product niet meer verkrijgbaar. Het saldo heb ik nooit ontvangen! Ondanks een verzoek. Communicatie is het ergste. Zodra hier een probleem ontstaat, is alles zinloos.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 16/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn laatste bestelling erg laat ontvangen. De leveringen van E Bay en AMAZON zijn veel sneller. Ik zal niet meer bij jullie kopen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De bestelling is niet aangekomen en toen ik het bedrijf hiervan op de hoogte bracht, was de reactie niet echt aangenaam. Op dit moment ben ik helemaal niet blij met 1001hobbies en tenzij de fout wordt hersteld, zal ik nooit meer zaken met ze doen en zal ik het bedrag van mijn creditcard aanvechten. Ik hoop dat alles goed wordt afgehandeld.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 19/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Besteld op 18/07/23, geleverd op 03/08/23. Volgens een manager duurt het minimaal een week per levering, 16 dagen om mijn bestelling te krijgen, TO BE IMPROVED. Ik heb 6 keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen, onmogelijk, niemand neemt op. Ik heb 3 e-mails achtergelaten, waarvan de laatste met mijn telefoonnummer, en ik werd teruggebeld. VERBETERD

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het product arriveerde zonder sommige onderdelen onmiddellijk gemeld aan mij en ik kreeg te horen wat ik moest doen, weer op maandag, toen hoorde niemand meer wat.

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 21/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ze vermelden artikelen op hun website die ze niet hebben. Ik wil niet zeggen dat het oplichterij is, maar het komt aardig in de buurt. Ze negeerden mijn e-mailinstructies met betrekking tot mijn bestelling en ondernamen hun eigen acties. Erg teleurstellend.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 10/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/05/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Een voorraad bestelling die ipv drie dagen bijna 14 dagen duurt. Waarschijnlijk heeft 1001 hobbies het product eerst zelf uit Japan moeten bestellen en daarna naar mij verstuurd. Echt treurig als het artikel wordt weergegeven als voorraad waarbij het brievenbus pakketje ook nog eens minimaal 6,95 moet kosten. Dit was mijn eerste en ook mijn laatste bestelling bij 1001hobbies.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 10/07/2023
1 /5
★☆☆☆☆

Toen ik mijn bestelling plaatste zou er binnen 1week verzonden worden. Na 2 weken heb ik mijn bestelling gekregen. Op mijn berichten op jullie site werd niet gereageerd. Jullie zijn nog trager dan aliexpress. Ik bestel nooit meer iets bij jullie. Waardeloos zooitje.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 13/07/2023
1 /5
★☆☆☆☆

We hadden een helikopter besteld voor onze zoon. De verpakking was al een keer open geweest en de afstandsbediening ontbrak. De tranen vloeiden aan de verjaardagstafel. Mijn zoon vraagt me elke dag of ik iemand van 1001 heb bereikt - helaas niet. Ik krijg nu het geld terug via Paypal. Nooit meer.

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 13/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Wegwezen! Deadlines worden niet gehaald, de klantenservice staat in freewheel-modus: niet in staat om te doen wat er van ze gevraagd wordt. Veel stress en vruchteloze e-mails. Gewoon verschrikkelijk! En dan moet ik op het laatste moment nog op zoek naar een vervangend cadeau, ook al had ik in maart 2 artikelen besteld voor een belangrijke verjaardag in juni... Help!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het bestelde artikel niet ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Goed voor het beheren van Improve-kits. Snijder een beetje licht Gemiddelde penselen. Ik heb betere Raphaël penselen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Levering duurde erg lang; batterij kapot; nu moet ik de defecte batterij terugsturen zodat ze kunnen zien wat het probleem is; ik heb het product in mei besteld en heb het tot vandaag, half juli, niet kunnen gebruiken; wie weet wat er nog gaat gebeuren

User icon
Verifizierter Käufer
Op
na aankoop van 30/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor deze situatie, die buiten onze macht ligt. Ik zie dat onze klantenservice zich inderdaad met de situatie bezighoudt, en ik vraag je te geloven dat we er alles aan zullen doen om snel een oplossing voor je te vinden. Aarzel niet om met ons te blijven communiceren via e-mail op [email protected]. Nog een fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆

Na vijf weken ,wat wel superlang is ,kreeg ik eindelijk de bestelling binnen . helft van de stickers was tekort . jammer ,maar mij niet meer gezien . ik stuurde een mail ,maar kreeg tot op heden geen antwoord

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 28/06/2023
1 /5
★☆☆☆☆

De verpakking was erbarmelijk en de vitrine was duidelijk kapot, ik heb hem geclaimd en nooit meer iets van ze gehoord.

