/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde twee exemplaren van het boek Void King in hardback. Ze leverden twee exemplaren van het boek in paperback. Ik controleerde de website. Yep, de foto's zijn van een hardback boek. Ik neem contact met ze op en vraag ze het probleem op te lossen, ze reageren, vertellen me hoe gênant het voor ze is en daarna hoor ik nooit meer iets van ze. Ik denk dat ze, omdat ze hun geld van mij hebben gekregen, niet denken dat ze het product dat ze me hebben verkocht, hoeven te leveren. Ik zal niet meer bij 1001hobbies.com bestellen.
Alexander H.
Op
na aankoop van 29/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Het duurde meer dan een maand voordat mijn bestelling aankwam. Te lange levertijd!
Delphine V.
Op
na aankoop van 29/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op bestellingen waarbij de afzonderlijke producten ondertussen beschikbaar waren. Nu blijk ik al meer dan een half jaar te wachten.
Domenic B.
Op
na aankoop van 08/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op nieuws over de FIAT G50, dat ik nog niet heb ontvangen.
Francesco P.
Op
na aankoop van 07/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het bestelde artikel niet ontvangen. In plaats van mijn bestelling van €150 heb ik een poppenkostuum ontvangen voor €5. En nu weet ik nog steeds niet waar mijn bestelling is of wanneer ik het kan verwachten.
Sandrine Z.
Op
na aankoop van 04/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Niet onvangen
Sutthiphong A.
Op
na aankoop van 18/09/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Je beschrijving en leegte
Philippe T.
Op
na aankoop van 22/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds, na talloze e-mails en toezeggingen van de verkoper hierover, op de ontvangst van een van de bestelde en logischerwijs al betaalde pakketten, een teleurstelling.
Claudio B.
Op
na aankoop van 30/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijk. Ze hebben maar de helft van mijn bestelling verstuurd, die beschadigd was, het duurste artikel is nooit aangekomen en is ook nooit verstuurd, ze hebben ook geweigerd om een vervangend artikel te sturen of me mijn geld terug te geven. Ik zou NOOIT meer bij dit bedrijf kopen en ik zou iedereen vertellen om niet met hen in zee te gaan. Ze doen ook alsof ze in Groot-Brittannië zitten met hun websitenaam, Britse telefoonnummer en Britse prijzen, maar ze zitten eigenlijk in Frankrijk. Hun klantenservice is zielig, ze negeren je. Slechtste ervaring NOOIT. Ik heb 160 pond met ze verloren.
Christopher P.
Op
na aankoop van 04/10/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Een spelletje besteld maar hier zat een franse uitleg van de spelregels bij! Vreemd als je iets bij een Nederlandse site besteld. Gemaild maar niet naar tevredenheid opgelost. Zal niet gauw weer wat bestellen.
Nina E.
Op
na aankoop van 19/09/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling omdat ik geen trackingnummer heb. Ze zouden serieuze transportbedrijven moeten gebruiken: wie is Delivengo? Ik denk niet dat ik nog een keer zal bestellen.
Nicolas S.
Op
na aankoop van 16/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Geen pakket ontvangen
Mylian R.
Op
na aankoop van 12/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling incompleet bij levering. Een gefactureerd artikel ontbrak omdat het niet beschikbaar was. Er werd verzonden alsof er niets was gebeurd. Toen ik om een terugbetaling vroeg voor het ontbrekende artikel, kreeg ik te horen dat mijn bestelling was geleverd. Dus legde ik het probleem een tweede keer uit: radiostilte. Een derde e-mail om de situatie opnieuw uit te leggen. Nog steeds geen antwoord, behalve een verkooppraatje voor nieuwe producten. Gebrek aan ernst en aandacht voor de klant, grenzend aan fraude.
Pierre-alexandre T.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte levertijd.
Jean L.
Op
na aankoop van 27/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
2 maanden levertijd, erg slecht.
Hanns-martin Z.
Op
na aankoop van 01/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Onprofessioneel en onvriendelijk
Christophe D.
