★★★★☆
op 38052 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb wat verf besteld, die beschikbaar was op het moment van bestellen, het pakket werd uitgesteld omdat 1 of 2 items ontbraken, dus het duurde lang voordat het pakket aankwam, hoewel het goed verpakt was, behalve dat, ik weet niet waarom, ze labels op de potten verf plakten, en het referentienummer niet meer te lezen was, als ik het etiket verwijder, komt alles los, dus ja, ik kan het verschil zien tussen wit en zwart, maar ik heb verschillende bruintinten besteld, en eerlijk gezegd heb ik moeite om de juiste referenties te vinden, zelfs met een kleurenkaart, zou ik 1 keer bij hen gekocht hebben
De site is gek en ze hebben een fout gemaakt in het afleveradres. Zeer slechte winkel om voor te vluchten....
Batterij kwam te laat en werkte niet..... met een lege batterij
Ik plaatste een bestelling en ontving slechts een derde ervan, omdat de rest niet beschikbaar was... bovendien waren sommige van de beeldjes die ik bestelde ongecontroleerd verpakt en was de verpakking beschadigd (ondanks mijn opmerking in de opmerkingen om voorzichtig te verpakken en de lipjes op de dozen niet te vouwen). Alleen de dame van de klantenservice die ik aan de telefoon sprak, was erg begripvol en behulpzaam. Goed gedaan voor haar, want de rest is onbevredigend...
De website deed alsof het een Britse site was door in GBP te factureren en een Brits nummer op te geven. De totale kosten waren inclusief btw. Later bleek dat ze in Frankrijk gevestigd waren en dat de btw Franse belasting was. Uiteindelijk betaalde ik 40% omdat HMRC nog eens 20% in rekening bracht bij aankomst. HMRC vertelde me dat het product was verkocht en geëxporteerd naar het Verenigd Koninkrijk en dat er geen Franse belasting op had mogen worden geheven. Ik heb het bedrijf op de hoogte gesteld, maar geen antwoord gekregen. Let op voordat u iets bij dit bedrijf koopt.
Vandaag is het 8/23/23 en ik heb mijn Futaba antenne nog niet ontvangen. Het was 30,00 dollar of maar toch. Toen ik contact opnam met het bedrijf werd mij verteld dat ik het op een goedkope manier had verzonden zodat het niet getraceerd kon worden. Ik denk dat ik het geld ben. Klanten....BEWARE!!!
Het product mist onderdelen, heeft verfresten en de doos is open, en het heeft 15 dagen geduurd voordat het arriveerde.
De producten zijn echt niet zo geweldig. Er zit tape op de verbindingen en het plastic is erg licht. Wat betreft de service: als je aangeeft dat een product op voorraad is, zou je niet twee weken moeten wachten op de levering. Dit laatste punt moeten we verbeteren.
Het beschermt producten niet tijdens transport
Ik raad het sterk af om deze site te gebruiken: het product dat je hebt gekocht is nooit aangekomen en de klantenservice antwoordt niet eens - of, als ze wel antwoorden, is het om bewust valse informatie te geven (bijvoorbeeld om je te laten denken dat ze het item hebben ontvangen en dat het binnenkort zal worden verzonden) en vervolgens de volgende verzenddatum weer uit te stellen... Kortom, oplichterij: een site om te vermijden tenzij je tijd en geld wilt verspillen!
Niet op voorraad, geen melding vóór aankoop. Ik heb verschillende berichten gezien nadat ik had gekocht waarin dit stond. Toen ik een beeldje kocht, zei ik tegen mezelf dat ik bij wijze van uitzondering rechtstreekse levering aan huis zou nemen en iets meer zou betalen zodat het snel zou zijn (voor een verjaardag). Resultaat: Bestelling iets meer dan 2 weken later ontvangen, ook al was de leveringsdatum bij de aankoop, een paar dagen later, GEANNULEERD. Ik zou deze site niet aanraden en ik zou er nooit meer iets kopen.
The client service did not respond by phone as well as no answer via web site forms. Even thought there is a great product catalog, description I am doubt I will ever try this webshop again.
De goederen waren kapot. Allemaal glazen flessen. Ik heb foto's gestuurd. Maar ik moest nog steeds alles terugsturen. Het duurde allemaal weken. Toen was één product niet meer verkrijgbaar. Het saldo heb ik nooit ontvangen! Ondanks een verzoek. Communicatie is het ergste. Zodra hier een probleem ontstaat, is alles zinloos.