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 16/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie. Als we niets van je hebben gehoord, is het zeer waarschijnlijk dat we je bericht niet hebben geregistreerd. Zou je ons een e-mail met foto's van het betreffende raam kunnen sturen naar [email protected]? We zullen dan een oplossing vinden. Hartelijk dank en nog een fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben erg ontevreden, dit is de tweede keer dat ik bij deze site bestel en beide keren was er vertraging in de levering. Product besteld op 16 juni ontvangen op 8 juli. Er komt geen derde bestelling. Voor een site die aanbeveelt om Frans te kopen, zou je in staat moeten zijn om binnen maximaal 3 dagen te leveren. Comprenne qui pourra!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het is dat ik voor deze site een waardebon heb gekregen anders had ik al nooit via deze site besteld. Maar achter blijken het nog gewoon oplichters ook. 1. Gratis bezorgen vanaf besteding 100 euro, best hoog maar bij zo’n winkel zit je daar toch al gouw aan. Ik bestel hier voor 160 euro en gebruik mijn waardebonnen. Maar die wirden niet gezien als geld maar als kortingcode dus mag je vervolgens nogsteeds transportkosten betalen. Belachelijk 2. Je besteld een aantal dingen, de helft worde geleverd, namelijk al het kleine spul, maar het grote en dure bouwpakket kan je vergeten. Als je hier vervolgens contact voor opzoekt met de klantenservice krijg je reactie of je foto’s kan sturen want het hoort in de doos te zitten. Inmiddels al 2 keer gereageerd en 2 weken verder en nooit meer iets gehoord. Koop hier nooit iets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 18/06/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor je bericht. Het spijt ons erg van deze situatie. Ik zie dat er op 28/06 een e-mail van onze klantenservice naar u is verzonden, maar deze is niet beantwoord. Kunt u bevestigen dat u deze e-mail heeft ontvangen? Wat betreft de verzendkosten, er zijn verschillende voorwaarden nodig om hiervan te kunnen profiteren: het is alleen bij verzending door Mondial Relay, en onder de voorwaarde dat de afmetingen van het pakket aan hun normen voldoen. Voor het ontbrekende artikel zal ik de klantenservice opnieuw informeren, zodat ze contact met je kunnen houden. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆

2 weken om een bestelling te ontvangen is zielig en onaanvaardbaar. Een ernstig gebrek aan professionalisme.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons voor de vertraging die buiten onze macht ligt. Het is een probleem dat we hebben met deze vervoerder, die beweert "zuinig" te zijn. Omdat we veel negatieve feedback hebben ontvangen, gaan we op zoek naar een andere vervoerder om de best mogelijke levering te garanderen. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de helft van mijn bestelling niet eens gekregen maar wel voor betaald. Ik wil wil eigenlijk mijn geld terug.

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 04/05/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor je bericht. We betreuren deze situatie ten zeerste. Kunt u alstublieft een bericht sturen naar [email protected] waarin u aangeeft welke artikelen ontbreken? Hartelijk dank!
1 /5
★☆☆☆☆

Een bestelling die twee maanden op zich liet wachten. Als je voor een verjaardag bestelt, neem dan ruim de tijd. Er ontbreekt een vliegtuig en -1001 heeft aangeboden om me terug te betalen (we zullen zien of het contract van begin tot eind wordt nagekomen).

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor uw bericht. Het spijt ons oprecht voor deze situatie. Ik zal uw feedback doorgeven aan onze klantenservice. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn "gift" kwam aan in een jiffybag die al geopend was met de inhoud erin, gecompromitteerd.

User icon
Verified Buyer
Op
na aankoop van 27/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons oprecht voor deze situatie, die buiten onze macht ligt. Ik zie dat de klantenservice al contact met je heeft gehad, maar laat ons alsjeblieft alle details van de levering weten, zodat we zowel het magazijn als het bezorgbedrijf kunnen informeren. Hartelijk dank!
1 /5
★☆☆☆☆

Alle referenties op voorraad maar meer dan een week om het pakket te ontvangen en wat voor een pakket !!!! Een slechte bubbeltjesenvelop terwijl er potten verf in zaten, een kwast zonder enige bescherming ... Ik zou het niet aanraden!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom erg belangrijk voor ons en we nemen ze erg serieus. Het spijt ons als uw ervaring niet optimaal was. Een van de producten, Flex Set, was inderdaad in afwachting van een nieuwe voorraad, wat verklaart waarom het iets langer duurde voordat het pakket werd verzonden. Ik zal de informatie over de bescherming van uw pakket doorgeven. We wensen u een fijne dag. 1001Hobbies klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆

