/5
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
★★★★☆
op 37528 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb nooit mijn geld teruggekregen.
Zeer slechte producten, komen niet overeen met de foto's
Barbara S.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelling die ik ontving kwam niet overeen met de aankoop die ik had gedaan. Na mijn klacht heb ik nooit een retourzending ontvangen.
Solène F.
Op
na aankoop van 03/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Nog geen enkele keer een volledige bestelling ontvangen en al zeker niet binnen 2 weken zoals aangegeven, maak er maar 2 maanden van. Trap er niet in je kan gewoon fluiten naar je spullen of geld! Als je er niet zelf achteraan gaat mailen.
Kain D.
Op
na aankoop van 20/12/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het bestelde artikel niet ontvangen. Slechte klantenservice.
Patrick M.
Op
na aankoop van 13/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vroeg ze de bestelling te annuleren voordat deze werd verzonden en dat weigerden ze met het argument dat de bestelling al was verzonden. Twee dagen later kreeg ik een melding dat de bestelling net was verzonden, ik heb hem niet teruggestuurd vanwege de hoge verzendkosten.
Josep Vicent G.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling anderhalve week later verzonden, en na te hebben gedreigd met een geschil bij PayPal. Bestelling ontvangen met de verkeerde kleur verf. Het was voor een verjaardag, dus ik kreeg het niet alleen niet op tijd, maar ook de verkeerde kleur. Onaangename klantenservice en het geschil met PayPal ging niet door, ze komen ermee weg en ik heb betaald voor een product dat ik niet had besteld en uiteindelijk een cadeau gegeven zonder dat de persoon zijn figuurtjes kon schilderen. Dit is duidelijk een terugkerend probleem met de site, ik had eerst de recensies moeten checken. Ik zou deze site nooit aanraden en ik zou het jou ook niet aanraden.
Kelly P.
Op
na aankoop van 04/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Je hebt nog steeds niet door dat ik mijn pakje heb opgehaald!
Laurence G.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Eén borstel (nr. 1) kwam gebroken aan. Slechte verpakking. Erg teleurgesteld.
Gilles L.
Op
na aankoop van 20/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik plaatste een bestelling die nooit aankwam, maar wel van mijn rekening werd afgeschreven. Ik moest verschillende keren terugbellen om uiteindelijk duidelijk te horen te krijgen dat er een bug was met mijn bestelling en dat ik hem onmiddellijk opnieuw moest plaatsen! En natuurlijk met een commercieel gebaar! Uiteindelijk ontving ik mijn bestelling meer dan 1 maand later, maar natuurlijk kreeg ik niet eens een verontschuldiging of een commercieel gebaar, ook al hadden ze me dat aan de telefoon verteld!
Kortom, ik zou deze site niet aanraden omdat ik mijn cadeau niet kreeg toen ik het wilde en er was geen verontschuldiging of gebaar! Heel erg teleurgesteld
Cindy L.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Slechts 2 van de 3 artikelen ontvangen, en niet de belangrijkste
Laurent B.
Op
na aankoop van 03/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vroeg om bevestiging dat het product was zoals op de foto, omdat ik een ander model had ontvangen op een andere website. Ze bevestigden dat het was zoals op de foto. Toen ik het ontving, was het NIET zoals op de foto en daarom vroeg ik mijn geld terug. Tot mijn verbazing vertelden ze me dat ik de retourkosten moest betalen. Een echt oplichterij van een bedrijf.
Eduard C.
Op
na aankoop van 11/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket kwam op tijd aan, maar was van binnen en voordat het aankwam in het Verenigd Koninkrijk beschadigd. de hele inhoud is onbruikbaar. Ik raad dit bedrijf niet aan. Ik heb er spijt van dat ik de beoordelingen niet heb gecontroleerd voordat ik het kocht. Geld verspild
Ireneusz G.
Op
na aankoop van 05/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 29 november en nog steeds niet verzonden. Geen antwoord op mijn e-mail verzoek om informatie over de beschikbaarheid van mijn producten en onmogelijk om telefonisch contact op te nemen. Kortom, ik krijg mijn bestelling waarschijnlijk niet voor Kerstmis... ook al is het betaald. Ik zou deze verkoper niet aanbevelen.
'pascale' D.
Op
na aankoop van 29/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Levertijd opgegeven als 1 week, uiteindelijk was het 6 weken. Steeds weer uitgesteld, geen reactie op vragen. Niet weer.
De bestelling is nu tenminste aangekomen - gelukkige ik...
Manfred P.
Op
na aankoop van 11/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vind als ik iets bestel heb dat ik tekens te horen krijg u heeft niet af gerond dat ik dat wel grdaan heb. Dat vind ik zeer vervelend en en duur te lang dat ik dan mijn bestelling heb dat vind ik jammer van 1001 hobbies mijn punt is een 5.
Jan R.
Op
na aankoop van 06/12/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Package send 3 weeks after time promised in description. Box came incomplete - you forgot to put one item in. You then said you cant do refund for the one item that I didn't receive, so you need to send me it again. So here I am waiting, again. I won't buy here ever again unless I will be desperate to do so.
Krzysztof Z.