Ik heb mijn laatste bestelling erg laat ontvangen. De leveringen van E Bay en AMAZON zijn veel sneller. Ik zal niet meer bij jullie kopen.
De bestelling is niet aangekomen en toen ik het bedrijf hiervan op de hoogte bracht, was de reactie niet echt aangenaam. Op dit moment ben ik helemaal niet blij met 1001hobbies en tenzij de fout wordt hersteld, zal ik nooit meer zaken met ze doen en zal ik het bedrag van mijn creditcard aanvechten. Ik hoop dat alles goed wordt afgehandeld.
Besteld op 18/07/23, geleverd op 03/08/23. Volgens een manager duurt het minimaal een week per levering, 16 dagen om mijn bestelling te krijgen, TO BE IMPROVED. Ik heb 6 keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen, onmogelijk, niemand neemt op. Ik heb 3 e-mails achtergelaten, waarvan de laatste met mijn telefoonnummer, en ik werd teruggebeld. VERBETERD
Het product arriveerde zonder sommige onderdelen onmiddellijk gemeld aan mij en ik kreeg te horen wat ik moest doen, weer op maandag, toen hoorde niemand meer wat.
Ze vermelden artikelen op hun website die ze niet hebben. Ik wil niet zeggen dat het oplichterij is, maar het komt aardig in de buurt. Ze negeerden mijn e-mailinstructies met betrekking tot mijn bestelling en ondernamen hun eigen acties. Erg teleurstellend.
Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Een voorraad bestelling die ipv drie dagen bijna 14 dagen duurt. Waarschijnlijk heeft 1001 hobbies het product eerst zelf uit Japan moeten bestellen en daarna naar mij verstuurd. Echt treurig als het artikel wordt weergegeven als voorraad waarbij het brievenbus pakketje ook nog eens minimaal 6,95 moet kosten. Dit was mijn eerste en ook mijn laatste bestelling bij 1001hobbies.
Toen ik mijn bestelling plaatste zou er binnen 1week verzonden worden. Na 2 weken heb ik mijn bestelling gekregen. Op mijn berichten op jullie site werd niet gereageerd. Jullie zijn nog trager dan aliexpress. Ik bestel nooit meer iets bij jullie. Waardeloos zooitje.
We hadden een helikopter besteld voor onze zoon. De verpakking was al een keer open geweest en de afstandsbediening ontbrak. De tranen vloeiden aan de verjaardagstafel. Mijn zoon vraagt me elke dag of ik iemand van 1001 heb bereikt - helaas niet. Ik krijg nu het geld terug via Paypal. Nooit meer.
Wegwezen! Deadlines worden niet gehaald, de klantenservice staat in freewheel-modus: niet in staat om te doen wat er van ze gevraagd wordt. Veel stress en vruchteloze e-mails. Gewoon verschrikkelijk! En dan moet ik op het laatste moment nog op zoek naar een vervangend cadeau, ook al had ik in maart 2 artikelen besteld voor een belangrijke verjaardag in juni... Help!
Ik heb het bestelde artikel niet ontvangen.
Goed voor het beheren van Improve-kits. Snijder een beetje licht Gemiddelde penselen. Ik heb betere Raphaël penselen.
Levering duurde erg lang; batterij kapot; nu moet ik de defecte batterij terugsturen zodat ze kunnen zien wat het probleem is; ik heb het product in mei besteld en heb het tot vandaag, half juli, niet kunnen gebruiken; wie weet wat er nog gaat gebeuren
Na vijf weken ,wat wel superlang is ,kreeg ik eindelijk de bestelling binnen . helft van de stickers was tekort . jammer ,maar mij niet meer gezien . ik stuurde een mail ,maar kreeg tot op heden geen antwoord
De verpakking was erbarmelijk en de vitrine was duidelijk kapot, ik heb hem geclaimd en nooit meer iets van ze gehoord.
Ik ben erg ontevreden, dit is de tweede keer dat ik bij deze site bestel en beide keren was er vertraging in de levering. Product besteld op 16 juni ontvangen op 8 juli. Er komt geen derde bestelling. Voor een site die aanbeveelt om Frans te kopen, zou je in staat moeten zijn om binnen maximaal 3 dagen te leveren. Comprenne qui pourra!