Nog niets geleverd. De bestelling was 10 mei. De bezorging is al onderweg sinds 22 mei. Antwoord op mijn bericht daar over dat het soms wat langer kon duren. Op mijn laatste bericht nog geen antwoord gehad. Bellen is vaak vergeefs. Dat weet ik door een pre order waar ik nog op wacht. Ik heb echt spijt dat ik hier besteld heb. Zo slecht contact en zo lang onderweg ik weet niet eens of het wel aan komt. Ik denk dat de goede resencies bedrog zijn toen ik met moeite bij de slechte kwam schok ik ervan en ik vind het schandelijk dat ze er niets aandoen. Het is ook niet dat de bezorging goedkoop is ofzo juist duurder dan de meesten. Voor mij niet te begrijpen dat een bedrijf daar niets aan doet. 1 ster is er 1 te veel

User icon
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 10/05/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo en bedankt voor je bericht. We waarderen uw feedback. Het spijt me echt dat de situatie zich buiten onze controle heeft voorgedaan: het lijkt erop dat het product verkeerd is gebruikt. Ik zie dat er een nieuwe bestelling is geplaatst, maar dit zijn op bestelling gemaakte producten, dus het wachten duurt lang. Het is een reeks van slechte toevalligheden, maar ik heb de klantenservice op de hoogte gebracht zodat uw zaak zorgvuldig kan worden opgevolgd. Hartelijk dank voor uw geduld
1 /5
★☆☆☆☆

Kort na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik te maken met een onvoorziene gebeurtenis waardoor ik de week na mijn bestelling niet aanwezig zou kunnen zijn. Dus schreef ik onmiddellijk een e-mail terwijl de bestelling nog in behandeling was om hen te vragen de leverdatum uit te stellen, met vermelding van de datum waarop ik terug zou komen. Ze antwoordden dat het artikel nog niet in hun bezit was, maar dat ze wachtten op de levering die één/twee weken zou duren en dat ze het dan zouden verzenden. Gerustgesteld dat het minstens een week zou duren voor de levering en een paar dagen voor de verzending, antwoordde ik niet meer. Van de ene op de andere dag ging mijn bestelling op hun site van 'in behandeling' naar 'onderweg' zonder dat ik ook maar een bericht had ontvangen dat het hun magazijn had verlaten. Dus schreef ik opnieuw een e-mail waarin ik uitlegde dat ik eerder had geschreven dat ik niet thuis was, en als antwoord kreeg ik een e-mail waarin stond dat ze het pakket hadden verzonden en een samenvatting van de bezorginformatie. Uiteindelijk heb ik persoonlijk contact opgenomen met de verzendservice van PosteItaliane en zij hebben me geholpen met mijn bestelling. 1001Hobbies LAGE SERVICE!!!

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 05/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat de service niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen nota van je feedback. Op dit moment hebben we geen service waarmee je de verzending van je pakket kunt uitstellen. We zullen proberen een manier te vinden om dit te doen. Als je echter afwezig bent op het moment van levering, biedt de koerier je altijd een optie: een nieuwe levering of levering op een plaats dicht bij je huis. Nog een fijne dag!
1 /5
★☆☆☆☆

Het lege pakje kwam aan, en nog laat ook!

User icon
Acquirente Verificato
Op
na aankoop van 17/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer van deze situatie. We hebben de informatie doorgestuurd naar ons magazijn om uit te zoeken wat er is gebeurd. Ik zie dat de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Nogmaals onze excuses.
1 /5
★☆☆☆☆

Absoluut zielig! Besteld in maart en het is bijna juli en er is nog steeds niets aangekomen!!!!!!

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 27/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het spijt ons zeer voor deze situatie. Het blijkt dat een van de producten nabesteld was. Maar ik zie dat de bestelling op 23 juni is verzonden, dus het pakket zal niet lang op zich laten wachten. Nog een fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆

Het geleverde verfpakket heeft geen enkele relatie met het model. De klantenservice, die perfect op de hoogte was van het probleem (ik ben duidelijk niet de enige), deed alsof ze het negeerde: "het is een generiek pakket". Als gevolg daarvan moet ik andere verf bestellen, zeker niet van deze site.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Dank u voor uw bericht. Het accessoirepakket garandeert dat u de 6 belangrijkste schilderijen met betrekking tot het thema van uw model. Daarnaast hebben we u gevraagd om een retourzending te doen, u hebt geweigerd, we constateren geen fouten van onze kant, Bedankt voor uw begrip.