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het model is ook eenvoudig, de kwaliteit is verschrikkelijk en de instructies zijn niet in het Engels, waarvoor ze me hadden moeten waarschuwen. Een vreselijke aankoop, ik zal waarschijnlijk nooit meer iets van 1001 hobbies kopen.
Jaume M.
Op
na aankoop van 13/09/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde het begin augustus en het kwam half september aan, na 2 mislukte leveringen en het zelf moeten protesteren, zonder dat iemand me vertelde wat er mis was :((
Óscar D.
Op
na aankoop van 07/09/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Deadlines niet gehaald Platform reageert niet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik raad deze site niet aan, mijn bestelling was slecht voorbereid, een product niet geleverd hoewel op voorraad, de andere producten incompleet, levertijden niet gerespecteerd, ik moest mijn incomplete bestelling terugsturen en terugbetaald krijgen via PAYPAL, ik raad je aan om deze betaalmethode te gebruiken in geval van problemen met hen. Ze zijn onbereikbaar aan de telefoon en antwoorden niet altijd snel of vergeten zelfs te antwoorden. Bovendien is er een factureringsfout, een onnauwkeurig totaal en een onjuist pakketnummer, waardoor traceren onmogelijk is! Ik wens je veel succes!
Alain P.
Op
na aankoop van 06/09/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Uitermate lange levertijd, 24ml flesjes besteld en 18ml ontvangen. Hele trage reactie.
David V.
Op
na aankoop van 02/09/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Contact gehad via de mail via klanten service om te vragen waar het artikel blijft
Ik wist niet dat het uit Frankrijk moest komen maar dan krijg je zo bot en onbeleefd antwoord.
Ik heb hun er op gewezen dat ik niet gecharmeerd bent van hun reactie .
Dus wil bij deze wel een klacht in dienen!
Melanie T.
Op
na aankoop van 08/09/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Op 5 augustus bestelde ik verf en vierkantjes bij Evergreen. Denk je dat ik dat gedaan zou hebben als ik had geweten dat het op 13 september zou aankomen? De zending moet per schildpadkoerier zijn verzonden, het duurde 10 dagen voordat het pakket in Parijs aankwam. Het duurde 10 dagen voordat het pakket van Parijs in Spanje aankwam. Ik denk niet dat ik ooit nog bij ze zal kopen.
Jose Manuel M.
Op
na aankoop van 05/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Eerste en laatste keer dat ik op deze site bestel
Tommaso M.
Op
na aankoop van 28/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Beantwoord mails niet.
Vraag mbt niet werkende kortingscode.
Product in winkelwagen spontaan duurder geworden ook nog eens.
Het was geen actie product.
Ik twijfel om nog eens te bestellen...
Geverifieerde Koper
Op
na aankoop van 14/05/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zou de aankoop niet aanraden: ik deed de aankoop, een week later ontving ik de status van de bestelling per e-mail met de melding dat het binnen een paar dagen zou aankomen. Helaas was het een maand later nog niet aangekomen. Onderweg waren er meer dan 5 onbeantwoorde e-mails van 1001hobbies. Je kunt beter andere leveranciers kiezen.
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 04/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb meer dan twee weken gewacht tot mijn bestelling in aanmerking werd genomen, toen kwam het een paar dagen later aan, en uiteindelijk heb ik niet alles gekregen wat ik had besteld: 3 artikelen van de 5 basisartikelen, in plaats van een grotere doos te nemen, zal het in twee pakketten zijn.
Arnaud C.
Op
na aankoop van 28/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling na 5weken ontvangen in beschadigde verpakking na verschillende mails
over vertraging en 1 mail dat mijn adres onbekend was.inhoud pa.kket was niet
beschadigd
John F.
Op
na aankoop van 08/08/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Dit bedrijf heeft mijn bestelling pas een maand na bestelling verzonden. Pas toen ik vroeg om de bestelling te annuleren omdat ik ergens anders moest bestellen, besloten ze om het te verzenden!
De klantenservice was niet goed of behulpzaam.
Lucie B.
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Hou van het product het duurde alleen zo lang!!!
Billy-jo P.
Op
na aankoop van 14/07/2023
Vertaalde beoordeling