Het is dat ik voor deze site een waardebon heb gekregen anders had ik al nooit via deze site besteld. Maar achter blijken het nog gewoon oplichters ook. 1. Gratis bezorgen vanaf besteding 100 euro, best hoog maar bij zo’n winkel zit je daar toch al gouw aan. Ik bestel hier voor 160 euro en gebruik mijn waardebonnen. Maar die wirden niet gezien als geld maar als kortingcode dus mag je vervolgens nogsteeds transportkosten betalen. Belachelijk 2. Je besteld een aantal dingen, de helft worde geleverd, namelijk al het kleine spul, maar het grote en dure bouwpakket kan je vergeten. Als je hier vervolgens contact voor opzoekt met de klantenservice krijg je reactie of je foto’s kan sturen want het hoort in de doos te zitten. Inmiddels al 2 keer gereageerd en 2 weken verder en nooit meer iets gehoord. Koop hier nooit iets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 weken om een bestelling te ontvangen is zielig en onaanvaardbaar. Een ernstig gebrek aan professionalisme.
Ik heb de helft van mijn bestelling niet eens gekregen maar wel voor betaald. Ik wil wil eigenlijk mijn geld terug.
Een bestelling die twee maanden op zich liet wachten. Als je voor een verjaardag bestelt, neem dan ruim de tijd. Er ontbreekt een vliegtuig en -1001 heeft aangeboden om me terug te betalen (we zullen zien of het contract van begin tot eind wordt nagekomen).
Mijn "gift" kwam aan in een jiffybag die al geopend was met de inhoud erin, gecompromitteerd.
Alle referenties op voorraad maar meer dan een week om het pakket te ontvangen en wat voor een pakket !!!! Een slechte bubbeltjesenvelop terwijl er potten verf in zaten, een kwast zonder enige bescherming ... Ik zou het niet aanraden!
Nog niets geleverd. De bestelling was 10 mei. De bezorging is al onderweg sinds 22 mei. Antwoord op mijn bericht daar over dat het soms wat langer kon duren. Op mijn laatste bericht nog geen antwoord gehad. Bellen is vaak vergeefs. Dat weet ik door een pre order waar ik nog op wacht. Ik heb echt spijt dat ik hier besteld heb. Zo slecht contact en zo lang onderweg ik weet niet eens of het wel aan komt. Ik denk dat de goede resencies bedrog zijn toen ik met moeite bij de slechte kwam schok ik ervan en ik vind het schandelijk dat ze er niets aandoen. Het is ook niet dat de bezorging goedkoop is ofzo juist duurder dan de meesten. Voor mij niet te begrijpen dat een bedrijf daar niets aan doet. 1 ster is er 1 te veel
Kort na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik te maken met een onvoorziene gebeurtenis waardoor ik de week na mijn bestelling niet aanwezig zou kunnen zijn. Dus schreef ik onmiddellijk een e-mail terwijl de bestelling nog in behandeling was om hen te vragen de leverdatum uit te stellen, met vermelding van de datum waarop ik terug zou komen. Ze antwoordden dat het artikel nog niet in hun bezit was, maar dat ze wachtten op de levering die één/twee weken zou duren en dat ze het dan zouden verzenden. Gerustgesteld dat het minstens een week zou duren voor de levering en een paar dagen voor de verzending, antwoordde ik niet meer. Van de ene op de andere dag ging mijn bestelling op hun site van 'in behandeling' naar 'onderweg' zonder dat ik ook maar een bericht had ontvangen dat het hun magazijn had verlaten. Dus schreef ik opnieuw een e-mail waarin ik uitlegde dat ik eerder had geschreven dat ik niet thuis was, en als antwoord kreeg ik een e-mail waarin stond dat ze het pakket hadden verzonden en een samenvatting van de bezorginformatie. Uiteindelijk heb ik persoonlijk contact opgenomen met de verzendservice van PosteItaliane en zij hebben me geholpen met mijn bestelling. 1001Hobbies LAGE SERVICE!!!
Het lege pakje kwam aan, en nog laat ook!
Absoluut zielig! Besteld in maart en het is bijna juli en er is nog steeds niets aangekomen!!!!!!
Het geleverde verfpakket heeft geen enkele relatie met het model. De klantenservice, die perfect op de hoogte was van het probleem (ik ben duidelijk niet de enige), deed alsof ze het negeerde: "het is een generiek pakket". Als gevolg daarvan moet ik andere verf bestellen, zeker niet van deze site.