Op
na aankoop van 20/11/2023
1
/5
★☆☆☆☆
Fout bij bestelling. Verkeerde website-info. Verkeerde telefonische productinformatie. En geen oplossing of commercieel gebaar aangeboden. Voor een bestelling van bijna 160e
Christophe S.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Als ik kon minder dan 1 ster, zou ik ... Meer dan een week en een half om mijn bestelling te sturen en nog steeds moest ik schrijven om dingen te activeren door te dreigen met een geschil paypal zetten. Ik bestelde voor een verjaardag, resultaat heb ik niets meer bieden de dag en het ontvangen van mijn bestelling verrassing schilderijen besteld kwam niet overeen. Sav in kwade trouw in aanvulling op onaangenaam die beweert dat ze niet op de hoogte waren of ik heb de screenshot bewijzen van het tegendeel ... Ik zal nooit aanraden en adviseren om hetzelfde te doen. Ik had vooraf de recensies moeten raadplegen, want het probleem is duidelijk terugkerend.
Kelly P.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Item arriveerde helemaal kapot en onbruikbaar.
Christophe L.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
7 vitrines voor modelauto's besteld. In een kartonnen doos gedaan zonder enige bescherming. Resultaat: 3 van de 7 kapot. Er zijn besprekingen gaande voor terugbetaling en ik word opnieuw om foto's gevraagd, hoewel ik die al met mijn eerste e-mail had gestuurd. Bovendien moet ik 22 CHF aan douanekosten betalen. Echt teleurstellend en meer.
Frederic B.
Op
na aankoop van 17/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik vroeg om een artikel in de 1/24 schaalcatalogus en toen ik het ontving was het 1/32, ik vroeg om documentatie voor de retourzending en het artikel dat ik ontving was verkeerd, ik betaalde het verschil om een ander artikel te kopen en ze vroegen me verschillende keren om de betaling die al was gedaan, zoals ze erkenden in een telefoongesprek, ik ontving het artikel hoewel te laat maar toen vroegen ze me verschillende keren om de betaling van de eerste bestelling die ze me verkeerd stuurden. Het is niet om minimaal tevreden over te zijn, het was de ene mislukking na de andere en het is jammer omdat ze artikelen hebben die me interesseren maar met deze ervaring ga ik elders kijken.
Fernando E.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee bestellingen bij jullie geplaatst en beide keren kreeg ik een bestelde naamkleur in plaats van één. Dus niet al te blij
Patrick P.
Op
na aankoop van 01/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Het duurde te lang voordat het aankwam, ik had het nodig voor een beurs en het kwam aan toen het al klaar was.
Jorge A.
Op
na aankoop van 30/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Contactverzoek Hartelijk dank voor uw opmerking. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit incident onder de aandacht te brengen en wij bieden u onze excuses aan. Neem contact op met de klantenservice op [email protected]. Bedankt voor uw tijd. Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb weken geleden via e-mail contact opgenomen met de klantenservice en wacht nog steeds op antwoord. Twee keer in rekening gebracht
Paul H.
Op
na aankoop van 07/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. We betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan. Onze klantenservice helpt u graag verder.
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
tot ziens https://www.1001hobbies.co.uk/
1
/5
★☆☆☆☆
Delivery was very slow, about three weeks.
Joep J.
Op
na aankoop van 03/10/2023
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas was de foto misleidend en heb ik het verkeerde product ontvangen. Ik dacht dat het de oude cultivators waren die in de aanbieding waren en ik kreeg de nieuwe die ik al had. Misschien moet de foto worden bijgewerkt.
Nicolas L.
Op
na aankoop van 08/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik zou nooit meer bij deze winkel bestellen. Ik heb mijn artikel nooit ontvangen en wacht vandaag nog steeds op mijn geld!
Eric C.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds mijn volledige bestelling niet ontvangen.
Jean Pierre R.
Op
na aankoop van 26/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik adviseer tegen leugenaars manipulators gewoon aanwezig om uw geld niets op voorraad de helft van de bestelling nooit ontvangen maar betaald Ik heb net een procedure geopend tegen 1001 hobbies voor frauduleuze verkoop pas je weg en koop van een echte pro Ik wilde proberen en goed nooit meer van hen
Chevron J.
Op
na aankoop van 05/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Op de site werd aangegeven dat het product beschikbaar was, na het valideren van mijn bestelling en enkele dagen wachten, kreeg ik te horen dat het product opnieuw op voorraad werd genomen... dus ik vroeg om mijn bestelling te annuleren omdat het product te laat zou aankomen, maar ik kreeg geen antwoord. Kortom, het product arriveerde na vier weken, de verjaardag van mijn zoon was voorbij en iedereen was teleurgesteld. En dan heb ik het nog niet eens over de €10 bezorgkosten die ik moet betalen maar die niet in de beschrijving van het artikel staan. Kortom, ik zal nooit meer bij deze site bestellen!
Thierry R.
Op
na aankoop van 12/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van 1001hobbies
Op
Dank u voor uw opmerking. We willen u onze excuses aanbieden en vragen u te geloven dat dit soort incidenten niet representatief zijn voor de diensten en kwaliteit die wij bieden. Stuur ons een e-mail naar [email protected] of neem contact op met de klantenservice via het formulier in je klantenaccount. Nog een fijne dag 1001hobbies klantenservice.